Ik ga de film straks of morgen kijken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef roy4eva het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over jou?
Bovendien heb ik daar al rondgeneusd, en guess what? De "bellievers" hebben naar mijn mening goede punten.
Oja, had je 'm al bekeken dan? Je had 'm toch binnen?
Grts,
Roy
Tja als je liever mensen geloofd die niet de kennis hebben die de mensen in de docu op NG hebben dan zal je het wel nooit geloven.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef roy4eva het volgende:
[..]
Hmm, tja, hmzz, ach ja natuurlijk...
Ik wil 'm best kijken hoor (hebbie link?) , maar van docu's op tv raak ik niet meer zo overtuigd. En volgens mij moet jij dus het filmpje zien wat ik in mijn vorige (volgens sommige totaal overbodige) topic heb geplaatst.
Raw foto's en videobeelden van het Pentagon op de bewuste dag rechtstreeks van CNN en andere nieuwszenders, zoals in 911 plane site wordt behandeld,en bloedserieuze vragen worden gesteld, dat is interessant, maareh... ik wil wel eens antwoorden zien op deze vragen!!. Het lijkt me het leukst als de twee docu's (dus "jouw" docu en de 911 in plane site docui) met elkaar worden vergeleken. Ben beniewd...
Enneh, als dat vliegtuig daadwerkelijk in het Pentagon knalde, dan weet je vast wel waar het vliegtuig nu is, niet? en dan weet je ook wel dat de kerosine in een vliegtuig vast niet een paar dagen lang zal branden niet? nee, dat blijft maar een paar uurtjes branden joh, en dat die pc op 1 meter afstand en dat boek op dito afstand niet verbrand is... ach, details, details.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
noem het maar Op de hoogte zijnde ipv believers.
en daarnaast. niet een paar duizend.
maar al tien zowat wel honderd duizenden zijn al op de hoogte van de inside job.
Je hebt gelijk ik zat in het verkeerde topic, heb mijn posts ook al in het goede topic gezet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:14 schreef coz het volgende:
NO OFFENCE
kan iedereen even opbokken met het off topic gebeuren
het _zou hier moeten gaan_ over de oefeningen die op die dag gehouden zijn
zo moeilijk _leek_ me dat niet
is maar de derde keer dat ik het vraag ofzo![]()
---------off topic---------------quote:There is no credible evidence to suggest that 9/11 was an "intelligence failure." The real intelligence failure has been in the media (both corporate owned and foundation funded "alternative" media), which has not bothered to connect the dots of the evidence. The "Complete 9/11 Timeline," by the Center for Cooperative Research, has more than 1,000 mass media articles that show that 9/11 was not a "failure." The official 9/11 Commission which supposedly investigated the attacks failed to ask the most basic questions and ignored nearly all of the best evidence
of wat als niet ze halverwege toch bedachten dat die kerncentrale mss wel leuker was dan twee torensquote:The anthrax attacks on the media and the Democratic leadership in the Senate (when Congress was considering the "Patriot Act")
uhmquote:Flight 11, the first hijacked plane, flew over Indian Point nuclear power station, just north of New York City (an attack there would have been much, much worse than 9/11).
zal dat boekje ook rekening houden met een vliegtuigquote:"Emergency Planning for Indian Point: A Guide for You and Your Family" is a booklet published as a public service by the plant's owner, Entergy Nuclear Northeast. Part "Hints from Heloise," part "Dr. Strangelove," the booklet has a cheerful blue cover decorated with drawings of a siren and a reactor dome. Inside, it is filled with tips like "Six Facts You Need to Know About KI—Potassium Iodide" (No. 1: it can protect your thyroid if you are exposed to radioactive iodine) and "helpful answers" to questions like "Could Indian Point explode like a bomb?" ("No. It is impossible for any nuclear power plant to explode like a bomb under any conditions.")
tja gelukkig weten terroristen niet hoe een kerncentrale er uit ziet ?quote:[]
Nowhere does the booklet explicitly mention sabotage, but this fear was clearly on the minds of the authors:
Q: How can I be sure that Indian Point is secure and well-protected?
A: Indian Point is defended by armed guards, sophisticated detection equipment and other advanced protection systems that meet or exceed federal, state and local requirements.
Dat het veel of weinig zijn maakt weldegelijk uit aangezien je het woord 'overschot' in je subtitle hebt staan. Als het nu niks uit zou maken, is het net zo'n suggestieve bewering als de beweringen die je in filmpjes langs ziet komen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:12 schreef coz het volgende:
maargoed .. je hebt dus die oefeningen ... en of dat er nou veel of weinig zijn
dan stop je die toch als je ontdekt dat er echte vluchten zijn gekaapt
dan gaat de vlieger nog niet eens op van we konden niet overal op tijd reageren omdat we bezig waren....
maar laten we maar zeggen dat als ze direct stoptenquote:In re. to: "Secretary of Transportation Norman Mineta was in the
Presidential Emergency Operating Center with Vice President Cheney as
Flight 77 approached Washington, D.C. On May 23, 2003 in front of the
9/11 Commission, Secretary Mineta testified:
"During the time that the airplane was coming in to the Pentagon, there
was a young man who would come in and say to the Vice President, "The plane is 50 miles out." "The plane is 30 miles out." And when it got
down to "the plane is 10 miles out," the young man also said to the Vice
President, "Do the orders still stand?" And the Vice President turned
and whipped his neck around and said, "Of course the orders still stand.
Have you heard anything to the contrary?"
As the plane in question hit the Pentagon, what else can we conclude but
that the 'order' was not to shoot down the aircraft and to let it find
its target."
----dit is dus van jones site... en dit is een reactie van een lezer----
I SUBMIT THAT THE "ORDER" IN QUESTION MORE ALONG THE LINES OF:
"SIR, SHOULD BE CONTINUE THE WARGAMES?"
"YOU HAVE NOT HEARD ANYTHING DIFFERANT, HAVE YOU?"
THE EFFECT WAS THE SAME HOWEVER. THE WARGAMES OBVIOUSLY WERE ORDERED TO CONTINUE NO MATTER WHAT EVENTS MAY TAKE PLACE. THEY WERE ALSO CLASSIFIED AS SECRET OR TOP SECRET SO THAT THE MANY LINE LEVEL STAFF INVOLVED COULD BE THREATENED WITH PROSECUTION IF THEY DISCUSSED ANY ASPECT OF THE WARGAMES. I ALSO SUBMIT, BASED UPON EVIDENCE I HAVE DISCOVERED, THAT THERE WAS IN FACT A GROUND BASED WARGAME IN PROGRESS AT THE PENTAGON WHEN IT WAS "ATTACKED".
---------------het is dus niet altijd AJ die schreeuwt--------
----------andere opmerking van een lezer-------
Thanks for the article on the wargames part of the 911 Coverup. One VERY important point no one talks about anymore: The air traffic controllers were ORDERED to take the tape recordings of 911 and cut them up into 1/4" pieces and scatter them in DIFFERENT wastebaskets. WHO GAVE THIS ORDER? It's VERY interesting. Thanks for all your good work!
quote:TAPE Voice2: "Is this real world or exercise?"
TAPE Voice1: "No, this is not an exercise, not a test."
TAPE Voice2: "Ah, do we want to think about scrambling [military] aircraft?"
TAPE Voice1: "Ah, God, I don't know."
TAPE Voice2: "That is a decision somebody is going to have to make sometime in the next ten minutes."
TAPE Voice1: "You know, everybody just left the room."
Dit heeft niks met de oefeningen te maken.quote:Op zondag 26 september 2004 11:32 schreef coz het volgende:
- andere jets vlogen eerst richting de zee omdat ze iets van het buitenland verwachten
Ik lees dat de rechter de zaak niet eens wilde behandelen. Hopelijk post de beste man al zijn gevonden bewijzen op internet zodat we zelf even kunnen kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:10 schreef Aurora025 het volgende:
Advocaat slachtoffers 11 september: Witte Huis organiseerde 911
http://www.daanspeak.com/USAUnderAttack07t-1.html
toch wel, in juni was er een amerikaanse senator die voor een veiligheids-commissie vermeldde dat de budgetten voor veiligheid verhoogd diende te worden, aangezien amerika anders kon rekenen met een aanslag door een vliegtuig op amerikaans grondgebied;quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:55 schreef UncleScorp het volgende:
"Toeval" of ... een teken dat ze de voorgaande waarschuwingen toch serieus genomen hebben, en dus al aan het oefenen waren om zich beter te wapenen. In die waarschuwingen was er nochtans geen vermelding van vliegtuigcrashes in gebouwen, dus dat hebben ze zelf ingevuld ... nice thinking , mag gezegd worden.
sorry, wat is de relevantie van dat tendentieuze artikel over Bush en eventuele bloed-cult achtergronden in zijn christendom...?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:23 schreef coz het volgende:
http://counterpunch.org/madsen04222003.html
quote:Sen. Charles "Chuck" Grassley, R-Iowa, complained in a letter to the FBI director, "You are sending the wrong signal to those agents who fought ó sometimes against senior FBI bureaucrats at headquarters ó to prevent the attacks."
Grassley asked Mueller to explain in writing his decision to nominate Bowman. He told Mueller that Senate testimony by Bowman during a closed Judiciary Committee hearing in July raised serious questions about the competence of lawyers in the unit.
Sen. Richard Shelby of Alabama, the senior Republican on the Intelligence Committee during its oversight investigation of the FBI, complained last month ó just days before Bowman won the award ó that Bowman's law unit provided "inexcusably confused and inaccurate information" to FBI investigators in Minneapolis during the Moussaoui case.
On Thursday, Shelby said the award showed "no accountability for poor performance at the bureau."
The Senate investigation also criticized Bowman's unit for blocking an urgent request Aug. 29, 2001, by FBI agents in New York to begin searching for Khalid Almihdar, one of the hijackers on the American Airlines flight that crashed into the Pentagon.
Bowman also headed the law unit in early 2000, when the FBI acknowledged serious blunders in surveillance during terrorism and espionage investigations. Among the problems, outlined in an April 2000 memorandum, were agents who illegally videotaped suspects, intercepted e-mails without court permission and recorded the wrong phone conversations.
tja dat het off topic is klopt ... if you cant beat them ..quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
sorry, wat is de relevantie van dat tendentieuze artikel over Bush en eventuele bloed-cult achtergronden in zijn christendom...?
Het hele artikel kent geen één verwijzing naar 11 september, en al helemaal geen verwijzingen naarde oefeningen ... totaal offtopic dus, je mening over die president mag duidelijk zijn, maar ik zie niet het nut in om een discussie over feitelijk zaken rondom 11 september al tezeer te laten verzanden in gevit op die man ... (daarbij doe je eerder pogingen tot waarheids-vinding teniet, dat gejen op Bush is een perfecte afleiding van werkelijk zoeken naar beschuldigende feiten )
toch apart ..aldie discutabele onderzoekenquote:Het twee stukje is wel interessant:
Inderdaad is die FBI beslissing om de laptop van die gearresteerde terreur-verdachtte niet te doorzoeken enorm twijfelachtig ...
Volgens mij zijn daar, bewust en onbewust door die legale afdeling grote fouten gemaakt, en is er in het latere 911 onderzoek te weinig aandacht aan besteed:
[..]
Het probleem is dat jouw stellingen niet goed onderbouwd zijn. De informatie die jij hebt vergaart kan net zo goed gemanipuleerd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er een complot is gesmeden als doel om het WTc te vernietigen. Waarom zou Amerika dat willen?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:15 schreef BaajGuardian het volgende:
het is ook niet zo simpel dat ik zou denken ach hun zijn allemaal maar geindoctrineerd.
zoals ik al zei , is het echt heel ingewikkeld om het te begrijpen .
Anderen niet verwijten dat ze niet onderbouwen als je zelf geen informatie vergaart.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:18 schreef Chewbacca het volgende:
Het probleem is dat jouw stellingen niet goed onderbouwd zijn. De informatie die jij hebt vergaart kan net zo goed gemanipuleerd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er een complot is gesmeden als doel om het WTc te vernietigen. Waarom zou Amerika dat willen?
Je bent een debunker ten top : "toeval"quote:Er zijn meerdere stellingen die het aanneembaar maken dat zoiets is voorgevallen echter valt dit niet te bewijzen. Het enige wat gezegd kan worden is dat er een aantal verdachte omstandigheden zijn maar dit kan net zo goed toeval zijn.
usa staat al langer op rand van faillissement hoor ... no newsquote:Oke stel dat Amerika een aanval op zichzelf heeft gepleegd waardoor de oorlog tegen het terrorisme in Afganistan en Irak een breden draagvlak heeft gekregen. Deze oorlog kost ontzettend veel geld waardoor dit een negatief effect heeft op de betalingsbalans. Op den duur zal dit Amerika op breken waardoor het concurrentie vermogen tov de aziatische landen sterk aangetast wordt.
zoals reeds eerder gezegd ... informeer jezelf eerst es een beetje vooraleer kritiek te geven op anderen ... zoek dus es op Patriot Act 1& 2 (en nr 3 ook al in de maak), en zoek ook es achter New Draft in 2005 ...quote:Dan heb je nog de meningen van Alex Jones. Deze man geeft aan dat globalisatie zal leiden tot een politiestaat. Dit alles heeft ten doel de mens slaaf te maken van het systeem. Al je bezittingen zijn van de overheid en deze bepaald ook wat je mag gebruiken. Werk wordt voor je gezocht en verder wordt de democratie aan banden gelegd. De aanslagen op de VS zijn het begin om de reeds in gang gezettie verandering kracht bij te zetten. De illuminati zitten hier achter en doen er alles aan om dit doel te verwezenlijken. Films worden gemanipuleerd om boodschappen te geven en mensen te manipuleren. Zaken die in de media terecht komen worden gescensureerd. Waarom geloofd men dit. Deze veranderingen zijn zo ingrijpend en allesomvattend dat wanneer dit echt zou gebeuren mensen absoluut achterdochtig worden.
Gelukkig hebben we nog mensen zoals jij die de waarheid weten ... share it with us pls !quote:Het probleem is dat bijvoorbeeld baaj alles onderbouwd met subjectiviteiten en er geen feiten op tafel worden gelegd. Verdachte omstandigheden zijn pure specualaties. Het probleem is dat jij conclusies verbind aan deze zaken. Ik veroordeel je niet, maar de waarheid is heel anders.
kom op zeg .. alsof baaj hier alleen schuldig aan zou zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:18 schreef Chewbacca het volgende:
Films worden gemanipuleerd om boodschappen te geven en mensen te manipuleren. Zaken die in de media terecht komen worden gescensureerd. Waarom geloofd men dit. Deze veranderingen zijn zo ingrijpend en allesomvattend dat wanneer dit echt zou gebeuren mensen absoluut achterdochtig worden.
Het probleem is dat bijvoorbeeld baaj alles onderbouwd met subjectiviteiten en er geen feiten op tafel worden gelegd. Verdachte omstandigheden zijn pure specualaties. Het probleem is dat jij conclusies verbind aan deze zaken. Ik veroordeel je niet, maar de waarheid is heel anders.
Dat is je volste recht, net zoals wij het recht hebben om verder te blijven zoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:14 schreef Chewbacca het volgende:
Dat is bullshit, ik geloof er gewoon niet in.
Misschien is het goed die financiele zwendel ook in perspectief te zien, met bepaalde put-transacties die opvallend hoog waren zijn in de dagen kort voor 11 september ongeveer 20 miljoen verdient (gedocumenteerd in "Black Tuesday: The World's Largest Insider Trading Scam" van Michael Ruppert: grotendeels in United en Amercian Airlines, Morgan Stanley Dean Witter & Co en Meryll & Lynch)..quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:34 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gezegd kan ik niets bewijzen ... anders was er geen discussie hé
Financiele zwendel op de beurs zie je ook al als toeval.
Wie is Bin laden? Je kan het van twee kanten bekijken. De believers zeggen dat Bin Laden door Amerika is gecreeerd en daar zijn macht door ontleent. De aanslagen die door het brein Bin Laden zijn uitgevoerd kan dan worden bestreden. Zoals altijd is wanneer er sprake is van een oorlog een leider aansprakelijk voor aanslagen. Bin Laden kan dan worden gezien als de zondebok.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
de boel zit ingewikkeld in elkaar geef ik toe ... een puzzel die we nooit gelegd zullen krijgen.
Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat kameleneuker Osama vanuit zijn zandbak zoiets opzet.
Chewbacca vraagt naar het waarom usa dit zichzelf zou aandoen ?
Stel zelfde vraag es voor Osama ... wat nut heeft die erbij ?
Dit zit daar in zijn woestijn en denkt, nou ik ga ff de usa wat pesten ? Wetende dat zijn land zal platgebombardeerd worden en dat hij voor de rest van zijn dagen voortvluchtige zal zijn .... idd klinkt logischer dan de usa-motieven.
Of anders is het om zijn jihad te krijgen ... nou, die is er nog steeds niet hé ... dan zet je zo een heuse operatie op en komt er uiteindelijk niets van ? Nah, dat klinkt nou bullshit.
En waren de binladens geen goede vriendjes met de Bushes ? Ze zijn na 911 allemaal netjes het land uitgevlogen, beschermd als het ware .
Ja ik denk dat dit ook goed mogelijk zou kunnen zijn. Bin laden wordt opgeworpen als 'leider' maar deze leiderschap stelt in feite zeer weinig voor. Ik zelf vrees dat wanneer je het extremisme en fundamentalisme in de kiem probeert te smoren je er uiteindelijk bedrogen uitkomt. Het is een guerillia oorlog die je niet kan winnen. Er zal altijd mensen die veel financiele middelen hebben en het fundamentalisme aanhangen, hierdoor zal er altijd geld zijn om aanslagen voor te kunnen bereiden. Door bijvoorbeeld de regeringen van Syrie of Iran om ver te werpen zal niet de oplossing worden gevonden. Dit zal de haat alleen maar laten toenemen waardoor aanslagen nog veelvuldiger zullen plaatsvinden. Deze mensen hebben een jarenlange haat ten opzichte van de westerse wereld dit krijg je er helaas niet zo maar uitquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:31 schreef RM-rf het volgende:
Bin Laden is natuurlijk de ultieme 'Bad Guy', niet enkel voor de neo-cons, die in hem een fundamentalistische moslim kunnen zien; maar ook voor vele anderen; de russen die in hem een westers georienteerde partizaan met CIA-opleiding zien, de anti-globalisten die weer een kapitalistische verwend rijkeluis-zoontje herkennen ...
Qua organisator is het gewoon een 'puppet', iemand die als hoofd van een organisatie gezien wordt, een James-Bond-achtige Goldfinger-boef die zogenaamd mastermind zou zijn...
Het is redelijk aannemelijk dat hij qua voorbereiding weinig voorkennis had (zelfs in de twijfelachtige videotape geeft hij aan dat hij slechts van tevoren gehoord had van de plannen en dat ze toen onderling overlegd hadden over de mogelijke gevolgen: niet bepaald iets dat iemand zegt over een aanslag die hij gepland zou hebben).
IK denk dat de werkelijkheid is dat de groep Bin Laden in feite veel breder is, helemaal geen centraal geleidde organisatie, maar een los-vast samenwerkingsverband van arabische, indiase en farsi-zakenmensen en politici
(kort voor de arrestatie van Ramzy Yoessef werd deze gewaarschuwd door een minster in Qatar, Qatar is ook de vermoedelijke verblijfplaats van sjeik Khaled Muhammad, allerminst 'schurkenstaten' als Iran en Syrie, of eerst Irak zijn het grootste gevaar, eerder de onvrede over de amerikanen die erg breed in sociale lagen in het midden-oosten genesteld is, zelfs de russen zullen dit mogelijk op een zeker moment willen uitnutten)
Als je en 'netwerk' zoekt, kun je misschien evenzeer kijken naar het netwerk van arabische en aziatische zakenlieden, die zeker geen kamelendrijvers meer zijn, maar die steeds meer financiele en economische macht krijgen, en zelf profiteren bij aandurende onlusten, regionale conflicten.
Dat klopt helemaal niet. Op de dag van de aanslagen was het nog helemaal niet bekend wie er achter zat. Er was wel een vermoeden, en dat vermoeden is ook uitgesproken, maar meer ook niet. Het is helemaal niet zo dat 'op moment dat vliegtuigen het wtc in gecrasht waren' het al bekend werd gemaakt dat al qaeda of bin laden erachter zaten. Dat werd pas de dagen na de aanslagen duidelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
Nou ik vond het wel fantastisch dat op het moment dat vliegtuigen juist in het wtc gecrasht waren, dat de nieuwszenders al direct de vinger wezen naar AlQaida en Osama.
Dat laatste was naar ik meen een hoax, net zoals geruchten als zouden joodse werknemers van het WTC de dag massaal hebben vrijgenomen ... allemaal bedachte onzin door mensen die daarmee politiek stemming willen zetten ...quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
Nou ik vond het wel fantastisch dat op het moment dat vliegtuigen juist in het wtc gecrasht waren, dat de nieuwszenders al direct de vinger wezen naar AlQaida en Osama.
Hoe verklaar je dat dan ? De nieuwszenders waren dus al getipt wie ze als schuldige moesten noemen ? Of waarschijnlijk kwam het door dat paspoort dat ze op de grond naast het wtc gevonden hadden ? Soit, ze waren er snel uit .
Israel wordt hier nu ook vernoemd ... doet me denken aan dat groepje israelis dat ze op 911 opgepakt hebben die daar met een camera op een bestelbusje de wtc-crashes stonden te filmen.
"we are israelis .. we are not your problem ..."
euh ... wie beslist wanneer iets een hoax is of niet ? Bij foto's van ufo's bijv kan je die foto nog onderzoeken, maar in dit geval ... ?quote:Dat laatste was naar ik meen een hoax, net zoals geruchten als zouden joodse werknemers van het WTC de dag massaal hebben vrijgenomen ... allemaal bedachte onzin door mensen die daarmee politiek stemming willen zetten ...
Project for the New American Centuryquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef ramzes het volgende:
1 woord: PNAC-document.
(of zijn dat 2 woorden...?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |