En dan op de EHBO komen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef agRESSIV-e het volgende:
Bij sex voor de buch hadden ze een lekker recept!![]()
wat een smerig wijfquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:04 schreef bigone het volgende:
Ik had ooit eens een vriendinnetje dat met aubergines het zelfde deed als met komkommers.
En na gebruik gewoon weer tussen de groente in de koelkast leggen.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:04 schreef bigone het volgende:
Ik had ooit eens een vriendinnetje dat met aubergines het zelfde deed als met komkommers.
En na gebruik gewoon weer tussen de groente in de koelkast leggen.![]()
Ze doen iets soort gelijks toch oko wel eens onder de grill?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:44 schreef thabit het volgende:
In plakjes snijden en bakken in veel olie met zout, peper en knoflook. Dan kun je het ook gebruiken als een soort snack.
Daar zat ik dus ook aan te denken... superlekker is dat!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:03 schreef SuperRembo het volgende:
Kaviaar van aubergine / Poor man's caviar
....
Ooh die ga ik maken vandaag.quote:Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Flinke schop met een recept uit de allerhande, wat we vandaag hebben gemaakt, echt een aanrader!
klinkt erg lekker!quote:Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Flinke schop met een recept uit de allerhande, wat we vandaag hebben gemaakt, echt een aanrader!
4 pers.
- olijfolie
- 1 ui, snipperen
- 1 blik tomatenblokjes (met knoflook)
- 1 tl. suiker
- 2 gedroogde chilipepertjes, verkruimeld
- 2 grote aubergines
- 400 gr. rundergehakt
- 2 tenen knoflook, geperst
- 100 gr. feta verkruimelen
- verse peterselie
Oven voorverwarmen op 175 graden.
ui fruiten
pepertjes, knoflook suiker en tomatenblokjes kwartiertje zachtjes mee-bakken/pruttelen
in een andere pan het gehakt rullen, aubergine die in kleine stukjes zijn gesneden meebakken ong. 5 min.
oregano toevoegen.
tomatensaus op de bodem van een platte ovenschaal verdelen
aubergines erop, vullen met het gehaktmengsel
35/40 min midden in de oven gaarbakken.
Op het bord de gevulde aubergine leggen, tomatensaus eromheen op het bord scheppen, feta kruimels en peterselie eroverheen strooien.
Echt heeeeeerlijk.
En als je het veggie wil doen, de gehakt vervangen door paddenstoelen.
[afbeelding]
En?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |