abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22175847
Chevrolet Cobalt SS

De geheel nieuwe Cobalt is de aanval van Chevrolet op de onderkant van de markt in de VS. De SS Supercharged Coupe is het sportieve topmodel uit de serie. Deze kleine dondersteen wordt gepresenteerd op de New York Autoshow.

De Chevrolet Cobalt SS Supercharged coupé moet het opnemen tegen de snelle uitvoeringen van de Honda Civic en de Ford Focus. Maar met name de Dodge SRT-4, een razend populaire snelle uitvoering van de auto die wij kennen als Chrysler Neon, behoort tot het jachtterrein van de snelle Cobalt.
De Cobalt SS Supercharged is voorzien van een 2,0-liter Ecotec motor, die in verschillende producten van General Motors wordt gebruikt. Zo is de krachtbron terug te vinden in de Opel Signum, Vectra en Astra en de Saab 9-3. Overigens zijn de Ecotec motoren binnen GM overal goed voor: hij wordt ook gebruikt in een 1000 pk sterke dragracer.
Deze Supercharged Chevy heeft echter een vermogen van 205 pk en een maximum koppel van 271 Nm. Daarmee kan hij in 6,4 seconden van 0 naar 100 sprinten. Met de geheel nieuwe Cobalt wil General Motors zich meer richten op de onderkant van de markt. De auto is niet voor Europa bestemd.

quote:
2005 Chevrolet Cobalt SS Supercharged Coupe - Engineered for Performance driving

The 2005 Chevrolet Cobalt SS Supercharged Coupe is the high-performance model in the Cobalt family of coupes and sedans that will debut in the fourth quarter of 2004. The Cobalt SS Supercharged builds upon the expressive design and dynamic driving experience of the Cobalt Coupe and Coupe SS.
205 hp race-inspired Ecotec 2.0-liter supercharged four-cylinder engine and five-speed manual transmission
Nürburgring-developed chassis, suspension and brakes
18-inch wheels and performance tires
Distinctive exterior and interior styling - front and rear fascia extensions, custom rocker moldings, high rear decklid spoiler, color-keyed front- and rear-seat inserts, boost gauge

“The Cobalt SS Supercharged Coupe was developed to appeal to the tuner enthusiast,” said Pete Langenhorst, Chevrolet Cobalt marketing director. “We engineered from the very beginning all the key components to deliver an exciting driver’s high performance sport coupe – straight from the factory.”

Strong foundation - Body structure, chassis, suspension
The Cobalt was created on a strong foundation. The rigid lower-dominant body structure is engineered as a single unit for mass efficiency and stiffness. The underbody uses high-strength steel as welded members in strategic locations for maximum strength, structural integrity, mass optimization and crashworthiness.

The Cobalt’s suspension tuning was refined at Germany’s famous Nürburgring, one of the world’s most challenging road courses with more than 170 turns in nearly 13 miles.

Cobalt SS Supercharged features a strut-type front suspension, semi-independent torsion beam rear suspension, and increased diameter front and rear stabilizer bars with tuned suspension bushings. In addition, the chassis and springs were stiffened, the spring rates and damping were specially tuned and the shock strut valving was modified for a responsive, sport suspension feel. The monotube rear shocks with 33-millimeter pistons are larger in diameter than those found on standard Cobalts. The coupe’s ride height also has been reduced by 10 millimeters. The electric power steering also is tuned for increased driver feedback.

Large brakes and wheels
Cobalt SS Supercharged features four-wheel anti-lock disc brakes. The front disc rotors are 11.6 inches in diameter, which is approximately 1 inch larger than the rotors on standard Cobalt models. The rear drum brakes standard in other Cobalts were also replaced with disc brakes with 10.6-inch rotors. They are mounted on an all-new rear axle assembly that incorporates revised suspension geometry.

The SS Supercharged features larger, five-bolt wheel hubs, brake calipers and brake pads. The larger calipers and brake pads allow greater braking capacity and are proven performance parts found in other high-performance GM vehicles.

Cobalt SS Supercharged features the segment’s leading wheel size with 18-inch forged-steel alloy wheels and P215/45R18 Z-rated performance tires.

High-performance powertrain
The Cobalt SS Supercharged Coupe features a race-inspired Ecotec 2.0-liter supercharged four-cylinder engine and five-speed manual transmission. Cobalt benefited from GM Racing’s successful Ecotec-powered cars competing in the NHRA Summit Sport Compact Racing Series with significant learnings transferred during the development of the Cobalt.

The Ecotec 2.0L SC four-cylinder engine delivers 205 horsepower at 5600 rpm and 200 lb.-ft. of torque at 4400 rpm. Compared to the Ecotec 2.2-liter I-4, the cam timing was altered significantly to raise the mid-range torque and to match it with the top-end power.

The engine includes an Eaton M62 helical roots-type supercharger and features an air-to-water intercooler to reduce the temperature of air entering the engine. The supercharger produces a maximum boost pressure of 12 pounds per square inch (psi).

The Ecotec 2.0L SC is mated to a five-speed manual transmission. The 240-millimeter clutch assembly is larger on the 2.0-liter supercharged I-4 than the other naturally aspirated Ecotecs. The five-speed has close-ratio gearing that is tailored to the power band of the 2.0-liter engine. To improve acceleration the final drive ratio is also shorter at 4.05:1. A short-throw shifter quickens the shifts and provides a more positive feel as well. The shifter’s travel is approximately 1 inch shorter than the shifter found in standard Cobalt models. Equal length transmission half shafts are also utilized to address torque steer in this front-drive car.

Distinctive design and features
The exterior styling of the Cobalt SS Supercharged complements the performance aspects of the car. The front fascia features a large, deep air inlet and the rear fascia has a cutout for the large, chromed exhaust tip. Along with revised rocker moldings, the enhanced bodywork of the SS Supercharged visually lowers the coupe 1 inch. Halogen fog lamps are also included.

The Cobalt Supercharged SS comes standard with a unique, aggressive rear decklid spoiler. The coupe will offer five exterior body colors including Rally Yellow, Black, Orange Metallic, Victory Red and Arrival Blue Metallic.

The interior was also modified to complement the performance characteristics of the Cobalt SS Supercharged Coupe. The accelerator pedal was redesigned to enable heel-and-toe driving to improve driver feedback and response. The interior also features titanium-faced speedometer, tachometer and gauges in the instrument cluster, and an A pillar-mounted boost gauge to monitor supercharger performance.

The interior color is Ebony with satin nickel accents on the instrument panel, shifter base and doors. The front leather seats include color-keyed perforated inserts, driver-side manual lumbar adjuster, adjustable head restraint, and passenger-side seatback map pocket. In addition, there is a 60/40 split-bench rear seat with color-keyed inserts and a trunk pass-through.

Cobalt SS Supercharged Coupe offers a long list of standard features including air conditioning; power windows and locks; remote keyless entry; tilt steering wheel with mounted audio and cruise controls; electric rear defogger; CD player; MP3 playback; seven-speaker Pioneer premium sound system; and driver information center. Available features include side head curtain air bags, power sunroof, XM Satellite Radio and OnStar.

www.ptaslowchat.tk
pi_22175859
fipo!!
pi_22175861
SePo!

[ Bericht 1% gewijzigd door LoverGirl op 24-09-2004 15:46:47 (Eh? Telfoutje :P) ]
Lezen op eigen risico!
Aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: mijn leven, upgraded tot "sociaal", met gratis werk en middelbare schoolopleiding... anyone?
pi_22175874
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:46 schreef LoverGirl het volgende:
FiPo!
niet dus
pi_22175911
Doe 's F5'en?
Lezen op eigen risico!
Aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: mijn leven, upgraded tot "sociaal", met gratis werk en middelbare schoolopleiding... anyone?
pi_22175952
al is een edit nog zo snel....
pi_22175963

* Alexxxxx zit in de bieb

En ze zouden mensen die fipoen om te fipoen moeten bannen
pi_22176030
Maakt me niet uit, ga maar gezellig doen
* LoverGirl deelt koffie uit
Lezen op eigen risico!
pi_22176038
* Alexxxxx lust geen koffie
pi_22176055
Als je me niet lief vindt mag je dat ook gewoon zeggen hoor
dat ging niet over de koffie... wil je thee?
Lezen op eigen risico!
pi_22176133
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_22176137
* Alexxxxx is colajunk

Je weet toch dat ik je niet mag?

Zijn er ook PTA-ers die elkaar wel lief vinden vraag ik me wel eens af
pi_22176486
Ja hoor, er is heel veel liefde binnen PTA
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_22176546
Maar niet jegens mij

Ik ga er weer vandoor, mn tijd hier in de bieb zit er op...
pi_22176670
Kweenie eigenlijk... wie vindt mij lief?
Lezen op eigen risico!
pi_22176807
Het blijft heel stil...
Lezen op eigen risico!
pi_22176857
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef LoverGirl het volgende:
Ik niet als jij met je schreeuw om aandacht een Chevrolet topic om zeep helpt.
pi_22176922
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:29 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan negeer je me toch gewoon? er is niemand geloof ik
Lezen op eigen risico!
pi_22177035
er zijn nog geen Colin McRea 2005 savegames
ik hou niet zo van unlocken, ik wil gewoon rijden
pi_22177083
ik ben weg
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:42:16 #21
81996 Bond
License to kill
pi_22177110
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar niet jegens mij
Ook jengens mij niet (Dat jegens )
Geen commentaar
pi_22177193
Feel the love...

Hoi trouwens...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:50:26 #23
81996 Bond
License to kill
pi_22177296
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef MutZ het volgende:
Feel the love...

Hoi trouwens...
MutZ is er weer Nog een lieve
Geen commentaar
pi_22177480
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef LoverGirl het volgende:
Eerder.... FUCKING IRRITANT

Middag mensen
pi_22177732
Ik net een sollicitatie mail verstuurd, als ik daar wordt aangenomen, stop ik met school
pi_22177797
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik net een sollicitatie mail verstuurd, als ik daar wordt aangenomen, stop ik met school
Wie wat waar??
<gr8w8>bitch
pi_22177819
Zo daar was ik weer
pi_22177839
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:29 schreef vannelle het volgende:

[..]

Frans, dit is de SC
pi_22177841
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:50 schreef Bond het volgende:

[..]

MutZ is er weer Nog een lieve
<gr8w8>bitch
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:20:51 #30
81996 Bond
License to kill
pi_22177909
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:17 schreef MutZ het volgende:

[..]

Zit jij op irc?
Geen commentaar
pi_22178009
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
hoezo stoppen met school??
pi_22178080
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

hoezo stoppen met school??
Ik zit in t laatste jaar van een MBO opleiding, maar als ik deze baan krijg en ik moet daardoor stoppen met school, dan doe ik dat meteen (en t liefst voor 1 oktober, dan krijg ik nl mn 1000 euro weer terug)
pi_22178110
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zit in t laatste jaar van een MBO opleiding, maar als ik deze baan krijg en ik moet daardoor stoppen met school, dan doe ik dat meteen (en t liefst voor 1 oktober, dan krijg ik nl mn 1000 euro weer terug)
dan mag je wel opschieten... en vindt je het niet zonde dat je stopt in het laatste jaar en dan dus geen diploma hebt?
pi_22178145
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:31 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

dan mag je wel opschieten... en vindt je het niet zonde dat je stopt in het laatste jaar en dan dus geen diploma hebt?
Voor dat werk heb je maar 1 diploma nodig, nl dat van de RDW, en die heb ik al 1.5 jaar
pi_22178155
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:20 schreef Bond het volgende:

[..]

Zit jij op irc?
<gr8w8>bitch
pi_22178199
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Voor dat werk heb je maar 1 diploma nodig, nl dat van de RDW, en die heb ik al 1.5 jaar
en stel je nou voor dta je het over 2 jaar niets meer vindt... dan heb je alleen je diploma van de RDW...
pi_22178512
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:16 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Frans, dit is de SC
Ja...........dus??????
pi_22178565
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja...........dus??????
* hermandeperman voelt zich als de smiley in vannelle's avatar
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:50:23 #39
81996 Bond
License to kill
pi_22178568
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja...........dus??????
Dan ga je niet ontopic , Alleen de opening moet het nummer van de SC in zitten
Geen commentaar
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:51:00 #40
81996 Bond
License to kill
pi_22178577
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:50 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

* Bond voelt zich als de smiley in vannelle's avatar
Die is zeker goed
Geen commentaar
pi_22178589
Bond leert snel
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:53:14 #42
81996 Bond
License to kill
pi_22178622
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
Bond leert snel
Hoezo?
Geen commentaar
pi_22178827
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:53 schreef Bond het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat je weet dat hier alleen maar offtopic gegaan wordt...

Ik ben eten...
<gr8w8>bitch
pi_22178850
MutZ En smakelijk eten

Ik ben ff naar de super en dan wat te knagen brouwen
pi_22178934
ik zo naar huis rijden op de snelweg, in ene zon vette stortbui, kzag nix meer enzo

ging ik naar in de stad, zon bochtje van asfalt op steentjes beetje enthousiast in, bleek dat mijn opel wel degelijk onderstuurt
pi_22178971
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:50 schreef Bond het volgende:

[..]

Dan ga je niet ontopic , Alleen de opening moet het nummer van de SC in zitten
Ow, okee dan......

Kutweer vandaag eej?
pi_22179101
nog meer newbies hier
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_22179157
Vast wel.
pi_22179166
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

en stel je nou voor dta je het over 2 jaar niets meer vindt... dan heb je alleen je diploma van de RDW...
En 2 jaar werk ervaring waarmee je bij een heleboel bedrijven aan de slag kunt, in allerlij verschillende functies

* PeuRac is naar Dld, naar de Markromarkt
pi_22179310
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

En 2 jaar werk ervaring waarmee je bij een heleboel bedrijven aan de slag kunt, in allerlij verschillende functies

* hermandeperman is naar Dld, naar de Markromarkt
da's dan wel weer netjes ja....

en mijn huisgenoot die reed vanmorgen met de bus in een stortbui... rijdt er voor de bus een auto... op de afrit... en HOP in een keer 360 graden om en in het gras die kerel een beetje raar kijken... en weer door
pi_22179350
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

en mijn huisgenoot die reed vanmorgen met de bus in een stortbui... rijdt er voor de bus een auto... op de afrit... en HOP in een keer 360 graden om en in het gras die kerel een beetje raar kijken... en weer door

niet normaal hoor die buien van tegenwoordig, strax had ik iemand aangereden
pi_22179371
vind die bak niet mooi
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22179438
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:32 schreef Steve-O het volgende:
vind die bak niet mooi
boeiend
pi_22179496
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

wat voor auto? RWD met tractiecontrol uit?
pi_22179515
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:36 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

boeiend
newbie
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22179529
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:08 schreef Fugie het volgende:
ik zo naar huis rijden op de snelweg, in ene zon vette stortbui, kzag nix meer enzo

ging ik naar in de stad, zon bochtje van asfalt op steentjes beetje enthousiast in, bleek dat mijn opel wel degelijk onderstuurt
Overstuur is beter leuker
pi_22179568
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:41 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Overstuur is beter
met onderstuur had ik denk in tegen wat autos gezete die geparkeerd stonden Nu trok ie nog recht maar dat doe ik volgende x niet meer in de binnenstad
pi_22179590
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:42 schreef Fugie het volgende:

[..]

met onderstuur had ik denk in tegen wat autos gezete die geparkeerd stonden Nu trok ie nog recht maar dat doe ik volgende x niet meer in de binnenstad
je had toch onderstuur?
pi_22179617
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:44 schreef BazzoS het volgende:

[..]

je had toch onderstuur?
met recht bedoel ik dat ik het bochtje nog haalde
pi_22179657
Ezelsbruggetje:

Onderstuur: als je ziet waar je de vangrail gaat raken
Overstuur: als je niet ziet waar je de vangrail gaat raken

pi_22179669
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:39 schreef Alfisti het volgende:

[..]

wat voor auto? RWD met tractiecontrol uit?
1. het was om 07.00u dus nog slapende
2. hij weet werkelijk NIETS van auto's....
pi_22179675
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:40 schreef Steve-O het volgende:

[..]

newbie
pi_22179692
Ik gaat richting verjaardag met alleen maar VROUWEN
pi_22179706
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:49 schreef Ballebek het volgende:
Ik gaat richting verjaardag met alleen maar VROUWEN
Foto's
pi_22179834
Stil ineens
pi_22179855
eenzame rukker
pi_22179898
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
eenzame rukker
Wie? Jij?
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:00:10 #68
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22179932
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ow, okee dan......

Kutweer vandaag eej?
kijk... de rollen omgedraaid

Hier ben jij de newbie... bij de tt-c ik
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_22179948
Xtreem!!!

En Bazzos... nee
pi_22179979
oh, xtreem bedoelde je
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:03:15 #71
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22179998
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:01 schreef hermandeperman het volgende:
Xtreem!!!

En Bazzos... nee
hermandeperman

En Bazzos.... Herman is niet eenzaam
Thucydides
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:03:46 #72
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22180010
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:02 schreef BazzoS het volgende:
oh, xtreem bedoelde je
Thucydides
pi_22180028
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:03 schreef Xtreem het volgende:

[..]

niet dan?
pi_22180039
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:03 schreef Xtreem het volgende:

[..]

hermandeperman

En Bazzos.... Herman is niet eenzaam
pi_22180054
Xtreem wat is tt-c?
pi_22180055
tvp
pi_22180066
zeg dan niets Bobjo
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:06:14 #78
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22180077
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
Xtreem wat is tt-c?
www.tt-c.nl
Thucydides
pi_22180105
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
zeg dan niets Bobjo
oke
pi_22180118
ahh... de oude tuf tuf club
pi_22180126
maar ik ben eten
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:11:21 #82
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22180202
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
ahh... de oude tuf tuf club

smakelijk
Thucydides
pi_22180227
Overigens wel een hele mooie auto ! . Ben eindelijk weer thuis, maar heb nog niets van mijn uitlaat gehoord .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_22180251
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:12 schreef D-Devil het volgende:
Overigens wel een hele mooie auto ! . Ben eindelijk weer thuis, maar heb nog niets van mijn uitlaat gehoord .
gaat je katalysator er ook onderheen?
pi_22180326
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
maar ik ben eten
eet ze...
<gr8w8>bitch
pi_22180349
* LoverGirl is weer thuis
Mensen vinden mij irritant
Tja, ik ben niet naar school geweest, dus ik heb de vrijdagmiddagstunt gemist... ohja... die start ik altijd zelf
Lezen op eigen risico!
pi_22180470
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:19 schreef LoverGirl het volgende:
* BazzoS is weer thuis
Mensen vinden mij irritant
Tja, ik ben niet naar school geweest, dus ik heb de vrijdagmiddagstunt gemist... ohja... die start ik altijd zelf
irritant kind
pi_22180510
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:24 schreef BazzoS het volgende:

[..]

irritant kind
dat kun je wel zeggen ja....
pi_22180530
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:25 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

dat kun je wel zeggen ja....
Daarom zei ik het ook
pi_22180584
En nu ga ik de kleine dingetjes afmaken
pi_22180593
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:26 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Daarom zei ik het ook
jij vindt haar gezellig?
pi_22180624
Bedankt! * LoverGirl is weer helemaal blij
Lezen op eigen risico!
pi_22180625
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:29 schreef BazzoS het volgende:
Welke dingetjes?? Of willen wij dat echt niet weten...
<gr8w8>bitch
pi_22180641
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:31 schreef LoverGirl het volgende:
Bedankt! * hermandeperman is weer helemaal blij
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:38:19 #95
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22180771
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:29 schreef BazzoS het volgende:
Je gaat je lul afmaken

* Xtreem is moei, duf en verveeld
Thucydides
pi_22180778
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ben je een beetje chag?
Lezen op eigen risico!
pi_22180789
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:31 schreef LoverGirl het volgende:
Bedankt! * LoverGirl is weer helemaal blij
is dit niet wat voor jou???
pi_22180840
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:39 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Nee, dat helpt niet, ik ben net al buiten geweest enzo
Lezen op eigen risico!
pi_22180848
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:38 schreef LoverGirl het volgende:

[..]

Ben je een beetje chag?
quote:

[..]

vrijdag 24 september 2004 @ 19:47:18 #100
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22180974
quote:

[..]

TF
goed idee!

voor haar dan..... mag jij al weer naar buiten?
Thucydides
pi_22180987
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:47 schreef Xtreem het volgende:

[..]

TF
goed idee!

voor haar dan..... mag jij al weer naar buiten?
que, mag altijd maar buiten hoor
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:48:08 #102
81996 Bond
License to kill
pi_22180988
* Bond weer terug is van kapper

Nog een beetje leuk hierzo?
Geen commentaar
pi_22181020
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:48 schreef Bond het volgende:
* hermandeperman weer terug is van kapper

Nog een beetje leuk hierzo?
snel editten hè
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:49:53 #104
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22181030
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:48 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

que, mag altijd maar buiten hoor
Hmm... die roddel over straat verbod enzo was dus niet waar?
kut.
Thucydides
pi_22181066
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:49 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Hmm... die roddel over straat verbod enzo was dus niet waar?
kut.
ik weet van niks hoor
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:52:19 #106
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22181088
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ik weet van niks hoor

Jammer.... mocht je toch ineens weer wat weten bijv. over waarom karbo nu weer offline is dan weet je me te vinden hea?
Thucydides
pi_22181230
ja mensen... ik ga ff douchen en dan weer de trip wagen naar Utreg
pi_22181289
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
ja mensen... ik ga ff douchen en dan weer de trip wagen naar Utreg
<gr8w8>bitch
pi_22181385
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Jammer.... mocht je toch ineens weer wat weten bijv. over waarom karbo nu weer offline is dan weet je me te vinden hea?
karbo weer gehakt ofzo

karbonade, gehakt hahahaha
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:15:33 #110
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_22181687
ola
pi_22181722
ben ik weer
pi_22181732
Hey Xtreem, weet je al meer over die baan?
pi_22181873
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
ben ik weer
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:15 schreef Hugster het volgende:
ola
<gr8w8>bitch
pi_22181947
t wordt weer gezellig hier

morgen avond wordt t heel ongezellig, ik ben dan nl naar een verjaardag
pi_22182006
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:27 schreef PeuRac het volgende:
t wordt weer gezellig hier

morgen avond wordt t heel ongezellig, ik ben dan nl naar een verjaardag
Klopt... Ik ben er dan ook niet... (althans, grotendeels...)
<gr8w8>bitch
pi_22182132
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:29 schreef MutZ het volgende:

[..]

Klopt... Ik ben er dan ook niet... (althans, grotendeels...)
grote afwezigheid avond dus.....
ikke ook niet
pi_22182143
ik ga ff mn broertje ophalen van t station, ben met 15min terug
pi_22182321
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:35 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

grote afwezigheid avond dus.....
ikke ook niet
Relluh!!!
<gr8w8>bitch
pi_22182333
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:35 schreef PeuRac het volgende:
ik ga ff mn broertje ophalen van t station, ben met 15min terug
<gr8w8>bitch
pi_22183062
en 45min later is iedereen weg
pi_22183117
Kben weer terug mensen, stenen gesjouwd, moe en rustig
Lezen op eigen risico!
pi_22183651
gelukkig, dan kun je tenminste stilzitten
pi_22183783
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:22 schreef PeuRac het volgende:
en 45min later is iedereen weg
Ik ben er nog wel...
<gr8w8>bitch
pi_22183801
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
<gr8w8>bitch
pi_22183839
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:56 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik ben er nog wel...
Een reaktie tijd van 34min
pi_22183893
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Sorry... Ben m'n huiswerk ondertussen aan het maken... Zit op IRC... Zit op msn... Heb zelfs een ICQ gesprek openstaan...
<gr8w8>bitch
pi_22183929
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Mja... en nou ga ik douchen en naar bed, tot overmorgen
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:56 schreef MutZ het volgende:

[..]

Dank je
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mag je daarmee de weg op?
Lezen op eigen risico!
pi_22183969
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:

[..]

Sorry... Ben m'n huiswerk ondertussen aan het maken... Zit op IRC... Zit op msn... Heb zelfs een ICQ gesprek openstaan...
Moet jij morgen naar school dan?
Lezen op eigen risico!
pi_22183993
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:03 schreef LoverGirl het volgende:

[..]

Moet jij morgen naar school dan?
Nee... Werken
<gr8w8>bitch
pi_22184051
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:02 schreef LoverGirl het volgende:

[..]

Mja... en nou ga ik douchen en naar bed, tot overmorgen
quote:
[..]

Dank je
Geen dank
quote:
[..]

Mag je daarmee de weg op?
Tuurlijk...
<gr8w8>bitch
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:09:06 #131
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_22184092
opvolger van de calibra ?

effe een hollandsche vraag wat kost dat ?? inc btw bpm en andere diefstal van de overheid ?
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_22184112
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:

[..]

Huiswerk?
pi_22184181
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:10 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Huiswerk?
Ja, heb echt fokking veel... Maar zoals je merkt komt er niet echt heel veel van terecht...
<gr8w8>bitch
pi_22184219
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:13 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ja, heb echt fokking veel... Maar zoals je merkt komt er niet echt heel veel van terecht...
Je hebt maar 2 dagen in de week les, en dan ga je om 10 's avonds, VRIJDAG avond notabene HW maken?
pi_22184387
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je hebt maar 2 dagen in de week les, en dan ga je om 10 's avonds, VRIJDAG avond notabene HW maken?
3 dagen...
Officieel zit ik er al sinds een uur of 7 aan, maar ik heb tot nu toe *kijkt in schrift* 1 som gemaakt...
<gr8w8>bitch
pi_22184432
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:22 schreef MutZ het volgende:

[..]

3 dagen...
Officieel zit ik er al sinds een uur of 7 aan, maar ik heb tot nu toe *kijkt in schrift* 1 som gemaakt...
maar dan nog, je gaat toch niet vrijdag avond hw zitten maken dat doe je zondag avond
pi_22184495
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

maar dan nog, je gaat toch niet vrijdag avond hw zitten maken dat doe je zondag avond
Als je thuis bent wel ja... Maar ik heb dit weekend een leven
<gr8w8>bitch
pi_22184563
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:26 schreef MutZ het volgende:

[..]

Als je thuis bent wel ja... Maar ik heb dit weekend een leven
so what * PeuRac too
pi_22184663
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

so what * PeuRac too
Ben niet thuis... Dus kan m'n huiswerk dan ook niet maken...

Ik ga nu trouwens slapen...
<gr8w8>bitch
pi_22184715
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:33 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ben niet thuis... Dus kan m'n huiswerk dan ook niet maken...

Ik ga nu trouwens slapen...
Slaap lekker
pi_22184922
Goeienavond
pi_22184970
'avond MutZ en Peu SC

Was weer een helse autorit met mensen die op een provinciale weg omdat het regent 30 gaan rijden
pi_22185002
en ik ben weer weg
pi_22185020
later herman
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:17:06 #145
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22185885
Gnavond
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22186014
Goeienavond Sjoewe
pi_22186073
is die malloot nu nog steeds rondjes om die rotonde aan het driften?
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:30:21 #148
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22186231
Paar maanden al, z'n moeder komt af en toe thee en koekjes brengen :')
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22186417
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
Paar maanden al, z'n moeder komt af en toe thee en koekjes brengen
Whahah
pi_22186526
Supraatje kopen iemand? Ik heb het contract binnen voor een baan in de VS. 90% kans dat ik per 1 januari in de VS woon!

Advertentie komt nog wel op Fok te staan over een weekje of 2 als ik een kopie van het getekende contract ontvangen heb (hetmoet eerst weer naar de VS, en dan terug).
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22186555
Wat kost dat?
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:44:44 #152
81996 Bond
License to kill
pi_22186666
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef StefanP het volgende:
Supraatje kopen iemand? Ik heb het contract binnen voor een baan in de VS. 90% kans dat ik per 1 januari in de VS woon! [afbeelding]

Advertentie komt nog wel op Fok te staan over een weekje of 2 als ik een kopie van het getekende contract ontvangen heb (hetmoet eerst weer naar de VS, en dan terug).
Ben je net na het stemmen

goedenavond iedereen trouwens
Geen commentaar
pi_22186712
Doet het je geen pijn oid, dat je hem weg moet doen?
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:50:40 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22186837
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef StefanP het volgende:
Supraatje kopen iemand? Ik heb het contract binnen voor een baan in de VS. 90% kans dat ik per 1 januari in de VS woon! [afbeelding]

Zal wel een domme vraag zijn. Maar waarom neem je hem niet gewoon mee naar de VS die supra?

En wat voor een soort werk ga je doen in de VS?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_22187009
Gefeliciteerd met je baan

Ik neem aan dat je daarginds weer een Supra koopt?
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:00:22 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22187091
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Gefeliciteerd met je baan

Waarom ben jen iet op msn?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:02:07 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22187136
GizartFRL - vrijdag 24 september 2004 @ 19:13 <---- is hij weer terug
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:05:06 #158
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22187214
Wat ga je daar doen?
pi_22187291
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom ben jen iet op msn?
Omdat ik net weg ga.
pi_22187411
Hij is nog niet te koop, maar op [url]members.home.nl/stefan.pieterse/supra/[url] kun je de advertentie en foto's zien. Opmerkingen/commentaar welkom, hij moet nl. wel in 2 maanden verkocht worden, vrij snel voor zo'n auto...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22187446
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:12 schreef StefanP het volgende:
Hij is nog niet te koop, maar op [url]members.home.nl/stefan.pieterse/supra/[url] kun je de advertentie en foto's zien. Opmerkingen/commentaar welkom, hij moet nl. wel in 2 maanden verkocht worden, vrij snel voor zo'n auto...
Hier klikken
pi_22187498
En als ik het geld had, was hij NU verkocht
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:18:52 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22187596
waarom niet mee nemen? Dat snap ik niet
pi_22187600
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:46 schreef BazzoS het volgende:
Doet het je geen pijn oid, dat je hem weg moet doen?
Ja... maar het is een kwestie van prioriteiten. Er is de afgelopen tijd heel veel in de auto geïnvesteerd, maar meenemen is zinloos. Ik ga niet de verscheping betalen, de ellende op me nemen om de auto daar getransporteerd, ingevoerd, gekeurd e.d. te krijgen. Ik ga het druk genoeg krijgen zonder al dat gedoe.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef PeuRac het volgende:

Ik hoop het wel. Of anders een M3 of viper... maar niet in het begin. Eerst geld verdienen en de verhuiskosten + verlies op de supra e.d. goedmaken, kijken of de baan bevalt, enz, enz.
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
Wat ga je daar doen?
Hetzelfde als hier, maar dan met een salaris van 2.5x zo veel. Netto (+een heleboel stress, hoge werkdruk, hogere huren en verzekeringen e.d).

Maar wat doen jullie trouwens allemaal hier, jullie horen in de kroeg te zitten! Ik niet, ik ben een ouwe lul
-Mark Steyn
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:21:42 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22187663
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:19 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja... maar het is een kwestie van prioriteiten. Er is de afgelopen tijd heel veel in de auto geïnvesteerd, maar meenemen is zinloos. Ik ga niet de verscheping betalen, de ellende op me nemen om de auto daar getransporteerd, ingevoerd, gekeurd e.d. te krijgen. Ik ga het druk genoeg krijgen zonder al dat gedoe.
[..]

Ik hoop het wel. Of anders een M3 of viper... maar niet in het begin. Eerst geld verdienen en de verhuiskosten + verlies op de supra e.d. goedmaken, kijken of de baan bevalt, enz, enz.
[..]

Hetzelfde als hier, maar dan met een salaris van 2.5x zo veel. Netto (+een heleboel stress, hoge werkdruk, hogere huren en verzekeringen e.d).

Maar wat doen jullie allemaal hier, jullie horen in de kroeg te zitten! Ik niet, ik ben een ouwe lul
Oke een heel gek idee. Maar waarom niet de auto ergens in opslag zetten en soms laten rijden door iemand? Mocht je werk daar tegen vallen en je komt terug naar NL kan je altijd nog die auto weer gebruiken. Of anders heb je hem nog. Of je besluit hem als nog naar de US te halen?

Oh en wat voor werk doe je hier dan
pi_22187671
ik ben pleitte
pi_22187695
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke een heel gek idee. Maar waarom niet de auto ergens in opslag zetten en soms laten rijden door iemand? Mocht je werk daar tegen vallen en je komt terug naar NL kan je altijd nog die auto weer gebruiken. Of anders heb je hem nog. Of je besluit hem als nog naar de US te halen?

Oh en wat voor werk doe je hier dan
Wat is er mark? wil je ook 2.5x zoveel verdienen?
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:28:41 #168
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22187837
Ik ben hier aan het wakker zijn, ga morgen wel in de kroeg hangen. T was gister ook weer 4:30..
pi_22187843
Het is onmogelijk om uit te leggen wat ik doe, tenzij je een half uur hebt Maar in het kort integreer en test ik IN software/platformen in telecom netwerken... veel protocol gezeur
-Mark Steyn
pi_22187879
0430, damn, het is jaren geleden dat ik zo laat uit de kroeg ben gekomen. Dat trek ik niet meer tegenwoordig. Vroegah, toen kon je nog gewoon college overslaan en om 1200 opstaan!
-Mark Steyn
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:36:08 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22188035
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:28 schreef StefanP het volgende:
Het is onmogelijk om uit te leggen wat ik doe, tenzij je een half uur hebt Maar in het kort integreer en test ik IN software/platformen in telecom netwerken... veel protocol gezeur
Weet niet of je naar de meeting komt. Maar dan mag je hem me uitleggen. Oh en ik stap wel weer bij je in de auto hoor. En deze keer wil ik de turbo horen en voelen
pi_22188087
Welke meeting?

* heeft zo te zien iets niet gelezen

edit: lamaar, ik zie het topic nu...
-Mark Steyn
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:46:24 #173
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22188287
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:29 schreef StefanP het volgende:
0430, damn, het is jaren geleden dat ik zo laat uit de kroeg ben gekomen. Dat trek ik niet meer tegenwoordig. Vroegah, toen kon je nog gewoon college overslaan en om 1200 opstaan!
Ach je moet toch wat als student
pi_22190521
Mogguh...
Tis nog veel te vroeg...
[18:02:51] &lt;Lynx666&gt; Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
&lt;gr8w8&gt;bitch
pi_22190861
Moguh...

Girl net naar werk gebracht; haat: elke zaterdag de lul omdat er geen bussen of wat dan ook rijden richting haar werk op zaterdag ochtend..
pi_22191083
mogge
pi_22191131
Damn StefanP... gave aanbieding dat werk in de VS maar zo klote dat je je Suup moet wegdoen...
pi_22191663
Moguh
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:17:05 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22192399
hallo

SHIT de triangeljostie rit is hier weer actief. Hoor allemaal vrachtwagens toeteren
pi_22192451
Hai jongens Ben ik weer

Jullie hebben me toch wel gemist mag ik hopen hè?
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:24:59 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22192537
nee
pi_22192581
En jij bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door PeuRac op 25-09-2004 12:45:58 ]
pi_22192610
wie weet website's voor navi's ala tomtom
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:29:29 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22192620
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:
En jij bent?
alles wat jij ooit hebt willen zijn
pi_22192624
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:19 schreef Bougievonkje het volgende:
Hai jongens Ben ik weer

Jullie hebben me toch wel gemist mag ik hopen hè?
Alles beter dan LoverGirl....

Ik ga nu ff naar Utrecht enzo
pi_22192686
LOL, ik zit nu officieel bij de 'schoolkrant' een heel erg amaturistisch autoblad
pi_22192690
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

alles wat jij ooit hebt willen zijn
Moet jij niet naar Belgie dakduivel?
pi_22192730
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:33 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Nee, hij moet van zn mammie naar zn oma
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:39:38 #189
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22192774
morguh

Stefan Doodzonde! Maar waarom dan in godsnaam een M3 / Viper (ok, die snap ik dan nog) kopen...
Thucydides
pi_22192782
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:
En jij bent?
Ha, ben je er zo één? Uit het oog, uit het hart

Je kunt je hier zeker niets meer van herinneren?
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Bougietje, jij bent een vrouw naar mij hart

Maseratti
Geheugensteuntje
pi_22192822
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:40 schreef Bougievonkje het volgende:

[..]

Ha, ben je er zo één? Uit het oog, uit het hart

Je kunt je hier zeker niets meer van herinneren?
[..]

Geheugensteuntje
Post nog eens een paar Maserati's dan
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:43:41 #192
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22192841
Jammer Peuc...
Thucydides
pi_22192885
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:43 schreef Xtreem het volgende:
Jammer Peuc...
ik heb nooit een foto gezien van haar, en dan wordt t moeilijk om iemand te onthouden
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:47:53 #194
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22192904
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:46 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik heb nooit een foto gezien van haar, en dan wordt t moeilijk om iemand te onthouden
jij gaat ook alleen maar af op het uiterlijk he? ik heb zo'n hekel aan jouw soort he.. jullie verpesten het voor mijn soort
Thucydides
pi_22192955
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:47 schreef Xtreem het volgende:

[..]

jij gaat ook alleen maar af op het uiterlijk he? ik heb zo'n hekel aan jouw soort he.. jullie verpesten het voor mijn soort
ik ga niet voor uiterlijk [al kan t nooit kwaad als ze er leuk uitziet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_22192978
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:47 schreef Xtreem het volgende:
jij gaat ook alleen maar af op het uiterlijk he?
Precies. Een foto van mij is helemaal niet belangrijk
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:53:27 #197
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22193002
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:52 schreef Bougievonkje het volgende:

[..]

Precies. Een foto van mij is helemaal niet belangrijk
je hebt mijn email adres he?
Thucydides
pi_22193021
Als iemand naar Full-Speed gaat, zou diegene willen opletten op een Blauwe Celica en een Zilveren/grijze Supra met Frans kenteken? Die zagen er zeer gaaf uit, ik heb ernaast gestaan in de file richting Arnhem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jofunu-kun op 25-09-2004 15:43:28 (Stelletje mafkezen ook :P) ]
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_22193046
Wat is een Celcia?
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:58:41 #200
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22193081
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:56 schreef Bougievonkje het volgende:
Wat is een Celcia?
Dat is een Toyota Celica die zo'n zwaar ongeluk gehad heeft, dat ze er geen Celica meer van konden maken...
Thucydides
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:03:20 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22193163
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:33 schreef Ballebek het volgende:

[..]

nee vanavond verplicht uit eten met m,n hele familie
volgend weekend naar belgie
pi_22193186
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee vanavond verplicht uit eten met m,n hele familie
volgend weekend naar belgie
Paris, here we not come...
Zit net via MSN aan een vriendin te vertellen dat ze een lekker wijf is...
Ze komt niet meer bij
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:08:45 #203
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22193239
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 08:04 schreef MutZ het volgende:
Mogguh...
Tis nog veel te vroeg...
Middag
Tis nig steeds te vroeg
pi_22193294
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:58 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Dat is een Toyota Celica die zo'n zwaar ongeluk gehad heeft, dat ze er geen Celica meer van konden maken...
LOL @Xtreem

Celica's zijn lelijke bakken ook trouwens Kreukeltje meer of minder.... worden ze alleen maar mooier van

Ghibli
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:14:26 #205
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22193318
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:12 schreef Bougievonkje het volgende:

[..]

LOL @Xtreem

Celica's zijn lelijke bakken ook trouwens Kreukeltje meer of minder.... worden ze alleen maar mooier van

Ghibli

Anti - Celica

Japanse rijst is het!

je bent niet echt op zoek naar vrienden he?
Thucydides
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:14:43 #206
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22193323
Moet zeggen dat ik de laatse wel de minst spannende vind idd...
pi_22193346
Ghibli
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:18:29 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22193388
ook_gek
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:21:07 #209
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22193428
pinguins
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:36:22 #210
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22193635
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:18 schreef ook_gek het volgende:
ook_gek

wat een misplaatste arrogantie

Bo!
Thucydides
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:36:38 #211
81996 Bond
License to kill
pi_22193640
Goedenmiddag

* Bond heeft appeltaart gebakken en is nu een lekker warm stukje aan het eten
Geen commentaar
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:43:29 #212
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22193731
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:36 schreef Bond het volgende:
Goedenmiddag

* Xtreem heeft appeltaart gebakken en is nu een lekker warm stukje aan het eten
je sig! in welk topic heeft Tjabje dat gezegd??
Thucydides
pi_22193924
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:36 schreef Xtreem het volgende:

[..]

wat een misplaatste arrogantie

Bo!
Hoi Rob
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:59:43 #214
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22193948
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:57 schreef BoJo het volgende:

[..]

Hoi Rob
Hoe bevalt het nooit-meer-werken-in-het-weekend ?
Thucydides
pi_22193970
* Alexxxxx is bij zn ouders
pi_22194018
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:59 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Hoe bevalt het nooit-meer-werken-in-het-weekend ?
heerlijk
ze belden me trouwens wel gisteren of ik vanavond een ritje belgie wilde doen, maar ik wil m'n weekend vrij houden en ik ga uit vanavond. Ze snappen zeker nog niet zo goed wat ontslag inhoud
Heb jij nog wat te doen gehad? September was altijd een drukke maand.
pi_22194066
Boyakasha
pi_22194079
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:07 schreef Hugster het volgende:
Boyakasha
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:11:15 #219
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194120
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:04 schreef BoJo het volgende:

[..]

heerlijk
ze belden me trouwens wel gisteren of ik vanavond een ritje belgie wilde doen, maar ik wil m'n weekend vrij houden en ik ga uit vanavond. Ze snappen zeker nog niet zo goed wat ontslag inhoud
Heb jij nog wat te doen gehad? September was altijd een drukke maand.
En dan geef je ze niet ff mijn nummer???
tss...
maar groot gelijk dat je je weekend vrij wilt houden

Druk? hier? nah.... ik kwam er wel van de week achter dat hier in de buurt Easyway wel actief is en goed loopt.... Dus ik zit te overwegen of ik niet daar moet gaan solliciteren
Thucydides
pi_22194147
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:11 schreef Xtreem het volgende:

[..]

En dan geef je ze niet ff mijn nummer???
tss...
maar groot gelijk dat je je weekend vrij wilt houden

Druk? hier? nah.... ik kwam er wel van de week achter dat hier in de buurt Easyway wel actief is en goed loopt.... Dus ik zit te overwegen of ik niet daar moet gaan solliciteren
Easyway
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:14:02 #221
81996 Bond
License to kill
pi_22194168
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:43 schreef Xtreem het volgende:

[..]

je sig! in welk topic heeft Tjabje dat gezegd??
In een topic waar een nsx word ongebouw in een F50
Geen commentaar
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:15:23 #222
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194194
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:12 schreef BoJo het volgende:

[..]

Easyway
explain?
Thucydides
pi_22194210
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:15 schreef Xtreem het volgende:

[..]

explain?
volgens mij hebben zij niet echt zo'n goeie reputatie, weet er niet zoveel van hoor
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:18:07 #224
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194235
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:16 schreef BoJo het volgende:

[..]

volgens mij hebben zij niet echt zo'n goeie reputatie, weet er niet zoveel van hoor
msn nu.
Thucydides
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:20:24 #226
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22194269
Out?
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:22:13 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22194299
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is Easyway
de makkelijke weg
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:23:25 #228
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194317
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

de makkelijke weg

easyway is een chauffeurs bedrijf ala brussaard / ab-az... maar dan gevestigd in Breda, en een van de grotere concurrenten
Thucydides
pi_22194319
een chauffeursdiensten bedrijf met een slechte reputatie
pi_22194321
Ja dat weet ik wel.. Het Engels stamt af van het Fries, dus dat spreek ik wel
pi_22194335
Wie spreekt er hier Zweeds en zoekt fulltime werk ?
pi_22194342
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja dat weet ik wel..Het Engels stamt af van het Fries, dus dat spreek ik wel
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:27:16 #233
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194368
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja dat weet ik wel.. hetEngels stamt af van het Fries dus dat spreek ik wel
Thucydides
pi_22194371
Echt waar! Toen de ROmeinen net weg waren, waren de Friezen het volk dat over Europa regeerde
pi_22194394
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt waar! Toen de ROmeinen net weg waren, waren de Friezen het volk dat over Europa regeerde
ohja was toen met Greate Pier (of hoe je het ook schrijft)
pi_22194422
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:24 schreef BoJo het volgende:
Wie spreekt er hier Zweeds en zoekt fulltime werk ?
beure knackebreude

kom maar op met die vacature
pi_22194425
Nee, dat was weer later... Greate Pier heeft Nederlanders afgeslacht tijdens de 80-jarige oorlog. Redbad/ Radboud was meer de grote Friese veroveraar.. Totdat het Christendom de boel ging overnemen
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:31:53 #238
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194440
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:30 schreef Hugster het volgende:

[..]

beure knackebreude

meuteneukuh

*solliciteert*
Thucydides
pi_22194447
ik weet alleen het zweedee woord voor 'wagen'

Bil
pi_22194468
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:30 schreef Hugster het volgende:

[..]

beure knackebreude

ze zijn desperatos op de Symantec helpdesk, de Zweedssprekende mensen krijgen zo rond de 70 telefoontjes per dag.
En als ik iemand kan introduceren ontvang ik een bonus
pi_22194486
Sandra belt me net vanaf de boekenmarkt, ze is nu een boek over Berliet voor me aan het kopen
pi_22194496
*KLIK*

[ Bericht 36% gewijzigd door Dr_Flash op 25-09-2004 15:04:39 (Teruggeplaatst na overleg met FA) ]
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:41:51 #243
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22194550
Tering, je hoort gewoon iets breken...
pi_22194588
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:43 schreef Floctor- het volgende:

[..]

Jezus lekker Doe me nog ff wat virusskenner en firewall meldingen?
nergens last van
pi_22194617
Ik ook niet
pi_22194627
wie is nou weer Dr_Flash
pi_22194629
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:46 schreef BoJo het volgende:
Ik ook niet
het zijn dan ook wel een stelletje prutsers waar we me te maken hebben
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:47:31 #250
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194632
ik ook niet....
Dr. Flash:
waaarom geedit???
Thucydides
pi_22194639
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:47 schreef BoJo het volgende:
wie is nou weer Dr_Flash
Gastmodje uit GC
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_22194640
Niet fukken met Appie Hein computers van 5 jaar oud waarvan net de harde schijf voro de zoveelste keer gewist is he
pi_22194641
WTF ?!
pi_22194646
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gastmodje uit GC
ohw
pi_22194651
Iemand uit zn hok gekropen
pi_22194653
waarom Dr. Flash?
pi_22194684
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:47 schreef Xtreem het volgende:
ik ook niet....
Dr. Flash:
waaarom geedit???
O filmpjes van live, luid en duidelijk ledematen brekende mensen zijn hier niet contra-policy? Ik laat me desgewenst graag overrulen door PTA mods hoor, maar die zijn er ff niet
pi_22194688
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:49 schreef Hugster het volgende:
waarom Dr. Flash?
Omdat jij dan zo leuk reageert
pi_22194696
wel een ouwe lurker zeg
je hoort nooit wat van hem en als er eens wat leuks staat is ie er als de kippen bij
pi_22194722
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

O filmpjes van live, luid en duidelijk ledematen brekende mensen zijn hier niet contra-policy? Ik laat me desgewenst graag overrulen door PTA mods hoor, maar die zijn er ff niet
je hoort de takken scheuren waar zijn touw aan vast zit..
geen ledematen
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:53:46 #261
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194751
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik hoorde geen ledematen/botten breken ik hoor alleen een vent schreeuwen omdat z'n poot vast zit
Thucydides
pi_22194764
zal ik hem maar weer neerzetten dan?
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:57:55 #263
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194799
Van mij mag je!

* Xtreem mompelt iets over gevolgen, niet aansprakelijk, eigen risico en meer van dat soort onzin
Thucydides
pi_22194818
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:54 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik kom niet meer zo vaak in PTA
pi_22194830
- WARNING JE GAAT TAKKEN HOREN BREKEN -

*TAKKEN GEEN BOTTEN *

dat je gewaarschuwd bent!
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:02:09 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22194876
Er lurken hier genoeg andere modjes mee hoor
Nikky komt hier ook wel eens. En nog wat andere modjes
  Milf zaterdag 25 september 2004 @ 15:03:11 #268
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22194891
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
wie ikke?

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:03:54 #269
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194898
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Komt die BartSmit / Gelly aanhangsel in PTA???

Nikky

Wel logisch... onze eigen smufrjes kunnen het niet aan / zijn zo erg insider dat niemand naar ze luistert
Thucydides
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:04:15 #271
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22194904
oeps.
Thucydides
  Milf zaterdag 25 september 2004 @ 15:08:04 #272
16000 nikky
pi_22194955
Maar even over de edit van flash.

Hij dacht echt dattie het been hoorde breken van die gast die bleef haken achter het touw. Ik kan het me niet voorstellen dat een been zo'n knappend geluid kan maken als op het filmpje dus moet het wel een boom zijn

Hij bedoelde het niet kwaad. Als het goed is heeft hij de post van degene die hij heeft ge-edit weer terug geplaatst.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22194958
Maar het is wel waar
pi_22194977
Jah heb 'm na overleg weer teruggezet wegens onvoldoende ranzigheid

Laat mij ook eens iets verkeerd doen....
pi_22194982
Waarom is het altijd zo rustig als ik hyperactief ben
pi_22194988
bij Dr. Flash is ook weinig nodig om hem op de kast te hebben

maar tnx dat je hem hebt teruggeplaatst
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:11:28 #277
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22195003
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:

Nee. Smufr'en mogen geen fouten maken.
Thucydides
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:20:06 #279
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_22195125
relleh ?

of ben ik te laat ?
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:20:27 #280
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22195129
en anders post jij ff een LELIJK stuk Baksteen
baksteen, strijkijzer..... details
Thucydides
pi_22195175
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:20 schreef Fugie het volgende:
relleh ?

of ben ik te laat ?
Jah je ben te laat Wegwezuh
pi_22195183
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:20 schreef Xtreem het volgende:
en anders post jij ff een LELIJK stuk Baksteen
baksteen, strijkijzer..... details
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:24:52 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22195190
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah heb 'm na overleg weer teruggezet wegens onvoldoende ranzigheid

Dr_Flash ik denk dat jij een knuffel verdiend hebt
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:25:43 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22195204
Zho shit er staat hier op de hoek van de straat een hele lange grote dikke US station wagen die tegen een lantarenpaal aan staat (geen schade )

Maar dat ding maakt me daar toch een tering herrie
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:26:53 #286
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_22195222
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Zho shit er staat hier op de hoek van de straat een hele lange grote dikke US station wagen die tegen een lantarenpaal aan staat (geen schade )

Maar dat ding maakt me daar toch een tering herrie
foto ?
pi_22195228

dit idee? of anders
check is ff wat voor 1 het er is
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:30:16 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22195283

Slurp slurp
pi_22195304
Fuck man die is van mn buurman!
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:32:43 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22195329
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Fuck man die is van mn buurman!
Lijkt me sterk dat hij dan 3 tot 4X per week naar scheveningen komt rijden met die bak
en hij staat nu al 2 dagen zo.
pi_22195350
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dr_Flash ik denk dat jij een knuffel verdiend hebt
Dat regel ik wel Wees gerust, dat komt goed
pi_22195351
Klopt, net een iets andere grille
pi_22195365
wat een aso
2 dagen al zo?! hij staat lekker netjes, steekt ook helemaal niet over op de straat
pi_22195371
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:27 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]

dit idee? of anders
check is ff wat voor 1 het er is
LOL Net alsof dat ding ook maar bij benadering in een parkeervak past
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:37:00 #296
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22195402
ff wat anders heren...
wat mag een VW passat uit 1998 met 170k op G3 (1.6) kosten?

en

Wat is een reeele inruilwaarde voor 'n auto die op autotrader via dealers nog 4k kost....?
Thucydides
pi_22195467
* Alexxxxx weet het niet
pi_22195499
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:37 schreef Xtreem het volgende:
ff wat anders heren...
wat mag een VW passat uit 1998 met 170k op G3 (1.6) kosten?

en

Wat is een reeele inruilwaarde voor 'n auto die op autotrader via dealers nog 4k kost....?
lelijk
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:43:08 #299
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22195512
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:42 schreef BoJo het volgende:

[..]

lelijk
duh. Is dan ook niet voor mij. En een 1.6 is fukking traag.
Thucydides
  Milf zaterdag 25 september 2004 @ 15:43:31 #300
16000 nikky
pi_22195522
wie weet waar dat topic staat met in welke speciale auto's je hebt gereden? Ik meende dat ik laatst zoiets voorbij zag komen

Heb nog een foto van een hele speciale wagen... Alleen weet ik de naam niet meer
pi_22195524
Ik had nog iets stoms gister.
Er stond file op de A2 en als je er dan bij Abcoude af ga kan je zo die file afsnijden dus dat deed ik.
Staat er ineens Politie, dus ik denk ze zien me niet (Politie was met vrouw aan het praten) Dus ik rij dat hek voorbij, lopen er ineens 10000 kampers.. dus ik denk WTF, ventjes allemaal boos kijken naar mij.
Dus ik snel achteruit, komt die agent aanlopen, die moest b.t.w. best lachen, zegt:
"Andreee Hazézz weunt hier màn.." Ondertussen werd ik gefotograafeerd door een jopie.
Kon ik weer terug naar Abcoude om weer in de file aan te sluiten

vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')