quote:2005 Chevrolet Cobalt SS Supercharged Coupe - Engineered for Performance driving
The 2005 Chevrolet Cobalt SS Supercharged Coupe is the high-performance model in the Cobalt family of coupes and sedans that will debut in the fourth quarter of 2004. The Cobalt SS Supercharged builds upon the expressive design and dynamic driving experience of the Cobalt Coupe and Coupe SS.
205 hp race-inspired Ecotec 2.0-liter supercharged four-cylinder engine and five-speed manual transmission
Nürburgring-developed chassis, suspension and brakes
18-inch wheels and performance tires
Distinctive exterior and interior styling - front and rear fascia extensions, custom rocker moldings, high rear decklid spoiler, color-keyed front- and rear-seat inserts, boost gauge
“The Cobalt SS Supercharged Coupe was developed to appeal to the tuner enthusiast,” said Pete Langenhorst, Chevrolet Cobalt marketing director. “We engineered from the very beginning all the key components to deliver an exciting driver’s high performance sport coupe – straight from the factory.”
Strong foundation - Body structure, chassis, suspension
The Cobalt was created on a strong foundation. The rigid lower-dominant body structure is engineered as a single unit for mass efficiency and stiffness. The underbody uses high-strength steel as welded members in strategic locations for maximum strength, structural integrity, mass optimization and crashworthiness.
The Cobalt’s suspension tuning was refined at Germany’s famous Nürburgring, one of the world’s most challenging road courses with more than 170 turns in nearly 13 miles.
Cobalt SS Supercharged features a strut-type front suspension, semi-independent torsion beam rear suspension, and increased diameter front and rear stabilizer bars with tuned suspension bushings. In addition, the chassis and springs were stiffened, the spring rates and damping were specially tuned and the shock strut valving was modified for a responsive, sport suspension feel. The monotube rear shocks with 33-millimeter pistons are larger in diameter than those found on standard Cobalts. The coupe’s ride height also has been reduced by 10 millimeters. The electric power steering also is tuned for increased driver feedback.
Large brakes and wheels
Cobalt SS Supercharged features four-wheel anti-lock disc brakes. The front disc rotors are 11.6 inches in diameter, which is approximately 1 inch larger than the rotors on standard Cobalt models. The rear drum brakes standard in other Cobalts were also replaced with disc brakes with 10.6-inch rotors. They are mounted on an all-new rear axle assembly that incorporates revised suspension geometry.
The SS Supercharged features larger, five-bolt wheel hubs, brake calipers and brake pads. The larger calipers and brake pads allow greater braking capacity and are proven performance parts found in other high-performance GM vehicles.
Cobalt SS Supercharged features the segment’s leading wheel size with 18-inch forged-steel alloy wheels and P215/45R18 Z-rated performance tires.
High-performance powertrain
The Cobalt SS Supercharged Coupe features a race-inspired Ecotec 2.0-liter supercharged four-cylinder engine and five-speed manual transmission. Cobalt benefited from GM Racing’s successful Ecotec-powered cars competing in the NHRA Summit Sport Compact Racing Series with significant learnings transferred during the development of the Cobalt.
The Ecotec 2.0L SC four-cylinder engine delivers 205 horsepower at 5600 rpm and 200 lb.-ft. of torque at 4400 rpm. Compared to the Ecotec 2.2-liter I-4, the cam timing was altered significantly to raise the mid-range torque and to match it with the top-end power.
The engine includes an Eaton M62 helical roots-type supercharger and features an air-to-water intercooler to reduce the temperature of air entering the engine. The supercharger produces a maximum boost pressure of 12 pounds per square inch (psi).
The Ecotec 2.0L SC is mated to a five-speed manual transmission. The 240-millimeter clutch assembly is larger on the 2.0-liter supercharged I-4 than the other naturally aspirated Ecotecs. The five-speed has close-ratio gearing that is tailored to the power band of the 2.0-liter engine. To improve acceleration the final drive ratio is also shorter at 4.05:1. A short-throw shifter quickens the shifts and provides a more positive feel as well. The shifter’s travel is approximately 1 inch shorter than the shifter found in standard Cobalt models. Equal length transmission half shafts are also utilized to address torque steer in this front-drive car.
Distinctive design and features
The exterior styling of the Cobalt SS Supercharged complements the performance aspects of the car. The front fascia features a large, deep air inlet and the rear fascia has a cutout for the large, chromed exhaust tip. Along with revised rocker moldings, the enhanced bodywork of the SS Supercharged visually lowers the coupe 1 inch. Halogen fog lamps are also included.
The Cobalt Supercharged SS comes standard with a unique, aggressive rear decklid spoiler. The coupe will offer five exterior body colors including Rally Yellow, Black, Orange Metallic, Victory Red and Arrival Blue Metallic.
The interior was also modified to complement the performance characteristics of the Cobalt SS Supercharged Coupe. The accelerator pedal was redesigned to enable heel-and-toe driving to improve driver feedback and response. The interior also features titanium-faced speedometer, tachometer and gauges in the instrument cluster, and an A pillar-mounted boost gauge to monitor supercharger performance.
The interior color is Ebony with satin nickel accents on the instrument panel, shifter base and doors. The front leather seats include color-keyed perforated inserts, driver-side manual lumbar adjuster, adjustable head restraint, and passenger-side seatback map pocket. In addition, there is a 60/40 split-bench rear seat with color-keyed inserts and a trunk pass-through.
Cobalt SS Supercharged Coupe offers a long list of standard features including air conditioning; power windows and locks; remote keyless entry; tilt steering wheel with mounted audio and cruise controls; electric rear defogger; CD player; MP3 playback; seven-speaker Pioneer premium sound system; and driver information center. Available features include side head curtain air bags, power sunroof, XM Satellite Radio and OnStar.
Ik niet als jij met je schreeuw om aandacht een Chevrolet topic om zeep helpt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef LoverGirl het volgende:
Kweenie eigenlijk... wie vindt mij lief?
Dan negeer je me toch gewoon? er is niemand geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet als jij met je schreeuw om aandacht een Chevrolet topic om zeep helpt.
Ook jengens mij nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar niet jegens mij
MutZ is er weerquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:45 schreef MutZ het volgende:
Feel the love...
Hoi trouwens...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:21 schreef LoverGirl het volgende:
Kweenie eigenlijk... wie vindt mij lief?
Wie wat waar??quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik net een sollicitatie mail verstuurd, als ik daar wordt aangenomen, stop ik met school![]()
![]()
Frans, dit is de SCquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet als jij met je schreeuw om aandacht een Chevrolet topic om zeep helpt.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:50 schreef Bond het volgende:
[..]
MutZ is er weerNog een lieve
![]()
Zit jij op irc?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoezo stoppen met school??quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik net een sollicitatie mail verstuurd, als ik daar wordt aangenomen, stop ik met school![]()
![]()
Ik zit in t laatste jaar van een MBO opleiding, maar als ik deze baan krijg en ik moet daardoor stoppen met school, dan doe ik dat meteen (en t liefst voor 1 oktober, dan krijg ik nl mn 1000 euro weer terug)quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoezo stoppen met school??
dan mag je wel opschieten... en vindt je het niet zonde dat je stopt in het laatste jaar en dan dus geen diploma hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit in t laatste jaar van een MBO opleiding, maar als ik deze baan krijg en ik moet daardoor stoppen met school, dan doe ik dat meteen (en t liefst voor 1 oktober, dan krijg ik nl mn 1000 euro weer terug)
Voor dat werk heb je maar 1 diploma nodig, nl dat van de RDW, en die heb ik al 1.5 jaarquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan mag je wel opschieten... en vindt je het niet zonde dat je stopt in het laatste jaar en dan dus geen diploma hebt?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Zit jij op irc?
en stel je nou voor dta je het over 2 jaar niets meer vindt... dan heb je alleen je diploma van de RDW...quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor dat werk heb je maar 1 diploma nodig, nl dat van de RDW, en die heb ik al 1.5 jaar
Ja...........dus??????quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Frans, dit is de SC
* hermandeperman voelt zich als de smiley in vannelle's avatarquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja...........dus??????
Dan ga je niet ontopicquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja...........dus??????
Die is zeker goedquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Bond voelt zich als de smiley in vannelle's avatar![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
Bond leert snel
Dat je weet dat hier alleen maar offtopic gegaan wordt...quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:53 schreef Bond het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ow, okee dan......quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:50 schreef Bond het volgende:
[..]
Dan ga je niet ontopic, Alleen de opening moet het nummer van de SC in zitten
![]()
En 2 jaar werk ervaring waarmee je bij een heleboel bedrijven aan de slag kunt, in allerlij verschillende functiesquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en stel je nou voor dta je het over 2 jaar niets meer vindt... dan heb je alleen je diploma van de RDW...
da's dan wel weer netjes ja....quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En 2 jaar werk ervaring waarmee je bij een heleboel bedrijven aan de slag kunt, in allerlij verschillende functies
* hermandeperman is naar Dld, naar de Markromarkt
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
da's dan wel weer netjes ja....
en mijn huisgenoot die reed vanmorgen met de bus in een stortbui... rijdt er voor de bus een auto... op de afrit... en HOP in een keer 360 graden om en in het grasdie kerel een beetje raar kijken... en weer door
boeiendquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:32 schreef Steve-O het volgende:
vind die bak niet mooi
wat voor auto? RWD met tractiecontrol uit?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
da's dan wel weer netjes ja....
en mijn huisgenoot die reed vanmorgen met de bus in een stortbui... rijdt er voor de bus een auto... op de afrit... en HOP in een keer 360 graden om en in het grasdie kerel een beetje raar kijken... en weer door
newbiequote:Op vrijdag 24 september 2004 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
boeiend![]()
Overstuur is beter leukerquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:08 schreef Fugie het volgende:
ik zo naar huis rijden op de snelweg, in ene zon vette stortbui, kzag nix meer enzo
ging ik naar in de stad, zon bochtje van asfalt op steentjes beetje enthousiast in, bleek dat mijn opel wel degelijk onderstuurt![]()
met onderstuur had ik denk in tegen wat autos gezete die geparkeerd stondenquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Overstuur is beter
je had toch onderstuur?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
met onderstuur had ik denk in tegen wat autos gezete die geparkeerd stondenNu trok ie nog recht maar dat doe ik volgende x niet meer in de binnenstad
met recht bedoel ik dat ik het bochtje nog haaldequote:Op vrijdag 24 september 2004 18:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je had toch onderstuur?
1. het was om 07.00u dus nog slapendequote:Op vrijdag 24 september 2004 18:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
wat voor auto? RWD met tractiecontrol uit?
Foto'squote:Op vrijdag 24 september 2004 18:49 schreef Ballebek het volgende:
Ik gaat richting verjaardag met alleen maar VROUWEN
Wie? Jij?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
eenzame rukker
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, okee dan......
Kutweer vandaag eej?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:01 schreef hermandeperman het volgende:Xtreem!!!
En Bazzos... nee![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:02 schreef BazzoS het volgende:
oh, xtreem bedoelde je
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]hermandeperman
En Bazzos.... Herman is niet eenzaam![]()
www.tt-c.nlquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
Xtreem wat is tt-c?
okequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
zeg dan niets Bobjo
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
ahh... de oude tuf tuf club
gaat je katalysator er ook onderheen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:12 schreef D-Devil het volgende:
Overigens wel een hele mooie auto !. Ben eindelijk weer thuis, maar heb nog niets van mijn uitlaat gehoord
.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
maar ik ben eten
irritant kindquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:19 schreef LoverGirl het volgende:
* BazzoS is weer thuis
Mensen vinden mij irritant
Tja, ik ben niet naar school geweest, dus ik heb de vrijdagmiddagstunt gemist... ohja... die start ik altijd zelf
dat kun je wel zeggen ja....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
irritant kind
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen ja....![]()
jij vindt haar gezellig?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook
Welke dingetjes?? Of willen wij dat echt niet weten...quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:29 schreef BazzoS het volgende:
En nu ga ik de kleine dingetjes afmaken
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:31 schreef LoverGirl het volgende:
Bedankt! * hermandeperman is weer helemaal blij
Je gaat je lul afmakenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:29 schreef BazzoS het volgende:
En nu ga ik de kleine dingetjes afmaken
Ben je een beetje chag?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
is dit niet wat voor jou???quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:31 schreef LoverGirl het volgende:
Bedankt! * LoverGirl is weer helemaal blij
Nee, dat helpt niet, ik ben net al buiten geweest enzoquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:38 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ben je een beetje chag?
quote:
quote:
que, mag altijd maar buiten hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]TF
goed idee!
voor haar dan..... mag jij al weer naar buiten?![]()
snel editten hèquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:48 schreef Bond het volgende:
* hermandeperman weer terug is van kapper![]()
Nog een beetje leuk hierzo?
Hmm... die roddel over straat verbod enzo was dus niet waar?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
que, mag altijd maar buiten hoor![]()
ik weet van niks hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hmm... die roddel over straat verbod enzo was dus niet waar?
kut.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet van niks hoor![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
ja mensen... ik ga ff douchen en dan weer de trip wagen naar Utreg
karbo weer gehakt ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jammer.... mocht je toch ineens weer wat weten bijv. over waarom karbo nu weer offline isdan weet je me te vinden hea?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:![]()
ben ik weer
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:15 schreef Hugster het volgende:
ola
Klopt... Ik ben er dan ook niet... (althans, grotendeels...)quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:27 schreef PeuRac het volgende:
t wordt weer gezellig hier
morgen avond wordt t heel ongezellig, ik ben dan nl naar een verjaardag
grote afwezigheid avond dus.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Klopt... Ik ben er dan ook niet... (althans, grotendeels...)
Relluh!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
grote afwezigheid avond dus.....
ikke ook niet![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:35 schreef PeuRac het volgende:
ik ga ff mn broertje ophalen van t station, ben met 15min terug
Ik ben er nog wel...quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:22 schreef PeuRac het volgende:
en 45min later is iedereen weg
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
gelukkig, dan kun je tenminste stilzitten
Een reaktie tijd van 34minquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel...
Sorry...quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een reaktie tijd van 34min![]()
Mja... en nou ga ik douchen en naar bed, tot overmorgenquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
gelukkig, dan kun je tenminste stilzitten
Dank jequote:Op vrijdag 24 september 2004 21:56 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag je daarmee de weg op?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een reaktie tijd van 34min![]()
Moet jij morgen naar school dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sorry...Ben m'n huiswerk ondertussen aan het maken... Zit op IRC... Zit op msn... Heb zelfs een ICQ gesprek openstaan...
Nee... Werkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:03 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Moet jij morgen naar school dan?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:02 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Mja... en nou ga ik douchen en naar bed, tot overmorgen
Geen dankquote:[..]
Dank je
Tuurlijk...quote:[..]
Mag je daarmee de weg op?
Huiswerk?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sorry...Ben m'n huiswerk ondertussen aan het maken... Zit op IRC... Zit op msn... Heb zelfs een ICQ gesprek openstaan...
Ja, heb echt fokking veel...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huiswerk?![]()
![]()
![]()
Je hebt maar 2 dagen in de week les, en dan ga je om 10 's avonds, VRIJDAG avond notabene HW maken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, heb echt fokking veel...Maar zoals je merkt komt er niet echt heel veel van terecht...
3 dagen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 dagen in de week les, en dan ga je om 10 's avonds, VRIJDAG avond notabene HW maken?![]()
maar dan nog, je gaat toch niet vrijdag avond hw zitten makenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
3 dagen...
Officieel zit ik er al sinds een uur of 7 aan, maar ik heb tot nu toe *kijkt in schrift* 1 som gemaakt...
Als je thuis bent wel ja... Maar ik heb dit weekend eenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dan nog, je gaat toch niet vrijdag avond hw zitten makendat doe je zondag avond
so whatquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je thuis bent wel ja... Maar ik heb dit weekend eenleven
Ben niet thuis... Dus kan m'n huiswerk dan ook niet maken...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
so what* PeuRac too
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben niet thuis... Dus kan m'n huiswerk dan ook niet maken...
Ik ga nu trouwens slapen...
Whahahquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
Paar maanden al, z'n moeder komt af en toe thee en koekjes brengen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef StefanP het volgende:
Supraatje kopen iemand? Ik heb het contract binnen voor een baan in de VS. 90% kans dat ik per 1 januari in de VS woon![afbeelding]
Advertentie komt nog wel op Fok te staan over een weekje of 2 als ik een kopie van het getekende contract ontvangen heb (hetmoet eerst weer naar de VS, en dan terug).
Zal wel een domme vraag zijn. Maar waarom neem je hem niet gewoon mee naar de VS die supra?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef StefanP het volgende:
Supraatje kopen iemand? Ik heb het contract binnen voor een baan in de VS. 90% kans dat ik per 1 januari in de VS woon![afbeelding]
Advertentie komt nog wel op Fok te staan over een weekje of 2 als ik een kopie van het getekende contract ontvangen heb (hetmoet eerst weer naar de VS, en dan terug).
Waarom ben jen iet op msn?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Gefeliciteerd met je baan
Ik neem aan dat je daarginds weer een Supra koopt?
Omdat ik net weg ga.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom ben jen iet op msn?
Hier klikkenquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:12 schreef StefanP het volgende:
Hij is nog niet te koop, maar op [url]members.home.nl/stefan.pieterse/supra/[url] kun je de advertentie en foto's zien. Opmerkingen/commentaar welkom, hij moet nl. wel in 2 maanden verkocht worden, vrij snel voor zo'n auto...
Ja... maar het is een kwestie van prioriteiten. Er is de afgelopen tijd heel veel in de auto geïnvesteerd, maar meenemen is zinloos. Ik ga niet de verscheping betalen, de ellende op me nemen om de auto daar getransporteerd, ingevoerd, gekeurd e.d. te krijgen. Ik ga het druk genoeg krijgen zonder al dat gedoe.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:46 schreef BazzoS het volgende:
Doet het je geen pijn oid, dat je hem weg moet doen?
Ik hoop het wel. Of anders een M3 of viper... maar niet in het begin. Eerst geld verdienen en de verhuiskosten + verlies op de supra e.d. goedmaken, kijken of de baan bevalt, enz, enz.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik neem aan dat je daarginds weer een Supra koopt?
Hetzelfde als hier, maar dan met een salaris van 2.5x zo veel. Nettoquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
Wat ga je daar doen?
Oke een heel gek idee. Maar waarom niet de auto ergens in opslag zetten en soms laten rijden door iemand? Mocht je werk daar tegen vallen en je komt terug naar NL kan je altijd nog die auto weer gebruiken. Of anders heb je hem nog. Of je besluit hem als nog naar de US te halen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:19 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja... maar het is een kwestie van prioriteiten. Er is de afgelopen tijd heel veel in de auto geïnvesteerd, maar meenemen is zinloos. Ik ga niet de verscheping betalen, de ellende op me nemen om de auto daar getransporteerd, ingevoerd, gekeurd e.d. te krijgen. Ik ga het druk genoeg krijgen zonder al dat gedoe.
[..]
Ik hoop het wel. Of anders een M3 of viper... maar niet in het begin. Eerst geld verdienen en de verhuiskosten + verlies op de supra e.d. goedmaken, kijken of de baan bevalt, enz, enz.
[..]
Hetzelfde als hier, maar dan met een salaris van 2.5x zo veel. Netto(+een heleboel stress, hoge werkdruk, hogere huren en verzekeringen e.d).
Maar wat doen jullie allemaal hier, jullie horen in de kroeg te zitten! Ik niet, ik ben een ouwe lul
Wat is er mark? wil je ook 2.5x zoveel verdienen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke een heel gek idee. Maar waarom niet de auto ergens in opslag zetten en soms laten rijden door iemand? Mocht je werk daar tegen vallen en je komt terug naar NL kan je altijd nog die auto weer gebruiken. Of anders heb je hem nog. Of je besluit hem als nog naar de US te halen?
Oh en wat voor werk doe je hier dan
Weet niet of je naar de meeting komt. Maar dan mag je hem me uitleggen. Oh en ik stap wel weer bij je in de auto hoor. En deze keer wil ik de turbo horen en voelenquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:28 schreef StefanP het volgende:
Het is onmogelijk om uit te leggen wat ik doe, tenzij je een half uur hebtMaar in het kort integreer en test ik IN software/platformen in telecom netwerken... veel protocol gezeur
Ach je moet toch wat als studentquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:29 schreef StefanP het volgende:
0430, damn, het is jaren geleden dat ik zo laat uit de kroeg ben gekomen. Dat trek ik niet meer tegenwoordig. Vroegah, toen kon je nog gewoon college overslaan en om 1200 opstaan!
alles wat jij ooit hebt willen zijnquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:
En jij bent?
Alles beter dan LoverGirl....quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:19 schreef Bougievonkje het volgende:
Hai jongensBen ik weer
Jullie hebben me toch wel gemist mag ik hopen hè?
Moet jij niet naar Belgie dakduivel?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
alles wat jij ooit hebt willen zijn
Nee, hij moet van zn mammie naar zn omaquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Belgie dakduivel?
Ha, ben je er zo één?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:
En jij bent?
Geheugensteuntjequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Bougietje, jij bent een vrouw naar mij hart![]()
Maseratti
![]()
Post nog eens een paar Maserati's danquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:40 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Ha, ben je er zo één?Uit het oog, uit het hart
Je kunt je hier zeker niets meer van herinneren?
[..]
Geheugensteuntje
ik heb nooit een foto gezien van haar, en dan wordt t moeilijk om iemand te onthoudenquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:43 schreef Xtreem het volgende:Jammer Peuc...
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb nooit een foto gezien van haar, en dan wordt t moeilijk om iemand te onthouden
ik ga niet voor uiterlijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]jij gaat ook alleen maar af op het uiterlijk he? ik heb zo'n hekel aan jouw soort he.. jullie verpesten het voor mijn soort
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Precies. Een foto van mij is helemaal niet belangrijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:47 schreef Xtreem het volgende:jij gaat ook alleen maar af op het uiterlijk he?
je hebt mijn email adres he?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:52 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Precies. Een foto van mij is helemaal niet belangrijk
Dat is een Toyota Celica die zo'n zwaar ongeluk gehad heeft, dat ze er geen Celica meer van konden maken...quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:56 schreef Bougievonkje het volgende:
Wat is een Celcia?
nee vanavond verplicht uit eten met m,n hele familiequote:Op zaterdag 25 september 2004 12:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Belgie dakduivel?
Paris, here we not come...quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee vanavond verplicht uit eten met m,n hele familie![]()
volgend weekend naar belgie![]()
Middagquote:Op zaterdag 25 september 2004 08:04 schreef MutZ het volgende:
Mogguh...
Tis nog veel te vroeg...
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is een Toyota Celica die zo'n zwaar ongeluk gehad heeft, dat ze er geen Celica meer van konden maken...
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:12 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]LOL @Xtreem
Celica's zijn lelijke bakken ook trouwensKreukeltje meer of minder.... worden ze alleen maar mooier van
Ghibli
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:18 schreef ook_gek het volgende:
ook_gek
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:36 schreef Bond het volgende:
Goedenmiddag
* Xtreem heeft appeltaart gebakken en is nu een lekker warm stukje aan het eten![]()
Hoi Robquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat een misplaatste arrogantieBo!
Hoe bevalt het nooit-meer-werken-in-het-weekend ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi Rob
heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nooit-meer-werken-in-het-weekend ?
En dan geef je ze niet ff mijn nummer???quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk![]()
ze belden me trouwens wel gisteren of ik vanavond een ritje belgie wilde doen, maar ik wil m'n weekend vrij houden en ik ga uit vanavond. Ze snappen zeker nog niet zo goed wat ontslag inhoud
Heb jij nog wat te doen gehad? September was altijd een drukke maand.
Easywayquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dan geef je ze niet ff mijn nummer???
tss...
maar groot gelijk dat je je weekend vrij wilt houden
Druk? hier? nah.... ik kwam er wel van de week achter dat hier in de buurt Easyway wel actief is en goed loopt.... Dus ik zit te overwegen of ik niet daar moet gaan solliciteren![]()
In een topic waar een nsx word ongebouw in een F50quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]je sig! in welk topic heeft Tjabje dat gezegd??
quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Easyway
volgens mij hebben zij niet echt zo'n goeie reputatie, weet er niet zoveel van hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]explain?
msnquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij hebben zij niet echt zo'n goeie reputatie, weet er niet zoveel van hoor![]()
de makkelijke wegquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is Easyway
quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de makkelijke weg
quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja dat weet ik wel..Het Engels stamt af van het Fries, dus dat spreek ik wel![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja dat weet ik wel.. hetEngels stamt af van het Fries dus dat spreek ik wel![]()
ohja was toen met Greate Pierquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt waar! Toen de ROmeinen net weg waren, waren de Friezen het volk dat over Europa regeerde
beure knackebreudequote:Op zaterdag 25 september 2004 14:24 schreef BoJo het volgende:
Wie spreekt er hier Zweeds en zoekt fulltime werk ?![]()
meuteneukuhquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
beure knackebreude![]()
kom maar op met die vacature![]()
ze zijn desperatos op de Symantec helpdesk, de Zweedssprekende mensen krijgen zo rond de 70 telefoontjes per dag.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
beure knackebreude![]()
kom maar op met die vacature![]()
nergens last vanquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:43 schreef Floctor- het volgende:
[..]
Jezus lekkerDoe me nog ff wat virusskenner en firewall meldingen?
het zijn dan ook wel een stelletje prutsers waar we me te maken hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:46 schreef BoJo het volgende:
Ik ook niet
Gastmodje uit GCquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:47 schreef BoJo het volgende:
wie is nou weer Dr_Flash![]()
O filmpjes van live, luid en duidelijk ledematen brekende mensen zijn hier niet contra-policy? Ik laat me desgewenst graag overrulen door PTA mods hoor, maar die zijn er ff nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:47 schreef Xtreem het volgende:
ik ook niet....
Dr. Flash:
waaarom geedit???
Omdat jij dan zo leuk reageertquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:49 schreef Hugster het volgende:
waarom Dr. Flash?
je hoort de takken scheuren waar zijn touw aan vast zit..quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O filmpjes van live, luid en duidelijk ledematen brekende mensen zijn hier niet contra-policy? Ik laat me desgewenst graag overrulen door PTA mods hoor, maar die zijn er ff niet
Ik hoorde geen ledematen/botten brekenquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O filmpjes van live, luid en duidelijk ledematen brekende mensen zijn hier niet contra-policy? Ik laat me desgewenst graag overrulen door PTA mods hoor, maar die zijn er ff niet
quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo vaak in PTA
wie ikke?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Er lurken hier genoeg andere modjes mee hoor
Nikky komt hier ook wel eens. En nog wat andere modjes
Komt die BartSmit / Gelly aanhangsel in PTA???quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Er lurken hier genoeg andere modjes mee hoor
Nikky komt hier ook wel eens. En nog wat andere modjes
Nee. Smufr'en mogen geen fouten maken.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat mij ook eens iets verkeerd doen....
Jah je ben te laatquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:20 schreef Fugie het volgende:
relleh ?
of ben ik te laat ?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:20 schreef Xtreem het volgende:
en anders post jij ff een LELIJK stuk Baksteen
baksteen, strijkijzer..... details
Dr_Flash ik denk dat jij een knuffel verdiend hebtquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah heb 'm na overleg weer teruggezet wegens onvoldoende ranzigheid![]()
Laat mij ook eens iets verkeerd doen....
foto ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Zho shit er staat hier op de hoek van de straat een hele lange grote dikke US station wagen die tegen een lantarenpaal aan staat(geen schade )
Maar dat ding maakt me daar toch een tering herrie![]()
Lijkt me sterk dat hij dan 3 tot 4X per week naar scheveningen komt rijden met die bakquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Fuck man die is van mn buurman!
Dat regel ik welquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dr_Flash ik denk dat jij een knuffel verdiend hebt![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:27 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
dit idee? of anders
check is ff wat voor 1 het er is
lelijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:37 schreef Xtreem het volgende:
ff wat anders heren...
wat mag een VW passat uit 1998 met 170k op G3 (1.6) kosten?
en
Wat is een reeele inruilwaarde voor 'n auto die op autotrader via dealers nog 4k kost....?
duh. Is dan ook niet voor mij. En een 1.6 is fukking traag.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
lelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |