waar ben je geweest als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben naar Zweden geweest maar geen sneeuw te bekennen hoorEn gemiddeld 7 graden waar het normaal -15 is
![]()
Idd, ik vind het echt balen. Als ik op wintersport ga wil ik gewoon dat alles wit is en niet dat het 10 graden isquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:08 schreef Sport_Life het volgende:
Met al die weersvoorspellingen lijkt het eerder een zomervakantie te worden...
Nou ja komt nog bij dat ik dus een beetje ziek ben en ziek + alcohol is not-done, dus van de "apres ski" kan ik het ook weer niet hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:22 schreef Dezz het volgende:
[..]
Idd, ik vind het echt balen. Als ik op wintersport ga wil ik gewoon dat alles wit is en niet dat het 10 graden is![]()
Örebroquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:40 schreef Ultimora het volgende:
[..]
waar ben je geweest als ik vragen mag?
Ben daar voor het eerst op wintersport geweest (7/8 jaar geleden) en heb daar ook leren snowboarden ( erg goed les ) Voor de rest is er 1 berg met alle hotels, pensions etc. En 1 berg met alle pistes etc. Het is niet heel uitgebreid maar voor beginners is het zeker wel aantrekkelijk. Voor de snowboarders is er ook nog een half pipe.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:12 schreef DaMadKow het volgende:
Ik ga van 22 t/m 29 januari snowboarden in tsjechiė, Spindlruv Mlyn. Zijn er mensen die daar al wel eens geweest zijn, en ervaringen mee hebben???
Ik ga volledig in het zwart gekleed, lekker duister. Om het duistere gehalte toch niet te laten overheersen heb ik er wel een grote oranje zonnebril bijquote:Op donderdag 20 januari 2005 08:13 schreef ChrisJX het volgende:
Nog maar twee weken![]()
![]()
Ik heb al een mooi nieuw skipak, een knalrode van BrunottiZal ik ff opvallen op die piste
Skisokken kan je zelfs bij de HEMA kopenquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:59 schreef koele het volgende:
ff iets heel anders he, ik moet nog skisokken... iemand een adresje, ik zoek namelijk het merk goedkoopie...
Nou in Mayrhofen ligt nu zelfs helemaal niets meer in het dalquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:35 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Skisokken kan je zelfs bij de HEMA kopen
yippie! een vers pak in de Alpen
Dat was in een ander oostenrijk dan daar waar ik was dan. Hier sneeuwde het de godganse dag.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Was verleden jaar ook zo in Oostenrijk rond deze periode. Het mooie was dat vooral 's nachts de sneeuw viel. Heerlijk opstaan was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |