Een oud collega van mij had een Twingo 1.2 met een 2.0 plaatje eropquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:46 schreef Flying_Vee het volgende:
...
En wat ook leuk is is om b.v. een VR6 van een 1.6 plaatje te voorzienoid
![]()
Dat is gewoon humor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef BigBear het volgende:
[..]
Een oud collega van mij had een Twingo 1.2 met een 2.0 plaatje erop
wat voor auto heb je danquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:41 schreef Ultimora het volgende:
wij hebben t ook zonder, t staat gewoon een stuk strakker.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:28 schreef Mikkie het volgende:
Van de andere kant heb je wel weer stijl als je dat soort dingen op je Suzuki Alto of Ford Fiësta ofzo plakt. Dan heb je humor.
Suzuki Alto, 3.2 V6 Quattro. Yeah!Dán heb je humor, en daar zal ook iedereen die het ziet hartelijk om lachen. Dat is geen wannabe-gedrag, dat is humor
Bij toyota staat alleen de dikste motorvariant aangegeven.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij de Toyota Corolla E10 heb je als je een 1.3 koopt zowieso al geen aanduiding op de achterkant, bij de 1.6 weer wel.. Tenminste, dat is mijn ervaring..
Of nog erger en geloof me dit gebeurt heel vaak met de Coupe.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:28 schreef Mikkie het volgende:
Van die losers die op hun 1.6'je een 2.5 liter typering gaan plakken vind ik kansloos... en zielig gewoon. Of van de M-logo's op al die oudere BMW's... dan kun je aan de achterkant al zien wat voor kansloze figuren erin zitten... terwijl de ramen geblindeerd zijn. Dat zijn de échte kanslozen in waardeloze auto's... één uitlaat, geen skirts, alles basisuitvoering, en dan pretenderen dat je een M3 hebt. Waardeloos figuur.
Op mijn GTV Staat er mooi twinspark op en ook GTVquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:43 schreef Clyde96 het volgende:
Hey
Het lijkt misschien een simpele vraag maar ik wou het toch graag eens weten.
Bij de meeste auto's zit op de achterkant een plaatje met het merk en type van de wagen
bijvoorbeeld BMW 316 i
Waarom zit dat er bij sommige, compleet dezelfde auto's, wel op en bij anderen niet?
En kan je dat er laten opplaatsen?
Het is omdat ik me een gtv zou kopen en ik vind het erg mooi als daar
'GTV Twin Spark' op de achterkant pronkt
Een corrado is ook als 16V geleverd, ik snap je punt niet. En wat de M betreft, dat staat dan voor het onderstel, en is dan altijd zonder de 3 (of 5).quote:Op woensdag 22 september 2004 11:26 schreef jeucken het volgende:
Ik zag laatst een Corrado die zo'n zilver 16v logo van een Polo erop had geplakt.![]()
Als je de type nummers verwijderd omdat je het mooi vind kani k het wel waarderen, maar als je het doet om mensen te laten denken dat je een duurdere auto rijd dan dat het is, dan vind ik dat erg fout.
Maar erger nog zijn die M-logo gasten. Maar het debielste is dan nog wel dat ze ze geeneens goed kunnen plakken. Dan zie je bijv. 316i met daarvoor een M. Of alleen een M logo zonder 5 of 3 erachter...
idd..quote:Op woensdag 22 september 2004 08:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij toyota staat alleen de dikste motorvariant aangegeven.
Dus de starlet krijgt toevoeging 1.3 bij oudere modellen, 1.6. bij nieuwere.
zo ook 1.6 en later 1.8 bij de corolla
en ook bij de celica staat 1.6 of 1.8 niet weergegeven maar 2.0 wel.
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Een corrado is ook als 16V geleverd, ik snap je punt niet. En wat de M betreft, dat staat dan voor het onderstel, en is dan altijd zonder de 3 (of 5).
Dat het er focking lomp uit ziet. Bestel dan een 16V logo voor de Corrado.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een corrado is ook als 16V geleverd, ik snap je punt niet.
wat wil je daar nou mee zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:34 schreef marruuuk het volgende:
ik vind dat je dat er altijd op moet hebben staan
meestal zijn het namelijk mensen met een kleine motor die hem eraf halen, zoals mikeyman al zei, zodat het lijkt of ze een dikke auto hebben wat ze niet hebben
er zijn zat mensen die een audi A3 1.8 nie kunnen betalen dus is het toch best bijzonder.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:28 schreef Mikkie het volgende:
terwijl je met je 1.8 niet bijzonder bent en het dan niet interessant is.
Voor zover ik weet staat die M voor de sportuitvoering/of sportonderdelen die BMW levert. dus misschien heeft die persoon wel een origineel BMW sportstuurtje ofzo en heeft hij daarom dat M-etje achterop geplakt. Ik vind dat je eerst effe moet kijken en vooral goed nadenken voordat je weer met je gelul komt aanzetten.quote:Of van de M-logo's op al die oudere BMW's... dan kun je aan de achterkant al zien wat voor kansloze figuren erin zitten... terwijl de ramen geblindeerd zijn. Dat zijn de échte kanslozen in waardeloze auto's... één uitlaat, geen skirts, alles basisuitvoering, en dan pretenderen dat je een M3 hebt. Waardeloos figuur.
das dat klavertje vier neem ik aanquote:Op woensdag 22 september 2004 13:17 schreef alki het volgende:
Op mn vorige Alfa stond alleen 145 en het QV logoMeer hoeven de kenners niet te weten
Mensen met een Saab Turbo zijn nog erger, die zullen nooit gewoon zeggen dat ze een Saab hebben. Ik zeg meestal dat ik een zwarte auto heb als mensen me out of the blue vragen wat voor auto ik heb.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:24 schreef Tiger_Woods het volgende:
Is het hetzelfde als je BMW rijders vraagt wat ze rijden: 3 serie luitjes zeggen allemaal: BMW en de overige serie rijders zeggen allemaal : 5/7 serie...
Van dat soort idioten heb ik (vooral 's nachts) ook vaak last.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:33 schreef Kentaro het volgende:
ik heb juist het TDI (alle letters rood) eraf laten helen, anders heb je constant van die petjes naast je die willen sprinten.
dat heb me pa met ze corsa gsiquote:Op woensdag 22 september 2004 13:33 schreef Kentaro het volgende:
ik heb juist het TDI (alle letters rood) eraf laten helen, anders heb je constant van die petjes naast je die willen sprinten.
Dit gebeurt ook af fabriek als het een Mtech onderstel heeft. Komt/kwam er een alleenstaand M logo.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:22 schreef hifonics het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die een audi A3 1.8 nie kunnen betalen dus is het toch best bijzonder.
[..]
Voor zover ik weet staat die M voor de sportuitvoering/of sportonderdelen die BMW levert. dus misschien heeft die persoon wel een origineel BMW sportstuurtje ofzo en heeft hij daarom dat M-etje achterop geplakt. Ik vind dat je eerst effe moet kijken en vooral goed nadenken voordat je weer met je gelul komt aanzetten.
dank uquote:Op woensdag 22 september 2004 14:09 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook af fabriek als het een Mtech onderstel heeft. Komt/kwam er een alleenstaand M logo.
Volgens mij was de vierwielaandrijving de Q4 variant. En die is er (en dit weet ik niet zeker) van die alfa volgens mij niet geweest...quote:Op woensdag 22 september 2004 13:25 schreef hifonics het volgende:
[..]
das dat klavertje vier neem ik aan
lekker 4wd dus
ik was in de veronderstelling dat het 4wd was, maar kan ook zijn dat het voor de boxermotor staat, of zit ik er nou zwaar naast?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:14 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Volgens mij was de vierwielaandrijving de Q4 variant. En die is er (en dit weet ik niet zeker) van die alfa volgens mij niet geweest...
Nope in Duitslandquote:Op donderdag 23 september 2004 20:11 schreef Camickaeze het volgende:
Die Fiat staat bij het Arke Stadion in Drienerloo.. *fout!
Klopt... maar bij de T18 staat bij de 1.6 wel STi... (en dan weet een beetje toyota kenner genoeg)quote:Op woensdag 22 september 2004 08:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij toyota staat alleen de dikste motorvariant aangegeven.
Dus de starlet krijgt toevoeging 1.3 bij oudere modellen, 1.6. bij nieuwere.
zo ook 1.6 en later 1.8 bij de corolla
en ook bij de celica staat 1.6 of 1.8 niet weergegeven maar 2.0 wel.
Ik heb nog een stuk plastic met Katalysator erop die ik op kadett wilde plakken die er geen hadquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:44 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Dat is altijd het eerste wat ik eraf laat halen ik snap niet het nut om te laten zien wat voor auto je wel niet heb. Je heb ook een tijd gehad dat er op achterkant stond ABS, Airco. Lamba, airbag soms wel 2xlekker balngrijk
Dat was ik, maar ik zei iets anders. Mensen met een Saab Turbo zeggen juist nooit gewoon dat ze een Saab hebben maar altijd dat ze een Saab Turbo hebben. Alsof die drukvulling er een heel ander/beter merk van maakt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:03 schreef MercedesCL het volgende:
Voor degene tig posts boven mij over de Saabmensen die een Turbo hebben die gewoon zeggen dat ze Saab hebben.
Mijn vergissingquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik zei iets anders. Mensen met een Saab Turbo zeggen juist nooit gewoon dat ze een Saab hebben maar altijd dat ze een Saab Turbo hebben. Alsof die drukvulling er een heel ander/beter merk van maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |