Waarom zou dat dan net voor jou gelden, dat je dan minder sex hebtquote:Als vrijgezel was bij mij die pot toch echt leeg. Bonen of M&M's, dat maakt niet uit
Na het trouwen sex je ook minder, hoor ik net, toch ook wel een reden om niet te trouwen
Ja, da's idd de betekenis.quote:milagro - dinsdag 21 september 2004 @ 12:05
Nee, het houdt in dat je meer sex hebt in het eerste (half) jaar van je samenzijn, dan wanneer je samenwoont/trouwt.
Laat staan als er kids komen.
Da's een mogelijkheid ja.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:12 schreef Beach het volgende:
En om het weer spannend te maken kan je het buitenshuis gaan zoeken?![]()
<grin> ja he?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
In het begin neuk je de sterren van de hemel, en na een half jaar/twee jaar is de lol er vanaf.
Is wel een beetje zo...
Waarom weet iedereen het vandaag toch beter dan ik?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:25 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het niet zozeer dat de lol ervan af gaat.
Ik blijf het leuk vinden, dat neuken.
Maar na verloop van tijd speelt de seks niet meer de hoofdrol, zijn er meer wereldlijke zaken waar je je mee bezighoudt. En dan schiet de seks er een beetje bij in.
Zoals bijvoorbeeld de nieuwe bank waarvoor ik nu naar huis ga...
En, inderdaad, de spanning van het nieuwe ontdekken gaat er na verloop van tijd ook wel een beetje van af.
Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, da's idd de betekenis.
In het begin neuk je de sterren van de hemel, en na een half jaar/twee jaar is de lol er vanaf.
Is wel een beetje zo...
Zegt-ie.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoor
Lucky you.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Je moet de sex leuk houden en steeds weer andere dingen proberen, bij mij en mijn vriendin is de lol er na 3,5 jaar er nog niet af hoor
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:55 schreef Loveless_19 het volgende:
jaaaaa maar jij bent sjaak-banaan, wij zijn maar gewone stervelingen
Natuurlijk doen we het wel minder dan eerst, maar we zijn vanaf het begin al heel open tegen elkaar geweest kwa sexualiteit. Misschien dat dat ook geholpen heeftquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lucky you.
Mijn ervaring is iig dat bij al mijn langdurige relaties de sex op een gegeven moment inkakt.
Af en toe heb je dan weer een opleving waarin je het 3 dagen achter elkaar doet, en dan is het weer een poosje rustig.
Tja, dat zal dan vást wel aan mij liggen.![]()
Mwaoh, dat zijn wij ook. En dat was ook zo in mijn andere relaties.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
maar we zijn vanaf het begin al heel open tegen elkaar geweest kwa sexualiteit.
Offtopic en verkapte tvp: Komde gij uit Brabant?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:44 schreef Moonah het volgende:
Maar gullie het beiden gelijk hoor!
Mijn probleem is dat ik best wel kan smalltalken, zolang ik verder niks met de dame in kwestie wil, als ik ook maar eningzins aangetrokken tot haar ben weet ik gewoon het gesprek niet fatsoenlijk aan de gang te houden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:19 schreef DarkElf het volgende:
grijp je kans nu gewoon eens, begin wat met smalltalk... iedereen kan geamuseerd kletsen, ja ook jullie.
tot zover ..
Dat vind ik altijd zo'n lame shit... Doet me denken aan van die introductierondjes die je op een nieuwe school oid krijgtquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:44 schreef DarkElf het volgende:
gewoon een kletspraatje houden behoort niet tot de opties?
naar hobbies vragen, werk, school etc...
vakanties, muziek, etc etc
Ik begin een gesprek het liefst op een luchtige manier met flink wat humor erin.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:51 schreef DarkElf het volgende:
lame?
hoe denk je dat anderen een gesprek aanknopen?
Met hoogdravende literatuur bespreken?
De toestanden in de wereld?![]()
Nee. Nadat men op een internetforum postte, kwamen er duizenden reacties binnen van bloedmooie vrouwen die op een onbewoond eiland zaten zonder mannen, en dringend enkele exemplaren nodig hadden om het voortbestaan van de stam te garanderen, waarna de posters in dit topic naar het eiland zijn verkast, en inmiddels meer vrouwen op hun lijst hebben staan dan er Duitsers in de zomer in Scheveningen zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Zijn jullie na negen delen nog allemaal maagd?
Een irrittante mod die mij dwarsboomtquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef DarkElf het volgende:maar wie ben ik
Nee sinds het eerste deel ben ik eens goed uitgewoond dus dat heb ik iig achter de rugquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Zijn jullie na negen delen nog allemaal maagd?
Dit ben ik niet met je eens DarkElf, ik heb veel moeite met smalltalk met mensen die ik niet ken. Bij vrienden, collega's etc. is het niet zo'n probleem, hoewel ik bij hun meestal ook nogal stil ben. Maar met onbekenden kan ik eigenlijk geen gesprek op gang houden en hierdoor zal ik ook niet zo snel een meisje aanspreken... verder dan een paar zinnen kom ik meestal niet..quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:19 schreef DarkElf het volgende:
grijp je kans nu gewoon eens, begin wat met smalltalk... iedereen kan geamuseerd kletsen, ja ook jullie.
Moonah schreef in deel 8quote:Dat maakt toch helemaal niet uit?
Sterker nog... zij vindt jou waarschijnlijk interessant genoeg óm een gesprekje mee aan te knopen.
Zou hetquote:Dan vindt ze je toch leu-heuk?!
Cheer up!
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:38 schreef Beach het volgende:
Copycat schreef in deel 8
[..]
Moonah schreef in deel 8
[..]
Zou het![]()
Ik wel! Maar ja, ik ben dan ook soms best een hypocriete lulquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:39 schreef Moonah het volgende:
Ik ga iig niet en praatje aanknopen met iemand die ik niet leuk vind.
Was opzich wel een leuk meisje, alleen niet het type waar ik op val.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Ik ga iig niet en praatje aanknopen met iemand die ik niet leuk vind.
Hup, zet die oogkleppen eens af!
Met mensen die ik wel interresant vind kan ik wel contact maken. Mijn posting had meer het doel te vertellen dat ik hier totaal aan het verkeerde eind van het land zit. Het overgrote deel van de meiden hiero interreseert mij helemaal niet. Dan zou ik daar achteraan moeten gaan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef Salvad0R het volgende:
ik kan t gewoon niet laten.
Verdomme. Doe eens niet zo Kansloos, door in een TOPIC te vermelden hoeveel dames je wel niet aangekeken of aangesproken hebben/hebt...
Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:24 schreef nozem het volgende:
Ik denk toch dat het misschien wel natuurlijke selectie zou kunnen zijn. Maar ik ben geen bioloog. In de natuurwereld blijven sommige mannetjesdieren zonder wijfjes, hoe hard ze ook hun best doen. Dit is een soort remmingsmechanisme van de natuur om de overbevolking van de soort tegen te gaan en zover staan wij toch ook niet van de natuur af?
Misschien verschuil jij je daar wel gewoon achter.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Was opzich wel een leuk meisje, alleen niet het type waar ik op val.
Ze zei wel vrolijk "tot volgende week"
Misschien val ik altijd op de 'foute' types.
Dat zou mijn oorzaak van het probleem kunnen zijn.![]()
Afgezien van de dames zit ik hier perfect. Ik ga wel wat vaker eens buiten de stad hier kijken. Nijmegen en Eindhoven vind ik over het algemeen best wel oke. De discotheken hier in de buurt moet ik ook eens gaan checken.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:57 schreef Pheno het volgende:
Dames in nood, lol
Ik zou zeggen: als je denkt verkeerd te wonen, verhuis dan.
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuurquote:Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Evolutie gaat erom dat je het beter moet doen dan je soortgenoten en uiteindelij alleen de sterkste overblijft. Iemand die veel lef heeft maar daarna niet voor z'n kinderen kan zorgen gaat het ook niet trekken om het soort voort te laten bestaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:05 schreef HenryHill het volgende:
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.
Misschien is evolutie alleen geinteresseerd in lef
Dat is er dus wél. Helaas misschien, maar het heeft weinig zin om dat te ontkennen. Daarom kan de een kiezen uit een hele rits kandidaten terwijl sommigen er nooit 1 krijgen of genoegen moeten nemen met de leftovers, en daar moet je ook maar net zin in hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuur![]()
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:15 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.
Nou, looks en lef zijn volgens mij een killer combinatie (voor zowel mannen als vrouwen)... ik geloof niet dat er iemand met looks en lef hier zal posten dat 'ie al 20 jaar niemand heeft kunnen vinden... in het ergste geval zal die iemand vinden die net zo stom / weinig succes heeft.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.
Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:45 schreef Beach het volgende:
Tja lef heeft niet iedereen![]()
Ik heb ook maar een klein beetje lef![]()
ach ja, maandagavond was het wel even 'lucky'quote:Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.
En serieus, hoeveel mensen ken jij die meer dan genoeg lef hebben om op een meid af te stappen en een praatje te maken, en nog nooit een relatie / sex hebben gehad?
Waar denk je dat de uitdrukking "lets get lucky" vandaan komt? Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:
Gepraat met een leuk meisje.. zo zo..
Keep up the good work, de orgie is in zicht..
Wehhehehehequote:Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:
Gepraat met een leuk meisje.. zo zo..
Keep up the good work, de orgie is in zicht..
Daarom hebben we juist jou gevraagd om een bijdragequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef Salvad0R het volgende:
Ik snap dat het voor sommige mensen moeilijker is om contact te leggen dan voor anderen... maar Dan Nog. Shit. Wat een Kanslozentopic.
We hebben dat allemaal. Waarschijnlijk om dat het type waar je goed mee kunt smalltalken eigenlijk veel beter bij je past dan het type waar je helemaal voor uiterlijk gaat.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik best wel kan smalltalken, zolang ik verder niks met de dame in kwestie wil, als ik ook maar eningzins aangetrokken tot haar ben weet ik gewoon het gesprek niet fatsoenlijk aan de gang te houden.
Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Onderwerp uitdiepen? je moet juist andere dingen uitdiepen!![]()
Maar in ieder geval....ik ben het er over eens dat het om lef draait... en dat is aan te leren! kruip uit je schelp en probeer is wat, desnoods als geintje....ga niet bij de pakken neerzitten als je wordt afgewezen, want zoals de statistiek zegt (let's get lucky he): hoe meer je iets probeert, hoe groter de kans van slagen...
trouwens tip van een oude collega van me (die al 49 jaar oud is, nog steeds elke week een ander ligt te douwen): Ga niet boven je niveau zitten en ook niet te ver eronder...
je moet weten waar je grenzen liggen, wat wel en niet bereikbaar is, dat is ook heel belangrijk. Neuken (eigenlijk het in bed praten) is gewoon een sociale vaardigheid, als je goed sociaal bent, in de vorm van met iedereen een praatje kunnen maken over niks, dan red je het wel in deze maatschappij...kan je dat niet? dan moet je daar snel wat aan veranderen!
Waar ik tegenaan loop is de maatschappelijke tendens/mening dat vrouwen zich maar 'in bed laten praten', of erger: dat ze in bed te praten zijn. Hallo, vrouwen zijn geen dingen!! Plus het feit dat je zo het idee in stand houdt dat vrouwen zwakke niet op zichzelfstaande wezens zijn.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.
Dan moet je wel weten wat je niveau is.... Ik heb er iets op tegen om iemand in 'bed te praten'. Ik zie het als iets wat ze zelf wil en waar ik haar een bescheiden duwtje toegeef...
So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?quote:Als er DUIDELIJKER word gecommuniceerd en met een openere houding dan lijkt me dat het aantal 'misverstanden' erg gaat afnemen.
Ik geloof niet zo in clichématige 'natuurlijke' verschillen tussen mannen en vrouwen, ik denk dat het gewoon een gebied van onverkende emancipatie is. De consequenties van vrouwelijke emancipaties zijn gewoon nog niet helemaal doorgedrongen denk ik. Vrouwen zijn onvoldoende in staat of willende om ook de plichten van een emancipatoire houding te aanvaarden (al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen).quote:Op donderdag 23 september 2004 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?
En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Je moet geen spelletjes spelen inderdaad. Gewoon duidelijk zijn, heel simpel. Dat kan enorm veel misverstanden voorkomen.
Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....quote:Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...
Ik ben met je eens dat er een punt van duidelijkheid en zekerheid moet zijn...waar dat punt ligt is voor iedereen anders helaas. Het spel, het flirten, het plagen het rotzooien enzo is allemaal leuk...en idd, op een gegeven moment dient er zekerheid te zijn, maar ZEKER NIET vanaf het begin, dat is totaal niet leuk, enorm saai en niet "mysterieus" genoeg! beetje spanning moet er zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?
Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigensquote:Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?
Uit James Bond film:quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens![]()
Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef Beach het volgende:
Vandaag stond ik op de gang voor het lokaal te wachte, komt zij voorbijlopen, ik lach een beetje naar haar, keurt ze me geen blik waardig![]()
Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens![]()
Nozem, check je eigen username en trek je conclusies!
Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.![]()
Oh ja, Johan?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geluk dwing je af
Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.
Voor elke 10 keer op je bek staat 1 keer mazzel. Ach ik heb wel afgeleerd om teveel moeite in iemand te steken, dit soort dingen hoort gewoon vloeiend te gaan. Als het niet vloeiend gaat, laat het dan lekker hangen.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.
Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:
Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
en dan zo opvallend mogelijk...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopen...
ik heb 0,2 ervaring met versieren hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.
Edit: quotje erbij
naakt stappen...trek je zeker de aandacht!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb 0,2 ervaring met versieren hoor![]()
![]()
maar over dat opvallen, moet ik op mn handen gaan staan ofzo![]()
Ik 0, 0, maar ik heb dan wel weer een vriendin. Het is soms niet eerlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb 0,2 ervaring met versieren hoor![]()
![]()
maar over dat opvallen, moet ik op mn handen gaan staan ofzo![]()
dat hoi neuken heb ik serieus een keer geprobeerdquote:Op donderdag 23 september 2004 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik 0, 0, maar ik heb dan wel weer een vriendin. Het is soms niet eerlijk
Dat opvallen: met een "hoi, neuken " kom je al een heel eind(of is het daarom dat ik 0,0 ervaring heb met versieren?)
1 op de tien keer mazzel hebben was het toch hè?quote:Op donderdag 23 september 2004 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
probeer het nog een keer Beach
Inderdaad. Ik ga het strax eens proberenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 op de tien keer mazzel hebben was het toch hè?
nee doe ik nooit meerquote:Op donderdag 23 september 2004 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
probeer het nog een keer Beach
Ik heb ondertussen geleerd om gewoon m'n eigen ding te doen. Laat menen maar vreemd kijken als we het met z'n 2'en al leuk genoeg hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:28 schreef kless het volgende:
Wat er bij kan is dat " de >20 er wel wat scheef aan gekeken wordt als ie met de vroegen wat probeerd 16 met 23 enzo..
Naar mijn idee hoor je er van uit te gaan dat het allemaal toch hopeloos blijft, dat je niet een al te serieuze poging waagt. Pas op het moent dat ik denk dat het allemaal hopeloos is dan gaat het meestal wel lekker. Het kan me dan tochy niet meer bommen.quote:En je behoeftes qua intimiteit enzo zijn anders op den duur. " oefenen en voor de lol " zit er niet bij . het is eerder serieuze poging... en dat wil niet omdat je geen idee hebt hoe het nou eigenlijk moet.omdat je "vroeger"nooit hebt geoeffend. omdat je .... anders bent, nerd bent, gepest werd, enz enz enz.
Eerst een vriendin, en nu ook nog de staatsloterij willen? Jij wilt ook wel het onderste uit de kan he?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:18 schreef Pheno het volgende:
Vertel me dan eens hoe ik de staatsloterij kan winnen
eerst staatsloterij binnen halen. ( want die gaat niet meer bij je weg ) en geeft volgends mij ook iets meer kans op de "markt"quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Eerst een vriendin, en nu ook nog de staatsloterij willen? Jij wilt ook wel het onderste uit de kan he?
![]()
Vooral blijven wachten tot zij actie onderneemt.. lekker pro actief bezigquote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef Oksel het volgende:
Je moet niet op vrouwen afstappen, je moet zo interessant zijn, dat ze op JOU afstappen! Zorg dat je iets interessants, iets hard-to-get's, iets stoers, iets liefs, IETS over je heen hebt, uitstraalt, wat vrouwen aan jou interessant kunnen vinden.
Oogcontact.. ook een leuk spelletje. Weet ZO te kijken dat vrouwen het onbewust doorhebben dat je hun leuk vind.
Nou om eerlijk te zijn heb ik gisterenavond iets meegemaakt wat daar op leek. Een meisje sprak ineens mij aan. Maar niet zomaar ineens. want ik was met oogcontact begonnen. Het is mogelijk om als man het eerste contact dmv uitstraling, houding en oogcontact te forceren (niet te negatief nemen dat woord).quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Vooral blijven wachten tot zij actie onderneemt.. lekker pro actief bezig
Waarmee heb je gedreigd?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn heb ik gisterenavond iets meegemaakt wat daar op leek. Een meisje sprak ineens mij aan. Maar niet zomaar ineens. want ik was met oogcontact begonnen. Het is mogelijk om als man het eerste contact dmv uitstraling, houding en oogcontact te forceren (niet te negatief nemen dat woord).
Dit vergt ook activiteit natuurlijk. Maar het is mogelijk.
slechte sexquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarmee heb je gedreigd?
De een is de ander niet. Eerste tip die je hoort is altijd: wees jezelf. Dat doen de meesten hier ook. En als je niet van uitgaan houdt bv, dan heb je aan de tips niks. Zoals je weet (jaja, je ergert je eraan dat ik het zeg), ik kan niet dansen, mij zul je dus niet snel op de dansvloer zien staan. Daarmee ben ik mezelf, ik zou ook geen vriendin moeten hebben die van dansen houdt. Uiteindelijk botst dat. Zij wilt uit naar een danstent, baalt van mij en ik wil niet naar een danstent en baal van haarquote:Veelal zitten ze gevangen in hun eigen wereld van generalisaties, doemdenken en zelfbeklag
dat kan een "newbie" gewoon niet. Geen ervaring, weet je nog? Ik zou niet weten wat een vrouw stoer vind, of hoe ik me stoer zou moeten gedragen. Dat ben ik niet, dat zou gespeeld zijn. En dat straal je dan ook uit, want ik zou me niet zeker voelen terwijl ik dat zou doen.quote:Je moet niet op vrouwen afstappen, je moet zo interessant zijn, dat ze op JOU afstappen! Zorg dat je iets interessants, iets hard-to-get's, iets stoers, iets liefs, IETS over je heen hebt, uitstraalt, wat vrouwen aan jou interessant kunnen vinden.
Oogcontact.. ook een leuk spelletje. Weet ZO te kijken dat vrouwen het onbewust doorhebben dat je hun leuk vind.
Ze was aan het sms-en dat ze gestalked werd door een engerd, heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Dus zal het wel te wijten zijn aan diegene die ze aan het sms-en was en dat zie die zocht op het perron)
Jezelf zijn is correct inderdaad. Maar als dat "jezelf" niet zo'n aantrekkelijke saaie persoonlijkheid is dan zal er wat moeten veranderen. En dat kan. En niemand kan je daarna nog beschuldigen an niet jezelf zijn want je bent nog steeds jezelf al is het anders dan eerst. Het jezelf zijn is ook een makkelijke dooddoener om je achter te verschansen. En dit zorgt ervoor dat er niks wordt ondernomen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De een is de ander niet. Eerste tip die je hoort is altijd: wees jezelf. Dat doen de meesten hier ook. En als je niet van uitgaan houdt bv, dan heb je aan de tips niks. Zoals je weet (jaja, je ergert je eraan dat ik het zeg), ik kan niet dansen, mij zul je dus niet snel op de dansvloer zien staan. Daarmee ben ik mezelf, ik zou ook geen vriendin moeten hebben die van dansen houdt. Uiteindelijk botst dat. Zij wilt uit naar een danstent, baalt van mij en ik wil niet naar een danstent en baal van haar
Tips als:
[..]
dat kan een "newbie" gewoon niet. Geen ervaring, weet je nog? Ik zou niet weten wat een vrouw stoer vind, of hoe ik me stoer zou moeten gedragen. Dat ben ik niet, dat zou gespeeld zijn. En dat straal je dan ook uit, want ik zou me niet zeker voelen terwijl ik dat zou doen.
De tip: wees jezelf werkt 100%, dat heb ik ook gedaan. En ja, na een half jaar gaat het nog steeds supergoed. Een halfjaar waarin ik mezelf kan zijn. En zij ook, natuurlijk. Ik heb een ellenlang geduld moeten hebben, maar het is het allemaal waard geweest. Kwestie van de juiste persoon ontmoeten. Dat duurde alleen wat lang.
Oefenen voor de spiegel wil wel helpen. En denk aan als jje successen in je leven (school gehaald, aangenomen voor baan etc.)quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:24 schreef laidback het volgende:
zelfvertrouwen uitstralen helpt ook veel, geen id hoe je dat doet maar werkt bij mij anders wel goed genoeg...
als je dan met meisje aant praten ben, doe het dan niet om haar te versieren, wordt je alleen maar zenuwachtig van... gewoon praten hoe je normaal ook doet, maak een grapje, kijk haar aan tijdens het praten enz... zorg dat je zeker bent van jezelf.
"Amen"... jezelf zijn is 'overrated', 99% weet niet eens wie hij/zij zelf is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:02 schreef Hexagon het volgende:
Verhaal
+
Dat heeft allemaal niets met het niet jezelf zijn te maken. Want je verbreed je horizon waardoor "jezelf" gewoon met je mee verandert. En dat is voor sommigen die hier posten heel hard nodig.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze was aan het sms-en dat ze gestalked werd door een engerd, heb ik ook altijd.
Nog maar een Chris Rock quote dan:quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:19 schreef Robert_nl het volgende:
[..]
"Amen"... jezelf zijn is 'overrated', 99% weet niet eens wie hij/zij zelf is.
Precies dat wereldje van Doemdenken, Generalisaties en Zelfbeklag.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:22 schreef HenryHill het volgende:
En bovendien is "ik wil me niet anders voordoen dan dat ik ben" ongeveer het makkelijkste excuus om maar helemaal niets te hoeven veranderen en in hetzelfde kleine cirkeltje te blijven dralen...
maar dat is lekker makkelijk !quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies dat wereldje van Doemdenken, Generalisaties en Zelfbeklag.
Om hier nog wat dieper op in te gaan als gisteren.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:24 schreef laidback het volgende:
zelfvertrouwen uitstralen helpt ook veel, geen id hoe je dat doet maar werkt bij mij anders wel goed genoeg...
als je dan met meisje aant praten ben, doe het dan niet om haar te versieren, wordt je alleen maar zenuwachtig van... gewoon praten hoe je normaal ook doet, maak een grapje, kijk haar aan tijdens het praten enz... zorg dat je zeker bent van jezelf.
Dat is zo. Helaas zal dat anders moeten als je de situatie wilt veranderen. Je kunt lekker makkelijk in je situatie blijven of wat moeilijker de zaak gaan verbeteren. Het is soms kiezen of delen in het leven.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar dat is lekker makkelijk !
en positief zelfbeeld hebben is haske moeilijk !
daar ben ik nog hard over na aan het denken ... ik neig nogsteeds naar neuh !quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
als je de situatie wilt veranderen
Dat heb ik ook lange tijd gedacht. Totdat ik de oorzaak inzag van het negatieve zelfbeeld: mijn eigen interpretatie van de wereld om me heen. Toen ik het zat werd om me de hele tijd maar rot te voelen, en te verdrinken in zelfbeklag omdat ik maar alleen was, heb ik de knop weten om te zetten. De kunst is om niet alleen je negatieve punten te zien, maar vooral je positieve. Ik merkte van mezelf dat ik vooral bedacht wat ik NIET te bieden had, terwijl je uit moet gaan van wat je WEL te bieden hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar dat is lekker makkelijk !
en positief zelfbeeld hebben is haske moeilijk !
Nou, voorlopig hoef je je nog niet druk te maken dat iemand je aanziet voor positief hoor...quote:Op zondag 26 september 2004 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja maar ik zit me nu sterk af te vragen of mij positief opstellen niet mezelf verloochenen is. Ik ben namelijk negatief ingesteld.
Stel (met de nadruk op stel) dat ik een vriendin krijg door mij positief op te stellen en ik blijk een negatieve klootzak (dat heb je er zo niet uit) dan schiet je er dus nog niks mee op !
Zie, dat bedoel ik dusquote:Op zondag 26 september 2004 23:56 schreef Bosbeetle het volgende:
haha diepgang schmiepgang !
quote:Op zondag 26 september 2004 23:54 schreef HenryHill het volgende:
mega-positievelingen
hoezo als iemand negatief is hoeft hij nog geen diepgang te hebben ? Dat is een soort vreemde redenering !quote:Op zondag 26 september 2004 23:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik dus
Volgende week vrijdag?quote:Op maandag 27 september 2004 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:maar ik ga weer een weekje zwelgen in zelfmedelij ... tot vrijdag
Er moet meer geneukt worden, dat is het probleem. Het op gezette tijden beleven van de coitus is onevenredig verdeeld over de mannelijke bevolking, en dat is blijkbaar reden genoeg om er nog voor het einde van het jaar deel 100 mee af te sluiten.quote:Op maandag 27 september 2004 00:54 schreef dr.dunno het volgende:
maar om even te reageren op de topictitel, wat is nu precies het probleem?
gezien het enorm hoge en stijgende aantal soa's bij jongeren en sletterig gedrag onder de breezer-generatie van tegenwoordig (zet maar eens TMF aan, mocht je durven), heb ik er niets op tegen dat er juist minder geneukt moet worden hoor... en zeker niet alleen maar omdat men in de 20-iger jaren looptquote:Op maandag 27 september 2004 00:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden, dat is het probleem. Het op gezette tijden beleven van de coitus is onevenredig verdeeld over de mannelijke bevolking, en dat is blijkbaar reden genoeg om er nog voor het einde van het jaar deel 100 mee af te sluiten.
BHFH is nog steeds niet voorzien gok ikquote:Op maandag 27 september 2004 01:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wauw! Deel 9 alweer! Kunnen jullie misschien een lijstje posten met degenen die ondertussen geen maagd meer is en/of een vriendin heeft?
BHFH zegt me niks, ik ben meer benieuwd naar Schtoppel met al die cursussen die hij gevolgd heeft om vrouwen te versierenquote:Op maandag 27 september 2004 01:58 schreef dr.dunno het volgende:
BHFH is nog steeds niet voorzien gok ik
Tja sommigen willen gewoon niet luisteren. Een lichtpuntje bij Bosbeetje is dat hij gelukkig nog om zichzelf kan lachen.quote:Op zondag 26 september 2004 23:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik dus
Enkele van de mensen in dit topic blijven als ze zo doorgaan nog wel een hele tijd alleenquote:Op maandag 27 september 2004 00:54 schreef dr.dunno het volgende:
maar om even te reageren op de topictitel, wat is nu precies het probleem?
Zeker, ik heb altijd al eens een minderjarig jongetje willen neuken..quote:Op maandag 27 september 2004 18:10 schreef Tranceptor het volgende:
Misschien een idee om eens een groepreis met zn allen naar Thailand te maken ?
quote:Op maandag 27 september 2004 01:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wauw! Deel 9 alweer! Kunnen jullie misschien een lijstje posten met degenen die ondertussen geen maagd meer is en/of een vriendin heeft?
ik gok succesrate 0%quote:Op maandag 27 september 2004 01:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De eerstvolgende die dit tegen me zegt kom ik met een honkbalknuppel aftuigenquote:Op maandag 27 september 2004 01:34 schreef Nieoow het volgende:
Gewoon wachten tot je er zelf klaar voor bent en het ook wilt. Niets aan laten praten dus.
Yo man, Mick hier! Eigenlijk voel ik me wel een ontzettende sukkel. Een cursus MasterFlirt, een cursus MasterNet, 2 e-books en 12 uur DVD-materiaal en nog ben ik niet in staat meer dates te krijgen. Ik weet echt niet waar het aan ligt, ik krijg er geen vinger achter.quote:Op maandag 27 september 2004 02:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
BHFH zegt me niks, ik ben meer benieuwd naar Schtoppel met al die cursussen die hij gevolgd heeft om vrouwen te versieren![]()
Hier volgt het lijstje:quote:Op maandag 27 september 2004 01:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Begin eens met al die troep de deur uit te gooien!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Yo man, Mick hier! Eigenlijk voel ik me wel een ontzettende sukkel. Een cursus MasterFlirt, een cursus MasterNet, 2 e-books en 12 uur DVD-materiaal en nog ben ik niet in staat meer dates te krijgen. Ik weet echt niet waar het aan ligt, ik krijg er geen vinger achter.
JIJ moet eens leren dingen aan te nemen op dat gebied, stronteigenwijze rotbok die je bent!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Begin eens met al die troep de deur uit te gooien!
Waarom zou ik dingen aannemen die toch niet werken. En wat er wel van werkt weet ik al, ik pas het alleen niet toe.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
JIJ moet eens leren dingen aan te nemen op dat gebied, stronteigenwijze rotbok die je bent!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen aannemen die toch niet werken. En wat er wel van werkt weet ik al, ik pas het alleen niet toe.
Doe's toepassenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen aannemen die toch niet werken. En wat er wel van werkt weet ik al, ik pas het alleen niet toe.
Mijn probleem is heel eenvoudig dat ik te weinig nieuwe mensen ontmoet en dus ook te weinig kandidaten voor een relatie. Ik vis al veel te lang in dezelfde vijver en dat moet ik veranderen. Dan moet het goedkomen, want rationeel gezien is er verder niet veel mis met mij.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Doe's toepassen
Klopt, ik was nog voor deze topicreeks startte van het probleem afquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier volgt het lijstje:
Dan doe je het dus niet goed, geslaagd voor de theorie, gezakt op het practicumquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onzin, alles wat in de boeken staat is gebaseerd op de praktijk. Men heeft gewoon gekeken wat het nu precies is wat extreem goede versierders doen en dat in kaart gebracht.
Maar die extreem goede versierders kunnen uit zichzelf versieren en hebben er dus niet voor geleerd. Als jij het aan de hand van die cursusjes gaat doen, komt dat dus over als acteren. En dat hebben vrouwen/meisjes door hoor! Ik ben er namelijk zelf eentjequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Onzin, alles wat in de boeken staat is gebaseerd op de praktijk. Men heeft gewoon gekeken wat het nu precies is wat extreem goede versierders doen en dat in kaart gebracht.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daar kan ik bevestigend noch ontkennend op reageren...
Die worden ermee geboren wou je zeggen? Een soort van versier-gen ofzo? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar die extreem goede versierders kunnen uit zichzelf versieren en hebben er dus niet voor geleerd.
quote:Als jij het aan de hand van die cursusjes gaat doen, komt dat dus over als acteren. En dat hebben vrouwen/meisjes door hoor! Ik ben er namelijk zelf eentje.
Paranoïdequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik was even bang dat je een andere versie van die foto gevonden had en ik wil hier niet herkend worden dus meteen maar weer weggehaald ha ha!
Omdat je niet alles met boeken en rollenspellen kunt leren..quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Inderdaad, dat bedoelde ik ook. Ik vind deze topicserie maar een beetje triest worden. Níet omdat jullie nog maagd zijn en/of geen relatie hebben, maar om de manier hoe jullie daarmee omgaan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:02 schreef Frenkie het volgende:
Omdat je niet alles met boeken en rollenspellen kunt leren..
Door je dingen aan te leren, worden ze van jezelf en acteer je niet meer, maar doe je. Met sporten leer je jezelf reflexen aan, zodat je er niet meer over na te denken, zelfde met dit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar die extreem goede versierders kunnen uit zichzelf versieren en hebben er dus niet voor geleerd. Als jij het aan de hand van die cursusjes gaat doen, komt dat dus over als acteren. En dat hebben vrouwen/meisjes door hoor! Ik ben er namelijk zelf eentje.
Dat is niet waar, de één heeft daar van nature meer aanleg voor dan de ander, net zoals de één intelligenter is dan de ander.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:24 schreef Robert_nl het volgende:
want mensen worden niet met sociale vaardigheden geboren, ALLES WORD JE AANGELEERD!.
Zo'n cursus geeft je handvaten om eraan te werken en het versieren vanuit jezelf te laten komen. Je kan het niet leren dankzij een cursus, je kan het wel worden door er aan te werken. Voor m'n werk ga ik ook pas een cursus ga ik ook pas een cursus volgen als ik me met het onderwerp bezig hou. Voor de rest moet je er keihard aan werken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar die extreem goede versierders kunnen uit zichzelf versieren en hebben er dus niet voor geleerd. Als jij het aan de hand van die cursusjes gaat doen, komt dat dus over als acteren. En dat hebben vrouwen/meisjes door hoor! Ik ben er namelijk zelf eentje.
hier geef ik je (gedeeltelijk) gelijk in, sommige zijn nou eenmaal ongevoeliger dan anderen. Maar vele sociale vaardigheden worden door je omgeving aangeleerd. Mensen kunnen een hoger potentieel hebben dan anderen (betere omgeving, opvoeding etc..), MAAR door oefening KAN je heeeeeeel ver komen.... en dat 'oefenen' is voor vele al taboe.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, de één heeft daar van nature meer aanleg voor dan de ander, net zoals de één intelligenter is dan de ander.
Natuurlijk kun je bepaalde basisvaardigheden aanleren, maar een ster zul je nooit worden. Net zomin als iemand met een IQ van 90 een universitaire opleiding kan voltooien.
He he, eindelijk iemand die het snapt. Inderdaad, als iedere keer (17 jaar wel te verstaan) het succes blijft ontbreken lukt het gewoon niet echt meer om positief te blijven. Dus diegenen die steeds zitten te zeiken dat ik negatief zit te doen moeten dit !@^%&$ eens tot zich door laten dringen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:24 schreef Robert_nl het volgende:
[..]
Het enige wat eraan ontbreekt is een succesje, waardoor het zelfvertrouwen tot grote hoogte gaat komen!
Jij begrijpt het. De ene heeft het mischien meer van nature. Maar dat betekent dat de andere gewoon wat meer moet oefenen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef Robert_nl het volgende:
[..]
hier geef ik je (gedeeltelijk) gelijk in, sommige zijn nou eenmaal ongevoeliger dan anderen. Maar vele sociale vaardigheden worden door je omgeving aangeleerd. Mensen kunnen een hoger potentieel hebben dan anderen (betere omgeving, opvoeding etc..), MAAR door oefening KAN je heeeeeeel ver komen.... en dat 'oefenen' is voor vele al taboe.
ff een voorbeeld. In een bepaalde sport word ik totaal ingemaakt door een vriend, MAAR ik weet dat als ik er net zoveel tijd zou ingestoken hebben als hij, ik hem alle hoeken van de zaal zou kunnen laten zien, omdat ik nou eenmaal meer talent/potentieel in 'sporten' heb. (Voordat hij begon hebben we weleens gespeelt en versloeg ik hem makkelijk).
meneer plato, 'niemand' (onder voorbehoud) wil hier een STER in versieren worden, voor vele is 10% van die STER al genoeg.....![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Misschien moeten jullie een keertje met iemand op stap die wél goed kan versieren en dan kijken hoe die dat doet?
Je bent dan ook een vrouw.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik versier zelf ook nooit, als ik uitga praat ik nooit met andere mensen met het doel ze te versieren.
Ik schreef dus ook, dat als ik merk dat iemand (een man bijvoorbeeld) mij letterlijk probeert te versieren dat ik dan meteen afknap. Dus mannen moeten óók niet versierenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:16 schreef Sovereign het volgende:
Je bent dan ook een vrouw.Misschien was het je nog niet opgevallen, maar meestal zijn het de mannen die de versierpoging ondernemen.
![]()
Klopt, maar dat is niet de uitdaging, het gaat erom dat je overal en altijd in staat moet zijn om...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
het zal vast al vaak vermeld zijn in vorige topics hierover, maar met bier op gaat t veel makkelijker
Ff niet lullen aub, het gaat hier om voortplanten, zorgen dat je genen blijven voortbestaan, de afgelopen miljoen jaar is er behoorlijk wat werk verzet om tot jou te komen en dat kan niet voor niets zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
maarja het is hier ook een beetje een probleem maken van geen probleem.
Het 'ergste' wat zou kunnen gebeuren is alleen overblijven en dat is nog niet eens erg. M.a.w. zo groot is het 'probleem' niet ... sterker nog het is niet eens een probleem !
Als het je de afgelopen 17 jaar niet is gelukt, dan lukt het met een reframe van 10 minuten ook niet. Misschien moet je het komende jaar is 20 "approaches" per week gaan doen. Neem ff een vriend mee die op jou let en tips kan geven. Ga ook is naar een club waar een hoop versieders en probeer te kopieeren wat ze doen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als het me zou lukken te reframen naar die instelling zou mijn probleem totaal opgelost zijn![]()
oh kinderen hoef ik al helemaal niet !!!! Mijn genen hoeven niet verspreid te worden ... (das evolutie hè de sterken planten zich voort de zwakke laten het afweten )quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:26 schreef Donkeykong het volgende:
Ff niet lullen aub, het gaat hier om voortplanten, zorgen dat je genen blijven voortbestaan, de afgelopen miljoen jaar is er behoorlijk wat werk verzet om tot jou te komen en dat kan niet voor niets zijn.
Het ging niet specifiek om jou, maar om je bewering dat alleen overblijven niet zo erg is.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh kinderen hoef ik al helemaal niet !!!! Mijn genen hoeven niet verspreid te worden ... (das evolutie hè de sterken planten zich voort de zwakke laten het afweten )
het grote probleem ik moet wat serieuzer doen op serieuze momenten en wat minder serieus op minder serieuze momenten maar ik denk dat velen dat hier hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:50 schreef Donkeykong het volgende:
ff serieus,
Ik hoop maar niet dat er iemand hier in een gehucht woont, dan kom je redelijk gefrustreerd over in het roddelcircuit na een paar wekenquote:2x per week uit, 10 pogingen op een avond, doordeweeks in de bibliotheek/supermarkt/boekhandel, 3 pogingen is toch alweer 35 pogingen per week.
Alsof versieren te vergelijken is met iets als boekhouden of zo wat je even met een bijspijkercursusje leert.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Die worden ermee geboren wou je zeggen? Een soort van versier-gen ofzo? Lijkt me niet.
Imho is versieren een vaardigheid die je kunt leren, net zoals andere sociale vaardigheden, tennissen of whatever. De een heeft er in het begin al wat meer feeling voor, de ander heeft een zetje in de rug nodig.
juist ... ik heb verder niks te melden trouwens !quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alsof versieren te vergelijken is met iets als boekhouden of zo wat je even met een bijspijkercursusje leert.
Ik geloof zowiezo dat mensen hier nog even vergeten dat sommige mensen ook wat beter in de markt liggen. sommigen meer zelfvertrouwen hebben, sommigen gewoon meer te melden hebben etc.
Vrouwen werken meer op gevoel en de illusie van jodipodi dat alles gewoon vanzelf gaat. Dat zal bij haar ook echt kloppen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:16 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vrouw.Misschien was het je nog niet opgevallen, maar meestal zijn het de mannen die de versierpoging ondernemen.
![]()
"hallo hoe heet je"quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef nozem het volgende:
Ik ga denk ik toch een keer echt een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Ik heb dat werkelijk nog nooit gedaan. Wie weet schept het nieuwe inzichten.
Ik ga persoonlijk niet snel met de mindset 'en vanavond ga ik scoren' richting de kroeg. Ik probeer gewoon een toffe avond te hebben met mijn vrienden. Als ik een rondje loop door de kroeg of richting bar/wc ga, en ik zie een leuke meid die naar me kijkt, probeer ik het oogcontact lang genoeg vast te houden totdat ik bij haar ben en ik haar aan kan spreken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef nozem het volgende:
Ik ga denk ik toch een keer echt een vrouw proberen te versieren in de kroeg. Ik heb dat werkelijk nog nooit gedaan. Wie weet schept het nieuwe inzichten.
De keren dat er tijdens het uitgaan iets gebeurde, gebeurde het gewoon. Meestal had ik aardig wat gedronken en wist ik niet beter of we stonden op een gegeven moment gewoon te zoenen. Er zal vast wel een gesprekje aan vooraf zijn gegaan, maar het is bij mij dan puur een kwestie van gewoon zoenen en kijken of ze terugzoent. Eigenlijk is dat nog nooit echt genant afgelopen, en tja, na veel drank verdwijnt elk schaamtegevoel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:55 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk niet snel met de mindset 'en vanavond ga ik scoren' richting de kroeg. Ik probeer gewoon een toffe avond te hebben met mijn vrienden. Als ik een rondje loop door de kroeg of richting bar/wc ga, en ik zie een leuke meid die naar me kijkt, probeer ik het oogcontact lang genoeg vast te houden totdat ik bij haar ben en ik haar aan kan spreken.
Nogmaals, niet per se om te scoren, maar gewoon om een beetje te rotzooien en te kijken hoe ze reageren op bepaalde opmerkingen. En als je merkt dat je te weinig of oninteressante respons krijgt zeg je "maar ik wou eigenlijk even bij de bar" / "...maar ik loop onderhand blauw aan, ik moet echt ff naar de wc", en dan peer je 'm.
En idd, met bier op gaat het vaak een stuk... eh.. spontaner![]()
De kunst is dus om zover te komen, dat het niet opvalt dat je iemand aan het versieren bent, maar dat het allemaal zo "natuurlijk" gaat en dat je die persoon erg interessant en "anders" vindt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar goed, ik heb dit in een eerder topic van deze reeks ook al gemeld. Ik hou er helemaal niet van als ik merk dat iemand mij letterlijk loopt te versieren. Ik versier zelf ook nooit, als ik uitga praat ik nooit met andere mensen met het doel ze te versieren. Als er toevallig iemand bij me in de buurt staat, kan het gewoon zo zijn dat je toevallig met elkaar gaat praten. Als het erg goed bevalt wissel je eventueel telefoonnummers uit of je gaat nog even afteren bij elkaar en als het héél erg goed bevalt spreek je ook nog buiten het uitgaan om met elkaar af. Zoals ik het hier beschrijf komt het wel heel truttig over (vind ik), maar die dingen gaan gewoon vanzélf! Zónder versieren dus.
Mensen..... dit zijn allemaal aan te leren dingen. Zelfvertrouwen krijg je door oefening! Ik heb de lelijkste gozers vrouwen zien versieren, dat hou je niet voormogelijk.... en tuurlijk hebben sommige meer te melden dan de anderen, maar misschien komt dat omdat ze een interessanter leven leiden..en dat is weer zoiets wat mensen zelf in de hand hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:27 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Alsof versieren te vergelijken is met iets als boekhouden of zo wat je even met een bijspijkercursusje leert.
Ik geloof zowiezo dat mensen hier nog even vergeten dat sommige mensen ook wat beter in de markt liggen. sommigen meer zelfvertrouwen hebben, sommigen gewoon meer te melden hebben etc.
Amen to thatquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:10 schreef Robert_nl het volgende:
De mens is 'zo ver' gekomen, omdat zij zich kon aanpassen.... niet omdat zij tegen zichzelf zei "het komt wel goed".....
het is eerder dat de mens zijn omgeving heeft aangepast en niet dat de omgeving de mens heeft aangepast.quote:De mens is 'zo ver' gekomen, omdat zij zich kon aanpassen.... niet omdat zij tegen zichzelf zei "het komt wel goed".....
Dan blijf je toch lekker in sprookjes geloven. Ga dat tegen een bouwvakker zeggen die met moeite zijn lbo diploma heeft gehaald dat als hij maar wat moeite doet hij wel advocaat kan worden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:19 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Amen to that![]()
Ik weiger persoonlijk ook te geloven dat je met een gezond stel hersenen niet tenminste tot een gemiddeld niveau kan komen, met welke sport / vakgebied / vaardigheid dan ook, als je er genoeg moeite in stopt, en bereid bent om op je bek te gaan...
Eens. Het is leuk om te dromen, maar niet iedereen heeft dezelfde mogelijkheden. De ene mens is beperkter dan de andere.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:25 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in sprookjes geloven. Ga dat tegen een bouwvakker zeggen die met moeite zijn lbo diploma heeft gehaald dat als hij maar wat moeite doet hij wel advocaat kan worden.
Feitelijk is het ook gewoon respectloos om zo te denken. Alsof je tegen een blinde zegt, als je maar heel goed je best doet ga je vanzelf weer zien.
Ik vind 'advocaat worden' niet een teken van gemiddelde vaardigheid om te kunnen leren. Maar idd, niet iedereen heeft dezelfde vaardigheden. Daarom zeg ik ook, als je er genoeg moeite in wilt steken moet je een gemiddeld niveau kunnen halen, geen topniveau. En de een zal daar nagenoeg geen moeite voor hoeven doen, de ander zal zich uit de naad moeten werken. Maar ik geloof niet dat je niet kunt groeien; dat je na een jaar ergens ontzettend veel energie gestoken te hebben, je nog net zo ver zult zijn als toen je begon.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:25 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in sprookjes geloven. Ga dat tegen een bouwvakker zeggen die met moeite zijn lbo diploma heeft gehaald dat als hij maar wat moeite doet hij wel advocaat kan worden.
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik mensen afreken op hun prestaties?quote:Feitelijk is het ook gewoon respectloos om zo te denken. Alsof je tegen een blinde zegt, als je maar heel goed je best doet ga je vanzelf weer zien.
Dat zou ik gezien het onderwerp van dit topic ook wel heel erg waardeloos vinden.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:27 schreef HenryHill het volgende:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik mensen afreken op hun prestaties?
wie zegt dat we niet met autisten te doen hebbenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:21 schreef Robert_nl het volgende:
We hebben het hier niet over zware authisten die sociaal moeten doen
Godver ik wil ook eens in een enquete vermeld zijn en niet altijd de uitzondering zijn....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
tijd voor een enquete wie van 21 nog maagd jongens/meiden(?) hier heeft ook nog nooit getongzoent ?
ik nog niet iig
tijd voor een enquete wie is er lid van de DnB addicts crew ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Godver ik wil ook eens in een enquete vermeld zijn en niet altijd de uitzondering zijn....
ik ben geen 21quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
tijd voor een enquete wie van 21 nog maagd jongens/meiden(?) hier heeft ook nog nooit getongzoent ?
ik nog niet iig
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben geen 21
Cool down cafe,succes maestroquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:04 schreef someone324 het volgende:
Ja ja ja, en nu komen er vast van die moraalridders zeuren, jammer dan. Ik zoek het eerst bij breezah en dan gaan we de lat hoger leggen. en bovendien die breezah chicks zitten lekkere bij![]()
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben geen 21
Wie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Xelzix vink leuker dan
wat een toeval, ik ook al nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zie link in fotoboek Cherrylipsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie?
Beter laat dan nooit toch? Maar de vrees van velen hier is dat nooit dichter bij is als laat. Kun je misschien nog iets meegeven aan de mensen hier? Misschien wat tips of uitleg hoe het zover kwam toen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef Kajel het volgende:
Vind CherryLips ook niet mis anders. Goede muzieksmaak en schrijvers-smaak en leuk koppie. Maar wat ik niet helemaal meegekregen heb: Is CherryLips 21, geen relatie en nog maagd?
Anyways, ik ben geen 21 meer, maar 23. Heb wel vrij laat alles "gedaan" zeg maar. Op mijn 20ste pas voor het eerst gezoend. Eerste relatie begon rond mijn 21ste verjaardag. En ontmaagd toen ik al 21 was duszsz....
Hmmmz moeilijk... Ik voelde me vóór mijn eerste zoen net zo als velen hier. Vooral onzeker, heb ik trouwens nog steeds wel last van. Maar sinds ik alles heb "meegemaakt" in dat aspect van mijn leven - het klinkt stom, I know - kan ik me niet meer zo heel goed voorstellen waar ik me druk om maakte. Ben nu alweer bijna een jaar vrijgezel na die eerste relatie die anderhalf jaar duurde. En heb me sinds ik het uitmaakte (ik was degene die het beeindigde dus dat was iig beter voor mijn onzekerheid dan andersom) geen moment zo gevoeld als vóór die relatie. Dus bang dat het niet meer zou komen. Als je eenmaal voorbij het magische punt bent geweest, zijn veel angsten opeens weg. En dat is heel fijn. Ik heb morgen een date waar een grote kans bestaat op méér, maar ook daarover maak ik me niet druk. Het komt wel weer. Misschien dus morgen, misschien niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit toch? Maar de vrees van velen hier is dat nooit dichter bij is als laat. Kun je misschien nog iets meegeven aan de mensen hier? Misschien wat tips of uitleg hoe het zover kwam toen?
dus volgens jouw heeft iedereen een talentquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:27 schreef Kajel het volgende:
geloof ik niet
Dude...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Godver ik wil ook eens in een enquete vermeld zijn en niet altijd de uitzondering zijn....
ja is het daar easy, ervaring mee..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Cool down cafe,succes maestro
Precies, maar dat is voor buitenstaanders om het zo maar eens te noemen niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef pukkiepuk het volgende:
en wat M_Schtoppel een paar paginas terug zei is heel belangrijk: tot een jaartje geleden zoiets kon ik mezelf ondanks alle frustraties die ik had opgebouwd steeds weer opbeuren en superhappy doen met uitgaan enzo
maar als er na 10 jaar NOOIT enkel teken is geweest van een meisje dat je leuk gevonden wordt door iemand dan lukt het op een gegeven moment gewoon niet meer positief te blijven
* Bosbeetle zingt "dat komt alleen maar voor in dallas whoohoo zo iets gebeurt niet echt"quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef pukkiepuk het volgende:
ZIE de film Punch Drunk Love,
dan vond iemand je iig nog leuk toen je 11 wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef pukkiepuk het volgende:
maar als er na 10 jaar NOOIT enkel teken is geweest van een meisje dat je leuk gevonden wordt
ja, in tegenstelling tot mijn vorige negatieve post wil ik wel kwijt dat ik me momenteel (de laatste maanden) toch weer heel goed voel opzichquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, maar dat is voor buitenstaanders om het zo maar eens te noemen niet te begrijpen.
En desalniettemin kijk ik er de laatste week weer wat psoitiever tegenaan, maar dat gaat ongetwijfeld vroeg of laat weer omslaan in een negatief kutgevoel. Tenzij... Ach laat maar![]()
heb je m gezien? niet dat de film zo geweldig is, maar hoe je hem ziet veranderen, vind ik toch realistisch hoor.....dat is gewoon wat een egoboost met een mens kan doen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* pukkiepuk zingt "dat komt alleen maar voor in dallas whoohoo zo iets gebeurt niet echt"
inderdaad, omdat ik toen nog een vrolijke spontane jongen wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan vond iemand je iig nog leuk toen je 11 was!
Daarom is het van de heren van MasterFlirt ook DOM GELUL om te zeggen, eerst geloven en dan zien! Nee heren, zo werkt het helaas niet. Een geloof is namelijk gebaseerd op een bepaalde overtuiging. Ik KAN NIET denken, ik geloof dat ik succes met vrouwen heb en dan gebeurt het ook. Hetwerkt in de praktijk andersom, je moet eerst SUCCES hebben en dan geloof je dat het echt kan en stijgt je zelfvertrouwen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, maar dat is voor buitenstaanders om het zo maar eens te noemen niet te begrijpen.
En desalniettemin kijk ik er de laatste week weer wat psoitiever tegenaan, maar dat gaat ongetwijfeld vroeg of laat weer omslaan in een negatief kutgevoel. Tenzij... Ach laat maar![]()
Precies, de reden dat ik me beter voel is dat ik het druk heb en dat is een bewuste keuze.Ik wil zo min mogelijk eraan denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:41 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
ja, in tegenstelling tot mijn vorige negatieve post wil ik wel kwijt dat ik me momenteel (de laatste maanden) toch weer heel goed voel opzich
maar dat komt meer omdat ik weer bezig ben met vanalles en nogwat, en voorheen ik maanden heb thuisgezeten, wat dus ECHT een hel is voor mijn onrustige hersenen, laat ik dus ook niet meer gebeuren
Je zou er zo verliefd op worden. Opvallend inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef Kajel het volgende:
Vind CherryLips ook niet mis anders. Goede muzieksmaak en schrijvers-smaak en leuk koppie. Maar wat ik niet helemaal meegekregen heb: Is CherryLips 21, geen relatie en nog maagd?
je moet gewoon niet over je heen laten lopenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Enerzijds lief zijn en anderzijds ballen tonen, heb jij daar geen moeite mee dan?
En wat denk je dat makkelijker is? Zomaar out-of-the-blue een paar successen boeken, of doen alsof je tha man bent, en dan in die rol groeien? Voor mij is het antwoord duidelijk:quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Daarom is het van de heren van MasterFlirt ook DOM GELUL om te zeggen, eerst geloven en dan zien! Nee heren, zo werkt het helaas niet. Een geloof is namelijk gebaseerd op een bepaalde overtuiging. Ik KAN NIET denken, ik geloof dat ik succes met vrouwen heb en dan gebeurt het ook. Hetwerkt in de praktijk andersom, je moet eerst SUCCES hebben en dan geloof je dat het echt kan en stijgt je zelfvertrouwen!
Ik ben blij Pukkiepuk dat jij een van de weinigen bent die het ook begrijpt.
Ik ben geen bijzonder knappe jongen, maar geef me de tijd met een vrouw hoe knap dan ook, en 80% kans dat ik die weet te veroveren (als ik het zelf ook echt een leuke vrouw vindt, qua innerlijk en uiterlijk) dus ik denk dat ik misschien wel wat info kan geven over hoe je dat zou kunnen doen, just trying to help.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Negen delen en nog steeds precies t zelfde gelul... Al dat gepraat erover maakt t volgens mij nog moeilijker...
Je MOET lief en beschermend zijn...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:16 schreef spearor het volgende:
Nee kijk, je moet lief en beschermend zijn tegenover de vrouw. Maar ze vinden het fijn als je ook een harde/mannelijke kant hebt. (in bijvoorbeeld seksualiteit of je fysieke kant) Ze moeten niet denken dat je alleen maar lief kan zijn.
precies, beter een enorme hunk zonder inhoud whatsoever dan andersomquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je MOET lief en beschermend zijn...Wat dacht je ervan: je MOET er gewoon goed uitzien... Scheelt een hele hoop regeltjes
![]()
precies laten we met zn allen naar het cooldown café gaan om daar een makkelijke sloerie te versieren om ons ego te boostenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Negen delen en nog steeds precies t zelfde gelul... Al dat gepraat erover maakt t volgens mij nog moeilijker...
beter dan niks hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies laten we met zn allen naar het cooldown café gaan om daar een makkelijke sloerie te versieren om ons ego te boosten![]()
bullshit, me vriendinnen tot nu toe waren allemaal veruit knapper dan ik ben... niet dat ik zo lelijk ben, maybe ben ik gewoon een mothafucking charming player...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:22 schreef WouterFB het volgende:
[..]
precies, beter een enorme hunk zonder inhoud whatsoever dan andersom
Het spijt me zeer maar in de Cooldown zullen jullie ook niet snel scoren hoor... Een makkelijke sloerie verkiest nog steeds de inhoudsloze hunk boven de wanhopige maagquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies laten we met zn allen naar het cooldown café gaan om daar een makkelijke sloerie te versieren om ons ego te boosten![]()
nee niet dus ! dan liever niks !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:27 schreef WouterFB het volgende:
[..]
beter dan niks he![]()
wees maar niet bang hoor mij zul je niet in cooldown vinden ... tis niet dat ik me te goed vind maar ik kan niet tegen die muziekquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar in de Cooldown zullen jullie ook niet snel scoren hoor... Een makkelijke sloerie verkiest nog steeds de inhoudsloze hunk boven de wanhopige maag![]()
*Kan niet tegen mensen die zich te goed voor de cooldown voelen :') *
fantastquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:30 schreef spearor het volgende:
[..]
bullshit, me vriendinnen tot nu toe waren allemaal veruit knapper dan ik ben... niet dat ik zo lelijk ben, maybe ben ik gewoon een mothafucking charming player...![]()
![]()
ja dr zijn dingen die makkelijk te faken zijn ... net doen alsof je veel van iets weet, net doen alsof je goed in iets bent , enz ( Het verschil tussen echt en "net alsof" ? )quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:15 schreef HenryHill het volgende:
Fake it 'till you make it![]()
Nee, daar gaat het niet om. Het gaat om de NLP shit dat je maar vooral positief moet denken en dat dan alles op zijn plaats valt HALLELUJA!!! Nou sorry, maar in die crap geloof ik niet. Nogmaals, ik HEB de afgelopen tien jaar alles gedaan wat ik leuk vond en me niet met vrouwen beziggehouden en ik ben gewoon geen ruk (of letterlijk genomen toch wel, honderden namelijk haha) verder gekomen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:15 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En wat denk je dat makkelijker is? Zomaar out-of-the-blue een paar successen boeken, of doen alsof je tha man bent, en dan in die rol groeien? Voor mij is het antwoord duidelijk:
Fake it 'till you make it![]()
Dus dan kan je nauwelijks een kroeg binnenstappen... Over sociaal zijn gesproken... Zingt 'Geef mij nu je angst' van Hazesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wees maar niet bang hoor mij zul je niet in cooldown vinden ... tis niet dat ik me te goed vind maar ik kan niet tegen die muziek(al draaien ze dat tegenwoordig bijna overal
)
Dus sociaal zijn is in een kroeg chagerijnig gaan zitten zijn omdat ze muziek draaien die ik geen flikker aan vind ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus dan kan je nauwelijks een kroeg binnenstappen... Over sociaal zijn gesproken... Zingt 'Geef mij nu je angst' van Hazes
Je zou je ook kunnen bedenken dat een kroeg niet de muziek is maar de gezelligheid...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dus sociaal zijn is in een kroeg chagerijnig gaan zitten zijn omdat ze muziek draaien die ik geen flikker aan vind ?
Dan vind ik het socialer om weg te lopen op zoek naar een andere kroeg !
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zou je ook kunnen bedenken dat een kroeg niet de muziek is maar de gezelligheid...
kijk dat vind ik wel leuk een rokerig blues cafe met een sigaar een glas whisky en schaakspel !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik vind kroegen sowieso niet gezellig. Je zit vaak in een nogal donkere rokerige ruimte aan van die ongemakkelijke houten kuttafeltjes met muziek die niet de mijne is.
Nee, doe mij maar lekker bij iemand thuis op de bank, maar ja, daar ontmoet je geen andere mensen.
ik loop ook altijd en overal te zeiken over de muziek, is geen turn-on geloof kquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]als je zoals ik in de kroeg dus niemand spreekt (op eventueel de mensen na met wie je kwam) dan is de kroeg de muziek (ik ga ook liever naar een concert , maar daar spreek je ook niemand )
en ik vind kroegen met slechte muziek per definitie niet gezellig ... ik kan me niet gezellig gedragen met een house versie van "kon ik maar even bij je zijn" op !
men luisterd ook niet naar de muziek enzo ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:59 schreef WouterFB het volgende:
[..]
ik loop ook altijd en overal te zeiken over de muziek, is geen turn-on geloof k![]()
leuker dan alleen thuis te zitten ja !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Leuker dan om dat bij iemand thuis te doen??
Maar het verschil is ws. dat jij er nooit bij na hebt hoeven denken om het 'goed' te doen. Da's toch een behoorlijke luxe-positie denk ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Yup, geen enkele kroeg is leuk, je moet het zelf leuk maken. De kroegen waar ik kom draaien echt niet mijn smaak muziek, maar als je d'r met een paar vrienden lekker aan't ouwehoeren bent met een biertje erbij wordt het vanzelf leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zou je ook kunnen bedenken dat een kroeg niet de muziek is maar de gezelligheid...
ja maar in de kroeg mag er toch ook wel iets enigsinds leuks gedraaid worden. Dat je een keer iets hoort wat je nog nooit gehoort hebt en wel leuk vind (mij nog niet gebeurt)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef Breetai het volgende:
Goeie muziek draai je thuis.
En om het leuk te maken heb je leuke mensen nodig en leuke mensen gaan naar kroegen waar men leuke muziek draait ! en leuke mensen vinden mij niet leuk waardoor het voor mij onmogelijk is het leuk te maken !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
[..]
Yup, geen enkele kroeg is leuk, je moet het zelf leuk maken.
Je hebt helemaal geen vrienden, of alleen saaie vrienden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En om het leuk te maken heb je leuke mensen nodig en leuke mensen gaan naar kroegen waar men leuke muziek draait ! en leuke mensen vinden mij niet leuk waardoor het voor mij onmogelijk is het leuk te maken !
Ja soort zoekt soort hè !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:11 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden, of alleen saaie vrienden?
Ik kan best relaxd in een kroeg zitten. Maar dan laat iedereen je relaxed zitten hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:13 schreef Breetai het volgende:
Al zit je jezelf helemaal te vervelen in een of andere kroeg. Je bent wel jezelf op dat moment. Dus geef gewoon toe aan de situatie en geniet van het uitzicht. Naar mijn idee moet je eerst relaxed in een kroeg kunnen rondhangen voordat je ook maar enig succes kunt gaan boeken.
Je kan ook gefrustreerd blijven staan en je afvragen waarom je niemand spreekt.
Geen luxe positie... Lekker sociaal zijn gewoon... Meisjes zijn ook maar mensen hoor... Kan je ook gewoon lol mee hebben... En als je leuk genoeg bent wordt t miss zelfs wat meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar het verschil is ws. dat jij er nooit bij na hebt hoeven denken om het 'goed' te doen. Da's toch een behoorlijke luxe-positie denk ik.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef Breetai het volgende:
Goeie muziek draai je thuis.
whehehe als ik alle hoop heb opgegeven dan begin ik er niet eens meer aan ! en bestel ik een bier !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:58 schreef Breetai het volgende:
Het gaat bij mij meestal een stuk lekkerder als ikbewust alle hoop heb opgegeven. Het duurt alleen altijd zo lang voordat ik dat punt bereikt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |