abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22122975
En ik gooide hem dicht

En het linkje naar het vorige bankje: herfstachtig bankje nr. 124

en de laatste post

quote:
:
Op woensdag 22 september 2004 09:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

RSI? Een tip: koop een paar polsbeschermers (voor skaters, weet je wel?) en draag die een aantal weken (vooral ook 's nachts). Rust is het belangrijkste, en dat bevorder je op die manier.

Ik heb al een jaar of 20 chronische peesschedeontsteking in mijn pols
Die heb ik ook al, alleen lijkt het iets met het kraakbeen in m'n pols te maken te hebben.
Vandaar dat ik naar de orthopeet gestuurd ga worden om dit na te kijken.
Soms doe ik inderdaad wel zo'n polsbeschermer om, als ik het niet meer kan houden van de pijn...

[ Bericht 95% gewijzigd door ikikke op 22-09-2004 09:18:59 (linkje toegevoegd) ]
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_22122978
Nou ja koud??? Het is hartstikke warm hier!!!
pi_22122997
Ja maar jij bent ziek
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 09:31:58 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22123119
Randa_v verwarmt het bankje voor ons

ikikke, als ik jou was zou ik die polsbeschermers toch eens een poosje de hele dag omdoen, kijken of dat helpt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22123124
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 10:02:24 #6
43556 miss_dynastie
pi_22123484
Goedemorgen
en Welterusten
Ik duik ook nog ff mijn bedje in, dacht dat ik wel weer beter zou zijn, maar nee dus
Beterschap randa_v!
Doei
  woensdag 22 september 2004 @ 10:03:58 #7
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22123511
Het is hartstikke lekker buiten... Waai ende wapper
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 22 september 2004 @ 10:04:16 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22123514
Beterschap meiden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 10:04:31 #9
13151 crew  Rewimo
pi_22123523
Casper stijgt zeker zowat op als je hem uitlaat?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 10:04:55 #10
13151 crew  Rewimo
pi_22123531
Miss_D, jij ook in de lappenmand? Beterschap hoor!
  woensdag 22 september 2004 @ 10:05:06 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22123532
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Casper stijgt zeker zowat op als je hem uitlaat?
Mijn eigenste Casperballon
pi_22123533
Goeiemorgen

Ik heb vannacht behoorlijk vast geslapen dankzij de medicijnen
Ben nu alleen nog zo duf als een knijntje, blij dat vriendje vrij was vanmorgen.
pi_22123595
Mooi zo Anitra. Fijn dat je goed geslapen hebt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22123894
Moggu dames.. :-) hier begint het nu een beetje af te bouwen. Nog een half uurtje dan ga ik weer naar huis.

Beterschap voor de zieke
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
pi_22124007
Ik heb net me stagegesprek gehad, ik moet stagelopen in een wijkcentrum in een achterstandswijk en er komen kinderen van 4-9 jaar.

Maar hoef er pas om 1 uur vanmiddag te zijn, dus net ff uitgezocht hoe ik er heen moet en nu dus nog ff lekker computeren om de tijd door te komen
pi_22124083
Mogguh
Beterschap voor de zieken !

We zijn hier vanmorgen zeker twee uur bezig geweest met uitzoeken waarom er geen rappellen waren gekomen maandag. Ikke stomme collega de schuld geven dat ze niet had uitgekeken , blijkt dat we geen rapellen hadden !! Alles en iedereen had op tijd zijn/haar boeken teruggebracht of op tijd verlengd.

Nu ben ik in de war (Collega had trouwens toch niet goed gekeken, er is een bestandje waar je aan kan zien of er rappellen zijn en hoeveel. Had ze dat bekeken dan had ze het wel geweten).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 10:53:19 #17
13151 crew  Rewimo
pi_22124391
Geen rappellen, tssss...

woensdag 22 september 2004 @ 11:09:16 #18
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22124692
Het ruikt hier in huis naar hachee
Als ik naar buiten kijken krijg ik acuut trek in warme chocomel met slagroom, kruidnoten en veel te grote warme truien en pantoffels
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22124773
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:09 schreef coolbabe het volgende:
Het ruikt hier in huis naar hachee
Als ik naar buiten kijken krijg ik acuut trek in warme chocomel met slagroom, kruidnoten en veel te grote warme truien en pantoffels
Jah idd

Ben best wel zenuwachtig aan het worden nu, hoe alles in het werk gaat, hoe de kinderen zijn, of ze een grote achterstand hebben of niet, wanneer ik stage moet lopen, wat ik allemaal moet doen, enzovoort...
pi_22124779
En glühwein, mutsen, sjaals en een open haard
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 11:13:33 #21
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 11:13:59 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22124796
luca zijn voetbalschoenen zijn gearriveerd
  woensdag 22 september 2004 @ 11:14:28 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22124805
Ik zou zo graag een open haard willen hebben, of een aga-cooker in een hele grote woonkeuken *wegdroomt*
Veel succes vanmiddag Sylvana
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22124812
hè hè Jammer dat het niet zulk lekker voetbalweer is
  woensdag 22 september 2004 @ 11:16:42 #25
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22124833
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:14 schreef coolbabe het volgende:
of een aga-cooker in een hele grote woonkeuken
Oooooh, ik wil ook een AGA! Heb een hele mooie gezien. Zwart met 4 ovens

Maar Taak zegt dat een fornuis waarvoor je eerst je vloer moet verstevigen een beetje veel van het goede is
pi_22124874
Fijn dat Luca's voetbalschoenen aangekomen zijn

Julian heeft ook al verschillende voetbaltenues ( Barcelona, Ajax ed) en hij staat nu op de wachtlijst voor voetballen, dus wilde hij ook al vast voetbalschoenen hebben en die heeft hij ook alvast gehad Lijkt me echt leuk als hij op voetbal zit, dan ga ik echt wel kijken
pi_22125026
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Maar Taak zegt dat een fornuis waarvoor je eerst je vloer moet verstevigen een beetje veel van het goede is
Kinderachtig zeg
misschien heb ik het gemist maar hoe is het nou afgelopen met dat jongetje dat misschien zijn nek gebroken had? Dat was toch een bekende van jou Sylvana? Of ben ik in de war?
pi_22125114
Ben naar de dokter geweest. Ik heb sterk maagzuurremmende tabletten gekregen. En ik mag weer eens op dieet. Alleen magere dingen eten om mijn maag zo rustig mogelijk te maken. Daarvoor heb ik vanmorgen alles al in huis gehaald. En dat weer langzaam opbouwen.

Over twee weken moet ik terug. Ik heb vrijveel stress de laatste tijd. Ik heb ook prikkelbare darmen, en mensen met prikkelbare darmen kunnen ook last krijgen van een prikkelbare maag. Joepie
Om andere dingen uit te sluiten zoals galstenen, en te kijken of het daadwerkelijk mijn maag is, moet ik tabletten slikken, iedere dag 1. Morgen ga ik maar weer gewoon werken. Ben ik wel aan weer aan toe. Alleen even voorkomen dat ik dan onder grote druk kom te staan. En hobby's en weet ik veel wat eerder afzeggen.

Moet gewoon weer een nieuwe draai aan het leven, niks moet alles mag.
pi_22125175
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Goedemorgen
en Welterusten
Ik duik ook nog ff mijn bedje in, dacht dat ik wel weer beter zou zijn, maar nee dus
Beterschap randa_v!
Doei
Beterschap, miss_dynastie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 11:33:21 #30
13151 crew  Rewimo
pi_22125192
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:25 schreef snoopy het volgende:

[..]

Kinderachtig zeg
misschien heb ik het gemist maar hoe is het nou afgelopen met dat jongetje dat misschien zijn nek gebroken had? Dat was toch een bekende van jou Sylvana? Of ben ik in de war?
Staat in het vorige bankje: hij heeft een zware hersenschudding en een op twee plaatsen gebroken arm. Is uiteindelijk meegevallen dus, al is dit ook niet niks.
pi_22125229
Ah, bedankt Rewimo. Is zeker niet niks maar iig beter dan een gebroken nek
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 11:35:28 #32
13151 crew  Rewimo
pi_22125236
Een prikkelbare darm zuigt Heb er ook last van. Hopelijk knap je door deze dingen weer een beetje op. Maar doe je wel rustig aan? Als je nog verhoging hebt zou ik nog maar een dagje thuisblijven morgen.
pi_22125240
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:14 schreef coolbabe het volgende:
Ik zou zo graag een open haard willen hebben, of een aga-cooker in een hele grote woonkeuken *wegdroomt*
Veel succes vanmiddag Sylvana
Een kennis van mij heeft in haar keuken, echt zo een ouderwets geval staan. Daar kun je lekker de keuken mee opstoken, koken en je voeten onder leggen. Heerlijk.
  woensdag 22 september 2004 @ 11:39:41 #34
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22125322
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Een kennis van mij heeft in haar keuken, echt zo een ouderwets geval staan. Daar kun je lekker de keuken mee opstoken, koken en je voeten onder leggen. Heerlijk.
Ik ben stinkend jaloers
Spin, wij hebben geen kruipruimte onder het huis want dat is toendertijd olgestort met beton. Daar zou best een AGA op kunnen staan. Helaas hebben we écht geen ruimte in deze keuken
Misschien in een volgend huis...
pi_22125329
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Een prikkelbare darm zuigt Heb er ook last van. Hopelijk knap je door deze dingen weer een beetje op. Maar doe je wel rustig aan? Als je nog verhoging hebt zou ik nog maar een dagje thuisblijven morgen.
Ja hoor, ik zal rustig aan doen. Ben net naar het dorp gewandeld (en terug) om naar de dokter te gaan. Was wel lekker. Zweten, maar wel lekker. Is een 6 kilometer op en neer.

Ik had daarstraks een van mijn bazen aan de lijn, er was op de twee bazen niemand op kantoor vandaag. We werken er met zijn zessen. Dus van het personeel was de helft ziek en de helft vrij.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 11:40:30 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22125339
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:18 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat Luca's voetbalschoenen aangekomen zijn

Julian heeft ook al verschillende voetbaltenues ( Barcelona, Ajax ed) en hij staat nu op de wachtlijst voor voetballen, dus wilde hij ook al vast voetbalschoenen hebben en die heeft hij ook alvast gehad Lijkt me echt leuk als hij op voetbal zit, dan ga ik echt wel kijken
hebben jullie ook zo'n moeite gehad kleine voetbalschoenen te vinden?
hier heb ik ze niet kunnen vinden.... ja vanaf maat 31 maar dat is veel te groot.

volgens mij voetballen ze binnen als het regent. ze hebben een loods staan op het terrein
pi_22125574
Gelukkig maar anders had je beter zwemvliezen kunnen bestellen

Ik krijg vanmiddag visite en moet nog boodschappen doen maar het regent zo hard. Lijkt me niet echt leuk om met die kleine de straat op te gaan. Wat nu?
pi_22125632
Heb je geen regenhoes voor over de kinderwagen?
Ik ga zo ook op stap, en heb hem eens tevoorschijn getoverd.
pi_22125671
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hier heb ik ze niet kunnen vinden.... ja vanaf maat 31 maar dat is veel te groot.

volgens mij voetballen ze binnen als het regent. ze hebben een loods staan op het terrein
Julian heeft maat 33/34 dus dat was niet zo heel moeilijk om die te vinden

Als het hier hard regent dan gaat het gewoon niet door, hier kunnen ze nergens binnen voetballen

Op het hoofdveld ligt kunstgras, dus daar kan wel altijd op gevoetbald worden, maar denk niet dat ze daar de kleintjes op laten voetballen
pi_22125677
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Kleine schoenen zijn idd zeldzaam, maar bij ons op de vereniging hebben ze het door schuif sysyteem. De kleine maatjes worden netjes bewaard en als iemand geen schoenen kan vinden dan kijken ze of hun die maat hebben en dan kan dat kindje ze lenen.
pi_22125743
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:29 schreef Randa_v het volgende:
Ben naar de dokter geweest. Ik heb sterk maagzuurremmende tabletten gekregen. En ik mag weer eens op dieet. Alleen magere dingen eten om mijn maag zo rustig mogelijk te maken. Daarvoor heb ik vanmorgen alles al in huis gehaald. En dat weer langzaam opbouwen.

Over twee weken moet ik terug. Ik heb vrijveel stress de laatste tijd. Ik heb ook prikkelbare darmen, en mensen met prikkelbare darmen kunnen ook last krijgen van een prikkelbare maag. Joepie
Om andere dingen uit te sluiten zoals galstenen, en te kijken of het daadwerkelijk mijn maag is, moet ik tabletten slikken, iedere dag 1. Morgen ga ik maar weer gewoon werken. Ben ik wel aan weer aan toe. Alleen even voorkomen dat ik dan onder grote druk kom te staan. En hobby's en weet ik veel wat eerder afzeggen.

Moet gewoon weer een nieuwe draai aan het leven, niks moet alles mag.
Ha gezellig een mede stressgenoot met maag en darmklachten bij spanning.
Ik heb het ook, heb je van die vieze Zantac tabletten gekregen?

Op dit moment zijn mijn maag en darmen weer ff rustig, maar vorige week was het nog
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 22 september 2004 @ 12:02:24 #42
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22125751
Clauwheeeke: aankomend weekend is er hier in Dordt een sieradenbeurs. Met bergen en bergen kraaltjes
pi_22125785
grmbl, sta ik op het punt om weg te gaan, gaat Tobias weer uitgebreid liggen poepen
pi_22125790
Ik heb wel een regenhoes maar ik heb niet zo'n zin om in die stromende regen de hele heisa naar buiten te tillen. Wil Morris eigenlijk in de draagzak mee naar de buurtsuper nemen maar ik vind toch dat het dan even droog moet zijn
pi_22125813
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:03 schreef pluisje het volgende:
grmbl, sta ik op het punt om weg te gaan, gaat Tobias weer uitgebreid liggen poepen
In dat geval heb je niks aan een regenhoes
pi_22125822
hm ja, da's logisch
Ik moet een kwartier lopen, dat red ik toch niet met de draagzak, dus ik pak de wagen. Maar hier regent het ook niet zo hard, het waait vooral. En daar werkt die regenhoes ook goed tegen

Nou ja, voor hem dan. Ik kom gewoon verwaaid en nat op mijn afspraak aan
pi_22125846
Randa_V.... hier word aangeraden als je "irratable bowl syndrome" hebt om gluten vrij te eten. Schijnt een hoop te helpen. Heb je dat al eens geprobeerd?
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
pi_22125884
Bah bah bah! Het regent en de auto wou niet starten vanmorgen, moest ik op de fiets naar mijn werk. Opzich niet erg, maar het regent dus Gelukkig is Dylan vandaag naar mijn schoonmoeder en had S hem meegenomen, anders moest ik hem op de fiets wegbrengen in de regen in de draagzak (wat niet eens mag op de fiets) en mijn banden zijn zacht en ik heb geen normale fietspomp, dus ik kon ze niet oppompen en daardoor kwam ik uitgeput op mijn werk

Zo, einde klaagzang

Randa_v en miss_d en iedereen die nog meer zien, zwak en misselijk is: Beterschap

En Syrena, wat zijn rappellen

Sylvana gelukkig heeft Julians vriendje zijn nek niet gebroken!!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_22125911
Oh en S heeft vanmorgen ook nog eens onze regenhoes gesloopt
pi_22125993
Ik ben er weer vandoor, es kijken of ik dat wijkcentrum kan vinden, ben echt niet bekend in Zwolle

Tot vanavond
pi_22126041
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ha gezellig een mede stressgenoot met maag en darmklachten bij spanning.
Ik heb het ook, heb je van die vieze Zantac tabletten gekregen?

Op dit moment zijn mijn maag en darmen weer ff rustig, maar vorige week was het nog
Nee ik heb, omprazol gekregen. Moet ik elke dag 1 innemen, werken 24 uur.
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:06 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Randa_V.... hier word aangeraden als je "irratable bowl syndrome" hebt om gluten vrij te eten. Schijnt een hoop te helpen. Heb je dat al eens geprobeerd?
Nee, glutenvrij, heb ik nog nooit gedaan. Ook nog nooit van gehoord aan deze kant. Als mijn eigen dieet niet werkt zal ik daareens op gaan letten.

Meestal wordt het wel rustig bij mij als ik mager ga eten. paarderookvlees, 20+ kaas, rijstcrackers enzo. Gedurende een dag ook wat sla en zemelen om de darmen even goed op gang te houden. Heb vanmorgen ook nog venkelthee gehaald. Is het wat rustiger. Dadelijk maar eens rijstcrackers, een opkikker en een salade met kipfilet eten. Heb ik voor vanmiddag nog wat kwark en fruit. En hopen dat het weer wat beter gaat.
pi_22126102
Weet je wat leuk is, een kind met buikgriep met die nieuwe pampers met doorlekranden Wat een kl#teluiers
Bram liep gisteren wat te jammeren in bed dus ik naar boven, lagen al zijn spenen onder zijn bed dus ik duik op de grond om die op te rapen, word ik helemaal ondergekotst. Arme jochie helemaal in paniek. Alles schoongemaakt, bedje, Bram en ik verschoond. Leg ik hem weer in bed, begint ie weer te spugen. Dus toen maar weer verschoond en ik even met hem naar beneden zodat de boel gelucht kon worden. Daar weer alles ondergespuugd dus weer alles verschonen. Goed, eindelijk zitten we even lekker rustig, denk ik opeens, goh wat wordt mijn broek nat, is ie ook aan de diarree. Het arme ventje liep aan alle kanten leeg
En vanmorgen heb ik ook al iets van 10 poepluiers gehad. Zijn kont is helemaal stuk en die luiers maar doorlekken Gelukkig heeft hij wel weer wat drinken en eten binnengehouden.
Ik zit even te broeden op een kwaaie mail aan de Pampers.

Alle zieken heel veel beterschap
Luchtbel ik hoop dat je snel een oplossing vind, wat een klotezooi zeg!!
  woensdag 22 september 2004 @ 12:21:06 #53
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22126147
Arme Bram en arme Karin

Doe maar een flink pissige mail sturen! Klotepampers zijn ook nog eens stervensduur geloof ik. Moeten ze wel goed zijn
pi_22126234
Rappel = ander woord voor boete. Er was dus niemand die een boete had

Glutenvrij heb ik ook nog nooit geprobeerd te eten, ik moet sowieso VER weg blijven bij rauwe knoflook en rauwe ui. En ook van die lekkere Oetkerpizza's, maar ik heb begrepen dat pizza's barsten van de gluten... (en de knoflook ook nog).
pi_22126251
Oh Bram da's niet leuk voor je zeg Hoop dat je snel weer opknapt

Raar zeg van die Pampers! Hebben ze niet een of ander telefoonnummer dat je 24 uur per dag kan bellen? Heeft Nutricia bijvoorbeeld wel op de verpakking staan...
pi_22126260
Bram wat een klotezooi toch met die Pampers. Testen ze die dingen niet ofzo Waarom moeten ze iets goeds vervangen Wat een sukkels. Brammetje beterschap jochie En Karin succes met je zielige ziekje mannetje!
pi_22126269
Ach, wat zielig. Beterschap
pi_22126413
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:25 schreef Syrena het volgende:
Rappel = ander woord voor boete. Er was dus niemand die een boete had
Dat is toch meer dialect? Het kwam me wel bekend voor.
  woensdag 22 september 2004 @ 12:51:12 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22126727
Hmz.. dat is nummer 3 met ervaring met de nieuwe pampers
Ik heb er nog geen positief bericht over gehoord..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 12:51:28 #60
13151 crew  Rewimo
pi_22126736
Arme Bram (en arme Karin), beterschap hoor mannetje!

Wat idioot van die Pampers zeg Iedereen die ze hier gebruikt heeft er klachten over, dan zit er toch iets niet goed met die dingen. Ik heb trouwens nog een vrijwel nieuw pak luiers van de Lidl staan, grootste maat. Heeft iemand daar nog iets aan? Ik had natuurlijk nèt een nieuw pak open toen Christan zindelijk werd
pi_22126890
Nou, daar gaat de reputatie van Pampers...

Wat zielig voor Bram, beterschap hoor...
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 13:22:06 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_22127473
Ik heb de enquete voor pampers ingevuld en er een gezellig voorleesverhaaltje bij gemaakt over het grote poepmonster dat niet in bedwang gehouden kan worden door de nieuwe pampers
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 22 september 2004 @ 13:22:16 #63
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_22127477
Bram beterschap
Wij halen nu ook vaak pampers. Gewoon bij Bas. Dan hoeven we niet appart nog is naar t kruidvat. Ik heb er nog geen rotervaringen ermee. En Janneke is toch best wel een poepmachien Misschien hebben ze bij Bas de nieuwe niet?

Bo had gisteren wel heel dr bed ondergepiest. Wij heel zachtjes haar bed verschoont, Bo een beetje gewassen. Janneke sliep gewoon door We doen de deur dicht en Bo gilt "Papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ollie is weg (is dr kroel) Janneke wakker natuurlijk. Gelukkig zijn ze na een half uurtje weer gaan slapen. Nu toch maar weer even een luier aan tijdens het slapen.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 13:27:48 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_22127608
Als ik voor Cas een ruime maat groter neem gaat het wel goed, maar het gaat het beste door 2 maten groter te nemen, hij heeft dan iig geen bouwvakkersdecoleté meer.
pi_22127621
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:22 schreef moussy het volgende:
Ik heb de enquete voor pampers ingevuld en er een gezellig voorleesverhaaltje bij gemaakt over het grote poepmonster dat niet in bedwang gehouden kan worden door de nieuwe pampers
Waar kan ik die vinden? Heb net gezocht naar een emailadres maar die kon ik dus ook niet vinden. En ik heb de verpakking al weggegooid

Lijkt me lastig hoor Jessie om die meiden elkaar niet wakker te laten maken inderdaad.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 13:35:21 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_22127791
Ik heb meegedaan om de nieuwe pampers uit te testen en moest daarna een enquete invullen over mijn bevindingen.
  woensdag 22 september 2004 @ 13:36:56 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22127830
Aggos Brammetje! Doe maar snel beter worden hoor!
pi_22127840
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:35 schreef moussy het volgende:
Ik heb meegedaan om de nieuwe pampers uit te testen en moest daarna een enquete invullen over mijn bevindingen.
Owja dat is waar ook
pi_22128252
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:02 schreef Spindizzy het volgende:
Clauwheeeke: aankomend weekend is er hier in Dordt een sieradenbeurs. Met bergen en bergen kraaltjes
Oe leuk! Maar zoals ik zie komen ze ook nog in Emmen, das een stuk dichterbij voor mij, al moet ik dan nog even wachten. Maar deze week/aankomend weekend zijn er hier in Groningen volgens mij Hobby-Doe-Dagen, dus dan kan ik altijd daar nog heen. Daar is vaak ook vanalles met sieraden. Hoop wel dak vrij ben dan Al die ziektes opt werk. Maar dankjewel

Och Karin, wat sneu voor je mannetje! En die rotpampers, ik heb er ook nog geen goede berichten over gehoord!

Zieke mensjes

Ow en even over die braces, ik heb ze ook, en bij mij hielp het om af te wisselen: dus een hele dag wel om, een dag niet. Zo doe ik het nu ook als ik er weer last van heb. Als ik ze echt meerdere dagen constant om heb wordt de pijn weer erger, maar vooral: dan heb ik helemaal geen kracht meer!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 14:00:38 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_22128409
Ik mag die dingen juist 's nachts niet om, zodat mn handen tot rust komen en ook nog eens in een andere stand staan dan stijfjes recht. Ik moet ze overdag eigenlijk altijd om
pi_22128457
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:00 schreef moussy het volgende:
Ik mag die dingen juist 's nachts niet om, zodat mn handen tot rust komen en ook nog eens in een andere stand staan dan stijfjes recht. Ik moet ze overdag eigenlijk altijd om
Ja dat bedoel ik ook hoor, overdag tot ik op bed ga. Ik mag ze snachts ook niet om.
pi_22128733
Ik wil dat morgen ook bij de fysio voorleggen
Zoals het nu gaat gaat het namelijk gewoon niet.
Net een jankbui op m'n werk gehad vanwege de pijn....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 14:20:05 #73
13151 crew  Rewimo
pi_22128813
Ik heb de neiging om 's nachts met helemaal gebogen polsen te liggen, 's morgens verrek ik dan juist van de pijn. Bij mij hielp het dus juist wel om mijn spalk 's nachts te dragen.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 16:21:32 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_22131479
Lois & Karin, bellen kan wel naar Pampers 0800-7267377 (ma t/m vrij 9-17 uur)
pi_22131537
Oeeh ik ben blij!!
Mijn ouders belden me net! Ze vroegen of wij zin hadden om straks mee uit eten te gaan, ze waren al onderweg hier naartoe!!
We kunnen niet al te laat eten omdat ik vanavond ook nog weg moet, maar dit vind ik leuukkk!!!!
  woensdag 22 september 2004 @ 16:37:13 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22131783
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de neiging om 's nachts met helemaal gebogen polsen te liggen, 's morgens verrek ik dan juist van de pijn. Bij mij hielp het dus juist wel om mijn spalk 's nachts te dragen.
Ik heb dat ook, althans, geen pijn, maar wakker worden met 2 slapende handen is geen pretje.
Vooral niet als je standaard te laat je bed uit komt.
pi_22131871
En een hele arm die niet wil s'morgens vroeg is ook niet zo fijn
pi_22131967
Heb ook een ontstoken pols gehad, toen ik RSI had. Godzijdank is dat over. Moet er niet aandenken om dat te hebben. Ik kon nog geen glas vasthouden.

Sterkte jullie allemaal die er last van hebben. Het is geen pretje.
pi_22132189
Goeie smiddags dames, ben helemaal nat . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22132277
Droogt vanzelf
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 17:08:19 #81
43556 miss_dynastie
pi_22132451
Een kus voor beefcake , want die heeft zo te horen haar dag niet.

Bram, jochie toch Beterschap

Randa_v, ik hoop dat je medicijnen helpen!
pi_22132542
Hoe voel jij je nou Miss_Dynastie?

Het gaat wel weer, het help het is rustiger. Heb alleen wel honger door het lichte eten op het moment. Ga ik even twee weken volhouden. Moet wel lukken.
pi_22132749
Meeste is langs je heen gevallen TC!!
pi_22132775
En leuk Zabb! Veel plezier!
pi_22133283
quote:
Op woensdag 22 september 2004 16:59 schreef Randa_v het volgende:
Droogt vanzelf
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:22 schreef clauwheee het volgende:
Meeste is langs je heen gevallen TC!!
Vertel dat m'n broek maar, ben tot op het bot natgeregend vandaag. Soppend ben ik naar huis gegaan en tot "overmaat van ramp" is m'n binnen spiegel naar beneden geklettered vanochtend in de file, maar was blij dat het gister niet was, dat zelfs de oprit naar de A9 afgesloten was door een 'brandje' wat zelfs bij de Velsertunnel gebeurde. Moest weer een heel pokke eind omrijden (A8) . . .

Klote stad ook, dat Haarlem. Als het niet nat is, dan staat er wel een straf windje en als je ze allebei niet hebt, dan is er wel wat anders aan de hand . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 17:59:50 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_22133453
Wat piep je nou man, dat van de week iemand anders zat te klagen over kou, regen en wind liep je zelf te zeuren dat dit de herfst was
pi_22133675
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:59 schreef moussy het volgende:
Wat piep je nou man, dat van de week iemand anders zat te klagen over kou, regen en wind liep je zelf te zeuren dat dit de herfst was
Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking Hij zei wat ik net zei gister nog tegen een bankjezitster hier! Dus idd TC, niet zo piepen!

Leuke avatar mous
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 18:16:04 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_22133744
Ik heb no meer leuke gevonden, maar kon niet kiezen, moussy blijkt dus ook 1 of ander champagne merk te zijn.

* moussy neemt zich voor om 4x daags te gaan janken over het weer als ze naar buiten moet om Toos naar school te brengen en dan als bonus doen we de honden-uitlaatronde's en het boodschappen doen er ook maar bij
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 18:17:44 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_22133764
Dr. Phil is leuk, gaat over sexarmbandjes (nog nooit eerder vangehoord) en 9-jarige die sex hebben
pi_22133858
Ik ben er weer

Het was op zich wel leuk, moest er dus om 1 uur zijn, gingen we ( we = ik, en nog 2 andere meisjes van school die daar stage lopen) kwart over 12 van school weg, waren we er om 5 voor 1, was beetje ver lopen en moeilijk te vinden, maar waren dus wel op tijd In het vervolg ga ik lekker met de bus

Eerst werden we voorgesteld aan onze werkbegeleidster, dat is een vrouw van 27 die zelf ook SPH heeft gedaan op Windesheim en nu 3 jaar in dat wijkcentrum werkt. Daarna kregen we een rondleiding door het gebouw, werd er uitgelegd wat we die middag gingen doen en om half 2 kwamen de kinderen

Het waren vandaag 13 kinderen, in de leeftijd van 4-9 dus en eerst moesten we onszelf dus ff voorstellen en daarna kregen die kinderen verschillende papieren, op het ene papier stond bijvoorbeeld " Mijn naam is" en dan moesten ze hun naam opschrijven en dan zichzelf tekenen, op een ander papier stond " Mijn hobbies zijn" en dan moesten ze tekenen wat ze leuk vinden om te doen, op een ander papier stond: " Mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn" en moesten ze hun vriendjes/vriendinnetjes tekenen, enzovoort. En als ze alles af hadden kregen ze er een voor- en achterkant op en mochten ze die met glitters en dergelijke versieren

En toen iedereen om 3 uur naar huis was moesten we nog ff opruimen natuurlijk en ff beetje nagepraat over hoe alles gegaan was, wat we er van vonden enzovoort
  woensdag 22 september 2004 @ 18:53:24 #91
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22134463
tis met mij ook altijd wat als het op koken aankom he... lekker chicken tonight met sate saus gemaakt... Alles ok... maarreh... beetje flauw zonder zout en zonder kruiden
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 18:58:54 #92
13151 crew  Rewimo
pi_22134578
Eh maar aan die Chicken Tonight hoef je echt niks meer toe te voegen hoor Ik doe dat niet in elk geval. Maar wij zijn sowieso geen 'zoute' eters. Kruiden wel
pi_22134714
Weer iets geleerd Daniman!
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 19:05:36 #94
43556 miss_dynastie
pi_22134744
Daniman, aan chicken tonight hoef je bij mijn weten niets meer te doen hoor

randa_v, met mij gaat het wel aardig. Heb vanmiddag op bed gelegen, dat heeft me wel goed gedaan. Nu ervoor zorgen dat ik niet gelijk teveel doe, dus nog maar rustig aan deze week
  woensdag 22 september 2004 @ 19:07:35 #95
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22134791
ook niet aan de kip die erin gaat?
Enniewee, het smaakt goed
En anders is het de schuld van Cagney die zat zo te mauwen en in de weg te lopen tijdens het koken dat ik er bijna gek van werd
pi_22134824
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
randa_v, met mij gaat het wel aardig. Heb vanmiddag op bed gelegen, dat heeft me wel goed gedaan. Nu ervoor zorgen dat ik niet gelijk teveel doe, dus nog maar rustig aan deze week
Ook doen hè!
pi_22134935
Ik ben trouwens helemaal tot over me oren verliefd op een jongentje van 4 Hij komt dus op me stageplek en hij is echt zo schattig en lief En wil hij de hele tijd knuffelen enzo En daar zeg ik geen nee tegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 19:17:36 #98
13151 crew  Rewimo
pi_22135015
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:07 schreef daniman het volgende:
ook niet aan de kip die erin gaat?
Enniewee, het smaakt goed
En anders is het de schuld van Cagney die zat zo te mauwen en in de weg te lopen tijdens het koken dat ik er bijna gek van werd
Nee hoor, kip gewoon bakken volgens gebruiksaanwijzing. Overigens is de CT saté ook erg lekker met gehakt. Ik voeg trouwens wel vaak champignons toe en een klein blikje mais
  woensdag 22 september 2004 @ 19:21:05 #99
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22135102
Ik eet de CT sate met spruiten (wij zijn vegetarier).
  woensdag 22 september 2004 @ 19:21:14 #100
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22135108
hmm misschien goed idee om ook es te proberen... ik had gewoon kip, zilvervliesrijst, CT Sate, Ui en Paprika (drie kleuren)
  woensdag 22 september 2004 @ 19:23:27 #101
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22135158
ik ben nu trouwens mijn camera weer op de computer aan het installeren (drivers en software), zometeen komt er een kattenspam van mijn kant (voornamelijk Cagney)
pi_22135216
Ik ga me fototoestel meenemen naar me stageplek en dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's van dat jochie maken
  woensdag 22 september 2004 @ 19:42:32 #103
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22135669
hier komen ze dan:

Cagney

Lacey
pi_22136057
Leuke katten zeg
  woensdag 22 september 2004 @ 19:58:13 #105
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22136071
Aaaah, leuke poessies
pi_22136246
Lief ja.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 20:04:55 #107
13151 crew  Rewimo
pi_22136269
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga me fototoestel meenemen naar me stageplek en dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's van dat jochie maken
Sylvana, moet je ook een verslag schrijven van je stage? Het valt me op dat je altijd 'me' schrijft in plaats van 'mijn', in je verslag staat dat wel erg slordig
  woensdag 22 september 2004 @ 20:05:48 #108
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22136285
het is jammer dat Lacey zich niet zo vaak laat zien, die is erg op zichzelf. Daar wil ik ook nog wat meer foto's van nemen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 20:06:05 #109
13151 crew  Rewimo
pi_22136294
Die Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap is erg leuk!
  woensdag 22 september 2004 @ 20:10:09 #110
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22136392
ja die katten gooien die bek altijd wagenwijd open als ze gapen
pi_22136420
Leuke foto's daniman!
pi_22136525
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik eet de CT sate met spruiten (wij zijn vegetarier).
Oeh! hoe maak je die klaar? de spruitjes doen alsof het kip is? dus 15 min smoren en dan zooi erbij mieteren? Vrijdag kan ik lekker spruitjes eten omdat plank gaat maccen
  woensdag 22 september 2004 @ 20:17:31 #113
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22136589
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:10 schreef daniman het volgende:
ja die katten gooien die bek altijd wagenwijd open als ze gapen
Ik ben gek op gaapfoto's:

Sjonnie:
  Jubileum moderator woensdag 22 september 2004 @ 20:19:24 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22136634
Sjonnie

Ik heb een zwarte broek voor Eva Een wijde met touwtjes zodat ie ook kan poffen helemaal niet duur bij de h&m
* Lois is blij
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 20:20:03 #115
43556 miss_dynastie
pi_22136648
Jeuj, spindizzy, die heeft een grote mond!!!

Dit is eigenlijk de enige foto van Yian waarop ie zijn bekkie openheeft, al schreeuwt ie meer dan dat ie gaapt eigenlijk Tis een oudje, zal binnenkort eens nieuwe uppen:

† In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 20:21:53 #116
43556 miss_dynastie
pi_22136689
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
Ik heb een zwarte broek voor Eva Een wijde met touwtjes zodat ie ook kan poffen helemaal niet duur bij de h&m
Foto
  Jubileum moderator woensdag 22 september 2004 @ 20:24:16 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22136744
Morgen want ze slaapt al en de broek ligt in haar kast
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 september 2004 @ 20:24:44 #118
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22136751
oh leuk daniman de foto's
Miss-D jij hebt ook een prachtige kat
En sjonnie is liefff
  woensdag 22 september 2004 @ 20:25:04 #119
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22136761
wat zijn katten toch schatten
pi_22136794
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Sylvana, moet je ook een verslag schrijven van je stage? Het valt me op dat je altijd 'me' schrijft in plaats van 'mijn', in je verslag staat dat wel erg slordig
ja, ik moet er ook een verslag over schrijven, maar in verslagen gebruik ik wel gewoon ABN hoor, maar op fora ben ik daar te lui voor
  woensdag 22 september 2004 @ 20:26:44 #121
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22136803
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:14 schreef mallemeid het volgende:

[..]

Oeh! hoe maak je die klaar? de spruitjes doen alsof het kip is? dus 15 min smoren en dan zooi erbij mieteren? Vrijdag kan ik lekker spruitjes eten omdat plank gaat maccen
Gewoon heel saai spruitjes een paar minuutjes voorkoken, paar minuten in de CTsate en that's it! Lekker rijst erbij

Kunt het opleuken met champignons en paprika enzo maar dat vind ik afleiden van de spruitjes

<--- Spruitenjunk

Mijn antwoorden kunnen ff duren. Mijn verbinding ligt er steeds uit. Varieert van een paar minuten tot een paar uur. En dat heb ik al een maand lang
pi_22136815
Wat een leuke kattenfoto's allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 20:27:35 #123
13151 crew  Rewimo
pi_22136826
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, ik moet er ook een verslag over schrijven, maar in verslagen gebruik ik wel gewoon ABN hoor, maar op fora ben ik daar te lui voor
Ik vermoedde al zoiets
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_22136888
Joepie Lois!!!!

Oeh spruitjes...lekkur! Alleen Nocaatje wil ze niet
  woensdag 22 september 2004 @ 20:33:00 #125
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22136939
eeee spindizzy dat zuigt zeg, dat je inetverbinding dr steeds uitligt
pi_22136994
Thanx spin! ik hield nooit van spruitjes maar ik heb er nu best veel zinin en plank lust ze gewoon niet.....dus vandaar
heb je al geklaagd bij internetprovider? Waardeloos is dat als je niet lekker relaxed kan internetten!
pi_22137030
Kom je hier es een keer spruitjes eten clauwheee, maak ik voor Noca en plank wat anders

Leuk dat je zwarte broek hebt gevonden! H&M heeft meestal wel leuk spul idd
  woensdag 22 september 2004 @ 20:36:28 #128
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22137031
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:34 schreef mallemeid het volgende:

heb je al geklaagd bij internetprovider?
Beter nog. We hebben gewoon opgezegd Krijgen over twee weken ADSL
pi_22137047
Dat is wel et beste misschien jah

Ik ga er vandoor, heb me ingeschreven bij de sportschool, vanavond eerste les (powerplate ), vrijdag mijn 2e les en maandag m'n derde....en daarna mag ik lekker sporten wanneer ik wil . Toedels!
  FOK!fossiel woensdag 22 september 2004 @ 20:38:17 #130
2628 Karin
pi_22137076
Zo te zien zijn de katten al helemaal thuis bij je Daniman

Sjonnie
  woensdag 22 september 2004 @ 20:38:18 #131
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22137078
Ik moest trouwens heel hard lachen om de kat van Miss D Wat kijktie dozig
pi_22137091
Welke provider had je dan Spin?
pi_22137099
Oe veel plezier Mallemeid!
pi_22137117
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:36 schreef mallemeid het volgende:
Kom je hier es een keer spruitjes eten clauwheee, maak ik voor Noca en plank wat anders
Wat zijn het ook mietjes hè die kerels
  woensdag 22 september 2004 @ 20:42:07 #135
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22137162
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Welke provider had je dan Spin?
C H E L L O

Noodgedwongen hoor, niet vrijwillig. Provider waar we zaten werd overgenomen door dat tuig

Wedden dat onze ADSLboer ook door ze wordt overgenomen
  woensdag 22 september 2004 @ 20:43:19 #136
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22137188
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:40 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Wat zijn het ook mietjes hè die kerels
Tis maar goed dat Taak net zo gek is op spruiten als ik. Als ze er zijn eet ik ze zeker eens per week
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 20:52:30 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_22137409
Geroerbakte spruiten met blokjes chorizo wat kaas en krieltjes

CT saté vinnik niet lekker.
  woensdag 22 september 2004 @ 21:01:38 #138
336 Jessicaa
pi_22137643
Cacney naast dat poezenbeeldje
Leuk zijn ze daniman. Die van Sjonnie is ook leuk die grote gaap foto. En die van jou is snoeperig hoor MissD
  woensdag 22 september 2004 @ 21:06:01 #139
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22137742
ja grappig he Jessie? Das echt een dierenhoekje... een kattenbeeld, een vogelbeeld, een fotootje van Chico en Fangio (de twee parkieten die ik heb gehad), en een of ander elektrisch vogeltje in kooitjeprul dat ik voor mijn verjaardag heb gehad. Cagney daartussen was leuke toevoeging. En die foto achter mijn computer met die gaap vond ik ook heel leuk!
  woensdag 22 september 2004 @ 21:06:40 #140
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22137764
Trouwens Spindizzy, ik heb ook Chello, maar ik heb eigenlijk over het algemeen aardig goed internet!!!
  woensdag 22 september 2004 @ 21:07:33 #141
336 Jessicaa
pi_22137786
Ja ze hebben het wel naar hun zo zo he!
  woensdag 22 september 2004 @ 21:09:31 #142
336 Jessicaa
pi_22137837
O ik doe altijd nog al hysterisch als ik naar de WW geweest ben. Maar dit keer is er 3 ons bij, moet ik ook wel ff eerlijk vertellen. Maar de pepernoten en de kruidnootjes met chocola en het appelgebakkie waar me vriendin mee aan kwam zetten vanmidag waren wel errug lekker
  woensdag 22 september 2004 @ 21:12:29 #143
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22137911
haha nou ik geef je groot gelijk hoor Jessicaa!
pi_22137988
Ik ga me bed opzoeken

Truste allemaal
  woensdag 22 september 2004 @ 21:16:11 #145
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22138014
nu al?

nou welterusten!
pi_22138060
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:25 schreef Sylvana het volgende:
Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar!!

Ik zou even aan je begeleider vragen of dat foto's maken wel mag, mijn vader kreeg op z'n kop (ik eigenlijk) omdat hij foto's had gemaakt op de peuterspeelzaal van Esther, maar dus ook een beetje van de andere kindjes die er naast stonden.
Dat mag tegenwoordig allemaal niet zomaar meer.

En in je stage vinden ze dat al gauw niet professioneel, ik zou dus eerst ff checke
Zolang er was is, is er leven.
  FOK!fossiel woensdag 22 september 2004 @ 21:18:44 #147
2628 Karin
pi_22138080
Truste Sylvana

Jessie, gelukkig weet je hoe het gekomen is, tis af en toe echt je grenzen opzoeken.
Ik ben gestopt met de WW. Toch best wel dure grap om alleen heen te gaan om te wegen. Ik ga nu samen met een collega elke maandag op de weegschaal bij de verpleging. En we hebben afgesproken dat we voor elke ons die we zijn aangekomen 50 eurocent in een potje te doen, waar we later van naar de film ofzo gaan. Dit moet toch ook genoeg stok achter de deur zijn hoop ik.
pi_22138123
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:18 schreef Dinus het volgende:

[..]

Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar!!

Ik zou even aan je begeleider vragen of dat foto's maken wel mag, mijn vader kreeg op z'n kop (ik eigenlijk) omdat hij foto's had gemaakt op de peuterspeelzaal van Esther, maar dus ook een beetje van de andere kindjes die er naast stonden.
Dat mag tegenwoordig allemaal niet zomaar meer.

En in je stage vinden ze dat al gauw niet professioneel, ik zou dus eerst ff checke
Haha, ik maakte maar een grapje hoor

Ik heb in de 4e al een keer een week stage gelopen in een kinderdagverblijf en daar stelden ze het ook niet op prijs als ik foto's zou maken voor bij me verslag
pi_22138139
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:16 schreef daniman het volgende:
nu al?

nou welterusten!
ja, best inspannende dag gehad, veel nieuwe indrukken op gedaan en moet er om half 5 weer uit, dus kan nog geen eens 8 uur slapen
pi_22138196
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb in de 4e al een keer een week stage gelopen in een kinderdagverblijf en daar stelden ze het ook niet op prijs als ik foto's zou maken voor bij me verslag
Oke Wel jammer eigenlijk he, die kinderen vinden het vaak prachtig om op de foto te gaan!
Zolang er was is, is er leven.
pi_22138212
Mijn kat heeft iets vermoord

pi_22138249
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef Dinus het volgende:

[..]

Oke Wel jammer eigenlijk he, die kinderen vinden het vaak prachtig om op de foto te gaan!
Ja, precies, en er zitten echt zulke schatjes bij

* Nu echt gaat slapen *
pi_22138299
Wat een lieve foto's van de katten van Daniman, Spin en miss_d!
  Jubileum moderator woensdag 22 september 2004 @ 21:29:06 #154
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22138341
Heeft de kat aan lelies gezeten ofzo?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 september 2004 @ 21:30:14 #155
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22138374
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, best inspannende dag gehad, veel nieuwe indrukken op gedaan en moet er om half 5 weer uit, dus kan nog geen eens 8 uur slapen
hm dan is het idd wel wijs om op tijd naar bed te gaan

lekker
pi_22138377
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21.20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

bij ons mogen wel foto's gebruikt worden waar de kinderen van achter op staan, niet altijd even leuk maar die geven voor je stageverslag wel een indicatie van de gang van zaken. misschien een idee?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 21:34:24 #157
43556 miss_dynastie
pi_22138498
Beef

Die van mij zag er ooit eens zo uit toen hij van kerriesaus gegeten had, maar dat is vast niet het geval bij die van jou Het is wel een moppie
pi_22138749
Het was echt bloed... Ze was helemaal opgefokt. Dat gele was al opgedroogd, het rode nog vers. Ze vermoordt vaker vogeltjes ed, dus het verbaasde me eigenlijk niets. Maar ze ziet er wel erg wreed uit zo
En verder is het idd een moppie Zolang je maar een mens bent
  woensdag 22 september 2004 @ 21:47:19 #159
336 Jessicaa
pi_22138889
Wat heeft Lacey nou gedaan?
  woensdag 22 september 2004 @ 21:51:43 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22139011
hmmm en ondertussen de onschuldige kat spelen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 22:07:12 #161
13151 crew  Rewimo
pi_22139494
Wauw beef, heftig ziet dat eruit. Aan de kleur te zien was het een kanarie
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 september 2004 @ 22:23:35 #162
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22139935
ik heb vier euro zitten verspillen aan zogenaamde kattensnoepjes die ik zelf veel meer naar chocola vind ruiken dan naar kattensnoepjes... het zijn een soort snoepjes in de vorm van een muisje. Maar de katten snuffelen er hooguit een beetje aan en laten het verder lekker liggen gelukkig had ik ook andere kattensnoepjes gekocht en toen ik ze daar eentje van gaf om het te testen vonden ze die wel heel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 22:24:38 #163
13151 crew  Rewimo
pi_22139974
Beauty moet ook niks van kattensnoepjes hebben. Ook de stokjes van Felix vindt ze niks. Jamie daarentegen...
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 22:24:48 #164
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 22:26:29 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22140029
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmm chocola
afblijven, t is voor de kat!
pi_22140132
Oeh die stokjes van felix daar doen ze hier alles voor. Zelfs muisjes en vogeltjes met rust laten

Goeie avond btw
  woensdag 22 september 2004 @ 22:35:41 #167
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22140277
ja hier ook, toen ik cagney had gegeven stond ze daarna ongeduldig te mauwen voor meer

-edit- en ze aten het heel lief uit mijn hand
  woensdag 22 september 2004 @ 22:36:41 #168
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22140311
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmm chocola
ook al chocolade verslaafd?
pi_22140377
Het is vannacht mijn eerste nacht alleen met de 2 kids. En ik vind het heel spannend. Rick heeft sinds mijn zh opname in mei niet meer bij oma geslapen en nu voor het eerst weer wel. Het is erg stil hier, hoef niet op te staan van de pjoeter omdat hij er even bij moet en heb Djen maar op zijn plekkie in bed laten gaan liggen zodat ik toch niet helemaal alleen ben vannacht. Vond Djen helemaal niet erg trouwens
pi_22140378
Waaaah, daniman, ik schrok me dood, had je nou mijn kat op de foto staan? Cagney lijkt echt sprekend op haar, vooral de vlekjes op haar rug! Is ze soms een reïncarnatie van onze Kitty?

(helaas is Kitty alweer een paar jaar dood... )
pi_22140566
Spannend Anitra
pi_22140587
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:36 schreef daniman het volgende:

[..]

ook al chocolade verslaafd?
JA! Ow je had het niet tegen mij...
pi_22140597
Anitra als je je heel erg eenzaam voelt, dan sms ik mijn vriendje wel dat die de bus naar lopik pakt ipv de bus naar hellevoet. Dan mag je hem en nachtje lenen
  woensdag 22 september 2004 @ 22:48:56 #174
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22140640
zag jouwkat er precies zo uit? wat grappig... jammer dat ie dood is...
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 22:49:10 #175
43556 miss_dynastie
pi_22140644
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:30 schreef Anitra het volgende:
Oeh die stokjes van felix daar doen ze hier alles voor. Zelfs muisjes en vogeltjes met rust laten
Daar is Yian ook heeeeeeel gek op. Sowieso op alle snoepjes eigenlijk En op haring en rosbief
Rosbief is echt zijn aller- aller- allerfavoriete voedsel
En het vogeltje heeft ie een keer willen aanvallen, maar toen de kooi bovenop hem viel bij die poging, is het daarbij gebleven. Ik kan ze zelfs samen op 'schoot' hebben, al zal ik ze never nooit alleen laten, want het instinct kan zomaar opspelen.
  woensdag 22 september 2004 @ 22:52:04 #176
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22140718
cagney spint trouwens alsof ie een beetje snurkt... is dat normaal?
pi_22140749
Goedenavond!

Ik heb heeel lekker gegeten vanavond, was errug leuk!

Na het eten ben ik naar Zeewolde gegaan, daar was een bijeenkomst over een onderzoek wat wij een tijd geleden gemaakt hebben! Het werd door iemand anders gepresenteerd, en het was erg leuk om dat te zien! De mensen waren heel enthousiast, dus we hebben echt eer van ons werk!!
pi_22140750
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:47 schreef p_iglet het volgende:
Anitra als je je heel erg eenzaam voelt, dan sms ik mijn vriendje wel dat die de bus naar lopik pakt ipv de bus naar hellevoet. Dan mag je hem en nachtje lenen
Jouw vriendje mag lekker bij jou slapen, ik rol Djen wel in een dekbed dan lijkt ze iets meer op mijn vriendje en dan ga ik er dicht tegen aan liggen
pi_22140818
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

Jouw vriendje mag lekker bij jou slapen, ik rol Djen wel in een dekbed dan lijkt ze iets meer op mijn vriendje en dan ga ik er dicht tegen aan liggen
hihi ok das waar, mijn vriendje zal je in 2 dekbedden moeten rollen voordat ie een beetje qua formaat op de jouwe gaat lijken, maar goed. je moet maar gillen als je een knuffel nodig hebt. Van mijzelf lijkt me nu niet slim, maar dat maak ik binnenkort wel goed als ik iets minder bacterien en virusjes meedraag.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 22:56:13 #180
43556 miss_dynastie
pi_22140841
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef daniman het volgende:
cagney spint trouwens alsof ie een beetje snurkt... is dat normaal?

Katten kunnen sowieso heeeeel hard snurken. Ben weleens wakker geworden van gesnurk, en ik mister_d maar aanstoten, maar bleek dus dat de kat bij mijn oor lag te ronken
pi_22140864
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:55 schreef p_iglet het volgende:

[..]

hihi ok das waar, mijn vriendje zal je in 2 dekbedden moeten rollen voordat ie een beetje qua formaat op de jouwe gaat lijken, maar goed. je moet maar gillen als je een knuffel nodig hebt. Van mijzelf lijkt me nu niet slim, maar dat maak ik binnenkort wel goed als ik iets minder bacterien en virusjes meedraag.
Hmm is jouw vriendje dan zo klein of de mijne zo groot?
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 22:57:33 #182
43556 miss_dynastie
pi_22140884
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:55 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Hoe is het met je borduurwerkje ??
pi_22140912
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Katten kunnen sowieso heeeeel hard snurken. Ben weleens wakker geworden van gesnurk, en ik mister_d maar aanstoten, maar bleek dus dat de kat bij mijn oor lag te ronken
Hahaha dat ken ik, doet mijn kat ook. Ik heb dus ook wel bij de trap staan luisteren of Djulian huilde, maar toen bleek de kat voor de deur te zitten
  woensdag 22 september 2004 @ 22:58:28 #184
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22140916
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ok, gelukkig en bedankt voor de info
pi_22140961
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben blij dat je het aan haar vraagt
* Anitra kijkt onschuldig om zich heen en ziet hier nog wat liggen in een plastic tas dat ook nog niet af is

pi_22140963
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Anitra het volgende:

[..]

Hmm is jouw vriendje dan zo klein of de mijne zo groot?
Hahahaha uhm beide geloof ik.

Hier trouwens ook 2 erorm snurkende katten. Het was laatst dat ik zeker wist dat mijn huisgenootje haar vriend er niet was, en dat ook zij zeker niet snurkt maar anders. Jeetje wat een herrie, er werd zowat een heel bos omgezaagd.
  woensdag 22 september 2004 @ 23:01:51 #187
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22141035
gelukkig lig ik snachts in mijn slaapkamer, en de katten in de woonkamer, en bevind zich ergens daar tussen een schuifdeur welke de katten niet open kunnen krijgen snachts heb ik dus geen last van gesnurk
pi_22141098
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geen commentaar

Mocht iemand tijd over hebben en vrijwillig aanbieden wel te willen helpen dan hoor ik dat overigens graag. Zo niet dan mag ik voor dat borduurwerk hopen dat mijn pfeiffer erg hardnekkig blijkt te wezen dan komt het misschien nog af
pi_22141163
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:48 schreef daniman het volgende:
zag jouwkat er precies zo uit? wat grappig... jammer dat ie dood is...
Echt bijna hetzelfde inderdaad... Het hoofd is iets anders, maar verder lijken ze precies op elkaar!

Kitty is 15 jaar geworden, ik heb haar gekregen toen ik 3 was. Het was een ontzettend lief beest! Mis haar best wel... Wij hebben nu twee maltezertjes (hondjes, zie icoontje) en die zijn ook heel leuk
pi_22141508
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:05 schreef Kittyme het volgende:

[..]
Kitty is 15 jaar geworden, ik heb haar gekregen toen ik 3 was. Het was een ontzettend lief beest! Mis haar best wel... Wij hebben nu twee maltezertjes (hondjes, zie icoontje) en die zijn ook heel leuk
Oh wat jammer van je hond ! Dat lijkt me ook heel erg, om je hond te verliezen!

Maltezers zijn ook wel leuk! Mijn ouders hebben een Westy, die lijken er wel op!
  woensdag 22 september 2004 @ 23:19:31 #191
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22141644
nou dames, ik ga slapen

welterusten
pi_22141681
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:15 schreef Zabb het volgende:

[..]

Oh wat jammer van je hond :'( ! Dat lijkt me ook heel erg, om je hond te verliezen!

Maltezers zijn ook wel leuk! Mijn ouders hebben een Westy, die lijken er wel op!
Je begrijpt me verkeerd denk ik Kitty was mijn kat (die heeeeeeel erg op de kat van Daniman lijkt) en is een paar jaar geleden helaas overleden.
Nu hebben we dus twee Maltezers, inderdaad, net als Westy's ook klein en wit en wollig enzo Westy's zijn wat dikker en groter dan Maltezers geloof ik, en ze hebben rechtopstaande oren
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:21:36 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_22141706
ik zag vandaag grijze wenkbrauwharen toen ik die ana het epileren was Is daar ook al verf voor?
pi_22141731
Ok word hier een beetje kriegel van. Heb een paar vraagjes:

1. Hoe plaats ik fotos in mijn berichtjes?
2. hoe doe ik bookmarks voor bepaalde draadjes?

(moet wel blond zijn, kan het niet uitgepeuterd krijgen)
pi_22141754
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:21 schreef moussy het volgende:
ik zag vandaag grijze wenkbrauwharen toen ik die ana het epileren was Is daar ook al verf voor?
Ja hoor..ik verf ze altijd, omdat ik anders geen wenkbrauwen heb..of nou ja blond en die zie je dus niet.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:24:19 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_22141791
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja hoor..ik verf ze altijd, omdat ik anders geen wenkbrauwen heb..of nou ja blond en die zie je dus niet.
vertel!! Wat gebruik je daar voor?
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:25:03 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22141818
mijn wenkbrauwen zijn nog steeds blond van de vakantie
  woensdag 22 september 2004 @ 23:25:17 #198
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22141823
Hallooooo
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:25:49 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_22141844
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Ok word hier een beetje kriegel van. Heb een paar vraagjes:

1. Hoe plaats ik fotos in mijn berichtjes?
Staan ze al online?
quote:
2. hoe doe ik bookmarks voor bepaalde draadjes?
Aan het einde van de topic naam, boven in je scherm, staat een klein geel mapje, daar klik je op om te bookmarken.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:26:23 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_22141867
emotrutje Weet je al wat je gaat doen, feesie of niet?
pi_22141886
edit: dubbelpost
pi_22141899
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:24 schreef moussy het volgende:

[..]

vertel!! Wat gebruik je daar voor?
Er zijn wel een aantal merken, maar ik gebruik zelf altijd swiss o par, das wenkbrauw- en wimperverf. Vloeistofje erop, verf erop, er gelijk weer af halen en binnen een minuutje hebbie fijne wenkbrauwtjes! Het is er in bruin en zwart.

Kijk hier maar eens: http://www.leijtens-import.nl/swiss/swiss.html Wij bij de etos verkopen het ook gewoon!
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:30:41 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_22141940
en je vel onder je haar?

Kijk zoals nu loop ik al een paar dagen met een foute pruik foute wenkbrauwpruiken lijken me nog erger, je kan je wenkbrauwen zo moeilijk over die lijn kammen
pi_22141971
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:20 schreef Kittyme het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd denk ik Kitty was mijn kat (die heeeeeeel erg op de kat van Daniman lijkt) en is een paar jaar geleden helaas overleden.
Nu hebben we dus twee Maltezers, inderdaad, net als Westy's ook klein en wit en wollig enzo Westy's zijn wat dikker en groter dan Maltezers geloof ik, en ze hebben rechtopstaande oren
Oohhh sorry! Stom van me... had volgens mij niet de hele discussie gevolgd..
pi_22142035
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:30 schreef moussy het volgende:
en je vel onder je haar?

Kijk zoals nu loop ik al een paar dagen met een foute pruik foute wenkbrauwpruiken lijken me nog erger, je kan je wenkbrauwen zo moeilijk over die lijn kammen
Je doet eerst een vloeistof op en vlak rond je wenkbrauwen, die beschermt je huid tegen de verf, zodat het daar niet pakt, maar alleen de haartjes.

Ben je nog steeds blauw?
  woensdag 22 september 2004 @ 23:34:08 #206
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22142046
Oma

Ik ga niet, ik ben een emotrut en ik kom er eerlijk vooruit
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:34:13 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_22142048
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je doet eerst een vloeistof op en vlak rond je wenkbrauwen, die beschermt je huid tegen de verf, zodat het daar niet pakt, maar alleen de haartjes.
Maar dan pakt het toch ook niet op de haartjes?
  woensdag 22 september 2004 @ 23:34:43 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22142066
Pffff, nog 1 dagje!
Wat ben ik blij dat Julius zijn ballen er vrijdag afgehaald worden!
Hij is echt niet te harden. Superklef, laat overal druppeltjes achter. En begint nu dus ook constant de andere 2 poezen lastig te vallen.
Mén, pubertjes!

Gelukkig ook helemaal niet genant, zit je 'soort van nieuwe vriendje' op de bank, kat op schoot, kat weer weg, natte plek in broek.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 22-09-2004 23:42:10 ]
pi_22142094
Luchtbel, hoe ging het zoeken vandaag naar een oppas?
pi_22142095
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:34 schreef moussy het volgende:

[..]

Maar dan pakt het toch ook niet op de haartjes?
Jawel En heel snel ook...je moet het er echt niet heel lang op laten zitten, believe me
pi_22142120
BE
pi_22142124
Luchtbellie!
pi_22142133
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig ook helemaal niet genant, zit je 'soort van nieuwe vriendje' op de bank, kat op schoot, kat weer weg, natte plek in broek. : @
pi_22142135
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig ook helemaal niet genant, zit je 'soort van nieuwe vriendje' op de bank, kat op schoot, kat weer weg, natte plek in broek. : @
pi_22142258
Ohja mensen, als jullie morgenvroeg helemaal niets te doen hebben tussen 6 en 9 (volgens mij) kun je altijd nog naar Omroep Flevoland luisteren. Volgens mij kun je die ook online luisteren.
Waarschijnlijk kom ik erop met een interview over een leefbaarheidsonderzoek in Zeewolde!
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 23:44:30 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_22142355
bellie, ik had hetzelfde gedaan

BE

Clauwhee, klinkt goed, ik ga het proberen!! wéér een week zwaar voor lul lopen
pi_22142406
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:44 schreef moussy het volgende:

Clauwhee, klinkt goed, ik ga het proberen!! wéér een week zwaar voor lul lopen
Is mij nog maar een keer (de eerste keer) overkomen, simpelweg omdat ik het toen te lang had laten zitten! Maar ik vind het echt ideaal!
pi_22142524
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
bellie, ik had hetzelfde gedaan
Moussy een emotrut
  woensdag 22 september 2004 @ 23:52:44 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22142539
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:52 schreef beefcake het volgende:

[..]

Moussy een emotrut
Goh en hoe zit het ook weer met jou Beef
pi_22142546
BE, die arme poes, zomaar zijn ballen eraf
pi_22142556
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:52 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Goh en hoe zit het ook weer met jou Beef

Jij ging naar bed!

woensdag 22 september 2004 @ 23:53:44 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22142560
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:53 schreef beefcake het volgende:
BE, die arme poes, zomaar zijn ballen eraf
*knip*
pi_22142586
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*knip*

Wreed...
  woensdag 22 september 2004 @ 23:55:48 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22142608
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:53 schreef beefcake het volgende:

[..]

Jij ging naar bed!

Oh ja
Ik heb nogal een traumatische ervaring gehad net denk niet dat ik kan slapen
pi_22142687
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:55 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Oh ja
Ik heb nogal een traumatische ervaring gehad net denk niet dat ik kan slapen
OMG
Zag je zo'n bus?
  donderdag 23 september 2004 @ 00:01:34 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22142753
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:59 schreef beefcake het volgende:

[..]

OMG
Zag je zo'n bus?
Nee jij maakte een enge sexistische opmerking
pi_22142794
quote:
Op donderdag 23 september 2004 00:01 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nee jij maakte een enge sexistische opmerking

Sjit ja, das waar ook
pi_22142799
Gewoon niet aan denken
  donderdag 23 september 2004 @ 00:04:59 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22142842

Ik probeer het van me af te zetten

En nu is mun drinken op en ga ik echt slapen, trusten
pi_22142898
Trusten! Ikke ga ook!
pi_22142936
Trusten lb en clau
pi_22144951
goedemorgen allemaal
  donderdag 23 september 2004 @ 06:54:09 #233
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22145064
goedemorgen en weltrusten
pi_22145104
Goedemorgen

Vandaag komen Luchtbel, LadyS, Jolie en Amber hier op bezoek
  donderdag 23 september 2004 @ 07:21:04 #235
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22145110
gezellie beefcake!
  donderdag 23 september 2004 @ 07:22:36 #236
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22145114
goeiemorgen trouwens iedereen
pi_22145174
quote:
Op donderdag 23 september 2004 07:19 schreef beefcake het volgende:
Goedemorgen

Vandaag komen Luchtbel, LadyS, Jolie en Amber hier op bezoek
Gezellig Wel foto's maken he
pi_22145196
mogguh
  donderdag 23 september 2004 @ 07:42:10 #239
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22145204
heey mistress_Dodo!!

voor jou waarschijnlijk goeiemiddag, of misschien zelfs bijna goeienavond!
pi_22145214
Yep.. 't is hier kwart voor 4.

Bewolkt maar 26°C *zucht* hoge luchtvochtigheid, erg benauwd.
  donderdag 23 september 2004 @ 07:45:52 #241
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22145215
Mogguh
pi_22145236
zit er zwaar over te denken een afspraak met mijn gyneacoloog te maken om een plan van aanpak op te stellen voor de "volgende ronde"......

Ben nog een beetje huiverig
pi_22145316
Erg spannend Mistress_Dodo!!!
Succes alvast
  donderdag 23 september 2004 @ 08:09:19 #244
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22145319
Jasper moet naar school maar ik kan niet lopen
pi_22145323
coolbabe
Er is niemand die hem mee kan nemen?
Of je meldt hem gezellig ziek
  donderdag 23 september 2004 @ 08:15:11 #246
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22145347
Ik heb hem zojuist afgemeld. Tis een beetje lastig lopen als je je onderbeen niet meer voelt
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 08:16:33 #247
43556 miss_dynastie
pi_22145357
Coolbabe, heb je al een dokter gebeld ??? Dit lijkt me toch niet helemaal normaal hoor!!!

Goedemorgen allemaal
  donderdag 23 september 2004 @ 08:18:00 #248
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22145370
IK wacht ff af of het vanzelf overgaat. Als ik hinkel en ineens *kloink* hoor, is het probleem vanzelf opgelost
pi_22145389
coolbabe voel je helemaal niets meer
Dat is echt niet goed hoor!!

En miss_d die iemand aanraad om de dokter te bellen
pi_22145393
uh... dat klinkt echt niet lekker Coolbabe... hou ons op de hoogte
pi_22145398
Nou, ik ga Dylan voeren en dan flink stofzuigen
  donderdag 23 september 2004 @ 08:23:59 #252
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22145420
Misschien heb ik wel verkeerd gelegen vanndacht. Ik was om 4 uur waker en toen deed mn been al pijn maar toen ik opstonds voelde ik hem niet meer en was m`n voet koud. Nu ik een uurtje wakker ben voel ik hem wel weer maar ik kan er geen kracht op zetten. Vaaag
pi_22145444
he gets coolbabe, dat klinkt eng hoor. ik zou toch even een dokter raadplegen als ik jou was.

beef & bezoek: veel plezier!
pi_22145456
zeker wel, als er een bloedprop ofzo in zit wil je niet dat die doorschiet toch?

Echt ff dokter bellen Coolbabe...
pi_22145458
Bij mijn zusje zijn dat soort dingen (arm valt weg, helft gezichtsveld valt uit) voortekenen van een migraine-aanval, Coolbabe..
  donderdag 23 september 2004 @ 08:33:19 #256
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22145484
Als dat zo is staat me nog wat lekkers te wachten poemojn
Ik ga straks even kijken of de dokter waar ik altijd naar vraag, dienst heeft
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 08:35:00 #257
43556 miss_dynastie
pi_22145490
quote:
Op donderdag 23 september 2004 08:20 schreef beefcake het volgende:
En miss_d die iemand aanraad om de dokter te bellen
miss_d weet wel wat verstandig is.... voor anderen
pi_22145537
LOL
Ik heb net mijn dok gebeld, maar die is op vacantie tot mid october (

Dus nu moet ik nog een tijd wachten *zucht*
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 08:44:29 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22145550
waarom zijn dokters altijd op vakantie als je ze nodig hebt?

hier heb ik ook zo'n dokter
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 08:44:51 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22145555
maar eh.... goeiemorgen

wat een nattigheid
pi_22145724
Beefcake, LadyS en Luchtbel veel plezier vandaag bij jullie meet! Gezellig!!
pi_22145731
Baal ik wel van. Ik had gehoopt dat hij me misschien nog iets aan tips kon geven. Met alle ART behandelingen en de behandelingen voor mijn Endo ben ik superveel aangekomen en ik wil eigenlijk een kilo of 15 kwijt voor ik weer een poging waag.......
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 09:13:46 #263
43556 miss_dynastie
pi_22145806
Coolbabe???
quote:
Op donderdag 23 september 2004 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zijn dokters altijd op vakantie als je ze nodig hebt?
Die van mij is nooit op vakantie hoor, hij is gewoon onbereikbaar
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 09:20:40 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22145867
misschien kan je op internet wat informatie daarover vinden, mistress_Dodo?
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 09:21:40 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22145876
ik ben nu tweemaal bij mijn nieuwe behandelaar geweest bij het riagg. en het is me toch een baal hooi!
pi_22146008
He, wat eng coolbabe
Kan ook zijn dat er even wat bekneld heeft gezeten, maar wel even naar laten kijken hoor

Ik zit hier helemaal te glunderen
Mijn nieuwe Beautynieuws staat weer op de FP, en ik kreeg net van de pr-mevrouw van Estee Lauder nogal vet compliment over met name de foto's die ik zelf heb gemaakt daarvoor.
"Su-bliem! Echt prachtig"
Is toch leuk, om ook iets anders goed te kunnen dan alleen maar luiers verschonen enzo
pi_22146213
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:36 schreef pluisje het volgende:
Ik zit hier helemaal te glunderen
Mijn nieuwe Beautynieuws staat weer op de FP, en ik kreeg net van de pr-mevrouw van Estee Lauder nogal vet compliment over met name de foto's die ik zelf heb gemaakt daarvoor.
"Su-bliem! Echt prachtig"
Is toch leuk, om ook iets anders goed te kunnen dan alleen maar luiers verschonen enzo
Verkapte spam

Leuk is dat altijd he, als je waardering krijgt voor je werk
pi_22146224
ben al druk op zoek... stomme is al wat ik kan vinden is "Go To The Gym" ..... martelkamers vind ik die .... *brrrrr*
pi_22146261
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:01 schreef beefcake het volgende:

[..]

Verkapte spam

Leuk is dat altijd he, als je waardering krijgt voor je werk
Ik kan ook wel even het linkje posten hoor

Maar het deed me echt goed, dat compliment. Stom hoor, vroeger deed het me niet zoveel, maar nu ik heel de dag met Tobias bezig ben, is het extra leuk om zoiets te horen
  donderdag 23 september 2004 @ 10:15:52 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146377
Ziet ir idd goed uit Pluis!
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:19:28 #271
43556 miss_dynastie
pi_22146422
Leuk Pluis!! Die lipstick van lancome heb ik ook, cadeau gehad voor mijn verjaardag en ik heb er zelf een bijgekocht van bonnen die ik heb gehad. Ik vind het echt grandioos spul!!
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:20:27 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_22146440
Pluis!! Ik ben jaloers op je dat je dat allemaal mag testen!!
pi_22146459
Goeiemorgen allemaal

Wat een rotjesweer zeg, bah!
Ik heb mijn broeken van voor de zwangerschap geprobeerd maar dat gaat niet lukken
Moet eerst maar eens met de WW beginnen. Was voor mijn zwangerschap 25 kilo afgevallen maar er is weer aardig wat bij nu. Balen zeg
pi_22146514
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben nu tweemaal bij mijn nieuwe behandelaar geweest bij het riagg. en het is me toch een baal hooi!
Ik sta er nog steeds op een wachtlijst voor groepstherapie en individuele therapie
Ik heb er zooooooo'n zin in joh
pi_22146528
Nu is het net of ik naar complimentjes zit te vissen

Maar wel bedankt hoor

En ja, het testen ervan is heeeel vervelend
Vooral al die lipglossjes enzo, Tobias heeft dagen met allemaal glitters op zijn hoofd gelopen, omdat ik hem kusjes liep te geven terwijl ik weer een of ander glossje ophad. Duidelijk niet kiss-proof
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:27:28 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_22146530
Ik heb iets engs gedaan.... Ik heb een vogelkooi meegenomen die bij het grofvuil stond te blinken van bijna nieuwheid Wat ik er mee moet? Nou euhhh, als de hamster de buizen als openbaar toilet gaat gebruiken krijgt hije en aangepaste vogelkooi

Mén, ik voel me een sloeber, maar hij is nog zo mooi
dit is dus mijn eerste grofvuilvondst
pi_22146555
Hoeveel krijgt Tobias betaald als proefkonijn?
  donderdag 23 september 2004 @ 10:29:18 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146558
Mouss!
Ik zou het idd ook niet zo snel doen, maar ja, als hij idd mooi en nieuw en alles is, waarom zou je niet... Maar eng is het een beetje wel.
  donderdag 23 september 2004 @ 10:31:18 #279
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22146596
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:27 schreef moussy het volgende:
dit is dus mijn eerste grofvuilvondst
Pas maar op! Het is verslavend hoor

Mijn schoonpa was tot voor een paar jaar terug beheerder van twee flats. Ging dus ook over het grof vuil. We hadden op een gegeven moment zowat ons hele huis ingericht met dingen die we bij het grof vuil hadden weggesleept Ik koop nog steeds liever zo min mogelijk nieuw en ga eerst eens bij de kringloopwinkel loeren.
  donderdag 23 september 2004 @ 10:32:45 #280
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22146613
Oh en mijn laatste grof vuil vonst is een gietijzeren plantenstandaard. Die staat nu in de tuin mooi te zijn met een bak met fuchsiaatjes erin
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:33:44 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_22146627
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Pas maar op! Het is verslavend hoor
Dat kan ik me dus héél goed voorstellen. Ik durfde dat soort dingn dus nooit Een paar weken geleden heb ik zelfs een houten kinder-picknicktafelsetdinges laten staan omdat ik het héél eng vond

Deze is 3x zo groot als die toverdoos waar die nu in zit
  donderdag 23 september 2004 @ 10:38:20 #282
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22146721
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:33 schreef moussy het volgende:
Een paar weken geleden heb ik zelfs een houten kinder-picknicktafelsetdinges laten staan omdat ik het héél eng vond
Mutsje Nouja, nu weet je dat je niet door de bliksem getroffen wordt als je eens iets meeneemt
pi_22146729
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:29 schreef snoopy het volgende:
Hoeveel krijgt Tobias betaald als proefkonijn?
Hij krijgt betaald in kusjes, maar of ie daar nou zo blij mee is, met het oog op al die glitters
  donderdag 23 september 2004 @ 10:39:19 #284
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22146739
Ding ziet er stoer uit! Pas je wel op dat je hamster zich niet door de tralies kan wurmen? Anders de binnenkant ff afzetten met fijn gaas ofzo.
pi_22146765

Gezellig Beef, LadyS en Luchtbellie!

Coolbabe..wat vaag..hoe issie nu???

Pluisje! Ik ga gelijk kijken!
pi_22146816
Dat is een mooie kooi Moussy
En als anderen het weg gooien waarom mag jij het dan niet meenemen?
Hier word het gorf vuil altijd op woendsdagavond buiten gezet en er staan vaak leuke dingen tussen, zo heb ik ooit een fiets voor Djen eruit gehaald, nieuwe binnenbandjes erop, stuur recht laten zetten en mevrouw kon racen. Een nieuwe fiets is ze toch niet waard, ze heeft voor 3 jaar geleden een nieuwe fiets gehad van opa en oma, als ik die nu bij het grofvuil neer zou zetten zou niemand hem meenemen zo erg ziet hij eruit
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:44:43 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22146823
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Oh en mijn laatste grof vuil vonst is een gietijzeren plantenstandaard. Die staat nu in de tuin mooi te zijn met een bak met fuchsiaatjes erin
fotooooooo!
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:45:14 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_22146830
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
Ding ziet er stoer uit! Pas je wel op dat je hamster zich niet door de tralies kan wurmen? Anders de binnenkant ff afzetten met fijn gaas ofzo.
hij kan er niet tussendoor, de tralies zitten heel krap op elkaar

Er staat er nog 1, een nóg grotere.. twijfeltjes hier hoor

ik weet wel waar ze vandaan komen, dat scheelt ook wel denk ik, of leg je de lat steeds lager?
  donderdag 23 september 2004 @ 10:45:19 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146832
Lois!!!!!!! Duo's die het net niet haalden
Eentje speciaal over jou!
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:46:17 #290
43556 miss_dynastie
pi_22146848
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:45 schreef moussy het volgende:
Doen!!! Die dingen hartstikke duur en wie weet heb je er wat aan/ kun je er ooit iemand blij mee maken
  donderdag 23 september 2004 @ 10:46:19 #291
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22146849
Tis heel vaag maar ik voel niks raars meer aan m`n been, alleen een beetje spierpijn maar dat had ik vannacht ook al. Misschien heb ik met m`n scheen op het randje van mn bed gelegen en mn voet onder het dekbed vandaan, vandaar de pijn + koude voet
Pluisje, ik ga eens even op zoek naar je special
  donderdag 23 september 2004 @ 10:46:58 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146862
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:45 schreef moussy het volgende:

[..]

hij kan er niet tussendoor, de tralies zitten heel krap op elkaar

ik weet wel waar ze vandaan komen, dat scheelt ook wel denk ik, of leg je de lat steeds lager?
Ik ben al bezig verbindingsconstructies te bedenken zodat je al die kooien aan elkaar kan maken en hamsterlief dus een waar paradijs tot zijn beschikking krijgt!
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:48:05 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_22146878
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben al bezig verbindingsconstructies te bedenken zodat je al die kooien aan elkaar kan maken en hamsterlief dus een waar paradijs tot zijn beschikking krijgt!
De buizen passen met wat ijzerdraadjes in de openingen voor de voerbakjes
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 10:49:46 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22146899
hier staan nou nooit kooien buiten
alleen echt afval
pi_22146903
* Syrena schuift weer bij

Ik ben sinds 8.20 uur op het werk, en ik heb dus écht nog geen reet gedaan (oke, beetje Fokken)
Stomme collega kwam anderhalf uur (!) lullen dat zij niet voor een hogere schaal gaat (omdat ze bang is dat ze dan ook harder moet werken...."Ik heb geen zin in die druk")(Welke druk?!! Je doet nu al helemaal niks!) Maaaaaaarrrr ze vond het niet erg als ik wel ging. Alsof ik me daar wat van ga aantrekken ?!

We doen allebei totaal ander werk, dus ze komt IMHO niet eens in aanmerking voor een schaal hoger

En daarna kwam stomme collega twee nog aan met de reiskostenvergoeding. Die moeten we opnieuw berekenen, maar zij gaat met de trein en maakt dus meer kilometers dan dat ze met de auto zou doen. In mijn ogen heb je dan weer belastingvoordeel doordat je een OV-verklaring krijgt, maar goed.
  donderdag 23 september 2004 @ 10:50:53 #296
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22146914
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

fotooooooo!
Heb ff gekeken maar heb er geen foto van. Gaan deze of volgende maand de tuin verbouwen. Komen nog foto's zat
pi_22146923
Oja, en gisteren zag ik een foto van Kian van Loena en nu heb ik alweer klapperende eileiders
  donderdag 23 september 2004 @ 10:52:08 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146926
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:48 schreef moussy het volgende:

[..]

De buizen passen met wat ijzerdraadjes in de openingen voor de voerbakjes
Precies! Ik had al zo'n vermoeden dat jij ook wel aan het checken was al!
  donderdag 23 september 2004 @ 10:53:15 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146946
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:51 schreef Syrena het volgende:
Oja, en gisteren zag ik een foto van Kian van Loena en nu heb ik alweer klapperende eileiders
Ja, die van mij rammelen ook al weer een paar dagen heel vrolijk hoor!
Trekt wel weer weg, om over een tijdje op volle kracht weer terug te komen.
pi_22147035
Heel leuk stukje Pluis! Heerlijk hè om je in die make-upjes enzo te verdiepen. Ben gister ook weer met veel te veel spullen teruggekomen van het werk
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 11:03:13 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_22147095
die andere heb ik weer laten staan hoor, beetje roestige tralies en vooral veel aanslag onder in de bak. Ik wel een beetje waarde voor mijn actie's en rode hoofd hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')