Dat waren vroeger biermaatjes, maar ja, ik ging wel naar school hequote:Op donderdag 23 september 2004 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
[[afbeelding]
Harry man, je het ons dit veel eerder moeten vertellen!
Ik had mensen al van tevoren gewaarschuwd... en nog bleken sommigen verbaasd dat ik geen 'blanke' autochtone Nederlander wasquote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zei de rest ook....ach....het voelt niet echt als een coming out of zo.
En kleinquote:Op donderdag 23 september 2004 22:13 schreef RichardQuest het volgende:
Was trouwens een lekkere pizza, maar wel heel sober![]()
Had je het restant niet in een zakje kunnen doen en het in het volgende restaurant opeten?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En klein
Mijn zakken zaten alle vol.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Had je het restant niet in een zakje kunnen doen en het in het volgende restaurant opeten?
DrW zat nogal ver bij me vandaan... en toen wassie wegquote:Op donderdag 23 september 2004 22:30 schreef RichardQuest het volgende:
DrW had nog plaats in z'n zakken...
Volgende keer 5 a 6 megapixel foto's?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Hij heeft wel zijn best gedaan om de resolutie zo hoog mogeljk te krijgen.. Je kan de neusharen van sommige debaters zien![]()
Er is nog niets gepland.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
Wanneer is de volgende meet eigenlijk? Is het thema gerelateerd?
Ja, kunnen we gelijk zien wat voor vleesch we in de kuip hebben, nietwaarquote:Op donderdag 23 september 2004 23:16 schreef Sidekick het volgende:
Wat?! Vrouwen laten bepalen hoe, wat en wanneer?!?
Hmm, eigenlijk een goed plan.
Gezien die ongewone aandacht is dat maar goed ookquote:Op donderdag 23 september 2004 22:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
DrW zat nogal ver bij me vandaan... en toen wassie weg
Ik zit daar niet aan z'n kont ofzo hoor... Ik weet ook niet waarom hij zo zit te lachenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik verraste RQ en Meki kLowJow wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |