gedraag je naar je leeftijdquote:Op woensdag 22 september 2004 10:21 schreef pooier het volgende:
"En steek die vlag... "
... in de fik!!!
Woonplaats: Utrechtquote:Op woensdag 22 september 2004 10:21 schreef pooier het volgende:
"En steek die vlag... "
... in de fik!!!
Zaterdagavondpot, hopelijk hebben we genoeg avondvoetballersquote:Op woensdag 22 september 2004 10:25 schreef The_Hives het volgende:
Maar goed, Roda is het volgende slachtoffer. Gemengde gevoelens voor Koné. Als hij die maar niet in doelpunten omzet
.
Zou van de ene kant juist wel MOOI zijn als ie het even laat zien in de Arena tegen ajax.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zaterdagavondpot, hopelijk hebben we genoeg avondvoetballers![]()
Ik ben blij voor Koné dat hij weer kan voetballen, maar ik hoop dat hij het zaterdag even niet laat zien.
Zou wel een duidelijke boodschap zijn, en daar hou ik op zich wel vanquote:Op woensdag 22 september 2004 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou van de ene kant juist wel MOOI zijn als ie het even laat zien in de Arena tegen ajax.
Afgekeurd bij ajax en dan tegen ajax even 2x scoren
Voor boodschappen ga je maar naar Albert Heijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:37 schreef Againzender het volgende:
Zou wel een duidelijke boodschap zijn, en daar hou ik op zich wel van
en zonder trabelsiquote:Op woensdag 22 september 2004 10:41 schreef Bayer het volgende:
[..]
Voor boodschappen ga je maar naar Albert Heijn.
Er moet gewonnen worden en wel zonder tegengoals.
Ik vrees dat Trabelsi nog wel een tijdje op zich laat wachten.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:46 schreef The_Hives het volgende:
en zonder trabelsi
op die gozer kan je sowieso niet rekenenquote:Op woensdag 22 september 2004 10:48 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik vrees dat Trabelsi nog wel een tijdje op zich laat wachten.
Bayern uit reken ik in ieder geval niet op hem.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=36779
die hebben we, dat zag je tegen juvequote:Op woensdag 22 september 2004 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zaterdagavondpot, hopelijk hebben we genoeg avondvoetballers![]()
Heb jij iets tegen die jongen?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:52 schreef The_Hives het volgende:
op die gozer kan je sowieso niet rekenen![]()
valt het opquote:Op woensdag 22 september 2004 10:54 schreef Bayer het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen die jongen?![]()
Mwoah, een beetje..quote:Op woensdag 22 september 2004 10:55 schreef The_Hives het volgende:
valt het op
hierquote:Amsterdamse vlag
Afmeting: 4 bij 4.5 meter
Deze vlag is deels door de Tifosi zelf gemaakt. De vlag is besteld in Italië zonder de Andrea's kruizen erin. De Andrea's kruizen hebben de Tifosi zelf gemaakt en in de vlag gezet.
In dat formaat?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:38 schreef mat_herben het volgende:
pff, die kan je op de damrak zo kopen
Roof er eentje van de Stopera!quote:Op woensdag 22 september 2004 11:42 schreef JaWi het volgende:
Juist. Ik wil die vlag. Op dat plaatje. Niet zo'n pleps toeristen ding.
dat is een veel betere site dan twi al posttequote:Op woensdag 22 september 2004 11:46 schreef JaWi het volgende:
Ha!
http://www.tifosivak410.nl/Vlaggen/Amsterdamse/Amsterdamse.htm
Mooie site iid.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is een veel betere site dan twi al postte![]()
quote:Karim Saďdi heeft flink uitgehaald naar concurrent Ajax: vandaag verklaarde de verderdiger van Feyenoord dat hij de Amsterdammers een elftal vol 'individualisten' vindt. "Vooral Rafael van der Vaart, indivueel een goede voetballer, maar hij speelt veel voor zichzelf", zegt de Tunesiër.
"Zijn die dan zoveel beter dan wij? Ik heb een gedeelte gezien van de wedstrijd van Ajax tegen ADO Den Haag en ik kan niet zeggen dat ik er nou echt kapot van ben van de manier waarom ze samen spelen. Zij zijn niet echt een ploeg. Dat zijn wij wel, en dat hebben wij de laatste tijd wel laten zien", verklaart hij in de VI van woensdag.
Op de 0-3 tegen FC Utrecht na dan? "De eerste nederlaag van dit seizoen is voor iedereen een zware teleurstelling, maar er is nog steeds geen man overboord. Als we gewoon spelen met de kracht en mentaliteit van de eerste vier duels, dan zou ik niet zo snel weten wie ons moet kloppen."
Die had ik dus al gepostquote:Op woensdag 22 september 2004 11:46 schreef JaWi het volgende:
Ha!
http://www.tifosivak410.nl/Vlaggen/Amsterdamse/Amsterdamse.htm
Één of andere shoef shoef bij feyenoord op de bank.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:35 schreef gras het volgende:
Ja, en wie is die Karim nou weer dan!?
Ja, ik ken hem wel hoor. Z'n doopnaam is trouwens Habibi...quote:Op woensdag 22 september 2004 18:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Één of andere shoef shoef bij feyenoord op de bank.
Groot interview met hem in VI deze week. Tja, hij moet toch wat zeggen?quote:Op woensdag 22 september 2004 18:35 schreef gras het volgende:
Ja, en wie is die Karim nou weer dan!?
Ik heb de VI nog niet gelezen, maar volgens mij kan hij zich beter bezig houden met z'n eigen club...quote:Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef Bayer het volgende:
[..]
Groot interview met hem in VI deze week. Tja, hij moet toch wat zeggen?
Hij kan moeilijk zeggen: 'ik heb Ajax nog eens bekeken, maar dat gaan we mooi niet redden.'
Logisch gevolgquote:Op woensdag 22 september 2004 18:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb de VI nog niet gelezen, maar volgens mij kan hij zich beter bezig houden met z'n eigen club...
Komt omdat hij vdVaart een egoďst noemt.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Logisch gevolg
Saidi loopt kneuzing op
Karim Saidi heeft op de training bij Feyenoord een fikse kneuzing aan de voorvoet opgelopen. "Dat is een meevaller, in die zin dat er niks gebroken is", zei clubarts Robbart van Linschoten op de website van Feyenoord. De Tunesische verdediger kwam tijdens de ochtendtraining in botsing met Dirk Kuijt.
Twente.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Eens denken. Wat zou een club zijn om De Ridder aan te verhuren? Ik ga voor Willem II.
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:11 schreef gras het volgende:
Ik denk niet dat De Ridder nog verhuurd gaat worden.
Laten we hem gewoon houden, hij is pas 19?? en hij vindt al dat hij te weinig krijgt..... zijn leven is amper begonnen!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Eens denken. Wat zou een club zijn om De Ridder aan te verhuren? Ik ga voor Willem II.
Dat is die wereldvoetballer van Feyenoordquote:Op woensdag 22 september 2004 18:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb de VI nog niet gelezen, maar volgens mij kan hij zich beter bezig houden met z'n eigen club...
20 jaar inmiddels.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laten we hem gewoon houden, hij is pas 19?? en hij vindt al dat hij te weinig krijgt..... zijn leven is amper begonnen!
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef Chadi het volgende:
Rijkaard??
quote:NAAM Franklin Edmundo Rijkaard 'De Lama'
GEBOREN 30 september 1962, Amsterdam, Nederland
LAND Nederland
CLUBS SCA, Ajax, Sporting Lissabon, Real Zaragoza, AC Milan; Nederland, Sparta,
Barcelona
POSITIE controlerende middenvelder, voorstopper
BEEN rechts
LENGTE 1.87 m
GEWICHT 85 kg
INTERLANDS, GOALS, GEM., LAATSTE UPDATE
73 10 0,14 eind carričre
gaat het bestuur weer in het uitvak zittenquote:Ajax steunt zijn supporters
Amsterdam, 22 september 2004
Ajax ondersteunt de door de OFA opgeroepen boycot tegen de combi-reis naar Alkmaar, voor de uitwedstrijd tegen AZ. Ajax heeft in het kader hiervan besloten dat een bezoek aan de wedstrijd AZ - Ajax NIET meetelt in de toewijzingsprocedure van een 'voorrangsuitkaart'.
Dus de trouwe supporters die vrijwel alle uitwedstrijden bezoeken, lopen daarom geen gevaar dat zij, door deel te nemen aan deze boycot, in de toekomst minder aanspraak kunnen maken op een voorrangsuitkaart.
Ajax begrijpt niet hoe de gemeente Alkmaar tot deze beslissing is gekomen. De argumenten die aangedragen worden geven blijk van een inconsistente aanpak en zorgen slechts voor verwarring. Vorig seizoen is namelijk tijdens de evaluatie aangegeven dat men zeer tevreden was over het gedrag van de Ajax-supporters in het stadion van AZ.
Ajax roept zijn supporters op om zich als waardige Ajacieden te gedragen door de wedstrijd niet te bezoeken en daarmee het ongelijk van de lokale driehoek te bewijzen.
Ja, dat denk ik wel. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg is voor Ajax maar Koeman wil er niet aan.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef Chadi het volgende:
Je denkt toch hoop ik niet dat hij goed genoeg is voor Bracelona?
Ik heb géén kaartje gehaald, maar er zijn er vast velen die er wel heen gaan. Het is tenslotte niet ver weg.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gaat het bestuur weer in het uitvak zitten
Pienaar is toch duidelijk beter.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg is voor Ajax maar Koeman wil er niet aan.
waarom staakt Ajax de kaartverkoop dan niet gewoon.....quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb géén kaartje gehaald, maar er zijn er vast velen die er wel heen gaan. Het is tenslotte niet ver weg.
Da's sinds Zlatan weg is op 2 na de beste speler.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:31 schreef gras het volgende:
[..]
Pienaar is toch duidelijk beter.
Hij telt niet mee voor de voorrangsuitkaart in ieder geval, maar waarom ze de kaartverkoop dan niet gewoon staken is me ook een raadsel.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom staakt Ajax de kaartverkoop dan niet gewoon.....
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg is voor Ajax maar Koeman wil er niet aan.
Misschien wel de belangrijkste speler van Ajax op dit moment.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's sinds Zlatan weg is op 2 na de beste speler.
Heb ik gedaan, alleen niet iedereen in de arena was er blij meequote:Op woensdag 22 september 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Leuke vlag. Moet je zelf maken joh.
Heb ik gedaan, alleen jammer dat niet iedereen in de arena er blij mee was...quote:Op woensdag 22 september 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Leuke vlag. Moet je zelf maken joh.
ben je niet witheet?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:40 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, alleen niet iedereen in de arena was er blij mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:41 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, alleen jammer dat niet iedereen in de arena er blij mee was...![]()
![]()
Ja, dat is dus nog een bijkomend probleem.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:31 schreef gras het volgende:
Pienaar is toch duidelijk beter.
In potentie ja. In potentie vind Daniël De Ridder zich trouwens de beste van de wereld.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Mee eens. In potentie vind ik alleen Sneijder en Maxwell beter.
Ben je nog ergens verhaal gaan halen?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:41 schreef NordKaos het volgende:
Heb ik gedaan, alleen jammer dat niet iedereen in de arena er blij mee was...![]()
![]()
Okee. Maar qua pure kwaliteiten zou Sneijder dat kunnen worden.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:44 schreef gras het volgende:
[..]
In potentie ja. In potentie vind Daniël De Ridder zich trouwens de beste van de wereld.
Ja, enkel de mentaliteit van Sneijder zou hem in de weg kunnen staan, denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Maar qua pure kwaliteiten zou Sneijder dat kunnen worden.
Die moet eens een kans krijgen van Ronniequote:Op woensdag 22 september 2004 19:54 schreef Bayer het volgende:
Mitch, ben je niet bang dat het met Babel dezelfde kant op gaat?
Ja, tot de winterstop. Daarna mogen zelfs Australische toeristen en Marokkaanse taxichauffeurs hun kunsten etaleren.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ronald is wat conservatief.
Petre was wel goed, kan Ajax goed gebruiken. Voor de rest zijn die proefspelers vaak een drama.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Is inderdaad altijd typerend ja. En Vlad Munteanu en Ovidiu Petre.
Nee, waar hij nu speelt begint hij eindelijk weer een beetje z'n draai te krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:47 schreef gras het volgende:
Alhoewel ik Van der Vaart ook wel in de spits wil zien.
Vorig seizoen was hij nog een megatalent, zo snel zal het toch niet bergafwaards zijn gegaan...?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef keijz het volgende:
Denken jullie nou echt dat De Ridder zó goed is? De technische staf is toch niet gek ofzo
Jawel, nog steeds.... Achja... de tifosi Can't Be Stopped!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben je niet witheet?
Ik wil hem gewoon eens een paar wedstrijden in het eerste zien spelen. In de jeugd zag het er allemaal veelbelovend uit, en dan hoop je dat hij het in het eerste mag laten zien.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef keijz het volgende:
Denken jullie nou echt dat De Ridder zó goed is? De technische staf is toch niet gek ofzo
Misschien moeten we zaterdagavond gewoon een enorm 'doek' 'van zwart landbouwplastic laten zakken voor de desbetreffende skyboxenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:14 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Jawel, nog steeds.... Achja... de tifosi Can't Be Stopped!
Hij is goed en kan nog beter worden. Rasajacied.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef keijz het volgende:
Wat kunnen we zaterdag verwachtenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:14 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Jawel, nog steeds.... Achja... de tifosi Can't Be Stopped!
Koeman is gewoon net zo'n behoudende lul als dat Hiddink is.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is goed en kan nog beter worden. Rasajacied.
Maar de technische staf haalt liever weer een 2e-rangs belg ofzo.
Heb je nog een jaartje dan, want ik heb na zijn begin weinig goeds meer van die jongen gezien.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Ik snap best dat Sonck zich in vorm moet spelen
Zulke dingen worden nooit van te voren bekend gemaakt, op het vak wordt alles wel duidelijk als er iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat kunnen we zaterdag verwachten
Ik zit bij de buren op 409
De Ridder heeft eigenlijk nog helemaal niks laten zien. De Mul heeft laten zien dat hij een betere rechtsbuiten is dan De Ridder.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is goed en kan nog beter worden. Rasajacied.
Maar de technische staf haalt liever weer een 2e-rangs belg ofzo.
Gek he dat je met de buscombi moet?quote:Ajax steunt zijn supporters
Amsterdam, 22 september 2004
Ajax ondersteunt de door de OFA opgeroepen boycot tegen de combi-reis naar Alkmaar, voor de uitwedstrijd tegen AZ. Ajax heeft in het kader hiervan besloten dat een bezoek aan de wedstrijd AZ - Ajax NIET meetelt in de toewijzingsprocedure van een 'voorrangsuitkaart'.
Dus de trouwe supporters die vrijwel alle uitwedstrijden bezoeken, lopen daarom geen gevaar dat zij, door deel te nemen aan deze boycot, in de toekomst minder aanspraak kunnen maken op een voorrangsuitkaart.
Ajax begrijpt niet hoe de gemeente Alkmaar tot deze beslissing is gekomen. De argumenten die aangedragen worden geven blijk van een inconsistente aanpak en zorgen slechts voor verwarring. Vorig seizoen is namelijk tijdens de evaluatie aangegeven dat men zeer tevreden was over het gedrag van de Ajax-supporters in het stadion van AZ.
Ajax roept zijn supporters op om zich als waardige Ajacieden te gedragen door de wedstrijd niet te bezoeken en daarmee het ongelijk van de lokale driehoek te bewijzen.
bronquote:Na de voetbalwedstrijd AZ - Ajax van vanmiddag ontstonden er in het centrum van Alkmaar, op en rond het Waagplein, ongeregeldheden. In totaal werden 12 personen aangehouden, de politie voelde zich genoodzaakt een waarschuwingsschot te lossen.
De situatie op de tribunes was tijdens de wedstrijd zelf volgens de politie relatief rustig. Er waren enkel wat kleine opstootjes nadat zo'n 20 Ajax-supporters geen toegang tot het stadion kregen. Ook werden er nog een aantal Ajax-aanhangers in de rust uit het stadion gezet. Bij het station zelf werden vijf personen aangehouden vanwegen baldadigheid en het plegen van vernielingen.
Na de wedstrijd werd de stemming pas echt grimmig; een 60-tal aanhangers van de Amsterdamse club trok naar het Waagplein en aanhangers van beide clubs daagden elkaar uit. Volgens de politie zouden er "slechts" een aantal vernielingen geweest zijn. Rond 17:15 werden drie agenten in burger door een grote groep Ajax-aanhangers belaagd, de politie moest pepper-spray en een waarschuwingsschot gebruiken om de mensen op afstand te houden. Gelukkig voor de politie was assistentie snel ter plaatse, er werden nog zeven mensen opgepakt.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:16 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
[..]
Gek he dat je met de buscombi moet?
[..]
bron
En dan gaan janken dat je met de bus moet, nu kan je echt zien dat het bestuur van Ajax boter op zijn hoofd heeft en een grote bek heeft over supporters van anderen, maar nooit eens de hand in eigen boezem steekt.
Kijk maar na de toestanden toen spelers van Feyenoord werden geslagen van de 100 man die daar verantwoordelijk voor waren zijn er 2 gepakt, terwijl Ajax weet wie het zijn maar het gewoon verdomd de namen door te geven.
Maar owee als er een liedje over die slet van van der Vaart wordt gezongen dan werten ze niet hoe snel ze in de media iedereen en alles veroordelen, tyisch Ajax
Supporters hebben het zelf verziekt, moet je nah ook niet gaan janken, maar ja we zijn van Ajax niets anders gewend helaas
De Ridder is nooit 't megatalent geweest wat een Sneijder of van der Vaart was, maar verdient toch wel meer dan na een paar wedstrijdjes waarin 'ie redelijk heeft gespeeld nu door de achterdeur te vertrekken. Dat 'ie niet kan spelen nu Rosales er is, ok. Maar De Mul boven De Ridder zetten, dat is gewoon weer het Ronald Koeman-syndroom.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij nog een megatalent, zo snel zal het toch niet bergafwaards zijn gegaan...?
Sorry maar als dat het is wat de Mul heeft dan mag hij niet eens met Ajax2 meedoen. Wat een drama zeg. Uit welke hoed is die gast getoverd?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Ridder heeft eigenlijk nog helemaal niks laten zien. De Mul heeft laten zien dat hij een betere rechtsbuiten is dan De Ridder.
Hazes was DWS en FC Amsterdam-supporter en minder Ajacied.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:16 schreef JaWi het volgende:
Ik stel voor dat voor Ajax - Roda Hazes gedraaid gaat worden, met You'll never walk alone (ajax).
Dat is dan ook wel weer waar. Ach ja, maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hazes was DWS en FC Amsterdam-supporter en minder Ajacied.
God straft onmiddelijk!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Logisch gevolg
Saidi loopt kneuzing op
Karim Saidi heeft op de training bij Feyenoord een fikse kneuzing aan de voorvoet opgelopen. "Dat is een meevaller, in die zin dat er niks gebroken is", zei clubarts Robbart van Linschoten op de website van Feyenoord. De Tunesische verdediger kwam tijdens de ochtendtraining in botsing met Dirk Kuijt.
Dat vind ik dus jammer, temeer omdat De Ridder niet 'zomaar' zwerft, maar vanuit zijn achtergrond 'functioneel zwerft'. Juist uit het 'Ajax-de ridder- zwerfverhaal' verwacht ik veel van hem. Sonck zwerft ook, maar daar waar de bal niet komt. Ik wil De Ridder gewoon en tijdje aan het werk zien, en niet De Mul. Ook leuk, maar anders.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
De Mul is een aardige speler die het veld breed kan houden, terwijl De Ridder meer gaat zwerven, aangezien dat een aanvallende middenvelder is. Vandaar dat Koeman De Mul kiest.
Duidelijk een Flinkevleugel en Van der Lem adept.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:34 schreef golfer het volgende:
Hazes was DWS en FC Amsterdam-supporter en minder Ajacied.
Daar komt mijn Pa dus vandaan en tot op de dag van vandaag snap ik niet waarom hij met een snik in zijn stem over Fc Amsterdam praat. Alleen maar narigheid en gesodemieter over geld bij die club.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Blauw Wit
tja het is wel de hoop voor het Belgisch voetbal toch?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Ik nam ze serieus, tot Soetaers.
quote:Ajax-selectie reageert geschokt op overlijden Hazes
Uitgegeven: 23 september 2004 18:31
Laatst gewijzigd: 23 september 2004 18:32
AMSTERDAM - De selectie en technische staf van Ajax hebben donderdag geschokt gereageerd op het plotselinge overlijden van André Hazes. Direct na het bericht van de dood van de volkszanger kwamen volgens teammanager David Endt uit de spelersgroep initiatieven om de crematie van Hazes niet ongemerkt voorbij te laten gaan.
"Helaas zijn we op de dag van de crematie in Duitsland voor de Champions League-wedstrijd tegen Bayern München", aldus Endt. "Maar we willen zeker zorgen voor een vorm van eerbetoon. Vanuit de club zal zeker een bloemetje of een ander gebaar komen om de nabestaanden een blijk van onze deelneming te tonen."
Hazes stond bekend als een echte voetballiefhebber die vaak wedstrijden van Ajax bezocht. Endt: "Ook was hij vaak in Hotel Huis ter Duin als we ons op een wedstrijd voorbereidden. Als André in de buurt was, werd het altijd gezellig. Maar ook als we in de spelersbus sfeer wilden, ging Hazes 'erin'. Hij was een echte Amsterdammer en daardoor was er een band tussen de club en ons."
Santos was A international toen hij bij Ajax kwam....... o god....quote:Op donderdag 23 september 2004 22:11 schreef JeroenV het volgende:
Is dit voor het eerst dat er een Braziliaanse Ajacied als A international komt?
Ja in z'n nadagen dacht dat ie kon voetballen. Wat een rukker. Brazilië wordt alleen wereldkampioen omdat ze de beste spitsen van de wereld hebben. Op Carlos en Cafu na. Verde is het dramatisch.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Santos was A international toen hij bij Ajax kwam....... o god....
jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:01 schreef Againzender het volgende:
Ik had gehoord dat Boukhari een uitnodiging had gekregen voor het Marokkaanse elftal. Klopt dat
Dank uquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja
Wij claimen hem!quote:Op donderdag 23 september 2004 20:04 schreef JaWi het volgende:
Hazes stond bekend als een echte voetballiefhebber die vaak wedstrijden van Ajax bezocht. Endt: "Ook was hij vaak in Hotel Huis ter Duin als we ons op een wedstrijd voorbereidden. Als André in de buurt was, werd het altijd gezellig. Maar ook als we in de spelersbus sfeer wilden, ging Hazes 'erin'. Hij was een echte Amsterdammer en daardoor was er een band tussen de club en ons."
Daar wordt je inderdaad niet oud mee, met zo'n shirtquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wij claimen hem!![]()
"Maar je moet niet vergeten dat ik uit een huishouden kom dat altijd voor DWS was. Vroeger was er bij ons thuis iemand voor Ajax, een ander voor Feijenoord en de rest voor DWS. Dus als mensen denken dat Ajax mijn cluppie is, vergissen ze zich."
[afbeelding]
Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:23 schreef pfaf het volgende:
Yannis post op Fok!![]()
Ananasquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Verklaar je nader...
Ananas in het Ajax-topic.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Verklaar je nader...
Ik zou maar niet op de metro gaan wachten als ik jou was....quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:23 schreef Chadi het volgende:
Maandag kunnen we naar de Arena
en ook voor Boukhariquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Tof voor Maxie dat hij geselecteerd is.
ja, dat weet ik wel, en het is natuurlijk ook een hele mooie ervaring voor hemquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Weet je hoeveel interlands Brazilië jaarlijks speelt? Ze hebben ook legio spelers uit de eigen liga die interlands afwerken.
hoeso dat?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
las net dat Roberto Carlos bezig is een spaans paspoort te krijgen, dat zou goed nieuws zijn voor Maxwell.
Jimjim1983 is voor mij ook onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
hoeso dat?![]()
Dan mag je gewoon voor Brazilië blijven spelen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
las net dat Roberto Carlos bezig is een spaans paspoort te krijgen, dat zou goed nieuws zijn voor Maxwell.
is geloof ik vanwege de buitenlanders regel voor Spaanse clubs.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
oh ok, ik dacht dat ie dan spanjaard zou worden![]()
Als hij de Spaanse nationaltieit krijgt dan kan Real weer een niet European aantrekken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is geloof ik vanwege de buitenlanders regel voor Spaanse clubs.
ken je dit allemaal uit je hoofd, of zoek je het gewoon op?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
80. 79 goals voor, 31 tegen. +48.
Weet je ook wat het gemiddelde tegen goals is de jaren ervoor? Want 31 lijkt me best veel of niet?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
80. 79 goals voor, 31 tegen. +48.
Kan Yannis in z'n eentje trainen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:43 schreef gras het volgende:
Wel veel internationals nu bij Ajax. Elk selectielid is zowat (jeugd)international.
quote:Minuut stilte voor André Hazes
Amsterdam, 24 september 2004
Voorafgaand aan de wedstrijd Ajax - Roda JC wordt een minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan donderdag overleden André Hazes. Dit op uitdrukkelijk verzoek van de spelersgroep.
,,Het was een schok voor ons toen we na de training hoorden dat hij was overleden", aldus Wesley Sneijder. ,,Nederland verliest door het overlijden van André Hazes een enorme voetballiefhebber. Ik had wel iets met zijn muziek, en ik denk dat heel veel mensen in Nederland dat hebben."
Post er wel vaker hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:23 schreef pfaf het volgende:
Yannis post op Fok!![]()
99/00: 51quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weet je ook wat het gemiddelde tegen goals is de jaren ervoor? Want 31 lijkt me best veel of niet?
Hij is zelfs lid geweest van de Supportersverenigingquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar wordt je inderdaad niet oud mee, met zo'n shirt
FF vergeten dat we Ajax zijnquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:05 schreef twi het volgende:
We zijn helemaal niet de dupe. Wij worden elk jaar kampioen, PSV en Feyenoord zijn de dupe.
is toch niet nodig... je moet gewoon eerste wordenquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik vind het verbazend dat Ajax niet tegen heeft gestemd.
maar stél je wordt een keer tweede (het is raar, maar hypothetischquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:42 schreef superjoden het volgende:
[..]
is toch niet nodig... je moet gewoon eerste worden
Nooit Arouna in de Arena dus.quote:Het Parool meldt dat Ajax niet terug zal komen op de afkeuring van Arnouna Koné en hem dus ook niet in een later stadium zal aantrekken. Ajax zou het een te groot risico vinden de twintigjarige speler ooit te contracteren. "Het standpunt van Ajax over Arouna Koné is niet veranderd. Op grond van medisch onderzoek vonden we het op 31 augustus niet verantwoord om Koné vast te leggen. Nu vinden we dat nog steeds niet verantwoord." Ook de clubarts van Ajax is in het Parool diezelfde mening toegedaan.
Vanavond welquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nooit Arouna in de Arena dus.
Heeft toch te maken met risico? Ajax-wedstrijd is altijd een risico-wedstrijd = zondag. Correct me if im wrong.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
Waarom voetbalt Ajax eigenlijk bijna altijd op zondag?
Mooiere uitlegquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Godenzonen spelen op de dag des Heeren.
Silvie wil op zaterdag shoppen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
Waarom voetbalt Ajax eigenlijk bijna altijd op zondag?
Op die manierquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:52 schreef RayMania het volgende:
Komt door Canal +.
PSV, Feyenoord en Ajax spelen dit seizoen altijd zonder elkaar te overlappen.
Dus 1 op zaterdag, 1 om half 1 zondag, en 1 om half 3 zondag.
.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik vind het verbazend dat Ajax niet tegen heeft gestemd.
Beetje jammer hoor om je als club toch elke keer weer met joden te associëren. Niet dat ik iets tegen joden heb, in het geheel niet, maar het is wel erg arrogant.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Kan ook nog: sabbath, de Joodse rustdag, is op zaterdag.
Mag de club ook niet een voorkeur voor een bepaalde dag uitspreken? Bijvoorbeeld altijd het 'avondje NAC'.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op die manier![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor om je als club toch elke keer weer met joden te associëren. Niet dat ik iets tegen joden heb, in het geheel niet, maar het is wel erg arrogant.
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor om je als club toch elke keer weer met joden te associëren. Niet dat ik iets tegen joden heb, in het geheel niet..
Vind je het ook arrogant danquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Als je als club gemiddeld 1 per wedstrijd tegen krijgt dan moet je er gemiddeld minstens 2 scorenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
99/00: 51
00/01: 43
01/02: 34
02/03: 32
Dus zelfs het beste van de laatste 5 seizoenen!
zolang je meer scoort dan de tegenstander is er niks aan de handquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je als club gemiddeld 1 per wedstrijd tegen krijgt dan moet je er gemiddeld minstens 2 scoren1 vind ik best wel veel eigenlijk
Goed voor Ajax en tevens voor Real wat richting degradatie plaats gaat.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
.......
* stuurt nog een desperate verzoekmailtje richting Real om Koeman een beter aanbod te doen
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar ik vond vooral Rosales dramatisch meeverdedigen. Zoals die Roda linksback hem regelmatig uitspeelde, en zelfs in keer kinderlijk in de 16 meter uitkapte toen ie voor de keeper kwam, dat is geen goed teken voor straks in Europees verband. Maar goed, hij had dan ook nooit gekocht moeten worden omdat De Ridder daar hoort te staan.
Zo is dat. Als je hem kan wegdoen, meteen doen. Een enorm feestelijke gouden strik erom heen, desnoods geld erbij dokken, maar dan wel weer eindelijk plaats voor Blind of Co. Zelfs Foeke heb ik liever.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:00 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Goed voor Ajax en tevens voor Real wat richting degradatie plaats gaat.![]()
Ik heb niet om hem gevraagd hoor, hij heeft niks maar dan ook niks meer dan De Ridder. Op dit moment is ie ook bepaald niet beter dan De Ridder, of ie dat ooit wordt ligt eraan of ie het Ajax spel gaat snappen. En niet gehaald voor mee te verdedigen? Stel dan maar die rechtsbuiten van de B jeugd op, die doet ook leuke dingen en kan verdedigend alleen niet meekomen. We hebben het hier over internationaal voetbal waar iedereen zijn man heeft, vooral met gerenomeerde backs op europees niveau was dit onthutsend slecht. Of moeten we ons weer zover laten terugzakken dat een enkeling een vrije rol en privileges krijgt zoals ene Rosales, en de rest erachter maar weer dubbel zoveel verdedigende arbeid opknappen waarbij offensief weer niks uit de verf komt. Je kent het Ajax-spelletje gewoon niet. Als hij niet in staat is 1 op 1 te spelen heb je Europees gezien niks aan die gast.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]![]()
Die jongen moet onze rechtsbuiten worden en heeft op dit moment veel meer kwaliteit dan de Ridder, ik denk ook niet dat hij is gehaald voor het meeverdedigen.
Dat is de instelling !quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Who gives a fuck.
Dit is het Ajax topic rot toch op met je Zlatan.
Deze week gaan we van Bayern winnen. Daar gaat het om.
waarom is dat arrogant dan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vind je het ook arrogant dan
Van der Vaart speelde een prima wedstrijd. Ik vond 'm eigenlijk de Man of the Match, aangezien 'ie zeker de eerste helft fantastisch alles met elkaar verbond. Ik heb weer kunnen genieten van van der Vaart, helaas maar 45 minuten.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
vd Vaar wordt gewisseld en schijnt misbaar te hebben gemaakt.
Deze veel te vroeg als ster gelanceerde te dikke speler moet eens gaan nadenken.
Door hem zijn we Zlatan kwijt en het duurt niet lang meer of hij kan een basisplaats ook op z'n buik schrijven.
Misschien vindt cultheld de semieten een soort Ubermenschenquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:31 schreef mat_herben het volgende:
[..]
waarom is dat arrogant dan?
Dan komt ie, zoals alle mislukte spelers in dit land, bij FC Geeuw te Fryslan terecht.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
vd Vaar wordt gewisseld en schijnt misbaar te hebben gemaakt.
Deze veel te vroeg als ster gelanceerde te dikke speler moet eens gaan nadenken.
Door hem zijn we Zlatan kwijt en het duurt niet lang meer of hij kan een basisplaats ook op z'n buik schrijven.
En dan nog zo goed typen?quote:Op zondag 26 september 2004 02:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb wel weer genoten in t stadion. Maar het had wel iets voller mogen zijn.
Ik ga maar ff niet uit. ZIt al vanaf 3 uur vanmiddag aan t bier![]()
Het is arrogant om jouw club tot club van een bepaald ras te gaan bombarderen. Alsof er geen Joodse Feyenoord of, ik noem maar wat, AGOVV supporters zijn..........quote:Op zondag 26 september 2004 01:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien vindt cultheld de semieten een soort Ubermenschen![]()
niet alleen Pienaar, maar het hele team lijkt geen conditie te hebben. Anders zouden ze zonder bal ook wel bewegenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:38 schreef twi het volgende:
Iets wat me toch regelmatig opvalt: Pienaar moet toch wat aan z'n conditie gaan doen hoor. Na 60 minuten is 'ie leeg. Dat 'ie intensief voetbalt, ok. Maar 't is toch geen Marc Overmars of Barry van Galen?
Ajax is niet opgericht door Joden, Ajax speelde nabij een Joodse buurt en had aardig wat Joodse supporters hierdoor. Ajax heeft nooit bovengemiddeld veel Joodse spelers gehad en heeft die Joodse naam vooral te danken aan supporters van andere clubs. Dat veel Ajax-fans zo dom zijn dat ze dit als geuzennaam hebben aangenomen, dat is triest. Maarja, er zijn nog gekken die er nog trots op zijn ook. Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als ik een chinese vlag mee zou nemen naar 't stadion, en zou gaan scanderen:"CHINEZENNNNN! CHINEZENNNNN!"quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
Opgericht door Joden. Het associeren is dus niet raar. En wat er arrogant aan is mag Joost weten![]()
quote:Welcome to the weirdest, least kosher Hebrew tribe ever - the hardcore supporters of Ajax (pronounced Eye-Yacks), the perennial Dutch soccer champions, none of whom is in fact Jewish.
Er zullen best Joodse bestuursleden zijn geweest, maar niet dusdanig dat Ajax een Joodse club zou zijn. Jaap van Praag was bijvoorbeeld ook Joods, maar Michael had er verder niets mee. "Als zij die Joden, Joden scanderen Joods zijn, ben ik Chinees".quote:Op zondag 26 september 2004 11:42 schreef Dizzee het volgende:
Er zat toender tijd een Joods bestuurlid.
En wat heeft dat ermee te maken dat een aantal leeghoofden zichzelf Joden noemen terwijl ze in de meeste gevallen zelf katholiek, atheďst, protestant, boedhist of mohameddaan zijn?quote:Op zondag 26 september 2004 12:22 schreef StarGazer het volgende:
Philips was joods, en hoe heet dat bedrijfscluppie ook alweer? Juist PSV.![]()
toch moet het dan hard aankomen als je dan nog in de laatste minuut moet verliezen en dan nog door een oud ploeggenoot ookquote:Op zondag 26 september 2004 11:47 schreef DarkShine het volgende:
Was weer lekker stil in dat blok beton!
quote:Op zondag 26 september 2004 12:22 schreef StarGazer het volgende:
Philips was joods, en hoe heet dat bedrijfscluppie ook alweer? Juist PSV.![]()
Dat die leeghoofden dus eigenlijk uit volle borst PSV supporterenquote:Op zondag 26 september 2004 12:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken dat een aantal leeghoofden zichzelf Joden noemen terwijl ze in de meeste gevallen zelf katholiek, atheďst, protestant, boedhist of mohameddaan zijn?
quote:Op zondag 26 september 2004 12:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat die leeghoofden dus eigenlijk uit volle borst PSV supporteren
Ach, ze waren toch een aardig deel van de wedstrijd Hazes-liedjes aan 't zingenquote:Op zondag 26 september 2004 11:47 schreef DarkShine het volgende:
Was weer lekker stil in dat blok beton!
ar·ro·gant (bn.)quote:Op zondag 26 september 2004 02:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is arrogant om jouw club tot club van een bepaald ras te gaan bombarderen. Alsof er geen Joodse Feyenoord of, ik noem maar wat, AGOVV supporters zijn..........
Aldus Ronnie...quote:Naftaniël: ,,Een geuzennaam? Ajax is géén joodse club. Integendeel. Ajax heeft zelfs een bedenkelijk verleden op dat gebied. In de Tweede Wereldoorlog was Ajax een van de eerste clubs die de joodse leden eruit flikkerde.''
En dan nog zingend door dat sing when you're winning publiek terugquote:Op zondag 26 september 2004 12:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
toch moet het dan hard aankomen als je dan nog in de laatste minuut moet verliezen en dan nog door een oud ploeggenoot ook![]()
Niks Tony, had FF zin om het te meldenquote:Op zondag 26 september 2004 12:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken dat een aantal leeghoofden zichzelf Joden noemen terwijl ze in de meeste gevallen zelf katholiek, atheďst, protestant, boedhist of mohameddaan zijn?
quote:Op zondag 26 september 2004 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan nog zingend door dat sing when you're winning publiek terug
Moet een lange, stille en eenzame reis terug naar Kerkrade zijn geweest.quote:Op zondag 26 september 2004 12:49 schreef DarkShine het volgende:
En dan nog zingend door dat sing when you're winning publiek terug
Omdat het ten eerste geen terechte geuzennaam is en ten tweede roept het allemaal provocaties op die zeer onwenselijk zijn. Hamas Hamas, Joden aan het gas kan niet door de beugel en daar wordt keihard tegen opgetreden, maar het is niet bedoeld om echte Joden te kwetsen.quote:Op zondag 26 september 2004 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
ach twi wat is het hele probleem nou met onze geuzennaam.
Geen mijn inziens.
Iedereen die het wil zingen, prima, maar al die onzin dat Ajax een Jodenclub is, en het feit dat ik als Ajacied zijnde kankerjood wordt genoemd, terwijl ik het woord "Joden" nooit anders door m'n strot heb laten gaan dan bij m'n voorleesbeurt tijdens een les geschiedenis op de middelbare school, dat vind ik best storend.quote:Op zondag 26 september 2004 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
ach twi wat is het hele probleem nou met onze geuzennaam.
Geen mijn inziens.
Zo ken ik je weer popoquote:Op zondag 26 september 2004 13:27 schreef popolon het volgende:
Drie punten afgesnoept van een voormalig landskampioen, prima
Nee hoor, best gezellig opzich en er was nog genoeg bier over van de heenreis...quote:Op zondag 26 september 2004 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Moet een lange, stille en eenzame reis terug naar Kerkrade zijn geweest.
Dan is de logische stap natuurlijk om die andere "supporters" te provoceren. Toch?quote:Op zondag 26 september 2004 13:42 schreef PLAE@ het volgende:
Het misverstand is wel dat niet Ajax sups zelf begonnen zijn met het joden gedoe.
aah dat kan toch geen kwaadquote:Op zondag 26 september 2004 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is de logische stap natuurlijk om die andere "supporters" te provoceren. Toch?
ach, ingecalculeerd verlies heet dat, je weet dat je normaal met 2 a 3 doelpunten verschil klop krijgt.quote:Op zondag 26 september 2004 13:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, best gezellig opzich en er was nog genoeg bier over van de heenreis...
En een tussenstop bij een Mac kan ook gezellig zijn...
Doeken op 410 waren inderdaadquote:Op zondag 26 september 2004 14:03 schreef JaWi het volgende:
Het was nou niet echt hoogstaand gisteren. Maar goed, dit soort wedstrijden moet je ook winnen. Leuke doeken op 410
.
quote:Op zondag 26 september 2004 14:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ach, ingecalculeerd verlies heet dat, je weet dat je normaal met 2 a 3 doelpunten verschil klop krijgt.
of nog beter je zingt niksquote:Op zondag 26 september 2004 13:24 schreef StarGazer het volgende:
Dus ipv van jood wordt het dan bijv arrogante kwal?
Ik hoor het de psv'ers al zingen: En wie niet springt , die is een arrogante kwal...
Die in de tweede helft over Hazes was mooi. Die over de bobo's ook. Benieuwd of het geld al binnen isquote:Op zondag 26 september 2004 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Doeken op 410 waren inderdaad![]()
[..]
Bij de top3 moet je inderdaad uitgaan van verlies en alles wat je meeneemt is gewonnen! Neemt niet weg dat ik gister, met die kansen die we hadden, met een opgeheven hoofd de UFO verliet...
Over de 2de helft gesproken hadden jullie meer verdiend maar de 1e helft meegerekend kwamen jullie er niet aan te pas, 2de helft kregen jullie ook meer kansen omdat Ajax meer risico moest nemen.quote:Op zondag 26 september 2004 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij de top3 moet je inderdaad uitgaan van verlies en alles wat je meeneemt is gewonnen! Neemt niet weg dat ik gister, met die kansen die we hadden, met een opgeheven hoofd de UFO verliet...
quote:Ajax A1 wint van Feyenoord A1
Amsterdam, 26 september 2004
De Ajax A1 heeft zondag de wedstrijd in de Shell-jeugdcompetitie tegen de Feyenooord A1 met 2-1 gewonnen. Ajax domineerde het duel vooral in de eerste helft. Het team van Danny Blind speelde feller dan de tegenstander uit Rotterdam.
Dank u!quote:Op zondag 26 september 2004 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Doeken op 410 waren inderdaad![]()
quote:26/9/2004 - Gerucht: Ajax wil Bergkamp terughalen voor technische staf
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens boulevardblad Sunday Mirror wil Ajax Dennis Bergkamp na zijn carriere heel graag binnenhalen voor een positie in de technische staf. De krant meldt dat Bergkamp een functie als trainer na zijn carriere wel zou ambieren. In een interview met Bergkamp met dezelfde krant komt Ajax niet ter sprake, maar meldt de aanvaller dat hij zich topfit voelt en volgens de statistieken van Wenger sneller is dan vorig seizoen. Hij denkt dan ook vooralsnog niet aan stoppen en zou zlfs filosoferen om er nog een jaar na dit seizoen aan vast te plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |