Werd er nog wat van Secret Samadhi gespeeld?quote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik was gisteren met stomheid geslagen. Tijdens het concert in Paradiso gisteravond werden slecht 4 nummers van de nieuwe cd gespeeld. Dat het dan nog een cd-presentatie heet![]()
Maakt niet uit... ik was errug blij dat ze veel oude nummers speelden (die goede oude tijd). Ze hebben van 20.45 tot iets over 22.30 gespeeld. Natuurlijk duurde het een half uurtje voordat Ed weer een beetje nuchter begon te worden, maar toen kwam hij ook goed los.
![]()
Yes! Zaterdag naar Live!!!quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Werd er nog wat van Secret Samadhi gespeeld?
Turn My Head en Lakini's Juice. De te verwachten nummers dus.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Werd er nog wat van Secret Samadhi gespeeld?
Hoe kom je erbij dat dit een cd-presentatie zou zijn...? Dit was namelijk niet het geval! En overigens speelden ze 5 nummers (van de 12) van de nieuwe plaat: The River, Mystery, Sofia, Show en Love Shines!quote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik was gisteren met stomheid geslagen. Tijdens het concert in Paradiso gisteravond werden slecht 4 nummers van de nieuwe cd gespeeld. Dat het dan nog een cd-presentatie heet![]()
Zo is het wel aangekondigd idd.quote:Op zondag 9 april 2006 19:35 schreef SunSun het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit een cd-presentatie zou zijn...? Dit was namelijk niet het geval! En overigens speelden ze 5 nummers (van de 12) van de nieuwe plaat: The River, Mystery, Sofia, Show en Love Shines!
Gewoon in de media enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:39 schreef SunSun het volgende:
Waar dan? Op mijn kaartje stond niet dat het een cd-presentatie zou zijn hoor!
Vergeet they stood up for love nietquote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef base3ball het volgende:
[..]
Turn My Head en Lakini's Juice. De te verwachten nummers dus.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef SHARKYKING het volgende:
[..]
Vergeet they stood up for love niet
Het concert was er dan ook niet geweest als de fanclub er niet was geweest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon in de media enzo.
En ook omdat het grootste deel van de kaarten naar de fanclub ging, wat voor het concert in juni niet zo is. Dus het was wel iets speciaals blijkbaar.
Oh zo ver hou ik het nou ook weer niet bij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:22 schreef base3ball het volgende:
[..]
Het concert was er dan ook niet geweest als de fanclub er niet was geweest.
Kon je ook niet echt weten, maar zei het eigenlijk meer dat mensen niet zouden denken dat het oneerlijk zou zijn dat fanclubleden hier wel naartoe konden en anderen (haast) nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh zo ver hou ik het nou ook weer niet bij.![]()
Zo kwam het wel een beetje over eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef base3ball het volgende:
[..]
Kon je ook niet echt weten, maar zei het eigenlijk meer dat mensen niet zouden denken dat het oneerlijk zou zijn dat fanclubleden hier wel naartoe konden en anderen (haast) niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |