O, meneer heef took nog eisen over op welke locatie die zonnige dag moet zijn? Tssskkkquote:Op donderdag 23 september 2004 13:52 schreef zjroentje het volgende:
En ik blijf maar wachten op die zonnige dag.
hier begint de zon inmiddels door te brekenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:52 schreef zjroentje het volgende:
En ik blijf maar wachten op die zonnige dag.
Laat je eigen eens ff nakijken bij een psychiater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:beste mensen van nederland vanmorgen is Andre Hazes overleden aan een hartstilstand. toon medelijden en zet AH (Andre Hazes) voor je msn naam, stuur dit naar al je mensen in jemsn lijst als je een hart hebt. Andre Rust In Vrede. En nog bedankt voor die mooie tijden
Andre heeft dus een beroerde dag gekozen om te sterven!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:51 schreef rubbereend het volgende:
dus vandaag alle drank op kosten van Bruce
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Andre heeft dus een beroerde dag gekozen om te sterven!
Christ almighty, wat een waanzinquote:Op donderdag 23 september 2004 14:35 schreef DIGGER het volgende:
Dan lees je dus overal ineens dit soortcrap
:
[..]
Laat je eigen eens ff nakijken bij een psychiater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedoel dus het stukkie dat DIGGER quote ...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Christ almighty, wat een waanzin
Wij hebben blijkbaar geen hart - bovendien ga ik de Appie niet sponsoren.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Christ almighty, wat een waanzin
onze journalist is inmiddels ook op de hoogte ??quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef SCH het volgende:Ik verwachtte een rouwen om Andre titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |