Nee, ik wist niet waar die code in de topictitel voor stond, dus ik denk ik test hem even.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef Steijn het volgende:
m'n huisgenoot }:|quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:55 schreef TC03 het volgende:
Je moet nu wel lef hebben om nog te zeggen dat je het eigenlijk met haar eens bent.
En jij bent 20?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou daag(en nee, heb geen PMS en neuken hoeft ook niet... bah)
Vroeger was alles beter he!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Idd anders krijgen we als madam terug is met z'n allen op onze flikkerquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:58 schreef ThE_ED het volgende:
Nee, ze is natuurlijk naar college, wel opletten heh.
Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Idd anders krijgen we als madam terug is met z'n allen op onze flikker![]()
Nee ik ben aan het ''werk''quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog?
Zou je niet eens iets aan zelfontplooiing dan wel schoonmaken gaan doen?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:06 schreef Steijn het volgende:
TS, kick je erop om afgebrand te worden ofzo?
Kloontje?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:45 schreef D1 het volgende:
Kloontje, hoax en iedereen gaat als vliegen naar de stronthoop.
Wel vermakelijk verhaal trouwens...
Ik word echt zo doodmoe van die lamzakken die bij ieder hysterisch verhaal roepen dat het om een kloon gaatquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:45 schreef D1 het volgende:
Kloontje, hoax en iedereen gaat als vliegen naar de stronthoop.
Nee, zonder kloppen iemand z'n kamer binnenstormen getuigt van fatsoen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[Zeurverhaal over huisgenoot die te weinig doet, met dan:]
Ik gooi z'n deur open: "Lig je nou nog op bed??
Vertaling; met aftrek van het gestommel aan het begin en einde en het oudewijven tussendoor heb ik misschien anderhalf uur moeten opletten. Daarbij woont ''ik'' misschien ook nog op redelijke afstand van de universiteit (of zou het toch hogeschool zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, het is weer eens zo ver. Kom ik net thuis, na 2 uur college,
Hoe weet jij dat, zonder hem op bed te hebben zien liggen?quote:ligt die huisgenoot van me nog op bed.
Waar zijn je manieren?!quote:Ik gooi z'n deur open:
En dan ook nog eens een retorische vraag!quote:"Lig je nou nog op bed??",
Met het grootste gelijk van de wereld, mag ik wel zeggen.quote:kijkt 'ie me aan met van die slaapoogjes en kruipt nog eens lekker onder de dekens.
Vraag of hij zijn zooi - en zuipschema in de keuken hangt.quote:En hoe laat sliep 'ie eigenlijk?
Misschien was hij wel relevante boeken aan het lezen, tot diep in de nacht.quote:"Week veel, 4 uur ofzo". En dan is 'ie niet eens op stap geweest :
Nee, dan komen er doorgaans geen verwaten ''vrienden'' aan je kop zeuren dat je niks ligt te doen.quote:{ Ja hallo, tis geen vakantie
Dat je niet in plaats van ''misschien'' naar alle waarschijnlijkheid hebt gezegd toont al aan dat je je publiek slecht kent.quote:Nu zullen jullie je misschien afvragen wat het mij kan schelen wat m'n huisgenoot doet,
Heb je enig idee hoe dit klinkt?quote:maar ik, met een druk schema en een schoonmaakdrift die haar weerga niet kent,
Dat krijg je met die drukke schema's.quote:heb het druk
Waarom? Als je het echt zo druk hebt, merk je het niet eens en als hij geen poot uitsteekt loopt hij je ook niet in de weg als je je ongeevenaarde schoonmaakdrift weer eens wil botvieren.quote:en dan is het verschrikkelijk irritant als je met iemand woont die wat hem betreft de godganse dag in bed ligt.
Dus hij slaapt niet terwijl hij eigenlijk wat zou moeten leren.quote:Hij heeft het niet druk met school, zegt 'ie.
Tenzij hij telkens bommeldingen pleegt of het brandalarm af laat gaan, zal het wel niet aan hem liggen.quote:Nee geen wonder, want op die Hanzehogeschool valt elke dag wel een les uit of ze mogen weer eerder weg (goh, waarom zou het SCHOOL heten).
