Ja!! Echt steengoed weer.quote:
RIP Mike Porcarotwitter:stevelukather twitterde op zondag 15-03-2015 om 17:52:10My brother Mike Porcaro is now now at peace. I will miss him more than I could ever put into words. My deepest love to the family. God Bless reageer retweet
Wouw dat is awesome! En meespelen met Simon Phillips? Als ik de kans kreeg, direct!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het zal je maar gebeuren. Je bent een Japans coverbandje dat een Toto-medley speelt en je hebt opeens Simon Philips achter je drums zitten. Respect voor die Japanse drummer trouwens. Dat hij nog mee drumt, dat had ik niet meer gedaan als Simon Philips naast me zou zitten.
Ik snap dat je enthousiast bent maar ik heb zo'n hekel aan dit soort filmpjes van baggerkwaliteit op YT..quote:Op zondag 31 mei 2015 13:58 schreef Lamabal het volgende:
Immense kut kwaliteit, maar ik moest hem gewoon uploaden.
Wat een geweldig concert.
Je hoeft het niet te kijken. Maar ik begrijp je wel, ben idd gewoon enthousiastquote:Op zondag 31 mei 2015 15:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik snap dat je enthousiast bent maar ik heb zo'n hekel aan dit soort filmpjes van baggerkwaliteit op YT..
Ja, moet nog even kijken of ik heen kan. Zou wel tof zijn, Oosterpoort is 20 km van mijn huis.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Jammer van Phillips inderdaad. Ik lees op Wiki datLeland Sklar
wel mee gaat touren.
In februari staan ze in 013 en de Oosterpoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |