abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:25:36 #251
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24694028
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:54 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat was in een ander oostenrijk dan daar waar ik was dan. Hier sneeuwde het de godganse dag.
En eigenlijk drie maanden lang!
Overigens is het nu kouder dus is de sneeuw beter!!
Op de Kitzsteinerhorn was het verleden jaar -25 rond deze tijd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_24702368
zo wintersport zit er weer op van dit jaar . Met een aantal vrienden voor het eerst gesnowboard en omdat de sneeuw erg slecht was (lees: Er lag meer ijs dan sneeuw op de pistes) kreeg iedereen last van blesures. 1 mocht zelfs na 2 dagen al niet meer snowboarden of skien... (was nog net geen gipsvlucht geval).

K moet zeggen dat het boarden op zich wel goed ging, de laatste dag ben ik van de zwarte in redelijke snelheid naar beneden gegaan (toen was het ijs redelijk gesmolten, dus super om te boarden).
  zondag 23 januari 2005 @ 12:47:20 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24704448
zo en geen last gehad van de griep?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24705835
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:47 schreef ook_gek het volgende:
Ik zat vorige week in Flaine met 7 personen.
3 hadden er een soort van buikgriep en waren enige dagen uit de running.
Ik had nergens last van, maar ben nu wel verkouden en heb stramme spieren.

Nog een weekje werken en ik ga naar Zilltertal/Kaltenbach
pi_24705901
quote:
Op zondag 23 januari 2005 10:07 schreef Sport_Life het volgende:
zo wintersport zit er weer op van dit jaar . Met een aantal vrienden voor het eerst gesnowboard en omdat de sneeuw erg slecht was (lees: Er lag meer ijs dan sneeuw op de pistes) kreeg iedereen last van blesures. 1 mocht zelfs na 2 dagen al niet meer snowboarden of skien... (was nog net geen gipsvlucht geval).

K moet zeggen dat het boarden op zich wel goed ging, de laatste dag ben ik van de zwarte in redelijke snelheid naar beneden gegaan (toen was het ijs redelijk gesmolten, dus super om te boarden).
Waar zat jij dan?
Ik zat midden in een sneeuwdump, er is ong 1 meter gevallen in een paar dagen.
Eerste 2 dagen geen sneeuw en toen elke dag sneeuw gevallen. Gelukkig heb ik een redelijk goede uitrusting, dus niet erg nat/koud geworden.
  zondag 23 januari 2005 @ 16:56:51 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24708470
nog een paar weken en dan gaat deze jongen ook weg
23 feb ga ik
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_24710494
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:47 schreef ook_gek het volgende:
Nee, gelukkig niet . Helaas hebben we behalve wat tequilla glaasjes geen leuke souvenirs mee kunnen nemen van de pistes omdat het wat druk was .
quote:
Op zondag 23 januari 2005 13:57 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Ik zat vorige week in Flaine met 7 personen.
3 hadden er een soort van buikgriep en waren enige dagen uit de running.
Ik had nergens last van, maar ben nu wel verkouden en heb stramme spieren.

Nog een weekje werken en ik ga naar Zilltertal/Kaltenbach
Wij waren totaal met ruim 20 personen en 3 daarvan hadden de laatste 2 dagen erge griep, verder een hoop blesures van het harde ijs op de pistes.
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:00 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Waar zat jij dan?
Ik zat midden in een sneeuwdump, er is ong 1 meter gevallen in een paar dagen.
Eerste 2 dagen geen sneeuw en toen elke dag sneeuw gevallen. Gelukkig heb ik een redelijk goede uitrusting, dus niet erg nat/koud geworden.
Ik zat in Serre Chev, Villeneuve. Eerste dagen geen sneeuw idd en dinsdag begon het (sinds 3 weken) weer te sneeuwen gelukkig. (ong. een halve meter).
pi_24710847
Zo ik ben weer terug van de wintersport. daggie te vroeg helaas, maar vrijdag was het storm en er waren maar een paar Liften open. ik zal even een poging doen het verhaal van afgelopen week op te schrijven, want ik heb toch niet veel te doen...

Vrijdag morgen om 7 uur opgestaan, om te leren voor een laatste toets, en 's middags de toets te maken.

's avonds 1 1/2 uur geslapen, om rond 12 uur te vertrekken in het Puntotje (1.2 16v) van de de moeder van Laurens. Bij kassel zijn we geflitst op een 80km stuk met 100 op de teller. bij navraag bij duitsers in het hotel bleek dat zoiets maar een tientje kost weinig aan de hand dus. de rest van de rit is zeer mistig, dus het gas kan niet continu op de plank. 's ochtends krijgen we een smsje van de ouders van Laurens die een weekend in Montafon waren skieën (op de route in Oostenrijk) met daarin de vraag of we nog even op de koffie wouden komen zo gezegd zo gedaan. de vader van Laurens had het op dat stuk waar wij met 100 waren geflitst met 170+ geflitst te worden. dure post uit duitsland dus daarna doorgekacheld naar het Hotel in Flirsch wat ongeveer een kwartier rijden van St. Anton ligt. om half 12 waren we er ongeveer.

omdat we giga zin in het boarden hadden zijn we daar maar mee begonnen, en om 4 uur waren we moe en voldaan. daarna doorgezakt in de hotel bar tot 23:00 ongeveer nar 40 uur niet fatsoenlijk gelapen te hebben was het hotelbed een zege. al bij de aanraking viel ik in slaap

zondag weer in St. Anton gaan boarden. het gebied is echt heel gaaf, want je hebt er enorm veel rode en zwarte piste's, plus daarbij nog ca 180 km aan off-piste routes. maandag en dinsdag hebben we het gebied daarom goed proberen te verkennen. waarbij we dinsdag in Lech waren. (daar komt de koninklijke familie ook) Lech is echt een über decadent dorp. alles is er duur (parkeren 7 euro per uur) biertje 4,50 -5 euro, maar simpele gerechten (Käsespätzle 9,- Rösti, idem) verder heeft lecht een Highlight. namelijk stoeltjesliften met "sitsheissung" oftewel een warme kont in de skilift. werkelijk waar, degene die dat bedacht heeft, moeten ze een prijs schenken, want dit waren echt de meest goddelijke liften die ik ook heb meegemaakt.

Woensdag en donderdag heeft het eindelijk gesneeuwd, met als gevolg, perfecte mogelijkheden tot het betere offpiste werk. dus 's ochtends om 7 uur de wekker, want er moest "gewerkt" worden. de ervaring die we voorgeschoteld kregen was werkelijk perfect. dikke poedersporen trekken, en gewoon overal van de berg af (door het bos bijvoorbeeld) knallen, als er maar op een manier bij de lift uit gekomen kan worden. nadeel is wel dat de kanten van mijn board behoorlijk naar de klote zijn getrokken, door af en toe een stuk rots ofzo over het hoofd te zien. (voor de wiseguys die dienken hoe kan je die over het hoofd zien; die liggen onder de sneeuw) maargoed dat was het meer als waard.

vrijdag hebben we eigenlijk niets bijzonders gedaan. de dag was een beetje butt- door regen onderaan de berg, en zware sneeuwstormen bovenaan. liften werden langzaam gesloten, en de lol was er door het slechte weer minder groot om. maargoed 's avonds werd dat uiteraard in de kroeg weer goed gemaakt, met een goede "apres-ski"

vanmorgen was het allemaal nog veel erger. het was de eerste ochtend zonder koppijn, maar toen wij na het ontbijt hoorden dat er maar 3 liften open waren, hadden we echt iets van ooh fuck. 3 liften wil namelijk zeggen dat er 50 000 mensen daar gebruik van willen maken terwijl er normaal de bischikking is over een stuk of 85 liften. gar scheisse dus. verder was de reden van het sluiten van al die liften het weer. windsnelheden van 80km/h zijn gewoon niet prettig. verder heftige sneeuval om het wat extra koud te maken. we hebben toen maar besloten om de bende in te pakken en naar huis te gaan. in het begin was het onderweg alleen maar sneeuw... en 500m voor de duitse grens kwam er nog een domper. wij waren namelijk "slim" geweest om geen autobahn vignet te kopen. das eigenlijk een soort belasting voor het gebruik maken van de openbare snelwegen van Oostenrijk. hier voor zijn we dus vlak voor de grens aangehouden. kosten: 120,- contant afrekenen graag nogal knudde opdat die domme sticker maar iets van 7 euro kost. de rest van de reis was erg nat, maar verliep vlot (dat gekke ding loopt tegen de 200 berg af verder cruise snelheden van tussen de 160-170 bij een verbruik van 7 liter op 100 km

maargoed ik hoop dat het allemaal nog ween beetje intressant was voor vragen hoor ik het wel
2825cc Single Turbo Beast
pi_24718728
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:31 schreef Ultimora het volgende:

Lang verhaal
Ik heb maar een ding te zeggen.........

FOTO'S
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24728552
http://members.chello.nl/e.batenburg/Luc/

ik ga even niet direct linken, omdat ze niet op mijn webspace staan, maar hier kan je een goede indruk krijgen
2825cc Single Turbo Beast
  maandag 24 januari 2005 @ 22:38:58 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24731826
Leuke foto,s en die band is wel MEESTERLIJK!
Niet lopen gewoon op een band stappen GEWELDIG
pi_24732872
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Leuke foto,s en die band is wel MEESTERLIJK!
Niet lopen gewoon op een band stappen GEWELDIG
Idd, voor de extreem luie onder ons

Ik keek net en ik zie dat het vanmiddag -23 was op de Hintertuxer Gletscher, damn, ik hoop dat als ik er kom het toch wel wat warmer is
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24775880
Ik heb zo'n zin om te vertrekken nu! Nog een weekje en dan is het eindelijk zover
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:22:15 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24786917
ik nog een paar weekjes
pi_24788262
nog twee weekjes wachten, en sneeuw ligt er nu genoeg; in de laatste 2 weken 90 cm gevallen
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:14:13 #266
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24788379
ik nog een paar weken wachten
pi_24789744
Vandaag is het zo ver, om 18.00 vertrekt mn bus richting Le Corbier
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:33:16 #268
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_24793884
Ik ben ook alweer een tijdje terug van wintersport Ik ben naar Niederau in Oostenrijk geweest. Klein skigebied. Het grootste gedeelte ligt in Auffach, en als je daar relaxed een dagje op de latten staat heb je binnen een dag toch wel het hele skigebied gezien. Niederau was voor mij iets te veel zwarte piste dus daar ben ik niet heen geweest. Oberau was alleen maar een kleine rode piste en een paar stukjes blauw. Daar was dus al helemaal geen fluit te beleven.
Voor beginners een leuk skigebied, echter ben ik vorig jaar naar Axamer Lizum geweest, en daar was echt alles beter. Mooiere pistes, alles dichter bij elkaar.
Daarbij was het nog eens zo dat je in Auffach niet van het kleine beetje apres ski kon genieten, omdat de laatste bus al om 1700 ging. (En daar kom je pas achter als je een keer om 1800 de hut uit komt zetten, en je dus met 6 man mag gaan liften om terug naar je hotel te komen ). Al met al heb ik er weinig goede woorden voor over.

Maar, ik ben nu alweer met de plannen voor volgend jaar bezig. Voor de verandering weer eens met m'n ouders, omdat er iets te vieren is.

M'n ouders wilden graag een weekje naar Frankrijk of Italie, in de periode eind januari - begin maart. We waren al even aan het rondkijken en kwamen op de volgende gebieden:

• Paradiski - Les Arcs & La Plagne
  • Les Trois Vallees
  • Megeve Saint Gervais

Van de bovenste 2 wilden me ouders meer weten over hoe de activiteiten naast het skien waren (dwz. Wandelen, kwaliteit van de restaurants, of de natuur mooi is, eigenlijk alles behalve het skien) Dus heeft iemand daar ervaring mee? Van de laatste wilde ik weer weten; kan je daar in de genoemde periode echt lekker skien als iemand die vrij aardig kan skien? En natuurlijk, van alle 3 gebieden, ken je daar een beetje feesten?

-edit- en ohja! Is het er een beetje rustig? Ik heb er namelijk een schurfthekel aan om meer als 5 minuten in de rij voor een lift te staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Afwezig op 28-01-2005 10:35:32 (vergeten!) ]
  • Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
    pi_24794061
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef Afwezig het volgende:
    Lang Verhaal

M'n ouders wilden graag een weekje naar Frankrijk of Italie, in de periode eind januari - begin maart. We waren al even aan het rondkijken en kwamen op de volgende gebieden:

• Les Trois Vallees
  • Megeve Saint Gervais

Van de bovenste 2 wilden me ouders meer weten over hoe de activiteiten naast het skien waren (dwz. Wandelen, kwaliteit van de restaurants, of de natuur mooi is, eigenlijk alles behalve het skien) Dus heeft iemand daar ervaring mee? Van de laatste wilde ik weer weten; kan je daar in de genoemde periode echt lekker skien als iemand die vrij aardig kan skien? En natuurlijk, van alle 3 gebieden, ken je daar een beetje feesten?

-edit- en ohja! Is het er een beetje rustig? Ik heb er namelijk een schurfthekel aan om meer als 5 minuten in de rij voor een lift te staan.
  • Rustig in Les Arcs & La Plagne en in Les Trois Vallees

Forget it, dan kun je beter naar zo'n skigebied gaan waar je dit jaar bent geweest!
    pi_24794110
    Dadelijk vertrekken richting tignes, ik heb er echt zin in, is genoeg sneeuw gevallen de laatste week, ik hoop dat het een beetje normaal weer wordt, ook niet te koud, dan wordt het een super week.

Vraagstelling hierboven, Paradiski - Les Arcs & La Plagne Als je ouders van rotslandschappen houden is er wel wat aan, weinig wandel mogelijkheden.
    Les Trois Vallees, ligt aan het dorp waar je in dit gebeid naar toe wilt gaan. Vooral coourchevel en meribel zijn nogal duur, maar wel leuk tussen de bomen in, dus daar zullen wel wat wandel mogelijkheden zijn, het dal waar val thorens in licht is een echt skidal maar weinig te wandelen. behalvel langs de normale weg.
    En in frankrijk is de kwaliteit van de meeste restaurants in de dropen best goed te noemen. Er zijn soms ook wel uitschieters naar boven en onder bij maar dat hebben we ook in nederland.
    pi_24794167
    Ik ken geen van die plaatsen, maar ik heb zo het vermoeden dat je in Val Gardena in Italië wel aan je trekken zult komen. Apres ski is weliswaar iets minder dan in de bekende Oostenrijkse wintersportplaatsen, maar in Selva/Wolkenstein zitten toch ook de nodige gezellige kroegen. Qua omgeving en eten kun je nauwelijks beter vinden. IK ga altijd in het hoogseizoen en ik heb nog nooit langer als 5 minuten voor een lift moeten wachten.
    Zu hause ist alles besser
    pi_24795981
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef Afwezig het volgende:

Maar, ik ben nu alweer met de plannen voor volgend jaar bezig. Voor de verandering weer eens met m'n ouders, omdat er iets te vieren is.

• Les Trois Vallees
  • Megeve Saint Gervais

• Nou ja, hoe rustig het is, is lastig te beoordelen, maar gok zelf eens? In de periode die jij noemt?

Het 1e gebied dat je noemt is vrij druk en niet heel gezellig voor je ouders. Veel studenten, etc... Les Trois Vallees heeft twee kanten, je hebt natuurlijk Val Thorens en Les Menuires en daar wordt je gek, alleen maar goedkope appartmenten met grote irritante groepen. Lekker wandelen is er daar niet bij. Je kunt ehcter ook naar Meribel gaan. Dat is iets rustiger en op zich best gezellig.
    Die laatste ken ik niet uit eigen ervaring, dus sorry. Mag ik je een tip geven? Kijk eens naar Port du Soleil. Een enorm aaneengesloten gebied met een paar plaatsen die je ouders vast wel kunnen waarderen (chatel/les gets/morzine). Verder kun jij lekker veel skien en heb je enorm veel om uit te kiezen...
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_24796641
    Damn ik wil eigenlijk met de auto straks, maar ik heb helemaal geen winterbanden of sneeuwkettingen, iemand tips?
    ik zat zelf te denken om even zon setje snowsocks aan te schaffen
    In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
      vrijdag 28 januari 2005 @ 12:57:55 #274
    16851 Afwezig
    Tuig van de richel
    pi_24796688
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef Dezz het volgende:

[..]

Rustig in Les Arcs & La Plagne en in Les Trois Vallees

Forget it, dan kun je beter naar zo'n skigebied gaan waar je dit jaar bent geweest!
    Dat was kwa alles volslagen kut, want het was ook niet eens extreem rustig (bv. In Axams waren er wel veel meer mensen, maar de wachttijden waren VEEL korter). En ach, hehe, ik ben nog nooit in Frankrijk geweest , dus ik weet niet hoe druk het is
    Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
    pi_24796902
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 12:55 schreef WarPuppy het volgende:
    Damn ik wil eigenlijk met de auto straks, maar ik heb helemaal geen winterbanden of sneeuwkettingen, iemand tips?
    Even kettingen huren? (15 euro per ruime week of zo)
    pi_24797095
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef Dezz het volgende:

[..]

Rustig in Les Arcs & La Plagne en in Les Trois Vallees

Ik ben nog nooit met carnaval of pasen in die plaatsen geweest, maar wel in veel andere periodes, en ook lijkt het druk, de gebieden zijn zo groot dat ik nog nooit echt last heb gehad van de drukte, ach ja zo nu en dan kan het zijn dat je wel eens 20 minuten bij een verbindingslift moet wachten maar dan heb je het ook wel gehad.
    pi_24797771
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 13:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit met carnaval of pasen in die plaatsen geweest, maar wel in veel andere periodes, en ook lijkt het druk, de gebieden zijn zo groot dat ik nog nooit echt last heb gehad van de drukte, ach ja zo nu en dan kan het zijn dat je wel eens 20 minuten bij een verbindingslift moet wachten maar dan heb je het ook wel gehad.
    Dat wil hij dus niet, want daar heeft hij een hekel aan. Nou dan blijven er maar weinig plaatsen over
      vrijdag 28 januari 2005 @ 14:11:14 #278
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_24797952
    quote:
    niet huren, betaal je veel te veel. Sneeuwkettingen kan je zo op marktplaats kopen, even je bandenmaat en woonplaats (of dichtbijzijnde plaats) intikken en meestal schiet je dan al raak.

Winterbanden zijn wel heel erg fijn, maar een dure grap om te huren. Al snel een eurootje of 150 geloof ik.
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
    pi_24798089
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 14:11 schreef Bayswater het volgende:

[..]

niet huren, betaal je veel te veel. Sneeuwkettingen kan je zo op marktplaats kopen, even je bandenmaat en woonplaats (of dichtbijzijnde plaats) intikken en meestal schiet je dan al raak.

Winterbanden zijn wel heel erg fijn, maar een dure grap om te huren. Al snel een eurootje of 150 geloof ik.
    Winterbanden gewoon kopen. Wel eenmalig wat centjes neer leggen, maar ach, alle banden slijten. Met winterbanden gaan je normale banden weer langer mee... Sinds 4 jaar winterband onder mijn golf en met 4/5 weken skien per jaar nog nooit kettingen nodig gehad, een uitkomst!
      vrijdag 28 januari 2005 @ 16:25:04 #280
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_24800153
    winterbanden bij de halffords kopen, ingepakt laten en bonnetje bewaren, mocht je ze dan niet nodig hebben uiteindelijk, gewoon weer terug brengen.
    pi_24800238
    Ik hoop dat je kettingen bedoeld
    Zu hause ist alles besser
      vrijdag 28 januari 2005 @ 17:17:17 #282
    97934 ASroma
    Flamboyant
      vrijdag 28 januari 2005 @ 19:51:47 #283
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_24803751
    quote:
    vergeet niet dan snowsocks niet altijd legaal zijn
    pi_24811910
    Vergeet niet dat je verplicht bent kettingen bij je te hebben, geven ze gewoon boetes voor als je ze niet in de auto hebt liggen...
    pi_24839479
    pfff, het wil niet echt vlotten met de sneeuwval in Frankrijk..

4 feb, 10 dgn Pra Loup
      zondag 30 januari 2005 @ 22:44:08 #286
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_24840562
    ik kan niet wachten tot ik ga
    nog een maand wachten
    pi_24849714
    Vrijdag om 20:30 uur vertrek ik vanaf Eindhoven Fuutlaan
    pi_24852836
    Ik ga over maandje met school op wintersport. We gaan naar St. Johan im Pongau. Volgens mij een klein gebiedje, maar heb er wel zin in. Zag ergens al wat foto's staan in dit topic, maar zijn er nog meer mensen al is geweest?
    pi_24852840
    Iemand nog leuke aanbiedingen gezien richting oostenrijk rond 11 februari?
    In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
    pi_24853662
    owwww yes,

vrijdagavond/zaterdagochtend vertrek ik om voor de eerste keer een week te gaan snowboarden in het Zillertal arena, Mayrhofen om precies te zijn. En ja, vreselijk bruut veel zin!!

Wel spannend, ten eerste omdat ik nog nooit eerder op snowboard vakantie ben geweest en ten tweede dat het de eerste vakantie is met mijn vriendin. Daarbij ook wel spannend dat ik voor het eerst met mijn eigen auto op vakantie ga. Al met al een groot avontuur!

Beiden hebben een aantal keer in een indoor hal geoefend, is wel leuk maar de hele tijd lift in lift uit ben ik nu wel beu. Ik heb vroeger een lange tijd geskateboard en merk wel dat het steeds beter gaat met het snowboarden. We wachten wel af hoe het gaat na een weekje echte sneeuw.

Zijn hier misschien ook meer mensen die naar Mayrhofen/tux etc vertrekken dit weekend???

Foto's zullen volgen ...

Bart
    pi_24854270
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef VSGdotcom het volgende:
    owwww yes,

vrijdagavond/zaterdagochtend vertrek ik om voor de eerste keer een week te gaan snowboarden in het Zillertal arena, Mayrhofen om precies te zijn. En ja, vreselijk bruut veel zin!!

Wel spannend, ten eerste omdat ik nog nooit eerder op snowboard vakantie ben geweest en ten tweede dat het de eerste vakantie is met mijn vriendin. Daarbij ook wel spannend dat ik voor het eerst met mijn eigen auto op vakantie ga. Al met al een groot avontuur!

Beiden hebben een aantal keer in een indoor hal geoefend, is wel leuk maar de hele tijd lift in lift uit ben ik nu wel beu. Ik heb vroeger een lange tijd geskateboard en merk wel dat het steeds beter gaat met het snowboarden. We wachten wel af hoe het gaat na een weekje echte sneeuw.

Zijn hier misschien ook meer mensen die naar Mayrhofen/tux etc vertrekken dit weekend???

Foto's zullen volgen ...

Bart
    Ik ga je tegenkomen daar
    Wij (m'n vriendin en ik) vertrekken vrijdagavond met een busreis naar Mayrhofen. Ik weet zeker dat het gezellig gaat worden! In welk hotel/appartement/pension zit je??

Zou wel leuk zijn als ik een Fok!ker tegenkom op de piste
    pi_24854380
    Donderdag, donderdag, donderdag Dan ga ik op vakantie
    pi_24854681
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef VSGdotcom het volgende:
    owwww yes,

Foto's zullen volgen ...

Bart
    Laat je nog wel wat sneeuw liggen voor mij? Ik ga er namelijk over een paar weken heen!
    pi_24861181
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 22:20 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ik ga je tegenkomen daar
    Wij (m'n vriendin en ik) vertrekken vrijdagavond met een busreis naar Mayrhofen. Ik weet zeker dat het gezellig gaat worden! In welk hotel/appartement/pension zit je??

Zou wel leuk zijn als ik een Fok!ker tegenkom op de piste
    als het goed is heb ik een fotoalbum, check mij maar (wel verouderde foto's). Kom je me tegen moet je maar gaan schreeuwen. Heb jij ook een foto zodat ik jou kan herkennen?
    Ik weet zo de naam van mijn pension niet .. moet ik ff thuis op mijn papieren kijken.
    Het is in een dorpje naast mayrhofen (Hippach).

Ik laat het nog wel weten.

Ik doe alleen aan snowboarden, gestoken in een wit/blauwe jas met zwarte pants. Wit board.

Mm ik laat nog wel wat sneeuw liggen, But never trust yellow snow!
    pi_24864161
    Mijn nichtjes gaan naar Hippach op vakantie Zwaai ff als je twee breezerkindjes langs ziet skiën
      dinsdag 1 februari 2005 @ 18:27:10 #297
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_24867317
    ik ga pas de 24ste
      dinsdag 1 februari 2005 @ 19:52:50 #298
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_24868860
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
    ik ga pas de 24ste
    wees blij, ik ben al geweest
    pi_24869163
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
    ik ga pas de 24ste
    Ik ga pas twee dagen later Maar dat wordt dan wel een hele leuk week
    pi_24871010
    Damm, ik heb net de auto gemist... kon mee naar gratis huisje, wagen was al geregeld. Was alleen beetje last-minute, ging het net niet redden... Nu 1 maart weer en midden april toerskien, waar ik echt ongelovelijk veel zin in heb!!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')