Ik denk dat ik toch echt wel zelf daar zou blijven wonen, heel simpel zou dat vervelende nest MIJN huis kunnen verlaten als ze zich zo aanstelt (* Miguel is ook student op kamers ja)quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:09 schreef Thieske het volgende:
Ik geloof dat ik als ik bij jou woonde zsm verhuisde.
Ja maar dat ligt er weer aan wie daar de eigenaar is he......quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch echt wel zelf daar zou blijven wonen, heel simpel zou dat vervelende nest MIJN huis kunnen verlaten als ze zich zo aanstelt (* Thieske is ook student op kamers ja)
quote:Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden (ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt) en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent.
Veel succes met de huurwet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
heel simpel zou dat vervelende nest MIJN huis kunnen verlaten als ze zich zo aanstelt
schoonmaken en werkgever staan los van elkaar. Lezenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:12 schreef Mxyzptlk het volgende:
Pff, ga je eigen leven organiseren zeg, mag die huisgenoot alsjeblieft zelf weten wat ie met zijn leven doet? Wat een kinderachtig gedoe om je aan iemand te ergeren die wat relaxter leeft dan jij.
[..]Dit is een grap, toch?! Wat heeft je werkgever te maken met je huiselijk leven?
Dat doet dus echt bijna niemand heh, alleen bij het afstuderen ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zelf relevante boeken lezen etc.
het is een vriend van me.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:14 schreef Khalein het volgende:
Gezamenlijke verantwoording dragen voor het huishouden lijkt me wel wenselijk ja, maar verder...?Hoe is hij ooit door jouw keuring heengekomen dat ie nu jouw huisgenoot is?
Who died and made you God??? Buiten A. hazes, uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef Viking84 het volgende:
(ik bedoel dus dat 'ie dan actief met z'n studie bezig moet gaan, in commissies, zelf relevante boeken lezen etc)
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat doet dus echt bijna niemand heh, alleen bij het afstuderen ofzo
Net als ik nu.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Tijn het volgende:
De hele dag in bed? Tis net 12 uur man. Als je om 4 uur bent gaan slapen, zit je dus net netjes aan je 8 uur slaap en slaap je nog niet eens uit.
misschien (heel misschien) moet jij je gewoon niet zo aanstellen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is een vriend van me.
En hij is ok, behalve als 'ie de hele dag in bed ligt. Dan hebben we ruzie
Okay... Ehm... Een vriend van je dus. Vrienden ken je meestal wel een beetje beter hequote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Idd, en bovendien weet je niet eens wat hij tot 4 uur heeft zitten doen- hij is immers niet uitgegaan. Misschien heeft hij wel bij kaarslicht Nietszche zitten lezen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Tijn het volgende:
De hele dag in bed? Tis net 12 uur man. Als je om 4 uur bent gaan slapen, zit je dus net netjes aan je 8 uur slaap en slaap je nog niet eens uit.
Pfff vrouwke wan ellende...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.
* Haanibal voor selectie aan de poort pleit....
..... maar dat is een andere discussie....
Heb je liever dat hij de hele dag op jou ligt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar heb jij het in hemelsnaam over? in wat voor autistische wereld leef jij mevrouwtje.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geen wonder dat de overheid in het onderwijs gaat snijden. Ze beseffen zelf ook wel dat de student van nu niks waard is.
* Grimm voor selectie aan de poort pleit....
nee...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Thieske het volgende:
Heeft de TS ook medestanders?
Haar ouders? Directeur van de Hanze Hogeschool? De IBG?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef Thieske het volgende:
Heeft de TS ook medestanders?
nou ik wist wel dat ie een uitslaper was (was ik ook in de vakantie), maar ik dacht dat nu alles weer 'normaal' zou zijn. Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
Okay... Ehm... Een vriend van je dus. Vrienden ken je meestal wel een beetje beter heMaar het was voorafgaand aan het grote samenwonen niet duidelijk waar je aan begon?
Je bent zelf te dom om te studeren ofzo, dus je wilt via je huisgenoot die droom waarmaken? Waarom moet ie zijn leven leiden zoals jij dat wil? Je klinkt met je opvattingen precies zo als de conrector op mijn christelijke middelbare school twintig jaar geleden. Je hebt er gewoon geen reet mee te maken of ie in commissies gaat en relevante boeken leest. Als je zijn moeder was en hij was tien jaar jonger had ik nog iets van het verhaal gesnapt. Nu klink je gewoon als een bekrompen eng mens die andere mensen wil vertellen hoe ze hun leven moeten leiden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schoonmaken en werkgever staan los van elkaar. Lezen(ik bedoel dus dat 'ie dan actief met z'n studie bezig moet gaan, in commissies, zelf relevante boeken lezen etc)
JP Balkenende.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:23 schreef IJsblok het volgende:
Haar ouders? Directeur van de Hanze Hogeschool? De IBG?
Frusti frusti.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Soort zoekt soort, klaarblijkelijk...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Gatver zeg. Jij bent echt zo'n ranzig irritant perfecte burgelijke nerd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik wist wel dat ie een uitslaper was (was ik ook in de vakantie), maar ik dacht dat nu alles weer 'normaal' zou zijn. Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Ach ja, de afgunst van de bezittelozen. Heb die mensen vaak meegemaakt als ik om 6 uur 's ochtends na een avond stappen in de tram zat. Zij naar hun werk en ik naar bed. Waren overigens ook dezelfde mensen die neerkeken als een turk ook in de tram stapte om naar zijn werk te gaan, en zelfs niet naast hem wilden gaan zitten. Enge mensen waren dat....quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik wist wel dat ie een uitslaper was (was ik ook in de vakantie), maar ik dacht dat nu alles weer 'normaal' zou zijn. Ik ken trouwens heel veel werkende mensen die zich mateloos storen aan de student van tegenwoordig. Ze zijn de naam student niet eens waard.
Ach joh, wij van de werkende klasse van nu waren de studenten van toen, en 'toen' deden we precies hetzelfde als nu hoor. Zuipen, feesten en ronken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shit zeg.. je benaderd de pH-waarde van een citroenneke vrouwke... lach de wereld toe dan lacht ze terugquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zal de uitzet al bijna wel bij elkaar hebben...Alleen aanstaande moet wat vaker eerder uit zijn nest komen en gaan werken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:29 schreef Haanibal het volgende:
[..]
Shit zeg.. je benaderd de pH-waarde van een citroenneke vrouwke... lach de wereld toe dan lacht ze terug![]()
Wat een kut leven heb jij.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik ben vanaf 6 uur 's ochtends bezig met het mezelf aanleren van latijn.
Zou ik wel een goede huisgenoot zijn?
je moet geen dingen zeggen die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
Je bent zelf te dom om te studeren ofzo, dus je wilt via je huisgenoot die droom waarmaken?
Niet lui, maar wel gestoord.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet geen dingen zeggen die nergens op gebaseerd zijn.
Ik doe twee studies en heb m'n propedeuse gehaald met een 8 als gemiddelde.
Dus lul niet dat ik te lui ben ofzo
Ik begrijp van jou uit waar 'm de frustratie in zit, on the surface dan iigquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Toe maar, 2 volle uren, jij doet zeker geen technische studie? Daar ben je meestal niet na 2 uur college klaar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, het is weer eens zo ver. Kom ik net thuis, na 2 uur college........
Je bedoeld de studie, ik heb 8 uur college in de week, en in al die jares heb ik al zoveel incapabele docenten gehad,....quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Exact slechte docenten=slechte leerling/student.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je bedoeld de studie, ik heb 8 uur college in de week, en in al die jares heb ik al zoveel incapabele docenten gehad,....
Inderdaad, 32-38 uur in de week had ik vaak.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:34 schreef gekke_henkie het volgende:
[..]
Toe maar, 2 volle uren, jij doet zeker geen technische studie? Daar ben je meestal niet na 2 uur college klaar.
Ik heb docenten gehad die gewoon zeiden dat ze niets aan het tentamen hadden gedaan, nee, dan maak je een lekkere indruk, zeker als dat ook nog eens blijkt uit vragen die 3x (!) in hetzelfde tentamen zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:36 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Exact slechte docenten=slechte leerling/student.
ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:37 schreef Roellio het volgende:
Wat ben jij een aanstellerig kolerewijf.
Zeker last van je P.M.S.?
een 8 als gemiddelde ? ik op de HANZEHOGESCHOOL krijg alleen een V of een O dus lul niet zo dom want het gaat om het aantal punten dat je moet halen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Grimm het volgende:
ga jij maar lekker 2 studie's doen, lekker sociaal leven heb je als je de hele dag op je huisgenoot ligt te tieren en te brullen?
mag ik suggereren dat je je n's flink laat neuken en dan weergaat posten
dat wordt een smeerboel...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als je zo slim bent is het des te onbegrijpelijker dat je niet snapt dat jij jouw leven regelt, en iemand anders zijn eigen leven. Ik heb niet beweerd dat je lui was, ik probeerde wel een hypothese te verzinnen die verklaart waarom je zou kunnen denken dat jij het recht hebt om te bepalen hoe hij zijn leven leidt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij werkt hard om het goed te doen later, en hij ligt nu al lekker te niksen, wie heeft het nou beter voor elkaar?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:38 schreef pooier het volgende:
u weet ik het. Ze is gewoon jaloers! Viking84 is echt zo'n stress kip.
Ze kan er niet tegen dat die gozer lekker uislaapt en alles op zijn gemak doet en van het (studenten)leven (kan) genieten.
Zij most wel 2 uurtjes naar school, zooo heeeee en hij mocht lekker blijven slapen, en daar kan ze niet tegen.
Zeiken mag, maar dan moet je wel goed lezen. Volgens studeert TS aan de RuG. Waar ze wel gewoon cijfers geven.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Grimm het volgende:
[..]
een 8 als gemiddelde ? ik op de HANZEHOGESCHOOL krijg alleen een V of een O dus lul niet zo dom want het gaat om het aantal punten dat je moet halen.
en ga jij maar lekker 2 studie's doen, lekker sociaal leven heb je als je de hele dag op je huisgenoot ligt te tieren en te brullen?
Kijk later maar wie er meer betaald krijgt als ze allebei een baan hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zij werkt hard om het goed te doen later, en hij ligt nu al lekker te niksen, wie heeft het nou beter voor elkaar?
Mensen met een instelling zoals TS komen mijn inziens echt niet zover in het bedrijfsleven. Hard werken ok, maar begrip en inlevingsvermogen zijn minstens zo belangrijk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:44 schreef pooier het volgende:
[..]
Kijk later maar wie er meer betaald krijgt als ze allebei een baan hebben![]()
![]()
Best kans dat hij het is idd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:44 schreef pooier het volgende:
[..]
Kijk later maar wie er meer betaald krijgt als ze allebei een baan hebben![]()
![]()
Heb docenten meegemaakt die tentamens kwijt waren (tja er zit niets anders op dan het nog een keer te geven...) Docenten die tijdens tentamens niet zelf aanwezig waren maar wel hun telefoon aan hadden staan (omdat ze op vakantie waren). Docenten die al hun hele docentenleven lang hetzelfde tentam gaven (uit hetzelfde boek) etc etc. Docenten maken het af en toe net zo bont als studenten hoor...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb docenten gehad die gewoon zeiden dat ze niets aan het tentamen hadden gedaan, nee, dan maak je een lekkere indruk, zeker als dat ook nog eens blijkt uit vragen die 3x (!) in hetzelfde tentamen zitten.
1. ik trouw nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef Roellio het volgende:
Ik heb trouwens zwaar medelijden met een eventuele man die jouw ooit trouwt!![]()
![]()
Mensen, we hebben een lesbische feministe in ons midden!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik trouw niet
2. en al helemaal niet met een man
Je hoeft geen student te zijn om te snappen dat je je niet met andermans leven moet bemoeien. Doe vooral wat je zelf wil, maar laat een ander die keuze ook maken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goed, ik heb m'n standpunt uiteen gezet. Jullie snappen het niet. Niet zo gek, jullie zijn tenslotte ook studenten.
Met smetvreesquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Mensen, we hebben een lesbische feministe in ons midden!
En volgens mij is ze ook nog veganist!![]()
Ach vrouwen erbij zijn best leuk, maar niet teveel, degene die bij ons wonen willen niet eens meer extra vrouwen omdat er dan teveel gezeur, en te weinig sociaal leven in huis is. Vrouwen zijn veel competetiever ten opzichte van elkaar en hebben dus sneller de neiging aleen maar te leren ofzo. Ik weet het ook niet precies.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:53 schreef ssebass het volgende:
Wat ben ik blij dat wij een mannenhuis hebben. De beste keus in mijn leven
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef Thomasumo het volgende:
Brrrrrrr, je topic is zo ijskonijnig eng dat de ijspegels op mijn utpkabel hangen!
Je moet je profiel aanpassen, daar staat maar één studie in 'Nederlandse taal en cultuur'quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawoel mein Fuhrer. Volgens mij ben jij wel een beetje een mannenhater of niet? knalpotje van mij.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik trouw niet
goed, ik heb m'n standpunt uiteen gezet. Jullie snappen het niet. Niet zo gek, jullie zijn tenslotte ook studenten. Nou veel succes iedereen en veel plezier met slapen (wat saai) en ik ga maar weer naar college. Ik heb een uurtje of 15 college per week en ben verder zoet met zelfstudie.
En die aanwezigheidsplicht is alleen maar prettig voor de student, want als je er niet bent, mis je aantekeningen en video's en dan haal je lekker een onvoldoende voor je tentamen. Maar aan de andere kant: het is ook je eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig ken ik nog een handjevol studenten dat er ook zo over denkt als ik. Gelukkig voldoen wij aan het klassieke beeld van de student, jammer dat ze geen onderscheid maken tussen student en überstudent. Nóg niet, althans...
Nou daag(en nee, heb geen PMS en neuken hoeft ook niet... bah)
Het klassieke beeld van de student? Ja, vroeger waren ze allemaal binnen 4 jaar klaarquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
En die aanwezigheidsplicht is alleen maar prettig voor de student, want als je er niet bent, mis je aantekeningen en video's en dan haal je lekker een onvoldoende voor je tentamen. Maar aan de andere kant: het is ook je eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig ken ik nog een handjevol studenten dat er ook zo over denkt als ik. Gelukkig voldoen wij aan het klassieke beeld van de student, jammer dat ze geen onderscheid maken tussen student en überstudent. Nóg niet, althans...
Gedreven in het huishouden. Dat kunnen we hier dan wel weer gebruikenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach vrouwen erbij zijn best leuk, maar niet teveel, degene die bij ons wonen willen niet eens meer extra vrouwen omdat er dan teveel gezeur, en te weinig sociaal leven in huis is. Vrouwen zijn veel competetiever ten opzichte van elkaar en hebben dus sneller de neiging aleen maar te leren ofzo. Ik weet het ook niet precies.
The force is unusual strong in this one.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef Roellio het volgende:
Enfin, ik ga jullie ook verlaten. Ik heb zo collegeen daarna ga ik met mijn studiegenoten die net als ik geen flikker uitvoeren bier drinken om het weekend in te luiden, vervolgens ga ik met mijn OV-jaarkaart die grotendeels door de regering betaald wordt naar huis om me in het feestgedruis van het plaatselijke Jazzweekend te storten alwaar ik ondertussen nog wat eten meepak en vele bieren zal drinken van mijn vers aangevulde studiebeurs!
![]()
![]()
Dag lieve TS, ga jij maar lekker de úberstudent uithangen!
Ik ging alleen naar college op zon- en feestdagen. Docenten kenden mij van 'horen zeggen' .Heb het toch gehaald.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:03 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Het klassieke beeld van de student? Ja, vroeger waren ze allemaal binnen 4 jaar klaar![]()
Trouwens, dat je je tentamens niet haalt als je niet naar college gaat zegZegt meer over jouw gebrek aan inzicht, m.i.
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg het altijd al voor elkaar dat iedereen mijn naam kent al voordat ik er ben. Oke misschien weet ik het welquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:04 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Ik ging alleen naar college op zon- en feestdagen. Docenten kenden mij van 'horen zeggen' .Heb het toch gehaald.
Kan best toch? Veel docenten kenden mij geloof ik meer via mijn bijbaantje op de uniquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:04 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Ik ging alleen naar college op zon- en feestdagen. Docenten kenden mij van 'horen zeggen' .Heb het toch gehaald.
Ik gok op de politiek.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Die huisgenoot gaat het helemaal maken in het bedrijfsleven, weet prima hoe dat gaat, je vuile was bij iemand anders dumpen..
Ze lijkt mij een beetje een vrouwelijke Eric Cartman....Respect my authortaiiiii. Na een dag werken loopt het hele bedrijf al met een grote boog om haar heen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Die huisgenoot gaat het helemaal maken in het bedrijfsleven, weet prima hoe dat gaat, je vuile was bij iemand anders dumpen..
Zou ze ook zo big boned zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:13 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Ze lijkt mij een beetje een vrouwelijke Eric Cartman....Respect my authortaiiiii.
Zo iemand die bij collega Y komt zeuren dat collega X altijd zo'n rotzooi op zijn bureau achterlaat, terwijl dat in strijd is met de clean desk policy (Die er alleen in theorie bestaat.).quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:13 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Ze lijkt mij een beetje een vrouwelijke Eric Cartman....Respect my authortaiiiii. Na een dag werken loopt het hele bedrijf al met een grote boog om haar heen.
Big heavy bones AND thick skin,quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zou ze ook zo big boned zijn?
Waarom eigenlijk studeren als je ook schoonmaakster kunt wordenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zo iemand die bij collega Y komt zeuren dat collega X altijd zo'n rotzooi op zijn bureau achterlaat, terwijl dat in strijd is met de clean desk policy (Die er alleen in theorie bestaat.).
Kan niet wachten tot ze een kerel (of dame) tegenkomt waar ze gek op wordt, die tegen haar zegt, joh ik wil best met je samenwonen maar je bent wel zo a-relaxed als de pest. Ik wil het wel maar je houdt je bek dicht als ik een dag op de bank lig te maffen/zit te teletekstenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:20 schreef dafjedaf het volgende:
TS, een burn-out voor je 25ste is not all it's cracked up to be.
Chillen, dame, niet goed voor je hart dit.
Sociale vaardigheden zijn stukken belangrijker dan het verschil tussen een 7 en een 9 op je eindlijst - en het zal je verbazen hoe weinig mensen dol zijn op militante potten met geldingsdrang.
En dat vervolgens ook over de mail naar de chef slingert, fijne NSB-ers zijn dat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zo iemand die bij collega Y komt zeuren dat collega X altijd zo'n rotzooi op zijn bureau achterlaat, terwijl dat in strijd is met de clean desk policy (Die er alleen in theorie bestaat.).
Als dat haar na dit topic nog verbaast ...quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:20 schreef dafjedaf het volgende:
en het zal je verbazen hoe weinig mensen dol zijn op militante potten met geldingsdrang.
Als je als collega X pech hebt dan tref je zo'n chef die gauw zijn eigen bureau opruimt en je daarna op het matje roept. Met geluk zegt die chef "ach, anders moet je elke ochtend alles weer tevoorschijn halen.".quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:23 schreef IJsblok het volgende:
[..]
En dat vervolgens ook over de mail naar de chef slingert, fijne NSB-ers zijn dat.
Vind je het gek, wij komen allemaal net uit bed, dan ben je sjagerijnig.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:26 schreef Oksel het volgende:
Wordt hier iemand even zwaar afgezeken op haar kutterige gedrag.
Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:30 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind dat TS wel gelijk heeft ten dele. Tukken is prima, maar als ik struikel over de was van iemand anders schiet bij mij de irritatie ook wel omhoog. Wij wonen hier met z'n 6en bij elkaar en hebben 1 kleine keuken. Als 2 personen na het koken niet afwassen staat er al zoveel afwas dat ik m'n kont niet meer kan draaien. Dan is een beetje tuchteging en reinheid niet verkeerd.
Dus niet in je eentje de regels op gaan stellen zoals een oud-huisgenoot van me... dan breekt pas echt de hel losquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:34 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.
Sommige mensen hebben nu eenmaal het besef niet, of het interesseert ze gewoon niet. Dat kan nu eenmaal in een studentenhuis![]()
Klinkt alsof je zelf wel wat extra slaap kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Kom ik net thuis, na 2 uur college, ligt die huisgenoot van me nog op bed. Ik gooi z'n deur open: "Lig je nou nog op bed?? ", kijkt 'ie me aan met van die slaapoogjes en kruipt nog eens lekker onder de dekens. En hoe laat sliep 'ie eigenlijk? "Week veel, 4 uur ofzo". En dan is 'ie niet eens op stap geweest (...) Kom ik thuis, ligt de hele troep er nog en kan ik t weer opruimen. Heb t op z'n kamer gesmeten. "Zal ik zelf even bepalen wat ik doe?", reageert 'ie. Nee, dan moet je niet bij mij in huis gaan wonen. Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden (ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt) en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent. Ik SNAP dat soort mensen niet. Ga lezen, ga filosoferen, DOE KENNIS OP!!!, maar lig vooral NIET de hele dag in bed... OMG!!!
TS lijkt mij wel zo'n figuur die likt naar boven (zeker als het een vrouw is) en schopt naar beneden. Had ook zo'n interim figuur op het werk rondlopen. Moest met haar een project draaien waarin zij meteen orders begint uit te delen. In het begin stap je daar nog overheen, na een week toch gezegd dat zij inhuur was en haar bek af en toe wat meer dicht moest houden (ook tegen collega's met 25 jaar werkervaring). Loopt zij meteen naar de chef, ik had zoiets van lekker laten gebeueren. Bij de chef heb ik maar een ding gezegd; je komt er zelf wel uit met je project he?quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je als collega X pech hebt dan tref je zo'n chef die gauw zijn eigen bureau opruimt en je daarna op het matje roept. Met geluk zegt die chef "ach, anders moet je elke ochtend alles weer tevoorschijn halen.".
Bier straf werkt primaquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:34 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Je schiet er echt geen zak mee op als je je er druk over gaat maken. Stel goede regels op (met z'n allen) en als men zich er niet aan houdt, een kratje bier ofzo.
Sommige mensen hebben nu eenmaal het besef niet, of het interesseert ze gewoon niet. Dat kan nu eenmaal in een studentenhuis![]()
Halloquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik trouw niet
goed, ik heb m'n standpunt uiteen gezet. Jullie snappen het niet. Niet zo gek, jullie zijn tenslotte ook studenten. Nou veel succes iedereen en veel plezier met slapen (wat saai) en ik ga maar weer naar college. Ik heb een uurtje of 15 college per week en ben verder zoet met zelfstudie.
Er gaat hier een wereld voor me open.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik trouw niet
En die aanwezigheidsplicht is alleen maar prettig voor de student, want als je er niet bent, mis je aantekeningen en video's en dan haal je lekker een onvoldoende voor je tentamen. Maar aan de andere kant: het is ook je eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig ken ik nog een handjevol studenten dat er ook zo over denkt als ik. Gelukkig voldoen wij aan het klassieke beeld van de student,
die spreken boekdelen... Hee, dat is nog eens economisch studerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar ja die blikken he....
Gelukkig maardat niemand met jou wil pratenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Schimmelendekontkorst het volgende:
Als je tegen mij zo'n grote bek zou hebben, zou ik je in je reet neuken en naakt met een bloedende anus op straat smijten, grafsnol.
Is op zich een optie....Maar het huis is van haar Pa dus dan wordt het al minder.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Schimmelendekontkorst het volgende:
Als je tegen mij zo'n grote bek zou hebben, zou ik je in je reet neuken en naakt met een bloedende anus op straat smijten, grafsnol.
Nee, ik wist niet waar die code in de topictitel voor stond, dus ik denk ik test hem even.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:29 schreef Steijn het volgende:
m'n huisgenoot }:|quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:55 schreef TC03 het volgende:
Je moet nu wel lef hebben om nog te zeggen dat je het eigenlijk met haar eens bent.
En jij bent 20?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter he!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd anders krijgen we als madam terug is met z'n allen op onze flikkerquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:58 schreef ThE_ED het volgende:
Nee, ze is natuurlijk naar college, wel opletten heh.
Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Idd anders krijgen we als madam terug is met z'n allen op onze flikker![]()
Nee ik ben aan het ''werk''quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog?
Zou je niet eens iets aan zelfontplooiing dan wel schoonmaken gaan doen?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:06 schreef Steijn het volgende:
TS, kick je erop om afgebrand te worden ofzo?
Kloontje?quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:45 schreef D1 het volgende:
Kloontje, hoax en iedereen gaat als vliegen naar de stronthoop.
Wel vermakelijk verhaal trouwens...
Ik word echt zo doodmoe van die lamzakken die bij ieder hysterisch verhaal roepen dat het om een kloon gaatquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:45 schreef D1 het volgende:
Kloontje, hoax en iedereen gaat als vliegen naar de stronthoop.
Nee, zonder kloppen iemand z'n kamer binnenstormen getuigt van fatsoen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[Zeurverhaal over huisgenoot die te weinig doet, met dan:]
Ik gooi z'n deur open: "Lig je nou nog op bed??
Vertaling; met aftrek van het gestommel aan het begin en einde en het oudewijven tussendoor heb ik misschien anderhalf uur moeten opletten. Daarbij woont ''ik'' misschien ook nog op redelijke afstand van de universiteit (of zou het toch hogeschool zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, het is weer eens zo ver. Kom ik net thuis, na 2 uur college,
Hoe weet jij dat, zonder hem op bed te hebben zien liggen?quote:ligt die huisgenoot van me nog op bed.
Waar zijn je manieren?!quote:Ik gooi z'n deur open:
En dan ook nog eens een retorische vraag!quote:"Lig je nou nog op bed??",
Met het grootste gelijk van de wereld, mag ik wel zeggen.quote:kijkt 'ie me aan met van die slaapoogjes en kruipt nog eens lekker onder de dekens.
Vraag of hij zijn zooi - en zuipschema in de keuken hangt.quote:En hoe laat sliep 'ie eigenlijk?
Misschien was hij wel relevante boeken aan het lezen, tot diep in de nacht.quote:"Week veel, 4 uur ofzo". En dan is 'ie niet eens op stap geweest :
Nee, dan komen er doorgaans geen verwaten ''vrienden'' aan je kop zeuren dat je niks ligt te doen.quote:{ Ja hallo, tis geen vakantie
Dat je niet in plaats van ''misschien'' naar alle waarschijnlijkheid hebt gezegd toont al aan dat je je publiek slecht kent.quote:Nu zullen jullie je misschien afvragen wat het mij kan schelen wat m'n huisgenoot doet,
Heb je enig idee hoe dit klinkt?quote:maar ik, met een druk schema en een schoonmaakdrift die haar weerga niet kent,
Dat krijg je met die drukke schema's.quote:heb het druk
Waarom? Als je het echt zo druk hebt, merk je het niet eens en als hij geen poot uitsteekt loopt hij je ook niet in de weg als je je ongeevenaarde schoonmaakdrift weer eens wil botvieren.quote:en dan is het verschrikkelijk irritant als je met iemand woont die wat hem betreft de godganse dag in bed ligt.
Dus hij slaapt niet terwijl hij eigenlijk wat zou moeten leren.quote:Hij heeft het niet druk met school, zegt 'ie.
Tenzij hij telkens bommeldingen pleegt of het brandalarm af laat gaan, zal het wel niet aan hem liggen.quote:Nee geen wonder, want op die Hanzehogeschool valt elke dag wel een les uit of ze mogen weer eerder weg (goh, waarom zou het SCHOOL heten).
Waarom?quote:Ga er dan een tweede studie bij doen, of neem een baantje.
Heel verstandig. Daarbij; waarom zou je je in de kosten steken als je van jezelf weet dat je een uitvreter bent? Straks gaat hij veel langer naar school dan noodzakelijk, dat kost de maatschappij allemaal geld.quote:Nee dat wil 'ie niet, want hij wil even 'afwachten hoe het met school gaat'.
Dat is inderdaad erg irritant. Maar wat moet ik me bij ''hele troep'' voorstellen? De was van een hele maand?quote:En hij wil ook niet even z'n was opruimen. Kom ik thuis, ligt de hele troep er nog en kan ik t weer opruimen.
Ik zal maar niet zeggen aan welk personage van pakweg zestig jaar geleden mij dit doet denken, want daar zou de grootste heibel van komen.quote:Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden
Daar heb je toch zo'n lust in? Gun dan een ander zijn indolente dutje.quote:(ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt)
''Hallo, ik ben ... uit .... ik heb daar en daar mijn HAVO-diploma bemachtigd en toen ik bij Viking84 in huis woonde heb ik mij de benen uit het lijf gerend.quote:en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent.
Heb je enig idee hoeveel nuttiger je de jou toebedeelde tijd had kunnen besteden dan door hier tegen onbekenden je hart te luchten? Of heb je er veel van geleerd?quote:Ik SNAP dat soort mensen niet. Ga lezen, ga filosoferen, DOE KENNIS OP!!!, maar lig vooral NIET de hele dag in bed... OMG!!!
geweldig dit...quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
-knip-
Je bent gewoon een mannenhatende gefrustreerde pot.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef Viking84 het volgende:
En ja hoor, het is weer eens zo ver. Kom ik net thuis, na 2 uur college, ligt die huisgenoot van me nog op bed. Ik gooi z'n deur open: "Lig je nou nog op bed??", kijkt 'ie me aan met van die slaapoogjes en kruipt nog eens lekker onder de dekens. En hoe laat sliep 'ie eigenlijk? "Week veel, 4 uur ofzo". En dan is 'ie niet eens op stap geweest
Ja hallo, tis geen vakantie
Nu zullen jullie je misschien afvragen wat het mij kan schelen wat m'n huisgenoot doet, maar ik, met een druk schema en een schoonmaakdrift die haar weerga niet kent, heb het druk en dan is het verschrikkelijk irritant als je met iemand woont die wat hem betreft de godganse dag in bed ligt.
Hij heeft het niet druk met school, zegt 'ie. Nee geen wonder, want op die Hanzehogeschool valt elke dag wel een les uit of ze mogen weer eerder weg (goh, waarom zou het SCHOOL heten). Ga er dan een tweede studie bij doen, of neem een baantje. Nee dat wil 'ie niet, want hij wil even 'afwachten hoe het met school gaat'. En hij wil ook niet even z'n was opruimen. Kom ik thuis, ligt de hele troep er nog en kan ik t weer opruimen. Heb t op z'n kamer gesmeten. "Zal ik zelf even bepalen wat ik doe?", reageert 'ie. Nee, dan moet je niet bij mij in huis gaan wonen. Bij mij in huis draag je actief bij aan het huishouden (ik heb al drie weken achtereen plee, badkamer en keuken schoongemaakt) en je laat ook zien dat je je toekomstige werkgever waard bent. Ik SNAP dat soort mensen niet. Ga lezen, ga filosoferen, DOE KENNIS OP!!!, maar lig vooral NIET de hele dag in bed... OMG!!!
typetje Anastaciaquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:31 schreef Copycat het volgende:
Leuk verwoord, Johan_de_With!
Ik ook, LOL.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind dit steeds vermakelijker worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
typetje Anastacia
Anastacia is ook een mannenhatende pot, en die zingt daaroverquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap 'm niet en vind bij search ook geen user met de naam Anastacia en de link naar zangeres Anastacia leg ik ook al niet...
Of haar ziekte van Crohn moet Anastacia net zo anal hebben gemaakt als TS...![]()
Yeah come on everybody....curse the bitchquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:03 schreef ThE_ED het volgende:
Geweldig topic dit!
*bladert in voodoo voor dummies*quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:26 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Yeah come on everybody....curse the bitch![]()
Ik voel me toch enigzins verplicht om in bovenstaand verhaal een kleine correctie aan te brengen;quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef Roellio het volgende:
Enfin, ik ga jullie ook verlaten. Ik heb zo collegeen daarna ga ik met mijn studiegenoten die net als ik geen flikker uitvoeren bier drinken om het weekend in te luiden, vervolgens ga ik met mijn OV-jaarkaart die grotendeels door de regering betaald wordt naar huis om me in het feestgedruis van het plaatselijke Jazzweekend te storten alwaar ik ondertussen nog wat eten meepak en vele bieren zal drinken van mijn vers aangevulde studiebeurs!
![]()
![]()
Dag lieve TS, ga jij maar lekker de úberstudent uithangen!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
''Hallo, ik ben ... uit .... ik heb daar en daar mijn HAVO-diploma bemachtigd en toen ik bij Viking84 in huis woonde heb ik mij de benen uit het lijf gerend."
Vrouwspersoon van het andere geslacht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik durf er haast niet aan te denken wat er zal gebeuren als ze wederom de deur opengooit en hij daar met een vrouwspersoon van het andere geslacht ligt.
In sommige gevallen kun je niet duidelijk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vrouwspersoon van het andere geslacht.
Goed idee!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:26 schreef Roellio het volgende:
Ik ga richting kroeg, meer stufi verbrassen!
Jij staat ook bekend als het feest beest inderdaad. Niet echt de goede inzet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef teknomist het volgende:
Overigens begin ik mijn dag altijd om zes uur. Dan ga ik eerst een uur door het Kralingse Bos rennen, vervolgens doe ik 100 push en sit ups. Daarna ontbijt ik uitgebreid terwijl ik de werken van Nietzsche, Schopenhauer en Sartre lees. Daarna ga ik een half uur onder een ijskoude douche staan terwijl ik Zarathustra hard op uit mijn hoofd opdreun. De rest van de dag besteed ik vol toewijding aan mijn studies economie, filosofie, Latijn en wiskunde en het modereren van dit forum. Voordat ik ga slapen mediteer ik ook nog een heel uur. In bed verdiep ik mijzelf in enige literaire meesterwerken totdat ik vanzelf in slaap val... en zie... de Uberstudent!
Nueken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef teknomist het volgende:
Overigens begin ik mijn dag altijd om zes uur. Dan ga ik eerst een uur door het Kralingse Bos rennen, vervolgens doe ik 100 push en sit ups. Daarna ontbijt ik uitgebreid terwijl ik de werken van Nietzsche, Schopenhauer en Sartre lees. Daarna ga ik een half uur onder een ijskoude douche staan terwijl ik Zarathustra hard op uit mijn hoofd opdreun. De rest van de dag besteed ik vol toewijding aan mijn studies economie, filosofie, Latijn en wiskunde en het modereren van dit forum. Voordat ik ga slapen mediteer ik ook nog een heel uur. In bed verdiep ik mijzelf in enige literaire meesterwerken totdat ik vanzelf in slaap val... en zie... de Uberstudent!
Niet meer, ik heb het licht gezienquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jij staat ook bekend als het feest beest inderdaad. Niet echt de goede inzet.
Goed, van dat onelitaire geslaap ben je eindelijk afgestapt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet meer, ik heb het licht gezien.
Ja, en nu ga ik de rest van slapend Nederland bekeren tot een meer ascetische levenshouding.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Goed, van dat onelitaire geslaap ben je eindelijk afgestapt?
Dank je!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:25 schreef teknomist het volgende:
Sartre
Ja, ze mag wel eens reageren.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
zal ze nog steeds bij college zijn![]()
Guttegut, het typische gebral van studenten die zelf hard studeren en het kennelijk niet kunnen verkroppen dat andere het wat rustiger aan doen. Selectie aan de poort is onzin, als jij hard wil studeren dan kan dat, daar heb je echt een selectie aan de poort voor nodig. Waar wil je trouwens op selecteren? Als iemand de juiste vooropleiding heeft heeft hij/zij er gewoon recht op om die studie te mogen volgen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef Viking84 het volgende:
* Steijn voor selectie aan de poort pleit....
Ze is aan het filosoferen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
zal ze nog steeds bij college zijn![]()
Over hoe ze ons af zal gaan zeiken. Ik hoop het.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze is aan het filosoferen.
En jij bent zo barmhartig om je als vrijwilliger aan te biedenquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:48 schreef Tique het volgende:
TS..volgens mij moet je gewoon een keertje flink hard geneukt worden![]()
Volgens mij ligt ze nu met d'r huisgenoot te krikken.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
En jij bent zo barmhartig om je als vrijwilliger aan te bieden![]()
Vraag me af hoe dat er aan toe gaat danquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ze nu met d'r huisgenoot te krikken.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat er aan toe gaat danVolgens mij krijgt die arme huisgenoot alleen maar orders toegeblaft tijdens de daad, de arme jongen
Ja duh, hij moet bijkomen van de topprestaties die hij onder dwang moet leverenquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het zal wel in zijn bed zijn, daar ligt hij toch al de hele dag in.
Haha, alsof zij zo'n heldin in bed is. Terwijl hij zich tussen haar benen in het zweet ligt te beuken, ligt zij wat te filosoferen over wiskundige problemen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja duh, hij moet bijkomen van de topprestaties die hij onder dwang moet leveren![]()
Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekjequote:Op zaterdag 25 september 2004 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Haha, alsof zij zo'n heldin in bed is. Terwijl hij zich tussen haar benen in het zweet ligt te beuken, ligt zij wat te filosoferen over wiskundige problemen.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekje
quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:28 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
lol dat ik dit topic niet eerder ontdekt hebjammer eigenlijk
Mogen al je ''persoonlijkheden'' hetzelfde account gebruikenquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik ken TS toevallig
Dapper van jullie dat jullie meteen weten hoe ze is wat ze doet etc etc..... kan me wel voorstellen dat je je dood ergert aan iemand die blijkbaar niks doet, terwijl je zelf wel een serieuze poging tot studeren doet![]()
Niet dat ik niet vind dat ze 'm wel z'n eigen leven mag gunnen hoor
Of een rapport van 36 bladzijden incluis foto's en theorie over hoe het had moeten gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, berekenen hoe hard de stoot eigenlijk zou moeten zijn vanuit de positie van de huisgenoot, om na de daad te komen met een grafiekje
Ieder zijn eigen/haar keuze.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Dapper van jullie dat jullie meteen weten hoe ze is wat ze doet etc etc..... kan me wel voorstellen dat je je dood ergert aan iemand die blijkbaar niks doet, terwijl je zelf wel een serieuze poging tot studeren doet![]()
Niet dat ik niet vind dat ze 'm wel z'n eigen leven mag gunnen hoor
Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
[..]
Mogen al je ''persoonlijkheden'' dit account gebruiken![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:08 schreef IJsblok het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen/haar keuze.
Maar verteel eens...is ze lesbisch?![]()
Welk stemmetje in je hoofd liep er te schelden?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.
Right.
Get a life, ipv op dat van iemand anders te zeiken, triest kind ben je
Whahahahaha, ik zie ineens dat je Bush nog eens wilt als presidentquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Welk stemmetje in je hoofd liep er te schelden?
Wat zegt dat dan over mij?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whahahahaha, ik zie ineens dat je Bush nog eens wilt als president![]()
![]()
![]()
laat dan maar, zegt genoeg over jou
Eerst vindt je het jammer dat je het topic niet eerder ontdekt hebt, wat bij mij de indruk wekte dat jequote:Op zaterdag 25 september 2004 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ik het met TS eens ben, en dit toch een zwaar grappig topic vind ben ik schizofreen.
Right.
Is dat een ja of een nee?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*zucht*
Vindt u dat lekker dan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou de TS mij nu billenkoek geven?![]()
Hangt van mijn bui afquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vindt u dat lekker dan?
idd, niet zo aanstellen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:09 schreef Miguel het volgende:
Whahaha, ik zou zeggen, wordt ondertussen eens een STUDENT en stel je niet zo aan, ik kom ook net uit me bed rollen en het is heerlijk, vrijdag plan ik gewoon vrij van colleges zodat ik van me leven kan GENIETEN
Ik heb alleen de eerste pagina gelezen in eerste instantie (ja ja, stom, ik weet het)quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eerst vindt je het jammer dat je het topic niet eerder ontdekt hebt, wat bij mij de indruk wekte dat je
a het leuk vindt wat er in dit topic gebeurt en b dat je wel mee wilde flamen.
Vervolgens post je iets waaruit blijkt dat je de TS kent, waardoor ik mij ben gaan afvragen of je dat niet meteen doorhad toen je die eerste post deed maar goed het is zaterdagochtend en ben niet zo helder meer... Ik moet eigenlijk studeren, foei! Zou de TS mij nu billenkoek geven?Weet je dat toevallig ?
Mannenhandjes wel!quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hangt van mijn bui afVrouwenhanden kunnen niet zo hard slaan
![]()
Als je haar een beetje kent, kun je dan zeggen of ze me straks billenkoek komt gevenquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste pagina gelezen in eerste instantie (ja ja, stom, ik weet het)
Toen ik daarna nog eens doorlas, werd er over haar gepraat of ze knettergek is, wat simpelweg niet zo is![]()
Jullie kennen de TS niet, ik ken haar een beetje, en ze verdient het niet om zo gebashed te worden, heel simpel. Een deel van de posters doet alsof ze meteen alles weten, maar dat is BS, hoe dan ook! Het is KLB, een perfecte manier om je frustraties kwijt te raken. Ik begin al te denken dat jullie meer problemen hebben dan TS, geen wonder dat ze niet meer reageert.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Who died and made you God??? Buiten A. hazes, uiteraard
Volgens mij ben je daar heel diep van binnen erg blij om, toch? Wel eerlijk antwoorden hieropquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:22 schreef Etcetera het volgende:
zo goed ken ik 'r nu ook weer niet hoor
Ik ben er zelf een, en ik kom eigenlijk altijd veel te laat op m'n werk (bed is ook zo lekker warm), op zaterdag lig ik het liefts tot een uur in m'n nest te meuren (wat vandaag niet ging omdat de buurman zo nodig moest cirkelzagen om tien uur 's morgens), en moeilijke boeken laat ik me het liefst uitleggen door anderen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:26 schreef Grimm het volgende:
"ik ken heel veel werkende mensen"
ik ken d'r geen 1
Dat advies moet je TS geven.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:09 schreef Etcetera het volgende:
Wil je nog billenkoek?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar heel diep van binnen erg blij om, toch? Wel eerlijk antwoorden hierop![]()
Van de TS ja, ben vandaag in een bijzonder kinky bui kennelijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wil je nog billenkoek?
Alsof de persoon waar TS zich aan ergert dat belemmert.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat is kut voor jequote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Maar wel respect dat ze het durft toe te geven in dit topicquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat is kut voor je
Ojaaaaaa.... 'ik heb niet kunnen studeren, want ik heb me de hele tijd liggen ergeren aan mijn huisgenoot en als mijn huisgenoot niets aan zijn gedrag doet haal ik mijn tentamens nooit en da's dan ZIJN schuld'......quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Waarschijnlijk is het moeiteloos slagen voor tentamens van de huisgenoot (die immers niet lijd aan stress en slaaptekort) voldoende op TS jarenlang in therapie te brengen en met een paar katten en psychofarmaca de rest van haar leven te verbrengen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:51 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ojaaaaaa.... 'ik heb niet kunnen studeren, want ik heb me de hele tijd liggen ergeren aan mijn huisgenoot en als mijn huisgenoot niets aan zijn gedrag doet haal ik mijn tentamens nooit en da's dan ZIJN schuld'......
Typische vrouwenuitspraak![]()
![]()
nou we wonen er nog maar 2 maanden ofzo en pas sinds nu komt alles een beetje op gang. Het schoonmaakrooster is nog in de maakquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat ben je trouwens voor iemand als je vrijwillig drie weken achter elkaar plee, badkamer en keuken schoonmaakt?! Hebben jullie geen huistaken?!
O nee, jij bent de enige die iets doet.![]()
![]()
.
Wie is je moeder dan, Viking59 ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Overigens deed mijn moeder precies zo tegen mij toen ik nog thuis woonde. Zat ik een keer op de pc, "moet je geen huiswerk maken?", "waarom zoek je geen baantje?", dus eigenlijk moeten jullie mijn moeder afzeiken en niet mij
Je had dus beter moeten weten.quote:Ik ben maar een zielig slachtoffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |