quote:
ALs je die docu van suprnova ziet komt er een hele uitleg over dit filmpje in voor.
T schijnt dat ( wat die mensen/wetenschappers denken ) dat die lichtbol die uit t niets okmt een groot moederschip moet zijn die via lichtsnelheid aankomt, vandaar dat t lijkt dat ie uit t niets op komt, doordat t zichtbare lichtspectrum voor ons dan wordt ebreikt terwijl hij daarvoor met een grotere snelheid dan lichtsnelheid vliegt.
Ik vind die docu wel interessant, hij duurt 3 uur en ze gaan er heel diep op in, zelfs al een theorie voor sneller dan t licht reizen. Ook nog geloofwaaardig als je het bewijs materiaal ziet.
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 12:19 schreef Hallulama het volgende:Coz, die dingen zien er volgens mij 't zelfde uit als de objecten die langs de Tether zweefden:
[
afbeelding]
Wat zijn dat voor dingen? Als 't reflectie is, reflectie van wat precies?
Deze objecten komen ook voor in die docu en het blijkt dat er eeuwen geleden al stenen in de vorm van die spacecrafts is gevonden in grotten erges in een gebergte zoals de himalaya.
Ze werken via zwaartekracht die in een oneindige spiraalvorm wordt gestuurd waardoor er een zwart gat en dus oneindige energie ontstaat ( dit is dus het gat in het midden van de UFO ). Zij noemen het Pulseren en dat wordt gedaan met electriciteit dacht ik.
Als je goed kijkt naar de beweging van de golven op die UFO dan lijkt t ook ( dit zie je ook als je het frame voor frame afspeelt ) dat er een golf van electriciteit over de huls van de UFO gaat naar het midden van de UFO, dus het gat. Steeds pulserende golven van de buitenzijde van de UFO naar het binnenste waar het gat zit. Hierdoor kunnen ze dus fysiek zwaartekracht bewaren en manipuleren en dus met een snelheid tientallen keren groter dan de lichtsnelheid reizen.
Ze komen zelfs met een test hier op aarde gedaan van een zware metalen bol die door geluidsgolven zijn gewicht verliest, en dus langzaam boven de tafeloppervlakte komt te hangen, dit kan ook met grotere objecten en dus betekent dit ook dat de weerstand van lucht, gewicht, zwaartekracht allemaal verdwijnt.
Ik zal dit idd es goed bestuderen en als je tijd hebt egt die docu's van suprnova halen, ook de technische details waarmee ze komen is erg interessant en zoals ik al zei erg geloofwaardig.
[ Bericht 20% gewijzigd door 2NutZ op 04-10-2004 13:52:50 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.