Anders ga je effe serieus doen zegquote:Op woensdag 24 november 2004 22:37 schreef Ultimora het volgende:
nou ik heb niet zulke goede ervaringen met helicopters. kennis heeft een keer zijn heup gebroken en kon nooit meer op zijn eigen benen staan, en ik was er 2 jaar geleden live bij toen een nederlands kind met de shawl tussen zo'n skiband (waar je als beginner op gaat staan) kwam, en stikte omdat zijn of haar moeder die speciaal aan had gezet, zonder een liftboy (dit gebeurde in Montafoon op de Silvretta Nova). je kan het ook anders zien. mischien is er diezelde dag wel diegene's leven totaal veranderd. je stond erbij keek er naar, en was entertained. nou whoepie....
ik ga naar ehrwaldquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:36 schreef Jan-Ton het volgende:
en ja ik ga ook t hele seizoen naar lermoos.
hier nog wat info voor je:
Lermoos behoort tot het tiroler Zugspitz Arena. Het ligt aan de voet van de Grubigstein en trekt een jonger en hipper publiek dan Ehrwald. Hier bruist het in de namiddag: dan barst de apres-ski los en gaan de jongeren uit hun dak. wat het skien betreft biedt de Grubigstein behoorlijk wat variatie. op zich een wat moeilijker gebied dan de Ehrwalder Alm, waardoor gevorderden er ook goed terechtkunnen. Wanneer er verse sneeuw is gevallen kun je op de Grubigstein nog aardige off-piste hellingen binden. Maar je moet er wel snel bij zijn. bovendien zijn een aantal delen van de berg verboden terrein om de bossen en vooral de jonge aanplant te beschermen. Respect voor de natuur staat er hoog in t vaandel.
o ja en in het hoogseizoen beacoup de nederlanders
waarom laten ze in hemelsnaam een heli komen voor dat danquote:Op woensdag 24 november 2004 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders ga je effe serieus doen zeg
Het was maar een simpele enkel breuk. En de vrouw had zelf de grootste lol dus ik denk niet dat je te zwaar moet tillen aan dat verhaal![]()
Heel simpel. De sneeuw op die piste is ruim 30CM diep. Alleen zie je dat heel slecht op de foto. Het was een super afdaling alleen maar poedersneeuw. Met een banaan was dat niet te doen omdat je precies daar op de helft zit. We hebben er nog eens 3 uur over gedaan om beneden te komen van daar en dan gingen we aan 1 stuk door. Dat is dus niet te doen met een banaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Ultimora het volgende:
[..]
waarom laten ze in hemelsnaam een heli komen voor dat dannouja de banaan wordt blijbaar niet meer gebruikt. de pistendiensten zijn gewoon lui
mgoed, t kan dus echt gewoon zwaar kut uitvallen met zo'n heli.
dat is mistquote:
1.78 bij 68 kgquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk??
Want als je een beetje normale lengte hebt, dan is het niks voor in de poeder. Het kan wel, maar is verre van ideaal. Te smal, te kort, te agressief.
Je moet het hebben van de snelle kantenwissel.
Ik blijf 1.60 smurfenski's vinden hoor. Ik weet wel dat ze hier in de winkel allemaal kort aanraden, maar op slalomski's na is dat zo'n onzin!quote:Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef WorstKaas het volgende:
[..]
1.78 bij 68 kg
Op de piste lijkt het me een uitstekende ski, off piste of in de diepe sneeuw misschien wat minder omdat de ski niet al te breed is.
Meeste zit je toch op de piste, daarom heb ik ook voor die ski gekozen.
Mijn zwager heeft de SX10 van Atomic gekoocht, kunnen we nog een beetje wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |