je hebt wel veel vertrouwen in helmondquote:Op zondag 21 november 2004 18:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wij winnen denk ik vrijdag wel ruim van mvv
ik zie voor jullie best wel wat kansen tegen vvv hoor, dus zo snel staan we nog niet boven jullie
win maar bij sparta jaquote:Op zondag 21 november 2004 18:11 schreef Evertje het volgende:
[..]
je hebt wel veel vertrouwen in helmond
ik moet het vrijdag nog zien met fortuna, zeker als de verdediging net zo staat als afgelopen vrijdag.
Ach ja, we kunnen het altijd de week erna nog goedmaken als we uit moeten naar Sparta en Sparta misschien de periode kan pakken. Of als wij winnen bij Sparta, dat Helmond dan de periode pakt
quote:Rentree Stinga bij Jong HS - Jong VVV (1-0)
22-11-2004
Ovidiu Stinga heeft na twee maanden zijn rentree gemaakt in een officiele wedstrijd voor Helmond Sport. Zijn laatste optreden was in het gewonnen bekerduel thuis tegen De Treffers op 22 sept.
De Roemeen stond in de basis van Jong HS in de wedstrijd tegen Jong VVV. Stinga speelde een helft mee en deed dat vrij onopvallend.
De gehele eerste helft ging trouwens vrij onopvallend voorbij. Slechts een grote kans voor Yahia (gepareerd door keeper Bas Wijnen van VVV) viel er te noteren.
Vroeg in de tweede helft kwam Jong HS op voorsprong door Le Minh. Nadat Yahia een voorzet bij de tweede paal had gegeven, kopte linksbuiten Marcel de Jong de bal terug voor rechterspits Hiep Le Minh die van dichtbij binnen kopte.
Na deze treffer drong VVV wat meer aan, maar kwam niet verder dan een scrimmage voor het doel van Strijbosch, waarbij uiteindelijk Danny van Bakel de bal van de lijn moest halen.
Paul Kooiker (afgelopen vrijdag nog op de bank bij het eerste) ontving een gele kaart, en ontsnapte in de tweede helft aan een tweede gele kaart.
Door deze overwinning (overigens de eerste in een thuisduel) is Jong HS geklommen naar de vijfde plaats in de rangschikking (net onder Jong VVV) met veertien punten uit negen wedstrijden.
De volgende wedstrijd van Jong HS is maandag 29 nov. uit tegen koploper SPARTA.
Opstelling Jong HS:
Strijbosch, Poell, Verbaarschot, van Bakel, Kooiker, van Lankveld, Korkmaz (82' Konings), Stinga (46' Hendriks), Le Minh (85' v.d. Putten), Yahia, de Jong.
Jong VVV/Venlo trad aan met o.a. Bas Wijnen, Djimmie van Putten, Ken Leemans, Sjors Verdellen, Robert Loontjes, Willem Janssen, Luwamo Garcia en Tom Timmermans.
quote:Lungendonk locatie voor nieuw stadion Helmond Sport
De gemeente Helmond heeft in haar nieuw bestemmingsplan duidelijk laten weten mee te willen werken aan een nieuw stadion van Helmond Sport. Dit stadion zou moeten komen op het nog te realiseren industriegebied Lungendonk. Lungendonk zal aan het al bestaande industriegebied grenzen. Enige opstakel is de gemeente Someren, waarvan grond moet worden overgekocht.
De gemeente Helmond is nu aan het onderzoeken wat voor accomodatie rendabel is met het oog op de toekomst. Zeker is dat het een multifunctioneel stadion moet worden met een capaciteit van minimaal 8000 man. Volgens de planning zal de start van de bouw plaatsvinden halverwege 2008.
Opvallend feit is dat Helmond Sport in een nog zeer nieuw stadion speelt. De oudste tribune dateert namelijk uit 1997. De jongste is pas in 2000 verbouwd. Echter zijn de uitbreidingsmogelijkheden te gering om daar verder te voetballen in de toekomst.
industrieterrein?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:41 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook zo muf.. elk stadion gaat voortaan naar de rand van een stad.. industrieterrein is zo onpersoonlijk en sfeerloos.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
industrieterrein?
I'm catching a bad vibe here
hijs coolquote:Op donderdag 25 november 2004 15:47 schreef MM-Murdoch het volgende:
Ruud Brood![]()
tja waar is dat tegenwoordig niet he..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:51 schreef meami het volgende:
Wat evert zegt!
Industrieterrein
Wel jammer, ik vind dat wel wat hebben zo'n stadionnetje midden in een woonwijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja waar is dat tegenwoordig niet he..
tja, veiligheid en business zijn tegenwoordig nou eenmaal belangrijker dan een knus stadionnetje in een woonwijk. Sowieso is dat voor Helmond Sport geen optie omdat ze het stadion bouwen met mogelijke uitbreidingsmogelijkheden (zoiets als heerenveen). Staan er huizen om geparkeerd, kunnen ze geen kant op en heb je weer hetzelfde probleem als dat ze nu hebbenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:59 schreef meami het volgende:
[..]
Wel jammer, ik vind dat wel wat hebben zo'n stadionnetje midden in een woonwijk.
yepquote:Op donderdag 25 november 2004 15:59 schreef meami het volgende:
[..]
Wel jammer, ik vind dat wel wat hebben zo'n stadionnetje midden in een woonwijk.
meer heracles idee. Die hebben hem ook aardig volgebouwd met die meubelwinkeltjes en supermarkt. Hebben niet de capaciteit van Heerenveen maar voor Heracles meer dan genoeg.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja, veiligheid en business zijn tegenwoordig nou eenmaal belangrijker dan een knus stadionnetje in een woonwijk. Sowieso is dat voor Helmond Sport geen optie omdat ze het stadion bouwen met mogelijke uitbreidingsmogelijkheden (zoiets als heerenveen). Staan er huizen om geparkeerd, kunnen ze geen kant op en heb je weer hetzelfde probleem als dat ze nu hebben
heracles zou inderdaad ook een vergelijking zijn. alleen wordt de braak nog een stukkie groterquote:Op donderdag 25 november 2004 16:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
meer heracles idee. Die hebben hem ook aardig volgebouwd met die meubelwinkeltjes en supermarkt. Hebben niet de capaciteit van Heerenveen maar voor Heracles meer dan genoeg.
Ik in ieder geval wel hoor.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef hellmondunited het volgende:
PogueMahone, bos81 zijn jullie klaar voor de derby des derbys'?
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef ArTiC het volgende:
Hellimuuuuunt
Wij dieselen naar de nacompetitie
Ja, er zijn betere tijden voor de blauw-witten geweest. Maar er zullen toch ook wel sommige op eigen vervoer komen of niet. Die 10 a 15 kilometer is makkelijk af te leggen.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]er komen zeker 20 man uit eindhoven mee
![]()
jawel, zover ik weet komt iedereen op eigen vervoerquote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, er zijn betere tijden voor de blauw-witten geweest. Maar er zullen toch ook wel sommige op eigen vervoer komen of niet. Die 10 a 15 kilometer is makkelijk af te leggen.
Daar heb je gelijk in. Hopelijk gaat het over een paar jaar weer beter met ze. Maar dit is het topic voor Helliemund, waar ik ook genoeg sympathie voor heb overigens.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jawel, zover ik weet komt iedereen op eigen vervoerbusreizen naar Helmond is ook zoiets
dat doe je op de fiets!
vind het wel jammer dat er zo weinig mensen naar eindhoven komen.. ok ze staan jaren onderaan, maar ze zijn niet de enige club die al jaren onderin staan.. mja je hebt grote broer nog.. die eigenlijk de kleine moest zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |