abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2004 @ 21:45:10 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23552192
ik doe zo soms m,n best
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23552230
Souvenirs! Groene bord staat op mijn kamer te pronken, dit jaar zwarte .
  woensdag 24 november 2004 @ 21:49:19 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23552294
ik moet nog ergens leuke foto,s hebben. Effe zoeken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 24 november 2004 @ 21:56:07 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23552482
Yes gevonen effe wat leuke foto,s van 2002 online zetten en er leuke tekst bij zetten
pi_23552588
Op een gegeven moment kregen we last van klagende buren! (mede studentes) http://img115.exs.cx/img115/3193/tja.jpg Ze vonden de subwoofer niet zo leuk . (ding ziet er klein uit, maar komt goed geluid uit
  woensdag 24 november 2004 @ 22:15:16 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23553067
Hoop dat m,n internet dit gaat trekken anders krijgen we kruisjes en dan ga ik wel op zoek naar iets anders

Tijdens een super mooie afdaling waar we werkelijk niemand tegen kwamen struikelde we opeens over een vrouw die op haar bek gegaan was. Ze had erge pijn in haar ben en deze bleek toch redelijk gebroken te zijn. Ze mag blij wezen dat we daar waren Goed wij hulp gebeld en zie hier het resultaat. Gelukkig had ik wat mensen bij me die alles in goeie banen wisten te leiden

Lees snel verder....

Zie hier hoe er gewerkt word aan de vrouw en haar been.

WTF komt daar aan We horen een dof geluid.

Is het superman? Is het de verschrikkelijke sneeuwman? Is het air wolf
Nee het is een helie

Parkeer plaats is vandaag de dag moeilijk te vinden

Yes plekje gevonden. Of we even wilde blijven opletten zo dat hij geen vleugel klem zou krijgen.

M,n neefje geeft het OK teken dat de heli veilig en wel staat

Mensen worden ingeladen

Onze kleine ski monster geeft het teken dat ze weer mogen vertrekken

en weg is het gele monster

PS
Ik heb dat kleine kind nog net kunnen vastgrijpen want die ging bijna de lucht in bij die laatste foto

Heel erg gaaf dit mee te maken. Want we stonden heel dicht op die heli. Heel erg gaaf om mee te maken

tot de volgende keer
pi_23553413
LOL !!!!
  woensdag 24 november 2004 @ 22:31:00 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23553569
oh en mocht je denken dat ik gek ben...... Dat is niet zo
pi_23553810
nou ik heb niet zulke goede ervaringen met helicopters. kennis heeft een keer zijn heup gebroken en kon nooit meer op zijn eigen benen staan, en ik was er 2 jaar geleden live bij toen een nederlands kind met de shawl tussen zo'n skiband (waar je als beginner op gaat staan) kwam, en stikte omdat zijn of haar moeder die speciaal aan had gezet, zonder een liftboy (dit gebeurde in Montafoon op de Silvretta Nova). je kan het ook anders zien. mischien is er diezelde dag wel diegene's leven totaal veranderd. je stond erbij keek er naar, en was entertained. nou whoepie....
2825cc Single Turbo Beast
  woensdag 24 november 2004 @ 22:41:32 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23553934

* ook_gek naar auto,s aan het zwaaien is.

PS
zo ging ik ook de berg af alleen zonder teddybeer
En het is NIET ik herhaal NIET slim om zo een tankstation in te lopen in moffen land.
De politie stond opeens wel ENG dicht achter me

En toen ik naar de WC ging liep ik strak door en die neger die daar geld zit te verzamelen keek zo
Als of hij voor het eerst een blanke ziet

En op de parkeerplaats als een debiel gaat rennen en schreeuwen met een kennis achter je aan met het verhaal dat ik was ontsnapt uit m,n dwangbuis helpt ook niet echt

Ag ja ben prettig gestoord
  woensdag 24 november 2004 @ 22:42:57 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23553977
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:37 schreef Ultimora het volgende:
nou ik heb niet zulke goede ervaringen met helicopters. kennis heeft een keer zijn heup gebroken en kon nooit meer op zijn eigen benen staan, en ik was er 2 jaar geleden live bij toen een nederlands kind met de shawl tussen zo'n skiband (waar je als beginner op gaat staan) kwam, en stikte omdat zijn of haar moeder die speciaal aan had gezet, zonder een liftboy (dit gebeurde in Montafoon op de Silvretta Nova). je kan het ook anders zien. mischien is er diezelde dag wel diegene's leven totaal veranderd. je stond erbij keek er naar, en was entertained. nou whoepie....
Anders ga je effe serieus doen zeg
Het was maar een simpele enkel breuk. En de vrouw had zelf de grootste lol dus ik denk niet dat je te zwaar moet tillen aan dat verhaal
pi_23554158
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:36 schreef Jan-Ton het volgende:
en ja ik ga ook t hele seizoen naar lermoos.

hier nog wat info voor je:

Lermoos behoort tot het tiroler Zugspitz Arena. Het ligt aan de voet van de Grubigstein en trekt een jonger en hipper publiek dan Ehrwald. Hier bruist het in de namiddag: dan barst de apres-ski los en gaan de jongeren uit hun dak. wat het skien betreft biedt de Grubigstein behoorlijk wat variatie. op zich een wat moeilijker gebied dan de Ehrwalder Alm, waardoor gevorderden er ook goed terechtkunnen. Wanneer er verse sneeuw is gevallen kun je op de Grubigstein nog aardige off-piste hellingen binden. Maar je moet er wel snel bij zijn. bovendien zijn een aantal delen van de berg verboden terrein om de bossen en vooral de jonge aanplant te beschermen. Respect voor de natuur staat er hoog in t vaandel.

o ja en in het hoogseizoen beacoup de nederlanders
ik ga naar ehrwald net zoals vorige keer. beviel me goed, vooral omdat er weinig volk was, en dus weinig apres ski
pi_23554615
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Anders ga je effe serieus doen zeg
Het was maar een simpele enkel breuk. En de vrouw had zelf de grootste lol dus ik denk niet dat je te zwaar moet tillen aan dat verhaal
waarom laten ze in hemelsnaam een heli komen voor dat dan nouja de banaan wordt blijbaar niet meer gebruikt. de pistendiensten zijn gewoon lui mgoed, t kan dus echt gewoon zwaar kut uitvallen met zo'n heli.
  woensdag 24 november 2004 @ 23:04:58 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23554714
quote:
Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Ultimora het volgende:

[..]

waarom laten ze in hemelsnaam een heli komen voor dat dan nouja de banaan wordt blijbaar niet meer gebruikt. de pistendiensten zijn gewoon lui mgoed, t kan dus echt gewoon zwaar kut uitvallen met zo'n heli.
Heel simpel. De sneeuw op die piste is ruim 30CM diep. Alleen zie je dat heel slecht op de foto. Het was een super afdaling alleen maar poedersneeuw. Met een banaan was dat niet te doen omdat je precies daar op de helft zit. We hebben er nog eens 3 uur over gedaan om beneden te komen van daar en dan gingen we aan 1 stuk door. Dat is dus niet te doen met een banaan.
Vandaar de heli
pi_23554811
k had de sneeuw al gespot

maargoed ik heb dr alweer zin in
pi_23555290

[ Bericht 42% gewijzigd door Sport_Life op 24-11-2004 23:32:44 ]
  woensdag 24 november 2004 @ 23:30:42 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23555413
quote:
Op woensdag 24 november 2004 23:25 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Uuh.. [afbeelding]

dat is mist
pi_23555437
quote:
Op woensdag 24 november 2004 23:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat is mist
pi_23572479
Beetje veel gesneeuw in Les Menuires 2e week januari 2004.
Mijn auto helemaal ondergesneeuwd

Mooi shotje uit Sölden einfd maart 2004, perfecte sneuw gehad!
pi_23577698
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:06 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hoe lang ben je eigenlijk??
Want als je een beetje normale lengte hebt, dan is het niks voor in de poeder. Het kan wel, maar is verre van ideaal. Te smal, te kort, te agressief.
Je moet het hebben van de snelle kantenwissel.
1.78 bij 68 kg
Op de piste lijkt het me een uitstekende ski, off piste of in de diepe sneeuw misschien wat minder omdat de ski niet al te breed is.
Meeste zit je toch op de piste, daarom heb ik ook voor die ski gekozen.
Mijn zwager heeft de SX10 van Atomic gekoocht, kunnen we nog een beetje wisselen
pi_23577889
quote:
Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

1.78 bij 68 kg
Op de piste lijkt het me een uitstekende ski, off piste of in de diepe sneeuw misschien wat minder omdat de ski niet al te breed is.
Meeste zit je toch op de piste, daarom heb ik ook voor die ski gekozen.
Mijn zwager heeft de SX10 van Atomic gekoocht, kunnen we nog een beetje wisselen
Ik blijf 1.60 smurfenski's vinden hoor. Ik weet wel dat ze hier in de winkel allemaal kort aanraden, maar op slalomski's na is dat zo'n onzin!
pi_23578748
Vorig jaar had ik 2 dezellfde ski's. 1 op 1.65 en 1 op 1.70. Die op 1.65 vond ik heel wat makkelijker en leuker skien dan de 1.70.
Snelheid boeit me niet zo, maar wel wendbaarheid. Leuk bochtjes draaien en mooi van de Bückelpiste af

De SX10 van mijn zwager zijn 1.70, hij is 1.94 en 93KG.
  donderdag 25 november 2004 @ 23:21:48 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23578865
als je dit allemaal ziet wil je toch graag zo snel mogelijk op wintersport
pi_23578895
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:21 schreef ook_gek het volgende:
als je dit allemaal ziet wil je toch graag zo snel mogelijk op wintersport
. Nog paar weekies .
pi_23578968
Tunneltje geboord in de berg

pi_23579413
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef WorstKaas het volgende:
De SX10 van mijn zwager zijn 1.70, hij is 1.94 en 93KG.
Sow.. zeker 15 cm te kort. ik ben 1.78 ik zou die zelfs skiën op 1.75.
(Ik heb twee paar. 1 paar op 1.70 (lesgeef skiercrossje) en een paar op 1.81 (twintip).
Maakt verder niks uit, maar het is zo'n zonde omdat mn de SX modellen zo anders skiën op langere lengte!
pi_23582338
Waarom heb je van die verschrikkelijk lange ski's? Ik heb deze winter op wat kortere ski's gestaan (nieuwe carve-versie, heb zelf oudere) en ik moet zeggen: ik ging er een stuk sneller op. En je hebt minder ski om mee te blijven steken in de tiefschnee
  Moderator vrijdag 26 november 2004 @ 08:36:15 #128
5428 crew  miss_sly
pi_23582593
misschien kan iemand in dit topic me een tip geven

ik wil dit jaar skischoenen kopen ipv huren op de plaats van bestemming. Nou heb ik al veel gehoord dat je er zaken zijn waar je in NL de schoen kunt huren en dat je ze dan kunt kopen als je terugkomt en ze inderdaad goed zitten. Huur met recht op koop dus.
zijn er inderdaad zaken die dit doen? en weet er iemand een dergelijke zaak in de buurt van Nijmegen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 november 2004 @ 09:00:29 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23582788
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 08:36 schreef miss_sly het volgende:
misschien kan iemand in dit topic me een tip geven

ik wil dit jaar skischoenen kopen ipv huren op de plaats van bestemming. Nou heb ik al veel gehoord dat je er zaken zijn waar je in NL de schoen kunt huren en dat je ze dan kunt kopen als je terugkomt en ze inderdaad goed zitten. Huur met recht op koop dus.
zijn er inderdaad zaken die dit doen? en weet er iemand een dergelijke zaak in de buurt van Nijmegen?
ik weet dat een zeer bekende zaak in scheveningen dit doet. Dat is de Skihut die doet aan huur koop. Zo wel voor schoenen als voor skiës. Ik heb het ook altijd gedaan als ik nieuwe spullen ging kopen.

De skihut schijnt zeer bekend te zijn. Is ook zeker een dure zaak. Mensen komen uit heel nederland om hun spullen daar te kopen. ZELFS mensen uit duitsland die eerst naar scheveningen komen voor hun spullen te kopen

Maar let wel. De skihut is heel erg duur.
pi_23583899
miss-sly

Ik weet niet welke zaken deze service aanbieden, maar probeer het eens bij Spac Sport in Nijmegen of bij Fischer (?) in Ewijk. Dit zijn toch de betere wintersportzaken in de regio Nijmegen
Zu hause ist alles besser
  donderdag 2 december 2004 @ 21:21:43 #131
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23723677
Ik heb ff het topic doorgelezen, maar ik kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag
Ik wil eindelijk eens op wintersport gaan.... na 1 les snowboarden in zoetemeer vond ik het zo gaaf... maar ik ben een beetje aan het rond kijken.

Wat raden jullie aan ?? ik heb werkelijk waar geen idee waar je als beginner naar toe moet. Ik denk dat een zwarte piste nog iets te veel van het goede is... al weet je maar nooit
Maar heeft iemand tips en/of een goede reisorganisatie? ik vond namelijk erg weining url's in dit topic.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_23740944
Ik heb mijn eerste afdaling in de echte sneeuw er al weer opzitten

Helaas ging daarna de lift dicht, maar gelukkig wel een nieuwe eendagspas voor een andere dag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23743764
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef WorstKaas het volgende:

[afbeelding]

Dit komt me heel bekend voor...Wo ist das?
Ga zelf half januari naar Les Menuires en half februari naar Bad Gastein. Kan niet wachtennnn
pi_23748600
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb ff het topic doorgelezen, maar ik kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag
Ik wil eindelijk eens op wintersport gaan.... na 1 les snowboarden in zoetemeer vond ik het zo gaaf... maar ik ben een beetje aan het rond kijken.

Wat raden jullie aan ?? ik heb werkelijk waar geen idee waar je als beginner naar toe moet. Ik denk dat een zwarte piste nog iets te veel van het goede is... al weet je maar nooit
Maar heeft iemand tips en/of een goede reisorganisatie? ik vond namelijk erg weining url's in dit topic.

Ik zou nog 1 of 2 lessen nemen in Zoetermeer en dan met wintersport les B doen oid.
pi_23779255
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef WorstKaas het volgende:

[afbeelding]
Dat kan in Solden zijn daar heb je op 3000 meter ook een tunnel om daar vandaan ook weer naar beneden te gaan skien.
pi_23784847
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:42 schreef ReVeRnEj het volgende:

[..]

Dat kan in Solden zijn daar heb je op 3000 meter ook een tunnel om daar vandaan ook weer naar beneden te gaan skien.
Yep, is in Sölden, foto heb ik dit jaar afgelopen maart gemaakt.

Nog eentje:

pi_23786800
is die foto niet van les deux alpes?

daar heb je ook een tunnel waar je door heen kan skien.
pi_23787280
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:01 schreef Thesjaak het volgende:
is die foto niet van les deux alpes?

daar heb je ook een tunnel waar je door heen kan skien.
Nope, is echt Sölden.
pi_23797824
Vorig jaar naar st. johan in tiroll geweest, viel wel beetje tegen, na 1,5 dag hadden we alles al gehad. Totaal 5/6 dagen ofzo geweest. Alleen laatste dag op bed gelegen vanwege ernstig val. Ik ging recht naar beneden om de bus te halen en op de blauwe piste ging ik over de achterkant van iemand ski's. Liep niet al te best af.

Beetje uitzicht halverwege ofzo:

Dus na 1,5 dag maar even de andere kant proberen waar geen pistes lagen. Wel goed bevallen alleen niet altijd even goed voor de ski's. Af en toe lag er gewoon wat zand, hehe.
Hier sta ik dus tussen de boompjes:

Toen kwamen een huis tegen, kraantje met lekker bergwater, dat smaakt echt goed!

Voor de bier moesten we toch maar even terug naar de andere kant.

Over 2 maandjes zit ik in Flachau bij frenkie Zal vast wel gezellig worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door InnocentFR op 06-12-2004 14:12:13 ]
  maandag 6 december 2004 @ 13:59:37 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23798491
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:25 schreef InnocentFR het volgende:
Vorig jaar naar st. johan in tiroll geweest, viel wel beetje tegen, na 1,5 dag hadden we alles al gehad. Totaal 5/6 dagen ofzo geweest. Alleen laatste dag op bed gelegen vanwege ernstig val. Ik ging recht naar beneden om de bus te halen en op de blauwe piste ging ik over de achterkant van iemand ski's. Liep niet al te best af.

Beetje uitzicht halverwege ofzo:
[afbeelding]

Dus na 1,5 dag maar even de andere kant proberen waar geen pistes lagen. Wel goed bevallen alleen niet altijd even goed voor de ski's. Af en toe lag er gewoon wat zand, hehe.
Hier sta ik dus tussen de boompjes:
[afbeelding]

Toen kwamen een huis tegen, kraantje met lekker bergwater, dat smaakt echt goed!
[afbeelding]

Voor de bier moesten we toch maar even terug naar de andere kant.
[afbeelding]

Over 2 maandjes zit ik in Flachau bij frenkie Zal vast wel gezellig worden.

Pics van imageshack doen het niet, zo ff op picserver zette
Hej daar ben ik vorig jaar ook geweest
Heb je niet een debiel met een blauwe kip op z,n hoofd naar beneden zien gaan. Dat was ik

Hej dat bergwater zit onder de gondelbaan
Bij het tussen station als ik me niet vergis. In het midden van de piste staat dat huisje. Met je rug naar de gondel tussen station staat dat huisje rechts.

Klopt he
Zal eens kijken of ik daar ook nog foto,s van heb.
pi_23798653
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hej daar ben ik vorig jaar ook geweest
Heb je niet een debiel met een blauwe kip op z,n hoofd naar beneden zien gaan. Dat was ik

Hej dat bergwater zit onder de gondelbaan
Bij het tussen station als ik me niet vergis. In het midden van de piste staat dat huisje. Met je rug naar de gondel tussen station staat dat huisje rechts.

Klopt he
Zal eens kijken of ik daar ook nog foto,s van heb.
dat huisje is als je bovenaan staat links. Als je daar verder naar beneden gaat en ies naar rechts kom je bij de zwarte piste uit ja.

Dat zou nog wel serieus kunnen dat ik jou gezien heb. rode piste en vanaf boven gezien de aller linkse. Ik was begin februari ofzo denk. Ik vond er eigenlijk weinig aan, veel te klein.

Is deze ook van st johann? en dan als je met de middelste lift helemaal naar boven gaat, waar ze op een gegeven moment gehakt hadden, voor toekomstige piste ofzo?

[ Bericht 9% gewijzigd door InnocentFR op 06-12-2004 14:24:46 ]
  maandag 6 december 2004 @ 16:43:41 #142
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23801632
Nee dit is gewoon recht naar beneden bij de gondel boven. Gewoon links van de gondel in 1 lange rit naar beneden. JE moet wel over en onder prikkeldraad klimmen maar dan heb je wel een SUPER geile afdaling

Wij komen daar al jaren lang. We nemen altijd de alpen pas. Je kan dan in alle skigebieden in de buurt skiën en dat is ECHt geweldig. Alles ligt een kleine 10min van elkaar rijden.
pi_23803174
Kheb voor wintersport een "snow-deck" gemaakt gewoon voor 's avonds beetje kloten. en als het echt leuk is/werkt misschien overdag. maar die kans is vrij klein.
Het is gewoon een oud skatebord deckie, met als "binding" een stuk leer en een stuk fietsband kruislings met een stukje hout vast geschroefd.

maandag 6 december 2004 @ 18:37:28 #144
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23803568
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:16 schreef superheist het volgende:
Kheb voor wintersport een "snow-deck" gemaakt gewoon voor 's avonds beetje kloten. en als het echt leuk is/werkt misschien overdag. maar die kans is vrij klein.
Het is gewoon een oud skatebord deckie, met als "binding" een stuk leer en een stuk fietsband kruislings met een stukje hout vast geschroefd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk voor op het vlakke, of heeeeeeel lichtjes hellend. Maar ik zou er nog geen blauwe pistes mee afdurven. En ik moet je ook niet tegenkomen.
Er zijn wel snowboards met een skateboard deckje (zonder bindingen dus). Da's wel oke (wel lastig!)
pi_23803816
je moet er vast mee kunnen remmen. Waar ik van plan ben te "snow-deckiën" zijn van die beginners pistes.. dus voor kindjes van 2 enzo

verder kan ik niet skaten, dus zo'n snowboard met skateboard deck zonder bindingen ga ik maar niet proberen
  maandag 6 december 2004 @ 18:54:33 #146
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23803921
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef superheist het volgende:
je moet er vast mee kunnen remmen.
Dat denk ik niet. Wat je namelijk mist zijn de staalkanten en die zijn behoorlijk belangrijk. Maar veel plezier!
pi_23803952
Dit zullen misschien wel wat leuke filmpjes opleveren, ik zou er niet op gaan staan iig
  maandag 6 december 2004 @ 18:58:38 #148
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_23804038
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef InnocentFR het volgende:
Dit zullen misschien wel wat leuke filmpjes opleveren, ik zou er niet op gaan staan iig
Had je wat aan mijn info??
pi_23805821
Ik ga over 3 weken naar Snowworld om daar voor het eerst te gaan snowboarden, maar kan iemand mij een beetje tips geven van hoe het langs blijven staan enzo..? . Dus gewoon een aantal basis dingetjes .
  maandag 6 december 2004 @ 21:10:22 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23806905
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef InnocentFR het volgende:
Hey sorry dat ik niet meer reageerde op MSN.
Maar ik ben er eind 02-02-04 geweest. In die schoolvakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')