Het is wel heel leuk hoor, voor 'later' vooral. Dit soort portretfoto's neem je zelf toch minder gauw met je fototoestelletje, denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is natuurlijk een portretfoto en t is wel MIJN kind hahahahahha
ja hij is wel leuk maar heb jij 10 euro over voor een normale foto, 2 kleine foto's en een paar pasfoto's?
Omdat je ze toch wel neemt....quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:06 schreef lady-wrb het volgende:
dat is wel waar, maar waarom moet dat zo duur zijn?
de klassenfoto kost gewoon 5 euro
nee helaasquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:09 schreef Spindizzy het volgende:
Arme Cas...
Lady: kun je de foto's niet inscannen en ze dan weer teruggeven?![]()
o dat gaat wel? ik krijg dan zo'n afdruk die blokkerig is (als je begrijpt wat ik bedoel) of doe ik dan iets fout?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap Cas
Ze maken die foto's inderdaad flink duur ja...Ik moest geloof ik 13 euro betalen voor een set, was wel inclusief de groepsfoto. Heb de grote ingescand en op fotopapier laten afdrukken op mijn werk voor de opa's en oma's.
Dat deden heel veel moeders volgens mij, en daar hebben ze nu een stokje voor gestoken dacht ik.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:09 schreef Spindizzy het volgende:
Arme Cas...
Lady: kun je de foto's niet inscannen en ze dan weer teruggeven?![]()
Ja, dat is ook wel duur. Maar als iedereen de foto's inscand en ze niet koopt, kan ik me voorstellen dat die fotografen er een keer genoeg van krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
geef ze eens ongelijk met die prijzen van tegenwoordig!
je zal toch gek zijn om 5 euro voor een foto te betalen
dus maak je ze maar duur?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:24 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel duur. Maar als iedereen de foto's inscand en ze niet koopt, kan ik me voorstellen dat die fotografen er een keer genoeg van krijgen.
Dan scan je hem denk ik met een te lage resolutie. Moet je even kijken bij je instellingen, hoe hoger de resolutie, hoe scherper je foto (meer pixels per vierkante cm - dpi heet dat (dots per inch) )quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dat gaat wel? ik krijg dan zo'n afdruk die blokkerig is (als je begrijpt wat ik bedoel) of doe ik dan iets fout?
aha, zou dat het zijn. ik heb er totaal geen verstand van, maar ik zal het eens overleggen hier... thnx!quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan scan je hem denk ik met een te lage resolutie. Moet je even kijken bij je instellingen, hoe hoger de resolutie, hoe scherper je foto (meer pixels per vierkante cm - dpi heet dat (dots per inch) )
Nee, juist als je ze betaalbaar maakt nemen mensen ze wel. Hoe duurder hoe meer neiging om niet (na) te bestellen maar zelf te scannen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus maak je ze maar duur?![]()
da's toch niet logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |