Ik moet zeggen dat ik met Project Mayhem toch weinig tot geen last hebt. Ik kan mijn tump-sticks alle kanten op bewegen zonder dat hij vastliep. Ze zijn er op dit moment weer hard mee bezig om een Final-release te maken van XBMC waardoor skinners ook weer de kans krijgen een goed werkende skin af te leveren, want er zitten er idd een aantal bij wat bijna niet te doen is. Volume omhoog met de rechter thumpstick en XBMC krijgt een zwart scherm waar je niet meer uitkomt (net windows..quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:16 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik zou blij zijn met een goed werkende versie van de Xboxmediacenter skin
Het lijkt erop dat de ontwikkeling heirvan gestopt is
Hopelijk zorgt dit voor een aantal goed werkende skins..quote:Sep. 18 2004,18:52 (Post by Gamester17)
We are happy to announce that we have now once again put the XboxMediaCenter CVS in a feature freeze and our second official XBMC public bug bash have begun, which is the first steps in the process of getting ready for another stable point release of XBMC. The CVS feature freeze stage implies that in order to not introduce new bugs no new features/functions coded should (preferably) be introduced into the CVS until after the source code for the next point release have been set, this feature freeze will also give skinners a chance to catch up as XBMC's skin-structure is also locked down.
Ja mooi dat de Project Mayhem skin bij jou goed werktquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:18 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik met Project Mayhem toch weinig tot geen last hebt. Ik kan mijn tump-sticks alle kanten op bewegen zonder dat hij vastliep. Ze zijn er op dit moment weer hard mee bezig om een Final-release te maken van XBMC waardoor skinners ook weer de kans krijgen een goed werkende skin af te leveren, want er zitten er idd een aantal bij wat bijna niet te doen is. Volume omhoog met de rechter thumpstick en XBMC krijgt een zwart scherm waar je niet meer uitkomt (net windows..)
Waarom mag je niet praten over een programma wat een enthousiaste groep mensen zelf maakt ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:34 schreef Hellrazor het volgende:
mooie op maarre dit mag tog niet![]()
ik heb er btw geen problemen mee .![]()
Dit is in overleg gedaan met de modjes. Zie: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 10quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:34 schreef Hellrazor het volgende:
mooie op maarre dit mag tog niet![]()
ik heb er btw geen problemen mee .![]()
Heb je problemen dan ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:11 schreef Chillmeister het volgende:
stom denk dat ik mijn XBMC moet updaten mijn versie stamt nog namelijk uit maart 2004
De verschillen tussen Maart en September zijn dermate groot dat het wel handig is om te updaten, zeker gezien de nieuwe features.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:16 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Heb je problemen dan ?
yuup al de plugins zijn idd nieuw. Even voordat ik grondig ga na lezen, kan ik wel mijn huidige xml file houden waar al mijn samba shares in staan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
De verschillen tussen Maart en September zijn dermate groot dat het wel handig is om te updaten, zeker gezien de nieuwe features.
Ja.. al is het misschien wel handig om even de bestaande XboxMediaCenter.xml in je programma-dir door te kijken. Ik weet namelijk dat de begininstellingen m.b.t. o.a. de webserver niet meer via het XML bestand gaan, maar via de GUI. Er is zoveel veranderd sinds de versie van Maart dat dit dacht ik ook aangepast is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
yuup al de plugins zijn idd nieuw. Even voordat ik grondig ga na lezen, kan ik wel mijn huidige xml file houden waar al mijn samba shares in staan?
En bevalt de nieuwe build een beetje t.o.v. je hele oude release?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:14 schreef Chillmeister het volgende:
build 2004-02-12 , Ouch. Heb meteen build 2004-09-10 binnengehaald. morgen updaten
edit: zo gedaan
Apple heeft idd iets veranderd. Er is een nieuw script uitgebracht.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:40 schreef mrDevil het volgende:
Ik draai de laatste release van XBMC maar krijg op de 1 of andere manier de movie trailers niet meer aan de praat (2004-10-6) Had het probleem ook al met de vorige versie. Van de 1 op andere dag werkte het niet meer. Heeft apple misschien iets veranderd? Anyone?
LET OP: hier mogen geen links staan naar gecompileerde versies van XBMC, sourcecode mag daar en tegen wel!quote:XboxMediaCenter(info) 1.1.0 FINAL point release source code has now been set in our CVS! Once again we felt that we had been holding off doing any official release candidates for so long that we now consider the current XBMC CVS to be as stable as a point release should and could be, so we decided that we were ready to go final without a release candidate process.
Yes, there are still a few known bugs but none serious enough to stop you from fully using and enjoying XBMC. All XBMC users (and XBMP users if there still are any?) are highly encouraged to upgrade to this stable Xbox Media Center 1.1.0 point release which is now officially the only supported version.
For those of you who are new to XBMC (and/or XBMP) please understand and respect that Team-XBMC do not release nor distribute Xbox executables (XDK binaries) at all, so please do not ask us where to find/download a compiled versions of XBMC (which you do require to run XBMC on your Xbox).
bron: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EpAlpupVZukWANcgbH.php
ik vind die nou niet meteen lijken op winXP Media Center Edition.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:28 schreef R0ADKILL het volgende:
Tja en die is mij te donker.. smaken verschillen
doe mij deze maar (sorry vooor de de taal)
[afbeelding]
Er is zelfs een Media Extender op de markt waarmee je je xbox kan koppelen aan je Media Center 2005. Zeker geen slechte zet van MS in dat geval. Hierdoor kan je gewoon al je apparaten koppelen tot 1 groot media center.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef mrDevil het volgende:
Hebben jullie trouwens al een demo gezien van MS Media Center? Bijna een kloon van XBOX Media Center. Op zich geen domme zet natuurlijk. Hier is absoluut een markt voor
Met welke skin draai je deze? Ik heb XBMC 1.1.0 draaien (de CVS versie van 18-10-2004) en i.c.m. Project Mayjem heb ik helemaal geen last. Ik kan alle knoppen op mijn controller gebruiken (kan bij sommige skins niet) en heb tot nu toe geen problemen ondervonden..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:57 schreef mrDevil het volgende:
Ik heb versie 1.1 draaien hier, maar krijg 1 keer in de zoveel tijd de error NT_STATUS_OBJECT_NOT_FOUND..... heel irritant...
misschien toch maar weer terug naar versie 1
het grote voordeel van de media extender van MS is dat je dan tv kan opnemen! een volwaardige HTPCquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef mrDevil het volgende:
Hebben jullie trouwens al een demo gezien van MS Media Center? Bijna een kloon van XBOX Media Center. Op zich geen domme zet natuurlijk. Hier is absoluut een markt voor
Maar daar heb je de Xbox niet voor nodig aangezien Media Center 2005 (maar 2004) dat ook gewoon kunnen. De enige link die ik zelf kan leggen is dat het makkelijker word om je cd's die je op de xbox heb staan kan afluisteren via Media Center (op de pc cq. laptop dus).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:15 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
het grote voordeel van de media extender van MS is dat je dan tv kan opnemen! een volwaardige HTPC
De kloon is andersomquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef mrDevil het volgende:
Ik heb totaal geen problemen met het afspelen van dvd's (niet dat ik het vaak gebruik), maar wta bedoel je precies met "?"quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:06 schreef Hellrazor het volgende:
kan je bij de nieuwere versie nou al dvd's afspelen zonder ?
want ik had gelezen dat daar veel problemen bij waren
problemenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:23 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met het afspelen van dvd's (niet dat ik het vaak gebruik), maar wta bedoel je precies met "?"
Deze formaten kan je zonder problemen afspelen:quote:Op donderdag 4 november 2004 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
gaat divx en xvid films afspelen zonder problemen? dus gewoon zoals op een goed werkende PC. ik had namelijk ook een mediaplayer voor de ps2 maar die pakte bijna niks.
Jeps.. ondertitels ook geen probleem. Je kan ook nog zelf weten waar je je ondertitels wilt hebben, doormiddel van een calibratie functie kan je deze namelijk naar eigen wens verplaatsen.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:36 schreef jimjim1983 het volgende:
lekker lekker.
en kan je ook ondertitels mee afspelen?
wel relaxed trouwens dat je ook wmv kan afspelen.
Je kan het iig vinden onder settings. Dan twijfel ik nu eventjes of het onder About XBMC is of onder System Info (ik dacht de laatste). Dan zie je rechtsonderin het versie nummer staan samen met de release-date.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef OveRLoaD het volgende:
Hallo,
Heb nu enige weken XBMC draaien, dit heb ik door iemand laten doen, heb me er ook al aardig in lopen verdiepen en blijft maar door gaan, nu vroeg ik me alleen af waar ik zo snel kon zin welke versie ik heb.
Tevens als ik in het menu My Program's zit kan ik hier niks, zie wel mijn schijven maar kan er niet op bladeren of iets aanmaken, ligt dit aan mijn versie of moet ik dit heel ergens anders doen ?
Dan ga ik daar vanavond eens naar kijken, maar volgens mij is About XBMC zo'n soort into, met de makers enz er in, nog nooit afgekeken eigenlijk !!! Zal eens gaan neuzen bij System info, had me er nog nooit in verdiept, dacht dat het net zoals XP ging, dat er weer jaren over heen gaat voordat er wat nieuws is.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:58 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Je kan het iig vinden onder settings. Dan twijfel ik nu eventjes of het onder About XBMC is of onder System Info (ik dacht de laatste). Dan zie je rechtsonderin het versie nummer staan samen met de release-date.
Laatste versie op dit moment is 19-11 of 20-11-2004.. dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.
Klopt ja: bij de menuoptie About XBMC krijg je de credit's te zien. Je moet dus System Info hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:06 schreef OveRLoaD het volgende:
[..]
Dan ga ik daar vanavond eens naar kijken, maar volgens mij is About XBMC zo'n soort into, met de makers enz er in, nog nooit afgekeken eigenlijk !!! Zal eens gaan neuzen bij System info, had me er nog nooit in verdiept, dacht dat het net zoals XP ging, dat er weer jaren over heen gaat voordat er wat nieuws is.
Maar als er op de 20e eentje uit is gekomen heb ik nog een oude, want heb het er voor de tijd op laten zetten.
Ik ga het even uitzoeken, alleen jammer dat ik niet weet waar ik een nieuwere versie vandaan haal.
Supported file/container formatsquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:38 schreef jimjim1983 het volgende:
een vriend vertelde me dat je ook real media files kon afspelen, klopt dat?
Het is helemaal afhankelijk of je skin hem ondersteunt. Ik ken de betreffende skin van jou niet. Als die optie door de maker niet ingebouwd is dan moet je hem altijd nog via de file optie kunnen vinden. Alle scripts staan namelijk in de map van XBMC en dan scripts. De *.py bestanden kan je gewoon starten vanuit de filebrowser binnen XBMC.quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:40 schreef E.r.w.i.n het volgende:
XBMC rules.
Ik draai overigens MediaPortalX als skin.
[afbeelding]
Ik kan alleen, als ik XBMC draai, m'n python scripts nergens vinden. Waar horen die te staan en waar kan je dat instellen?
Welke versie van XBMC gebruik je, want deze optie word pas goed ondersteund vanaf 11-11-2004. Gaat het ondanks dat je een recente versie hebt nog niet goed dan is het handig om 1 van de volgende manuals even door te kijken:quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:26 schreef OveRLoaD het volgende:
Hallo,
Heb alweer flink zitte prutsen heb heb aardig wat leuke veranderingen aangebracht.
Nou vraag ik me alleen af hoe jullie dat doen met die area voor de games, daar krijg ik
dus niks en niemand te zien.
Als je sinds 3 dagen de laatste versie hebt dan loop je weer achter..quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:58 schreef superoffie het volgende:
Ik heb sinds 3 dagen ook de laaste versie van xbmc geinstaleerd, het werkt echt super! Ik heb mijn x-box aangesloten op de router bij ons thuis, en kan gewoon vanaf alle computers in dat netwerk films bekijken en mp3's bekijken op de x-box. Ook is het mogelijk om radio te luisteren via shoutcast , imdb te raadplegen en weerberichten op te vragen.
Wel is het zo dat de x-box snel vast loopt bij het opstarten van xbmc en ik wacht ook nog op een duidelijk functie om televisie op te nemen.
Ik vind het echt hele vette shit en ik denk dat ik hier nog veel plezier aan ga beleven in de toekomst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |