Ja erg veel, heb er nu wel vertrouwen in dat er genoeg piste km ligtquote:
mag ik mee.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:01 schreef sindell het volgende:
Over 3 weekjes zit ik ook weer in Oostenrijk.
De reis voert wederom naar Innerkrems (bij Flachau rechtdoor) en dat is een dorp waar niks te beleven is, met maar 2 bergen waar je op kan skien. Maar aangezien we er al zo'n 10 jaar heengaan is het er toch altijd wel leuk! *zin heeft*
Je kan niet naar Flachauwinkl skiėn.quote:Op maandag 6 december 2004 23:04 schreef InnocentFR het volgende:
Ja erg veel, heb er nu wel vertrouwen in dat er genoeg piste km ligt.
Maar die 2 gebieden waar jij over had met de bus, die kan je toch ook vanaf de top van de middelste berg bereiken, die bij flachau zegmaar.
Waar heb je dat geboekt en is dat een beetje betaalbaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:12 schreef DaMadKow het volgende:
Ik ga van 22 t/m 29 januari snowboarden in tsjechiė, Spindlruv Mlyn. Zijn er mensen die daar al wel eens geweest zijn, en ervaringen mee hebben???
Ik heb er al 7 dagen op zittenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb er al weer mijn 2e dag van het seizoen opzitten
Spanje, Sierra Nevadaquote:Waar ski jij dan??
HEEEEEEEEJJ!!! KIRCHBERG!!! ga er dit jaar voor het eerst heen! zouden eerst naar crans-montana in zwitserland gaan maar alles was al vol daar zo'n beetje. Nu dus kirchberg!! Zijn de bergen daar nog een beetje hoog?? en met de apris-ski zat het wel goed had ik gehoord.quote:Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef zijle het volgende:
Nog 8 weekjes wachten en dan vertrekken we naar Kirchberg! We komen er al 4 jaar en het bevalt ons super! Mooie pistes en altijd nog perfect weer gehad, zeker vorig jaar. We zitten in een appartement vlak buiten het dorp dus dat is ideaal, bushalte voor de deur
[afbeelding]
ziet er wel leuk uit dacht ik zo
Ja echt geweldig daar hoor en voor ieder wat wils. Hele mooie routes ook maar ook lekker stijle stukken. Veel afwisseling dus, en de aprčs-ski is superquote:Op maandag 20 december 2004 15:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
HEEEEEEEEJJ!!! KIRCHBERG!!! ga er dit jaar voor het eerst heen! zouden eerst naar crans-montana in zwitserland gaan maar alles was al vol daar zo'n beetje. Nu dus kirchberg!! Zijn de bergen daar nog een beetje hoog?? en met de apris-ski zat het wel goed had ik gehoord.
Ga vrijdag heb er zin in!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yeah! snowboarding!!!
Wat was het okal weer de big london of zo iets tochquote:
Ja je hebt de London Pub en de Londener, wordt nogal eens doorelkaar gehaaldquote:Op maandag 20 december 2004 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat was het okal weer de big london of zo iets toch![]()
Ik ben er ook dit jaar geweest. Je kan daar ook heeel erg leuk rodelen![]()
En bij dat kleintje tentje beneden in da hotel bij de gondel waar echt iedereen terecht komt.
Is ook een leuk tentje![]()
http://trier.feg.de/_myfi(...)20Skigebietsinfo.pdfquote:Op maandag 20 december 2004 17:19 schreef ASroma het volgende:
hoe is het ski-gebied dan? wat voor een liften heb je er? en hoe duur is een skipas voor het hele gebied? en mag je als snowboarder overal heen?
Eerst op de berg eten en zuipen en dan gaan rodelen was altijd leukquote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef zijle het volgende:
[..]
Ja je hebt de London Pub en de Londener, wordt nogal eens doorelkaar gehaaldWij gingen ook meestal naar die kleine barretjes halverwege de piste, en dan met een aantal biertjes op het laatste stuk doen. Dat leverde hele leuke momenten op
![]()
Ben dr al achter. Was in Bad Gastein die ik bedoelde. Ga er dit jaar weer heen en voor het eerst naar Frankrijk. Net nieuwe atomics aangeschaft en waarschijnlijk nog 1 paar big foots er bij voor de bospaadjes en de jumps etcquote:Op zondag 5 december 2004 20:43 schreef WorstKaas het volgende:
[..]
Yep, is in Sölden, foto heb ik dit jaar afgelopen maart gemaakt.
Nog eentje:
[afbeelding]
Gewoon je ouders laten betalenquote:Op maandag 20 december 2004 20:43 schreef Sport_Life het volgende:
Ik wil graag nog een keertje in Februari gaan, maar ik zit een beetje met geldgebrek. Dus wat zijn goedkope oplossingen voor een leuke snowboard vakantie?
. Tsjechie is erg goedkoop hoorde ik
. Leuke apres ski zal fijn zijn maar het gaat in de eerste plaats om het boarden. (zit daar toch zonder geld
)
DIe hebben dit jaar al 3 vakanties betaaldquote:
Toen ik het vroeg aan m,n ouders kreeg ik een reactie dat op dit lijktquote:
Ik durf het niet eens meer te vragen kun je nagaan..quote:Op maandag 20 december 2004 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg aan m,n ouders kreeg ik een reactie dat op dit lijkt
Mietjequote:Op maandag 20 december 2004 22:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens meer te vragen kun je nagaan...
Bij mij betalen ze wel. Als ik weer een bijbaantje heb betaal ik het terugquote:Op maandag 20 december 2004 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg aan m,n ouders kreeg ik een reactie dat op dit lijkt
Bij TPG maar ben je misschien net te laat voor..quote:Op maandag 20 december 2004 23:44 schreef Dezz het volgende:
[..]
Bij mij betalen ze wel. Als ik weer een bijbaantje heb betaal ik het terug
Heeft er trouwens nog iemand een baantje voor in de regio Eindhoven?![]()
Ik ben 3 jaar in Portes du Soleil geweest. Elke keer zaten we in Avoriaz (1800 M), wat een zeer mooi plaatsje is naar mijn mening doordat het er autovrij is. Zelf vind ik het een heel mooi gebied, met zeker hele mooie afdalingen en mooie natuur. Dit komt omdat het een wat lager gelegen gebied is (max 2200 meter volgens mijquote:Op maandag 20 december 2004 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Les Portes Du Soleil, Frankrijk; heeft iemand daar ervaringen mee toevallig? Ik kan een leuke aanbieding krijgen daarheen, heb je daar als snowboarder een beetje een leuk gebied aan en hoe zijn de sneeuwcondities later in het seizoen (maart)?
Of kan ik in die tijd beter naar Kaprun gaan?
Gewoon nog irritanter worden dan je al bent dan lukt het welquote:Toen ik het vroeg aan m,n ouders kreeg ik een reactie dat op dit lijkt
Ik ga 14 januari naar Frankrijjkquote:Op maandag 27 december 2004 22:32 schreef WorstKaas het volgende:
Schopje.
Beetje saai hier, gaat er niemand op wintersport?
Deze jongen gaat 15 jaunari naar Flaine en heeft enorm veel zin!
Ik ga een eind januari ook nog een week naar Kaltenbach, ligt vlakbij Mayerhofen in het Zillertal, ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:23 schreef Dezz het volgende:
4 februari vertrek ik samen met m'n vriendin naar Mayrhofen. Echt heel erg veel zin in
wel een beetje jammer dat ik 4 februari ook nog een tentamen moet maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |