quote:het is vandaag 22 september 2004 morgen is het 23 september 2004 morgen is het nationalen verkering vraagdag als je dit naar 3 mensen stuurd zal er morgen niks gebeuren als je dit naar 5 mensen stuurd dan zal je alleen te horen krijgen wie jou leuk vind als je dit naar 10 mensen of meer stuurd dan vraagt jou liefje je verkering LET OP als je dit niet doorstuurt heb je morgen ongeloofelijke pech
MET EEN HOOFDLETTER, STOMME HOER!quote:het is vandaag 22 september 2004
Wat een genie! Hulde!quote:morgen is het 23 september 2004
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een genie! Hulde!
Ze weten de datum te voorspellen!!
Een maand schrijf je alleen met een hoofdletter als het aan het begin van de zin staat!! We leven niet in Engelandquote:Op woensdag 22 september 2004 19:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
MET EEN HOOFDLETTER, STOMME HOER!
September!
Heb je al vlees leren eten?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:36 schreef Moonah het volgende:
Oooeeehh! Spannend!!!
Wie wil er morgen verkering met me?![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:22 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Heb je al vlees leren eten?
Oke, dan maar een tofuburgertje morgenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee.
Maar voor één dagje kunnen we dan toch nog wel verkering hebben Peertje?
geweldig die uitspraken van nitespeed, dubbel ligtquote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een genie! Hulde!
Ze weten de datum te voorspellen!!
Eén op de zeven mannen is homo, wen maar aan het idee dat jij dat ook kan zijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:27 schreef paultjuhhh het volgende:
nee ik ben geen homo
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:13 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oke, dan maar een tofuburgertje morgen
ik zei toch van nietquote:Op woensdag 22 september 2004 22:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Eén op de zeven mannen is homo, wen maar aan het idee dat jij dat ook kan zijn.
zo heet ik helemaal nietquote:Op woensdag 22 september 2004 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga verkering vragen aan Yvon Jaspers
ik heb liever geen verkering met een grote lul.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:27 schreef Fly-or-Die het volgende:
wie wil er verkering met MIJ
mijn kenmerken
20 centimeter genot
likken als lassie
voorspel
en ik vind het niet erg als je tijdens de sex over GTST begint te mekkeren, achterlijke trut
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:27 schreef Fly-or-Die het volgende:
wie wil er verkering met MIJ
mijn kenmerken
20 centimeter genot
likken als lassie
voorspel
en ik vind het niet erg als je tijdens de sex over GTST begint te mekkeren, achterlijke trut
Ja jaquote:Op woensdag 22 september 2004 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zei toch van niet![]()
nee hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 19:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
MET EEN HOOFDLETTER, STOMME HOER!
September!
en dat alles zonder punten en komma'squote:het is vandaag 22 september 2004 morgen is het 23 september 2004 morgen is het nationalen verkering vraagdag als je dit naar 3 mensen stuurd zal er morgen niks gebeuren als je dit naar 5 mensen stuurd dan zal je alleen te horen krijgen wie jou leuk vind als je dit naar 10 mensen of meer stuurd dan vraagt jou liefje je verkering LET OP als je dit niet doorstuurt heb je morgen ongeloofelijke pech
*ligt dubbel van het lachen*quote:Op woensdag 22 september 2004 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb liever geen verkering met een grote lul.
Je vergeet ongeloofelijke nog!quote:Op donderdag 23 september 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat alles zonder punten en komma's
ja graagquote:Op donderdag 23 september 2004 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet ongeloofelijke nog!
Verkering?
Sorry.... ik bedenk me net dat ik al bezet ben...quote:Op donderdag 23 september 2004 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja graag
je moet outside de box denkenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry.... ik bedenk me net dat ik al bezet ben...
Denk niet dat hij dat zo leuk gaat vinden.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je moet outside de box denken
die dag is alleen voor mannen en potten?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:29 schreef hawaii het volgende:
is het morgen de 24e dan Nationale Dump je snol dag?
Wie niet?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef Jo79 het volgende:
Wie wil er verkering met mij???
En wat doe je als ze nee zegt?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga verkering vragen aan Yvon Jaspers
Of "rot op stinkmongool! Ik zit te scheiten!" ofzoiets snoepigs.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
En wat doe je als ze nee zegt?
Hij zei: "Vraag je dat pas na 11 maanden?"quote:Op donderdag 23 september 2004 14:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hoi Roibjoi van Kutten, aangezien ik tot vandaag gewacht heb om het te vragen, omdat dat alleen maar op Nationale Verkering-vraagdag mag; wil je verkering met me?
Stalk stalkquote:Op donderdag 23 september 2004 10:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Oh, dus ik kan weer stalkers verwachten vandaag, great![]()
![]()
En zat er iets leuks voor je bij voor het uitzonderlijke geval dat Yvon je afwijst?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:25 schreef SunChaser het volgende:
Er zijn al 7 meiden die verkering aan me hebben gevraagd. Ikzelf heb een mail gestuurd naar Yvon@Jaspers.nl
de nationale "wie wil er met mij neuken" dag moet nog komen hoor...dat is eind oktober ergensquote:Op donderdag 23 september 2004 18:12 schreef hellmondunited het volgende:
heej als ik die berichtjes moet geloven is het zeker 10x per jaar nationale verkerings dag
wie wil er met mij neuken?
ah okquote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
de nationale "wie wil er met mij neuken" dag moet nog komen hoor...dat is eind oktober ergens
He schatjequote:Op donderdag 23 september 2004 18:23 schreef Moonah het volgende:
Peregrijnbeeb!
Ik ben na een dag hard werken pas net thuis.
Maar vandaag was het alsof ik op wolkjes liep....
*zwijmel...
Hoe was jouw dag liefie van me?
IkKuhHh!i dAn KuNnUhH Wuh BrEeZzAaH DriNKuhH SaAmUhH!i!i!quote:Op donderdag 23 september 2004 18:54 schreef brown_eyed_girl het volgende:
WiE WiL Er MeT MiJ FuRkIrInG?
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:06 schreef meami het volgende:
Mij heeft nog niemand verkering gevraagdMisschien moet ik die breezer-mensjes eens ontblokken
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
Jij bent liefquote:Op donderdag 23 september 2004 20:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
We hebben nog geen vurkeringquote:Op donderdag 23 september 2004 20:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
?
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:45 schreef meami het volgende:
[..]
We hebben nog geen vurkering
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
* hellmondunited duwt een briefje in de handen van meami
![]()
*vlinders voelt*quote:Op donderdag 23 september 2004 21:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
whoeiquote:Op donderdag 23 september 2004 21:21 schreef meami het volgende:
[..]
*vlinders voelt*
Sorry, ík hebquote:Op donderdag 23 september 2004 23:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En dit lees ik nu pas ???Beetje laat
![]()
Nah ja, dan maar geen verkering (wat een woord eigenlijk!) op Nationale Verkerings Vraagdag...
Ik kom net onder de douche uit en ga toch echt naar bed hoor...quote:Op donderdag 23 september 2004 23:18 schreef Peregrijn het volgende:
Ik ben net thuis van het werkVergadering liep uit. We hebben nog 43 minuten
![]()
Na twaalven is she all your's...quote:Oeh, catfight![]()
Ach, jouw tijd komt nog wel meiske...quote:Op donderdag 23 september 2004 23:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb nog steeds geen verkering
en TS geeft niet thuis
Welterusten Moeniepoenie, droom zacht van onze liefde tot middernachtquote:Op donderdag 23 september 2004 23:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche uit en ga toch echt naar bed hoor...
Ik zal wel van je gaan dromen.
Tot 0.00 uur![]()
[..]
Na twaalven is she all your's...
Trusten moppiedroppiepoepie....
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
*afknijpt..
owkay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |