Werd er nog wat van Secret Samadhi gespeeld?quote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik was gisteren met stomheid geslagen. Tijdens het concert in Paradiso gisteravond werden slecht 4 nummers van de nieuwe cd gespeeld. Dat het dan nog een cd-presentatie heet![]()
Maakt niet uit... ik was errug blij dat ze veel oude nummers speelden (die goede oude tijd). Ze hebben van 20.45 tot iets over 22.30 gespeeld. Natuurlijk duurde het een half uurtje voordat Ed weer een beetje nuchter begon te worden, maar toen kwam hij ook goed los.
![]()
Yes! Zaterdag naar Live!!!quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Werd er nog wat van Secret Samadhi gespeeld?
Turn My Head en Lakini's Juice. De te verwachten nummers dus.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Werd er nog wat van Secret Samadhi gespeeld?
Hoe kom je erbij dat dit een cd-presentatie zou zijn...? Dit was namelijk niet het geval! En overigens speelden ze 5 nummers (van de 12) van de nieuwe plaat: The River, Mystery, Sofia, Show en Love Shines!quote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik was gisteren met stomheid geslagen. Tijdens het concert in Paradiso gisteravond werden slecht 4 nummers van de nieuwe cd gespeeld. Dat het dan nog een cd-presentatie heet![]()
Zo is het wel aangekondigd idd.quote:Op zondag 9 april 2006 19:35 schreef SunSun het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit een cd-presentatie zou zijn...? Dit was namelijk niet het geval! En overigens speelden ze 5 nummers (van de 12) van de nieuwe plaat: The River, Mystery, Sofia, Show en Love Shines!
Gewoon in de media enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:39 schreef SunSun het volgende:
Waar dan? Op mijn kaartje stond niet dat het een cd-presentatie zou zijn hoor!
Vergeet they stood up for love nietquote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef base3ball het volgende:
[..]
Turn My Head en Lakini's Juice. De te verwachten nummers dus.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef SHARKYKING het volgende:
[..]
Vergeet they stood up for love niet
Het concert was er dan ook niet geweest als de fanclub er niet was geweest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon in de media enzo.
En ook omdat het grootste deel van de kaarten naar de fanclub ging, wat voor het concert in juni niet zo is. Dus het was wel iets speciaals blijkbaar.
Oh zo ver hou ik het nou ook weer niet bij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:22 schreef base3ball het volgende:
[..]
Het concert was er dan ook niet geweest als de fanclub er niet was geweest.
Kon je ook niet echt weten, maar zei het eigenlijk meer dat mensen niet zouden denken dat het oneerlijk zou zijn dat fanclubleden hier wel naartoe konden en anderen (haast) nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh zo ver hou ik het nou ook weer niet bij.![]()
Zo kwam het wel een beetje over eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef base3ball het volgende:
[..]
Kon je ook niet echt weten, maar zei het eigenlijk meer dat mensen niet zouden denken dat het oneerlijk zou zijn dat fanclubleden hier wel naartoe konden en anderen (haast) niet![]()
En daarom heb ik het maar toegevoegdquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo kwam het wel een beetje over eigenlijk.Niet dat van jou, maar gewoon omdat dat zo bekend werd dat de kaarten daarheen gingen.
Okequote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef base3ball het volgende:
[..]
En daarom heb ik het maar toegevoegd.
Het was niet uitverkocht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef marky_mark het volgende:
Ik ga alleen morgen. Ben overigens wel benieuwd of het vanavond uitverkocht is, want als ik de berichten lees, is de organisatie van Ahoy Open Air op een fiasco uitgelopen.
Idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:00 schreef DiMacho het volgende:
, maar ze gaven wel een erg mooie show!!
Wij hadden eerst kaartjes voor HMH, maar zouden op vakantie gaan... Die vakantie ging niet door, dus moesten we naar Ahoy, maar vond het niet erg. Niet zo druk, de ruimte en lekker meebleren!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd.![]()
Vanavond weer.Nee ik ben niet verslaafd, het kwam toevallig zo uit.
![]()
Er was idd lekker veel ruimte. Nou ja heb je eens een keer de ruimte om helemaal naar voren te kunnen lopen, willen mijn zus en mijn zwager dat niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:28 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Wij hadden eerst kaartjes voor HMH, maar zouden op vakantie gaan... Die vakantie ging niet door, dus moesten we naar Ahoy, maar vond het niet erg. Niet zo druk, de ruimte en lekker meebleren!![]()
Dat vonden wij ook ja. Maar we waren blijkbaar niet de enigen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
maar die vrouw die daarna kwam, had van mij thuis mogen blijven.
Oke, ik beken! Dat was onze tribune...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook ja. Maar we waren blijkbaar niet de enigen.
Toen ze zei "Ahoy laat je horen" reageerde er niemand en toen ze zei dat het laatste nummer kwam, kwam er vanaf de ring applaus![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, ik beken! Dat was onze tribune...![]()
Toen ik eerder al de namen zag kende ik de voorprogramma's niet, dus ik wist ook niet wat ik kon verwachten. Wij kwamen ook pas om 20:00u-20:15 binnen, maar dat kon ivm werk niet eerder. En we hebben geen file gehad op de terugweg.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef DiMacho het volgende:
Wij wisten al dat het voorprogramma niet denderend zou zijn... En kwamen pas 20u30 binnen. Heerlijk geen files vanuit A'dam! Terugweg was minderA13 of A12 allebei file... kiezen we de A13 grr... 1u30 thuis!
Ik kreeg last van m'n rug van het staan. Als ik zo lang sta gaat er altijd wel wat zeer doen, of m'n voeten of m'n rug oid.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had trouwens wel een houten kont van die stoeltjes
Ik zat eraan te denken dat het mss is omdat er in april al een concert is geweest en dan vanavond nog en ook nog dat er mensen niet hebben geweten dat ze vanwege de slechte verkoop van Ahoy Open Air er een apart concert van hebben gemaakt. Zo zijn er natuurlijk tig redenen te bedenken, want ik kan me niet voorstellen dat ze nu niet meer een stadion kunnen vullen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef DiMacho het volgende:
Het valt wel op dat er minder Live-publiek is dan 4 jaar geleden toen de Ahoy tot de nok toe vol zat... (was het wel 4 jaar, 5 misschien?)
Thnxquote:Veel plezier iedereen vanavond!
Welke wegwerkzaamheden? Je bedoelt die 3 banen die ineens moesten samenvoegen tot 1 baan, omdat er 3 mensen bezig waren een streep op de weg te trekken? Wat een onzin zeg, sta je daarvoor een half uur vast...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef DiMacho het volgende:
Dan had jij de A12 file/A2 file? Echt ongelovelijk die files bij de zogenaamde wegwerkzaamheden, maar ja, bekend probleem...
Wij hadden ook wel een houten reet! Jeetje wat een stoeltjes (DH volgens mij, rij 23, dus eerst vanaf de staanplaatsen). Het valt wel op dat er minder Live-publiek is dan 4 jaar geleden toen de Ahoy tot de nok toe vol zat... (was het wel 4 jaar, 5 misschien?)
Veel plezier iedereen vanavond!
Ik heb al behoorlijk wat Live concerten gezien in mijn leven en ik ben eigenlijk een beetje Live moe. De oudere nummers die ik echt goed vind heb al zo vaak live gehoord dat dat mij niet meer boeit. Het nieuwe werk vind ik niet interessant genoeg meer om ervoor naar een concert te gaan.quote:Ik zat eraan te denken dat het mss is omdat er in april al een concert is geweest en dan vanavond nog en ook nog dat er mensen niet hebben geweten dat ze vanwege de slechte verkoop van Ahoy Open Air er een apart concert van hebben gemaakt. Zo zijn er natuurlijk tig redenen te bedenken, want ik kan me niet voorstellen dat ze nu niet meer een stadion kunnen vullen.
Ja dat kan ook idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al behoorlijk wat Live concerten gezien in mijn leven en ik ben eigenlijk een beetje Live moe. De oudere nummers die ik echt goed vind heb al zo vaak live gehoord dat dat mij niet meer boeit. Het nieuwe werk vind ik niet interessant genoeg meer om ervoor naar een concert te gaan.
Vandaar dat ik er de afgelopen en de komende keren niet bij ben geweest. Hun Greatest Hits tour was in dat opzicht een mooie afsluiter voor mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |