Als dat haar na dit topic nog verbaast ...quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:20 schreef dafjedaf het volgende:
en het zal je verbazen hoe weinig mensen dol zijn op militante potten met geldingsdrang.
Als je als collega X pech hebt dan tref je zo'n chef die gauw zijn eigen bureau opruimt en je daarna op het matje roept. Met geluk zegt die chef "ach, anders moet je elke ochtend alles weer tevoorschijn halen.".quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:23 schreef IJsblok het volgende:
[..]
En dat vervolgens ook over de mail naar de chef slingert, fijne NSB-ers zijn dat.
Vind je het gek, wij komen allemaal net uit bed, dan ben je sjagerijnig.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Wordt hier iemand even zwaar afgezeken op haar kutterige gedrag.
Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:30 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind dat TS wel gelijk heeft ten dele. Tukken is prima, maar als ik struikel over de was van iemand anders schiet bij mij de irritatie ook wel omhoog. Wij wonen hier met z'n 6en bij elkaar en hebben 1 kleine keuken. Als 2 personen na het koken niet afwassen staat er al zoveel afwas dat ik m'n kont niet meer kan draaien. Dan is een beetje tuchteging en reinheid niet verkeerd.
Dus niet in je eentje de regels op gaan stellen zoals een oud-huisgenoot van me... dan breekt pas echt de hel losquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:34 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.
Sommige mensen hebben nu eenmaal het besef niet, of het interesseert ze gewoon niet. Dat kan nu eenmaal in een studentenhuis![]()
Klinkt alsof je zelf wel wat extra slaap kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Kom ik net thuis, na 2 uur college, ligt die huisgenoot van me nog op bed. Ik gooi z'n deur open: "Lig je nou nog op bed?? ", kijkt 'ie me aan met van die slaapoogjes en kruipt nog eens lekker onder de dekens. En hoe laat sliep 'ie eigenlijk? "Week veel, 4 uur ofzo". En dan is 'ie niet eens op stap geweest (...) Kom ik thuis, ligt de hele troep er nog en kan ik t weer opruimen. Heb t op z'n kamer gesmeten. "Zal ik zelf even bepalen wat ik doe?", reageert 'ie. Nee, dan moet je niet bij mij in huis gaan wonen. Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden (ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt) en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent. Ik SNAP dat soort mensen niet. Ga lezen, ga filosoferen, DOE KENNIS OP!!!, maar lig vooral NIET de hele dag in bed... OMG!!!
TS lijkt mij wel zo'n figuur die likt naar boven (zeker als het een vrouw is) en schopt naar beneden. Had ook zo'n interim figuur op het werk rondlopen. Moest met haar een project draaien waarin zij meteen orders begint uit te delen. In het begin stap je daar nog overheen, na een week toch gezegd dat zij inhuur was en haar bek af en toe wat meer dicht moest houden (ook tegen collega's met 25 jaar werkervaring). Loopt zij meteen naar de chef, ik had zoiets van lekker laten gebeueren. Bij de chef heb ik maar een ding gezegd; je komt er zelf wel uit met je project he?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je als collega X pech hebt dan tref je zo'n chef die gauw zijn eigen bureau opruimt en je daarna op het matje roept. Met geluk zegt die chef "ach, anders moet je elke ochtend alles weer tevoorschijn halen.".
Bier straf werkt primaquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:34 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.
Sommige mensen hebben nu eenmaal het besef niet, of het interesseert ze gewoon niet. Dat kan nu eenmaal in een studentenhuis![]()
Halloquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik trouw niet
2. en al helemaal niet met een man
goed, ik heb m'n standpunt uiteen gezet. Jullie snappen het niet. Niet zo gek, jullie zijn tenslotte ook studenten. Nou veel succes iedereen en veel plezier met slapen (wat saai) en ik ga maar weer naar college. Ik heb een uurtje of 15 college per week en ben verder zoet met zelfstudie.
En die aanwezigheidsplicht is alleen maar prettig voor de student, want als je er niet bent, mis je aantekeningen en video's en dan haal je lekker een onvoldoende voor je tentamen. Maar aan de andere kant: het is ook je eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig ken ik nog een handjevol studenten dat er ook zo over denkt als ik. Gelukkig voldoen wij aan het klassieke beeld van de student, jammer dat ze geen onderscheid maken tussen student en überstudent. Nóg niet, althans...
Nou daag(en nee, heb geen PMS en neuken hoeft ook niet... bah)
Er gaat hier een wereld voor me open.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik trouw niet
2. en al helemaal niet met een man
En die aanwezigheidsplicht is alleen maar prettig voor de student, want als je er niet bent, mis je aantekeningen en video's en dan haal je lekker een onvoldoende voor je tentamen. Maar aan de andere kant: het is ook je eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig ken ik nog een handjevol studenten dat er ook zo over denkt als ik. Gelukkig voldoen wij aan het klassieke beeld van de student,
die spreken boekdelen... Hee, dat is nog eens economisch studerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar ja die blikken he....
Gelukkig maardat niemand met jou wil pratenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Schimmelendekontkorst het volgende:
Als je tegen mij zo'n grote bek zou hebben, zou ik je in je reet neuken en naakt met een bloedende anus op straat smijten, grafsnol.
Is op zich een optie....Maar het huis is van haar Pa dus dan wordt het al minder.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Schimmelendekontkorst het volgende:
Als je tegen mij zo'n grote bek zou hebben, zou ik je in je reet neuken en naakt met een bloedende anus op straat smijten, grafsnol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |