Ik kan het ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb erg met het contrast zitten spelen, maarzodra ik het contrast om hoog gooi voor meer speling tussen licht en donker vallen de hoofden weg onder de paraplu... of ik zou ff mee moeten oefenen met PS
dat klopt, als ik de foto helemaal selecteer, kan ik dus dus de mensen + plu uit de selectie halen, maar dat is denk ik erg precies werk, en vermoedn iet dat dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:45 schreef Borelius het volgende:
Dat is ook erg lastig, ik ben daar ook niet zo goed in, maar je foto is inderdaad nogal contrast-arm Xilantof, hij maakt een fletse indruk. Hoe het moet weet ik niet, maar ik dacht dat je met PS een gebied kunt uitlsuiten van een bepaalde bewerking, wellicht is dat een idee.
alvast bedankt voor de tip! en ik denk dat ik morgen even mail ja!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:06 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb hier een voorbeeld van de foto wanneer hij meer contrast heeft:
http://img88.exs.cx/img88/8812/DSC_2203bc.jpg
Dat selecteren is niet zo moeilijk hoor, je moet alleen even weten hoe je een selectie omdraaid, dan hoef je maar één keer te selecteren.
Als je hier vragen over hebt moet je maar even mailen, anders wordt dit weer een photoshoptopic![]()
Trouwens wel een leuke foto![]()
3de is erg cool! Straalt iets ouderwets uit...quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
3 foto's van mij met m'n "point and shoot" camera.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GATVERDAMME, die lijkt wel 80, wat een gedrocht.. een soort van gesmolten E.T.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
[afbeelding]
Geen kindervriend zeker?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
GATVERDAMME, die lijkt wel 80, wat een gedrocht.. een soort van gesmolten E.T.
whhahaha dat moest er ff uit. maar echt heel leuke en artistieke foto... een iets schuinere invalshoek leek me ook wel leuk.
Ik vond de compositie wel apart, juist omdat het niet zo standaard is. Ik heb er een hoop meer die wel "goed" zijn qua compositie, maar die juist daardoor erg standaard zijn. Het origineel vind ik overigens stukken beter dan dit geresizede kutplaatjequote:Op maandag 4 oktober 2004 23:26 schreef Xilantof het volgende:
A_M: ik vind het hem nét niet![]()
ik weet niet waar ik moet kijken
die microfoon is duidelijk in beeld, maar saai, dus gaat je oog op zoek naar wat anders, en de man is net weer te onduidelijk enzo..
verder lijkt ie qua belichting wel goed enzo
alleen compo kan misschie nwat beter.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vond de compositie wel apart, juist omdat het niet zo standaard is. Ik heb er een hoop meer die wel "goed" zijn qua compositie, maar die juist daardoor erg standaard zijn. Het origineel vind ik overigens stukken beter dan dit geresizede kutplaatje
Leuke serie('s) vooral zondvoort vind ik mooi ik vind ze alleen allemaal wat donker..??quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:57 schreef Caar2 het volgende:
showkeesje van haarlem en zandvoort
-foto's-
De 2e, omdat je daar meer in "het gezicht" van de molen kijktquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ben er zelf nog niet uit welke ik de mooiste vind
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
als je zo'n serie maakt zet dan je statief neer en klik er op losquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:27 schreef robbedoeseos300d het volgende:
serie van de vlotbrug in Alkmaar
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
ik vind het altijd wel leuk in irfanview of ander programma als je ze achter elkaar bekijktquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:48 schreef Xilantof het volgende:
en maak er een filmpje van zoals JeroenH ooit een keer had gedaan van wolken....
maar die zat wel een uur ofzo volgens mij![]()
Ik vind er niet erg veel aan eigenlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:27 schreef robbedoeseos300d het volgende:
serie van de vlotbrug in Alkmaar
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
2 is natuurlijk erg gaaf, maar deze (8) mag er ook wel zijn! Lijkt net of die vogel naar die mensen zit te kijken. Echt tof!quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:57 schreef Caar2 het volgende:
showkeesje van haarlem en zandvoort
8.
thank you!! Ik vind het bij foto 8 (de meeuw) ook zo grappig dat je de wind ziet in z'n veertjes, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
2 is natuurlijk erg gaaf, maar deze (8) mag er ook wel zijn! Lijkt net of die vogel naar die mensen zit te kijken. Echt tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |