abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22101897
En verder maar weer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_22101925
Pheno schreef
quote:
Als vrijgezel was bij mij die pot toch echt leeg. Bonen of M&M's, dat maakt niet uit
Na het trouwen sex je ook minder, hoor ik net, toch ook wel een reden om niet te trouwen
Waarom zou dat dan net voor jou gelden, dat je dan minder sex hebt
pi_22101940
Ik snap je vraag niet....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_22101944
Idd dat lijkt me totale onzin.
Lambo of Rekt
pi_22101947
quote:
milagro - dinsdag 21 september 2004 @ 12:05
Nee, het houdt in dat je meer sex hebt in het eerste (half) jaar van je samenzijn, dan wanneer je samenwoont/trouwt.

Laat staan als er kids komen.
Ja, da's idd de betekenis.
In het begin neuk je de sterren van de hemel, en na een half jaar/twee jaar is de lol er vanaf.
Is wel een beetje zo...

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_22101974
En om het weer spannend te maken kan je het buitenshuis gaan zoeken?
pi_22101994
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Beach het volgende:
En om het weer spannend te maken kan je het buitenshuis gaan zoeken?
Da's een mogelijkheid ja.
pi_22102067
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

In het begin neuk je de sterren van de hemel, en na een half jaar/twee jaar is de lol er vanaf.
Is wel een beetje zo...

<grin> ja he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:25:55 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22102246
Volgens mij is het niet zozeer dat de lol ervan af gaat.
Ik blijf het leuk vinden, dat neuken.
Maar na verloop van tijd speelt de seks niet meer de hoofdrol, zijn er meer wereldlijke zaken waar je je mee bezighoudt. En dan schiet de seks er een beetje bij in.
Zoals bijvoorbeeld de nieuwe bank waarvoor ik nu naar huis ga...

En, inderdaad, de spanning van het nieuwe ontdekken gaat er na verloop van tijd ook wel een beetje van af.

Maagdelijk topic, tot dusver...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22102615
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:25 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het niet zozeer dat de lol ervan af gaat.
Ik blijf het leuk vinden, dat neuken.
Maar na verloop van tijd speelt de seks niet meer de hoofdrol, zijn er meer wereldlijke zaken waar je je mee bezighoudt. En dan schiet de seks er een beetje bij in.
Zoals bijvoorbeeld de nieuwe bank waarvoor ik nu naar huis ga...

En, inderdaad, de spanning van het nieuwe ontdekken gaat er na verloop van tijd ook wel een beetje van af.
Waarom weet iedereen het vandaag toch beter dan ik?
eerst milagro, nu jij weer... Maar gullie het beiden gelijk hoor!
pi_22102736
maar goed t is idd wel zo dat je t niet meer 2x per dag doet na de eerste weken en dat het daarna ook lichtelijk afneemt, k denk dat het een combinatie is van een paar factoren; namelijk er is minder te ontdekken, 2; het nieuwe is eraf, 3; zodra je relatie serieuzer word moet je met meer dingen rekening houden en krijg je andere bezigheden, dus minder tijd
I'm just lying to bend the truth
pi_22102742
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, da's idd de betekenis.
Is wel een beetje zo...

Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoor
pi_22102851
jaaaaa maar jij bent sjaak-banaan, wij zijn maar gewone stervelingen
I'm just lying to bend the truth
pi_22102887
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoor
Zegt-ie.
pi_22102924
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Lucky you.
Mijn ervaring is iig dat bij al mijn langdurige relaties de sex op een gegeven moment inkakt.
Af en toe heb je dan weer een opleving waarin je het 3 dagen achter elkaar doet, en dan is het weer een poosje rustig.
Tja, dat zal dan vást wel aan mij liggen.
pi_22102966
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:55 schreef Loveless_19 het volgende:
jaaaaa maar jij bent sjaak-banaan, wij zijn maar gewone stervelingen
pi_22103001
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:58 schreef Moonah het volgende:

[..]

Lucky you.
Mijn ervaring is iig dat bij al mijn langdurige relaties de sex op een gegeven moment inkakt.
Af en toe heb je dan weer een opleving waarin je het 3 dagen achter elkaar doet, en dan is het weer een poosje rustig.
Tja, dat zal dan vást wel aan mij liggen.
Natuurlijk doen we het wel minder dan eerst, maar we zijn vanaf het begin al heel open tegen elkaar geweest kwa sexualiteit. Misschien dat dat ook geholpen heeft
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:05:35 #18
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_22103076
hey.. niet alles verklappen.. ik moet er nog achter komen hoor. straks is de lol er al af voordat ik er aan begin...
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_22103085
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
maar we zijn vanaf het begin al heel open tegen elkaar geweest kwa sexualiteit.
Mwaoh, dat zijn wij ook. En dat was ook zo in mijn andere relaties.
Dus as I said, het zal dus wel aan mij liggen!
pi_22103101
Magoe, we gaan op de eerste pagina van dit zoveelste topic in deze RKS al off-topic!
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:12:09 #21
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_22103194
ben je nou nog steeds maagd???
sjezus schiet echt niet op met jou
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_22103906
Oh jee ik durf niet meer te trouwen
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_22107870
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:44 schreef Moonah het volgende:

Maar gullie het beiden gelijk hoor!
Offtopic en verkapte tvp: Komde gij uit Brabant?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:24:41 #24
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_22109984
'21, geen vriendin en nog maagd...'
Daar zijn er in deel 9 nog maar weinig van
Never argue with an idiot,
he'll bring you down to his level and beat you with experience.
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:37:31 #25
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_22110246
[edit]

[ Bericht 50% gewijzigd door yozd op 21-09-2004 20:47:47 ]
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:11:35 #26
22944 Breetai
....Relax....
pi_22111017
Afgelopen zaterdag ging ik naar eenconcert in het lokale zaaltje hiero. Daar zouden een paar bands op komen treden. Toen ik daar naar binnen liep kwam ik nog 3 meiden tegen. Meteen voelde ik al iets van connecite tussen ons. Ze zeiden ook al vanzelf 'Hoi'.

Aangezien ik weer eens veel te fanatiek ergens naar toe liep heb ik ze toen niet verder gesproken. Wat schetst mijn verbazing.

De eerste band begint en alle 3 de dames stappen het podium op. Waarna ze verkondigen: "We zijn zus en zo band band en we komen uit de buurt van Rotterdam." (oftewel uit het verre Westen) Dat verklaarde al meteen waarom het zo lekker ging.

Waarom voel ik me voornamelij aangetrokken tot meiden uit de Randstad? Dat werkt helemaal niet praktisch al je in het Midden-Oosten (Venlo) woont.

Naderhand heb ik de dames nog heel ff gesproken maar ze moesten natuurlijk al weer vroeg terugrijden. Tot zover de hoogtepunten van mijn weekend.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_22112678
ik kan t gewoon niet laten.
Verdomme. Doe eens niet zo Kansloos, door in een TOPIC te vermelden hoeveel dames je wel niet aangekeken of aangesproken hebben/hebt... Damn.
Ik snap dat het voor sommige mensen moeilijker is om contact te leggen dan voor anderen... maar Dan Nog. Shit. Wat een Kanslozentopic.
pi_22112804
ik denk dat mensen best kansen krijgen tot het aanspreken van mensen maar dat jullie onzekerheid zorgt dat je niets durft..

even simpel: iemamnd zegt geen hoi liefjes tegen iemand die ze een loser vinden of onaantrekkelijk

grijp je kans nu gewoon eens, begin wat met smalltalk... iedereen kan geamuseerd kletsen, ja ook jullie.

tot zover ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22113051
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:19 schreef DarkElf het volgende:

grijp je kans nu gewoon eens, begin wat met smalltalk... iedereen kan geamuseerd kletsen, ja ook jullie.

tot zover ..
Mijn probleem is dat ik best wel kan smalltalken, zolang ik verder niks met de dame in kwestie wil, als ik ook maar eningzins aangetrokken tot haar ben weet ik gewoon het gesprek niet fatsoenlijk aan de gang te houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22113561
gewoon een kletspraatje houden behoort niet tot de opties?

naar hobbies vragen, werk, school etc...
vakanties, muziek, etc etc
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22113725
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:44 schreef DarkElf het volgende:
gewoon een kletspraatje houden behoort niet tot de opties?

naar hobbies vragen, werk, school etc...
vakanties, muziek, etc etc
Dat vind ik altijd zo'n lame shit... Doet me denken aan van die introductierondjes die je op een nieuwe school oid krijgt !
pi_22113755
lame?

hoe denk je dat anderen een gesprek aanknopen?
Met hoogdravende literatuur bespreken?
De toestanden in de wereld?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22113918
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:51 schreef DarkElf het volgende:
lame?

hoe denk je dat anderen een gesprek aanknopen?
Met hoogdravende literatuur bespreken?
De toestanden in de wereld?

Ik begin een gesprek het liefst op een luchtige manier met flink wat humor erin.
pi_22114050

ja maar humor die "bij het gesprek beginnen in de hoop dat het uiteindelijk vanwege de grapjes etc een leuk gesprek wordt" vond ikzelf altijd wel iets waarmee grappig en gevat al snel een showtje wordt......

maar wie ben ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22114228
Zijn jullie na negen delen nog allemaal maagd?
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:17:14 #36
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22114488
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Nee. Nadat men op een internetforum postte, kwamen er duizenden reacties binnen van bloedmooie vrouwen die op een onbewoond eiland zaten zonder mannen, en dringend enkele exemplaren nodig hadden om het voortbestaan van de stam te garanderen, waarna de posters in dit topic naar het eiland zijn verkast, en inmiddels meer vrouwen op hun lijst hebben staan dan er Duitsers in de zomer in Scheveningen zitten.

En persoonlijk kan ik zeggen dat op Internet posten wat voor geweldige sex ik wel niet heb gehad zo ongeveer de laatste drijfveer is om ergens naar op zoek te gaan.
pi_22114696
Ik denk toch dat het misschien wel natuurlijke selectie zou kunnen zijn. Maar ik ben geen bioloog. In de natuurwereld blijven sommige mannetjesdieren zonder wijfjes, hoe hard ze ook hun best doen. Dit is een soort remmingsmechanisme van de natuur om de overbevolking van de soort tegen te gaan en zover staan wij toch ook niet van de natuur af?

Dus gentlemen, stop trying!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_22114845
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef DarkElf het volgende:

maar wie ben ik
Een irrittante mod die mij dwarsboomt .
pi_22114912
staat in mijn taakomschrijving, sorry
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:47:19 #40
88620 Compile
Cannon Project
pi_22117314
Maargoed, er van uitgaand, maagd, ontmaagding > jongen - meisje. Stel dat ze zegt, ja maar ik wil alleen anaal? (zoals je dat al gauw hebt met een moslimmeisje) dan heb je uiteindelijk nog geen 'echte' ontmaagding gehad toch? Ookal is anale sex een vorm van sex, je hebt niet echt dat ding gedaan wat onder algemeen neuken word verstaan en daarmee de ontmaagding.

Da's best lullig dan.
pi_22117851
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Nee sinds het eerste deel ben ik eens goed uitgewoond dus dat heb ik iig achter de rug
Tap tap tap
  dinsdag 21 september 2004 @ 23:18:57 #42
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_22118128
  dinsdag 21 september 2004 @ 23:30:14 #43
86634 Pectos
mind wide open
pi_22118414
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:19 schreef DarkElf het volgende:

Dit ben ik niet met je eens DarkElf, ik heb veel moeite met smalltalk met mensen die ik niet ken. Bij vrienden, collega's etc. is het niet zo'n probleem, hoewel ik bij hun meestal ook nogal stil ben. Maar met onbekenden kan ik eigenlijk geen gesprek op gang houden en hierdoor zal ik ook niet zo snel een meisje aanspreken... verder dan een paar zinnen kom ik meestal niet..
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_22118636
Copycat schreef in deel 8
quote:
Dat maakt toch helemaal niet uit?
Sterker nog... zij vindt jou waarschijnlijk interessant genoeg óm een gesprekje mee aan te knopen.
Moonah schreef in deel 8
quote:
Dan vindt ze je toch leu-heuk?!
Cheer up!
Zou het
pi_22118663
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:38 schreef Beach het volgende:
Copycat schreef in deel 8
[..]

Moonah schreef in deel 8
[..]

Zou het
Ja tuurlijk.
Ik ga iig niet en praatje aanknopen met iemand die ik niet leuk vind.
Hup, zet die oogkleppen eens af!
pi_22118778
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:39 schreef Moonah het volgende:
Ik wel! Maar ja, ik ben dan ook soms best een hypocriete lul .

Maar meestal niet hoor! Als ik mensen niet mag scheld ik ze doorgaans verrot, neem ze in de zeik of negeer ze volkomen, goed hè?
pi_22118790
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:39 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja tuurlijk.
Hup, zet die oogkleppen eens af!
Was opzich wel een leuk meisje, alleen niet het type waar ik op val.
Ze zei wel vrolijk "tot volgende week"
Misschien val ik altijd op de 'foute' types.
Dat zou mijn oorzaak van het probleem kunnen zijn.
pi_22119512
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef Salvad0R het volgende:
ik kan t gewoon niet laten.
Verdomme. Doe eens niet zo Kansloos, door in een TOPIC te vermelden hoeveel dames je wel niet aangekeken of aangesproken hebben/hebt...
Met mensen die ik wel interresant vind kan ik wel contact maken. Mijn posting had meer het doel te vertellen dat ik hier totaal aan het verkeerde eind van het land zit. Het overgrote deel van de meiden hiero interreseert mij helemaal niet. Dan zou ik daar achteraan moeten gaan?

Er zitten meer gestrande mensen hier dus hopelijk ook nog wat dames in nood.
pi_22122303
Dames in nood, lol

Ik zou zeggen: als je denkt verkeerd te wonen, verhuis dan.
  woensdag 22 september 2004 @ 14:21:19 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22128840
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:24 schreef nozem het volgende:
Ik denk toch dat het misschien wel natuurlijke selectie zou kunnen zijn. Maar ik ben geen bioloog. In de natuurwereld blijven sommige mannetjesdieren zonder wijfjes, hoe hard ze ook hun best doen. Dit is een soort remmingsmechanisme van de natuur om de overbevolking van de soort tegen te gaan en zover staan wij toch ook niet van de natuur af?
Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 22 september 2004 @ 15:02:34 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22129781
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Was opzich wel een leuk meisje, alleen niet het type waar ik op val.
Ze zei wel vrolijk "tot volgende week"
Misschien val ik altijd op de 'foute' types.
Dat zou mijn oorzaak van het probleem kunnen zijn.
Misschien verschuil jij je daar wel gewoon achter.
Het is natuurlijk ook wel heel 'makkelijk' om te vallen op meiden die jou niet zien zitten. Hoef je namelijk ook nooit tot het uiterste, want dat gaat toch nooit gebeuren.

Kom op zeg!
pi_22135549
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:57 schreef Pheno het volgende:
Dames in nood, lol

Ik zou zeggen: als je denkt verkeerd te wonen, verhuis dan.
Afgezien van de dames zit ik hier perfect. Ik ga wel wat vaker eens buiten de stad hier kijken. Nijmegen en Eindhoven vind ik over het algemeen best wel oke. De discotheken hier in de buurt moet ik ook eens gaan checken.
  woensdag 22 september 2004 @ 20:05:03 #53
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_22136271
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.
Misschien is evolutie alleen geinteresseerd in lef

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22136615
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuur
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Tap tap tap
pi_22136887
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:05 schreef HenryHill het volgende:
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.
Misschien is evolutie alleen geinteresseerd in lef
Evolutie gaat erom dat je het beter moet doen dan je soortgenoten en uiteindelij alleen de sterkste overblijft. Iemand die veel lef heeft maar daarna niet voor z'n kinderen kan zorgen gaat het ook niet trekken om het soort voort te laten bestaan.

De volutie van de laatse paar 100 jaar heeft er toch baat bijgehad om toch een paar geeks te laten voortplanten. Dat zorgt weer voor technologische en spirituele vooruitgang waardoor je als hele bevolkingsgroep er evt. weer op vooruit gaat.

Geeks en enrds zouden naar mijn idee net zo goed moeten kunnen scoren alleen wordt ze dat niet verteld in deze maatschappij. Deze bevolkinggroep gelooft nog altijd in het principe RTFM en van de Manual klopt geen ene flikker. De uitdrukking: "Zo'n lieve jongen als jij gaat het heel goed doen bij de meiden." moet je als een doodsteek zien voor iemand die dat echt geloofd. Op een gegeven moment merk je dat het helemaal niet vanzelf gaat, zoals dat bij andere gasten wel gaat. Dan zie je ook wat voor achterstand je hebt.

Skills als lichaamstaal lezen, ontspannen, zelfverzekerd rondlopen en meiden versieren kan je allemaal leren. Als je het niet in je hebt zal je jezelf er maar bewust van moeten maken.
Het gezeik zit 'm er in dat je op latere leeftijd een grotere achterstand hebt en op eens er helemaal alleen achteraan mag gaan. Je kan moeilijker meelopen met de rest. Het leren gaat op latere leeftijd een stuk moeilijker zoals een hoop mensen nu ontdekken.
pi_22137517
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuur
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Dat is er dus wél. Helaas misschien, maar het heeft weinig zin om dat te ontkennen. Daarom kan de een kiezen uit een hele rits kandidaten terwijl sommigen er nooit 1 krijgen of genoegen moeten nemen met de leftovers, en daar moet je ook maar net zin in hebben.
pi_22137994
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:

Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.
pi_22138423
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:15 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.
Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.
Tap tap tap
  woensdag 22 september 2004 @ 22:42:49 #59
67978 HenryHill
pi_22140477
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.
Nou, looks en lef zijn volgens mij een killer combinatie (voor zowel mannen als vrouwen)... ik geloof niet dat er iemand met looks en lef hier zal posten dat 'ie al 20 jaar niemand heeft kunnen vinden... in het ergste geval zal die iemand vinden die net zo stom / weinig succes heeft.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22140554
Tja lef heeft niet iedereen
Ik heb ook maar een klein beetje lef
pi_22140951
Leven is het meervoud van Lef
  woensdag 22 september 2004 @ 23:06:49 #62
67978 HenryHill
pi_22141212
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:45 schreef Beach het volgende:
Tja lef heeft niet iedereen
Ik heb ook maar een klein beetje lef
Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.

En serieus, hoeveel mensen ken jij die meer dan genoeg lef hebben om op een meid af te stappen en een praatje te maken, en nog nooit een relatie / sex hebben gehad?

Waar denk je dat de uitdrukking "lets get lucky" vandaan komt? Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
pi_22141449
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.

En serieus, hoeveel mensen ken jij die meer dan genoeg lef hebben om op een meid af te stappen en een praatje te maken, en nog nooit een relatie / sex hebben gehad?

Waar denk je dat de uitdrukking "lets get lucky" vandaan komt? Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
ach ja, maandagavond was het wel even 'lucky' zie vorige deel, ff gepraat met best leuk meisje.
pi_22141766
Gepraat met een leuk meisje.. zo zo..

Keep up the good work, de orgie is in zicht..
  woensdag 22 september 2004 @ 23:28:56 #65
41885 kless
pi_22141911
[/quote] Het gezeik zit 'm er in dat je op latere leeftijd een grotere achterstand hebt en op eens er helemaal alleen achteraan mag gaan. Je kan moeilijker meelopen met de rest. Het leren gaat op latere leeftijd een stuk moeilijker zoals een hoop mensen nu ontdekken.
[/quote]
Klopt aardig.
Wat er bij kan is dat " de >20 er wel wat scheef aan gekeken wordt als ie met de vroegen wat probeerd 16 met 23 enzo..
En je behoeftes qua intimiteit enzo zijn anders op den duur. " oefenen en voor de lol " zit er niet bij . het is eerder serieuze poging... en dat wil niet omdat je geen idee hebt hoe het nou eigenlijk moet.omdat je "vroeger"nooit hebt geoeffend. omdat je .... anders bent, nerd bent, gepest werd, enz enz enz.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 23 september 2004 @ 04:16:13 #66
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_22144813
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:

Nah...tis toch een beginnetje....
tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---&gt; FootoowBoek! &lt;---
pi_22144846
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:

Wehhehehehe
pi_22145506
Hey,

Ik ben even afwezig en deel 9 is al weer gearriveerd. Jongens, doe ff rustig aan!
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef Salvad0R het volgende:

Ik snap dat het voor sommige mensen moeilijker is om contact te leggen dan voor anderen... maar Dan Nog. Shit. Wat een Kanslozentopic.
Daarom hebben we juist jou gevraagd om een bijdrage
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik best wel kan smalltalken, zolang ik verder niks met de dame in kwestie wil, als ik ook maar eningzins aangetrokken tot haar ben weet ik gewoon het gesprek niet fatsoenlijk aan de gang te houden.
We hebben dat allemaal. Waarschijnlijk om dat het type waar je goed mee kunt smalltalken eigenlijk veel beter bij je past dan het type waar je helemaal voor uiterlijk gaat.

Eigenlijk moet je zorgen dat het gewoon nergens over gaat in het gesprek specifiek. Onderwerpen uitdiepen kun je wel als je iemand beter kent...
  donderdag 23 september 2004 @ 09:36:06 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22146002
Onderwerp uitdiepen? je moet juist andere dingen uitdiepen!
Maar in ieder geval....ik ben het er over eens dat het om lef draait... en dat is aan te leren! kruip uit je schelp en probeer is wat, desnoods als geintje....ga niet bij de pakken neerzitten als je wordt afgewezen, want zoals de statistiek zegt (let's get lucky he ): hoe meer je iets probeert, hoe groter de kans van slagen...
trouwens tip van een oude collega van me (die al 49 jaar oud is, nog steeds elke week een ander ligt te douwen): Ga niet boven je niveau zitten en ook niet te ver eronder...
je moet weten waar je grenzen liggen, wat wel en niet bereikbaar is, dat is ook heel belangrijk. Neuken (eigenlijk het in bed praten) is gewoon een sociale vaardigheid, als je goed sociaal bent, in de vorm van met iedereen een praatje kunnen maken over niks, dan red je het wel in deze maatschappij...kan je dat niet? dan moet je daar snel wat aan veranderen!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_22146211
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Onderwerp uitdiepen? je moet juist andere dingen uitdiepen!
Maar in ieder geval....ik ben het er over eens dat het om lef draait... en dat is aan te leren! kruip uit je schelp en probeer is wat, desnoods als geintje....ga niet bij de pakken neerzitten als je wordt afgewezen, want zoals de statistiek zegt (let's get lucky he ): hoe meer je iets probeert, hoe groter de kans van slagen...
trouwens tip van een oude collega van me (die al 49 jaar oud is, nog steeds elke week een ander ligt te douwen): Ga niet boven je niveau zitten en ook niet te ver eronder...
je moet weten waar je grenzen liggen, wat wel en niet bereikbaar is, dat is ook heel belangrijk. Neuken (eigenlijk het in bed praten) is gewoon een sociale vaardigheid, als je goed sociaal bent, in de vorm van met iedereen een praatje kunnen maken over niks, dan red je het wel in deze maatschappij...kan je dat niet? dan moet je daar snel wat aan veranderen!
Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.

Dan moet je wel weten wat je niveau is.... Ik heb er iets op tegen om iemand in 'bed te praten'. Ik zie het als iets wat ze zelf wil en waar ik haar een bescheiden duwtje toegeef...

Zonder lef lijken sommige jongens niet ver te komen nee, anderen krijgen alles aangewaaid. Ik moet het wel van mijn lef hebben over het algemeen denk ik. Maar ja, no pain no gain. Van alles aangewaaid krijgen word je ook niet per se happy hoor...
pi_22146475
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.

Dan moet je wel weten wat je niveau is.... Ik heb er iets op tegen om iemand in 'bed te praten'. Ik zie het als iets wat ze zelf wil en waar ik haar een bescheiden duwtje toegeef...
Waar ik tegenaan loop is de maatschappelijke tendens/mening dat vrouwen zich maar 'in bed laten praten', of erger: dat ze in bed te praten zijn. Hallo, vrouwen zijn geen dingen!! Plus het feit dat je zo het idee in stand houdt dat vrouwen zwakke niet op zichzelfstaande wezens zijn.

Ik geef toe dat ik mezelf weleens betrap op gedachten in de strekking van "zo zo, die kan er wat van" als ik hoor dat een vrouw veel mannen heeft gehad. Maar eigenlijk: laat haar!!

Om even de scherpe kant ervan af te halen : ik weet dat het topic wat anders ligt, maar ik stoorde me even aan dat cliche over vrouwen en in bed praten zeg maar.

En verder: ergens te diep op in gaan -we hebben het nog steeds over eerste ontmoetingen?- is idd niet zo handig, want je kan afschrikken in je enthousiasme. Aan de andere kant geeft het wel een beeld van die ander, hoe hij of zij ergens tegenover staat.
Maar de "klik" zit 'm in veel meer aspecten....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar ze zijn wel alvast een aardige indicatie...
  donderdag 23 september 2004 @ 10:29:46 #72
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22146567
Daar geef ik je gelijk in, je moet niet te diep overal op ingaan, dat werkt idd niet! (been there, done that )...
SuusjePluusje, ik ben niet iemand die vrouwen het bed in praat, maar er zijn mannen die het kunnen. En idd, het is erger dat vrouwen "het bed in te praten zijn", dat wij mannen (sommige althans) er een sport van maken om zoveel mogelijk vrouwen het bed in te praten doen we alleen omdat vrouwen dit toelaten. Vrouwen zijn geen dingen, zeker niet, maar mannen ook niet, en ik weet heel goed hoe vrouwen (niet allemaal natuurlijk) met mannen om kunnen gaan, sommige vrouwen behandelen mannen als gevoelloze wezens of zoals je zelf zegt: dingen.
Is dit dan wel toegestaan? Ik weet dat het een totaal ander onderwerp is, maar ik ben ervan overtuigd dat het van beide kanten komt, somimge vrouwen behandelen mannen erg slecht (geestelijk). Hetzelfde geldt voor hoe mannen vrouwen behandelen, dus het ligt voor mij net zoveel aan beide kanten, ik zal niet de vrouwen slecht afschilderen, maar ik zeg wel: vrouwen zijn net zo erg als mannen! (het zijn allebei gewoon mensen he)...

Ik wil hier niet ingaan op de technieken van het versieren (daar zijn genoeg topics over), maar idd tranceptor, mysterieus blijven, niet teveen willen vertellen is erg belangrijk, en vaak een beetje de ander uitdagen
pi_22146988
Vrouwen zijn vrijwel zonder uitzondering het bed in te praten, de vraag is of je dat wil en of je wel jezelf bent als je zo doet. Er is weinig bijzonders aan om vrouwen alleen voor de sex te zien en het is ook niet echt MIJN ding meer (sja vroeger was dat misschien anders).

De balans vinden tussen op de voorgrond treden en uitgesproken zijn en op de achtergrond spannend blijven is iets moeilijks. Dat moet je echt kunnen aanvoelen en ik denk dat niet iedere gozer dat kan en misschien kunnen de maagden hier dat juist niet.

De meeste vrouwen blijven hangen in a-typisch vrouwelijk gedrag en een bepaald soort behandelen van mannen die daar bijhoren. Mannen zijn per definitie op 1 ding uit, opdringerig en vervelend en de man moet gaan 'bewijzen' dat hij niet zo is.

Als mannen en vrouwen een andere houding ten opzichte van elkaar zouden innemen en het initiatief ook van beide kanten zou komen, zou er veel meer wederzijds begrip zijn. Sommige vrouwen werken namelijk volgens het principe de aanhouder wint en anderen vinden aanhouders alleen maar irritante losers. Ik vind het frappant dat vrouwen altijd worden gezien als degenen die het meest communiceren, daarin verliezen ze enkel de duidelijkheid. Er worden veel te vaak spelletjes gespeeld die door de ene of andere kant anders worden geinterpreteerd.
Als er DUIDELIJKER word gecommuniceerd en met een openere houding dan lijkt me dat het aantal 'misverstanden' erg gaat afnemen.
pi_22147046
quote:
Als er DUIDELIJKER word gecommuniceerd en met een openere houding dan lijkt me dat het aantal 'misverstanden' erg gaat afnemen.
So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?
  donderdag 23 september 2004 @ 11:00:49 #75
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22147065
Dat denk ik ook tranceptor! En het aanvoelen, tja, ik zeg niet dat het iets is wat maagden missen, ik voel het altijd goed aan (voornamelijk bij anderen maar ook bij mezelf)...Het is iets wat je leert door ervaring, en niet door regeltjes te leren...
gewoon vaak tegen de lamp lopen door te open of te gesloten te zijn, dan vind je vanzelf de gulden middenweg
pi_22147161
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?
Ik geloof niet zo in clichématige 'natuurlijke' verschillen tussen mannen en vrouwen, ik denk dat het gewoon een gebied van onverkende emancipatie is. De consequenties van vrouwelijke emancipaties zijn gewoon nog niet helemaal doorgedrongen denk ik. Vrouwen zijn onvoldoende in staat of willende om ook de plichten van een emancipatoire houding te aanvaarden (al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen).

Eén van die consequenties zal bijvoorbeeld zijn dat ook vrouwen op mannen moeten of zullen gaan afstappen. Helaas beschikken de vrouwen door het jarenlange niet uitoefenen van deze 'actie' over te weinig lef om dat te doen. Het is immers veel makkelijker te blijven hangen in patroongedrag dat generatie op generatie is overgedragen. Bovendien hebben vrouwen daarvoor geen skills meegekregen.
pi_22147897
Je moet geen spelletjes spelen inderdaad. Gewoon duidelijk zijn, heel simpel. Dat kan enorm veel misverstanden voorkomen.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 23 september 2004 @ 13:24:49 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22150104
quote:
Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Je moet geen spelletjes spelen inderdaad. Gewoon duidelijk zijn, heel simpel. Dat kan enorm veel misverstanden voorkomen.
En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...
pi_22150203
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...
Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....
  donderdag 23 september 2004 @ 13:36:59 #80
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22150396
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....
Ik ben met je eens dat er een punt van duidelijkheid en zekerheid moet zijn...waar dat punt ligt is voor iedereen anders helaas. Het spel, het flirten, het plagen het rotzooien enzo is allemaal leuk...en idd, op een gegeven moment dient er zekerheid te zijn, maar ZEKER NIET vanaf het begin, dat is totaal niet leuk, enorm saai en niet "mysterieus" genoeg! beetje spanning moet er zijn
pi_22151821
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?
  donderdag 23 september 2004 @ 14:49:08 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22151866
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?

pi_22151895
Vandaag stond ik op de gang voor het lokaal te wachte, komt zij voorbijlopen, ik lach een beetje naar haar, keurt ze me geen blik waardig
pi_22151950
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens

Nozem, check je eigen username en trek je conclusies!
pi_22151979
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens
Uit James Bond film:

Moneypenny: James, ik neem aan dat je op dit moment op haar ligt

pi_22151985
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef Beach het volgende:
Vandaag stond ik op de gang voor het lokaal te wachte, komt zij voorbijlopen, ik lach een beetje naar haar, keurt ze me geen blik waardig
Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.

Edit: quotje erbij
pi_22152133
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nozem, check je eigen username en trek je conclusies!
Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.
pi_22152312
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef nozem het volgende:

[..]

Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.
Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.
pi_22152349
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Geluk dwing je af
Oh ja, Johan?
pi_22152492
Vertel me dan eens hoe ik de staatsloterij kan winnen
pi_22152523
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.
Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.
pi_22152606
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef nozem het volgende:

[..]

Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.
Voor elke 10 keer op je bek staat 1 keer mazzel. Ach ik heb wel afgeleerd om teveel moeite in iemand te steken, dit soort dingen hoort gewoon vloeiend te gaan. Als het niet vloeiend gaat, laat het dan lekker hangen.

sja of niet
pi_22152647
pff ik heb al 20 jaar bier in mijn maag(d)
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_22152903
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:
Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopen ...
pi_22153032
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopen ...
en dan zo opvallend mogelijk...

pi_22153410
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.

Edit: quotje erbij
ik heb 0,2 ervaring met versieren hoor
maar over dat opvallen, moet ik op mn handen gaan staan ofzo
  donderdag 23 september 2004 @ 15:59:54 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22153456
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef Beach het volgende:

[..]

naakt stappen...trek je zeker de aandacht!
pi_22153476
Ik heb een groter probleem, geloof me.
pi_22153513
zo, heb na lang wachten toch eens een gesprekje aangeknoopt met de secretaresse. Toch zeker een kwartier over wat gewone zaken gekletst als school, werk, muziek. Ging wel goed, al merkte in aan mijn mondhoeken dat ik soms iets te nerveus was.

Maar ik ben allang trots op mezelf dat ik zelf naar haar toe ben gestapt. Morgen is jammergenoeg haar laatste dag en heb ik vrij. De moed om haar mee uit te vragen heb ik nog niet, zeker niet omdat ik nog niet weet of ze een vriend heeft. Zover in het gesprek zijn we niet gekomen jammergenoeg.

Maar dit is in ieder geval al een stap in de goede richting. Voor sommigen is dit allemaal een peuleschil, maar voor mij was dit al een grote stap.
pi_22153516
Ga in de horeca werken, wordt je een stuk zelfverzekerder. Leer je ouwehoeren, grappig zijn, bijdehand zijn. En bovendien krijg je VEEL aandacht.

Uitstraling & babbel is alles. Kleding een 2e, uiterlijk een derde.

Ik ben barman. Heb een vriendin. De ultieme foute combinatie, omdat je de meest lekkere wijven achter je aan hebt.
pi_22153565
Je moet niet op vrouwen afstappen, je moet zo interessant zijn, dat ze op JOU afstappen! Zorg dat je iets interessants, iets hard-to-get's, iets stoers, iets liefs, IETS over je heen hebt, uitstraalt, wat vrouwen aan jou interessant kunnen vinden.

Oogcontact.. ook een leuk spelletje. Weet ZO te kijken dat vrouwen het onbewust doorhebben dat je hun leuk vind.
pi_22154539
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik 0, 0, maar ik heb dan wel weer een vriendin. Het is soms niet eerlijk

Dat opvallen: met een "hoi, neuken " kom je al een heel eind (of is het daarom dat ik 0,0 ervaring heb met versieren?)
pi_22155476
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik 0, 0, maar ik heb dan wel weer een vriendin. Het is soms niet eerlijk

Dat opvallen: met een "hoi, neuken " kom je al een heel eind (of is het daarom dat ik 0,0 ervaring heb met versieren?)
dat hoi neuken heb ik serieus een keer geprobeerd het had geen succes
pi_22155626
probeer het nog een keer Beach
pi_22155648
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
1 op de tien keer mazzel hebben was het toch hè?
pi_22155705
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 op de tien keer mazzel hebben was het toch hè?
Inderdaad. Ik ga het strax eens proberen

Of shit dat is natuurlijk valsspelen
pi_22155770
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
nee doe ik nooit meer was op een feest na aardig wat wijn, toen ik dat zei, ik zei het ook voor de grap hé

Anyway, zaterdag uit en dan eens zien hoe dat meisje is die mij wel leuk vond aan de hand van foto's die mijn vriend heeft laten zien
  donderdag 23 september 2004 @ 20:15:30 #108
22944 Breetai
....Relax....
pi_22158940
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:28 schreef kless het volgende:
Wat er bij kan is dat " de >20 er wel wat scheef aan gekeken wordt als ie met de vroegen wat probeerd 16 met 23 enzo..
Ik heb ondertussen geleerd om gewoon m'n eigen ding te doen. Laat menen maar vreemd kijken als we het met z'n 2'en al leuk genoeg hebben.
quote:
En je behoeftes qua intimiteit enzo zijn anders op den duur. " oefenen en voor de lol " zit er niet bij . het is eerder serieuze poging... en dat wil niet omdat je geen idee hebt hoe het nou eigenlijk moet.omdat je "vroeger"nooit hebt geoeffend. omdat je .... anders bent, nerd bent, gepest werd, enz enz enz.
Naar mijn idee hoor je er van uit te gaan dat het allemaal toch hopeloos blijft, dat je niet een al te serieuze poging waagt. Pas op het moent dat ik denk dat het allemaal hopeloos is dan gaat het meestal wel lekker. Het kan me dan tochy niet meer bommen.
Probeer ik serieus eenmeid aan te spreken dan gaat dat meestal heel erg mis.
Spreek ik een meid aan omdat ik serieus interresse heb dan gaat het gesprek meestal boven alle verwachtingen in.
pi_22172241
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:18 schreef Pheno het volgende:
Vertel me dan eens hoe ik de staatsloterij kan winnen
Eerst een vriendin, en nu ook nog de staatsloterij willen? Jij wilt ook wel het onderste uit de kan he?

Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:14:10 #110
41885 kless
pi_22173691
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:11 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Eerst een vriendin, en nu ook nog de staatsloterij willen? Jij wilt ook wel het onderste uit de kan he?

eerst staatsloterij binnen halen. ( want die gaat niet meer bij je weg ) en geeft volgends mij ook iets meer kans op de "markt"
iGEM
pi_22173752
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef Oksel het volgende:
Je moet niet op vrouwen afstappen, je moet zo interessant zijn, dat ze op JOU afstappen! Zorg dat je iets interessants, iets hard-to-get's, iets stoers, iets liefs, IETS over je heen hebt, uitstraalt, wat vrouwen aan jou interessant kunnen vinden.

Oogcontact.. ook een leuk spelletje. Weet ZO te kijken dat vrouwen het onbewust doorhebben dat je hun leuk vind.
Vooral blijven wachten tot zij actie onderneemt.. lekker pro actief bezig
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:25:30 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22174021
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Vooral blijven wachten tot zij actie onderneemt.. lekker pro actief bezig
Nou om eerlijk te zijn heb ik gisterenavond iets meegemaakt wat daar op leek. Een meisje sprak ineens mij aan. Maar niet zomaar ineens. want ik was met oogcontact begonnen. Het is mogelijk om als man het eerste contact dmv uitstraling, houding en oogcontact te forceren (niet te negatief nemen dat woord).

Dit vergt ook activiteit natuurlijk. Maar het is mogelijk.
pi_22174198
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou om eerlijk te zijn heb ik gisterenavond iets meegemaakt wat daar op leek. Een meisje sprak ineens mij aan. Maar niet zomaar ineens. want ik was met oogcontact begonnen. Het is mogelijk om als man het eerste contact dmv uitstraling, houding en oogcontact te forceren (niet te negatief nemen dat woord).

Dit vergt ook activiteit natuurlijk. Maar het is mogelijk.
Waarmee heb je gedreigd?
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:42:56 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22174462
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Waarmee heb je gedreigd?
slechte sex

Nee, ik was wat aan het dansen en keek wat rond en toen bleef mijn blik in de hare haken. Even lachen. Ik houd er ook wel van om te lachen naar meisjes en een lach terug proberen te krijgen. Zo een paar keer. Het kwam niet echt in me op die avond om op dr af te stappen (had ik gewoon geen zin in, wilde dansen op een goed nummer) tot ik ineens hoorde "met wie ben jij allemaal hier vanavond?".

Hiermee wil ik zeggen dat Oksel best een goed alternatief heeft. Maar het vergt wel degelijk enige activiteit.
pi_22174610
Volgens mij gaat het zo:
De mensen met veel zelfvertrouwen gaan op een avond meerdere dames bij langs. Ze gaan van de 10 keer zo'n 6 keer op hun bek, maar een paar meiden tonen wel interesse.

mensen met weinig zelfvertrouwen stappen op 1 meid af, gaan op hun bek en ze zitten de hele avond in de put.

Het maakt niet uit als je eens op je bek gaat. Het hoort er allemaal bij.
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:57:45 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22174808
Overigens reageert Oksel wel wat aan de naieve kant no offence. Versiertrucks zijn leuk en handig voor mensen die wel enigzins ervaring hebben maar af en toe wel een tip kunnen gebruiken (daarom hang ik ook veel in dit topic, steek ik mischien wat van op). Het gaat niet slecht maar kan beter en eigenlijk is het puur de communicatie die soms wat effectiever zou mogen.

Maar bij veel van de echte eeuwige maagden hier zit het dieper in het vlees. Het is de hele levensstijl, houding en kijk op de wereld van zo'n persoon die op de schop moet. En dat lukt niet zomaar met die versiertips. Veelal zitten ze gevangen in hun eigen wereld van generalisaties, doemdenken en zelfbeklag. En het is niet makkelijk iemand daar uit te krijgen. Gezien veel nuttige ips hier vaak gewoon van de hand gewezen worden met een of andere reden die doet vermoeden dat de persoon niet al te creatief en open-minded bezig is
pi_22175526
quote:
Veelal zitten ze gevangen in hun eigen wereld van generalisaties, doemdenken en zelfbeklag
De een is de ander niet. Eerste tip die je hoort is altijd: wees jezelf. Dat doen de meesten hier ook. En als je niet van uitgaan houdt bv, dan heb je aan de tips niks. Zoals je weet (jaja, je ergert je eraan dat ik het zeg), ik kan niet dansen, mij zul je dus niet snel op de dansvloer zien staan. Daarmee ben ik mezelf, ik zou ook geen vriendin moeten hebben die van dansen houdt. Uiteindelijk botst dat. Zij wilt uit naar een danstent, baalt van mij en ik wil niet naar een danstent en baal van haar

Tips als:
quote:

dat kan een "newbie" gewoon niet. Geen ervaring, weet je nog? Ik zou niet weten wat een vrouw stoer vind, of hoe ik me stoer zou moeten gedragen. Dat ben ik niet, dat zou gespeeld zijn. En dat straal je dan ook uit, want ik zou me niet zeker voelen terwijl ik dat zou doen.

De tip: wees jezelf werkt 100%, dat heb ik ook gedaan. En ja, na een half jaar gaat het nog steeds supergoed. Een halfjaar waarin ik mezelf kan zijn. En zij ook, natuurlijk. Ik heb een ellenlang geduld moeten hebben, maar het is het allemaal waard geweest. Kwestie van de juiste persoon ontmoeten. Dat duurde alleen wat lang.
pi_22175590
wat een gelul over dat dansen!

dan kan ze toch alleen gaan, met vriendinnetjes of whatever?

om bij voorbaat al te zeggen dat zoiets niet zou werken is narrow minded denken;
sta open voor alles ipv nu al te bedenken wat nooit zou werken: je wéét niet of of zoiets zou werken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator vrijdag 24 september 2004 @ 15:35:27 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22175613
*meeleespost

(van de week wel een meisje in de bus gezien die me de hele tijd aankeek die toen ik uitstapte en zij ook, nog drie keer omkeek ...normaal zou ik dat op iemand gooien die bij me loopt maar dit keer was ik alleen. Dus zal het wel te wijten zijn aan diegene die ze aan het sms-en was en dat zie die zocht op het perron)

[ Bericht 46% gewijzigd door Bosbeetle op 24-09-2004 15:52:28 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_22177960
zelfvertrouwen uitstralen helpt ook veel, geen id hoe je dat doet maar werkt bij mij anders wel goed genoeg...

als je dan met meisje aant praten ben, doe het dan niet om haar te versieren, wordt je alleen maar zenuwachtig van... gewoon praten hoe je normaal ook doet, maak een grapje, kijk haar aan tijdens het praten enz... zorg dat je zeker bent van jezelf.
een koe zegt boe
pi_22178202
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Dus zal het wel te wijten zijn aan diegene die ze aan het sms-en was en dat zie die zocht op het perron)
Ze was aan het sms-en dat ze gestalked werd door een engerd, heb ik ook altijd .
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:02:47 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22178824
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 15:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

De een is de ander niet. Eerste tip die je hoort is altijd: wees jezelf. Dat doen de meesten hier ook. En als je niet van uitgaan houdt bv, dan heb je aan de tips niks. Zoals je weet (jaja, je ergert je eraan dat ik het zeg), ik kan niet dansen, mij zul je dus niet snel op de dansvloer zien staan. Daarmee ben ik mezelf, ik zou ook geen vriendin moeten hebben die van dansen houdt. Uiteindelijk botst dat. Zij wilt uit naar een danstent, baalt van mij en ik wil niet naar een danstent en baal van haar

Tips als:
[..]

dat kan een "newbie" gewoon niet. Geen ervaring, weet je nog? Ik zou niet weten wat een vrouw stoer vind, of hoe ik me stoer zou moeten gedragen. Dat ben ik niet, dat zou gespeeld zijn. En dat straal je dan ook uit, want ik zou me niet zeker voelen terwijl ik dat zou doen.

De tip: wees jezelf werkt 100%, dat heb ik ook gedaan. En ja, na een half jaar gaat het nog steeds supergoed. Een halfjaar waarin ik mezelf kan zijn. En zij ook, natuurlijk. Ik heb een ellenlang geduld moeten hebben, maar het is het allemaal waard geweest. Kwestie van de juiste persoon ontmoeten. Dat duurde alleen wat lang.
Jezelf zijn is correct inderdaad. Maar als dat "jezelf" niet zo'n aantrekkelijke saaie persoonlijkheid is dan zal er wat moeten veranderen. En dat kan. En niemand kan je daarna nog beschuldigen an niet jezelf zijn want je bent nog steeds jezelf al is het anders dan eerst. Het jezelf zijn is ook een makkelijke dooddoener om je achter te verschansen. En dit zorgt ervoor dat er niks wordt ondernomen.

Veel tips worden snel van de hand gewezen met "dat is niks voor mij" of "dat werkt toch niet" zonder daar echt veel ervaring mee te hebben. Soms moet je je horizon eens verbreden. Niks mis mee. Vroeger lustte ik ook geen koffie. Tot ik een baantje kreeg waar in de pauze alleen koffie te drinken was. Toen moest het maar. En na een paar bakkies had ik ineens de smaak te pakken. We zwarte koffie natuurlijk. Koffie met suiker heb ik nooit leren waarderen (snap je m ) . Zo ishet met veel dingen. Zo ben ik helemaal geen fan van rock. Maar toen mn vrienden het vroegen ben ik een keer mee geweest naar pinkpop. Gewoon voor de gezelligheid en belevenis. En dat was zn geld echt wel waard. Gewoon even je nek uitsteken. Ook met dat dansen. Stel dat je huidige vriendin ineens wil gaan dansen? Nou gewoon meedoen. Je bent een gezonde jonge kerel. En ze zal hoe stuntelig je in het begin ook doet, je deelneming altijd meer waarderen dan wanneer je het blijft vertikken. Een ex van me hield van klassieke muziek. Daar houd ik helemaal niet van. Maar ik ben toch met haar naar een concert geweest en dat is ondanks dat ik er thuis geen cd van zal opzeten toch een hele leuke ervaring geweest. En op haar beurt ging ze met me mee naar een danceparty. Vond ze ook heel leuk.

De verdere versiertips zijn allemaal aan te leren. Voorwaarde is dat de persoonlijkheid van iemand het toestaat deze te gebruiken.

Dat heeft allemaal niets met het niet jezelf zijn te maken. Want je verbreed je horizon waardoor "jezelf" gewoon met je mee verandert. En dat is voor sommigen die hier posten heel hard nodig.
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:04:33 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22178861
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:24 schreef laidback het volgende:
zelfvertrouwen uitstralen helpt ook veel, geen id hoe je dat doet maar werkt bij mij anders wel goed genoeg...

als je dan met meisje aant praten ben, doe het dan niet om haar te versieren, wordt je alleen maar zenuwachtig van... gewoon praten hoe je normaal ook doet, maak een grapje, kijk haar aan tijdens het praten enz... zorg dat je zeker bent van jezelf.
Oefenen voor de spiegel wil wel helpen. En denk aan als jje successen in je leven (school gehaald, aangenomen voor baan etc.)
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:19:15 #124
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_22179158
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:02 schreef Hexagon het volgende:
Verhaal
+
Dat heeft allemaal niets met het niet jezelf zijn te maken. Want je verbreed je horizon waardoor "jezelf" gewoon met je mee verandert. En dat is voor sommigen die hier posten heel hard nodig.
"Amen"... jezelf zijn is 'overrated', 99% weet niet eens wie hij/zij zelf is.
pi_22179248
Naar Theo Maassen:

Mijn vrienden zeggen altijd: "Theo, je moet gewoon jezelf zijn, maarja, zo bén ik helemaal niet.."

Moderator vrijdag 24 september 2004 @ 18:30:47 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22179336
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze was aan het sms-en dat ze gestalked werd door een engerd, heb ik ook altijd .
  zaterdag 25 september 2004 @ 21:22:00 #127
67978 HenryHill
pi_22202369
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:19 schreef Robert_nl het volgende:

[..]

"Amen"... jezelf zijn is 'overrated', 99% weet niet eens wie hij/zij zelf is.
Nog maar een Chris Rock quote dan:

"...because you can't get nobody by being you. You've got to lie to get somebody. You can't get nobody by looking like you look, acting like you act, sounding like you sound. That's right. When you're meeting somebody for the first time, you're not meeting them, you're meeting their representative."

Very true. Je wilt toch altijd een 'goed' beeld van jezelf neerzetten, en niet het 'Al-Bundy-voor-de-buis-met-hand-bij-z'n-kruis' beeld. En bovendien is "ik wil me niet anders voordoen dan dat ik ben" ongeveer het makkelijkste excuus om maar helemaal niets te hoeven veranderen en in hetzelfde kleine cirkeltje te blijven dralen...
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:27:18 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22205721
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 21:22 schreef HenryHill het volgende:
En bovendien is "ik wil me niet anders voordoen dan dat ik ben" ongeveer het makkelijkste excuus om maar helemaal niets te hoeven veranderen en in hetzelfde kleine cirkeltje te blijven dralen...
Precies dat wereldje van Doemdenken, Generalisaties en Zelfbeklag.

Doe domme tegeltjeswijsheden worden veel te letterlijk genomen. Want het mes snijdt aan 2 kanten.

Je moet jezelf blijven. Tja je moet niet proberen de stoere bink uit te hangen als je dat niet bent inderdaad. Je kunt er wel een worden als je er aan werkt. (bij wijze van) . Dan kan door over het leven te leren en veel te observeren bij sociale gelegenheden. Wanneer je een lulletje rozenwater bent is jezelf zijn niet praktisch. Zorg dus dat je dat niet meer bent op den duur.

Het komt vanzelf wel en je moet niet zoeken. Ja mischien wel. Mischien ook niet. Enige activiteit is wel gewenst om de kans wat groter te maken. Natuurlijk moet je niet als een wanhopige alles afstruinen naar een vrouw. Maar je moet je wel in de gelegenheden begeven. En als zich wat aandient tot actie over te kunnen gaan. Ze komen je niet achter je PC wegslepen.

Op ieder potje past een dekseltje. Erger kan het niet. Op mijn potje passen bij wijze van wel 1000 dekseltjes. Kwestie is alleen hoe kom je aan zon dekseltje.
  Moderator zaterdag 25 september 2004 @ 23:38:11 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22205930
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 23:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Precies dat wereldje van Doemdenken, Generalisaties en Zelfbeklag.
maar dat is lekker makkelijk !

en positief zelfbeeld hebben is haske moeilijk !
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:53:29 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22206287
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:24 schreef laidback het volgende:

Om hier nog wat dieper op in te gaan als gisteren.

Dit zelfvertrouwen uitstralen is een ander woord voor het magische iets dat CHARISMA heet.

Charisma is iets heel machtigs waarmee je veel kan bereiken en mensen je anders gaan zien. Zo was er ooit toen ik 17 was een kennis van me. Die jongen was nou niet echt moeders mooiste. Maar hij had zo'n overtuigingskracht in zijn verschijning dat hij een prima versierder was. Toen mijn moeder die hem niet IRL kende eens een foto van hem zag zei ze: "Nou die is ook niet knap". Toen had ik zoiets van "Verrek, dat is waar". HIj kon ook de meest ruwe lompe grappen maken tegen meisjes en daarmee wegkomen.

In die tijd heb ik de kracht van het charmisma ontdekt. Ik zag ook ineens dat de populairste meisjes vaak niet eens de mooisten waren. Ze konden het alleen beter aan de man brengen. Veel jongens snappen mijn huidige smaak van vrouwen ook niet. Maar ik kijk er meer doorheen als hen. Veel meisjes die anderen niet knap vinden vind ik wel knap en andersom.

Charisma is hetgene wat de tegenpartij van jouw kwaliteiten kan overtuigen. Hoeveel eisen sommige vrouwen ook hebben. Een charismatisch persoon kan veel van deze eisen in de prullenbak doen belanden. En uiteraard de aandacht van vrouwen trekken. Het Charisma breekt door iedere vorm van arrogantie heen. En zal iedere aanval op je persoon doen afketsen. Adolf Hitler was in de jaren 30 het meisjesidool. Net zoiets als Brad Pitt. Kun je het je voorstellen?

De ene heeft het aangeboren de ander niet. Maar als je het niet hebt moet je veel leren en oefenen. Geef eens presentaties als je gelegenheid hebt en bekijk toespraken van anderen aandachtig. Leer de lichaamstaal, blikken en houdingen van anderen. Oefen voor de spiegel en kijk veel naar populaire mensen en bestudeer nauwkeurig hun gedrag. Goede kleding is ook wel belangrijk. Hoeft niet duur te zijn maar het is wel belangrijk om een goede vlotte, hippe of nette outfit te hebben ipv een kelurloze saaie outfit.

Dit is overigens wel weer meer op het versiernivo. Bij sommige eeuwige maagden zal er meer op de schop moeten om dit uberhaupt te kunnen.
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:58:51 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22206430
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is zo. Helaas zal dat anders moeten als je de situatie wilt veranderen. Je kunt lekker makkelijk in je situatie blijven of wat moeilijker de zaak gaan verbeteren. Het is soms kiezen of delen in het leven.
  Moderator zondag 26 september 2004 @ 00:02:06 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22206498
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

als je de situatie wilt veranderen
daar ben ik nog hard over na aan het denken ... ik neig nogsteeds naar neuh !

maarja volgensmij mocht ik al niet eens meer in dit topic posten
  Moderator zondag 26 september 2004 @ 00:08:55 #133
42184 crew  DaMart
pi_22206656
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat heb ik ook lange tijd gedacht. Totdat ik de oorzaak inzag van het negatieve zelfbeeld: mijn eigen interpretatie van de wereld om me heen. Toen ik het zat werd om me de hele tijd maar rot te voelen, en te verdrinken in zelfbeklag omdat ik maar alleen was, heb ik de knop weten om te zetten. De kunst is om niet alleen je negatieve punten te zien, maar vooral je positieve. Ik merkte van mezelf dat ik vooral bedacht wat ik NIET te bieden had, terwijl je uit moet gaan van wat je WEL te bieden hebt.

Sinds ik me dat ben gaan realiseren, probeer ik juist die positieve eigenschappen meer te benadrukken, en de negatieve weg te werken. En dat alleen heeft er voor mij al voor gezorgd dat ik een stuk positiever in het leven sta, en gewoon om me heen kijk, en zie dat er wel degelijk meisjes/vrouwen interesse in mij kunnen hebben. En dat geeft zelfvertrouwen, en dat zelfvertrouwen geeft me een nog positiever gevoel. Ik weet gewoon dat ook ik iemand kan en zal vinden, en dat ook ik meisjes kan aanspreken als ik dat wil. Op internet kan ik ook vreemden aanspreken en hele interessante gesprekken met ze voeren, dus waarom zou ik dat in het dagelijks leven niet kunnen ?

Ik moet daarbij wel toegeven dat ik niet echt een uitgaanstype ben, en dat ik dus niet veel mensen tijdens het uitgaan zal ontmoeten. Ook is de eerste stap om iemand aan te spreken nog wel lastig, maar ik zie het niet meer als een onneembare stap. Volgend weekend ga ik ook met een goede vriend stappen. En hij heeft al aangegeven dat hij me flink zal gaan pushen wat aanspreken van vrouwen betreft. Mij best, uiteindelijk is de beste manier om de drempel weg te breken door het gewoon te doen. Dat heb ik recentelijk met meer dingen ervaren waar ik vroeger moeite mee zou hebben gehad. Zo ben ik een stuk opener geworden tegen mensen om me heen, en bespreek mijn gevoelens gewoon met ze. De reacties vallen allemaal veel positiever uit dan ik in mijn doemdenken verwachtte. Dus alle negatieve gevolgen die door mijn hoofd schieten als ik op iemand wil afstappen zullen ook wel enorm meevallen. En ja, ik zal wel op mijn bek gaan (even platgezegd) daarmee, maar dat doet iedereen wel eens.
  Moderator zondag 26 september 2004 @ 23:46:37 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22227066
Tja maar ik zit me nu sterk af te vragen of mij positief opstellen niet mezelf verloochenen is. Ik ben namelijk negatief ingesteld.

Stel (met de nadruk op stel) dat ik een vriendin krijg door mij positief op te stellen en ik blijk een negatieve klootzak (dat heb je er zo niet uit) dan schiet je er dus nog niks mee op !

zondag 26 september 2004 @ 23:54:16 #135
67978 HenryHill
pi_22227235
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja maar ik zit me nu sterk af te vragen of mij positief opstellen niet mezelf verloochenen is. Ik ben namelijk negatief ingesteld.

Stel (met de nadruk op stel) dat ik een vriendin krijg door mij positief op te stellen en ik blijk een negatieve klootzak (dat heb je er zo niet uit) dan schiet je er dus nog niks mee op !
Nou, voorlopig hoef je je nog niet druk te maken dat iemand je aanziet voor positief hoor...

Maar het beeld wat je van mensen hebt verandert in het begin toch heel sterk. Dus men zal over het algemeen zich daarover niet verbazen (of je moet idd 180 graden gedraaid zijn), en het voor lief nemen. Mits het niet een van de kritische punten is (zij valt toevallig op mega-positievelingen en jij blijkt redelijk negatief ingesteld) dan ben je zuur. Maar als jij je gewoon in de picture hebt gespeeld met dat gedrag, en je blijkt door het negatief zijn ook een bepaalde diepgang* te hebben kan zij dat misschien juist wel waarderen...
Het is maar hoe je het bekijkt

* Alhoewel ik onderhand allergisch begin te worden voor de negatieve gedachtes die in dit topic tentoongespreid worden...
  Moderator zondag 26 september 2004 @ 23:56:01 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22227272
haha diepgang schmiepgang !
  zondag 26 september 2004 @ 23:57:07 #137
67978 HenryHill
pi_22227294
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:56 schreef Bosbeetle het volgende:
haha diepgang schmiepgang !
Zie, dat bedoel ik dus
pi_22227329
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:54 schreef HenryHill het volgende:
mega-positievelingen
Die zijn nog irritanter dan zwaar depressieve mensen... Daar kan ik echt niet tegen, van die mensen die er van overtuigd zijn dat alles goed komt ook al stort de wereld om ze heen helemaal in.
Positivisme moet wel realistisch blijven.
  Moderator zondag 26 september 2004 @ 23:59:18 #139
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22227349
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:57 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Zie, dat bedoel ik dus
hoezo als iemand negatief is hoeft hij nog geen diepgang te hebben ? Dat is een soort vreemde redenering !
  Moderator maandag 27 september 2004 @ 00:01:34 #140
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22227397
maar ik ga weer een weekje zwelgen in zelfmedelij ... tot vrijdag
  maandag 27 september 2004 @ 00:04:08 #141
67978 HenryHill
pi_22227464
quote:
Op maandag 27 september 2004 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
maar ik ga weer een weekje zwelgen in zelfmedelij ... tot vrijdag
Volgende week vrijdag?
  maandag 27 september 2004 @ 00:54:52 #142
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22228383
maar om even te reageren op de topictitel, wat is nu precies het probleem?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_22228467
quote:
Op maandag 27 september 2004 00:54 schreef dr.dunno het volgende:
Er moet meer geneukt worden, dat is het probleem. Het op gezette tijden beleven van de coitus is onevenredig verdeeld over de mannelijke bevolking, en dat is blijkbaar reden genoeg om er nog voor het einde van het jaar deel 100 mee af te sluiten.
  maandag 27 september 2004 @ 01:22:38 #144
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22228837
quote:
Op maandag 27 september 2004 00:59 schreef nozem het volgende:

[..]

Er moet meer geneukt worden, dat is het probleem. Het op gezette tijden beleven van de coitus is onevenredig verdeeld over de mannelijke bevolking, en dat is blijkbaar reden genoeg om er nog voor het einde van het jaar deel 100 mee af te sluiten.
gezien het enorm hoge en stijgende aantal soa's bij jongeren en sletterig gedrag onder de breezer-generatie van tegenwoordig (zet maar eens TMF aan, mocht je durven), heb ik er niets op tegen dat er juist minder geneukt moet worden hoor... en zeker niet alleen maar omdat men in de 20-iger jaren loopt
pi_22228978
TMF moet gewoon verboden worden, als je die sms'jes van die 14 jarige breezersletten onderin al eens leest. Jezus, het kost klauwen met geld en die hoeren zijn ook nog eens veel te jong om daar überhaupt aan te denken. B.v. "hoi ik ben 14 jaar, ik heb een vriend van 21, is dat raar?". Nee dat mag van mij best, maar bedenk je wel dat die 21 jarige vriend wel wil neuken! en jij bent 14, misschien liggen jullie wensen dan op een natuurlijke manier wel iets te ver uit elkaar! Wat ik hiermee bedoel is dat het steeds normaler is dat je voor je 16e al geneukt hebt. Ik was dan 16 bij mijn eerste keer, maar mijn broer 22. Maakt hem dat minder man ofzo, tuurlijk niet. Gewoon wachten tot je er zelf klaar voor bent en het ook wilt. Niets aan laten praten dus.

TMF van de kabel!!!! (want de muziek is ook ruk!)
w00t w00t
  maandag 27 september 2004 @ 01:38:27 #146
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_22229016
Wauw! Deel 9 alweer! Kunnen jullie misschien een lijstje posten met degenen die ondertussen geen maagd meer is en/of een vriendin heeft?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 27 september 2004 @ 01:58:51 #147
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22229188
quote:
Op maandag 27 september 2004 01:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wauw! Deel 9 alweer! Kunnen jullie misschien een lijstje posten met degenen die ondertussen geen maagd meer is en/of een vriendin heeft?
BHFH is nog steeds niet voorzien gok ik
  maandag 27 september 2004 @ 02:00:55 #148
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22229202
quote:
Op maandag 27 september 2004 01:58 schreef dr.dunno het volgende:
BHFH is nog steeds niet voorzien gok ik
BHFH zegt me niks, ik ben meer benieuwd naar Schtoppel met al die cursussen die hij gevolgd heeft om vrouwen te versieren
  maandag 27 september 2004 @ 07:30:47 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22230128
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:57 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Zie, dat bedoel ik dus
Tja sommigen willen gewoon niet luisteren. Een lichtpuntje bij Bosbeetje is dat hij gelukkig nog om zichzelf kan lachen.

Hopelijk ontdekt hij nog voor zn 30e dat een cynisch zelfbeklag echt niet sexy is.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hexagon op 27-09-2004 07:48:15 ]
  maandag 27 september 2004 @ 07:50:38 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22230189
quote:
Op maandag 27 september 2004 00:54 schreef dr.dunno het volgende:
Enkele van de mensen in dit topic blijven als ze zo doorgaan nog wel een hele tijd alleen
pi_22241092
Misschien een idee om eens een groepreis met zn allen naar Thailand te maken ?
pi_22257476
quote:
Op maandag 27 september 2004 18:10 schreef Tranceptor het volgende:
Misschien een idee om eens een groepreis met zn allen naar Thailand te maken ?
Zeker, ik heb altijd al eens een minderjarig jongetje willen neuken..
  dinsdag 28 september 2004 @ 13:29:09 #153
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22257633
quote:
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 14:01:13 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22258357
quote:
ik gok succesrate 0%
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:04:15 #155
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22258423
quote:
Op maandag 27 september 2004 01:34 schreef Nieoow het volgende:

Gewoon wachten tot je er zelf klaar voor bent en het ook wilt. Niets aan laten praten dus.
De eerstvolgende die dit tegen me zegt kom ik met een honkbalknuppel aftuigen

Het is geen kwestie van niet willen of niet klaar voor zijn. Dat speelt op je 16e, maar niet op je 24e en zeker niet bij mij/
pi_22258428
quote:
Op maandag 27 september 2004 02:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

BHFH zegt me niks, ik ben meer benieuwd naar Schtoppel met al die cursussen die hij gevolgd heeft om vrouwen te versieren
Yo man, Mick hier! Eigenlijk voel ik me wel een ontzettende sukkel. Een cursus MasterFlirt, een cursus MasterNet, 2 e-books en 12 uur DVD-materiaal en nog ben ik niet in staat meer dates te krijgen. Ik weet echt niet waar het aan ligt, ik krijg er geen vinger achter.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:05:48 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22258459
quote:
Hier volgt het lijstje:
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:06:36 #158
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22258482
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:04 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Yo man, Mick hier! Eigenlijk voel ik me wel een ontzettende sukkel. Een cursus MasterFlirt, een cursus MasterNet, 2 e-books en 12 uur DVD-materiaal en nog ben ik niet in staat meer dates te krijgen. Ik weet echt niet waar het aan ligt, ik krijg er geen vinger achter.
Begin eens met al die troep de deur uit te gooien!
pi_22258635
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Begin eens met al die troep de deur uit te gooien!
JIJ moet eens leren dingen aan te nemen op dat gebied, stronteigenwijze rotbok die je bent!
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:17:23 #160
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22258721
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:13 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

JIJ moet eens leren dingen aan te nemen op dat gebied, stronteigenwijze rotbok die je bent!
Waarom zou ik dingen aannemen die toch niet werken. En wat er wel van werkt weet ik al, ik pas het alleen niet toe.
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 14:18:21 #161
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22258744
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waarom zou ik dingen aannemen die toch niet werken. En wat er wel van werkt weet ik al, ik pas het alleen niet toe.
owkee
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:34:08 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22259142
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Doe's toepassen
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:37:22 #163
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22259221
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Doe's toepassen
Mijn probleem is heel eenvoudig dat ik te weinig nieuwe mensen ontmoet en dus ook te weinig kandidaten voor een relatie. Ik vis al veel te lang in dezelfde vijver en dat moet ik veranderen. Dan moet het goedkomen, want rationeel gezien is er verder niet veel mis met mij.
pi_22259303
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hier volgt het lijstje:
Klopt, ik was nog voor deze topicreeks startte van het probleem af
pi_22260393
Nou, ik begin nu toch wel heel zwaar te twijfelen of het nog goed komt. Honderdduizenden mannen die niets van de datingmaterie weten zijn in staat een relatie te krijgen. En ik, als bijna afgestudeerde bij wijze van spreken heb 0,0 dates. Hoe mislukt kun je dan zijn op dat gebied?

Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 september 2004 @ 15:35:23 #166
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22260687
Ik denk de middelste.
pi_22261036
Afgestudeerd op daten, man je moet jezelf zijn en niet alles uit boekjes doen
pi_22261437
Onzin, alles wat in de boeken staat is gebaseerd op de praktijk. Men heeft gewoon gekeken wat het nu precies is wat extreem goede versierders doen en dat in kaart gebracht.
Gaap Goals rulezzz!
pi_22262229
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onzin, alles wat in de boeken staat is gebaseerd op de praktijk. Men heeft gewoon gekeken wat het nu precies is wat extreem goede versierders doen en dat in kaart gebracht.
Dan doe je het dus niet goed, geslaagd voor de theorie, gezakt op het practicum .

Niet dat ik veel vrouwen versier, maar dat terzijde...
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:46:21 #170
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22262556
quote:
Maar die extreem goede versierders kunnen uit zichzelf versieren en hebben er dus niet voor geleerd. Als jij het aan de hand van die cursusjes gaat doen, komt dat dus over als acteren. En dat hebben vrouwen/meisjes door hoor! Ik ben er namelijk zelf eentje .

Maar, is het nou de middelste?
pi_22262744
Daar kan ik bevestigend noch ontkennend op reageren...
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:57:07 #172
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22262839
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daar kan ik bevestigend noch ontkennend op reageren...
Waarom niet?
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:58:13 #173
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22262871
O, de foto van de drie musketiers is alweer weg.
pi_22262897
Ik was even bang dat je een andere versie van die foto gevonden had en ik wil hier niet herkend worden dus meteen maar weer weggehaald ha ha!
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:00:01 #175
67978 HenryHill
pi_22262922
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar die extreem goede versierders kunnen uit zichzelf versieren en hebben er dus niet voor geleerd.
Die worden ermee geboren wou je zeggen? Een soort van versier-gen ofzo? Lijkt me niet.
Imho is versieren een vaardigheid die je kunt leren, net zoals andere sociale vaardigheden, tennissen of whatever. De een heeft er in het begin al wat meer feeling voor, de ander heeft een zetje in de rug nodig.
quote:
Als jij het aan de hand van die cursusjes gaat doen, komt dat dus over als acteren. En dat hebben vrouwen/meisjes door hoor! Ik ben er namelijk zelf eentje .
Dat hoop je, ja
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:01:30 #176
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22262961
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik was even bang dat je een andere versie van die foto gevonden had en ik wil hier niet herkend worden dus meteen maar weer weggehaald ha ha!
Paranoïde
pi_22262983
quote:
Omdat je niet alles met boeken en rollenspellen kunt leren..
Ik heb er nooit een boek over gelezen.. en ik weet niet eens hoe hoog de teller staat..
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:07:17 #178
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22263128
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:02 schreef Frenkie het volgende:
Omdat je niet alles met boeken en rollenspellen kunt leren..
Inderdaad, dat bedoelde ik ook. Ik vind deze topicserie maar een beetje triest worden. Níet omdat jullie nog maagd zijn en/of geen relatie hebben, maar om de manier hoe jullie daarmee omgaan.
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:24:08 #179
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_22265062
quote:

[..]

Maar die extreem goede versierders kunnen uit zichzelf versieren en hebben er dus niet voor geleerd. Als jij het aan de hand van die cursusjes gaat doen, komt dat dus over als acteren. En dat hebben vrouwen/meisjes door hoor! Ik ben er namelijk zelf eentje .
Door je dingen aan te leren, worden ze van jezelf en acteer je niet meer, maar doe je. Met sporten leer je jezelf reflexen aan, zodat je er niet meer over na te denken, zelfde met dit.
Dat de meeste hier het nooit uit proberen/of zich in zulke (in het begin kwetsbare) situaties durven begeven is een tweede, maar geloof me, 'goede versierders' zijn degene die talloze keren op hun bek zijn gegaan voordat ze zover zijn gekomen, want mensen worden niet met sociale vaardigheden geboren, ALLES WORD JE AANGELEERD!. En hoe mensen aan de kennis komen (d.m.v. afkijken, een cursus of praktijk) doet er mijn inziens weinig toe. Ik vind het juist geweldig dat b.v. dhr. schtoppel er wat aan wil doen! Het enige wat eraan ontbreekt is een succesje, waardoor het zelfvertrouwen tot grote hoogte gaat komen!
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:36:43 #180
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22265376
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:24 schreef Robert_nl het volgende:

want mensen worden niet met sociale vaardigheden geboren, ALLES WORD JE AANGELEERD!.
Dat is niet waar, de één heeft daar van nature meer aanleg voor dan de ander, net zoals de één intelligenter is dan de ander.

Natuurlijk kun je bepaalde basisvaardigheden aanleren, maar een ster zul je nooit worden. Net zomin als iemand met een IQ van 90 een universitaire opleiding kan voltooien.
  dinsdag 28 september 2004 @ 18:40:25 #181
22944 Breetai
....Relax....
pi_22265485
quote:
Zo'n cursus geeft je handvaten om eraan te werken en het versieren vanuit jezelf te laten komen. Je kan het niet leren dankzij een cursus, je kan het wel worden door er aan te werken. Voor m'n werk ga ik ook pas een cursus ga ik ook pas een cursus volgen als ik me met het onderwerp bezig hou. Voor de rest moet je er keihard aan werken.
  dinsdag 28 september 2004 @ 19:03:16 #182
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_22266004
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is niet waar, de één heeft daar van nature meer aanleg voor dan de ander, net zoals de één intelligenter is dan de ander.

Natuurlijk kun je bepaalde basisvaardigheden aanleren, maar een ster zul je nooit worden. Net zomin als iemand met een IQ van 90 een universitaire opleiding kan voltooien.
hier geef ik je (gedeeltelijk) gelijk in, sommige zijn nou eenmaal ongevoeliger dan anderen. Maar vele sociale vaardigheden worden door je omgeving aangeleerd. Mensen kunnen een hoger potentieel hebben dan anderen (betere omgeving, opvoeding etc..), MAAR door oefening KAN je heeeeeeel ver komen.... en dat 'oefenen' is voor vele al taboe.

ff een voorbeeld. In een bepaalde sport word ik totaal ingemaakt door een vriend, MAAR ik weet dat als ik er net zoveel tijd zou ingestoken hebben als hij, ik hem alle hoeken van de zaal zou kunnen laten zien, omdat ik nou eenmaal meer talent/potentieel in 'sporten' heb. (Voordat hij begon hebben we weleens gespeelt en versloeg ik hem makkelijk).

meneer plato, 'niemand' (onder voorbehoud) wil hier een STER in versieren worden, voor vele is 10% van die STER al genoeg.....
pi_22266052
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:24 schreef Robert_nl het volgende:

[..]

Het enige wat eraan ontbreekt is een succesje, waardoor het zelfvertrouwen tot grote hoogte gaat komen!
He he, eindelijk iemand die het snapt. Inderdaad, als iedere keer (17 jaar wel te verstaan) het succes blijft ontbreken lukt het gewoon niet echt meer om positief te blijven. Dus diegenen die steeds zitten te zeiken dat ik negatief zit te doen moeten dit !@^%&$ eens tot zich door laten dringen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_22266211
het zal vast al vaak vermeld zijn in vorige topics hierover, maar met bier op gaat t veel makkelijker
&lt;hr&gt;
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 20:29:22 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22268409
maarja het is hier ook een beetje een probleem maken van geen probleem.

Het 'ergste' wat zou kunnen gebeuren is alleen overblijven en dat is nog niet eens erg. M.a.w. zo groot is het 'probleem' niet ... sterker nog het is niet eens een probleem !
pi_22268685
Als het me zou lukken te reframen naar die instelling zou mijn probleem totaal opgelost zijn
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 september 2004 @ 20:46:21 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22268914
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef Robert_nl het volgende:

[..]

hier geef ik je (gedeeltelijk) gelijk in, sommige zijn nou eenmaal ongevoeliger dan anderen. Maar vele sociale vaardigheden worden door je omgeving aangeleerd. Mensen kunnen een hoger potentieel hebben dan anderen (betere omgeving, opvoeding etc..), MAAR door oefening KAN je heeeeeeel ver komen.... en dat 'oefenen' is voor vele al taboe.

ff een voorbeeld. In een bepaalde sport word ik totaal ingemaakt door een vriend, MAAR ik weet dat als ik er net zoveel tijd zou ingestoken hebben als hij, ik hem alle hoeken van de zaal zou kunnen laten zien, omdat ik nou eenmaal meer talent/potentieel in 'sporten' heb. (Voordat hij begon hebben we weleens gespeelt en versloeg ik hem makkelijk).

meneer plato, 'niemand' (onder voorbehoud) wil hier een STER in versieren worden, voor vele is 10% van die STER al genoeg.....
Jij begrijpt het. De ene heeft het mischien meer van nature. Maar dat betekent dat de andere gewoon wat meer moet oefenen.
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:03:57 #188
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22269427
Misschien moeten jullie een keertje met iemand op stap die wél goed kan versieren en dan kijken hoe die dat doet?
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 21:05:52 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22269470
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Misschien moeten jullie een keertje met iemand op stap die wél goed kan versieren en dan kijken hoe die dat doet?
!

we staan al genoeg alleen biertjes te drinken hoor !
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:11:32 #190
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22269619
Maar goed, ik heb dit in een eerder topic van deze reeks ook al gemeld. Ik hou er helemaal niet van als ik merk dat iemand mij letterlijk loopt te versieren. Ik versier zelf ook nooit, als ik uitga praat ik nooit met andere mensen met het doel ze te versieren. Als er toevallig iemand bij me in de buurt staat, kan het gewoon zo zijn dat je toevallig met elkaar gaat praten. Als het erg goed bevalt wissel je eventueel telefoonnummers uit of je gaat nog even afteren bij elkaar en als het héél erg goed bevalt spreek je ook nog buiten het uitgaan om met elkaar af. Zoals ik het hier beschrijf komt het wel heel truttig over (vind ik), maar die dingen gaan gewoon vanzélf! Zónder versieren dus.
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:16:20 #191
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_22269782
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik versier zelf ook nooit, als ik uitga praat ik nooit met andere mensen met het doel ze te versieren.
Je bent dan ook een vrouw. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar meestal zijn het de mannen die de versierpoging ondernemen.
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:21:04 #192
92926 Joipoidoipoipoi
pi_22269936
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:16 schreef Sovereign het volgende:
Je bent dan ook een vrouw. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar meestal zijn het de mannen die de versierpoging ondernemen.
Ik schreef dus ook, dat als ik merk dat iemand (een man bijvoorbeeld) mij letterlijk probeert te versieren dat ik dan meteen afknap. Dus mannen moeten óók niet versieren !
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 21:22:19 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22269976
Dr heeft ooit een meisje tegen me gezegd "jij loopt me tenminste niet zo in bed te lullen " had ze maar even uitgelegd hoe dat moest
pi_22270106
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
het zal vast al vaak vermeld zijn in vorige topics hierover, maar met bier op gaat t veel makkelijker
Klopt, maar dat is niet de uitdaging, het gaat erom dat je overal en altijd in staat moet zijn om...
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
maarja het is hier ook een beetje een probleem maken van geen probleem.

Het 'ergste' wat zou kunnen gebeuren is alleen overblijven en dat is nog niet eens erg. M.a.w. zo groot is het 'probleem' niet ... sterker nog het is niet eens een probleem !
Ff niet lullen aub, het gaat hier om voortplanten, zorgen dat je genen blijven voortbestaan, de afgelopen miljoen jaar is er behoorlijk wat werk verzet om tot jou te komen en dat kan niet voor niets zijn.
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 20:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als het me zou lukken te reframen naar die instelling zou mijn probleem totaal opgelost zijn
Als het je de afgelopen 17 jaar niet is gelukt, dan lukt het met een reframe van 10 minuten ook niet. Misschien moet je het komende jaar is 20 "approaches" per week gaan doen. Neem ff een vriend mee die op jou let en tips kan geven. Ga ook is naar een club waar een hoop versieders en probeer te kopieeren wat ze doen.
Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 21:27:54 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22270159
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:26 schreef Donkeykong het volgende:

Ff niet lullen aub, het gaat hier om voortplanten, zorgen dat je genen blijven voortbestaan, de afgelopen miljoen jaar is er behoorlijk wat werk verzet om tot jou te komen en dat kan niet voor niets zijn.
oh kinderen hoef ik al helemaal niet !!!! Mijn genen hoeven niet verspreid te worden ... (das evolutie hè de sterken planten zich voort de zwakke laten het afweten )
pi_22270315
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

oh kinderen hoef ik al helemaal niet !!!! Mijn genen hoeven niet verspreid te worden ... (das evolutie hè de sterken planten zich voort de zwakke laten het afweten )
Het ging niet specifiek om jou, maar om je bewering dat alleen overblijven niet zo erg is.

Trouwens voor de anderen die aan zichzelf twijfelen, de afgelopen miljoen jaar is het je voorouders wel gelukt om een partner te vinden, anders zou je er niet zijn. En heb je niet afentoe van "Hoe heb jij in godsnaam iemand kunnen vinden?" bij foto's van je ouders/grootouders enz. in hun jonge jaren?
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 21:34:04 #197
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22270392
*uithuwelijking
pi_22270901
Hehehe, goeie Bosbeetle.

Maar ff serieus, de enige manier het te leren om het veel te doen, leren van je fouten en het weer te doen.

2x per week uit, 10 pogingen op een avond, doordeweeks in de bibliotheek/supermarkt/boekhandel, 3 pogingen is toch alweer 35 pogingen per week.

pak een kapper, zoek een modebewuste kennis en haal leuke kleding.
ga op fitness of iig een sport die goed is voor je zelfvertrouwen
probeer veel in het openbaar te spreken, knoop met iedereen een gesprek aan, oud, jong, mooi, lelijk, man vrouw enz. zoek een passie, ga alleen naar een ver land(nee, niet voor de kindhoertjes)

Ik kan nog wel ff doorgaan, maar je hebt alles waarschijnlijk al een keer eerder gelezen/gehoord, vooral die aap die al 17 jaar bezig is., tijd om te doen.
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 22:18:35 #199
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22271864
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:50 schreef Donkeykong het volgende:
ff serieus,
het grote probleem ik moet wat serieuzer doen op serieuze momenten en wat minder serieus op minder serieuze momenten maar ik denk dat velen dat hier hebben

het het té serieus nemen
pi_22272079
quote:
2x per week uit, 10 pogingen op een avond, doordeweeks in de bibliotheek/supermarkt/boekhandel, 3 pogingen is toch alweer 35 pogingen per week.
Ik hoop maar niet dat er iemand hier in een gehucht woont, dan kom je redelijk gefrustreerd over in het roddelcircuit na een paar weken
pi_22272133
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:00 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Die worden ermee geboren wou je zeggen? Een soort van versier-gen ofzo? Lijkt me niet.
Imho is versieren een vaardigheid die je kunt leren, net zoals andere sociale vaardigheden, tennissen of whatever. De een heeft er in het begin al wat meer feeling voor, de ander heeft een zetje in de rug nodig.
Alsof versieren te vergelijken is met iets als boekhouden of zo wat je even met een bijspijkercursusje leert.

Ik geloof zowiezo dat mensen hier nog even vergeten dat sommige mensen ook wat beter in de markt liggen. sommigen meer zelfvertrouwen hebben, sommigen gewoon meer te melden hebben etc.
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 22:29:05 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22272186
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Alsof versieren te vergelijken is met iets als boekhouden of zo wat je even met een bijspijkercursusje leert.

Ik geloof zowiezo dat mensen hier nog even vergeten dat sommige mensen ook wat beter in de markt liggen. sommigen meer zelfvertrouwen hebben, sommigen gewoon meer te melden hebben etc.
juist ... ik heb verder niks te melden trouwens !
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:32:50 #203
22944 Breetai
....Relax....
pi_22272313
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:16 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Vrouwen werken meer op gevoel en de illusie van jodipodi dat alles gewoon vanzelf gaat. Dat zal bij haar ook echt kloppen.
Mannen gaan eerder uit van logica en een paar simpele vuistregels. Een kennis van mij die goed dames kan versieren houd er ook een bak met regels op na.
pi_22272387
Ik ga denk ik toch een keer echt een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Ik heb dat werkelijk nog nooit gedaan. Wie weet schept het nieuwe inzichten.
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 22:42:03 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22272600
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef nozem het volgende:
Ik ga denk ik toch een keer echt een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Ik heb dat werkelijk nog nooit gedaan. Wie weet schept het nieuwe inzichten.
"hallo hoe heet je"
wat zeg je
"hallo hoe heet je"
nee
"wat nee"
ik ken wel een greetje
"ik vroeg hoe heet je"
ik ben je scheetje niet
"ja laat maar"
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:55:42 #206
67978 HenryHill
pi_22273030
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef nozem het volgende:
Ik ga persoonlijk niet snel met de mindset 'en vanavond ga ik scoren' richting de kroeg. Ik probeer gewoon een toffe avond te hebben met mijn vrienden. Als ik een rondje loop door de kroeg of richting bar/wc ga, en ik zie een leuke meid die naar me kijkt, probeer ik het oogcontact lang genoeg vast te houden totdat ik bij haar ben en ik haar aan kan spreken.
Nogmaals, niet per se om te scoren, maar gewoon om een beetje te rotzooien en te kijken hoe ze reageren op bepaalde opmerkingen. En als je merkt dat je te weinig of oninteressante respons krijgt zeg je "maar ik wou eigenlijk even bij de bar" / "...maar ik loop onderhand blauw aan, ik moet echt ff naar de wc", en dan peer je 'm.

En idd, met bier op gaat het vaak een stuk... eh.. spontaner
pi_22273174
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:55 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik ga persoonlijk niet snel met de mindset 'en vanavond ga ik scoren' richting de kroeg. Ik probeer gewoon een toffe avond te hebben met mijn vrienden. Als ik een rondje loop door de kroeg of richting bar/wc ga, en ik zie een leuke meid die naar me kijkt, probeer ik het oogcontact lang genoeg vast te houden totdat ik bij haar ben en ik haar aan kan spreken.
Nogmaals, niet per se om te scoren, maar gewoon om een beetje te rotzooien en te kijken hoe ze reageren op bepaalde opmerkingen. En als je merkt dat je te weinig of oninteressante respons krijgt zeg je "maar ik wou eigenlijk even bij de bar" / "...maar ik loop onderhand blauw aan, ik moet echt ff naar de wc", en dan peer je 'm.

En idd, met bier op gaat het vaak een stuk... eh.. spontaner
De keren dat er tijdens het uitgaan iets gebeurde, gebeurde het gewoon. Meestal had ik aardig wat gedronken en wist ik niet beter of we stonden op een gegeven moment gewoon te zoenen. Er zal vast wel een gesprekje aan vooraf zijn gegaan, maar het is bij mij dan puur een kwestie van gewoon zoenen en kijken of ze terugzoent. Eigenlijk is dat nog nooit echt genant afgelopen, en tja, na veel drank verdwijnt elk schaamtegevoel.
pi_22273214
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar goed, ik heb dit in een eerder topic van deze reeks ook al gemeld. Ik hou er helemaal niet van als ik merk dat iemand mij letterlijk loopt te versieren. Ik versier zelf ook nooit, als ik uitga praat ik nooit met andere mensen met het doel ze te versieren. Als er toevallig iemand bij me in de buurt staat, kan het gewoon zo zijn dat je toevallig met elkaar gaat praten. Als het erg goed bevalt wissel je eventueel telefoonnummers uit of je gaat nog even afteren bij elkaar en als het héél erg goed bevalt spreek je ook nog buiten het uitgaan om met elkaar af. Zoals ik het hier beschrijf komt het wel heel truttig over (vind ik), maar die dingen gaan gewoon vanzélf! Zónder versieren dus.
De kunst is dus om zover te komen, dat het niet opvalt dat je iemand aan het versieren bent, maar dat het allemaal zo "natuurlijk" gaat en dat je die persoon erg interessant en "anders" vindt.

Echte topversierders kunnen dit, jij ziet versieren meer als het standaard slijmen en het er duimendik bovenop leggen volgens mij.
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:10:44 #209
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_22273485
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Mensen..... dit zijn allemaal aan te leren dingen. Zelfvertrouwen krijg je door oefening! Ik heb de lelijkste gozers vrouwen zien versieren, dat hou je niet voormogelijk.... en tuurlijk hebben sommige meer te melden dan de anderen, maar misschien komt dat omdat ze een interessanter leven leiden..en dat is weer zoiets wat mensen zelf in de hand hebben.
En wat misschien sommige mensen denken dat er tovertrucjes zijn om mensen te versieren....ik heb meer het gevoel dat dat soort dingen juist zelfvertrouwen moet geven aan de personen die ze gebruiken, als een soort 'lucky-charm'. Ik heb het misschien niet zo hard nodig als de mensen hier, maar ik vind het altijd leuk om te lezen wat die 'pro's' te vertellen hebben.... en waarmee ze dus beginnen is dat je een leuk/interessant leven moet gaan leiden.. ga erop uit, doe dingen die je wilt doen. Dan krijg je wat te vertellen! Kom je weer mensen tegen, veranderd je houding etc...Daarna komen de andere dingen pas.

De mens is 'zo ver' gekomen, omdat zij zich kon aanpassen.... niet omdat zij tegen zichzelf zei "het komt wel goed".....
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:19:29 #210
67978 HenryHill
pi_22273715
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:10 schreef Robert_nl het volgende:
De mens is 'zo ver' gekomen, omdat zij zich kon aanpassen.... niet omdat zij tegen zichzelf zei "het komt wel goed".....
Amen to that

Ik weiger persoonlijk ook te geloven dat je met een gezond stel hersenen niet tenminste tot een gemiddeld niveau kan komen, met welke sport / vakgebied / vaardigheid dan ook, als je er genoeg moeite in stopt, en bereid bent om op je bek te gaan...
  woensdag 29 september 2004 @ 00:17:01 #211
41885 kless
pi_22275278
quote:
het is eerder dat de mens zijn omgeving heeft aangepast en niet dat de omgeving de mens heeft aangepast.
iGEM
pi_22315658
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:19 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Amen to that

Ik weiger persoonlijk ook te geloven dat je met een gezond stel hersenen niet tenminste tot een gemiddeld niveau kan komen, met welke sport / vakgebied / vaardigheid dan ook, als je er genoeg moeite in stopt, en bereid bent om op je bek te gaan...
Dan blijf je toch lekker in sprookjes geloven. Ga dat tegen een bouwvakker zeggen die met moeite zijn lbo diploma heeft gehaald dat als hij maar wat moeite doet hij wel advocaat kan worden.

Feitelijk is het ook gewoon respectloos om zo te denken. Alsof je tegen een blinde zegt, als je maar heel goed je best doet ga je vanzelf weer zien.
pi_22316166
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:25 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Dan blijf je toch lekker in sprookjes geloven. Ga dat tegen een bouwvakker zeggen die met moeite zijn lbo diploma heeft gehaald dat als hij maar wat moeite doet hij wel advocaat kan worden.

Feitelijk is het ook gewoon respectloos om zo te denken. Alsof je tegen een blinde zegt, als je maar heel goed je best doet ga je vanzelf weer zien.
Eens. Het is leuk om te dromen, maar niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden. De ene mens is beperkter dan de andere.
  donderdag 30 september 2004 @ 23:21:50 #214
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_22321071
.......ZUCHT
Er staat, "tot een gemiddeld niveau".... ( ik reken een rechtenstudie NIET onder een gemiddelde opleiding).
We hebben het hier niet over zware authisten die sociaal moeten doen of blinde die moeten zien.
We hebben het hier over mensen die het zelfvertrouwen missen en/of geen actie ondernemen.
En aanpassen betekend niet alleen uitwendige, maar ook mentale aanpassingen.
  donderdag 30 september 2004 @ 23:27:03 #215
67978 HenryHill
pi_22321200
quote:
Op donderdag 30 september 2004 20:25 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ik vind 'advocaat worden' niet een teken van gemiddelde vaardigheid om te kunnen leren. Maar idd, niet iedereen heeft dezelfde vaardigheden. Daarom zeg ik ook, als je er genoeg moeite in wilt steken moet je een gemiddeld niveau kunnen halen, geen topniveau. En de een zal daar nagenoeg geen moeite voor hoeven doen, de ander zal zich uit de naad moeten werken. Maar ik geloof niet dat je niet kunt groeien; dat je na een jaar ergens ontzettend veel energie gestoken te hebben, je nog net zo ver zult zijn als toen je begon.

Als jij dat een sprookje noemt, prima, mij heb je er niet mee. Maar voor mij persoonlijk werkt deze instelling een stuk beter dan "ach, het zal wel niet voor mij weggelegd zijn, laat maar.".
quote:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik mensen afreken op hun prestaties?
pi_22325075
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:27 schreef HenryHill het volgende:

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik mensen afreken op hun prestaties?
Dat zou ik gezien het onderwerp van dit topic ook wel heel erg waardeloos vinden.
pi_22327703
heb ik nu een grote hint gemist?ej mensen even een berichtje van mij.
pc is al een week kapot dus ik typ dit op school.
ik heb verteld dat ik een meisje erg leuk vindt, waar ik maandagavond na school mee praat.
deze week weer mee gepraat, gewoon over normale dingen zoals uitgaan, school enz.
opeens zegt ze :kijk daar, het is volle maan.

is dat een stille hint ofzo? ik bedoel vollemaan=romantiek??

heb ik nu een grote hint gemist??

en ik heb zaterdagavond een meisje versierd, was niet lelijk ofzo , en lange tijd mee zitten zoenen, alleen tijdens het zoenen dacht ik aan het meisje dat ik leuk vindt \
naja dat was mijn week
maandag kan ik op school de antwoorden lezen
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:42:38 #218
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22327753
Zo hoort't! aan de leukere vrouwen denken!
Maareh.....volle maan en hint? Tja ik begrijp't nooit als vrouwen dat soort dingen zeggen....je kan er alle kanten mee op!
Als het halve maan is en ze zegt: kijk! Volle maan...
dan is't een hint
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:49:22 #219
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22330378
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:21 schreef Robert_nl het volgende:

We hebben het hier niet over zware authisten die sociaal moeten doen
wie zegt dat we niet met autisten te doen hebben
pi_22331008
Ze wilde gewoon gezoend worden, ze probeerde het moment bijzonder te maken...

je had kunnen zeggen:

'ow volle maan, ja dat is inderdaad mooi, maar ik heb geen mooie sterrenhemel nodig om de sterretjes in je ogen te zien'

Maar ja je kan ook nix zeggen ja
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:22:19 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22331104
tijd voor een enquete wie van 21 nog maagd jongens/meiden(?) hier heeft ook nog nooit getongzoent ?

ik nog niet iig
pi_22331122
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
tijd voor een enquete wie van 21 nog maagd jongens/meiden(?) hier heeft ook nog nooit getongzoent ?

ik nog niet iig
Godver ik wil ook eens in een enquete vermeld zijn en niet altijd de uitzondering zijn....
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 14:24:13 #223
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22331143
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:23 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Godver ik wil ook eens in een enquete vermeld zijn en niet altijd de uitzondering zijn....
tijd voor een enquete wie is er lid van de DnB addicts crew ?
pi_22331969
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:

ik nog niet iig
ik ben geen 21

:')
Tap tap tap
pi_22332013
zo, Dit topic loopt echt als een trein! ik had nooit gedacht dat toen ik dit topic ooit startte dat het zo hard zou lopen. Anyway.... het volgende...

Ik ben ofcource nog steeds maagd, maar al wel een aardig op weg om mezelf te verbeteren. Ik train inmiddels bij een sportschool, ben bezig ongewenst haar te verwijderen (dan hoef ik me daar iig geen zorgen meer om te maken). Verder ga ik zaterdag misschien ffe naar een feest.

Maar goed, ik moet dus nog altijd een meid regelen. Well now, ik moet eerst ffe op een makkelijke manier wat meiden leren ken om mee uit te gaan en meer mee te doen Dus waar zijn die BrEeZaH chicks. Ik zoek een plaats waar echt mega veel van die meiden zitten, wel in amsterdam of omgeving. Dus wie weet waar ik superveel breezah meiden kan vinden

Ja ja ja, en nu komen er vast van die moraalridders zeuren, jammer dan. Ik zoek het eerst bij breezah en dan gaan we de lat hoger leggen. en bovendien die breezah chicks zitten lekkere bij
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:06:17 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22332052
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik ben geen 21

Ik ook niet
pi_22333384
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:04 schreef someone324 het volgende:

Ja ja ja, en nu komen er vast van die moraalridders zeuren, jammer dan. Ik zoek het eerst bij breezah en dan gaan we de lat hoger leggen. en bovendien die breezah chicks zitten lekkere bij
Cool down cafe,succes maestro
pi_22333743
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik ben geen 21

*checkt fotoboek*

Nou, daar ligt het dus niet aan... Moet jij me toch eens uitleggen hoe je als 22-jarige vrouw die er behoorlijk leuk uitziet, intelligent is en humor heeft (tenminste, zo kom je over in je fotoboek en op het forum) er in slaagt om zo lang vrijgezel te blijven.

Ik kan gewoon niet geloven dat jij niet regelmatig sjans hebt en niemand jou probeert te versieren... (Nee, niet alleen door mannen van boven de 30 met bierbuikjes ).
pi_22333880
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Xelzix vink leuker dan
pi_22334033
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Xelzix vink leuker dan
Wie?
pi_22334125
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik ook niet
wat een toeval, ik ook al niet
Hee buurman, ik hier?
pi_22334150
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie?
Zie link in fotoboek Cherrylips
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:51:36 #233
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22334346
Vind CherryLips ook niet mis anders. Goede muzieksmaak en schrijvers-smaak en leuk koppie. Maar wat ik niet helemaal meegekregen heb: Is CherryLips 21, geen relatie en nog maagd?

Anyways, ik ben geen 21 meer, maar 23. Heb wel vrij laat alles "gedaan" zeg maar. Op mijn 20ste pas voor het eerst gezoend. Eerste relatie begon rond mijn 21ste verjaardag. En ontmaagd toen ik al 21 was duszsz....
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
pi_22334404
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef Kajel het volgende:
Vind CherryLips ook niet mis anders. Goede muzieksmaak en schrijvers-smaak en leuk koppie. Maar wat ik niet helemaal meegekregen heb: Is CherryLips 21, geen relatie en nog maagd?

Anyways, ik ben geen 21 meer, maar 23. Heb wel vrij laat alles "gedaan" zeg maar. Op mijn 20ste pas voor het eerst gezoend. Eerste relatie begon rond mijn 21ste verjaardag. En ontmaagd toen ik al 21 was duszsz....
Beter laat dan nooit toch? Maar de vrees van velen hier is dat nooit dichter bij is als laat. Kun je misschien nog iets meegeven aan de mensen hier? Misschien wat tips of uitleg hoe het zover kwam toen?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:16:32 #235
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22334884
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit toch? Maar de vrees van velen hier is dat nooit dichter bij is als laat. Kun je misschien nog iets meegeven aan de mensen hier? Misschien wat tips of uitleg hoe het zover kwam toen?
Hmmmz moeilijk... Ik voelde me vóór mijn eerste zoen net zo als velen hier. Vooral onzeker, heb ik trouwens nog steeds wel last van. Maar sinds ik alles heb "meegemaakt" in dat aspect van mijn leven - het klinkt stom, I know - kan ik me niet meer zo heel goed voorstellen waar ik me druk om maakte. Ben nu alweer bijna een jaar vrijgezel na die eerste relatie die anderhalf jaar duurde. En heb me sinds ik het uitmaakte (ik was degene die het beeindigde dus dat was iig beter voor mijn onzekerheid dan andersom) geen moment zo gevoeld als vóór die relatie. Dus bang dat het niet meer zou komen. Als je eenmaal voorbij het magische punt bent geweest, zijn veel angsten opeens weg. En dat is heel fijn. Ik heb morgen een date waar een grote kans bestaat op méér, maar ook daarover maak ik me niet druk. Het komt wel weer. Misschien dus morgen, misschien niet.
Ik weet dus ook dat als je nog niet op het magische punt bent geweest, het heel moeilijk is om die instelling te hebben, die onverschilligheid aangaande het onderwerp. Ik zal dan ook niemand aanraden dat wel te proberen. Ook weet ik zelf heel goed dat iedereen (en dan ook écht iedereen) een partner wil hebben. Niet op zoek zijn is een mythe. Je mag best om je heen kijken en overwegingen maken bij mensen die je ziet. Het enige waar je voor moet uitkijken, is dat het "zoekproces" niet je leven zal gaan beheersen, en dat je niet je standaard verlaagt. Mijn eerste zoen was met een superlief en erg mooi meisje en mijn eerste relatie en eerste keer sex idem (eerste keer sex was met dat meisje van de relatie, maar eerste keer zoenen met een ander meisje)Met allebei had ik ook een geestelijke band.
Waar ik overigens heel blij mee ben, is dat als je op zo'n "late" leeftijd sex hebt, je het "volwassener" meemaakt. Vraag maar eens rond en kom tot de ontdekking dat mensen die op hun 16de ontmaagd zijn hun eerste keer niet zo speciaal vonden, en dat is omdat het bij hun een soort moetje is. Op die leeftijd heb je veel korte "relaties" en zoen je maar wat af enzo, dus de eerste x sex is ook van die aard. Toen ik ontmaagd werd, was dat met een meisje met wie ik een echt relatie had, en ik was zelf al op een leeftijd dat ik veel had meegemaakt en het leven beter begreep. Ik was dus ook bewuster bij die eerste keer. En het was geweldig! (kan iemand me nog volgen?)
Ik weet niet zo goed wat de moraal en de lijn van mijn verhaal zijn, maar iig moet je dingen in je leven zoeken die je leuk vindt om te doen en waar je goed in bent. Want dat geeft je controle en zekerheid over dát aspect van je leven. En die zekerheid helpt je weer bij dat andere aspect, de liefde.
Ik studeer bv piano aan het conservatorium en schrijf liedjes. En als al het andere in mijn leven misgaat, val ik terug op de wetenschap dat ik ergens een talent in heb. Ergens ben ik zeker in en misschien zelfs een tikje gezond arrogant.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:25:03 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22335038
geen speld tussen te krijgen kajel

alleen niet iedereen heeft een talent
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:27:35 #237
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22335084
geloof ik niet en bovendien dat ontkracht niet de rest van mijn verhaal toch?
On a side note: Ik heb ontdekt in het hele proces dat jezelf een soort zekerheid of anker geven in je leven echt helpt en ervoor zorgt dat triviale dingen als uiterlijk niet meer belangrijk zijn. Ik ben verre van knap (zie fotoboek en bosbeetle's nu al legendarische lelijke mannen topic ), maar de twee vrouwen die ik tot nu toe gehad heb, waren dat zeker wel, en niet alleen volgens mijn eigen maatstaven
Dus...
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:29:11 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22335117
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:27 schreef Kajel het volgende:
geloof ik niet
dus volgens jouw heeft iedereen een talent

how biblical !
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:38:36 #239
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22335317
Je studeert moleculaire biologie. Nu ga ik ff cliché doen, maar dan ben je dus behoorlijk intelligent. En je posts die ik gelezen heb bevestigen niet alleen dat, maar tonen ook dat je relativeringsvermogen hebt, en humor (ik meen dit!). De mensen overigens waar jij van denkt dat die wellicht geen talent hebben, zijn mensen die het niet aangewend hebben en ontwikkeld hebben. En sadly misschien ook nooit zullen. Slechte opvoeding en verkeerd sociaal milieu zijn hier oorzaken van. De "kansloze" en "foute" types. Maar ik verkies in mijn verhaal me te richten tot de mensen in wie ik veel van mezelf herken en die wel intelligent zijn en voor zich zelf kunnen denken.
On another side note: Hoeveel van de mannen die hier 21 (of andere leeftijd) vriendinloos en maagd zijn, hebben wel vrouwelijke vrienden? Ik heb er namelijk in mijn hele leven een hoop gehad, meer dan mannelijke vrienden zelfs. Ik kan goed luisteren, ben niet macho en mysterieus en ben goed om mee te praten. Daarom dus. Maar dat is meteen ook het zwakke punt in omgang met diezelfde vrouwen. Je wordt al snel een broertje. Ik vermoed dat velen zich hierin herkennen, is het niet?
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:42:58 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22335406
achja iets een beetje kunnen talent in iets hebben noemen dat kan je doen.

En het broertje syndroom ken ik ja ... maar dat doe ik zelf ! Ik hou er niet van om dingen weg te laten .. niet te zeggen. Zogezegd 'mysterieus' over te komen. Alhoewel ik dan ook het broertje zou zijn die verliefd is op zn zus en dat worden dan toch incestieuze practijken !
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:47:11 #241
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22335483
Ik verkies er ook 100 procent voor om niets weg te laten van wat ik ben, of denk en vooral voel. Ik krijg van vrienden dan ook vaker het advies om niet meteen alles op tafel te leggen. Maar er zijn ook vrouwen out there die dat wél waarderen en fijn vinden. Meestal de vrouwen die meerdere keren hun hoofd gestoten hadden aan mysterieuze en stoere mannen die uiteindelijk bleken emotioneel gesloten, ja zeg maar gerust emotioneel te oppervlakkig te zijn.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:23:15 #242
42381 CvB
handles your hunger better
pi_22336004
Ik ben ook altijd het broertje/ gewone vriend en ben dat helemaal zat. Alleen weiger ik om me op een bepaalde manier te gedragen die toch niet representatief is voor wie ik ben. Ik ben nu al zes keer getroffen door het broertjes syndroom. Hierdoor ben ik ook een beetje anders tegen alles aan gaan kijken. Als ik een leuk meisje zie heb ik bij voorbaat al het idee dat zij toch vast niet meer in me ziet. Door al die meiden die alleen vrienden willen zijn vervalt bij mij dus de motivatie om echt achter meiden aan te gaan.

De laatste keer ook dat ik een meisje tegen kwam waar ik wel meer mee zou willen dan gewoon vriendschap is alweer twee jaar geleden (ben daar nu goeie vrienden mee). Sinds die tijd heb ik twee meiden leren kennen waar ik misschien wel meer mee zou willen als ik ze beter zou leren kennen, maar die wilden (je raadt het al) alleen vrienden zijn.
Vind ik
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 18:34:38 #243
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22336149
Ik snap je frustratie, want zoals je hier ergens kunt lezen, is mij ook lange tijd hetzelfde lot beschoren geweest. Maar hang in there! Je hebt gelijk dat je je niet anders gaat gedragen! En de vrouwen die verliefd worden mannen die open, gevoelig en eerlijk zijn, ga je echt tegenkomen. <vrouwonvriendelijk statement> Punt is alleen dat het wijsverspreide geloof dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen, niet altijd waar blijkt te zijn. Vrouwen hebben namelijk tot begin van hun twenties de zwak te vallen voor mysterieuze mannen en elke keer genadeloos op hun bek te gaan en vervolgens uit te gaan huilen bij ons, broertjes. </vrouwonvriendelijk statement> Maar geloof me maar. Na een keertje of 10 komen ze er eindelijk achter dat dat niet goed is. En dan zo rond begin twenties gaan de intelligente specimen onder hen overschakelen op lieve, emotioneel open en diepgaande, betrouwbare mannen. Zoals jij en ik dus

Oh and by the way. In mijn geval is de reden dat ik meer vriendinnen dan vrienden had vroeger en nu nog steeds een beetje, dat ik een hekel heb aan die stoere mysterieuze mannen. Mijn mannelijke vrienden zijn dan ook meestal types zoals jij en ik. En keer op keer vraag ik me van mijn mannelijke vrienden af waarom vrouwen niet massaal als een blok vallen voor ze, juist omdat ze zo lief en eerlijk zijn. Heb ff de vrijheid genomen je fotoboek te checken en die gedachte kwam me ook bij jou op. Je ziet er vriendelijk en open uit, en ziet er (voor zover ik dat als man kan beoordelen) goed uit. Hell, je bent knapper dan ik ben (en hieraan kun je meteen zien dat het goed gaat komen, want tegenwoordig heb ik niet meer veel problemen in mijn liefdesleven. *zich verheugt op zijn date morgen)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:02:12 #244
42381 CvB
handles your hunger better
pi_22336602
Je weet iemand wel op te beuren met wat je zegt Kajel, dat is een eigenschap om trots op te zijn. Je kan immers pas echt iets voor anderen betekenen als je helemaal in balans bent met jezelf denk ik. Normaalgesproken sta ik trouwens wel erg positief in het leven, maar de gedachten aan wat ik hierboven heb beschreven komen soms toch even boven.

Waar ik nog het meeste bang voor ben is nooit iemand te vinden die ik echt interessant vind en die ook nog zo denkt over mij. Het lijkt of er niet veel van zulke vrouwen zijn, maar ik blijf hoop houden en als wat jij zegt waar is, ga ik nog gouden tijden tegemoet Ondertussen ben ik ook erg tevreden met mezelf en uiteindelijk is dat toch het belangrijkste.

Veel succes met je date morgen!
Vind ik
pi_22336672
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 14:23 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dude...
pi_22341359
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Cool down cafe,succes maestro
ja is het daar easy, ervaring mee..
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:16:21 #247
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_22342169
goed ik heb er nog eens goed over nagedacht hoe ik er ECHT over denk eigenlijk:

ik WIL helemaal niet versieren volgens de 'regeltjes', misschien is dat wel mijn probleem; als ik in een kroeg om me heen kijk, walg ik gewoon van de superneppe versier pogingen die je overal ziet gebeuren.......en de meisjes trappen er nog in ook

mijn trots blijft ondanks alles toch steeds te groot om me ook te verlagen tot zo'n onzin! Ik zoek dan ook een meisje dat hier ook geen waarde aan hecht, en waarbij het gewoon spontaan onstaat na een onschuldig gesprekje.........helaas heb ik die maar heel weinig buiten school en werk. kroegen vind ik dus echt te geforceerd allemaal

ook begin ik me bewust te worden dat ik de lat ook wel erg hoog leg voor mezelf; te hoge eisen, ik bedoel te zeggen als ik PER SE had willen zoenen of ontmaagd willen worden, had ik al genoeg kansen gehad, maar ik sla zoiets af omdat ik totaal niks zie in die meisjes waarmee het zover 'zou' kunnen komen...

en wat M_Schtoppel een paar paginas terug zei is heel belangrijk: tot een jaartje geleden zoiets kon ik mezelf ondanks alle frustraties die ik had opgebouwd steeds weer opbeuren en superhappy doen met uitgaan enzo
maar als er na 10 jaar NOOIT enkel teken is geweest van een meisje dat je leuk gevonden wordt door iemand dan lukt het op een gegeven moment gewoon niet meer positief te blijven

ik heb nu dus dat punt bereikt; totaal geen zin meer om nog moeite te doen nieuwe meisjes te ontmoeten; heeft toch geen nut

terwijl; ik WEET gewoon, ALS er eens een keer een meisje op me zou vallen die ik ook hardstikke leuk vind.....dat me dat een MEGA boost zou geven die ik hard kon gebruiken
ZIE de film Punch Drunk Love, daar zie je dit goed in, hoe machtig Adam Sandler zich voelt nadat hij dat vrouwtje heeft ingeschaard, hij groeit echt van loser naar coole gast

zoiets heb ik gewoon nodig om uit mijn negatieve spiraal te komen........
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:26:43 #248
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22342388
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef pukkiepuk het volgende:
en wat M_Schtoppel een paar paginas terug zei is heel belangrijk: tot een jaartje geleden zoiets kon ik mezelf ondanks alle frustraties die ik had opgebouwd steeds weer opbeuren en superhappy doen met uitgaan enzo
maar als er na 10 jaar NOOIT enkel teken is geweest van een meisje dat je leuk gevonden wordt door iemand dan lukt het op een gegeven moment gewoon niet meer positief te blijven
Precies, maar dat is voor buitenstaanders om het zo maar eens te noemen niet te begrijpen.

En desalniettemin kijk ik er de laatste week weer wat psoitiever tegenaan, maar dat gaat ongetwijfeld vroeg of laat weer omslaan in een negatief kutgevoel. Tenzij... Ach laat maar
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:28:58 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22342435
quote:

ZIE de film Punch Drunk Love,
* Bosbeetle zingt "dat komt alleen maar voor in dallas whoohoo zo iets gebeurt niet echt"
  Moderator vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:40:42 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22342686
quote:

maar als er na 10 jaar NOOIT enkel teken is geweest van een meisje dat je leuk gevonden wordt
dan vond iemand je iig nog leuk toen je 11 was !
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 23:41:11 #251
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_22342697
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Precies, maar dat is voor buitenstaanders om het zo maar eens te noemen niet te begrijpen.

En desalniettemin kijk ik er de laatste week weer wat psoitiever tegenaan, maar dat gaat ongetwijfeld vroeg of laat weer omslaan in een negatief kutgevoel. Tenzij... Ach laat maar
ja, in tegenstelling tot mijn vorige negatieve post wil ik wel kwijt dat ik me momenteel (de laatste maanden) toch weer heel goed voel opzich

maar dat komt meer omdat ik weer bezig ben met vanalles en nogwat, en voorheen ik maanden heb thuisgezeten, wat dus ECHT een hel is voor mijn onrustige hersenen, laat ik dus ook niet meer gebeuren
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

* pukkiepuk zingt "dat komt alleen maar voor in dallas whoohoo zo iets gebeurt niet echt"
heb je m gezien? niet dat de film zo geweldig is, maar hoe je hem ziet veranderen, vind ik toch realistisch hoor.....dat is gewoon wat een egoboost met een mens kan doen...
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dan vond iemand je iig nog leuk toen je 11 was !
inderdaad, omdat ik toen nog een vrolijke spontane jongen was
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 00:19:57 #252
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22343517
*wisjt naar boven* Ik heb al eerder gepost dat ik de situatie ook maar al te goed gekend heb, maar ook het bewijs in handen/hart heb dat dat zomaar ten positieve kan veranderen. Ik heb Punch drunk love trouwens ook gezien en vond hem toch wel best geweldig. En ik vind dat de film in tegenstelling tot de meeste van dat soort films best realistisch is. Ik herkende mezelf er wel in. (niet dat ik zo volslagen wereldvreemd ben als Adam Sandler daar. En van woede uitbarstingen heb ik ook geen last )
pi_22348324
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daarom is het van de heren van MasterFlirt ook DOM GELUL om te zeggen, eerst geloven en dan zien! Nee heren, zo werkt het helaas niet. Een geloof is namelijk gebaseerd op een bepaalde overtuiging. Ik KAN NIET denken, ik geloof dat ik succes met vrouwen heb en dan gebeurt het ook. Hetwerkt in de praktijk andersom, je moet eerst SUCCES hebben en dan geloof je dat het echt kan en stijgt je zelfvertrouwen!

Ik ben blij Pukkiepuk dat jij een van de weinigen bent die het ook begrijpt.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 12:16:41 #254
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22348805
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 23:41 schreef pukkiepuk het volgende:

[..]

ja, in tegenstelling tot mijn vorige negatieve post wil ik wel kwijt dat ik me momenteel (de laatste maanden) toch weer heel goed voel opzich

maar dat komt meer omdat ik weer bezig ben met vanalles en nogwat, en voorheen ik maanden heb thuisgezeten, wat dus ECHT een hel is voor mijn onrustige hersenen, laat ik dus ook niet meer gebeuren
Precies, de reden dat ik me beter voel is dat ik het druk heb en dat is een bewuste keuze.Ik wil zo min mogelijk eraan denken.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 13:35:26 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_22350234
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef Kajel het volgende:
Je zou er zo verliefd op worden. Opvallend inderdaad.

Maar aan de andere kant kan ik het ook wle begrijpen. Ik bewonder wel haar kracht om zich niet door een of andere pummel van haar probleem af te laten helpen maar wachten op iemand die wel leuk is. En die ze oprecht leuk vind.
pi_22350849
Hoe ik aan vriendinnen (gewone of relaties) kom is door gewoon leuk met ze te praten, lief te zijn voor ze, ze complimentjes geven, intresse in ze tonen e.d. dat klinkt allemaal heel simpel, maar ik zie dat sommige jongens echt dichtslaan, of de ander helemaal overdonderen met zijn verhalen of met zaken die zij totaal niet boeiend vindt.

Je moet de ander subtiel leren kennen, daar op inspelen, de dingen zeggen waarin je je bij haar herkent, en het belangrijkste is lief zijn! Daarnaast moet je je niet te makkelijk neerzetten en moet je af en toe ballen tonen.
To be or not to be is not the question, the question is what you want to be.
pi_22350921
Enerzijds lief zijn en anderzijds ballen tonen, heb jij daar geen moeite mee dan?
Gaap Goals rulezzz!
pi_22350938
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Enerzijds lief zijn en anderzijds ballen tonen, heb jij daar geen moeite mee dan?
je moet gewoon niet over je heen laten lopen
Hee buurman, ik hier?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:15:23 #259
67978 HenryHill
pi_22351085
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 11:46 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Daarom is het van de heren van MasterFlirt ook DOM GELUL om te zeggen, eerst geloven en dan zien! Nee heren, zo werkt het helaas niet. Een geloof is namelijk gebaseerd op een bepaalde overtuiging. Ik KAN NIET denken, ik geloof dat ik succes met vrouwen heb en dan gebeurt het ook. Hetwerkt in de praktijk andersom, je moet eerst SUCCES hebben en dan geloof je dat het echt kan en stijgt je zelfvertrouwen!

Ik ben blij Pukkiepuk dat jij een van de weinigen bent die het ook begrijpt.
En wat denk je dat makkelijker is? Zomaar out-of-the-blue een paar successen boeken, of doen alsof je tha man bent, en dan in die rol groeien? Voor mij is het antwoord duidelijk:

pi_22351110
Nee kijk, je moet lief en beschermend zijn tegenover de vrouw. Maar ze vinden het fijn als je ook een harde/mannelijke kant hebt. (in bijvoorbeeld seksualiteit of je fysieke kant) Ze moeten niet denken dat je alleen maar lief kan zijn.

Beter gezegt je moet een soort van spannende kant hebben...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:17:29 #261
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_22351129
Negen delen en nog steeds precies t zelfde gelul... Al dat gepraat erover maakt t volgens mij nog moeilijker...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_22351183
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Negen delen en nog steeds precies t zelfde gelul... Al dat gepraat erover maakt t volgens mij nog moeilijker...
Ik ben geen bijzonder knappe jongen, maar geef me de tijd met een vrouw hoe knap dan ook, en 80% kans dat ik die weet te veroveren (als ik het zelf ook echt een leuke vrouw vindt, qua innerlijk en uiterlijk) dus ik denk dat ik misschien wel wat info kan geven over hoe je dat zou kunnen doen, just trying to help.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:20:37 #263
88139 JoeyT
pi_22351202
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:16 schreef spearor het volgende:
Nee kijk, je moet lief en beschermend zijn tegenover de vrouw. Maar ze vinden het fijn als je ook een harde/mannelijke kant hebt. (in bijvoorbeeld seksualiteit of je fysieke kant) Ze moeten niet denken dat je alleen maar lief kan zijn.
Je MOET lief en beschermend zijn... Wat dacht je ervan: je MOET er gewoon goed uitzien... Scheelt een hele hoop regeltjes
pi_22351251
Ik denk dat houding en uitstraling heel belangrijk zijn, als je dat bedoeld met goed uitzien, je hoeft niet persé knap te zijn.
pi_22351260
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je MOET lief en beschermend zijn... Wat dacht je ervan: je MOET er gewoon goed uitzien... Scheelt een hele hoop regeltjes
precies, beter een enorme hunk zonder inhoud whatsoever dan andersom
Hee buurman, ik hier?
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:24:04 #266
42555 Tomek
Take on the world!
pi_22351281
Al geneukt?
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:26:43 #267
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22351331
quote:
precies laten we met zn allen naar het cooldown café gaan om daar een makkelijke sloerie te versieren om ons ego te boosten
pi_22351354
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

precies laten we met zn allen naar het cooldown café gaan om daar een makkelijke sloerie te versieren om ons ego te boosten
beter dan niks he
Hee buurman, ik hier?
pi_22351405
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:22 schreef WouterFB het volgende:

[..]

precies, beter een enorme hunk zonder inhoud whatsoever dan andersom
bullshit, me vriendinnen tot nu toe waren allemaal veruit knapper dan ik ben... niet dat ik zo lelijk ben, maybe ben ik gewoon een mothafucking charming player...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:31:08 #270
88139 JoeyT
pi_22351419
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het spijt me zeer maar in de Cooldown zullen jullie ook niet snel scoren hoor... Een makkelijke sloerie verkiest nog steeds de inhoudsloze hunk boven de wanhopige maag

*Kan niet tegen mensen die zich te goed voor de cooldown voelen *
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:31:11 #271
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22351420
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:27 schreef WouterFB het volgende:

[..]

beter dan niks he
nee niet dus ! dan liever niks !
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:32:06 #272
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22351450
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het spijt me zeer maar in de Cooldown zullen jullie ook niet snel scoren hoor... Een makkelijke sloerie verkiest nog steeds de inhoudsloze hunk boven de wanhopige maag

*Kan niet tegen mensen die zich te goed voor de cooldown voelen :') *
wees maar niet bang hoor mij zul je niet in cooldown vinden ... tis niet dat ik me te goed vind maar ik kan niet tegen die muziek (al draaien ze dat tegenwoordig bijna overal )
pi_22351529
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:30 schreef spearor het volgende:

[..]

bullshit, me vriendinnen tot nu toe waren allemaal veruit knapper dan ik ben... niet dat ik zo lelijk ben, maybe ben ik gewoon een mothafucking charming player...
fantast
Hee buurman, ik hier?
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:38:24 #274
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22351594
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:15 schreef HenryHill het volgende:

ja dr zijn dingen die makkelijk te faken zijn ... net doen alsof je veel van iets weet, net doen alsof je goed in iets bent , enz ( Het verschil tussen echt en "net alsof" ? )

maar net doen alsof je zelfverzekerd bent is er daar dus niet één van. En al helemaal niet als de motivatie daarvoor scoren bij een vrouw is !

[ Bericht 4% gewijzigd door Bosbeetle op 02-10-2004 14:44:46 ]
pi_22351666
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:15 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En wat denk je dat makkelijker is? Zomaar out-of-the-blue een paar successen boeken, of doen alsof je tha man bent, en dan in die rol groeien? Voor mij is het antwoord duidelijk:

Nee, daar gaat het niet om. Het gaat om de NLP shit dat je maar vooral positief moet denken en dat dan alles op zijn plaats valt HALLELUJA!!! Nou sorry, maar in die crap geloof ik niet. Nogmaals, ik HEB de afgelopen tien jaar alles gedaan wat ik leuk vond en me niet met vrouwen beziggehouden en ik ben gewoon geen ruk (of letterlijk genomen toch wel, honderden namelijk haha) verder gekomen!

Eerst zien, dan geloven is mijn credo als het om dit gebied gaat.

Ik kan niet doen alsof ik Tha Man ben, de feiten wijzen namelijk anders uit. En een beetje slimme meid is daar ook zo achter.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:42:20 #276
88139 JoeyT
pi_22351672
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

wees maar niet bang hoor mij zul je niet in cooldown vinden ... tis niet dat ik me te goed vind maar ik kan niet tegen die muziek (al draaien ze dat tegenwoordig bijna overal )
Dus dan kan je nauwelijks een kroeg binnenstappen... Over sociaal zijn gesproken... Zingt 'Geef mij nu je angst' van Hazes
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:44:23 #277
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22351718
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus dan kan je nauwelijks een kroeg binnenstappen... Over sociaal zijn gesproken... Zingt 'Geef mij nu je angst' van Hazes
Dus sociaal zijn is in een kroeg chagerijnig gaan zitten zijn omdat ze muziek draaien die ik geen flikker aan vind ?

Dan vind ik het socialer om weg te lopen op zoek naar een andere kroeg !
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:47:17 #278
88139 JoeyT
pi_22351769
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dus sociaal zijn is in een kroeg chagerijnig gaan zitten zijn omdat ze muziek draaien die ik geen flikker aan vind ?

Dan vind ik het socialer om weg te lopen op zoek naar een andere kroeg !
Je zou je ook kunnen bedenken dat een kroeg niet de muziek is maar de gezelligheid...
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:50:15 #279
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22351824
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je zou je ook kunnen bedenken dat een kroeg niet de muziek is maar de gezelligheid...
als je zoals ik in de kroeg dus niemand spreekt (op eventueel de mensen na met wie je kwam) dan is de kroeg de muziek (ik ga ook liever naar een concert , maar daar spreek je ook niemand )

en ik vind kroegen met slechte muziek per definitie niet gezellig ... ik kan me niet gezellig gedragen met een house versie van "kon ik maar even bij je zijn" op !
pi_22351977
Ik vind kroegen sowieso niet gezellig. Je zit vaak in een nogal donkere rokerige ruimte aan van die ongemakkelijke houten kuttafeltjes met muziek die niet de mijne is.

Nee, doe mij maar lekker bij iemand thuis op de bank, maar ja, daar ontmoet je geen andere mensen.
Gaap Goals rulezzz!
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 14:57:37 #281
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22351991
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik vind kroegen sowieso niet gezellig. Je zit vaak in een nogal donkere rokerige ruimte aan van die ongemakkelijke houten kuttafeltjes met muziek die niet de mijne is.

Nee, doe mij maar lekker bij iemand thuis op de bank, maar ja, daar ontmoet je geen andere mensen.
kijk dat vind ik wel leuk een rokerig blues cafe met een sigaar een glas whisky en schaakspel !
pi_22352029
Leuker dan om dat bij iemand thuis te doen??
Gaap Goals rulezzz!
pi_22352030
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

als je zoals ik in de kroeg dus niemand spreekt (op eventueel de mensen na met wie je kwam) dan is de kroeg de muziek (ik ga ook liever naar een concert , maar daar spreek je ook niemand )

en ik vind kroegen met slechte muziek per definitie niet gezellig ... ik kan me niet gezellig gedragen met een house versie van "kon ik maar even bij je zijn" op !
ik loop ook altijd en overal te zeiken over de muziek, is geen turn-on geloof k
Hee buurman, ik hier?
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:02:00 #284
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22352106
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:59 schreef WouterFB het volgende:

[..]

ik loop ook altijd en overal te zeiken over de muziek, is geen turn-on geloof k
men luisterd ook niet naar de muziek enzo ...

zie 6de annekdote ! Hoe kom ik van onzinreflexantwoorden af... ?
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:02:28 #285
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22352116
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Leuker dan om dat bij iemand thuis te doen??
leuker dan alleen thuis te zitten ja !
pi_22352141
Nee, dat bedoel ik niet. Vind je het niet leuker om dat samen met vrienden bij iemand thuis te doen in plaats van in zo'n domme kroeg?
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:04:25 #287
22944 Breetai
....Relax....
pi_22352160
Goeie muziek draai je thuis.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:05:27 #288
67978 HenryHill
pi_22352180
quote:
Maar het verschil is ws. dat jij er nooit bij na hebt hoeven denken om het 'goed' te doen. Da's toch een behoorlijke luxe-positie denk ik.
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 14:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Yup, geen enkele kroeg is leuk, je moet het zelf leuk maken. De kroegen waar ik kom draaien echt niet mijn smaak muziek, maar als je d'r met een paar vrienden lekker aan't ouwehoeren bent met een biertje erbij wordt het vanzelf leuk.

En als je andere mensen wilt ontmoeten zul je toch naar een plek moeten gaan waar veel mensen zijn. Thuis op de bank hangen kan ook relaxed zijn, maar daar zie je dus geen leuke meiden (behalve diegene die je al kent dan)
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:05:45 #289
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22352186
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef Breetai het volgende:
ja maar in de kroeg mag er toch ook wel iets enigsinds leuks gedraaid worden. Dat je een keer iets hoort wat je nog nooit gehoort hebt en wel leuk vind (mij nog niet gebeurt)
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:10:28 #290
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22352294
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:05 schreef HenryHill het volgende:

[..]

[..]

Yup, geen enkele kroeg is leuk, je moet het zelf leuk maken.
En om het leuk te maken heb je leuke mensen nodig en leuke mensen gaan naar kroegen waar men leuke muziek draait ! en leuke mensen vinden mij niet leuk waardoor het voor mij onmogelijk is het leuk te maken !
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:11:57 #291
67978 HenryHill
pi_22352334
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En om het leuk te maken heb je leuke mensen nodig en leuke mensen gaan naar kroegen waar men leuke muziek draait ! en leuke mensen vinden mij niet leuk waardoor het voor mij onmogelijk is het leuk te maken !
Je hebt helemaal geen vrienden, of alleen saaie vrienden?
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:12:44 #292
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22352349
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:11 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen vrienden, of alleen saaie vrienden?
Ja soort zoekt soort hè !
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:13:47 #293
22944 Breetai
....Relax....
pi_22352381
Al zit je jezelf helemaal te vervelen in een of andere kroeg. Je bent wel jezelf op dat moment. Dus geef gewoon toe aan de situatie en geniet van het uitzicht. Naar mijn idee moet je eerst relaxed in een kroeg kunnen rondhangen voordat je ook maar enig succes kunt gaan boeken.

Je kan ook gefrustreerd blijven staan en je afvragen waarom je niemand spreekt.
pi_22352408
Ja, dat laatste heb ik dus altijd. Relaxed in een kroeg rondhangen is er voor mij niet bij want ik vind het een kutomgeving.
Gaap Goals rulezzz!
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:17:33 #295
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22352458
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:13 schreef Breetai het volgende:
Al zit je jezelf helemaal te vervelen in een of andere kroeg. Je bent wel jezelf op dat moment. Dus geef gewoon toe aan de situatie en geniet van het uitzicht. Naar mijn idee moet je eerst relaxed in een kroeg kunnen rondhangen voordat je ook maar enig succes kunt gaan boeken.

Je kan ook gefrustreerd blijven staan en je afvragen waarom je niemand spreekt.
Ik kan best relaxd in een kroeg zitten. Maar dan laat iedereen je relaxed zitten hoor
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:20:43 #296
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22352528
achja voordat ik op een vrouw afstap heb ik eerst mijn kansen teruggereduceerd tot 0 ! en dan heeft het geen nut meer om er op af te stappen.

Tja eigenlijk moet ik van deze denkwijze af ... maar het is wel lekker makkelijk
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:50:17 #297
88139 JoeyT
pi_22353063
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:05 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Maar het verschil is ws. dat jij er nooit bij na hebt hoeven denken om het 'goed' te doen. Da's toch een behoorlijke luxe-positie denk ik.
Geen luxe positie... Lekker sociaal zijn gewoon... Meisjes zijn ook maar mensen hoor... Kan je ook gewoon lol mee hebben... En als je leuk genoeg bent wordt t miss zelfs wat meer
pi_22353238
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef Breetai het volgende:
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 15:58:40 #299
22944 Breetai
....Relax....
pi_22353248
Het gaat bij mij meestal een stuk lekkerder als ikbewust alle hoop heb opgegeven. Het duurt alleen altijd zo lang voordat ik dat punt bereikt heb.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:00:00 #300
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22353280
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:58 schreef Breetai het volgende:
Het gaat bij mij meestal een stuk lekkerder als ikbewust alle hoop heb opgegeven. Het duurt alleen altijd zo lang voordat ik dat punt bereikt heb.
whehehe als ik alle hoop heb opgegeven dan begin ik er niet eens meer aan ! en bestel ik een bier !
  Moderator zaterdag 2 oktober 2004 @ 16:05:36 #301
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22353398
zwelg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')