Waarom?quote:Ga er dan een tweede studie bij doen, of neem een baantje.
Heel verstandig. Daarbij; waarom zou je je in de kosten steken als je van jezelf weet dat je een uitvreter bent? Straks gaat hij veel langer naar school dan noodzakelijk, dat kost de maatschappij allemaal geld.quote:Nee dat wil 'ie niet, want hij wil even 'afwachten hoe het met school gaat'.
Dat is inderdaad erg irritant. Maar wat moet ik me bij ''hele troep'' voorstellen? De was van een hele maand?quote:En hij wil ook niet even z'n was opruimen. Kom ik thuis, ligt de hele troep er nog en kan ik t weer opruimen.
Ik zal maar niet zeggen aan welk personage van pakweg zestig jaar geleden mij dit doet denken, want daar zou de grootste heibel van komen.quote:Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden
Daar heb je toch zo'n lust in? Gun dan een ander zijn indolente dutje.quote:(ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt)
''Hallo, ik ben ... uit .... ik heb daar en daar mijn HAVO-diploma bemachtigd en toen ik bij Viking84 in huis woonde heb ik mij de benen uit het lijf gerend.quote:en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent.
Heb je enig idee hoeveel nuttiger je de jou toebedeelde tijd had kunnen besteden dan door hier tegen onbekenden je hart te luchten? Of heb je er veel van geleerd?quote:Ik SNAP dat soort mensen niet. Ga lezen, ga filosoferen, DOE KENNIS OP!!!, maar lig vooral NIET de hele dag in bed... OMG!!!
geweldig dit...quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
-knip-
Je bent gewoon een mannenhatende gefrustreerde pot.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, het is weer eens zo ver. Kom ik net thuis, na 2 uur college, ligt die huisgenoot van me nog op bed. Ik gooi z'n deur open: "Lig je nou nog op bed??", kijkt 'ie me aan met van die slaapoogjes en kruipt nog eens lekker onder de dekens. En hoe laat sliep 'ie eigenlijk? "Week veel, 4 uur ofzo". En dan is 'ie niet eens op stap geweest
Ja hallo, tis geen vakantie
Nu zullen jullie je misschien afvragen wat het mij kan schelen wat m'n huisgenoot doet, maar ik, met een druk schema en een schoonmaakdrift die haar weerga niet kent, heb het druk en dan is het verschrikkelijk irritant als je met iemand woont die wat hem betreft de godganse dag in bed ligt.
Hij heeft het niet druk met school, zegt 'ie. Nee geen wonder, want op die Hanzehogeschool valt elke dag wel een les uit of ze mogen weer eerder weg (goh, waarom zou het SCHOOL heten). Ga er dan een tweede studie bij doen, of neem een baantje. Nee dat wil 'ie niet, want hij wil even 'afwachten hoe het met school gaat'. En hij wil ook niet even z'n was opruimen. Kom ik thuis, ligt de hele troep er nog en kan ik t weer opruimen. Heb t op z'n kamer gesmeten. "Zal ik zelf even bepalen wat ik doe?", reageert 'ie. Nee, dan moet je niet bij mij in huis gaan wonen. Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden (ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt) en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent. Ik SNAP dat soort mensen niet. Ga lezen, ga filosoferen, DOE KENNIS OP!!!, maar lig vooral NIET de hele dag in bed... OMG!!!
typetje Anastaciaquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:31 schreef Copycat het volgende:
Leuk verwoord, Johan_de_With!
Ik ook, LOL.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind dit steeds vermakelijker worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
typetje Anastacia
Anastacia is ook een mannenhatende pot, en die zingt daaroverquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap 'm niet en vind bij search ook geen user met de naam Anastacia en de link naar zangeres Anastacia leg ik ook al niet...
Of haar ziekte van Crohn moet Anastacia net zo anal hebben gemaakt als TS...![]()
Yeah come on everybody....curse the bitchquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:03 schreef ThE_ED het volgende:
Geweldig topic dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |