abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:09:43 #1
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22167673
Sinds kort bestaat rout mobiel de concurrent van de ANWB http://www.routemobiel.nl/index.asp?NavigationID=535

Daarnaast hebben we natuurlijk de anwb www.anwb.nl

Nou vroeg ik mij dus af als je een totaalpakket wil ben je bij de anwb kwijt:

64,90 euro en bij routemobiel bij routembile is dit 50 euro...

Het voordeel bij routemobiel is dat je altijd geholpen wordt ongeacht je de eigenaar van de auto bent. Dat vindt ik wel een voordeel, want ik heb wel eens pech gehad met de auto van mijn schoonvader, maar omdat ik niet de eigenaar was en niet op zijn adres woon natuurlijk werd ik niet geholpen. Sta je dan langs de weg!!! Bij routemobiel wordt je gewoon geholpen. Je hoeft alleen je autogegevens op te geven en als je ingeschreven staat wordt je geholpen ook al ben je niet de eigenaar van de auto.

- Dat is een voordeel , en kennen jullie er nog meer ?
- En wat kost het bij de anwb om ook in het buitenland hulp te krijgen? Bij route mobiel is dit 25 euro per jaar !!!

Kortom wat zouden jullie mij aanraden nu ik weer een auto ga rijden die van mezelf is ?
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:41:35 #2
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_22168024
routemobiel wil ik wel eens proberen!
heb altijd anwb maar vind de prijs hoger, dat blaadje lees ik niet en ik rijd in verschillende auto's.
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_22168058
Bij de ANWB ben jij verzekerd van hulp. Dan helpt de ANWB waar je ook bent, met welk voertuig dan ook.
Bij Routemobiel is alleen de auto verzekerd van hulp. Rij je toevallig in een andere auto, dan heb je pech (dubbel pech dus).
De ANWB is wel duurder, maar toch zo gek nog niet. (zeker als je zoals ik, zowel auto als motor hebt. Bij pech kan ik op de ANWB rekenen. En zo lang heb ik nooit hoeven wachten, die 2 keer dat ik ze nodig had, waren ze er in no-time.)
Dare to be different, dare to be you!
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:45:02 #4
73327 Deviator
papa van Nimué !!
pi_22168095
Wegenwachtlidmaatschap is toch ook op naam? Maakt de auto niet uit verder..
Verder ben ik deze zomer 6 keer binnen 20 minuten door de WW geholpen, dus ik blijf als dankbaarheid nog wel even lid
pi_22168096
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:41 schreef Guidoweb5 het volgende:
routemobiel wil ik wel eens proberen!
heb altijd anwb maar vind de prijs hoger, dat blaadje lees ik niet en ik rijd in verschillende auto's.
Dan ben je bij Routemobiel 50 pleuro kwijt per auto!!!
Dare to be different, dare to be you!
pi_22168120
Zou de ANWB ook helpen als je bv pech hebt als je niet toevallig in je auto rijd maar op je brommer?
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:47:47 #7
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_22168135
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:09 schreef Diego27 het volgende:
Het voordeel bij routemobiel is dat je altijd geholpen wordt ongeacht je de eigenaar van de auto bent. Dat vindt ik wel een voordeel, want ik heb wel eens pech gehad met de auto van mijn schoonvader, maar omdat ik niet de eigenaar was en niet op zijn adres woon natuurlijk werd ik niet geholpen. Sta je dan langs de weg!!! Bij routemobiel wordt je gewoon geholpen. Je hoeft alleen je autogegevens op te geven en als je ingeschreven staat wordt je geholpen ook al ben je niet de eigenaar van de auto.

- Dat is een voordeel , en kennen jullie er nog meer ?
Kweenie hoor, maar de keren dat ik langs de weg stond met pech heeft de ANWB me altijd geholpen. Of het nou met m'n eigen Mini of Altootje was, de Laguna van m'n vriend toen we nog niet samenwoonden, ooit eens de TVR van m'n baas ... de ANWB hielp me altijd.
Damn, nog geen 5 jaar m'n rijbewijs en al 10x langs de weg gestaan ... M'n Punto doet het in ieder geval een stuk beter.

[ Bericht 2% gewijzigd door kleinmeiske op 24-09-2004 10:00:28 ]
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:49:02 #8
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_22168147
quote:
want ik heb wel eens pech gehad met de auto van mijn schoonvader, maar omdat ik niet de eigenaar was en niet op zijn adres woon natuurlijk werd ik niet geholpen. Sta je dan langs de weg!!! Bij routemobiel wordt je gewoon geholpen. Je hoeft alleen je autogegevens op te geven en als je ingeschreven staat wordt je geholpen ook al ben je niet de eigenaar van de auto.
dan moet je schoonvader wel lid zijn van routemobiel!

dit zag ik op de site::
Vraag: Wat gebeurt er als er iemand in mijn auto rijdt en pech heeft?

Antwoord:
Als u klant bent van Route Mobiel en uw partner of vriend rijdt in uw auto, dan is hij/zij ook verzekerd van alle diensten van Route Mobiel. Dit komt omdat bij ons niet de persoon verzekerd wordt, maar de auto.

[ Bericht 6% gewijzigd door Guidoweb5 op 24-09-2004 09:54:18 ]
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_22168196
ik rijd al 15 jaar zonder de hulp van de anwb :-)
ik heb nog nooit ergens stilgestaan (misschien heb ik gewoon mazzel met de auto`s die ik kooop )
ik word wel lid als ik ergens stil sta en ik kan geen hulp van anderen krijgen
ik heb dus gewoon zo`n 1000 euro uitgespaard door geen lid te zijn
ps: wat kost het eigenlijk als je geen lid bent en je staat ergens langs de kant van de weg ?
pies on joe toe
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:54:50 #10
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22168226
Zijn er ook mensen die lid zijn van route mobiel en hun ervaringen daarmee hier kunnen posten ?
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:55:05 #11
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_22168230
bij routemobile 100 pleuro;s

(volgende jaar zit er dan bij in)
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_22168254
daar is overheen te komen he
pies on joe toe
pi_22168319
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:09 schreef Diego27 het volgende:
want ik heb wel eens pech gehad met de auto van mijn schoonvader, maar omdat ik niet de eigenaar was en niet op zijn adres woon natuurlijk werd ik niet geholpen. Sta je dan langs de weg!!!
Raar verhaal dit Was jij lid of je schoonvader? Als je zelf lid bent wordt je gewoon geholpen volgens mij, al rij je in de auto van de koningin.

ontopic: een beetje concurrentie kan geen kwaad denk ik, dus goed dat Routemobiel er is. Voor mij is overstappen niet relevant omdat de KNMV hulpdienst me ook helpt als ik met de auto langs de weg sta, terwijl ANWB en Routemobiel me niet vakkundig kunnen helpen bij pech met mijn motor
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:02:51 #14
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22168348
Nee hij is lid van de anwb en ik reed in zijn auto !!!

En alleen mensen die de eigenaar van de auot zijn of op hetzelfde adres wonen werden geholpen zijn de dienstdoende anwb-er !!!

Dus das wat mooi klote heb toen echt uren staan wachten tot een familielid kwam om me te helpen !!!
pi_22168549
Ik heb voor een aantal jaar geleden rond een uurtje of 3 's nachts langs de kant van de weg gestaan met mijn toenmalige vriend. De auto van mijn vader was er spontaan mee opgehouden. Ik heb eerst mijn vader gebeld, aangezien hij geen lid is van de ANWB om te vragen wat ik moest doen. Hij heeft het nummer van de ANWB opgezocht en gezegd dat ik maar lid moest worden (ik stond +/- 150 km van huis). Ik heb een meneer aan de telefoon gehad en hij kwam niet, tenzij ik 300 (!!!!) gulden bij me had... Helaas had ik dat niet bij me, dus vertelde deze beste man me dat ik dan pech had. Hij kwam in ieder geval NIET. Hij wenste me nog wel netjes succes voordat hij de verbinding verbrak.
Gelukkig reden er vrienden achter ons, die ons naar huis hebben gebracht. En ik heb de auto maar in de berm laten staan, kon er niet meer mee rijden. De volgende dag heeft de garage de auto opgehaald en mocht ik zien hoe ik thuis kwam.
Dus niet zo'n fijne ervaring met de ANWB en weiger dan ook lid tye worden. Ik weet niet hoe het met Route Mobiel zit...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:21:55 #16
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22168617
Nou mensen zeg nou zef dat zijn mooi kut ervaringen natuurlijk dus ik ga denk ik ook maar eens routemboeil proberen !!!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:23:50 #17
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_22168638
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:21 schreef Diego27 het volgende:
Nou mensen zeg nou zef dat zijn mooi kut ervaringen natuurlijk dus ik ga denk ik ook maar eens routemboeil proberen !!!
En je weet natuurlijk zeeeeeker dat die dat nooooit zouden doen ...

[ Bericht 0% gewijzigd door kleinmeiske op 24-09-2004 10:40:25 ]
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_22168752
ANWB is een sukkelende organisatie.

Keer een (reis)verzekering afgesloten voor het buitenland, camping vakantie, ik kreeg helaas toch pech onderweg. Je krijgt dan alleen maar tot 300gulden van je sleepkosten terug, okay begrijpelijk.

Maar wat ontiegelijk irritant dat ze je niet kunnen helpen per telefoon en e-mail. Stelletje kaffers, hebben ze eindelijk wat door wat ze moeten doen. Doen ze het nog verkeerd en die vergoeding op de rekening van een ander storten die woonachtig op het adres is.
Krijg je zo'n smoes dat die rekening automatisch naar voren komt als je mijn postcode en naam intikt.

Ja, sorry hoor maar ik had met KOEIE letters erop gezet wat mijn rekening nummer is en alle facturen, zelfs op de kopie van de polis stond mijn rekening nummer.
Echt een knudde bedrijf / stichting eindelijk wordt er iets aan die monopolie positie gedaan.

Wel tof van routemobiel is dat wanneer je geen problemen hebt gehad, je het volgende jaar minder betaald.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_22168840
koop een Toyota.. spaar je toch weer 50 Euro uit
pi_22168885
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:52 schreef bonke het volgende:
ik rijd al 15 jaar zonder de hulp van de anwb :-)
ik heb nog nooit ergens stilgestaan (misschien heb ik gewoon mazzel met de auto`s die ik kooop )
ik word wel lid als ik ergens stil sta en ik kan geen hulp van anderen krijgen
ik heb dus gewoon zo`n 1000 euro uitgespaard door geen lid te zijn
ps: wat kost het eigenlijk als je geen lid bent en je staat ergens langs de kant van de weg ?
Ik heb eens langs de kant gestaan en geprobeerd geholpen te worden met het pasje van mijn pa (ff gebeld en nummer gevraagd) Dat werkte niet, ik moest gewoon lid worden per direct en dan werd ik geholpen. Geen extra kosten! Mooi werk van de ANWB!
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:37:06 #21
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_22168888
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
koop een Toyota.. spaar je toch weer 50 Euro uit
lol mee eens....
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_22169463
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
koop een Toyota.. spaar je toch weer 50 Euro uit
sja of een golf. renault, nissan sunnie of een daihatsu:-)
pies on joe toe
pi_22169474
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:04 schreef bonke het volgende:

[..]

sja of een golf. renault, nissan sunnie of een daihatsu:-)
Renault zou ik niet aanraden
pi_22169537
zoals je daarstraks al kon lezen heb ik nog nooit ergens stil gestaan en dat was duzzzz met deze auto`s :-)
enne die stoelen van renault he :-)
oellaalaa , lekkere wipstoelen :-)
pies on joe toe
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:56:45 #25
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_22171811
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:41 schreef Guidoweb5 het volgende:
routemobiel wil ik wel eens proberen!
heb altijd anwb maar vind de prijs hoger, dat blaadje lees ik niet en ik rijd in verschillende auto's.
Dan is ANWB beter, die helpen op persoon, dus maakt niet uit in welke auto je rijdt.

Routemobiel staat je lidmaatschap op kenteken, dus als je in een andere auto rijdt die niet bij routemobiel zit dan wordt je niet geholpen.

Als je in meerdere auto's rijdt dan zeker ANWB.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:33:42 #26
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22174225
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan is ANWB beter, die helpen op persoon, dus maakt niet uit in welke auto je rijdt.

Routemobiel staat je lidmaatschap op kenteken, dus als je in een andere auto rijdt die niet bij routemobiel zit dan wordt je niet geholpen.

Als je in meerdere auto's rijdt dan zeker ANWB.
Sorry maar dit is een hele domme opmerking !!!

't Is toch het belangrijkste dat de auot gemaakt wordt waar je op dat moment in rijdt.
Altijd ff controleren als dat zo is !!!

Maar t is natuurlijk belachelijk dat als je in een auto rijdt die in principe is verzekerd via de anwb, maar omdat je niet de eigenaar ben kan je de schijt krijgen. Wat maakt nou t verschil !!!

Ik vind dit echt dikke onzin !!!
pi_22175979
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:33 schreef Diego27 het volgende:

[..]

Sorry maar dit is een hele domme opmerking !!!

't Is toch het belangrijkste dat de auot gemaakt wordt waar je op dat moment in rijdt.
Altijd ff controleren als dat zo is !!!

Maar t is natuurlijk belachelijk dat als je in een auto rijdt die in principe is verzekerd via de anwb, maar omdat je niet de eigenaar ben kan je de schijt krijgen. Wat maakt nou t verschil !!!

Ik vind dit echt dikke onzin !!!
Dat wil je graag vinden, vanwege je negatieve ervaring met de anwb, maar sanger heeft gelijk. Het verschil is:

-anwb-lidmaatschap is gekoppeld aan de persoon
-route mobiel lidmaatschap is gekoppeld aan de auto

Dus als je meer dan 1 auto per persoon (lees: vaak in verschillende auto's) rijdt, kun je beter bij de anwb zitten. Als je omgekeerd meer personen (niet-huisgenoten) per auto hebt, kun je beter bij route-mobiel zitten.

Als je dus een eigen auto hebt en alleen daar in rijdt, maakt het niet uit. Als je vaak auto's leent, kun je beter zelf anwb-lid zijn en als je je auto vaak uitleent, kun je hem beter bij route-mobiel inschrijven.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:54:43 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_22176049
en nog een leuk addertje onder het gras, oudere auto's rekenen ze bij route mobiel geen 50 euro voor, kansloos, ik blijf lekker bij de anwb.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:00:27 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22176188
Route mobiel mag zich wat mij betreft eerst bewijzen eer ik zou overwegen over te stappen.
Makkelijk om langs de zijlijn kritiek uit te oefenen op de ANWB. Laat ze eerst maar eens hun mooie praatjes waarmaken.

En ook denk ik dat er wel wat addertjes onder het gras zijn, zoals bijvoorbeeld die door Klonk al is aangegeven. Heb je een jaar geen hulp geclaimd, gaat de prijs omlaag. Dikke kans dat wanneer je wél hulp hebt gevraagd, de prijs evenredig omhoog gaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22176226
Wijze les uit dit topic: Als je iemand's auto leent, vraag z'n anwb-pasje erbij. Die wegenwachtmeneer gaat heus je identiteit niet controleren
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:00:10 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_22178764
Dat hele gedoe zit toch vaak gewoon bij je verzekering en/of je otoo(bv. bij volvo) inbegrepen?

Ik heb de wegenwacht nog nooit nodig gehad, ondanks 3 Alfa's, 2 BMW's en allemaal 5 tot30 jaar oud met altijd minstens 100000 op de teller. Gewoon fatsoenlijk onderhoud/beetje olie peilen/op tijd tanken.
Ik ben wel lid van de WW; tel het gewoon op bij de kosten van mijn verzekering/wegenbelasting, die gebruik ik toch (liever) ook niet! (is toch eigenlijk ook "weggegooid geld")

En laat die andere jongens zich eerst maar eens bewijzen op de eerste koude maandagochtend over 2 3 maanden, dan zien we wel weer verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 24-09-2004 18:40:08 (op veler verzoek) ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_22178845
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:45 schreef Deviator het volgende:
Wegenwachtlidmaatschap is toch ook op naam? Maakt de auto niet uit verder..
Verder ben ik deze zomer 6 keer binnen 20 minuten door de WW geholpen, dus ik blijf als dankbaarheid nog wel even lid
zodra ze in hun schermpje zien dat jij het afgelopen jaar al 6 keer bent geholpen kun je er vanuitgaan dat ze vóórdat ze naar jou toe gaan nog een extra bakje koffie doen... kerel als je auto wil rijden onderhoud hem dan ook!
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:34:50 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22179416
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:00 schreef Hyperdude het volgende:

de eerste koude maandogochten over 3 maanden, dan zien we wel weer verder.
Eens met rest van het verhaal...

Ben er alleen wel bang voor dat die eerste koude maandagochtend geen drie maanden op zich laat wachten...
Maar gelukkig hebben we een lange, hete zomer achter de rug .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:02:09 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22182647
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:18 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Ik heb voor een aantal jaar geleden rond een uurtje of 3 's nachts langs de kant van de weg gestaan met mijn toenmalige vriend. De auto van mijn vader was er spontaan mee opgehouden. Ik heb eerst mijn vader gebeld, aangezien hij geen lid is van de ANWB om te vragen wat ik moest doen. Hij heeft het nummer van de ANWB opgezocht en gezegd dat ik maar lid moest worden (ik stond +/- 150 km van huis). Ik heb een meneer aan de telefoon gehad en hij kwam niet, tenzij ik 300 (!!!!) gulden bij me had... Helaas had ik dat niet bij me, dus vertelde deze beste man me dat ik dan pech had. Hij kwam in ieder geval NIET. Hij wenste me nog wel netjes succes voordat hij de verbinding verbrak.
Gelukkig reden er vrienden achter ons, die ons naar huis hebben gebracht. En ik heb de auto maar in de berm laten staan, kon er niet meer mee rijden. De volgende dag heeft de garage de auto opgehaald en mocht ik zien hoe ik thuis kwam.
Dus niet zo'n fijne ervaring met de ANWB en weiger dan ook lid tye worden. Ik weet niet hoe het met Route Mobiel zit...
Wat vind je daar vreemd aan? Je lidmaatschap is een soort van verzekering voor als het mis mocht gaan. Als het misgaat en je hebt die verzekering niet maar wilt er toch snel gebruik van maken is het logisch dat je meer betaald. Eigenlijk best coulant zelfs dat het überhaupt kan, probeer het maar eens met een brandverzekering als je huis net afgefikt is. In de praktijk rijden wegenwachten trouwens wel achter je aan naar een pinbak.

ww is top! De koppelverkoop met het anwb lidmaatschap is echter ronduit misselijk dus daarom twijfel ik nog wat ik doe. Een alternatief is soortgelijke hulp via je autoverzekering afsluiten, dat kan ook altijd nog.
Vampire Romance O+
pi_22184144
ANWB = top.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_22184336
Ik heb gelukkig geen ervaring met beide... Ben wel lid van de ANWB...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:27:13 #37
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_22184505
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:45 schreef Deviator het volgende:
Wegenwachtlidmaatschap is toch ook op naam? Maakt de auto niet uit verder..
Verder ben ik deze zomer 6 keer binnen 20 minuten door de WW geholpen, dus ik blijf als dankbaarheid nog wel even lid
Mijn god wat voor barrrel rijd je dan in
"Censuur is de dood van de democratie"
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:28:54 #38
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_22184546
ps ik ben nog wel lid van de anwb (tja nog niet opgezegd .. had vroeghuer eerst een BMW ja das erg vaak stil staan en daarna een citroen das ook goed voor menig consult van den anwb)

nu gelukkig Toyothaaa !!!
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_22184572
ik zou echt nooit lid worden van de ANWB of routemobiel.
ten eerste kun je het 9 van de 10x zelf wel fixen en anders
bel je een vriend ofzo die je komt helpen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:39:35 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22184860
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:30 schreef mighty_myte het volgende:
ten eerste kun je het 9 van de 10x zelf wel fixen en anders bel je een vriend ofzo die je komt helpen.
Ik niet, hoor. Olie verversen, remvloeistof bijvullen... daar houdt mijn autotechniek wel een beetje bij op.
quote:
bel je een vriend ofzo die je komt helpen.
Ben je mooi zuur als je in bijvoorbeeld Maastricht woont en in een Groningse dwarsstraat panne krijgt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:23:14 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22187694
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:39 schreef Copycat het volgende:


Ben je mooi zuur als je in bijvoorbeeld Maastricht woont en in een Groningse dwarsstraat panne krijgt .
Fokkers hebben overal vrienden
Vampire Romance O+
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:24:25 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_22191058
Ik zweer bij de ANWB, ik ben ooit buiten mijn schuld betrokken geweest bij een ongeluk in Zweden, wij hadden niets, maar auto en caravan waren zo zwaar beschadigd dat verder rijden onmogelijk was.

Dus wij de anwb gebeld en dankzij het feit dat ik een reis en kredietbrief had, stond er binnen 16 uur een nieuwe auto met een spliksplinternieuwe caravan in Zweden, laat ze dat nog maar eens nadoen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_22192254
Anwb klinkt wel okay, je zit niet aan je eigen auto vast, je wordt met ieder vervoer middel wat je gebruikt geholpen. Maar in je eigen woonplaats moet je wel een rekening betalen.
Routemobiel heeft dat niet, die helpt je ook aan de deur.

Ben toch ergens wel benieuwd hoe snel ze werkelijk reageren, ook in het beetje vorst wat we soms hebben.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:10:35 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22192307
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:06 schreef Sportguy het volgende:
Anwb klinkt wel okay, je zit niet aan je eigen auto vast, je wordt met ieder vervoer middel wat je gebruikt geholpen. Maar in je eigen woonplaats moet je wel een rekening betalen.
Ligt er maar net aan welk pakket je hebt. Met woonplaatsservice krijg je ook voor je huisdeur service.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22192454
Voor wat ik begrepen heb, gaat RouteMobiel vaak over tot direct slepen in plaats van een (nood-)reparatie ter plaatse(zoals de Wegenwacht wel doet)
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:21:44 #46
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_22192477
tuurlijk route mobiel zijn in principe garage bedrijven, afslepen naar hun eigen werkplaats en geld vangen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 27 september 2004 @ 05:29:37 #47
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22229953
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:09 schreef Diego27 het volgende:
Het voordeel bij routemobiel is dat je altijd geholpen wordt ongeacht je de eigenaar van de auto bent. Dat vindt ik wel een voordeel, want ik heb wel eens pech gehad met de auto van mijn schoonvader, maar omdat ik niet de eigenaar was en niet op zijn adres woon natuurlijk werd ik niet geholpen. Sta je dan langs de weg!!! Bij routemobiel wordt je gewoon geholpen. Je hoeft alleen je autogegevens op te geven en als je ingeschreven staat wordt je geholpen ook al ben je niet de eigenaar van de auto.
met een enkel telefoontje heb ik ooit een man in nood (lekke band, midden in de nacht Catharijnesingel Utrecht, geen krik en sleutels bij zich) de wegenwacht kunnen toesturen, terwijl die zelf niet eens lid was, werd verder ook kostenloos afgehandeld. ze zijn echt niet de beroerdsten hoor en daarbuiten, voor mijzelf is het niet interessant om naar RouteMobiel te kijken, aangezien die lui per auto rekenen en niet kijken naar een evt. gezamelijke eigenaar.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_22284447
Mn pa is zeer tevreden over de anwb, vooral omdat mn ma hetzelde pasje kan gebruiken (beide g.j. als voorletters), enigste negatieve bij de anwb zijn sommige medewerkers.

We hebben 12 jaar lang geen hulp nodig gehad bij de anwb, en nou ging de ECU van onze Ford Scorpio kapot die toen 15 jaar oud was. Komt die vent aanzetten met zn golf station, het eerste wat hij zei "Weer zo'n ouwe kutbak, en dan de anwb er maar weer bij laten komen om die zooi weer te laten rijden" Mn pa heeft die vent direct weggestuurd en de anwb opgebeld wat dat voor klote streek was, nog nooit een keer panne en gelijk zo'n lul die je afzijkt over je wat oudere auto. 15 minuten later kwam een andere anwb medewerker met excuses voor het onbeleefde gedrag van zijn collega.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_22285287
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:30 schreef mighty_myte het volgende:
ik zou echt nooit lid worden van de ANWB of routemobiel.
ten eerste kun je het 9 van de 10x zelf wel fixen en anders
bel je een vriend ofzo die je komt helpen.
Tuurlijk, jij wel
pi_22285773
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:20 schreef Allan24 het volgende:
Voor wat ik begrepen heb, gaat RouteMobiel vaak over tot direct slepen in plaats van een (nood-)reparatie ter plaatse(zoals de Wegenwacht wel doet)
Drie keer raden wie dat gerucht heeft verspreid
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22286568
Nou dat zou best eens kunnen hoor dat er vaker gesleept word, ze maken gebruik van garages dus voor die garage is natuurlijk niet verkeerd als ze de auto meteen even mee kunnen nemen en een reperatie kunnen uitvoeren.

Maar ja, dat moet nog in de toekomst uitwijzen hoe eerlijk de garages zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')