abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24535503
Ik ben naar Zweden geweest maar geen sneeuw te bekennen hoor En gemiddeld 7 graden waar het normaal -15 is
pi_24536439
Met al die weersvoorspellingen lijkt het eerder een zomervakantie te worden.. .
pi_24538528
whoei ik ga vrijdag lekker naar Flirsch (bij St-Anton) dr ligt genoeg sneeuw (45 - 150 cm & 83 pistes open) dus de voorspellingen zijn goed
2825cc Single Turbo Beast
pi_24542381
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben naar Zweden geweest maar geen sneeuw te bekennen hoor En gemiddeld 7 graden waar het normaal -15 is
waar ben je geweest als ik vragen mag?
2825cc Single Turbo Beast
pi_24542957
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:08 schreef Sport_Life het volgende:
Met al die weersvoorspellingen lijkt het eerder een zomervakantie te worden.. .
Idd, ik vind het echt balen. Als ik op wintersport ga wil ik gewoon dat alles wit is en niet dat het 10 graden is
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24548254
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:22 schreef Dezz het volgende:

[..]

Idd, ik vind het echt balen. Als ik op wintersport ga wil ik gewoon dat alles wit is en niet dat het 10 graden is
Nou ja komt nog bij dat ik dus een beetje ziek ben en ziek + alcohol is not-done, dus van de "apres ski" kan ik het ook weer niet hebben .
pi_24549242
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:40 schreef Ultimora het volgende:

[..]

waar ben je geweest als ik vragen mag?
Örebro Welliswaar niet het noordste noorden maar toch echt veel te warm voor de tijd van het jaar! Normaal ligt daar ook flink wat sneeuw in de winter.
(Heb niet geskied overigens).
pi_24557350
Iemand een leuke tip voor toerskien? We zouden eerst het atlas-gebergte doen in Marokko, maar dat gaat helaas niet door. Het wordt dus iets anders, maar tips zijn welkom... Zoek wel een paar uitdagende toppen, verder weinig eisen...
Hehe, verder weer zin om te skien. Twee weken kerst waren super in Frankrijk (Port du Soleil) en binnenkort even een last-minute boeken. In maart naar Plagne, niet eerder geweest... En natuurlijk toerskien in april... Heb overal al zin in, deze week maar eens paar skietjes uitzoeken...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_24557372
Gelukkig zal er in Sankt Anton wel genoeg sneeuw liggen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24583087
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:12 schreef DaMadKow het volgende:
Ik ga van 22 t/m 29 januari snowboarden in tsjechiė, Spindlruv Mlyn. Zijn er mensen die daar al wel eens geweest zijn, en ervaringen mee hebben???
Ben daar voor het eerst op wintersport geweest (7/8 jaar geleden) en heb daar ook leren snowboarden ( erg goed les ) Voor de rest is er 1 berg met alle hotels, pensions etc. En 1 berg met alle pistes etc. Het is niet heel uitgebreid maar voor beginners is het zeker wel aantrekkelijk. Voor de snowboarders is er ook nog een half pipe.
Weet trouwens niet hoe het er recent uitziet, maar toen der tijd waren de wegen daar erg slecht, vooral met sneeuw en als het sneeuwt. Me pa heeft heel wat rare stuurbewegingen gemaakt met de auto ( 10 keer bijna een crash, maar we hadden het gehaald in tegenstelling tot 20 andere Nederlandse auto's die we onderweg tegenkwamen )
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:52:30 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24583885
ik ga pas eind feb dus in die tijd kan er genoeg sneeuw vallen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24636498
Yes het gaat weer sneeuwen in de Alpen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 19 januari 2005 @ 16:59:11 #238
12079 koele
The Koeler, the better
pi_24643376
ff iets heel anders he, ik moet nog skisokken... iemand een adresje, ik zoek namelijk het merk goedkoopie...
pi_24646073
Nog maar twee weken

Ik heb al een mooi nieuw skipak, een knalrode van Brunotti Zal ik ff opvallen op die piste
pi_24646666
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 08:13 schreef ChrisJX het volgende:
Nog maar twee weken

Ik heb al een mooi nieuw skipak, een knalrode van Brunotti Zal ik ff opvallen op die piste
Ik ga volledig in het zwart gekleed, lekker duister. Om het duistere gehalte toch niet te laten overheersen heb ik er wel een grote oranje zonnebril bij
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:35:57 #241
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24658197
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 16:59 schreef koele het volgende:
ff iets heel anders he, ik moet nog skisokken... iemand een adresje, ik zoek namelijk het merk goedkoopie...
Skisokken kan je zelfs bij de HEMA kopen

yippie! een vers pak in de Alpen
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_24663978
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:35 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Skisokken kan je zelfs bij de HEMA kopen

yippie! een vers pak in de Alpen
Nou in Mayrhofen ligt nu zelfs helemaal niets meer in het dal
pi_24667084
Apen =(

www.wetter.at
www.wetter.com
www.snow-forecast.com

veel sneeuw voorspelt dus maak je maar geen zorgen.
pi_24669679
In Kirchberg/Kitzbühel is 25 cm sneeuw gevallen

Als het nog drie weekjes blijft liggen ben ik tevreden!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:55:34 #245
43642 Bayswater
pi_24670582
WENEN - De Oostenrijkse overheid heeft vrijdag een scherpe waarschuwing doen uitgaan voor lawines. Door de dooi van de afgelopen dagen is het gevaar dat versgevallen sneeuw zich spontaan in beweging zet, zeer groot, meldde de lawinedienst in Tirol. Ook in de deelstaten Salzburg, Karinthiė en Stiermarken zijn waarschuwingen afgegeven
Life lies a slow suicide
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:09:35 #246
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_24674992
Ik kan me dat wel voorstellen er is alleen vandaag 80-100 cm neuschnee gevallen hiero. En ze verwachten tot woensdag nog hevige sneeuw.

Lawines of niet, ik ga er van genieten. Hauptsache du hast tiefschnee gefahren!!
pi_24675570
Tiefschnee

Ik heb overigens een grijze zonnebril met blauwe glazen Is een reclamebril, maar hij zit perfect. Niet te strak en niet te wijd
pi_24675624
Geweldig, het lijkt wel of alle sneeuw die in december en januari had moeten vallen er nu in een keer uit komt
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:30:28 #249
43642 Bayswater
pi_24676709
Was verleden jaar ook zo in Oostenrijk rond deze periode. Het mooie was dat vooral 's nachts de sneeuw viel. Heerlijk opstaan was dat.
Life lies a slow suicide
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:54:44 #250
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_24693386
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Was verleden jaar ook zo in Oostenrijk rond deze periode. Het mooie was dat vooral 's nachts de sneeuw viel. Heerlijk opstaan was dat.
Dat was in een ander oostenrijk dan daar waar ik was dan. Hier sneeuwde het de godganse dag.
En eigenlijk drie maanden lang!
Overigens is het nu kouder dus is de sneeuw beter!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')