abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:24:35 #126
12079 koele
The Koeler, the better
pi_22172539
waar woon je in groningen? wij hebben schoonmakers !!
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:25:10 #127
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22172551
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:20 schreef dafjedaf het volgende:
en het zal je verbazen hoe weinig mensen dol zijn op militante potten met geldingsdrang.
Als dat haar na dit topic nog verbaast ...
[KNE]-Mod
pi_22172564
pi_22172574
Wordt hier iemand even zwaar afgezeken op haar kutterige gedrag.

vrijdag 24 september 2004 @ 13:26:22 #130
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22172579
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:23 schreef IJsblok het volgende:

[..]

En dat vervolgens ook over de mail naar de chef slingert, fijne NSB-ers zijn dat.
Als je als collega X pech hebt dan tref je zo'n chef die gauw zijn eigen bureau opruimt en je daarna op het matje roept. Met geluk zegt die chef "ach, anders moet je elke ochtend alles weer tevoorschijn halen.".
[KNE]-Mod
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:26:56 #131
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22172597
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Wordt hier iemand even zwaar afgezeken op haar kutterige gedrag.

Vind je het gek, wij komen allemaal net uit bed, dan ben je sjagerijnig.
[KNE]-Mod
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:30:02 #132
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22172665
Ik vind dat TS wel gelijk heeft ten dele. Tukken is prima, maar als ik struikel over de was van iemand anders schiet bij mij de irritatie ook wel omhoog. Wij wonen hier met z'n 6en bij elkaar en hebben 1 kleine keuken. Als 2 personen na het koken niet afwassen staat er al zoveel afwas dat ik m'n kont niet meer kan draaien. Dan is een beetje tuchteging en reinheid niet verkeerd.

Maar voor de rest: Chill missy. Wees blij dat niet iedereen zo hard werkt als jij, dan zou jij je niet meer kunnen onderscheiden en ook bij de grijze massa horen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22172789
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:30 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind dat TS wel gelijk heeft ten dele. Tukken is prima, maar als ik struikel over de was van iemand anders schiet bij mij de irritatie ook wel omhoog. Wij wonen hier met z'n 6en bij elkaar en hebben 1 kleine keuken. Als 2 personen na het koken niet afwassen staat er al zoveel afwas dat ik m'n kont niet meer kan draaien. Dan is een beetje tuchteging en reinheid niet verkeerd.
Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.
Sommige mensen hebben nu eenmaal het besef niet, of het interesseert ze gewoon niet. Dat kan nu eenmaal in een studentenhuis
pi_22172815
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:34 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.
Sommige mensen hebben nu eenmaal het besef niet, of het interesseert ze gewoon niet. Dat kan nu eenmaal in een studentenhuis
Dus niet in je eentje de regels op gaan stellen zoals een oud-huisgenoot van me... dan breekt pas echt de hel los
pi_22172824
TS,

Ik had jouw huisgenoot kunnen zijn
pi_22172849
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Kom ik net thuis, na 2 uur college, ligt die huisgenoot van me nog op bed. Ik gooi z'n deur open: "Lig je nou nog op bed?? ", kijkt 'ie me aan met van die slaapoogjes en kruipt nog eens lekker onder de dekens. En hoe laat sliep 'ie eigenlijk? "Week veel, 4 uur ofzo". En dan is 'ie niet eens op stap geweest (...) Kom ik thuis, ligt de hele troep er nog en kan ik t weer opruimen. Heb t op z'n kamer gesmeten. "Zal ik zelf even bepalen wat ik doe?", reageert 'ie. Nee, dan moet je niet bij mij in huis gaan wonen. Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden (ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt) en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent. Ik SNAP dat soort mensen niet. Ga lezen, ga filosoferen, DOE KENNIS OP!!!, maar lig vooral NIET de hele dag in bed... OMG!!!
Klinkt alsof je zelf wel wat extra slaap kunt gebruiken? Jullie hebben gewoon een andere instelling en het heeft geen zin elkaar dat te verwijten. Iedereen heeft z'n eigen ruimte nodig. Voor die persoon is het vast ook a-relaxed om met iemand te wonen die constant op 'm let en van wie hij zich in filosodie moet gaan verdiepen. Als je die ruimte niet kunt geven en je hebt vanwege de omstandigheden toch een room mate nodig, neem dan gewoon iemand in huis waar je af en toe wat aan hebt.

Het zou mij ook irriteren als mijn huisgenoot elke dag in bed ligt of altijd thuis hangt. Vooral omdat ik dan nooit alleen in mijn eigen huis zou zijn. Iemand hoeft niet elke dag vroeg op te staan of de plee schoon te maken maar zou niet met een depressieve plant willen wonen. Maar ook zeker niet met een persoon die zichzelf in de rol van mijn moeder plaatst en de hele dag loopt te vitten.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_22172919
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Als je als collega X pech hebt dan tref je zo'n chef die gauw zijn eigen bureau opruimt en je daarna op het matje roept. Met geluk zegt die chef "ach, anders moet je elke ochtend alles weer tevoorschijn halen.".
TS lijkt mij wel zo'n figuur die likt naar boven (zeker als het een vrouw is) en schopt naar beneden. Had ook zo'n interim figuur op het werk rondlopen. Moest met haar een project draaien waarin zij meteen orders begint uit te delen. In het begin stap je daar nog overheen, na een week toch gezegd dat zij inhuur was en haar bek af en toe wat meer dicht moest houden (ook tegen collega's met 25 jaar werkervaring). Loopt zij meteen naar de chef, ik had zoiets van lekker laten gebeueren. Bij de chef heb ik maar een ding gezegd; je komt er zelf wel uit met je project he?

Hekel aan dat soort figuren
Nessuno attaca noi senza essere punito
pi_22172945
Ik neem aan dat ze gewoon allebei hun eigen kamer hebben, in zo'n huis weet je dat je bijna nooit alleen thuis bent. Als je daar niet tegen kan moet je lekker in je eentje een flatje huren.

Ik lees trouwens nergens dat die huisgenoot depressief is.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:44:21 #139
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22172994
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:34 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Bier straf werkt prima
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:49:40 #140
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22173104
Eigenlijk best handig, zo'n huisgenote die dingen voor je opruimt zonder dat je er een relatie voor hoeft te hebben
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22173136
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:10 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben nu net uit bed
.
pi_22173229
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

1. ik trouw niet
2. en al helemaal niet met een man

goed, ik heb m'n standpunt uiteen gezet. Jullie snappen het niet. Niet zo gek, jullie zijn tenslotte ook studenten. Nou veel succes iedereen en veel plezier met slapen (wat saai ) en ik ga maar weer naar college. Ik heb een uurtje of 15 college per week en ben verder zoet met zelfstudie.
En die aanwezigheidsplicht is alleen maar prettig voor de student, want als je er niet bent, mis je aantekeningen en video's en dan haal je lekker een onvoldoende voor je tentamen. Maar aan de andere kant: het is ook je eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig ken ik nog een handjevol studenten dat er ook zo over denkt als ik. Gelukkig voldoen wij aan het klassieke beeld van de student, jammer dat ze geen onderscheid maken tussen student en überstudent. Nóg niet, althans...

Nou daag (en nee, heb geen PMS en neuken hoeft ook niet... bah)
Hallo
Je ketting is te lang, zou je hem misschien kunnen inkorten tot IN de keuken
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:58:25 #143
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22173295
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Eigenlijk best handig, zo'n huisgenote die dingen voor je opruimt zonder dat je er een relatie voor hoeft te hebben

Maar ja die blikken he....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22173313
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

1. ik trouw niet
2. en al helemaal niet met een man

En die aanwezigheidsplicht is alleen maar prettig voor de student, want als je er niet bent, mis je aantekeningen en video's en dan haal je lekker een onvoldoende voor je tentamen. Maar aan de andere kant: het is ook je eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig ken ik nog een handjevol studenten dat er ook zo over denkt als ik. Gelukkig voldoen wij aan het klassieke beeld van de student,
Er gaat hier een wereld voor me open. .
Inderdaad, de klassieke student is voor aanwezigheidsplicht en loopt zijn nietsvermoedende huisgenoot die de slaap der onschuldigen slaapt de stuipen op het lijf te jagen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:00:56 #145
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22173346
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:58 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Maar ja die blikken he....
die spreken boekdelen... Hee, dat is nog eens economisch studeren
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22173358
.

[ Bericht 50% gewijzigd door teknomist op 24-09-2004 21:17:52 ]
pi_22173392
Wat ben je trouwens voor iemand als je vrijwillig drie weken achter elkaar plee, badkamer en keuken schoonmaakt?! Hebben jullie geen huistaken?!
O nee, jij bent de enige die iets doet. .
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:05:11 #148
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_22173441
AAAhhgrrrr jij bent ENG

obsessief compulsief kind

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:06:51 #149
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22173485
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Schimmelendekontkorst het volgende:
Als je tegen mij zo'n grote bek zou hebben, zou ik je in je reet neuken en naakt met een bloedende anus op straat smijten, grafsnol .
Gelukkig maardat niemand met jou wil praten
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_22173522
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Schimmelendekontkorst het volgende:
Als je tegen mij zo'n grote bek zou hebben, zou ik je in je reet neuken en naakt met een bloedende anus op straat smijten, grafsnol .
Is op zich een optie....Maar het huis is van haar Pa dus dan wordt het al minder.
Nessuno attaca noi senza essere punito
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')