Eindelijk iemand die het begrijpt. Dus hups, bloesje uit, en tieten posten jij!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:00 schreef Insomaniac het volgende:
Correctie op de OP; nu foto's plaatsen en anders optyfen.
het is nu toch vanavondquote:Op donderdag 23 september 2004 18:00 schreef Insomaniac het volgende:
Correctie op de OP; nu foto's plaatsen en anders optyfen.
lul niet man, jij kan niet lezenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:03 schreef stinkie het volgende:
falmoesjes
LUL, je kan niet eens een behoorlijke TT maken
ooooohhh, oeoeoeoe, je zit te modden in andermans forum, dat mag ook nietquote:Op donderdag 23 september 2004 18:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
lul niet man, jij kan niet lezen
PMS?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
Wordt er nou nog getyft of wat?
Mens, ik ben al op zoek naar een toetenfotoquote:Op donderdag 23 september 2004 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
Wordt er nou nog getyft of wat?
Uiteraard had jij de laatste. Ik hield me expres in.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:04 schreef stinkie het volgende:
Ik had de laatste trouwens
En niet door het slotje heenposten, dat mag niet
Sodeflikker op met je aannames.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
PMS?![]()
heb je geen spatiequote:Op donderdag 23 september 2004 17:59 schreef UIO_AMS het volgende:
zo dan
vanavond dus foto's en anders optyfen![]()
Ja, vrolijk ding. Post je memmen!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sodeflikker op met je aannames.
Sterf dood. Bijna.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, vrolijk ding. Post je memmen!
Ja ja, de liefdesverklaring komt straks wel. Zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sterf dood. Bijna.
Toeten. Lees de TTquote:Op donderdag 23 september 2004 18:21 schreef dingendoener het volgende:
huh....... wat voor foto's?
tieten?
Ik ben de beroerdste niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
Dirkh.
In dit topic, omdat dit de laatste is. De apotheose.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:30 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben al geweest.
En nu in begrijpelijk Engels of Nederlands.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:35 schreef Tessje het volgende:
You liver is such a bitch sometimes
1. posten of optyfenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:35 schreef Tessje het volgende:
You liver is such a bitch sometimes
Inso.. Ik heb 5 minuten in de lift vastgezeten waarna ik 5 etages omhoog mocht klimmen. Ik heb een zeikwijf van een brigadier een half uur aan de telefoon gehad. Ik heb overgewerkt EN als dat niet genoeg is ben ik ongesteld.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En nu in begrijpelijk Engels of Nederlands.
Dat is nog steeds geen excuus om foutieve Engelse zinnen te typen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Inso.. Ik heb 5 minuten in de lift vastgezeten waarna ik 5 etages omhoog mocht klimmen. Ik heb een zeikwijf van een brigadier een half uur aan de telefoon gehad. Ik heb overgewerkt EN als dat niet genoeg is ben ik ongesteld.
Shut up dus
Toeten zijn borsten en bifi's piemels.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:41 schreef dingendoener het volgende:
Mischien ben ik dan wel de aller mongoolste newbee die ooit een dinges in deze sait heeft gezet. maar eeeeeuh ik snap dus ook echt niet wat bifi's en toeten in houdt. maar ja ik denk dat ik maar weer ff een........................ huuaa ben vergeten wat ik dingen enzo.
Your liver can be such a bitch sometimes...quote:Op donderdag 23 september 2004 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen excuus om foutieve Engelse zinnen te typen.
Shut up dus..
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:41 schreef Insomaniac het volgende:
UIO?
Heb jij al een borsthaarkroel(st)er?
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor de navel met haar fetish!
[afbeelding]
Ik heb meer problemen met de bifi.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:ik durfde het niet woehahahahahaha
De toepels wil ik wel voor mijn rekening nemen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb een hele bekwame toetenmasseur. Al gaat het mij meer om de toepels.
Schattig naveltje trouwens.
Juist. En lees de OP eens.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben er niet en dan komen er opeens foto's..
Ik heb gisteravond al m'n toeten gepost.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Juist. En lees de OP eens.
pssst, word je er zelf ook niet een beetje moe van?quote:Op donderdag 23 september 2004 18:57 schreef Tessje het volgende:
Cerror heeft trouwens een hele mooie bifi jingle gemaakt in 15 minuten
Teringherrie dus...
jingle voor de liefhebbers...
Gaat het niet om. Dit is het laatste topic hierover. Samenvatting en eventuele uitbreiding dus.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb gisteravond al m'n toeten gepost..
Ik ben chagrijnig dus het magquote:Op donderdag 23 september 2004 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, word je er zelf ook niet een beetje moe van?
Bijnaquote:Op donderdag 23 september 2004 19:20 schreef So_Addictive het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bijna![]()
Nog even dooroefenen en het lukt je!![]()
Ik vind dat je daar een heel goed punt hebt.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Tegenover een bifi moet eik een cameltoe staan.
Na Dirkhs mooie bifi dus eerst zo één en dan volgt weer een bifi
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Na Dirkhs mooie bifi dus eerst zo één en dan volgt weer een bifi
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo zijn er ook mensen met een schoenenfetish die wij hier niet tekort willen doen:quote:Op donderdag 23 september 2004 18:37 schreef Dirkh het volgende:
Voetenfetish
[afbeelding]
Voor de voetenfetish die hier ronddoolt.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Is iedereen foto's maken soms?
Mooi naveltje heeft jouw schaap Dirkh. Wilde net gaan vragen om wat foto's van navels. Een simpel opstapje voor bijvoorbeeld So_Addictive.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:13 schreef Dirkh het volgende:
Navels
Mijn thaise schaap heeft ingestemd met het plaatsen van haar navel, dit om de dames hier een beetje aan te sporen.
[afbeelding]
Juist! En nu met je voeten in die witte!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:19 schreef So_Addictive het volgende:
zei iemand schoenenfetish???
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Of alleen die laarzen en verder niets.
niet lullen, foto's postenquote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef stinkie het volgende:
Hoi, ben weer thuis
lekker gehupst enzo
ik heb me tampeloeris eergister al gepostquote:Op donderdag 23 september 2004 21:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
niet lullen, foto's posten
telt niet meer. dit is de samenvatting + wat eventueel extra.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:18 schreef stinkie het volgende:
ik heb me tampeloeris eergister al gepost
geef maar gewon toe, je wil me in een rokje zienquote:Op donderdag 23 september 2004 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
telt niet meer. dit is de samenvatting + wat eventueel extra.
ik en velen, stinkie, ik en velenquote:Op donderdag 23 september 2004 21:24 schreef stinkie het volgende:
geef maar gewon toe, je wil me in een rokje zien
ik kleed me wel weer omquote:Op donderdag 23 september 2004 21:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ik en velen, stinkie, ik en velen :')
Zeg wat is die rode vlek linksboven? Heb je d'r geslagen om 'r aan te sporen ofzo? Je weet toch dat je op de buik moet slaan om geen uitwendige sporen achter te laten.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:13 schreef Dirkh het volgende:
Navels
Mijn thaise schaap heeft ingestemd met het plaatsen van haar navel, dit om de dames hier een beetje aan te sporen.
[afbeelding]
Toevallig zag ik dinsdag in CSI dat je dat beter met een telefoonboek kan doen. Dus dat heb ik gedaan, niet zo'n goede tip.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg wat is die rode vlek linksboven? Heb je d'r geslagen om 'r aan te sporen ofzo? Je weet toch dat je op de buik moet slaan om geen uitwendige sporen achter te laten.
Slecht hoor Dirkh
ja, geef mij de schuld. Ik probeer je nog wat te leren hoe je met de situatie om moet gaan. Als jij nou niet zo lullig tegen d'r had geweest, met opmerkingen als schaap en heks had je nu niet hoeven slaan.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:49 schreef Dirkh het volgende:
In plaats je trouwens nou eens aardig tegen d'r doet trouwens, weet je wel hoeveel ik heb moeten slaan om haar stil te laten staan voor de foto?
zit hier al uren klaar met m'n bififoto, maar eerst mogen wat anderen postenquote:Op donderdag 23 september 2004 22:25 schreef stinkie het volgende:
dood
iedereen is je al voor geweest lulhannesquote:Op donderdag 23 september 2004 22:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zit hier al uren klaar met m'n bififoto, maar eerst mogen wat anderen posten
vrouwen en in dit topic eikelquote:Op donderdag 23 september 2004 23:16 schreef stinkie het volgende:
iedereen is je al voor geweest lulhannes
't is gebeurd. Bifi's, buikjes, navels, voeten, zelfs mijn schaaps navel. En wat doen die wijven hiero? Nou? Ze zitten een beetje te vingeren op UIO_AMS toeten!quote:Op donderdag 23 september 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
de rek is d'r een beetje uit zo te zien....
We waren op jou aan het wachten.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
daarom is dit ook het laatste topicquote:Op donderdag 23 september 2004 23:24 schreef Adelante het volgende:
grote bek en geëmancipeerd, maar nog zo ver achter op mannenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:26 schreef Dirkh het volgende:
't is gebeurd. Bifi's, buikjes, navels, voeten, zelfs mijn schaaps navel. En wat doen die wijven hiero? Nou? Ze zitten een beetje te vingeren op UIO_AMS toeten!
niet eens m'n bifi voor hoeven postenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:26 schreef Dirkh het volgende:
't is gebeurd. Bifi's, buikjes, navels, voeten, zelfs mijn schaaps navel. En wat doen die wijven hiero? Nou? Ze zitten een beetje te vingeren op UIO_AMS toeten!
nou kom maar op met die foto's dan, nu ik er toch benquote:Op donderdag 23 september 2004 23:27 schreef boebiedoe het volgende:
We waren op jou aan het wachten..
ja, het word tijd voor nieuwe pics, ik heb me al suf gerukt op die toet van Blinky, word nu wel tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 23 september 2004 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
stoppen op het hoogtepuntquote:Op donderdag 23 september 2004 23:27 schreef UIO_AMS het volgende:
daarom is dit ook het laatste topic
nee, niks ervan, dies van mij. Traditie enzoquote:Op donderdag 23 september 2004 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
stoppen op het hoogtepunt
dan neem ik de lapo wel
De lapo is mooi voor mij.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, niks ervan, dies van mij. Traditie enzo
Kun jij door slotjes heen posten?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:31 schreef boebiedoe het volgende:
De lapo is mooi voor mij..
schapen scheren?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Waardig afscheid. Maar wat moet ik morgen doen?
Ik krijg je nog wel.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kun jij door slotjes heen posten?
genoeg offtopic gelul nuquote:Op donderdag 23 september 2004 23:35 schreef Adelante het volgende:
schapen scheren?
Pardon?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef boebiedoe het volgende:
Ik krijg je nog wel.
hallo, mijn kont is aanleiding voor deze reeks geweestquote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef UIO_AMS het volgende:
genoeg offtopic gelul nu
post jij eens wat in dit laatste topic, ter inspiratie voor de dames
Daar zien we anders helemaal niks vanquote:Op donderdag 23 september 2004 23:48 schreef Blinky het volgende:
Hallow ik ben er ook
ha, mooi, leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:48 schreef Blinky het volgende:
Hallow ik ben er ook
Dat jij mijn toetfoto mist...daar kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar zien we anders helemaal niks van
Laatste topic, dus niet zeuren en gewoon posten.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:51 schreef Blinky het volgende:
Dat jij mijn toetfoto mist...daar kan ik niks aan doen
en we weten bijna wel zeker dat je er 2 hebtquote:Op donderdag 23 september 2004 23:54 schreef Blinky het volgende:
Ik heb mijn toet al gepost!!!!
Daarom!quote:Op donderdag 23 september 2004 23:55 schreef Blinky het volgende:
En hoezo laatste topic? Dit is toch geen reeks?
Maar...maar...maarquote:Op donderdag 23 september 2004 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daarom!
Stoppen op het hoogtepunt en zo. Vandaar nu nog posten. Ter afsluiting.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:58 schreef Blinky het volgende:
Maar...maar...maar
Het was zo leuk!
Luister eens muts, het is een bifi topic. Daar hebben we inmiddels ruimschoots aan voldaan!quote:Op donderdag 23 september 2004 23:58 schreef Blinky het volgende:
[..]
Maar...maar...maar
Het was zo leuk!
hou het dan leuk, toet postenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:58 schreef Blinky het volgende:
[..]
Maar...maar...maar
Het was zo leuk!
QUOTE!!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee Dirkh! Gewoon hier al die zaken posten.
Niet alleen maar bifi]'s hier. Dit is de laatste.
Er zit een bifi in verstopt!quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
QUOTE!!!!!
Whehehequote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef Dirkh het volgende:
QUOTE!!!!!
nu alleen het tweelingzusje nog hequote:Op vrijdag 24 september 2004 00:24 schreef Blinky het volgende:
Speciaal voor Dirkh !
hij doet het anders nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:24 schreef Blinky het volgende:
Speciaal voor Dirkh !
Duhquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hij doet het anders niet
Ja lul, of je verwijderd ze van de server, bijdehand!quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
En nu de linkjes wegwerken mense
Welke linkjes?quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
En nu de linkjes wegwerken mense
Niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:28 schreef Blinky het volgende:
Duh![]()
mensequote:Op vrijdag 24 september 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
mense
Ja, het is half één, ik heb veel te velel bier op en veel te weinig gegeten. Teveel gerookt en teveel gerukt. Dat kost ook energie!quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:30 schreef Blinky het volgende:
[..]
mense![]()
Goede reden om mijn schaap eens in het donker te betasten. Trusten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, het is half één, ik heb veel te velel bier op en veel te weinig gegeten. Teveel gerookt en teveel gerukt. Dat kost ook energie!
Nog maar 147 posts.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:45 schreef stinkie het volgende:
luie donders
FD?quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nog maar 147 posts.
Ik werd even wakker gehouden door FD. Dus nog maar even niet slapen.
huh?quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snuif duif![]()
Je kan het stinkiequote:Op vrijdag 24 september 2004 01:51 schreef stinkie het volgende:
het word een lange nacht
137
Eigenlijk wel he.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:51 schreef beaverhausen het volgende:
wat een kutreeks was het eigenlijk..
Nog wel meer ook. Maar nu is het dus voorbij.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:14 schreef boebiedoe het volgende:
Maar het heeft wel de bifi van snakey opgeleverd..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:36 schreef Tokay het volgende:
Heb ik 'm over het hoofd gezien misschien?![]()
lurckerquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:36 schreef Tokay het volgende:
Zit ik me helemaal suf te scrollen op zoek naar de beloofde bifi van UIO...
![]()
Heb ik 'm over het hoofd gezien misschien?![]()
Ja, mag ik?quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:45 schreef UIO_AMS het volgende:
lurcker
Kom maar op msn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:50 schreef Tokay het volgende:
Ja, mag ik?![]()
Ik moet toch weten wat voor bifi ik in de kuip heb?![]()
Ja hallo. Heb je gisteravond meerdere malen per msn proberen te bereiken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:30 schreef yvonne het volgende:
Beetje bifi's posten als ik ziek ben, kunnen jullie wel
Stuur ze dan naar mn mailbox om me op te vrolijken
Vrolijk me op ...
Ik benquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hallo. Heb je gisteravond meerdere malen per msn proberen te bereiken.
*eeuwig dankbaar*quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo. En nu niet meer zeuren.
Het eind van de week zei ik, het is vrijdag. Nog twee dagen. Maar ik denk dat het straks wel gaat komen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:40 schreef yvonne het volgende:
O, en ik bloed nog steeds niet, Dirkhs's kalender klopt niet.
Toetennietreeksquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef yvonne het volgende:
En wat gaan we na de bifi's niet reeks doen?
Toepelaria!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:45 schreef yvonne het volgende:
Kwartoet?
Ga boven de wc hangen kots dat laatste beetje vast voedsel wat je in je maag hebt er ff uit. Via je neus!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:45 schreef yvonne het volgende:
dirkh!!! fl;ikkersteent op in mn kwartoet.
Welquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:50 schreef Dirkh het volgende:
nee
ziek ventjequote:Op vrijdag 24 september 2004 09:51 schreef Dirkh het volgende:
TWISTER!!! Jaaaa, naakt twisters foto's maken. Met bloederige dozen!
Heb ik de hele nacht al gedaan, heb het opgevangen en samen met dat klonterige schaamhaar verstuurd,quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga boven de wc hangen kots dat laatste beetje vast voedsel wat je in je maag hebt er ff uit. Via je neus!
Goed plan juistquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ziek ventje
Wat heb jij met Dronten? Ik woon niet in Dronten, niet eens in de buurt. Ik zou er nog niet dood willen liggen. Hoewel....nee toch niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik de hele nacht al gedaan, heb het opgevangen en samen met dat klonterige schaamhaar verstuurd,
naar Dronten
Of daar in de buurt
Ik denk dat yvonne straks gewoon door gaat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Waardig ook.
Vraag een toetenfoto van yvonne, dan is het zo over.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:53 schreef boebiedoe het volgende:Ik ben geil.
.
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik wou dus een kwartet maken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
.
Als ik zeg dat je in dronten woont, woon je in Drontenquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heb jij met Dronten? Ik woon niet in Dronten, niet eens in de buurt. Ik zou er nog niet dood willen liggen. Hoewel....nee toch niet.
Hier een bifi.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:53 schreef boebiedoe het volgende:Ik ben geil.
.
Zeg maar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik wou dus een kwartet maken..
Heeftie allang, sindsdien stalktie mequote:Op vrijdag 24 september 2004 09:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vraag een toetenfoto van yvonne, dan is het zo over.
Ik ga alvast inpakken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je in dronten woont, woon je in Dronten
Neuk een schaap, schijnt leuk te zijn!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:53 schreef boebiedoe het volgende:Ik ben geil.
.
Niet iedereen heeft die.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:55 schreef yvonne het volgende:
Heeftie allang, sindsdien stalktie me
Veel dus, zoals in VEEL...quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:57 schreef yvonne het volgende:
En veel lichaamshaar
Deze nog niet vol zijn. Jij goed gezien hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:59 schreef Adelante het volgende:
vol nog niet deze is?
He muts, als jij iets per post verstuurd, doe je dat dan met rooksignalen of zo, want ik heb hier nog geen pakketje binnen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:57 schreef yvonne het volgende:
En veel lichaamshaar
houd die bacillen bij je....quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:00 schreef yvonne het volgende:
Sinds die kutkast mod is, hoor of zie je niks meer van hem he,...
Heb je het nou over Knut ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:00 schreef yvonne het volgende:
Op die manier heb JIJ zijn mond gesnoerd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:00 schreef yvonne het volgende:
Speciaal gekweekt voor borstkroelersquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:58 schreef yvonne het volgende:
Veel dus, zoals in VEEL...
Niet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die.
Waarom vergelijk jij mij met een kast ? En dan nog wel een kutkastquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb je het nou over Knut ?
En jij bent ook niet meer wat je geweest was sinds je blauw bent. Je post hodfr zomaar, zonder waarschuwing je bifi, borsten en schoenen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Speciaal gekweekt voor borstkroelers
Is DIE dan tenminste een beetje sexy?quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of ik haal mijn vader er bij.
En die kast is nog homo ookquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij mij met een kast ? En dan nog wel een kutkast
KNUT!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij mij met een kast ? En dan nog wel een kutkast
Laat ik je dan even waarschuwen. Die bifi staat ook al op deze pagina.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:02 schreef Dirkh het volgende:
En jij bent ook niet meer wat je geweest was sinds je blauw bent. Je post hodfr zomaar, zonder waarschuwing je bifi, borsten en schoenen.
Viel het op?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op die manier heb JIJ zijn mond gesnoerd.
Mijn vader is heel erg sexy, dat zit namelijk in de familie. (en nee het heeft mij niet overgeslagen)quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is DIE dan tenminste een beetje sexy?
Laat hem zn bifi posten!!!
Dirkh!quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
KNUT!!!!!!!![]()
lul
ja, maak me anders meteen KLB mod ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:02 schreef yvonne het volgende:
En die kast is nog homo ook
Ik vind het een ban waard
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Laat ik je dan even waarschuwen. Die bifi staat ook al op deze pagina.
en gedeeltelijk blauw?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:06 schreef Knut het volgende:
Blauwe mensen met blauwe icoontjes zijn heel erg fout. Is je dat al eens verteld ?
Dat valt op zich wel mee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
en gedeeltelijk blauw?
Ik heb jouw bifi ook gezienquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik zie het.
nee, is me nog nooit verteld.... moet ik hem aanpassen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:06 schreef Knut het volgende:
Blauwe mensen met blauwe icoontjes zijn heel erg fout. Is je dat al eens verteld ?
whehehequote:Op vrijdag 24 september 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:ik zie het.
Daar is er maar 1 van.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Dirkh het volgende:
Ja, en rode mensen met een rode doos, is helemal erg fout.
Een echte homo eigenscahpquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee.
Maar merendeels blauw is fout.
Zoals Adelante in dit geval. Het lijkt wel alsof hij een bijpassende kleur heeft uitgezocht :
Heb je weer eens wat van haar nodig?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Knut het volgende:
[..]
Daar is er maar 1 van.
Dus dat valt nog mee.
Niets moet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, is me nog nooit verteld.... moet ik hem aanpassen dan?
Het is een V&A mod.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:06 schreef Knut het volgende:
een rode doos met een rose tasje vloekt idd als de neten!quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:08 schreef yvonne het volgende:
Een echte homo eigenscahp
Neequote:Op vrijdag 24 september 2004 10:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je weer eens wat van haar nodig?
ff kijken wie daar inzitten dan!quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:08 schreef Knut het volgende:
Niets moet.
Maar anders kom je straks in het "Kijk ons geil blauwe usename's met bijpassend icoontje hebben"- kliekje.
Wil je dat ?
Daar kan die ook niks aan doenquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het is een V&A mod.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:08 schreef Knut het volgende:
[..]
Niets moet.
Maar anders kom je straks in het "Kijk ons geil blauwe usename's met bijpassend icoontje hebben"- kliekje.
Wil je dat ?
Wie.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:08 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het is een V&A mod.
Troel, de OUD users, de GPDers, feefy en riann.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ff kijken wie daar inzitten dan!
Uiers_Pmsquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:12 schreef yvonne het volgende:
Wie.....
Motje?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:12 schreef Dirkh het volgende:
Ja, hallo!
da's dan iig één pijpslet en twee weightwatchersquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:13 schreef yvonne het volgende:
Troel, de OUD users, de GPDers, feefy en riann.
Ik ben net een boterham aan het eten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
y en riann.
Toeten. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:13 schreef yvonne het volgende:
Motje?
Tel nog eens goed?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's dan iig één pijpslet en twee weightwatchers
Lees de OP eens.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:15 schreef Bolletje... het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Gecondoleerd Yvonne![]()
Jij ook meis, kijk de hele tijd naar mn schilderij, je weet waar hij hangt he ..quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:15 schreef Bolletje... het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Gecondoleerd Yvonne![]()
Post je flamiesje eens danquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lees de OP eens.
Ja dag. M'n bifi staat er nu al 4 keer in. Het wordt wel een tijd voor een cameltoe.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:18 schreef yvonne het volgende:
Post je flamiesje eens dan
Alf had geen toeten!quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:20 schreef Dirkh het volgende:
alfscheid
Wel lekker veel haar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alf had geen toeten!
Buikje, buikje, buikje, buikjequote:
Als deze vol is, gaan we in TRV verderquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel lekker veel haar.![]()
je hebt het allermooiste schilderij van de wereld, pfff ding gaat nog een hoop geld waard wordenquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ook meis, kijk de hele tijd naar mn schilderij, je weet waar hij hangt he ..
En wat voor een! Een met een navel die zo diep is, dat je je flesje bier er in kan zetten.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Buikje, buikje, buikje, buikje
Ik vervang hem.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:20 schreef Adelante het volgende:
is stinkie d'r al?
Had je Pa die andere ook verkocht?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
je hebt het allermooiste schilderij van de wereld, pfff ding gaat nog een hoop geld waard worden
wel je inhoud er op afstemmen dan!quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef boebiedoe het volgende:
Ik vervang hem.
rimpelsquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:24 schreef Bolletje... het volgende:
Owja, dus..ehm nee, ik post mijn tieten niet.
Ze zitten net in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |