Wilde zalm is gerookt nog wel te pruimen, gekweekte dooie zalm is niet te vreten.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:40 schreef tong80 het volgende:
TVP ga weer verder met m'n video.
Oh ja Zalm moet dood.
Hoogste tijd om je als newbie maar eens te komen voorstellen op die meet.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:06 schreef MaxPower het volgende:
ik geloof dat ik de meet nog ff laat schieten, ben nog maar sinds 2000 geregistreerd op fok...
*O baluhquote:Op woensdag 22 september 2004 01:58 schreef MaxPower het volgende:
jullie verpesten m'n postingstreak in VBL... ga es weg!
Nou...ff niet geloof ik. Ik zit aan de limonade.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:29 schreef rubbereend het volgende:Erik bier? stomme vraag natuurlijk
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou...ff niet geloof ik. Ik zit aan de limonade.
Bloedserieus. Alleen nu issie op. En nu ga ik nog een glas maken want ik heb dorstquote:Op woensdag 22 september 2004 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
serieus?
en wij hebben jou de George Best award gegevenquote:Op woensdag 22 september 2004 02:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bloedserieus. Alleen nu issie op. En nu ga ik nog een glas maken want ik heb dorst
George Best Award is toch voor de user die het meest onder invloed post?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wij hebben jou de George Best award gegeven
Proostquote:nou proost dan maar, k neem nog een biertje
:d klopt je hebt helemaal gelijk, onder welke invloed ben je?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
George Best Award is toch voor de user die het meest onder invloed post?
Heb ik ergens gezegd dat ik nuchter ben?
[..]
Proost
Ik heb Very Bad things gezien. Moet je kijken. En When Harry met Sally erachteraan.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d klopt je hebt helemaal gelijk, onder welke invloed ben je?
:d, oke When Harry met Sallyquote:Op woensdag 22 september 2004 02:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb Very Bad things gezien. Moet je kijken. En When Harry met Sally erachteraan.
Dat vroeg je niet, dat weet ik
Ik ga slapen
Daarom ken ik jou van een Heerenveen meet natuurlijk - liegbeestquote:Op woensdag 22 september 2004 01:19 schreef MaxPower het volgende:
ik heb net als Tong een meetfobie
Ik kan me niet voorstellen dat de politie op zo'n tijdstip met een mobiele unit stond, dus waarom rijd je dan te hard bij een flitspaal, dat ding staat er toch niet sinds gisteren?quote:Op woensdag 22 september 2004 05:47 schreef just me het volgende:
(en natuurlijk geflitst onderweg!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |