abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23809388
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Had je wat aan mijn info??
Ja erg veel, heb er nu wel vertrouwen in dat er genoeg piste km ligt .
Maar die 2 gebieden waar jij over had met de bus, die kan je toch ook vanaf de top van de middelste berg bereiken, die bij flachau zegmaar.
pi_23816983
Over 3 weekjes zit ik ook weer in Oostenrijk.

De reis voert wederom naar Innerkrems (bij Flachau rechtdoor ) en dat is een dorp waar niks te beleven is, met maar 2 bergen waar je op kan skien. Maar aangezien we er al zo'n 10 jaar heengaan is het er toch altijd wel leuk! *zin heeft*
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:06:40 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23817074
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:01 schreef sindell het volgende:
Over 3 weekjes zit ik ook weer in Oostenrijk.

De reis voert wederom naar Innerkrems (bij Flachau rechtdoor ) en dat is een dorp waar niks te beleven is, met maar 2 bergen waar je op kan skien. Maar aangezien we er al zo'n 10 jaar heengaan is het er toch altijd wel leuk! *zin heeft*
mag ik mee.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:08:04 #154
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23817100
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:04 schreef InnocentFR het volgende:
Ja erg veel, heb er nu wel vertrouwen in dat er genoeg piste km ligt .
Maar die 2 gebieden waar jij over had met de bus, die kan je toch ook vanaf de top van de middelste berg bereiken, die bij flachau zegmaar.
Je kan niet naar Flachauwinkl skiėn.
Lijkt wel zo (en met een hele goede sneeuw, techniek én gids zou het ook mogelijk moeten zijn), maar dat is iets wat je beter uit je hoofd kan laten. Met de Bus ben je er echt zo!
pi_23835853
Ik ga van 22 t/m 29 januari snowboarden in tsjechiė, Spindlruv Mlyn. Zijn er mensen die daar al wel eens geweest zijn, en ervaringen mee hebben???
Signature?
pi_23835898
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:12 schreef DaMadKow het volgende:
Ik ga van 22 t/m 29 januari snowboarden in tsjechiė, Spindlruv Mlyn. Zijn er mensen die daar al wel eens geweest zijn, en ervaringen mee hebben???
Waar heb je dat geboekt en is dat een beetje betaalbaar?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_23835964
Ik heb het geboekt bij http://www.big-foot.nl en tsjechiė is zeker betaalbaar ja.

Op de eerste pagina had iemand het erover dat hij geen mailtjes terugkreeg enzo. Heb ik geen last mee gehad iig, ik heb gewoon netjes antwoord gekregen op mijn vragen enzo...
Signature?
pi_23839120
Ik heb er al weer mijn 2e dag van het seizoen opzitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23845770
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb er al weer mijn 2e dag van het seizoen opzitten
Ik heb er al 7 dagen op zitten
En ik ga maandag weer naar Oostenrijk..
De pistes zijn mooi!

Waar ski jij dan??
pi_23845792
*Jaloers is.. .
pi_23851411
quote:
Waar ski jij dan??
Spanje, Sierra Nevada

Het weer was jammer niet zo mooi dus ik ben alleen maar tot het middenstation. Nu maar hopen op mooier weer in het weekend want er zijn al best veel pistes open en de sneeuw is goed

www.sierranevadaski.com
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24088229
Nog 8 weekjes wachten en dan vertrekken we naar Kirchberg! We komen er al 4 jaar en het bevalt ons super! Mooie pistes en altijd nog perfect weer gehad, zeker vorig jaar. We zitten in een appartement vlak buiten het dorp dus dat is ideaal, bushalte voor de deur

ziet er wel leuk uit dacht ik zo
pi_24103274
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef zijle het volgende:
Nog 8 weekjes wachten en dan vertrekken we naar Kirchberg! We komen er al 4 jaar en het bevalt ons super! Mooie pistes en altijd nog perfect weer gehad, zeker vorig jaar. We zitten in een appartement vlak buiten het dorp dus dat is ideaal, bushalte voor de deur

[afbeelding]

ziet er wel leuk uit dacht ik zo
HEEEEEEEEJJ!!! KIRCHBERG!!! ga er dit jaar voor het eerst heen! zouden eerst naar crans-montana in zwitserland gaan maar alles was al vol daar zo'n beetje. Nu dus kirchberg!! Zijn de bergen daar nog een beetje hoog?? en met de apris-ski zat het wel goed had ik gehoord.
Ga vrijdag heb er zin in!!!!!!!!!!!!! yeah! snowboarding!!!
pi_24103862
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:58 schreef ASroma het volgende:

[..]

HEEEEEEEEJJ!!! KIRCHBERG!!! ga er dit jaar voor het eerst heen! zouden eerst naar crans-montana in zwitserland gaan maar alles was al vol daar zo'n beetje. Nu dus kirchberg!! Zijn de bergen daar nog een beetje hoog?? en met de apris-ski zat het wel goed had ik gehoord.
Ga vrijdag heb er zin in!!!!!!!!!!!!! yeah! snowboarding!!!
Ja echt geweldig daar hoor en voor ieder wat wils. Hele mooie routes ook maar ook lekker stijle stukken. Veel afwisseling dus, en de aprčs-ski is super
  maandag 20 december 2004 @ 17:14:30 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24104403
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:42 schreef zijle het volgende:

en de aprčs-ski is super
Wat was het okal weer de big london of zo iets toch
Ik ben er ook dit jaar geweest. Je kan daar ook heeel erg leuk rodelen
En bij dat kleintje tentje beneden in da hotel bij de gondel waar echt iedereen terecht komt.
Is ook een leuk tentje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_24104481
hoe is het ski-gebied dan? wat voor een liften heb je er? en hoe duur is een skipas voor het hele gebied? en mag je als snowboarder overal heen?
  maandag 20 december 2004 @ 17:21:35 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24104517
Geen idee ouders betalen de pas. En wij hadden een alpen pas.
En ik doe aan skiėn
  maandag 20 december 2004 @ 17:43:47 #168
86072 thatsme
and That's you!
pi_24104889
* thatsme die ook weer zin heeft in de wintersport, alle thatsme gaat voor het langlaufen
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_24105110
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat was het okal weer de big london of zo iets toch
Ik ben er ook dit jaar geweest. Je kan daar ook heeel erg leuk rodelen
En bij dat kleintje tentje beneden in da hotel bij de gondel waar echt iedereen terecht komt.
Is ook een leuk tentje
Ja je hebt de London Pub en de Londener, wordt nogal eens doorelkaar gehaald Wij gingen ook meestal naar die kleine barretjes halverwege de piste, en dan met een aantal biertjes op het laatste stuk doen. Dat leverde hele leuke momenten op
pi_24105187
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:19 schreef ASroma het volgende:
hoe is het ski-gebied dan? wat voor een liften heb je er? en hoe duur is een skipas voor het hele gebied? en mag je als snowboarder overal heen?
http://trier.feg.de/_myfi(...)20Skigebietsinfo.pdf
pi_24105409
Ik moet het voorlopig doen met 1 dagje skien in de buurt van montreal rond de 7e Januari. Zit rond de 18e in Wenen maar of ik daar in buurt lekker kan skien moet ik nog even uitzoeken! Hopelijk nog ergens deze winter naar Beyroet of Almaty.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2004 18:27:40 ]
  maandag 20 december 2004 @ 18:29:01 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24105697
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef zijle het volgende:

[..]

Ja je hebt de London Pub en de Londener, wordt nogal eens doorelkaar gehaald Wij gingen ook meestal naar die kleine barretjes halverwege de piste, en dan met een aantal biertjes op het laatste stuk doen. Dat leverde hele leuke momenten op
Eerst op de berg eten en zuipen en dan gaan rodelen was altijd leuk
pi_24105930
Les Portes Du Soleil, Frankrijk; heeft iemand daar ervaringen mee toevallig? Ik kan een leuke aanbieding krijgen daarheen, heb je daar als snowboarder een beetje een leuk gebied aan en hoe zijn de sneeuwcondities later in het seizoen (maart)?

Of kan ik in die tijd beter naar Kaprun gaan?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_24106275
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Yep, is in Sölden, foto heb ik dit jaar afgelopen maart gemaakt.

Nog eentje:

[afbeelding]
Ben dr al achter. Was in Bad Gastein die ik bedoelde. Ga er dit jaar weer heen en voor het eerst naar Frankrijk. Net nieuwe atomics aangeschaft en waarschijnlijk nog 1 paar big foots er bij voor de bospaadjes en de jumps etc
pi_24108028
Ik wil graag nog een keertje in Februari gaan, maar ik zit een beetje met geldgebrek . Dus wat zijn goedkope oplossingen voor een leuke snowboard vakantie? . Tsjechie is erg goedkoop hoorde ik . Leuke apres ski zal fijn zijn maar het gaat in de eerste plaats om het boarden. (zit daar toch zonder geld )
pi_24109209
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:43 schreef Sport_Life het volgende:
Ik wil graag nog een keertje in Februari gaan, maar ik zit een beetje met geldgebrek . Dus wat zijn goedkope oplossingen voor een leuke snowboard vakantie? . Tsjechie is erg goedkoop hoorde ik . Leuke apres ski zal fijn zijn maar het gaat in de eerste plaats om het boarden. (zit daar toch zonder geld )
Gewoon je ouders laten betalen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24109258
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef Dezz het volgende:

[..]

DIe hebben dit jaar al 3 vakanties betaald .

Mja misschien ga ik nog met me vader, maar daar reken ik niet op (dan betaald ie wel ) als ik nog een keer met vrienden ga zou ik het toch echt zelf moeten betalen
  maandag 20 december 2004 @ 22:50:33 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24109269
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef Dezz het volgende:

[..]

Toen ik het vroeg aan m,n ouders kreeg ik een reactie dat op dit lijkt
pi_24109324
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik durf het niet eens meer te vragen kun je nagaan.. .
  maandag 20 december 2004 @ 22:58:51 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24109464
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:52 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik durf het niet eens meer te vragen kun je nagaan.. .
Mietje
pi_24110208
pi_24110213
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mietje
pi_24110525
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bij mij betalen ze wel. Als ik weer een bijbaantje heb betaal ik het terug

Heeft er trouwens nog iemand een baantje voor in de regio Eindhoven?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24110622
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:44 schreef Dezz het volgende:

[..]

Bij mij betalen ze wel. Als ik weer een bijbaantje heb betaal ik het terug

Heeft er trouwens nog iemand een baantje voor in de regio Eindhoven?
Bij TPG maar ben je misschien net te laat voor..

Enkele maanden geleden kon je daar makkelijk binnenstromen . (met een contract tot maart oid vanwege met name de kerstdrukte)
pi_24132866
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Les Portes Du Soleil, Frankrijk; heeft iemand daar ervaringen mee toevallig? Ik kan een leuke aanbieding krijgen daarheen, heb je daar als snowboarder een beetje een leuk gebied aan en hoe zijn de sneeuwcondities later in het seizoen (maart)?

Of kan ik in die tijd beter naar Kaprun gaan?
Ik ben 3 jaar in Portes du Soleil geweest. Elke keer zaten we in Avoriaz (1800 M), wat een zeer mooi plaatsje is naar mijn mening doordat het er autovrij is. Zelf vind ik het een heel mooi gebied, met zeker hele mooie afdalingen en mooie natuur. Dit komt omdat het een wat lager gelegen gebied is (max 2200 meter volgens mij ) . Maar als de verbinding met Chatel open dan kan je zeker hele mooie afdalingen pakken. Er zijn snowparken aanwezig en off piste is er ook niet verkeerd
pi_24141493
quote:
Gewoon nog irritanter worden dan je al bent dan lukt het wel
pi_24174866
ik ga dit jaar voor het eerst snowboarden met mn vriendin. We gaan naar La Massana (Pal/Arinsal) in Andorra. Dit ligt weer tussen spanje en frankrijk in. Heb er veel zin in :-) Het schijnt erg goed te skiėn zijn daar en ook gezellig :-)
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met skiėn in andorra? ik hoor heir alleen de verhalen van Oostenrijk en Frankrijk, maar nooit iets over gebieden als Andorra, Tsjechie, Spanje of verderweg...
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:50:36 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24175026
Een vriendin van mij zit 2 weken in canada. Als ze terug is zal ik hier een verhaal zetten spciaal voor crackanimal
pi_24175296
Ik ga dit jaar voor het 2de jaar naar Italiė. Ik weet niet of hierover in geintereseerd bent
Zu hause ist alles besser
pi_24244095
Schopje.

Beetje saai hier, gaat er niemand op wintersport?
Deze jongen gaat 15 jaunari naar Flaine en heeft enorm veel zin!
  maandag 27 december 2004 @ 23:53:56 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24245988
ik pas ergens in Feb

IK WIL NU!
Gewoon effe met auto op en neer
pi_24246059
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:32 schreef WorstKaas het volgende:
Schopje.

Beetje saai hier, gaat er niemand op wintersport?
Deze jongen gaat 15 jaunari naar Flaine en heeft enorm veel zin!
Ik ga 14 januari naar Frankrijjk . En heb er ontzettend veel zin in!!!
  dinsdag 28 december 2004 @ 09:09:22 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24250581
ik weet niet welke datum ik ga
Als het mee zit gaan we 2 weken
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:01:00 #194
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24251141
19 feb naar Alpe D'Huez.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_24251421
4 februari vertrek ik samen met m'n vriendin naar Mayrhofen. Echt heel erg veel zin in

wel een beetje jammer dat ik 4 februari ook nog een tentamen moet maken
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:43:20 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24251708
ik moet eigelijk wel de datum snel weten. Want ik moet het nog door geven op m,n werk
pi_24251762
en ik ga heeeeeeeeeeeeel misschien met mn ouders nog in februari, heeeeel misschien!
pi_24255907
a.s. zaterdag 1 januari val thorens
pi_24259136
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:23 schreef Dezz het volgende:
4 februari vertrek ik samen met m'n vriendin naar Mayrhofen. Echt heel erg veel zin in

wel een beetje jammer dat ik 4 februari ook nog een tentamen moet maken
Ik ga een eind januari ook nog een week naar Kaltenbach, ligt vlakbij Mayerhofen in het Zillertal, ben benieuwd
pi_24263838
ZO vandaag lekker voor het eerst gesnowboard in Zoetermeer (zonder les), ging wel redelij aan het eindk.. . Met veel vallen en opstaan . Dat remmen met me rug naar beneden gaatwel, maar als ik anderssom sta dan flikker ik geheid voorover bij het remmen . En ikkan nog niet sturen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')