Gleed uit omdat de zolen van zijn slippertjes niet tegen de waterplas konden.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
Flumina struikelde, Harry.
W'rom? Ik vond het zo veel leuker.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:05 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind dat je ons dat wel veel eerder had mogen vertellen, RQ
Oh, kan ook.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Gleed uit omdat de zolen van zijn slippertjes niet tegen de waterplas konden.
Ik dacht echt dat je zo'n vervelende krullebol a la Richard Quest zou zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
W'rom? Ik vond het zo veel leuker.
Dat zei de rest ook....ach....het voelt niet echt als een coming out of zoquote:Op donderdag 23 september 2004 21:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je zo'n vervelende krullebol a la Richard Quest zou zijn
Met mijn anti-slipzooltjesquote:Op donderdag 23 september 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, kan ook.
Wat was het nou? 3 Weken NRC voor 12 euro?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef Flumina het volgende:
[..]
Met mijn anti-slipzooltjes.
ik moet niet altijd naar die gladde verkooppraatjes luisteren
O, maak je niet druk, sommige van mijn vrienden zijn het ook en daar ga ik ook nog gewoon mee omquote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zei de rest ook....ach....het voelt niet echt als een coming out of zo.
...quote:Op donderdag 23 september 2004 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, maak je niet druk, sommige van mijn vrienden zijn het ook en daar ga ik ook nog gewoon mee om
Die bespraken dat bij hun vrienden van de Pinkstergemeentequote:Op donderdag 23 september 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
...![]()
Hoe gingen hun ouders ermee om?
Ik krijg steeds een time-outquote:Op donderdag 23 september 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
Foto's van Dokter zijn binnen
Ik zit hier toch al op 87% nuquote:Op donderdag 23 september 2004 21:19 schreef Sidekick het volgende:
*plakt topic aan plafond*
dude, 7 k / sec, dat zijn pre 2000 'snelheden'quote:Op donderdag 23 september 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik merk het hier aan me bandbreedte
Vertel, of aanvaard de consequenties. Ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:25 schreef RichardQuest het volgende:
Toen jij weg was, Sidekick....man man. Wat hebben we toen genoten.
Veel beter dan Evanescence.
Dat waren vroeger biermaatjes, maar ja, ik ging wel naar school hequote:Op donderdag 23 september 2004 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
[[afbeelding]
Harry man, je het ons dit veel eerder moeten vertellen!
Ik had mensen al van tevoren gewaarschuwd... en nog bleken sommigen verbaasd dat ik geen 'blanke' autochtone Nederlander wasquote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zei de rest ook....ach....het voelt niet echt als een coming out of zo.
En kleinquote:Op donderdag 23 september 2004 22:13 schreef RichardQuest het volgende:
Was trouwens een lekkere pizza, maar wel heel sober![]()
Had je het restant niet in een zakje kunnen doen en het in het volgende restaurant opeten?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En klein
Mijn zakken zaten alle vol.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Had je het restant niet in een zakje kunnen doen en het in het volgende restaurant opeten?
DrW zat nogal ver bij me vandaan... en toen wassie wegquote:Op donderdag 23 september 2004 22:30 schreef RichardQuest het volgende:
DrW had nog plaats in z'n zakken...
Volgende keer 5 a 6 megapixel foto's?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
Hij heeft wel zijn best gedaan om de resolutie zo hoog mogeljk te krijgen.. Je kan de neusharen van sommige debaters zien![]()
Er is nog niets gepland.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
Wanneer is de volgende meet eigenlijk? Is het thema gerelateerd?
Ja, kunnen we gelijk zien wat voor vleesch we in de kuip hebben, nietwaarquote:Op donderdag 23 september 2004 23:16 schreef Sidekick het volgende:
Wat?! Vrouwen laten bepalen hoe, wat en wanneer?!?
Hmm, eigenlijk een goed plan.
Gezien die ongewone aandacht is dat maar goed ookquote:Op donderdag 23 september 2004 22:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
DrW zat nogal ver bij me vandaan... en toen wassie weg
Ik zit daar niet aan z'n kont ofzo hoor... Ik weet ook niet waarom hij zo zit te lachenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik verraste RQ en Meki kLowJow wel
Deal. Dan zijn we vast wel toe aan de 5de POL-meet.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:51 schreef Tuana het volgende:
Volgende meet over maandje of 7/8?
Welterusten. Moge jouw gemoedstoestand beter zijn dan de mijne....quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:07 schreef Sidekick het volgende:
Maar, biatches, ik ga slapen.
Leuk homostel!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik verraste RQ en Meki kLowJow wel
* SCH moet toch maar eens langskomenquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
![]()
Ja, zo'n RQ dat is toch maar behelpenquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH moet toch maar eens langskomen![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, zo'n RQ dat is toch maar behelpen
Ja hij zit rechts... in het vorige topic zijn trouwens veel meer foto's van de meet te vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:06 schreef SCH het volgende:
[..]Slechte techniek? hij zit rechts voor de kijker???
Hey leuk, zal ik cijfers geven?quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja hij zit rechts... in het vorige topic zijn trouwens veel meer foto's van de meet te vinden.
Ik was een beetje laat, dus iedereen was al uitgegeten tegen de tijd dat ik ten tonele verscheen. Toch netjes dat ze gewacht hebben tot ik nog iets besteld en gedeeltelijk opgegeten had. Normaal eet ik wel iets meer jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey leuk, zal ik cijfers geven?![]()
Eet je wel genoeg kLowJow?
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zit daar niet aan z'n kont ofzo hoor... Ik weet ook niet waarom hij zo zit te lachen![]()
De linkse users zijn veruit het aantrekkelijkst, dat stukje D66 vlees is ook niet onaardigquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:24 schreef kLowJow het volgende:
en ja... ga jij het POL-mannenvlees eens lekker beoordelen
Was er een D66-er op de meet?!quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
De linkse users zijn veruit het aantrekkelijkst, dat stukje D66 vlees is ook niet onaardig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Was er een D66-er op de meet?!
Het is misschien mijn bitch, maar om hem gelijk mijn bilmaatje te noemen gaat me toch iets te ver... Aan een dergelijk diepgaande relatie gebaseerd op liefde, vertrouwen en monogamie ben ik nog niet toe.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
[..]Jouw bilmaatje
Ja, dat is wat je doet als je in bed ligt he.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
[..]Jouw bilmaatje
Wat lief dat Ype in slaap is gevallen![]()
Voor jou is een restaurant gelijk aan bed??quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, dat is wat je doet als je in bed ligt he.
Wanneer ben ik in slaap gevallen in het restaurant dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jou is een restaurant gelijk aan bed??![]()
Het zou kunnen zijn dat ik gewoon moe werd van mijn medemeetgenoten natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef SCH het volgende:
Foto 38 zit je heerlijk te tukkelen
http://www.microformatica.com/2004-09(sep)/quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:40 schreef Chewie het volgende:
Zijn de foto's van DrWolffenstein nog ergens te bewonderen?
Link die hij gaf in het vorige topic is dood
Het levert hoe dan ook een lieflijk tafereeltje opquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat ik gewoon moe werd van mijn medemeetgenoten natuurlijk.
Maar ik sliep niet.
http://www.clubmore.nl/more/index.htmlquote:Op donderdag 23 september 2004 22:58 schreef Harry_Sack het volgende:
laten we het Tuana en Maerycke bepalen![]()
Da's wel zo leuk voor de meet
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.clubmore.nl/more/index.html
De woensdagfeesten.
Dan moeten ze wel elke keer veel bestellen in 1xquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.clubmore.nl/more/index.html
De woensdagfeesten.
Bij mij thuis ook nietdus doet het wel, zal wel aan de firewall op mijn werk hebben gelegenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
http://www.microformatica.com/2004-09(sep)/
Die link is niet dood. Ik kan hem nog steeds opvragen.
linkje is niet dood maar het zijn wel kutfoto's..quote:Op maandag 27 september 2004 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij mij thuis ook niet, zal wel aan de firewall op mijn werk hebben gelegen
Geen fotosoepmateriaal?quote:Op maandag 27 september 2004 22:39 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
linkje is niet dood maar het zijn wel kutfoto's..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |