Daar wordt je inderdaad niet oud mee, met zo'n shirtquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wij claimen hem!![]()
"Maar je moet niet vergeten dat ik uit een huishouden kom dat altijd voor DWS was. Vroeger was er bij ons thuis iemand voor Ajax, een ander voor Feijenoord en de rest voor DWS. Dus als mensen denken dat Ajax mijn cluppie is, vergissen ze zich."
[afbeelding]
Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:23 schreef pfaf het volgende:
Yannis post op Fok!![]()
Ananasquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Verklaar je nader...
Ananas in het Ajax-topic.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Verklaar je nader...
Ik zou maar niet op de metro gaan wachten als ik jou was....quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:23 schreef Chadi het volgende:
Maandag kunnen we naar de Arena
en ook voor Boukhariquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Tof voor Maxie dat hij geselecteerd is.
ja, dat weet ik wel, en het is natuurlijk ook een hele mooie ervaring voor hemquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Weet je hoeveel interlands Brazilië jaarlijks speelt? Ze hebben ook legio spelers uit de eigen liga die interlands afwerken.
hoeso dat?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
las net dat Roberto Carlos bezig is een spaans paspoort te krijgen, dat zou goed nieuws zijn voor Maxwell.
Jimjim1983 is voor mij ook onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
hoeso dat?![]()
Dan mag je gewoon voor Brazilië blijven spelen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
las net dat Roberto Carlos bezig is een spaans paspoort te krijgen, dat zou goed nieuws zijn voor Maxwell.
is geloof ik vanwege de buitenlanders regel voor Spaanse clubs.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
oh ok, ik dacht dat ie dan spanjaard zou worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |