Ik ben nog nooit met carnaval of pasen in die plaatsen geweest, maar wel in veel andere periodes, en ook lijkt het druk, de gebieden zijn zo groot dat ik nog nooit echt last heb gehad van de drukte, ach ja zo nu en dan kan het zijn dat je wel eens 20 minuten bij een verbindingslift moet wachten maar dan heb je het ook wel gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:41 schreef Dezz het volgende:
[..]
Rustig in Les Arcs & La Plagne en in Les Trois Vallees
Forget it, dan kun je beter naar zo'n skigebied gaan waar je dit jaar bent geweest!
Dat wil hij dus niet, want daar heeft hij een hekel aan. Nou dan blijven er maar weinig plaatsen overquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met carnaval of pasen in die plaatsen geweest, maar wel in veel andere periodes, en ook lijkt het druk, de gebieden zijn zo groot dat ik nog nooit echt last heb gehad van de drukte, ach ja zo nu en dan kan het zijn dat je wel eens 20 minuten bij een verbindingslift moet wachten maar dan heb je het ook wel gehad.
niet huren, betaal je veel te veel. Sneeuwkettingen kan je zo op marktplaats kopen, even je bandenmaat en woonplaats (of dichtbijzijnde plaats) intikken en meestal schiet je dan al raak.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:55 schreef WarPuppy het volgende:
Damn ik wil eigenlijk met de auto straks, maar ik heb helemaal geen winterbanden of sneeuwkettingen, iemand tips?
ik zat zelf te denken om even zon setje snowsocks aan te schaffen
Winterbanden gewoon kopen. Wel eenmalig wat centjes neer leggen, maar ach, alle banden slijten. Met winterbanden gaan je normale banden weer langer mee... Sinds 4 jaar winterband onder mijn golf en met 4/5 weken skien per jaar nog nooit kettingen nodig gehad, een uitkomst!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
niet huren, betaal je veel te veel. Sneeuwkettingen kan je zo op marktplaats kopen, even je bandenmaat en woonplaats (of dichtbijzijnde plaats) intikken en meestal schiet je dan al raak.
Winterbanden zijn wel heel erg fijn, maar een dure grap om te huren. Al snel een eurootje of 150 geloof ik.
vergeet niet dan snowsocks niet altijd legaal zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:55 schreef WarPuppy het volgende:
Damn ik wil eigenlijk met de auto straks, maar ik heb helemaal geen winterbanden of sneeuwkettingen, iemand tips?
ik zat zelf te denken om even zon setje snowsocks aan te schaffen
Ik ga je tegenkomen daarquote:Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef VSGdotcom het volgende:
owwww yes,
vrijdagavond/zaterdagochtend vertrek ik om voor de eerste keer een week te gaan snowboarden in het Zillertal arena, Mayrhofen om precies te zijn. En ja, vreselijk bruut veel zin!!
Wel spannend, ten eerste omdat ik nog nooit eerder op snowboard vakantie ben geweest en ten tweede dat het de eerste vakantie is met mijn vriendin. Daarbij ook wel spannend dat ik voor het eerst met mijn eigen auto op vakantie ga. Al met al een groot avontuur!
Beiden hebben een aantal keer in een indoor hal geoefend, is wel leuk maar de hele tijd lift in lift uit ben ik nu wel beu. Ik heb vroeger een lange tijd geskateboard en merk wel dat het steeds beter gaat met het snowboarden. We wachten wel af hoe het gaat na een weekje echte sneeuw.
Zijn hier misschien ook meer mensen die naar Mayrhofen/tux etc vertrekken dit weekend???
Foto's zullen volgen ...
Bart
Laat je nog wel wat sneeuw liggen voor mij?quote:Op maandag 31 januari 2005 21:45 schreef VSGdotcom het volgende:
owwww yes,
vrijdagavond/zaterdagochtend vertrek ik om voor de eerste keer een week te gaan snowboarden in het Zillertal arena, Mayrhofen om precies te zijn. En ja, vreselijk bruut veel zin!!
Wel spannend, ten eerste omdat ik nog nooit eerder op snowboard vakantie ben geweest en ten tweede dat het de eerste vakantie is met mijn vriendin. Daarbij ook wel spannend dat ik voor het eerst met mijn eigen auto op vakantie ga. Al met al een groot avontuur!
Beiden hebben een aantal keer in een indoor hal geoefend, is wel leuk maar de hele tijd lift in lift uit ben ik nu wel beu. Ik heb vroeger een lange tijd geskateboard en merk wel dat het steeds beter gaat met het snowboarden. We wachten wel af hoe het gaat na een weekje echte sneeuw.
Zijn hier misschien ook meer mensen die naar Mayrhofen/tux etc vertrekken dit weekend???
Foto's zullen volgen ...
Bart
als het goed is heb ik een fotoalbum, check mij maar (wel verouderde foto's). Kom je me tegen moet je maar gaan schreeuwen. Heb jij ook een foto zodat ik jou kan herkennen?quote:Op maandag 31 januari 2005 22:20 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik ga je tegenkomen daar![]()
Wij (m'n vriendin en ik) vertrekken vrijdagavond met een busreis naar Mayrhofen. Ik weet zeker dat het gezellig gaat worden! In welk hotel/appartement/pension zit je??
Zou wel leuk zijn als ik een Fok!ker tegenkom op de piste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |