Die heb ik ook al, alleen lijkt het iets met het kraakbeen in m'n pols te maken te hebben.quote::
Op woensdag 22 september 2004 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
RSI? Een tip: koop een paar polsbeschermers (voor skaters, weet je wel?) en draag die een aantal weken (vooral ook 's nachts). Rust is het belangrijkste, en dat bevorder je op die manier.
Ik heb al een jaar of 20 chronische peesschedeontsteking in mijn pols
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Casper stijgt zeker zowat op als je hem uitlaat?
Jah iddquote:Op woensdag 22 september 2004 11:09 schreef coolbabe het volgende:
Het ruikt hier in huis naar hachee
Als ik naar buiten kijken krijg ik acuut trek in warme chocomel met slagroom, kruidnoten en veel te grote warme truien en pantoffels
Oooooh, ik wil ook een AGA! Heb een hele mooie gezien. Zwart met 4 ovensquote:Op woensdag 22 september 2004 11:14 schreef coolbabe het volgende:
of een aga-cooker in een hele grote woonkeuken
Kinderachtig zegquote:Op woensdag 22 september 2004 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Maar Taak zegt dat een fornuis waarvoor je eerst je vloer moet verstevigen een beetje veel van het goede is
Beterschap, miss_dynastie!quote:Op woensdag 22 september 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Goedemorgen![]()
en Welterusten
Ik duik ook nog ff mijn bedje in, dacht dat ik wel weer beter zou zijn, maar nee dus
Beterschap randa_v!
Doei
Staat in het vorige bankje: hij heeft een zware hersenschudding en een op twee plaatsen gebroken arm. Is uiteindelijk meegevallen dus, al is dit ook niet niks.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:25 schreef snoopy het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg![]()
misschien heb ik het gemist maar hoe is het nou afgelopen met dat jongetje dat misschien zijn nek gebroken had? Dat was toch een bekende van jou Sylvana? Of ben ik in de war?
Een kennis van mij heeft in haar keuken, echt zo een ouderwets geval staan. Daar kun je lekker de keuken mee opstoken, koken en je voeten onder leggen. Heerlijk.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:14 schreef coolbabe het volgende:
Ik zou zo graag een open haard willen hebben, of een aga-cooker in een hele grote woonkeuken *wegdroomt*
Veel succes vanmiddag Sylvana
Ik ben stinkend jaloersquote:Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft in haar keuken, echt zo een ouderwets geval staan. Daar kun je lekker de keuken mee opstoken, koken en je voeten onder leggen. Heerlijk.![]()
Ja hoor, ik zal rustig aan doen. Ben net naar het dorp gewandeld (en terug) om naar de dokter te gaan. Was wel lekker. Zweten, maar wel lekker. Is een 6 kilometer op en neer.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Een prikkelbare darm zuigtHeb er ook last van. Hopelijk knap je door deze dingen weer een beetje op. Maar doe je wel rustig aan? Als je nog verhoging hebt zou ik nog maar een dagje thuisblijven morgen.
hebben jullie ook zo'n moeite gehad kleine voetbalschoenen te vinden?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:18 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat Luca's voetbalschoenen aangekomen zijn
Julian heeft ook al verschillende voetbaltenues ( Barcelona, Ajax ed) en hij staat nu op de wachtlijst voor voetballen, dus wilde hij ook al vast voetbalschoenen hebben en die heeft hij ook alvast gehadLijkt me echt leuk als hij op voetbal zit, dan ga ik echt wel kijken
Julian heeft maat 33/34 dus dat was niet zo heel moeilijk om die te vindenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hebben jullie ook zo'n moeite gehad kleine voetbalschoenen te vinden?
hier heb ik ze niet kunnen vinden.... ja vanaf maat 31 maar dat is veel te groot.
volgens mij voetballen ze binnen als het regent. ze hebben een loods staan op het terrein
Kleine schoenen zijn idd zeldzaam, maar bij ons op de vereniging hebben ze het door schuif sysyteem. De kleine maatjes worden netjes bewaard en als iemand geen schoenen kan vinden dan kijken ze of hun die maat hebben en dan kan dat kindje ze lenen.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hebben jullie ook zo'n moeite gehad kleine voetbalschoenen te vinden?
hier heb ik ze niet kunnen vinden.... ja vanaf maat 31 maar dat is veel te groot.
volgens mij voetballen ze binnen als het regent. ze hebben een loods staan op het terrein
Ha gezelligquote:Op woensdag 22 september 2004 11:29 schreef Randa_v het volgende:
Ben naar de dokter geweest. Ik heb sterk maagzuurremmende tabletten gekregen. En ik mag weer eens op dieet. Alleen magere dingen eten om mijn maag zo rustig mogelijk te maken. Daarvoor heb ik vanmorgen alles al in huis gehaald. En dat weer langzaam opbouwen.
Over twee weken moet ik terug. Ik heb vrijveel stress de laatste tijd. Ik heb ook prikkelbare darmen, en mensen met prikkelbare darmen kunnen ook last krijgen van een prikkelbare maag. Joepie
Om andere dingen uit te sluiten zoals galstenen, en te kijken of het daadwerkelijk mijn maag is, moet ik tabletten slikken, iedere dag 1. Morgen ga ik maar weer gewoon werken. Ben ik wel aan weer aan toe. Alleen even voorkomen dat ik dan onder grote druk kom te staan. En hobby's en weet ik veel wat eerder afzeggen.
Moet gewoon weer een nieuwe draai aan het leven, niks moet alles mag.
In dat geval heb je niks aan een regenhoesquote:Op woensdag 22 september 2004 12:03 schreef pluisje het volgende:
grmbl, sta ik op het punt om weg te gaan, gaat Tobias weer uitgebreid liggen poepen
Nee ik heb, omprazol gekregen. Moet ik elke dag 1 innemen, werken 24 uur.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha gezelligeen mede stressgenoot met maag en darmklachten bij spanning.
Ik heb het ook, heb je van die vieze Zantac tabletten gekregen?
Op dit moment zijn mijn maag en darmen weer ff rustig, maar vorige week was het nog![]()
Nee, glutenvrij, heb ik nog nooit gedaan. Ook nog nooit van gehoord aan deze kant. Als mijn eigen dieet niet werkt zal ik daareens op gaan letten.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:06 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Randa_V.... hier word aangeraden als je "irratable bowl syndrome" hebt om gluten vrij te eten. Schijnt een hoop te helpen. Heb je dat al eens geprobeerd?
Dat is toch meer dialect? Het kwam me wel bekend voor.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:25 schreef Syrena het volgende:
Rappel = ander woord voor boete. Er was dus niemand die een boete had
Waar kan ik die vinden? Heb net gezocht naar een emailadres maar die kon ik dus ook niet vinden. En ik heb de verpakking al weggegooidquote:Op woensdag 22 september 2004 13:22 schreef moussy het volgende:
Ik heb de enquete voor pampers ingevulden er een gezellig voorleesverhaaltje bij gemaakt over het grote poepmonster dat niet in bedwang gehouden kan worden door de nieuwe pampers
Owja dat is waar ookquote:Op woensdag 22 september 2004 13:35 schreef moussy het volgende:
Ik heb meegedaan om de nieuwe pampers uit te testen en moest daarna een enquete invullen over mijn bevindingen.
Oe leuk! Maar zoals ik zie komen ze ook nog in Emmen, das een stuk dichterbij voor mij, al moet ik dan nog even wachten. Maar deze week/aankomend weekend zijn er hier in Groningen volgens mij Hobby-Doe-Dagen, dus dan kan ik altijd daar nog heen. Daar is vaak ook vanalles met sieraden. Hoop wel dak vrij ben danquote:Op woensdag 22 september 2004 12:02 schreef Spindizzy het volgende:
Clauwheeeke: aankomend weekend is er hier in Dordt een sieradenbeurs. Met bergen en bergen kraaltjes
Ja dat bedoel ik ook hoor, overdag tot ik op bed ga. Ik mag ze snachts ook niet om.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:00 schreef moussy het volgende:
Ik mag die dingen juist 's nachts niet om, zodat mn handen tot rust komen en ook nog eens in een andere stand staan dan stijfjes recht. Ik moet ze overdag eigenlijk altijd om
Ik heb dat ook, althans, geen pijn, maar wakker worden met 2 slapende handen is geen pretje.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de neiging om 's nachts met helemaal gebogen polsen te liggen, 's morgens verrek ik dan juist van de pijn. Bij mij hielp het dus juist wel om mijn spalk 's nachts te dragen.
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:59 schreef Randa_v het volgende:
Droogt vanzelf
Vertel dat m'n broek maar, ben tot op het bot natgeregend vandaag. Soppend ben ik naar huis gegaan en tot "overmaat van ramp" is m'n binnen spiegel naar beneden geklettered vanochtend in de file, maar was blij dat het gister niet was, dat zelfs de oprit naar de A9 afgesloten was door een 'brandje' wat zelfs bij de Velsertunnel gebeurde. Moest weer een heel pokke eind omrijden (A8) . . .quote:Op woensdag 22 september 2004 17:22 schreef clauwheee het volgende:
Meeste is langs je heen gevallen TC!!
Dat bedoelde ik ook met mijn opmerkingquote:Op woensdag 22 september 2004 17:59 schreef moussy het volgende:
Wat piep je nou man, dat van de week iemand anders zat te klagen over kou, regen en wind liep je zelf te zeuren dat dit de herfst was
Ook doen hè!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
randa_v, met mij gaat het wel aardig. Heb vanmiddag op bed gelegen, dat heeft me wel goed gedaan. Nu ervoor zorgen dat ik niet gelijk teveel doe, dus nog maar rustig aan deze week
Nee hoor, kip gewoon bakken volgens gebruiksaanwijzing. Overigens is de CT saté ook erg lekker met gehakt. Ik voeg trouwens wel vaak champignons toe en een klein blikje maisquote:Op woensdag 22 september 2004 19:07 schreef daniman het volgende:
ook niet aan de kip die erin gaat?
Enniewee, het smaakt goed
En anders is het de schuld van Cagneydie zat zo te mauwen en in de weg te lopen tijdens het koken dat ik er bijna gek van werd
Sylvana, moet je ook een verslag schrijven van je stage? Het valt me op dat je altijd 'me' schrijft in plaats van 'mijn', in je verslag staat dat wel erg slordigquote:Op woensdag 22 september 2004 19:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga me fototoestel meenemen naar me stageplek en dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's van dat jochie maken
Oeh! hoe maak je die klaar? de spruitjes doen alsof het kip is? dus 15 min smoren en dan zooi erbij mieteren? Vrijdag kan ik lekker spruitjes eten omdat plank gaat maccenquote:Op woensdag 22 september 2004 19:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik eet de CT sate met spruiten (wij zijn vegetarier).
Ik ben gek op gaapfoto's:quote:Op woensdag 22 september 2004 20:10 schreef daniman het volgende:
ja die katten gooien die bek altijd wagenwijd open als ze gapen
Fotoquote:Op woensdag 22 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
Ik heb een zwarte broek voor EvaEen wijde
met touwtjes zodat ie ook kan poffen
helemaal niet duur
bij de h&m
![]()
ja, ik moet er ook een verslag over schrijven, maar in verslagen gebruik ik wel gewoon ABN hoor, maar op fora ben ik daar te lui voorquote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sylvana, moet je ook een verslag schrijven van je stage? Het valt me op dat je altijd 'me' schrijft in plaats van 'mijn', in je verslag staat dat wel erg slordig![]()
Gewoon heel saai spruitjes een paar minuutjes voorkoken, paar minuten in de CTsate en that's it! Lekker rijst erbijquote:Op woensdag 22 september 2004 20:14 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Oeh! hoe maak je die klaar? de spruitjes doen alsof het kip is? dus 15 min smoren en dan zooi erbij mieteren? Vrijdag kan ik lekker spruitjes eten omdat plank gaat maccen
Ik vermoedde al zoietsquote:Op woensdag 22 september 2004 20:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, ik moet er ook een verslag over schrijven, maar in verslagen gebruik ik wel gewoon ABN hoor, maar op fora ben ik daar te lui voor![]()
Beter nog. We hebben gewoon opgezegdquote:Op woensdag 22 september 2004 20:34 schreef mallemeid het volgende:
heb je al geklaagd bij internetprovider?
Wat zijn het ook mietjes hè die kerelsquote:Op woensdag 22 september 2004 20:36 schreef mallemeid het volgende:
Kom je hier es een keer spruitjes eten clauwheee, maak ik voor Noca en plank wat anders
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Welke provider had je dan Spin?
Tis maar goed dat Taak net zo gek is op spruiten als ik. Als ze er zijn eet ik ze zeker eens per weekquote:Op woensdag 22 september 2004 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zijn het ook mietjes hè die kerels
Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar!!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga me fototoestel meenemen naar me stageplek en dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's van dat jochie maken
Haha, ik maakte maar een grapje hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 21:18 schreef Dinus het volgende:
[..]
Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar!!![]()
Ik zou even aan je begeleider vragen of dat foto's maken wel mag, mijn vader kreeg op z'n kop (ik eigenlijk) omdat hij foto's had gemaakt op de peuterspeelzaal van Esther, maar dus ook een beetje van de andere kindjes die er naast stonden.
Dat mag tegenwoordig allemaal niet zomaar meer.
En in je stage vinden ze dat al gauw niet professioneel, ik zou dus eerst ff checke
ja, best inspannende dag gehad, veel nieuwe indrukken op gedaan en moet er om half 5 weer uit, dus kan nog geen eens 8 uur slapenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:16 schreef daniman het volgende:
nu al?
nou welterusten!
Okequote:Op woensdag 22 september 2004 21:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, ik maakte maar een grapje hoor
Ik heb in de 4e al een keer een week stage gelopen in een kinderdagverblijf en daar stelden ze het ook niet op prijs als ik foto's zou maken voor bij me verslag
Ja, precies, en er zitten echt zulke schatjes bijquote:Op woensdag 22 september 2004 21:23 schreef Dinus het volgende:
[..]
OkeWel jammer eigenlijk he, die kinderen vinden het vaak prachtig om op de foto te gaan!
hm dan is het idd wel wijs om op tijd naar bed te gaanquote:Op woensdag 22 september 2004 21:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, best inspannende dag gehad, veel nieuwe indrukken op gedaan en moet er om half 5 weer uit, dus kan nog geen eens 8 uur slapen
bij ons mogen wel foto's gebruikt worden waar de kinderen van achter op staan, niet altijd even leuk maar die geven voor je stageverslag wel een indicatie van de gang van zaken. misschien een idee?quote:Op woensdag 22 september 2004 21.20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, ik maakte maar een grapje hoor
Ik heb in de 4e al een keer een week stage gelopen in een kinderdagverblijf en daar stelden ze het ook niet op prijs als ik foto's zou maken voor bij me verslag
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmm chocola
ook al chocolade verslaafd?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmm chocola
JA! Ow je had het niet tegen mij...quote:Op woensdag 22 september 2004 22:36 schreef daniman het volgende:
[..]
ook al chocolade verslaafd?
Daar is Yian ook heeeeeeel gek op. Sowieso op alle snoepjes eigenlijkquote:Op woensdag 22 september 2004 22:30 schreef Anitra het volgende:
Oeh die stokjes van felix daar doen ze hier alles voor. Zelfs muisjes en vogeltjes met rust laten
Jouw vriendje mag lekker bij jou slapen, ik rol Djen wel in een dekbed dan lijkt ze iets meer op mijn vriendje en dan ga ik er dicht tegen aan liggenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:47 schreef p_iglet het volgende:
Anitra als je je heel erg eenzaam voelt, dan sms ik mijn vriendje wel dat die de bus naar lopik pakt ipv de bus naar hellevoet. Dan mag je hem en nachtje lenen
hihi ok das waar, mijn vriendje zal je in 2 dekbedden moeten rollen voordat ie een beetje qua formaat op de jouwe gaat lijken, maar goed. je moet maar gillen als je een knuffel nodig hebt. Van mijzelf lijkt me nu niet slim, maar dat maak ik binnenkort wel goed als ik iets minder bacterien en virusjes meedraag.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jouw vriendje mag lekker bij jou slapen, ik rol Djen wel in een dekbed dan lijkt ze iets meer op mijn vriendje en dan ga ik er dicht tegen aan liggen
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef daniman het volgende:
cagney spint trouwens alsof ie een beetje snurkt... is dat normaal?
Hmm is jouw vriendje dan zo klein of de mijne zo groot?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hihi ok das waar, mijn vriendje zal je in 2 dekbedden moeten rollen voordat ie een beetje qua formaat op de jouwe gaat lijken, maar goed. je moet maar gillen als je een knuffel nodig hebt. Van mijzelf lijkt me nu niet slim, maar dat maak ik binnenkort wel goed als ik iets minder bacterien en virusjes meedraag.
Hoe is het met je borduurwerkjequote:Op woensdag 22 september 2004 22:55 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hihi ok das waar, mijn vriendje zal je in 2 dekbedden moeten rollen voordat ie een beetje qua formaat op de jouwe gaat lijken, maar goed. je moet maar gillen als je een knuffel nodig hebt. Van mijzelf lijkt me nu niet slim, maar dat maak ik binnenkort wel goed als ik iets minder bacterien en virusjes meedraag.
Hahaha dat ken ik, doet mijn kat ook. Ik heb dus ook wel bij de trap staan luisteren of Djulian huilde, maar toen bleek de kat voor de deur te zittenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Katten kunnen sowieso heeeeel hard snurken. Ben weleens wakker geworden van gesnurk, en ik mister_d maar aanstoten, maar bleek dus dat de kat bij mijn oor lag te ronken
ok, gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Katten kunnen sowieso heeeeel hard snurken. Ben weleens wakker geworden van gesnurk, en ik mister_d maar aanstoten, maar bleek dus dat de kat bij mijn oor lag te ronken
Ben blij dat je het aan haar vraagtquote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe is het met je borduurwerkje![]()
??
Hahahaha uhm beide geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hmm is jouw vriendje dan zo klein of de mijne zo groot?
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe is het met je borduurwerkje![]()
??
Echt bijna hetzelfde inderdaad... Het hoofd is iets anders, maar verder lijken ze precies op elkaar!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:48 schreef daniman het volgende:
zag jouwkat er precies zo uit? wat grappig... jammer dat ie dood is...
Oh wat jammer van je hondquote:Op woensdag 22 september 2004 23:05 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Kitty is 15 jaar geworden, ik heb haar gekregen toen ik 3 was. Het was een ontzettend lief beest! Mis haar best wel...Wij hebben nu twee maltezertjes (hondjes, zie icoontje) en die zijn ook heel leuk
![]()
Je begrijpt me verkeerd denk ikquote:Op woensdag 22 september 2004 23:15 schreef Zabb het volgende:
[..]
Oh wat jammer van je hond :'( ! Dat lijkt me ook heel erg, om je hond te verliezen!![]()
Maltezers zijn ook wel leuk! Mijn ouders hebben een Westy, die lijken er wel op!
Ja hoor..ik verf ze altijd, omdat ik anders geen wenkbrauwen heb..of nou ja blond en die zie je dus niet.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:21 schreef moussy het volgende:ik zag vandaag grijze wenkbrauwharen toen ik die ana het epileren was
Is daar ook al verf voor?
vertel!! Wat gebruik je daar voor?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoor..ik verf ze altijd, omdat ik anders geen wenkbrauwen heb..of nou ja blond en die zie je dus niet.
Staan ze al online?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Ok word hier een beetje kriegel van. Heb een paar vraagjes:
1. Hoe plaats ik fotos in mijn berichtjes?
Aan het einde van de topic naam, boven in je scherm, staat een klein geel mapje, daar klik je op om te bookmarken.quote:2. hoe doe ik bookmarks voor bepaalde draadjes?
Er zijn wel een aantal merken, maar ik gebruik zelf altijd swiss o par, das wenkbrauw- en wimperverf. Vloeistofje erop, verf erop, er gelijk weer af halen en binnen een minuutje hebbie fijne wenkbrauwtjes! Het is er in bruin en zwart.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:24 schreef moussy het volgende:
[..]
vertel!! Wat gebruik je daar voor?
Oohhh sorry! Stom van me... had volgens mij niet de hele discussie gevolgd..quote:Op woensdag 22 september 2004 23:20 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd denk ikKitty was mijn kat (die heeeeeeel erg op de kat van Daniman lijkt) en is een paar jaar geleden helaas overleden.
Nu hebben we dus twee Maltezers, inderdaad, net als Westy's ook klein en wit en wollig enzoWesty's zijn wat dikker en groter dan Maltezers geloof ik, en ze hebben rechtopstaande oren
Je doet eerst een vloeistof op en vlak rond je wenkbrauwen, die beschermt je huid tegen de verf, zodat het daar niet pakt, maar alleen de haartjes.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:30 schreef moussy het volgende:
en je vel onder je haar?
Kijk zoals nu loop ik al een paar dagen met een foute pruikfoute wenkbrauwpruiken lijken me nog erger, je kan je wenkbrauwen zo moeilijk over die lijn kammen
Maar dan pakt het toch ook niet op de haartjes?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je doet eerst een vloeistof op en vlak rond je wenkbrauwen, die beschermt je huid tegen de verf, zodat het daar niet pakt, maar alleen de haartjes.
Jawelquote:Op woensdag 22 september 2004 23:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar dan pakt het toch ook niet op de haartjes?
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig ook helemaal niet genant, zit je 'soort van nieuwe vriendje' op de bank, kat op schoot, kat weer weg, natte plek in broek. : @
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig ook helemaal niet genant, zit je 'soort van nieuwe vriendje' op de bank, kat op schoot, kat weer weg, natte plek in broek. : @
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Clauwhee, klinkt goed, ik ga het proberen!! wéér een week zwaar voor lul lopen
Moussy een emotrutquote:Op woensdag 22 september 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
bellie, ik had hetzelfde gedaan
Goh en hoe zit het ook weer met jou Beefquote:Op woensdag 22 september 2004 23:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
Moussy een emotrut![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Goh en hoe zit het ook weer met jou Beef
*knip*quote:Op woensdag 22 september 2004 23:53 schreef beefcake het volgende:
BE, die arme poes, zomaar zijn ballen eraf![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*knip*
Oh jaquote:Op woensdag 22 september 2004 23:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Jij ging naar bed!
![]()
OMGquote:Op woensdag 22 september 2004 23:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik heb nogal een traumatische ervaring gehad net denk niet dat ik kan slapen![]()
Nee jij maakte een enge sexistische opmerkingquote:Op woensdag 22 september 2004 23:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
OMG
Zag je zo'n bus?
quote:Op donderdag 23 september 2004 00:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee jij maakte een enge sexistische opmerking![]()
Gezelligquote:Op donderdag 23 september 2004 07:19 schreef beefcake het volgende:
Goedemorgen
Vandaag komen Luchtbel, LadyS, Jolie en Amber hier op bezoek
miss_d weet wel wat verstandig is.... voor anderenquote:Op donderdag 23 september 2004 08:20 schreef beefcake het volgende:
En miss_d die iemand aanraad om de dokter te bellen
Die van mij is nooit op vakantie hoor, hij is gewoon onbereikbaarquote:Op donderdag 23 september 2004 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zijn dokters altijd op vakantie als je ze nodig hebt?
Verkapte spamquote:Op donderdag 23 september 2004 09:36 schreef pluisje het volgende:
Ik zit hier helemaal te glunderen
Mijn nieuwe Beautynieuws staat weer op de FP, en ik kreeg net van de pr-mevrouw van Estee Lauder nogal vet compliment over met name de foto's die ik zelf heb gemaakt daarvoor.
"Su-bliem! Echt prachtig"
Is toch leuk, om ook iets anders goed te kunnen dan alleen maar luiers verschonen enzo
Ik kan ook wel even het linkje posten hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 10:01 schreef beefcake het volgende:
[..]
Verkapte spam
Leuk is dat altijd he, als je waardering krijgt voor je werk
Ik sta er nog steeds op een wachtlijstquote:Op donderdag 23 september 2004 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben nu tweemaal bij mijn nieuwe behandelaar geweest bij het riagg. en het is me toch een baal hooi!
Pas maar op! Het is verslavend hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 10:27 schreef moussy het volgende:
dit is dus mijn eerste grofvuilvondst
Dat kan ik me dus héél goed voorstellen. Ik durfde dat soort dingn dus nooitquote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Pas maar op! Het is verslavend hoor
Mutsjequote:Op donderdag 23 september 2004 10:33 schreef moussy het volgende:
Een paar weken geleden heb ik zelfs een houten kinder-picknicktafelsetdinges laten staan omdat ik het héél eng vond![]()
Hij krijgt betaald in kusjes, maar of ie daar nou zo blij mee is, met het oog op al die glittersquote:Op donderdag 23 september 2004 10:29 schreef snoopy het volgende:
Hoeveel krijgt Tobias betaald als proefkonijn?![]()
fotooooooo!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Oh en mijn laatste grof vuil vonst is een gietijzeren plantenstandaard. Die staat nu in de tuin mooi te zijn met een bak met fuchsiaatjes erin
hij kan er niet tussendoor, de tralies zitten heel krap op elkaarquote:Op donderdag 23 september 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
Ding ziet er stoer uit! Pas je wel op dat je hamster zich niet door de tralies kan wurmen? Anders de binnenkant ff afzetten met fijn gaas ofzo.
Doen!!! Die dingen hartstikke duur en wie weet heb je er wat aan/ kun je er ooit iemand blij mee makenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:45 schreef moussy het volgende:
Er staat er nog 1, een nóg grotere.. twijfeltjes hier hoor
Ik ben al bezig verbindingsconstructies te bedenken zodat je al die kooien aan elkaar kan maken en hamsterlief dus een waar paradijs tot zijn beschikking krijgt!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:45 schreef moussy het volgende:
[..]
hij kan er niet tussendoor, de tralies zitten heel krap op elkaar
Er staat er nog 1, een nóg grotere.. twijfeltjes hier hoor
ik weet wel waar ze vandaan komen, dat scheelt ook wel denk ik, of leg je de lat steeds lager?
De buizen passen met wat ijzerdraadjes in de openingen voor de voerbakjesquote:Op donderdag 23 september 2004 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben al bezig verbindingsconstructies te bedenken zodat je al die kooien aan elkaar kan maken en hamsterlief dus een waar paradijs tot zijn beschikking krijgt!
Heb ff gekeken maar heb er geen foto van. Gaan deze of volgende maand de tuin verbouwen. Komen nog foto's zatquote:Op donderdag 23 september 2004 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
fotooooooo!![]()
Precies! Ik had al zo'n vermoeden dat jij ook wel aan het checken was al!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:48 schreef moussy het volgende:
[..]
De buizen passen met wat ijzerdraadjes in de openingen voor de voerbakjes
Ja, die van mij rammelen ook al weer een paar dagen heel vrolijk hoor!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:51 schreef Syrena het volgende:
Oja, en gisteren zag ik een foto van Kian van Loena en nu heb ik alweer klapperende eileiders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |