abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:41:53 #251
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_31533252
Ja, Juicebox is al een tijdje gelekt, wel een aardig nummer inderdaad. Is wat directer dan hun oudere werk, ben alleen benieuwd of het ook nog interessant blijft als dit binnenkort 24/7 op alle grote radiozenders en muziekkanalen helemaal kapot gedraaid wordt.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:59:44 #252
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_31533756
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:41 schreef Grobbel het volgende:
Ja, Juicebox is al een tijdje gelekt, wel een aardig nummer inderdaad. Is wat directer dan hun oudere werk, ben alleen benieuwd of het ook nog interessant blijft als dit binnenkort 24/7 op alle grote radiozenders en muziekkanalen helemaal kapot gedraaid wordt.
ik denk dat dat niet gaat gebeuren eigenlijk...
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:41:18 #253
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_31534816
Het is vrij glad en zeer radiovriendelijk geproduceerd, dus waarom niet?

Bovendien geloof ik dat de modepopjes nu toch echt commercieel willen gaan oogsten.
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_31540427
23 januari is de release, zag ik in Velvet. Ben benieuwd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:49:45 #255
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_31541679
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Het is vrij glad en zeer radiovriendelijk geproduceerd, dus waarom niet?

Bovendien geloof ik dat de modepopjes nu toch echt commercieel willen gaan oogsten.
Ik heb inderdaad het gevoel dat ze naar een soort iconische career definer zitten te zoeken, a la Song 2 of Smells like teen spirit. Want hoe goed je hun muziek ook mag vinden, en hoe goed het ook wordt ontvangen door de pers, ze hebben nog niet echt dingen gemaakt die over een paar decennia nog regelmatig gedraaid zullen worden (verstokte fans daargelaten).
pi_31542019
Nou nou, goeie eerste plaat hoor.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:09:21 #257
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_31542203
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, goeie eerste plaat hoor.
zo zijn er wel meer bands met goede platen, maar ik denk dat een band als The Strokes (en al helemaal hun platenmaatschappijen en alle miljoenen dollars die erachter zitten) dolgraag het wereldje van kritische lievelingen en hitjes in de periferie willen omruilen voor het echte supersterrenbestaan - de basis hebben ze nu wel gelegd, en het zou me niks verbazen dat ze met deze plaat willen gaan oogsten.
pi_31558329
Wellicht.

Maar als er over 10 jaar bands zijn met namen als "New York City Cops", "Soma" en "The Modern Age" zijn ze ook baanbrekend.
www.thuisuiteten.nl
pi_31626030
Ik heb via het messageboard van www.thestrokes.com nog 4 gelekte songs van het nieuwe album gevonden!

You Only Live Once
15 Minutes Of Pain
Razor Blade
The Other Side

Zet Juicebox er naast en je hebt al bijna een half Strokes album
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:36:37 #260
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_31669969
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:49 schreef Louis.Casablancas het volgende:
Ik heb via het messageboard van www.thestrokes.com nog 4 gelekte songs van het nieuwe album gevonden!

You Only Live Once
15 Minutes Of Pain
Razor Blade
The Other Side

Zet Juicebox er naast en je hebt al bijna een half Strokes album
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hawaii aloha ook nog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_31674550
Ja maar dat nummer staat niet op de tracklist van de nieuwe cd...
pi_31758633
wow, juicebox is echt een goed nummer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

belooft wat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:27:48 #263
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_31760786
the strokes zijn oke
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
an urge to help mankind overcomes me
pi_32175168
The Strokes gaan in december in Europa een aantal secret gigs spelen en het is waarschijnlijk dat ze ook naar Nederland komen! Heeft iemand hier iets over gehoord of weet iemand waar en wanneer dit zal zijn?
pi_32185715
Ik heb het ook gehoord.....neem aan de Paradiso of Melkweg (Het is wel in Amsterdam, en het zou in clubs gebeuren) De enige data die nog vrij zijn, zijn 12 en 13 december. Ik hou t zeker in de gaten.

Check ook:

http://www.nme.com/news/strokes/21488
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef Louis.Casablancas het volgende:
The Strokes gaan in december in Europa een aantal secret gigs spelen en het is waarschijnlijk dat ze ook naar Nederland komen! Heeft iemand hier iets over gehoord of weet iemand waar en wanneer dit zal zijn?
Prepare, O little town! Uh prepare for the greatest supervillain you've ever seen! Professor Chaos!
pi_32186227
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:29 schreef Professor_Chaos het volgende:
De enige data die nog vrij zijn, zijn 12 en 13 december.
Dat zou dus echt wel het beste verjaardagscadeau ooit zijn voor mij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  zondag 13 november 2005 @ 16:41:36 #267
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_32234883
Hij lijkt nu helemaal gelekt te zijn... ik ben hem nu aan t binnenhalen, kijken of t wat is. Van de eerder gelekte nrs vond ik Razor Blade geweldig, de rest nog niet zo.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_32235026
Hoe lang blijft zo'n concertdatum geheim? Ik bedoel, ik zou er best graag naar toe gaan, maar heb geen idee hoe zo iets werkt, een 'geheim' concert.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 13 november 2005 @ 17:05:47 #269
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_32235408
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef Rasing het volgende:
Hij lijkt nu helemaal gelekt te zijn... ik ben hem nu aan t binnenhalen, kijken of t wat is. Van de eerder gelekte nrs vond ik Razor Blade geweldig, de rest nog niet zo.
Helaas, t eerste nr is 25 minuten lawaai, ik denk niet dat t the real thing is.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_32290992
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:29 schreef Professor_Chaos het volgende:
(Het is wel in Amsterdam, en het zou in clubs gebeuren)
erg prettig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat ze niet hun hele carriere in de HMH e.d. hoeven staan
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_32295962
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:48 schreef spacemangraig het volgende:
Hoe lang blijft zo'n concertdatum geheim? Ik bedoel, ik zou er best graag naar toe gaan, maar heb geen idee hoe zo iets werkt, een 'geheim' concert.
Stel je voor bands zeggen dat ze naar Amsterdam komen, maar niet waar en wanneer...

Meestal wordt het dezelfde week bekend gemaakt (radio, website) en kan je die dingen alleen persoonlijk ophalen. 1 per persoon, en alleen met kaartje en het bij het verkooppunt verkregen polsbandje kom je binnen. Beetje het Robbie Williams verhaal in Paradiso verhaal dit jaar.....maar dan met goeie muziek.
Prepare, O little town! Uh prepare for the greatest supervillain you've ever seen! Professor Chaos!
  woensdag 16 november 2005 @ 03:29:21 #272
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32305191
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:27 schreef saaw het volgende:
the strokes zijn oke
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 20 november 2005 @ 15:30:57 #273
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_32426420
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:40 schreef Professor_Chaos het volgende:

[..]

Stel je voor bands zeggen dat ze naar Amsterdam komen, maar niet waar en wanneer...

Meestal wordt het dezelfde week bekend gemaakt (radio, website) en kan je die dingen alleen persoonlijk ophalen. 1 per persoon, en alleen met kaartje en het bij het verkooppunt verkregen polsbandje kom je binnen. Beetje het Robbie Williams verhaal in Paradiso verhaal dit jaar.....maar dan met goeie muziek.
Dus ik zou twee keer naar A'dam moeten gaan? Eén keer voor de kaartjes, en de andere keer voor het concert..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_32550550
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Dus ik zou twee keer naar A'dam moeten gaan? Eén keer voor de kaartjes, en de andere keer voor het concert..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Yup, was in Sydney 2 dagen geleden ook het geval......en in Londen over 5 dagen werkt het net zo
pi_32572476
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Professor_Chaos het volgende:

[..]

Yup, was in Sydney 2 dagen geleden ook het geval......en in Londen over 5 dagen werkt het net zo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dan wacht ik wel op de 'First Impressions of Earth'-tour volgend jaar..
I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop