ik vind het een mooie foto alleen ik zie de 'werk in uitvoering' niet zo 123! In een haven is natuurlijk altijd wel werk aan de gang, maar ja, dan kan je ook een kantoorgebouw van buiten fotograferen ofzo...of zeg ik nu iets heel raarsquote:Op donderdag 30 september 2004 14:16 schreef Danielson het volgende:
[afbeelding]
Mijn inzendingEerste keer dat ik meedoe, maar wil zeker vaker mee gaan doen
Iedereen weet ondertussen toch wel hoe ik over archief werk denk?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Beetje raar hoor... zodra jij denkt dat het archief werk is krijgt de foto in kwestie dus al geen punten van jou...ik vraag mij af hoe vaak jij het mis hebt gehad...
(Niets persoonlijk natuurlijk.. ik uit alleen mijn mening)
Heel diplomatiekquote:Op donderdag 30 september 2004 15:37 schreef Caar2 het volgende:
ik vind dat iedereen wel of niet op een foto mag stemmen met wat voor reden dan ook!
De rokende schoorsteen, de boot die aangemeerd ligt, de vrachtwagen, de lampen branden....ik vind het wel werk in uitvoering hoor, al moet je er even voor kijken....quote:Op donderdag 30 september 2004 15:29 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ik vind het een mooie foto alleen ik zie de 'werk in uitvoering' niet zo 123! In een haven is natuurlijk altijd wel werk aan de gang, maar ja, dan kan je ook een kantoorgebouw van buiten fotograferen ofzo...of zeg ik nu iets heel raars![]()
misschien zie ik het wel verkeerd hoor...![]()
dit zeg ik natuurlijk alleen maar om puntjes te scoren bij jou met mijn 'archief'fotoquote:Op donderdag 30 september 2004 15:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heel diplomatiek![]()
hmz...daar heb je denk ik ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De rokende schoorsteen, de boot die aangemeerd ligt, de vrachtwagen, de lampen branden....ik vind het wel werk in uitvoering hoor, al moet je er even voor kijken....
Ik zie een fiets , maar geen werk in uitvoering.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:45 schreef Yeahinho het volgende:
Een aantal fotowedstrijden heb ik met mijn gepruts ook een keer of twee op rij meegedaan. Sterker nog; het blijkt nu ik het even terug heb gezocht alweer bijna een jaar geleden te zijn.
Nu zag ik dit topic toevallig, en ben ik nog net op tijd om iets in te sturen. Onderwerp is gelukkig nogal ruim, dus heb ik snel even de postbode van z'n fiets geplukt (gewoon m'n eigen postfiets dus
) en deze op de foto gezet.
[afbeelding]
Is het iets?
1.) tis lastig om postbode te spelen en ondertussen een foto te maken.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zie een fiets , maar geen werk in uitvoering.
Misschien wil iemand anders voor postbode spelen? Of laat een gedeelte van de post zien in je tasquote:Op donderdag 30 september 2004 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
1.) tis lastig om postbode te spelen en ondertussen een foto te maken.
2.) ik ben niet fotogeniek.
Die is op voor vandaagquote:Op donderdag 30 september 2004 15:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Of laat een gedeelte van de post zien in je tas
Je hebt nog een paar uur hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is op voor vandaag.
ben ik eindelijk een keer tevreden..... toch maar niet meedoen dus?
Je kan altijd meedoen . misschien vinden anderen hem wel mooiquote:Op donderdag 30 september 2004 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is op voor vandaag.
het is opzich een leuke foto, alleen je kan aan de foto totaal niet zien dat het om 'werk in uitvoering' gaat. heb je niet een kleurenversie van deze foto dan kan je misschien aan de 'rode' tas zien dat het om een postbode gaat...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is op voor vandaag.
Wel beter zo . maak anders zelf wat posstukken en leg dat rond de fiets of in de tasquote:Op donderdag 30 september 2004 16:13 schreef Yeahinho het volgende:
Zo is het helemaal niks....
[afbeelding]
Dresden?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef Silent_Lucidity het volgende:
hahaha was er toch weer bijna de bekende discussie ontstaan
Maarre ik heb er ook nog eentje van vorige week. Tis misschien niet zo'n heel duidelijke omdat ik en door een hek moest fotograferen en ik die hele kerk er dus op wilde hebben. Maar vooral het feit dat er graafmachines voor staan en de kerk voor een deel nog zwart is leek me toch wel een duidelijk gevalletje WIU
[afbeelding]
Nietquote:Op donderdag 30 september 2004 16:13 schreef Yeahinho het volgende:
Zo is het helemaal niks....
[afbeelding]
Leuk , ik heb weer zin in een nieuwe opdracht !quote:Op donderdag 30 september 2004 17:41 schreef Xilantof het volgende:
netjes hoor![]()
en ik las dat het inzenden vanavond eindigd?
stemmuhh!
Wat is dr?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:46 schreef Yeahinho het volgende:
Kijk Shark.Bait. Dit is precies wat ik bedoel met archiefwerk. geen moeite doen voor de wedstrijd zelf . maar nog wat vinden op je pc.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:14 schreef danos het volgende:
hej ik heb nog wat foto's gevonden op mijn computer even selectie maken, hoelaat sluit het zenden?
de eerste is het mooistquote:Op donderdag 30 september 2004 18:30 schreef danos het volgende:
hier zijn ze, iemand advies welke ik moet insturen?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zit zelf te twijfelen tussen de eerste en de laatste, wie helpt?:)
Vanaf vanavond kan je stemmen op de 5 mooiste fotos.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:38 schreef Danielson het volgende:
Hoe wordt de winnaar eigenlijk gekozen? En waneer![]()
ben ik met je eens Ymke, ik was ook niet van plan om mee te doen deze maand maarja kwam ze toevallig tegen dus ik dacht wat let me. Volgende onderwerp zal ik weer even hard aaan het werk gaan ok?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kijk Shark.Bait. Dit is precies wat ik bedoel met archiefwerk. geen moeite doen voor de wedstrijd zelf . maar nog wat vinden op je pc.
Ik vind dat gewoon niet leuk
whehe moet je gewoon zelf weten hoor , ik ben namelijk de enige die zich er aan stoortquote:Op donderdag 30 september 2004 18:44 schreef danos het volgende:
[..]
ben ik met je eens Ymke, ik was ook niet van plan om mee te doen deze maand maarja kwam ze toevallig tegen dus ik dacht wat let me. Volgende onderwerp zal ik weer even hard aaan het werk gaan ok?![]()
Ik vind deze veel en veel sterkerquote:Op donderdag 30 september 2004 18:54 schreef k_man het volgende:
Wat vinden jullie van m'n slooppandje?
Ik heb deze evt ook nog:
[afbeelding]
Waar heb je die gemaakt? mooie foto!!quote:Op donderdag 30 september 2004 18:54 schreef k_man het volgende:
Ik heb deze evt ook nog:
[afbeelding]
Ik heb met je slooppandje eigenlijk hetzelfde probleem als ik met mijn eigen inzending heb. Het werk is niet in uitvoering, het zit tussen 2 uitvoeringsmomenten in, maar goed dan kun je ook zien dat het dus in uitvoering is ik snap mezelf niet meerquote:Op donderdag 30 september 2004 18:54 schreef k_man het volgende:
Ik heb deze evt ook nog:
[afbeelding]
Ik dacht eindelijk een goeie foto te hebben om eens 'echt' mee te doen met de wedstrijd, maar die is blijkbaar niet echt Werk In Uitvoering-achtig....quote:Op donderdag 30 september 2004 17:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat is dr?
Ik vind hem mooi!!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:24 schreef jessie het volgende:
Zo na een aantal wedstrijdjes niet mee gedaan te hebben (geen tijd, niks passends kunnen schieten) Nu weer een keer welBen zelf helemaal blij met het resultaat. Eindelijk een keer. Dochterlief zat helemaal in dr werkje. Voor ons buitenstaanders onbegrijpeleijk en totaal niet nuttig. Maar ze was niet te storen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:55 schreef Rewimo het volgende:
[..] Ik vind deze veel en veel sterker
Ik vind hem geweldig, Jessie! Die concentratiequote:Op donderdag 30 september 2004 19:24 schreef jessie het volgende:
Zo na een aantal wedstrijdjes niet mee gedaan te hebben (geen tijd, niks passends kunnen schieten) Nu weer een keer welBen zelf helemaal blij met het resultaat. Eindelijk een keer. Dochterlief zat helemaal in dr werkje. Voor ons buitenstaanders onbegrijpeleijk en totaal niet nuttig. Maar ze was niet te storen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:31 schreef Borelius het volgende:
Hij gaat prima Offy, inmiddels staan de Thema's er ook bij!
WEDSTRIJD-OVERZICHTEN
Je hebt al aardig wat werk verzet!![]()
Staat gewoon op pag. 2 van die wedstrijd hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 19:41 schreef Caar2 het volgende:
[..]
weehee, mijn 'glas'foto staat er niet tussen!!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |