Jaloers dat thaleia graag met mij een gesprek wil voerenquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en negeer het getroll en gezeur van FuifDuif.
Dat betekent dat we nog vroeger leven. Het is fantastischquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
Seks is nog steeds vies hoor.
IR en oud?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jaloers dat thaleia graag met mij een gesprek wil voeren? Ouwe viespeuk?
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:34 schreef APK het volgende:
Jammer dat Andre niet meer bij Barend en van Dorp kan komen zingen als we wereldkampioen worden in Duitsland.
Was het goedquote:Op vrijdag 24 september 2004 02:36 schreef Cora het volgende:
Ik ben blij dat ik vorig jaar nog naar zijn concert in Ahoy ben geweest.
Dat durf ik nu wel te zeggen.
Ja, ik was er.....sue me.
Het was geweldig!quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:41 schreef APK het volgende:
Was het goed
Dan ga ik maandag naar zijn concert in de Arena!
Nee, ben je gek.quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:46 schreef Steijn het volgende:
Is Hazes overleden?
ik ga slechts als static ook gaat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:45 schreef Cora het volgende:
Sterkte maandag in de Arena.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:36 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben blij dat ik vorig jaar nog naar zijn concert in Ahoy ben geweest.
Dat durf ik nu wel te zeggen.
Ja, ik was er.....sue me.
jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 02:46 schreef Steijn het volgende:
Is Hazes overleden?
Ohw.quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
ik ga slechts als static ook gaat.
Ja, ik had die kaartjes gewonnen, anders was ik waarschijnlijk ook nooit gegaan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:06 schreef Kielef het volgende:
Ik krijg het er koud van, dat kan nu ook al niet meer. Ik heb het te lang uitgesteld.
dan ga ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:08 schreef static het volgende:
Ohw.
Hey.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:13 schreef sig000 het volgende:
Hee 't is weer tijd..
Hey APK, zit je tegenwoordig in de vrouwenhandel?quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:11 schreef APK het volgende:
dan ga ik ook niet.
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:14 schreef Cora het volgende:
Hey APK, zit je tegenwoordig in de vrouwenhandel?![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:13 schreef Cora het volgende:
[..]
Hey.![]()
Mwoah....nee...ze zien er allemaal zo hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:15 schreef APK het volgende:
Nee.
heb je een vrouwtje nodig dan?
Snel moeten verkopen zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:16 schreef sig000 het volgende:
Hoi.. Ik was net ff druk met mijn Heineken aandelen.
.
Ja, ze zijn Thais, maar .....quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:17 schreef Cora het volgende:
Mwoah....nee...ze zien er allemaal zo hetzelfde uit.
Zo....ik weet niet....Thais of zo.
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:17 schreef Cora het volgende:
[..]
Snel moeten verkopen zeker?
Trusten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 03:19 schreef APK het volgende:
Ja, ze zijn Thais, maar .....
Bah wat generaliserend.
Ik ga slapen.
Truste.
Moet je eens proberen, handig hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:07 schreef Lamon het volgende:
Iets wat niet zo bijster vaak gebeurt.
In mijn geval trouwens nooit, aangezien ik het hele begrip active topics nog steeds niet heb omarmd.
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:34 schreef static het volgende:
[..]
Moet je eens proberen, handig hoor.
Ik moet morgen ook weer écht werken en om 10 uur op.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Veel te lang blijven hangen,zeker gezien het feit dat ik morgen om 8 uur op moet, maar hey, dat hoort er bij.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Eindelijk weer eens lekker semi bikkelen.
Veel te lang blijven hangen,zeker gezien het feit dat ik morgen om 8 uur op moet, maar hey, dat hoort er bij.
Alsof college volgen (om 9 uur) minder écht is.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook weer écht werken en om 10 uur op.![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:21 schreef Kielef het volgende:
[..]
Je bent te laat. Het semiejen is al voorbij deze nacht.
Alvast Truste
Ik moet een college voorbereiden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alsof college volgen (om 9 uur) minder écht is.
Ja, daar word ik dan door omringd. Maar toch, dat vooruitzicht kan me nu niet bekoren (al komt dat vooral door het onmenselijk vroege tijdstip).quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet een college voorbereiden.![]()
Het enige dat mij op de been houdt is dat er misschien BHFH meisjes aanwezig zullen zijn.![]()
Zeik toch niet zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, daar word ik dan door omringd. Maar toch, dat vooruitzicht kan me nu niet bekoren (al komt dat vooral door het onmenselijk vroege tijdstip).
Pff, 10 uur...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Zeik toch niet zo.![]()
Ik moet al om 10 uur op.
Is je Engels niet zo goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
En het enige wat erger is dan een college om 9 uur 's ochtends ie een engelstalig college om 9 uur 's ochtends.
Het issue is vooral dat je gefocust moet blijven, en dat is het grootste probleem. Natuurlijk is dat altijd lastig bij hoorcolleges, maar als je bij een Engelstalig college even verslapt ben je veel verder van huis dan bij een Nederlandstalig college. Verder is het allemaal wel te doen, en is ongeveer al mij literatuur in het engels waardoor je natuurlijk wel wat gewend bent. Maar de gedachte moet overheersen dat ik klaag en dat het heel kut is, dus bij deze!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Is je Engels niet zo goed
Niet lang meer hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
(lulverhaal)
En daarnaast heet de reeks niet voor niets naar mij, dus verwacht ik ook dat ik in het middelpunt van de belangstelling sta.
Kale homo.quote:Maar goed, ik gaslapen
.
Het kŕn erger, zo kun je 2x 1.5 uur na elkaar een college hebben van een docent die zijn kritieken op Heidegger uitlegt in het engels. Hoezeer het ook interessant is, zodra de aandacht ook maar 1 momentje verslapt, en dat doet het vanzelf wel eens over die 3 uur, begint het lastig te worden om je ogen goed open te houden, je focus te behouden en niet weg te dwalen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff, 10 uur...
Dan heb ik al een uur lang gewauwel over political economy, post-modernism en feminism achter de rug. En het enige wat erger is dan een college om 9 uur 's ochtends ie een engelstalig college om 9 uur 's ochtends.
Ja want de vakbonden willen de pijnlijke maatregelen op de jongere generaties afschuiven.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:38 schreef Stranger het volgende:
Morgen staakt het OV
Gelukkig worden de jongere generaties nu beschermd door onze huidige regering. Volgens hun rekensommen (uiteraard berekend vanaf de absolute nullijn en iedere impuls of tendens volkomen negerend) zullen we niet meer hoeven te vrezen voor een onaangename toekomst.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 02:41 schreef Steijn het volgende:
Ja want de vakbonden willen de pijnlijke maatregelen op de jongere generaties afschuiven.
Ik heb geen zin om te bikkelen, maar ook geen zin om te slapen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 02:15 schreef Ole het volgende:![]()
het is nu toch wel minimaal semi bikkeltijd!![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, vanochtend om 9 uur brak egonnen met college, de hele middag gewerkt, daarna alvast uit eten geweest voor m'n verjaardag, vervolgens waterpijp gerookt in een egyptisch café en afgesloten met een febo-milkshake en kroket.
Mijn dag was geslaagd..
Dat is dus vrijdag, nog even geduld.quote:
Lul niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En daarnaast word ik dan 21 en dat vind ik helemaal geen aangename leeftijd want daarna wordt het alleen maar kutter.
Ik ook!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:18 schreef Tijn het volgende:
Wij wel Jane, wij wel
Ja, ik zeg toch "wij"!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook!
Wij wel Tijn! We zullen ze eens wat laten zien! Haha!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:18 schreef Tijn het volgende:
Wij wel Jane, wij wel
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:22 schreef Tijn het volgende:
Ik zat er ook net aan te denken te gaan pitten eigenlijk
Ohwwww sjips.... ben gewoon een half uur te vroeg!quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Door de week vanaf 1 uur en in het weekend vanaf 2 uur.
Voor de bikkeljunioren.
Enfin, u kent het inmiddels allemaal wel.
Herdenk André, haal anekdotes op, zeur dat het vroeger beter was, etc.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh Ole, ik ging net shoarma halen bij mijn goede vriend ali baba, en toen moest ik aan jou denken. Maar ik ben niet bedrogen..
Het was wel afzien, maar het is gelukt. Na afloop nog 4 uur bij m'n vereniging doorgebracht, maar ook dat was erg gezellig, dus ik kan tevreden (en met gevulde maag) gaan slapen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:33 schreef Insomaniac het volgende:
Je hebt het overleefd IR?
Jazeker, en ik ga nu moe (al komt dat vooral door het squashen van vanochtend) maar voldaan lekker slapen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:55 schreef Ole het volgende:
als het maar leuk was...
sleep wellquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jazeker, en ik ga nu moe (al komt dat vooral door het squashen van vanochtend) maar voldaan lekker slapen.
Truste..
Je bent met recht een bikkel, IR.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was wel afzien, maar het is gelukt. Na afloop nog 4 uur bij m'n vereniging doorgebracht, maar ook dat was erg gezellig, dus ik kan tevreden (en met gevulde maag) gaan slapen.
Dit is geen bagger topic.quote:Op zondag 24 oktober 2004 04:10 schreef Steijn het volgende:
Grappig hoe je altijd heel andere users ziet in de verschillende baggertopics.
nou nou nou das niet helemaal waarquote:Op maandag 25 oktober 2004 04:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic..
Good point!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 03:48 schreef ChicaneBT het volgende:
Snikkeltijd zul je bedoelen, bikkels
.
Ben ik weer hoop nou niet meer te posten voordat ik weer uit mn bed komquote:Op donderdag 28 oktober 2004 06:22 schreef ChicaneBT het volgende:
Paddo´s hmm had ik maar iets iig.
Sterkte met deze keuze.quote:Op zondag 7 november 2004 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tja, moet ik nu wel of niet reageren?
Hoe komt het?quote:Op zondag 7 november 2004 01:29 schreef APK het volgende:
Ik ook.
Afgelopen nacht iets te hard ge-uber-bikkeld.
Zo ken ik je helemaal niet, Lamon. Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 5 november 2004 03:37 schreef Lamon het volgende:
Tijd voor een trap.
ik ben ondanks een moord en een herkiezing nog steeds in een glas half vol stemming. Hoe optimistisch ben ik?
Ik kon niet slapen.quote:Op zondag 7 november 2004 01:54 schreef Cora het volgende:
Hoe komt het?
Insomnia is niet fijn.quote:Op zondag 7 november 2004 02:01 schreef APK het volgende:
Ik kon niet slapen.![]()
Nog één glaasje wijn en dan ga ik maar eens vroeg naar bed.
Nee, dat had je voor 2 uur maar moeten doen, zeurkous.quote:Op zondag 7 november 2004 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben een brief aan het schrijven, daarvoor is dit tijdstip echt perfect.
Dank voor de warme aanmoedigingen, maar er dient slaap ingehaald te worden.quote:Op zondag 7 november 2004 02:05 schreef Cora het volgende:
Ik zou gewoon nog een flesje openmaken trouwens.![]()
Druip eens even weer in.quote:Op zondag 7 november 2004 02:08 schreef static het volgende:
Ok, dit is dus echt een incrowd topic.
*afdruipt*
Awww *aait over bolletje*.quote:Op zondag 7 november 2004 02:08 schreef static het volgende:
Ok, dit is dus echt een incrowd topic.
*afdruipt*
Ik heb de kunst der nuancering, die ik op regelmatige basis predikte eens op mezelf toegepast.quote:Op zondag 7 november 2004 02:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo ken ik je helemaal niet, Lamon. Wat is er aan de hand?
Tja.quote:Op zondag 7 november 2004 02:09 schreef APK het volgende:
En Ajax, daar lig ik eigenlijk wél wakker van.![]()
Zet dan even de verwarming aan!quote:Op zondag 7 november 2004 02:27 schreef blijhoofd_bennie het volgende:
Brrr koud hier ;-(![]()
![]()
![]()
Als we allemaal zo positief als jij waren wel ja.quote:Op zondag 7 november 2004 02:29 schreef Lamon het volgende:
Het kan nog.
Natuurlijk niet, ik ben trouwens veel te principieel om dat soort zaken mee te laten wegen in mijn mate van jankerigheid.quote:Op zondag 7 november 2004 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ben je verliefd of zo?
Ik ben nooit zo bang van wereldleiders (extreme uitzonderingen daarnagelaten), meer van de invloed die ze direct of indirect uitoefenen op mijn leefomgeving.quote:Verder lig ik zelf trouwens ook niet echt wakker van Bush, maar als politicoloog moet je sowieso alles nuanceren dus eigenlijk schiet je daar geen fuck mee op.
*kruik Jenever doorgeeft*quote:Op zondag 7 november 2004 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wilde net gaan slapen, maar in de spiegel van de badkamer bemerkte ik dat mijn kapsel al meer op dat van de heer Wilders gaat lijken (op het blonderen na dan). Deze constatering zal mijn nachtrust zeker niet ten goede gaan komen..
Lijkt me wel een vooruitgang in jouw geval.quote:Op zondag 7 november 2004 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wilde net gaan slapen, maar in de spiegel van de badkamer bemerkte ik dat mijn kapsel al meer op dat van de heer Wilders gaat lijken (op het blonderen na dan). Deze constatering zal mijn nachtrust zeker niet ten goede gaan komen..
Jouw geschiedenis met haarproblemen is bijna boekwaardig aan het worden.quote:Op zondag 7 november 2004 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey Mike!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:26 schreef Mike het volgende:
Hallo.
Ik ben regelmatig laat op, maar te weinig hier eigenlijk.
Hey Ole.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Hey Mike!!!!![]()
![]()
Tuuk!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey Ole.
Nog uitgeweest vanavond?
Ik dacht het al te merken...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Tuuk!!!![]()
niet de bedoeling eik...![]()
Ik ben alleen bang dat ik erg snel door m'n geld heen zou zijn elke maand.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:33 schreef Ole het volgende:
Amsterdam is hartstikke leuk hoor!~!!!
dat is idd een probleem..quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik erg snel door m'n geld heen zou zijn elke maand.
Hoewel je bespaart op de reiskostenquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Wil je aandacht???quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:29 schreef static het volgende:
\quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoewel je bespaart op de reiskosten
Dat wel. Maar dat doe ik nu ook al door eens in het half jaar te gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoewel je bespaart op de reiskosten
Hoeveel kun je spenderen dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoeveel het ook is, het kan altijd te snel opquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:38 schreef static het volgende:
[..]
Hoeveel kun je spenderen dan?
Mja, als ik alle vaste lasten er vanaf haal, blijft er ERG weinig over.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:38 schreef static het volgende:
[..]
Hoeveel kun je spenderen dan?
Helaas...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoeveel het ook is, het kan altijd te snel op
Trusten, Ole.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef Ole het volgende:
Ik wil blijven op deze gezellige nacht...Maar ga helaas vroeg op morgen ...![]()
voor allemaal!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
tot later!!!![]()
dat ga ik helemaal hendelen ...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet teveel hoofdpijn hebt morgenochtend.
Knuffels!! enne succes later deze dag dan enzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef Ole het volgende:
Ik wil blijven op deze gezellige nacht...Maar ga helaas vroeg op morgen ...![]()
voor allemaal!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
tot later!!!![]()
Ohw. Ik zit weer tussen de studenten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoeveel het ook is, het kan altijd te snel op
Da's niet erg hoor...die kunnen erg gezellig zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:43 schreef static het volgende:
[..]
Ohw. Ik zit weer tussen de studenten.
Cijfers, Mike.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, als ik alle vaste lasten er vanaf haal, blijft er ERG weinig over.
Dieis eigenlijk ongepast, want het is heel zielig.
Dat bestrijd ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's niet erg hoor...die kunnen erg gezellig zijn.
En anders maken we je zo dood, dat leren we op onze verenigingenquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's niet erg hoor...die kunnen erg gezellig zijn.
Hahha dat vroeg ik me ook al af enzo menquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:45 schreef Mayhem het volgende:
Static...waarom heb jij mijn naam in je ondertitel?
Zie jij ook bij de Hilversumse tak van Al Qaeda?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
En anders maken we je zo dood, dat leren we op onze verenigingen
Toen menigeen nog in de linkerbal van de vader rondzwom ging ik naar illegale feestjes die zo heette.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:45 schreef Mayhem het volgende:
Static...waarom heb jij mijn naam in je ondertitel?
Ach, zien, zien. Ik ben op zich wat auditiever ingesteld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Zie jij ook bij de Hilversumse tak van Al Qaeda?
Zie je wel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
En anders maken we je zo dood, dat leren we op onze verenigingen
Je mag ook wel toegeven dat je mij ziet als je grote idool hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Toen menigeen nog in de linkerbal van de vader rondzwom ging ik naar illegale feestjes die zo heette.
Synoniem voor watje dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, zien, zien. Ik ben op zich wat auditiever ingesteld.
Welk soort paddestoel viel jou ten deel vanavond?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:48 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Je mag ook wel toegeven dat je mij ziet als je grote idool hoor.
Dat heeft de rest natuurlijk al lang door
Paddo's is voor softies menquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:50 schreef static het volgende:
[..]
Welk soort paddestoel viel jou ten deel vanavond?
jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:26 schreef Mike het volgende:
Hallo.
Ik ben regelmatig laat op, maar te weinig hier eigenlijk.
Neem een biertje en een siragetje, laat het daarbij.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:52 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Paddo's is voor softies men
Heej, is dat die kuthond weer?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:53 schreef Kielef het volgende:
[..]
ja
Ja men.. voor je het weet ben je dik in de dertig en gedraag je je nog als een kind enzo..quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:58 schreef static het volgende:
[..]
Neem een biertje en een siragetje, laat het daarbij.
Danny is niet blij met een dergelijke opmerking.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:59 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja men.. voor je het weet ben je dik in de dertig en gedraag je je nog als een kind enzo..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:01 schreef static het volgende:
[..]
Danny is niet blij met een dergelijke opmerking.
Doe een 010 nummer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:03 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Voelt hij zich aangesproken dan?
Doe daar eens ondertiteling bij, voor de mensen die niet zo'n beeldige fantasie hebben en zich niets kunnen voorstellen bij die post?quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:08 schreef static het volgende:
[..]
Doe een 010 nummer.
Nou ja, tegenwoordig ben ik meestal wel tevreden omdat ik een tondeuse heb waarmee ik het kan wegscheren als het lelijk wordt, maar ik ben te lui om die regelmatig te gebruiken. Daarnaast ben ik niet gewend aan heel kort haar, dus voelt het ook prettiger als het wat langer is. Maar goed, het ziet er dan voor geen meter uit. Dillemma...quote:Op zondag 7 november 2004 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jouw geschiedenis met haarproblemen is bijna boekwaardig aan het worden.
Je kunt altijd nog kunstenaar worden, IR. Dan draagt je slordige lange haar alleen maar bij aan je persoonlijkheid, terwijl het ook nog eens prettiger aanvoelt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig ben ik meestal wel tevreden omdat ik een tondeuse heb waarmee ik het kan wegscheren als het lelijk wordt, maar ik ben te lui om die regelmatig te gebruiken. Daarnaast ben ik niet gewend aan heel kort haar, dus voelt het ook prettiger als het wat langer is. Maar goed, het ziet er dan voor geen meter uit. Dillemma...
Wow, dat klinkt geweldig, nu nog een kunst.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog kunstenaar worden, IR. Dan draagt je slordige lange haar alleen maar bij aan je persoonlijkheid, terwijl het ook nog eens prettiger aanvoelt.
Ik ben nog wakker omdat ik morgen het thema van een spaghetti western af moet hebben, in de stijl van Morricone. En ik ben er natuurlijk veel te laat aan begonnen, dus ik doe het nu.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En wat is douwe egberts select. En waarom ben je nog wakker?
Dusquote:Douwe Egberts Select
Koffie met een zuivere en verfijnde smaak
Het lichte brandproces en de elegante melange maken deze koffie zo bijzonder. Ze geven hem zijn verfijnde, zachte en zuiveren smaak. Dat maakt Select tot de ideale koffie voor een verwenmoment.
Wat is dat toch een amusant verschijnsel. Posten op een forum met als excuus dat je aan het werk bent.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:00 schreef Tijn het volgende:
Ik ben nog wakker omdat ik morgen het thema van een spaghetti western af moet hebben, in de stijl van Morricone. En ik ben er natuurlijk veel te laat aan begonnen, dus ik doe het nu.
Werk je nog in de videotheek? Dan is het niet echt een briljante smoes.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is dat toch een amusant verschijnsel. Posten op een forum met als excuus dat je aan het werk bent.
Die ga ik zelf ook wat vaker gebruiken, als is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.
Nou. Ik merk vooral het verschil tussen de teksten op de verpakkingen. Ik word een stuk gelukkiger van "verfijnde koffie voor een verwenmoment" dan "Perla Rood".quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Merk jij verschil tussen die koffies?
Het is ook heel tof! Al denk ik dat de Drs P-elementen wel wat subtiel zullen zijn.quote:En ik vind Morricone heel tof! Ga je iets met Drs P erin doen? Zoals Bad Guy.
Wat voor werk neemt een videotheekhouder mee naar huis, vraag ik me af.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is dat toch een amusant verschijnsel. Posten op een forum met als excuus dat je aan het werk bent.
Die ga ik zelf ook wat vaker gebruiken, als is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.
Da's veel te direct. Ik hou het op een wat vager 'Ik ben de administratie nog aan het bijwerken van de afgelopen week.'quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Werk je nog in de videotheek? Dan is het niet echt een briljante smoes.
Wat een prachtige postmodernistische uitleg. En ik ben vanaf vandaag (of nou ja, gisteren) helemaal fan van het postmodernisme, dus dat zie ik graag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou. Ik merk vooral het verschil tussen de teksten op de verpakkingen. Ik word een stuk gelukkiger van "verfijnde koffie voor een verwenmoment" dan "Perla Rood".
Dan had je vast beter 'milano' kunnen nemen. OF 'meggiko'.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:07 schreef Tijn het volgende:
Hmmm. Ik heb deze "zachte" en "verfijnde" koffie wel een tikkeltje sterk gezet geloof ik, want hij komt op mij juist erg "krachtig" en... ja, "krachtig" over
Vertel eens wat over het postmodernisme. Als ik het zelf al uitkraam, kan het nooit te ingewikkeld zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een prachtige postmodernistische uitleg. En ik ben vanaf vandaag (of nou ja, gisteren) helemaal fan van het postmodernisme, dus dat zie ik graag..
Het postmodernisme is heel tof, want dat zegt over alle wetenschap 'dat kan je niet weten, want je bent niet onpartijig'. En ze zijn ook tegen theorieen en voor leuke uitzonderingen. En ze zeggen 'anything goes', als je maar gelukkig bent maakt het niet uit wat je zegt. En dat is tof.quote:Op vrijdag 12 november 2004 04:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel eens wat over het postmodernisme. Als ik het zelf al uitkraam, kan het nooit te ingewikkeld zijn
Wow, zonder het te weten, leef ik mijn hele leven al postmodernistischquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het postmodernisme is heel tof, want dat zegt over alle wetenschap 'dat kan je niet weten, want je bent niet onpartijig'. En ze zijn ook tegen theorieen en voor leuke uitzonderingen. En ze zeggen 'anything goes', als je maar gelukkig bent maakt het niet uit wat je zegt. En dat is tof.
Bij het corps gaanquote:Op zaterdag 13 november 2004 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik was altijd overtuigd van mijn beslissing om lid te worden van een niet corporale vereniging, tot ik vandaag bij een blind date feestje van een meisjesdispuut van het corps was. Na al die diepe decolletees en korte rokjes gezien te hebben ben ik toch aan het twijfelen gebracht. Wat moet ik doen?
En dat in een semi-bikkel topic.quote:Op zaterdag 13 november 2004 07:51 schreef Ole het volgende:
wederom superbikkelen voor deze oude muts![]()
het is gft al bijna licht!!!![]()
Toen wel, nu niet meer.quote:Op zaterdag 13 november 2004 07:53 schreef Ole het volgende:
je bent toch bezet? of niet meer?
Hobbiebobbie.quote:Op zondag 21 november 2004 04:56 schreef MissHobje het volgende:
Morning bikkels enzo... *gaap modus*
Ssst, ik slaap.quote:Op zondag 21 november 2004 04:58 schreef MissHobje het volgende:
Heej Steijn enzo
Nog wakker zeker ??
Helemaal met je eens. Is ook wel een lekker. En daarnet nog met iemand van m'n vereniging gezoend, dus de angst dat ik nooit meer een relatie krijg is weer even weg, en dus kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 04:06 schreef Ole het volgende:
Maar IR, komt wel goed met jou.. en alleen slapen is soms ook wel OK hoor!!!
Ga nu lekker overdwars, veel dekens etc...![]()
en who knows... ?
maar ook wel relaxt soms hoor....![]()
Dan moet je natuurlijk niet in semi-bikkeltijd zitten.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:26 schreef thefella het volgende:
Ik wil ook een bikkel zijn
quote:Op woensdag 1 december 2004 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het trouwens wel heel goed dat jij het topic levend probeert te houden, Ole..
(en alweer zonder spelfouten).
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:29 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nieteens een echte bikkel, ik ben een semi-bikkel :')
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:32 schreef yvonne het volgende:
Ole!!!,
ik zag stranger en mike gisteren nog!
En Cora was er van de week even
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind dat die I.R. zich er wel gemakkelijk vanaf maakt, hoor.
Feestje hier, squashen daar...
en dat allemaal in een topic dat zijn naam draagt, he.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:54 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik...![]()
Tip: ga je eerst even inlezen...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:38 schreef yvonne het volgende:
"Navond static, eindelijk een topic waar jeje niet hoeft in te lezen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:44 schreef yvonne het volgende:
het was afgelopen nacht wat laat geworden
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
en dat allemaal in een topic dat zijn naam draagt, he.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:04 schreef static het volgende:
[..]
Och. http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevance
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik die post in mijn "overbodige informatie" bakje plaats, static?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:29 schreef static het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik het oppertriest vind dat je een dergelijk concept hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |