abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24797095
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef Dezz het volgende:

[..]

Rustig in Les Arcs & La Plagne en in Les Trois Vallees

Forget it, dan kun je beter naar zo'n skigebied gaan waar je dit jaar bent geweest!
Ik ben nog nooit met carnaval of pasen in die plaatsen geweest, maar wel in veel andere periodes, en ook lijkt het druk, de gebieden zijn zo groot dat ik nog nooit echt last heb gehad van de drukte, ach ja zo nu en dan kan het zijn dat je wel eens 20 minuten bij een verbindingslift moet wachten maar dan heb je het ook wel gehad.
pi_24797771
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit met carnaval of pasen in die plaatsen geweest, maar wel in veel andere periodes, en ook lijkt het druk, de gebieden zijn zo groot dat ik nog nooit echt last heb gehad van de drukte, ach ja zo nu en dan kan het zijn dat je wel eens 20 minuten bij een verbindingslift moet wachten maar dan heb je het ook wel gehad.
Dat wil hij dus niet, want daar heeft hij een hekel aan. Nou dan blijven er maar weinig plaatsen over
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:11:14 #278
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24797952
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:55 schreef WarPuppy het volgende:
Damn ik wil eigenlijk met de auto straks, maar ik heb helemaal geen winterbanden of sneeuwkettingen, iemand tips?
ik zat zelf te denken om even zon setje snowsocks aan te schaffen
niet huren, betaal je veel te veel. Sneeuwkettingen kan je zo op marktplaats kopen, even je bandenmaat en woonplaats (of dichtbijzijnde plaats) intikken en meestal schiet je dan al raak.

Winterbanden zijn wel heel erg fijn, maar een dure grap om te huren. Al snel een eurootje of 150 geloof ik.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_24798089
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:11 schreef Bayswater het volgende:

[..]

niet huren, betaal je veel te veel. Sneeuwkettingen kan je zo op marktplaats kopen, even je bandenmaat en woonplaats (of dichtbijzijnde plaats) intikken en meestal schiet je dan al raak.

Winterbanden zijn wel heel erg fijn, maar een dure grap om te huren. Al snel een eurootje of 150 geloof ik.
Winterbanden gewoon kopen. Wel eenmalig wat centjes neer leggen, maar ach, alle banden slijten. Met winterbanden gaan je normale banden weer langer mee... Sinds 4 jaar winterband onder mijn golf en met 4/5 weken skien per jaar nog nooit kettingen nodig gehad, een uitkomst!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:25:04 #280
97934 ASroma
Flamboyant
pi_24800153
winterbanden bij de halffords kopen, ingepakt laten en bonnetje bewaren, mocht je ze dan niet nodig hebben uiteindelijk, gewoon weer terug brengen.
pi_24800238
Ik hoop dat je kettingen bedoeld
Zu hause ist alles besser
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:17:17 #282
97934 ASroma
Flamboyant
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:51:47 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24803751
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:55 schreef WarPuppy het volgende:
Damn ik wil eigenlijk met de auto straks, maar ik heb helemaal geen winterbanden of sneeuwkettingen, iemand tips?
ik zat zelf te denken om even zon setje snowsocks aan te schaffen
vergeet niet dan snowsocks niet altijd legaal zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24811910
Vergeet niet dat je verplicht bent kettingen bij je te hebben, geven ze gewoon boetes voor als je ze niet in de auto hebt liggen...
pi_24839479
pfff, het wil niet echt vlotten met de sneeuwval in Frankrijk..

4 feb, 10 dgn Pra Loup
  zondag 30 januari 2005 @ 22:44:08 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24840562
ik kan niet wachten tot ik ga
nog een maand wachten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_24849714
Vrijdag om 20:30 uur vertrek ik vanaf Eindhoven Fuutlaan
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24852836
Ik ga over maandje met school op wintersport. We gaan naar St. Johan im Pongau. Volgens mij een klein gebiedje, maar heb er wel zin in. Zag ergens al wat foto's staan in dit topic, maar zijn er nog meer mensen al is geweest?
pi_24852840
Iemand nog leuke aanbiedingen gezien richting oostenrijk rond 11 februari?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_24853662
owwww yes,

vrijdagavond/zaterdagochtend vertrek ik om voor de eerste keer een week te gaan snowboarden in het Zillertal arena, Mayrhofen om precies te zijn. En ja, vreselijk bruut veel zin!!

Wel spannend, ten eerste omdat ik nog nooit eerder op snowboard vakantie ben geweest en ten tweede dat het de eerste vakantie is met mijn vriendin. Daarbij ook wel spannend dat ik voor het eerst met mijn eigen auto op vakantie ga. Al met al een groot avontuur!

Beiden hebben een aantal keer in een indoor hal geoefend, is wel leuk maar de hele tijd lift in lift uit ben ik nu wel beu. Ik heb vroeger een lange tijd geskateboard en merk wel dat het steeds beter gaat met het snowboarden. We wachten wel af hoe het gaat na een weekje echte sneeuw.

Zijn hier misschien ook meer mensen die naar Mayrhofen/tux etc vertrekken dit weekend???

Foto's zullen volgen ...

Bart
pi_24854270
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef VSGdotcom het volgende:
owwww yes,

vrijdagavond/zaterdagochtend vertrek ik om voor de eerste keer een week te gaan snowboarden in het Zillertal arena, Mayrhofen om precies te zijn. En ja, vreselijk bruut veel zin!!

Wel spannend, ten eerste omdat ik nog nooit eerder op snowboard vakantie ben geweest en ten tweede dat het de eerste vakantie is met mijn vriendin. Daarbij ook wel spannend dat ik voor het eerst met mijn eigen auto op vakantie ga. Al met al een groot avontuur!

Beiden hebben een aantal keer in een indoor hal geoefend, is wel leuk maar de hele tijd lift in lift uit ben ik nu wel beu. Ik heb vroeger een lange tijd geskateboard en merk wel dat het steeds beter gaat met het snowboarden. We wachten wel af hoe het gaat na een weekje echte sneeuw.

Zijn hier misschien ook meer mensen die naar Mayrhofen/tux etc vertrekken dit weekend???

Foto's zullen volgen ...

Bart
Ik ga je tegenkomen daar
Wij (m'n vriendin en ik) vertrekken vrijdagavond met een busreis naar Mayrhofen. Ik weet zeker dat het gezellig gaat worden! In welk hotel/appartement/pension zit je??

Zou wel leuk zijn als ik een Fok!ker tegenkom op de piste
pi_24854380
Donderdag, donderdag, donderdag Dan ga ik op vakantie
pi_24854681
quote:
Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef VSGdotcom het volgende:
owwww yes,

Foto's zullen volgen ...

Bart
Laat je nog wel wat sneeuw liggen voor mij? Ik ga er namelijk over een paar weken heen!
pi_24861181
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:20 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ik ga je tegenkomen daar
Wij (m'n vriendin en ik) vertrekken vrijdagavond met een busreis naar Mayrhofen. Ik weet zeker dat het gezellig gaat worden! In welk hotel/appartement/pension zit je??

Zou wel leuk zijn als ik een Fok!ker tegenkom op de piste
als het goed is heb ik een fotoalbum, check mij maar (wel verouderde foto's). Kom je me tegen moet je maar gaan schreeuwen. Heb jij ook een foto zodat ik jou kan herkennen?
Ik weet zo de naam van mijn pension niet .. moet ik ff thuis op mijn papieren kijken.
Het is in een dorpje naast mayrhofen (Hippach).

Ik laat het nog wel weten.

Ik doe alleen aan snowboarden, gestoken in een wit/blauwe jas met zwarte pants. Wit board.

Mm ik laat nog wel wat sneeuw liggen, But never trust yellow snow!
pi_24864161
Mijn nichtjes gaan naar Hippach op vakantie Zwaai ff als je twee breezerkindjes langs ziet skiën
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:27:10 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24867317
ik ga pas de 24ste
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:52:50 #298
97934 ASroma
Flamboyant
pi_24868860
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
ik ga pas de 24ste
wees blij, ik ben al geweest
pi_24869163
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
ik ga pas de 24ste
Ik ga pas twee dagen later Maar dat wordt dan wel een hele leuk week
pi_24871010
Damm, ik heb net de auto gemist... kon mee naar gratis huisje, wagen was al geregeld. Was alleen beetje last-minute, ging het net niet redden... Nu 1 maart weer en midden april toerskien, waar ik echt ongelovelijk veel zin in heb!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')