Anders ga je effe serieus doen zegquote:Op woensdag 24 november 2004 22:37 schreef Ultimora het volgende:
nou ik heb niet zulke goede ervaringen met helicopters. kennis heeft een keer zijn heup gebroken en kon nooit meer op zijn eigen benen staan, en ik was er 2 jaar geleden live bij toen een nederlands kind met de shawl tussen zo'n skiband (waar je als beginner op gaat staan) kwam, en stikte omdat zijn of haar moeder die speciaal aan had gezet, zonder een liftboy (dit gebeurde in Montafoon op de Silvretta Nova). je kan het ook anders zien. mischien is er diezelde dag wel diegene's leven totaal veranderd. je stond erbij keek er naar, en was entertained. nou whoepie....
ik ga naar ehrwaldquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:36 schreef Jan-Ton het volgende:
en ja ik ga ook t hele seizoen naar lermoos.
hier nog wat info voor je:
Lermoos behoort tot het tiroler Zugspitz Arena. Het ligt aan de voet van de Grubigstein en trekt een jonger en hipper publiek dan Ehrwald. Hier bruist het in de namiddag: dan barst de apres-ski los en gaan de jongeren uit hun dak. wat het skien betreft biedt de Grubigstein behoorlijk wat variatie. op zich een wat moeilijker gebied dan de Ehrwalder Alm, waardoor gevorderden er ook goed terechtkunnen. Wanneer er verse sneeuw is gevallen kun je op de Grubigstein nog aardige off-piste hellingen binden. Maar je moet er wel snel bij zijn. bovendien zijn een aantal delen van de berg verboden terrein om de bossen en vooral de jonge aanplant te beschermen. Respect voor de natuur staat er hoog in t vaandel.
o ja en in het hoogseizoen beacoup de nederlanders
waarom laten ze in hemelsnaam een heli komen voor dat danquote:Op woensdag 24 november 2004 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders ga je effe serieus doen zeg
Het was maar een simpele enkel breuk. En de vrouw had zelf de grootste lol dus ik denk niet dat je te zwaar moet tillen aan dat verhaal![]()
Heel simpel. De sneeuw op die piste is ruim 30CM diep. Alleen zie je dat heel slecht op de foto. Het was een super afdaling alleen maar poedersneeuw. Met een banaan was dat niet te doen omdat je precies daar op de helft zit. We hebben er nog eens 3 uur over gedaan om beneden te komen van daar en dan gingen we aan 1 stuk door. Dat is dus niet te doen met een banaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Ultimora het volgende:
[..]
waarom laten ze in hemelsnaam een heli komen voor dat dannouja de banaan wordt blijbaar niet meer gebruikt. de pistendiensten zijn gewoon lui
mgoed, t kan dus echt gewoon zwaar kut uitvallen met zo'n heli.
dat is mistquote:
1.78 bij 68 kgquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk??
Want als je een beetje normale lengte hebt, dan is het niks voor in de poeder. Het kan wel, maar is verre van ideaal. Te smal, te kort, te agressief.
Je moet het hebben van de snelle kantenwissel.
Ik blijf 1.60 smurfenski's vinden hoor. Ik weet wel dat ze hier in de winkel allemaal kort aanraden, maar op slalomski's na is dat zo'n onzin!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef WorstKaas het volgende:
[..]
1.78 bij 68 kg
Op de piste lijkt het me een uitstekende ski, off piste of in de diepe sneeuw misschien wat minder omdat de ski niet al te breed is.
Meeste zit je toch op de piste, daarom heb ik ook voor die ski gekozen.
Mijn zwager heeft de SX10 van Atomic gekoocht, kunnen we nog een beetje wisselen
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:21 schreef ook_gek het volgende:
als je dit allemaal ziet wil je toch graag zo snel mogelijk op wintersport
Sow.. zeker 15 cm te kort. ik ben 1.78 ik zou die zelfs skiën op 1.75.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef WorstKaas het volgende:
De SX10 van mijn zwager zijn 1.70, hij is 1.94 en 93KG.
ik weet dat een zeer bekende zaak in scheveningen dit doet. Dat is de Skihut die doet aan huur koop. Zo wel voor schoenen als voor skiës. Ik heb het ook altijd gedaan als ik nieuwe spullen ging kopen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:36 schreef miss_sly het volgende:
misschien kan iemand in dit topic me een tip geven
ik wil dit jaar skischoenen kopen ipv huren op de plaats van bestemming. Nou heb ik al veel gehoord dat je er zaken zijn waar je in NL de schoen kunt huren en dat je ze dan kunt kopen als je terugkomt en ze inderdaad goed zitten. Huur met recht op koop dus.
zijn er inderdaad zaken die dit doen? en weet er iemand een dergelijke zaak in de buurt van Nijmegen?
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef WorstKaas het volgende:
Tunneltje geboord in de berg
[afbeelding]
Ik zou nog 1 of 2 lessen nemen in Zoetermeer en dan met wintersport les B doen oid.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb ff het topic doorgelezen, maar ik kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag
Ik wil eindelijk eens op wintersport gaan.... na 1 les snowboarden in zoetemeer vond ik het zo gaaf... maar ik ben een beetje aan het rond kijken.
Wat raden jullie aan ?? ik heb werkelijk waar geen idee waar je als beginner naar toe moet. Ik denk dat een zwarte piste nog iets te veel van het goede is... al weet je maar nooit![]()
Maar heeft iemand tips en/of een goede reisorganisatie? ik vond namelijk erg weining url's in dit topic.
Dat kan in Solden zijn daar heb je op 3000 meter ook een tunnel om daar vandaan ook weer naar beneden te gaan skien.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef WorstKaas het volgende:
Tunneltje geboord in de berg
[afbeelding]
Yep, is in Sölden, foto heb ik dit jaar afgelopen maart gemaakt.quote:Op zondag 5 december 2004 15:42 schreef ReVeRnEj het volgende:
[..]
Dat kan in Solden zijn daar heb je op 3000 meter ook een tunnel om daar vandaan ook weer naar beneden te gaan skien.
Nope, is echt Sölden.quote:Op zondag 5 december 2004 22:01 schreef Thesjaak het volgende:
is die foto niet van les deux alpes?
daar heb je ook een tunnel waar je door heen kan skien.
Hej daar ben ik vorig jaar ook geweestquote:Op maandag 6 december 2004 13:25 schreef InnocentFR het volgende:
Vorig jaar naar st. johan in tiroll geweest, viel wel beetje tegen, na 1,5 dag hadden we alles al gehad. Totaal 5/6 dagen ofzo geweest. Alleen laatste dag op bed gelegen vanwege ernstig val. Ik ging recht naar beneden om de bus te halenen op de blauwe piste ging ik over de achterkant van iemand ski's. Liep niet al te best af.
Beetje uitzicht halverwege ofzo:
[afbeelding]
Dus na 1,5 dag maar even de andere kant proberen waar geen pistes lagen. Wel goed bevallen alleen niet altijd even goed voor de ski's. Af en toe lag er gewoon wat zand, hehe.
Hier sta ik dus tussen de boompjes:
[afbeelding]
Toen kwamen een huis tegen, kraantje met lekker bergwater, dat smaakt echt goed!
[afbeelding]
Voor de bier moesten we toch maar even terug naar de andere kant.
[afbeelding]
Over 2 maandjes zit ik in Flachau bij frenkie![]()
Zal vast wel gezellig worden.
Pics van imageshack doen het niet, zo ff op picserver zette
dat huisje is als je bovenaan staat links. Als je daar verder naar beneden gaat en ies naar rechts kom je bij de zwarte piste uit ja.quote:Op maandag 6 december 2004 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hej daar ben ik vorig jaar ook geweest
Heb je niet een debiel met een blauwe kip op z,n hoofd naar beneden zien gaan. Dat was ik![]()
Hej dat bergwater zit onder de gondelbaan![]()
Bij het tussen station als ik me niet vergis. In het midden van de piste staat dat huisje. Met je rug naar de gondel tussen station staat dat huisje rechts.
Klopt he
Zal eens kijken of ik daar ook nog foto,s van heb.
quote:Op maandag 6 december 2004 18:16 schreef superheist het volgende:
Kheb voor wintersport een "snow-deck" gemaaktgewoon voor 's avonds beetje kloten. en als het echt leuk is/werkt misschien overdag. maar die kans is vrij klein.
Het is gewoon een oud skatebord deckie, met als "binding" een stuk leer en een stuk fietsband kruislings met een stukje hout vast geschroefd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat denk ik niet. Wat je namelijk mist zijn de staalkanten en die zijn behoorlijk belangrijk. Maar veel plezier!quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef superheist het volgende:
je moet er vast mee kunnen remmen.
Had je wat aan mijn info??quote:Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef InnocentFR het volgende:
Dit zullen misschien wel wat leuke filmpjes opleveren, ik zou er niet op gaan staan iig
Hey sorry dat ik niet meer reageerde op MSN.quote:Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef InnocentFR het volgende:
Dit zullen misschien wel wat leuke filmpjes opleveren, ik zou er niet op gaan staan iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |