abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22099933
Vervolg van Danyel Yohanan, zoon van Phluphy, deel 5

Danyel Yohanan:

Laatste bericht van Pluphy:
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:11 schreef phluphy het volgende:
@Bastardhost; volgens mij hebben jullie ervaring met een aantal van de dingen die wij meemaken? Toevallig hebben we inderdaad gesproken over de theoretische mogelijkheid om een kindje thuis te verzorgen met sonde-voeding. Wil je "in de buurt van topic" blijven zodat ik je daar in de toekomst misschien nog wat over kan vragen?

@Lois: Aangifte heeft Jeroen gisteren gedaan, hij had vorige week telefonisch uitstel gevraagd. Hieleprik is gewoon gedaan. Geboortekaartjes zullen in aangepaste vorm (andere tekst) verstuurd gaan worden.

@Miss_D: We kunnen in het Ronald McDonald huis koken, wassen, tv kijken, etc etc. Gemeenschappelijke ruimtes worden door vrijwilligers schoongemaakt. Je eigen spullen en kamer moet je zelf schoonhouden.

* Update*

Gisteren schrok ik me wezenloos toen ik 's middags bij Danyel kwam; hij lag op een soort kussen en hij had een infuus in zijn hoofd :'( :'( :'(
Dat kussen blijkt op advies van de fysiotherepeuten in gebruik te zijn genomen. Het geeft Danyel steun en helpt hem om een ontspannen houding te vinden. 's Nachts slaapt hij zonder kussen.
Het infuus in zijn hoofd was nodig omdat alle adertjes in handjes en voetjes "op" waren :'( :'( :'( Het duurt maanden voor je een ader mag her-gebruiken. Dus nu maar hopen dat hij snel op eigen kracht de gehele voeding via sonde krijgt, zodat het infuus eraf kan ....

Zometeen gaan we Danyel in bad doen samen met de fysiotherapeut. We krijgen dan tips en uitleg. Ben erg benieuwd.

Met de zuurstof is het nog een beetje spannend. Gisterochtend ging het heel goed, gistermiddag zat ie steeds net boven de ondergrens, gisteravond leek het wat stabieler te zijn. Ik hoop zometeen te horen dat het de hele nacht goed is gegaan.

Met de voedingen lijkt het goed te gaan. Tot nu toe heeft ie alles binnen gehouden en er zit ook geen bloed meer in de ontlasting.

Vanmiddag bespreking met de artsen. Ik hoop jullie de uitslag te kunnen laten weten. Mocht dit niet zo zijn, dan kan het ook betekenen dat ik niet bij de computer kan ....

Dikke van Danyel

We duimen weer heel hard voor 'm vandaag.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 10:18:08 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22099978
Tnx Shmoop
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22100004
Ik denk ontzettend veel aan jullie en vandaag helemaal!!!! Dit wordt Danyel zijn dag!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:26:56 #4
593 sjak
Juffie Bloem
pi_22100128
Ik blijf vreselijk diep onder de indruk hoe jullie met deze situatie om gaan. Ik heb wel anders gezien en gehoord. Blijf vooral sterk dat heeft ook zijn invloed op jullie kleine sterke man!

Ik duim voor jullie vandaag en mijn kaarsjes gaan weer aan zodra ik thuis ben.
Lekker douchen!
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:27:15 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_22100135
Och, mannetje toch...wat heb jij het zwaar. Ik hoop zo dat de voeding weer normaal lukt nu! Dan kan dat akelige infuus er af, want dat is ook niet prettig.
Geniet lekker van het badderen vandaag!
stormy waters...
sailin'
pi_22100272
Tan schreef in het vorige topic
quote:
Dat vertelde mijn vader dus ook, en zelfs al sluiten alle tests een normaal leven uit, er bestaan nog mogelijkheden tot bepaalde ontwikkelingen. Er schijnt laatst nog een verhaal te hebben gestaan in Readers Digest over een meisje dat door ernstige hersenbeschadiging dusdanig motorisch afweek dat ze niets tot nauwelijks kon bewegen, maar door middel van wilskracht en begeleiding van haar lievelingsschaatster heeft ze leren schaatsen tot de top.

Of wat ik laatst schreef over een man met maar 5% functionerende hersenen die in wiskunde is geslaagd aan de universiteit.

Dat zijn extreme gevallen, maar het gaat niet om de kwantiteit van de hersenen, maar de kwaliteit en dat is iets wat vaak uit praktijk moet blijken.
Ik ben ook geen deskundige, maar mijn vader heeft er wel enige verstand van en die wist me te vertellen dat de testresultaten niet álles zeggen of kunnen voorspellen.
Hier wil als het mag heel graag even op insrpingen...

Mijn neefje heeft bij de geboorte een ernstig zuurstof te kort gehad.
De artsen hebben indertijd ( ook ) gezegd dat het heel spannend zou worden of het babietje het zou halen.
Ze zijn een hele tijd in de weer geweest in ziekenhuizen.
Bij hem werd er geconstateerd dat er wel degelijk een (ernstige/ merkbare) hersenbeschadiging was.
De rest van het verhaal.. de exacte bevindingen kan ik me niet herinneren doordat ikzelf heel jong was.

Wat ik mij óók kan herinneren is dat hij sommige ontwikkelingen iets langzamer of op een andere manier deed... maar hij is er gekomen !!
Men denkt dat bepaalde functies overgenomen( of eigenlijk ontwikkelelt want een baby staat eigenlijk nog op 0) zijn door andere delen in de hersens.
Hij is opgegroeid tot een volledig "gezonde" jongeman.
Nu 22 jaar later werkt hij als chefkok in een sjiek hotel in Den Haag.

Hou moed !

* Mirage brandt een kaarsje voor een hoopvolle bespreking vanmiddag met de artsen.

Alle liefde voor jullie gezin gewenst
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_22100447
Heel veel sterkte vanmiddag bij het overleg met het artsenteam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22100546
Ik steek vandaag een extra kaarsje voor jullie aan.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22100654
* snoopy gaat enorm duimen voor een goede uitslag vanmiddag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22100869
Mirage, hoopvol verhaal idd want de situatie lijkt op die van Danyel.
Wat eng dat infuusje Fluf, hopelijk is het niet lang nodig en kan hij het snel volledig met de sondevoeding af.
jompeltje voor Danyel voor vandaag
kaarsje brandt weer hier
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22101148
Hier draaien de duimen ook op volle kracht!! Ik zal aan jullie denken!! Go Danyel! Zet hem op!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_22102733
*Sluit aan*

Heel veel sterkte vanmiddag en een dikke voor jullie!
pi_22102829
Ook hier word weer gedacht aan en geduimd voor Danyel
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_22102835
Heel veel sterkte vanmiddag, mijn duimen draaien overuren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:56:14 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22102865
hier word ook nog steeds aan jullie gedacht.

Wat een schrik zeg dat infuus, hopenlijk kan die er snel af.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_22102960
Dat is even schrikken dat infuus.
Sterkte vanmiddag!!!

De kaarsjes branden weer
pi_22102975
Ik denk aan jullie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_22102984
Ook hier duim ik weer mee! Moest van Djeez zeggen dat hij op zn werk ook meeduimt.
Sterkte vanmiddag!
pi_22103041
Denk aan jullie,

dikke kus Lonneke
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22103271
Het verhaal van Mirgage klinkt erg hoopvol!

*nog steeds duimt*
pi_22103311
* Jonnetje duimt hevig met iedereen mee *

We denken hier voortdurend aan julie...

W ~ H ~ T
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 21 september 2004 @ 13:29:48 #22
95752 crew  Chell
Kluns
pi_22103521
* Yoni duimt onder haar werk ook hevig mee
pi_22103747
Wat een goede berichten van gisteren! Dat is nou iets om echt vrolijk van te worden. Wat een sterk mannetje is het toch. En ook ik heb grote bewondering voor de manier hoe jullie hier in staan.

Spannende dag vandaag, het kaarsje brandt ook hier.
mooi he, alles
pi_22103819
Phluphy, dat lijkt me idd ff schrikken ls hij opeens een infuus in zijn hoofd heeft, en wat naar dat alle aderen nu al "op" zijn

Ik hoop dat je lekker vna je mannetje hebt kunnen genieten toen je hem in bad hebt gedaan en dat het kangoeroe-en ook erg fijn was.

Zo te horen is alles in het Ronald MacDonald huis goed geregeld, is echt een prima initiatief dat die huizen bestaan zodat je dicht bij je kind kunt blijven

Ik duim voor je dat de uitslag van het hartfilmpje goed is en ben benieuwd wat de artsen op de team-bespreking te zeggen hebben, veel sterkte vandaag!
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:58:31 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22104065
Spannende dag vandaag! Heel veel succes en ook ik duim nog steeds met jullie mee!

Go Danyel!
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:02:42 #26
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_22104165
O Pluhpy wat spannend vandaag!!!
Ik duim me helemaal gek hier. Ik hoop zo heel erg op positief nieuws.
Dikke knuf
pi_22104377
Fluf en Jeroen, weer een hele spannende dag vandaag inderdaad. Jullie zijn al de hele dag in mijn gedachten en ik duim zeker mee.

Succes lieverds!

Dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22104902
Ik weet niet of mijn medeFOKers dit een goed idee vinden, maar ik dacht :kunnen we niet iets doen?
Misschien een donatie aan het RonaldMacDonaldhuis in naam van Danyel ? Wat vinden jullie daarvan ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 14:40:40 #29
13151 crew  Rewimo
pi_22105040
Ik ga morgen sowieso even wat in het potje gooien bij de Mac
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22105459
  dinsdag 21 september 2004 @ 15:10:04 #31
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_22105625
Jeetje, ik lees dit topic net pas en weet gewoon niet wat ik zeggen moet.

Er is in elk geval nog iemand die aan jullie gezinnetje denkt en héél hard voor jullie duimt!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_22106041
Goed om te horen dat andere gevallen ook goed kunnen gaan. Succes vandaag.
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:02:56 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22108171
Ben heel benieuwd hoe het gesprek gegaan is en ik hoop dat jullie 'goed' nieuws gekregen hebben.
Dus schop nou al die andere papa's en mama's achter die PC vandaan, en doe eens een update geven!

Nee hoor, doe maar rustig aan!
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:17:12 #34
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22108488
We hebben een korte update gehad van de artsen. Dit gebeurde telefonisch omdat er een nieuwe opname onderweg was. En verder hadden ze niets essentieels te melden qua nieuwe feiten.
Ik denk hier heel anders over, want de arts zei onder andere: "wij gaan alles uit de kast halen voor Danyel", waarmee mijns inziens gezegd wordt: er wordt voldoende kwaliteit van leven* verwacht om voortzetting van de behandeling te rechtvaardigen.

* méér dan een kasplantje

Verder merken wij ook uit opmerkingen van de verzorgsters dat er toch best veel goede ontwikkelingen zijn, ze hebben het wel eens over "straks op afdeling High Care" of "straks als Danyel in Apeldoorn is" etc. Waaruit ik dus opmaak dat ze hem zeker niet opgegeven hebben!!!

Hiermee is het ergste doemscenario verdwenen, hij krijgt gewoon zijn kans !!! Natuurlijk is er nog niets te zeggen over de mate waarin hij zich zal gaan ontwikkelen, het kan zijn dat hij erg zwaar gehandicapt wordt (zowel geestelijk als lichamelijk). Het kan echt járen duren voordat hier meer duidelijkheid over komt. Wij blijven "gewoon" van dag tot dag genieten van ons mannetje. Donderdag is weer een gesprek met de arts, we vermoeden dat we dan meer horen over "hoe verder?" (ook praktisch).

Voor alle mensen met een kaarsje in hun "afbeelding" en/of Danyel's naam in hun sig etc. :
Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment weer je "eigen identiteit" terugwil. Waarmee ik zeker niet ondankbaar over wil komen, want het is in één woord GEWELDIG wat jullie doen/deden. Maar nu Danyel zijn kans lijkt te krijgen, lijkt mij dat het ergste leed geleden is, de grootste drempel is genomen. De kaarsjes hebben geholpen, net als jullie gebeden, geduim, gedichtjes, gedachten, etc. Waarvoor nogmaals heel, HEEL VEEL DANK namens Jeroen, Danyel en mij. Jullie zijn allemaal kanjers.

Dikke van Danyel
... ♥ ik mis je ♥
pi_22108509
Ik duim mijn duimen blauw voor jullie 3.
Ik hoop echt dat de artsen een beetje positieve berichten hadden.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:18:49 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22108514
Phluph, niet veel gezegd, maar toch veelzeggend idd! Lekker hoor!

Enneh... over kanjers gesproken... right back at ya!
pi_22108537
Wat een goed nieuws! Nee, je weet niet wat de toekomst brengen zal...maar hij leeft! En hoe!!
Danyel, kom op, je hebt ons al versteld doen staan, ga daar mee door he!
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:22:10 #38
81237 releaze
best of both worlds
pi_22108584
Dat is heel mooi nieuws om te horen, Phluph.
pi_22108626
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:17 schreef phluphy het volgende:
"wij gaan alles uit de kast halen voor Danyel", waarmee mijns inziens gezegd wordt: er wordt voldoende kwaliteit van leven* verwacht om voortzetting van de behandeling te rechtvaardigen.

Gefeliciteerd!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 17:26:06 #40
13151 crew  Rewimo
pi_22108666
Dat is best goed nieuws Phluphy, ze zien een toekomst voor Danyel Hoe die toekomst eruit gaat zien moet je afwachten, maar hij krijgt zijn kans, en als ik lees wat hij allemaal al gepresteerd heeft, dan denk ik dat jullie een vechtertje hebben, dat er wel komt!
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:26:29 #41
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22108671
Oh Phluph!
Wat er ook gebeurd, dat weet je niet, maar jullie zijn samen!
Wat mooi

En Danyel, Jolietje wacht nog altijd op je hoor! Ze houdt wel van sterke mannen!
Kom op lieve schat
pi_22108681

Meteen zie ik dat er update is.
En een update die in mijn ogen alleen maar positief is.
Geweldig om te weten dat er over een "straks" word gesproken, dat betekent echt dat Danyel een kans krijgt.
tranen van opluchting

Lieve Danyel
Wat ben je een geweldig mannetje,
je hebt zo hard gevochten en bewezen dat je bij je pappa en mamma wilt blijven.
Ga zo door lieve knul,
in gedachten vechten we met je mee.

De kaarsjes blijven hier voor jou en je pappa en mamma branden, elke vlam van hoop en sterkte is er tenslotte 1

Dikke voor Danyel, Phluphy en Jeroen
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_22108774
Heel mooi is dit
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22108809
Dat klinkt geweldig Phluph, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste dagen dat al ging vermoeden naar aanleiding van je verhalen. Hij ontwikkelt zich zo te horen behoorlijk snel, en dat betekent ook dat de hersenen zich nog op allerlei manieren kunnen herstellen.

Het heeft ook zoveel te maken met jullie houding en wat jullie Danyel aan liefde te bieden heb. Nou, we hebben allemaal kunnen zien dat hij het op dat gebied niet beter voor elkaar zou kunnen hebben. Ik heb groot vertrouwen in de toekomst van jullie mannetje!
mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 17:36:29 #45
13151 crew  Rewimo
pi_22108897
Danyel heeft geweldige ouders!!!
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:37:49 #46
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_22108933
quote:
We hebben een korte update gehad van de artsen. Dit gebeurde telefonisch omdat er een nieuwe opname onderweg was. En verder hadden ze niets essentieels te melden qua nieuwe feiten.
Ik denk hier heel anders over, want de arts zei onder andere: "wij gaan alles uit de kast halen voor Danyel", waarmee mijns inziens gezegd wordt: er wordt voldoende kwaliteit van leven* verwacht om voortzetting van de behandeling te rechtvaardigen.

Verder merken wij ook uit opmerkingen van de verzorgsters dat er toch best veel goede ontwikkelingen zijn, ze hebben het wel eens over "straks op afdeling High Care" of "straks als Danyel in Apeldoorn is" etc. Waaruit ik dus opmaak dat ze hem zeker niet opgegeven hebben!!!

Hiermee is het ergste doemscenario verdwenen, hij krijgt gewoon zijn kans !!! Natuurlijk is er nog niets te zeggen over de mate waarin hij zich zal gaan ontwikkelen, het kan zijn dat hij erg zwaar gehandicapt wordt (zowel geestelijk als lichamelijk). Het kan echt járen duren voordat hier meer duidelijkheid over komt. Wij blijven "gewoon" van dag tot dag genieten van ons mannetje. Donderdag is weer een gesprek met de arts, we vermoeden dat we dan meer horen over "hoe verder?" (ook praktisch).

Voor alle mensen met een kaarsje in hun "afbeelding" en/of Danyel's naam in hun sig etc. :
Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment weer je "eigen identiteit" terugwil. Waarmee ik zeker niet ondankbaar over wil komen, want het is in één woord GEWELDIG :') wat jullie doen/deden. Maar nu Danyel zijn kans lijkt te krijgen, lijkt mij dat het ergste leed geleden is, de grootste drempel is genomen. De kaarsjes hebben geholpen, net als jullie gebeden, geduim, gedichtjes, gedachten, etc. Waarvoor nogmaals heel, HEEL VEEL DANK namens Jeroen, Danyel en mij. Jullie zijn allemaal kanjers.

Dikke van Danyel
HAHAAAAAAAAAAAAA!!!! VICTORY!!!

Geweldig nieuws lieve Esther! Ik kan me goed voorstellen dat het echt een ''over-de-drempel''-gevoel is nu, op de één of andere manier is het grootste gevaar geweken, en kun je aan andere dingen/praktische zaken gaan denken. Zoals die verzorgsters ook al lieten vallen: ''als Danyel straks in Apeldoorn is...''. Super gewoon.

HEEL HEEL HEEL GRAAG GEDAAN hoor Flufke!! Voorlopig laat ik het kaarsje en de tekst gewoon onveranderd, ik heb er een goed gevoel bij en hou het dus even zo.
Enne, jullie zijn natuurlijk de ALLERGROOTSTE kanjers hier, hè??!! Heb echt diep respect voor jullie, een lichtend voorbeeld voor anderen!

Dikke dikke

Op naar dag 11 in het bijzondere leven van Danyel!!!!

Danyel
Esther
Jeroen

LW

[ Bericht 1% gewijzigd door LittleWoodstock op 21-09-2004 17:46:01 ]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:38:13 #47
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_22108945
Geweldig nieuws

Dikke voor Danyel!
doei
pi_22108955
Phluph, dit klinkt duidelijk veel beter dan de ondergrens ("kasplantje") die je zelf al hebt benoemd. Het kan dus alleen maar beter gaan. En dat zal het ook zeker. Met zo'n stel ouders kon Danyel het niet beter getroffen hebben.
pi_22109220
Kijk, dat soort berichten horen we graag
Ik ben echt zo blij voor jullie
pi_22109301
Phlups, ik ben zo blij!!! Kan wel springen en dansen, wat een goed nieuws!!! Zo zie je maar, volg je gevoel he meid?! Jullie gaan het helemaal maken met zijn drietjes

Dikke kus, Lonneke.
Hyves!
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:53:52 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22109320
quote:

Hiermee is het ergste doemscenario verdwenen, hij krijgt gewoon zijn kans !!!
Klinkt inderdaad een stukje bemoedigender dan een paar dagen geleden.
Stapje voor stapje afwachten en beoordelen dus.
Ik wens jullie opnieuw veel geduld en sterkte toe en vergeet ook niet zo af en toe aan jullie zelf te denken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:58:18 #52
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22109410
Wat fijn

Ik gun het jullie zo dat er een lichtpuntje aan de horizon is! Danyel is fantastisch, maar dat kan niet anders met zulke ouders
pi_22109596
Pheeeuwww, dat voelt alsof je de hele tijd je adem in hebt gehouden en ineens weer lucht krijgt.
ff potje brullen van opluchting.
pi_22109788
Heer-lijk nieuws Fluf! Wat een toppertje hè die Danyel van jullie. Ow wat ben ik blij voor jullie. Hij krijgt z'n kans, en das meer dan verdiend.

Lieverds jullie zijn geweldige ouders, geniet van jullie kereltje.

Dikke
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:16:53 #55
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22109814
hoi phluphy, ik ben heel blij dat ze zulke positieve dingen zeggen en dat ie zijn kans gewoon blijft krijgen. Wel schrikken van dat infuus in zijn hoofd zeg... maar zoals ik gisteren al zij, het komt goed.
En de icon enzo... geen probleem hoor
patat ftw :)
pi_22109913
Alles uit de kast halen voor Danyel!!!!!
Dit is echt heel positief, gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Danyel komt er wel!
pi_22109980
Phluphy en Jeroen,
Wat een heerlijk nieuws. Danyel krijgt zijn kans!

Geniet van jullie sterke mannetje!!
We blijven gewoon duimen hier en het icoontje blijft voorlopig nog staan.

pi_22110201
Phluph, eindelijk het nieuws waar ik stiekem op hoopte, maar ik had echt gedacht dat dat nog wat langer zou duren! wat geweldig! en wat is Danyel een kanjer

Over kanjers gesproken, zijn ouders mogen er ook zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_22110263
Jaaaaaaaaaaa,

*leeftijdveradende zo-gaattie-goed-zo-gattie-beter inzet*

joepiiiee!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:42:25 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_22110351
Dat klinkt als geweldig nieuws! Nog een lange weg te gaan misschien, maar op de goeie weg!!! We zijn zo vreselijk blij voor jullie alle 3!!!
stormy waters...
sailin'
pi_22110501
Wat een fijn nieuws zeg Gefeliciteerd!
pi_22110697
De berichten zijn gelukkig positief maar er zal inderdaad nog een lange weg te bewandelen zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat jullie er zullen gaan komen!

Hebben jullie nog ge-kangaroed vandaag of nog nieuwe dingen aan Danyel gemerkt ?

Hoe houdt Jeroen zich er onder en hoe gaat het met jou?
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_22111019

Geweldig hoopvol nieuws!!!!

voor Danyel en neem er zelf ook een paar
Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2004 @ 19:13:18 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22111060
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:57 schreef ikikke het volgende:
De berichten zijn gelukkig positief maar er zal inderdaad nog een lange weg te bewandelen zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat jullie er zullen gaan komen!

Hebben jullie nog ge-kangaroed vandaag of nog nieuwe dingen aan Danyel gemerkt ?

Hoe houdt Jeroen zich er onder en hoe gaat het met jou?
dat icoon van jou en dat onderschrift
pi_22111116
Phluphy, wat fijn om te horen dat hij gewoon een kans krijgen, hopelijk kunnen jullie nog lang van hem genieten en ontwikkelt hij zich goed, al is het nou nog moeilijk vast te stellen hoe het in de toekomst gaat, wat hij nou allemaal doet ( hoofdje optillen enzo) klinkt heel positief
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:17:41 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22111165
De hele dag weer computerloos geweest en dan loopt de spanning wel op hoor.

Danyel
Whoehoehoe! Je kan het!!

Phluphy, heel graag gedaan. We doen het met veel liefde, we gunnen jullie het allerbeste.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_22111238
Wat heerlijk Fluf, weer positieve berichten, die houden de moed er extra goed in! Ik ben erg blij voor jullie!
Er komt een dag dat jullie de kleine man mee naar huis mogen nemen, waar hij lekker in zijn eigen kamertje mag slapen, met zijn eigen dingentjes om hem heen! Heerlijk toch om daar naar uit te kijken!
Voor nu nog hoop sterkte, moed, kracht en geluk toegewenst! Jullie zijn kanjers!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:21:50 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22111256
Fluf, wát een goeie berichten!!!!
Ik had al een sterk gevoel vandaag, stak het kaarsje aan en dacht: "Jij komt er wel, klein ventje!" Echt waar!!!!

Ik ben onwijs blij voor jullie!!!!!

Drie keer hoera voor Danyel
Hoera!
Hoera!
Hoera!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22111392
Geweldig, deze update. Het is door iedereen al wel een keer gezegd, maar jullie zijn echte supermensen. Wat heb ik een bewondering voor jullie! Zo zie je maar wat een mens kàn in feite... volgens mij zijn jullie meerdere malen over je eigen 'grenzen' heen gegaan voor jullie menneke, en dat is de kracht van het 'ouder'-zijn (als in papa en mama) naar mijn idee. Danyel boft met jullie als ouders.
Heel veel sterkte nog de komende tijd.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  Jubileum moderator dinsdag 21 september 2004 @ 19:29:51 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22111448
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:06 schreef Merisse het volgende:
Pheeeuwww, dat voelt alsof je de hele tijd je adem in hebt gehouden en ineens weer lucht krijgt.
ff potje brullen van opluchting.
* Lois sluit zich hier bij aan*

Wat een heerlijk nieuws, wat een opluchting
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:31:57 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22111501

* E.T. wordt altijd een beetje emo van zulke berichten

Geweldig dat 't zo de goede kant opgaat!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22111884
Fluf, wat fijn
pi_22111962
Ik blijf het eng vinden,dat er nog niets kan worden gezegd over de mate v/d evt.handicap(s).Maar wel ben ik erg blij voor jullie,dat hij zoveel positieve dingen laat zien.
hou vol,dikke knuf,
Groetjes,Minoes
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:11:37 #74
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_22112583
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:49 schreef minoes1967 het volgende:
Ik blijf het eng vinden,dat er nog niets kan worden gezegd over de mate v/d evt.handicap(s) [..]
Nadat ik natuurlijk Phluph vertel hoe onwijs blij wij hier zijn met het positieve nieuws en hoe vervelend ik het vind dat het personeel je niet heeft opgevangen bij de deur (voor het handen wassen) om je te waarschuwen voor het infuus in zijn hoofdje.. wil ik hier graag op inhaken..

Men kan er weinig van vertellen omdat zulke jonge kinderen in de regel een zeer grote mate van flexibiliteit laten zien. Je ziet vaak dat een onbeschadigd deel van de hersenen de functie van een beschadigd deel (deels) overneemt. Het is dus wel mogelijk aan te geven wat beschadigd is, en waarmee daardoor rekening gehouden moet worden, maar nooit wat het daadwerkelijk resultaat zal zijn.

Bij Sverre kregen wij te horen dat hij tijdens de bevalling en het eerste transport een zuurstoftekort had gehad, waardoor een deel van zijn hersenen zich niet ontwikkelden. Dit deel omvatte ondermeer de motoriek. Wij moesten rekenen op een kind met minimaal een forse achterstand in motorische ontwikkeling, tot iedere gradatie van spasme.
Hij is nu 2, rijdt op een loopauto, doet verwoedde pogingen tot fietsen op een driewieler, loopt, klimt, danst, springt en is volledig op peil met leeftijdsgenoten (hoorden wij vandaag) en dat ondanks zijn 3 maand geboorte achterstand...

Dus wat je meekrijgt is een waarschuwing voor het worst-case scenario. Tijd zal uitwijzen wat de werkelijk handicap is.

Phluph, wij kregen Sverre met 36 weken mee naar huis (hij werd met 28w5d geboren), met een grote pomp en materiaal voor sonde-voeding. Op het ziekenhuis hebben we beide een spoedcursus sonde inbrengen en hygiëne gekregen, krap weekje alles zelf doen onder controle en dan spannend naar huis en er zelf voor staan. Vergis je niet, het is best zwaar, 7 keer per dag een uur druk zijn met voeding (ook 's nachts), daarnaast alle andere verzorging.
Mocht je meer willen weten, mail even of msn/icq.. bellen mag natuurlijk ook. Een goed begin is mijn profiel
Shaven..... not furred
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:12:47 #75
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22112625
Wat een heerlijk nieuws zeg
Echt geweldig
Danyel is echt een vechtertje en die komt er echt wel.
En ook hier blijft voorlopig het kaarsje staan
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:26:28 #76
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22113046
Phluphy, ik ben zo ongelucht na het lezen van je laatste update Wat een kanjer is die kleine jongen van jullie!
pi_22113053
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:11 schreef bastardhost het volgende:

[..]
Knipknip >> .....en er zelf voor staan. Vergis je niet, het is best zwaar, 7 keer per dag een uur druk zijn met voeding (ook 's nachts), daarnaast alle andere verzorging.
Mocht je meer willen weten, mail even of msn/icq.. bellen mag natuurlijk ook. Een goed begin is mijn profiel
Daar had ik niet bij stilgestaan, toen ik zei dat het thuis sondevoeding geven goed te doen is, ik heb ervaring met een volwassene. Dat betekende 's ochtends de pomp instellen en dan druppelde de voeding de hele dag door, bij een baby is dat natuurlijk anders.
7 keer een uur is te vergelijken met het geven van borstvoeding aan een heel kleintje, en dat is best veel tijd.
Zolang er was is, is er leven.
pi_22113527
Phluphy, wat geweldig!! Wat zullen jullie je opgelucht voelen dat hij nu toch een kans heeft..
Hopelijk duurt het niet lang meer voor hij thuis in z'n originele kamertje ligt
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:47:17 #79
336 Jessicaa
pi_22113618
O Pluphy wat fijn om te horen dit!!!!
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij voor jullie
pi_22113674
Phluphy, wat een goed nieuws!! Het moet een heerlijk gevoel geven dat hij toch een kans krijgt.

Nogmaals veel sterkte voor de komende tijd!!
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:49:34 #81
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_22113700
Wat heerlijk om zulk goed nieuws te lezen. Wat doen jullie het goed allemaal, er gaat zoveel liefde en kracht uit van je berichtjes.
Volgens mij realiseren de artsen en verpleegkundigen zich niet wat een impact hun terloops geplaatste opmerkingen hebben. Er is zoveel onzekerheid dat jullie het voor een deel moeten hebben van "tussen de regels doorlezen" wat de artsen denken. Wat geweldig dat die signalen steeds positiever worden. Als je het rechtstreeks zou vragen zouden ze misschien nog heel terughoudend zijn om jullie geen valse hoop te geven, maar je merkt stilaan dat hun vertrouwen in Danyel groeit. En dat is goed nieuws!
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:52:55 #82
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22113796
Had gewoon wel wat heerlijk

Danyel jij bent echt een grote vent

Esther en Jeroen wat een geweldig nieuws

Danielle, Gilbert en Zoë
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:53:14 #83
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22113803
positieffffffffffffffffffffff nieuws is dit zeg

lieve fluf en jeroen ik hou mijn sig gewoon met dat kaarsje voor Danyel en jullie, jullie hebben het nog steeds nodig ook al zijn de vooruitzichten zo positief

dikke knuf en
pi_22113854
Wat een geweldig nieuws!

Hopelijk blijft het steeds zo positief!

ik ben mijn kaarsje nog niet zat hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2004 @ 21:24:52 #85
43556 miss_dynastie
pi_22114695
Wow Danyel
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2004 @ 21:35:18 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22114955
wat een fijn bericht phluphy! geweldig dat danyel het zo goed doet!

ga zo door jongen

* lady-wrb doet een vreugdedans
pi_22115048
Wat geweldig dat ook de artsen erkennen dat Danyel een kans verdient en bereid zijn om er samen met jullie voor te vechten! Dit nieuws is toch zeker hoopgevend te noemen en ik ben dan ook ontzettend blij voor jullie

De ontwikkelingen van Danyel geven nog maar eens duidelijk weer hoeveel vechtlust en levenskracht jullie mannetje in zich heeft. Ik blijf hopen op nog veel meer positieve ontwikkelingen voor jullie prachtige zoon en wens jullie drietjes voor nu en in de toekomst alle geluk van de wereld toe
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:01:08 #88
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_22115772
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:26 schreef Dinus het volgende:

[..]

Daar had ik niet bij stilgestaan, toen ik zei dat het thuis sondevoeding geven goed te doen is, ik heb ervaring met een volwassene. Dat betekende 's ochtends de pomp instellen en dan druppelde de voeding de hele dag door, bij een baby is dat natuurlijk anders.
7 keer een uur is te vergelijken met het geven van borstvoeding aan een heel kleintje, en dat is best veel tijd.
Toch valt het wel goed te doen hoor...na het aansluiten van de pomp loopt het wel en kun je wel andere dingen in de buurt doen, we hielden altijd wel in de gaten of het allemaal goed ging. En ik kolfde de voeding voor Sverre dus dat kon dan ook mooi. Snachts moest Sverre ook nog een voeding hebben dus dan keken we wat tv, wegdoezelen doe je dan wel een beetje maar omdat hij bij ons op kamer sliep hoorde je wel alles. Daarna gebruikte spul even schoonmaken of wegleggen en weer slapen want de oudste meldde zich sochtends wel weer voor zijn dagproggie :-)
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_22115981
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:01 schreef Genuivere het volgende:

[..]

Toch valt het wel goed te doen hoor...na het aansluiten van de pomp loopt het wel en kun je wel andere dingen in de buurt doen, we hielden altijd wel in de gaten of het allemaal goed ging. En ik kolfde de voeding voor Sverre dus dat kon dan ook mooi. Snachts moest Sverre ook nog een voeding hebben dus dan keken we wat tv, wegdoezelen doe je dan wel een beetje maar omdat hij bij ons op kamer sliep hoorde je wel alles. Daarna gebruikte spul even schoonmaken of wegleggen en weer slapen want de oudste meldde zich sochtends wel weer voor zijn dagproggie :-)
En die sonde trekken ze er soms gewoon zelf net zo makkelijk weer uit.
Bleef er zo'n handje achter haken met graaien en hoppa, kon het hele feest weer opnieuw beginnen, maar misschien was die van mij gewoon extreem eigenwijs.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:14:45 #90
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_22116230
Phluphy , lekker om te lezen dat Danyel zich lekker aan het bewijzen is. Akelig van het infuus in zijn hoofdje, onvoorbereid ziet het er heel akelig uit. Sverre heeft beide bloedtransfusie's in zijn hoofdje gehad, maar wij waren al goed op de hoogte gebracht, de eerste keer zaten we zelfs in de buurt toen ze het infuus gingen aanleggen (nadat ze ons dus hadden verteld dat het daar het beste zou lukken) Sneu dat zijn handjes en voetjes al helemaal doorgeprikt zijn. Sverre is ook zovaak geprikt (voor bloed prikken) dat ze de laatste keer ook moeite hadden een ader te vinden, toen hebben ze maar in zijn polsje geprikt voor bloed. Ik kan nu trouwens nog de plekjes op zijn handjes zien. En Sverre had het geluk dat hij direct in Neonatologie in Zwolle lag, want hij heeft de eerste dagen nog een infuus door zijn navelsteng gehad, dat scheelt ook een aantal keren prikken.
Goed dat ze al direct overgaan op liggen op een kussen voor hem om hem te laten ontspannen. Als hij minder overstrekt is zijn ontwikkeling in houding ook iets natuurlijker (als ze hem een kans geven ga je er natuurlijk ook voor om de basis goed te leggen). Bij vroeggeborenen is overstrekken vaak een probleem, Sverre heeft de eerste weken dan ook heerlijk op zijn buikje gelegen zodat hij wat ronder lag. En ook in Hengelo kregen we begeleiding door fysiotherapie om hem ontspannen te laten liggen en te verzorgen.
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:16:47 #91
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_22116295
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:07 schreef shmoopy het volgende:

[..]

En die sonde trekken ze er soms gewoon zelf net zo makkelijk weer uit.
Bleef er zo'n handje achter haken met graaien en hoppa, kon het hele feest weer opnieuw beginnen, maar misschien was die van mij gewoon extreem eigenwijs.
of die van ons extreem lief Sverre heeft de sonde er nooit uitgetrokken Ik moest het elke twee dagen weer zelf doen
pi_22116330
Yoh Phluph, geweldig nieuws op de vroege ochtend (net 6 am hierzo). Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Jij en Jeroen hebben hier toch maar ff laten zien waar ouderschap om draait. Je kindje, ongeacht wat er gebeurd houd je ervan en vecht je ervoor. Petje af, Wat jullie hier hebben laten zien is minstends zo bijzonder als de reactie van iedereen.

Enne... Danyel... Geweldig knul, je doet het enorm goed en we blijven voor je duimen!!!!

Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
pi_22116460
Mag ik ondanks dat ik (voorzichtig) blij ben met jullie nieuws , even opmerken dat ik het ontzettend slecht van de artsen vind om het telefonisch te doen

Maar ja, het zal wel niet anders gekund hebben.

voor jullie, en voor jullie sterke lieve mannetje eentje extra
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:27:39 #94
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22116696
wens jullie nogmaals alle sterkte toe die jullie kunnen gebruiken !!!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_22117098
Wat goed van Danyel en van jullie, Phluphy en Jeroen Jullie drietjes hebben elkaar erdoorheen gesleept en zullen dat blijven doen, daar twijfel ik geen seconde aan! Wat een fijne vooruitzichten hebben jullie nu, vooruitzichten mét jullie zoon. Ik wens jullie het allerbeste toe
Mijn kaarsje en ondertitel blijven nog een poos zo staan!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_22117247
wat een geweldig nieuws fluf..

ben zo blij voor jullie
pi_22117445
Phluphy, erg fijn om goed nieuws van je te horen!! Dat gaat helemaal goedkomen met Danyel !
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:56:31 #98
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_22117554
Geweldig nieuws voor de geweldige ouders van een geweldig sterk kereltje
Vriendschap is geluk hebben!
pi_22118284
Goed zo Danyel!
pi_22118480
Wat een goed nieuws
pi_22118785
Wat fijn om te lezen dat het steeds een stukje beter gaat ook al is de toekomst nog erg onzeker.
Ik denk dat hij er echt wel komt. Misschien niet zo snel, maar met kleine stapjes kom je ook een heel eind.
Ook al zou Danyel niet "perfect" zijn, hij is natuurlijk jullie kindje en die is uniek.
Mijn zoon is autistisch aanverwant en aan hem zou ik never nooit niks willen veranderen, want dan zou hij mijn zoon niet zijn die ik nu ken. Ik ben dolgelukkig met hem en weet zeker dat jullie dit ook zijn met Danyel om hoe en wie hij is.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2004 @ 23:46:35 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_22118836
Klinkt gelukkig positief! Ik blijf met jullie meehopen dat het elke dag weer ietsje beter zal gaan. Ik reken er eigenlijk al een beetje op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Nerd met benen dinsdag 21 september 2004 @ 23:48:45 #103
18073 miss_bleu
pi_22118884
Wat een onwijs lekker nieuws
Die kleine kan het wel, en nu nog even doorzetten kleintje!
pi_22122079
wow..................dit nieuws wil ik elke dag horen !!! Zo'n begin van de dag............ kan niet meer stuk !
pi_22122090
Dit is echt geweldig nieuws om te lezen zo vroeg op de morgen

Phluph, Jeroen en Danyel, jullie laten met zijn drieen zien hoe hard je kan knokken als je echt heel veel van elkaar houdt. Absoluut petje af voor jullie en een dikke kus!!!!
pi_22122095
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:44 schreef Dreamgirl het volgende:
Wat fijn om te lezen dat het steeds een stukje beter gaat ook al is de toekomst nog erg onzeker.
Ik denk dat hij er echt wel komt. Misschien niet zo snel, maar met kleine stapjes kom je ook een heel eind.
Ook al zou Danyel niet "perfect" zijn, hij is natuurlijk jullie kindje en die is uniek.
Mijn zoon is autistisch aanverwant en aan hem zou ik never nooit niks willen veranderen, want dan zou hij mijn zoon niet zijn die ik nu ken. Ik ben dolgelukkig met hem en weet zeker dat jullie dit ook zijn met Danyel om hoe en wie hij is.
Ik heb dit ook vanaf het begin gevolgd, en vanaf dat begin hing er al iets over het mannetje wat me de stellige overtuiging gaf dat het allemaal goed zou komen. Makkelijk om zoiets nu te zeggen natuurlijk, maar ik heb getuigen
Hoe dan ook, wij kregen een jaar na de geboorte van onze middelste zoon te horen dat hij nooit zou kunnen lopen of praten, dat hij altijd achterlijk zou blijven. Wij gaven ook niet op, en hij zelf ook niet. Onderaan beginnend ploeterde hij zichzelf steeds weer naar boven, met als enige beloning dat als hij het goed deed op een bepaald niveau hij wéér iets moeilijkers moest gaan doen. En dat ook weer goed aan kon. Etc.
Hij heeft laten zien dat hij het kan, dat hij wil. Hij komt er wel. (Hij loopt en praat bv soms meer dan ons lief is. En achterlijk is ie ook al niet - op de reguliere lagere school was hij de beste in spelling bv )

Net als Danyel, waar je nu al precies hetzelfde van kan zeggen. Ouders, geef nooit op als men zegt dat het toch niks wordt, of hem veroordeelt tot een bepaald niveau. Volg je eigen hart!
pi_22122381
quote:

.... het is in één woord GEWELDIG wat jullie doen/deden. ..... Jullie zijn allemaal kanjers.

Dikke van Danyel
Phlup... wat een ontzettend lekker nieuws!! helemaal goed

En voor wat betreft bovenstaande.... Ik mag aannemen dat je het over jezelf, en je gezinnetje hebt..
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
  woensdag 22 september 2004 @ 08:14:24 #108
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_22122407
Lieve Phluphy, ik kon de laatste dagen niet veel op Fok! rondhangen, maar heb wel elke dag even gekeken of er al nieuws was over Danyel. Nu lees ik je goede nieuws van gisteren. Wat heerlijk dat Danyel zijn kans krijgt, hoe onzeker de toekomst nog zal zijn. Meid, ik heb diepe bewondering voor jullie positieve instelling. Met z'n drietjes komen jullie er wel

Mijn kaarsje blijft voorlopig ook nog branden, om zo nog veel meer positief nieuws te krijgen
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 08:32:56 #109
81992 Githa
pi_22122536
ooooohw Phluphy wat een goed nieuws ik ben zo blij dat te lezen maar ik blijf nog voor jullie duimen hoor
pi_22122599
Goed nieuws om te lezen hoor!
En mijn user icon plaatje blijft voor alle zekerheid toch nog even branden hoor... Je weet maar nooit.... Misschien net voor die ene stap extra die hij elke dag weer doet....
pi_22122988
Phluphy wat een geweldig nieuws! Fijn dat hij zijn welvediende kans krijgt!
Echt goed nieuws!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 22 september 2004 @ 09:36:30 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_22123173
Heerlijk zulke berichten!! Elk kansje is er een schreef ik al eerder en dit klinkt als een dikke vette kans!! Beter kan het niet op de vroege morgen. Danyel je komt er wel!! Je had geen betere ouders uit kunnen zoeken, knul!! En mijn kaarsje bevalt me ook nog wel hoor, die blijft dus nog wel even staan.
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat je zoveel aandacht voor de dingen om je heen kunt hebben, doelend op de icoontjes, volgens mij heb je toch heel wat anders aan je hoofd zo samen, mijn petje af voor jullie.
Liefs Saffier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 22 september 2004 @ 09:41:09 #113
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22123225
Geweldig bericht!

Hij krijgt zijn kans, geniet ervan!!!!
pi_22123393
Volg het al vanaf bijna het begin, maar was mijn login gegevens kwijt...
Ik kan alleen maar zeggen met hoeveel bewondering ik alles heb gevolgd, en nu nog steeds...
Wat een prachtig mannetje....wat een knokkertje, ik vind het heerlijk om al die goede berichten te lezen...
Ook al zijn jullie vreemden voor me....ik leef ook volop met jullie mee...(zoals vele!!)

Liefs Regina
pi_22123934
Hoe gaat het vandaag met jullie? Hoe gaat het met de voeding van Danyel, hopelijk hebben ze die alweer wat kunnen opvoeren zodat hij snel van het infuus in zijn hoofdje af is. Staan er nog onderzoeken gepland voor vandaag? En how about qualitytime; badderen, masseren, kangaroo-en?

Dat telefoontje wat je gisteren hebt gehad was dat nou de conclusie van het etische team? Ik me niet voorstellen dat mensen met een dergelijke taak (de ouders begeleiden) zich er zo vanaf zouden maken.
Hoe gaat het met jou? Ben je lichamelijk al redelijk opgeknapt van de bevalling? Zorg je goed voor jezelf, goed slapen, goed eten en toch een beetje ontspanning proberen te krijgen? Dat lijkt me erg moeilijk want Danyel is ZO belangrijk nu in jullie leven dat je alle tijd en alle energie daaraan wil geven.

Heel veel liefde en kracht weer voor vandaag.
Kus voor jullie kanjer!
Monique
pi_22124236
Wat een goed nieuws. Als de artsen er al voor willen gaan, echt positief.

Toevallig had ik maandag een voorlichtingsavond op mijn werk. Daar was de vader van een meisje van 6. Zij was geboren met haar navelstreng om haar nek en had daardoor flink zuurstof te kort gehad. Hij en zijn vrouw hadden de beslissing moeten maken wel/niet verder gaan. Inmiddels is ze zes en zoals hij over haar sprak. Ze zijn supertrots op haar en op alles wat ze kan. Hij vertelde wel dat het vaak ook moeilijk en zwaar is (ze krijgt sondevoeding), maar dat ze haar niet hadden willen missen. Ze hoort echt bij het gezien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_22124308
Ow Phluphy wat een heerlijk nieuws Geweldig!
pi_22124597
Wat onwijs super!!!
Goedzo Danyel, voorallllll doorgaan zo!!
*knuf* en voor jullie alledrie!!
The waves you made will always be
pi_22126739
Ben erug blij dat er goed nieuws is

ben ook giga blij voor jullie jullie hebben het verdiend.

Danyel, Esther en Jeroen dikke knuffel en
  woensdag 22 september 2004 @ 13:46:13 #120
26444 ezzi
mama van ilse
pi_22128040
Wat een goed nieuws over Danyel.
Hardstikke fijn!
  woensdag 22 september 2004 @ 13:50:39 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22128144
@ Bastardhost & Genuivere
Message understood. Als het "straks" zover is kom ik er nog op terug, ik weet jullie nu te vinden !!

@ Merisse:
Met de voeding gaat het helaas niet zo goed. Hij verteert de voeding wel, maar de hoeveelheden zijn te groot voor zijn buikje / darmpjes om in één keer te verwerken. 20 ml in één keer kan hij gewoon nog niet aan, dus krijgt hij nu via een druppelsonde. Hij houdt last van zijn darmpjes en is een beetje huilerig. We hebben het hele voedingsschema weer losgelaten en verzorgen/knuffelen nu op aanvraag; zodra hij wakker wordt worden we gebeld en haasten we ons erheen. De aanvullende voeding die hij krijgt via het infuus zal worden aangepast, omdat hij opeens weer afvalt (20 gram per dag).

De fysio is vandaag weer geweest. Ze was redelijk tevreden over wat ze zag. Ze adviseerde om Danyel 1 x per dag een uurtje of zo in een wipstoeltje te zetten. Of hij dit echt leuk vindt is nog moeilijk te zeggen, ik denk dat we eerst moeten afwachten tot hij zich lichamelijk weer helemaal toppie voelt (geen last meer van buik/darmen).

Ik denk dat het ethische team al wel bij de besprekingen betrokken is geweest. Morgen zullen we waarschijnlijk de uitgebreide versie horen van de mededelingen van gisteren.
Badderen doen we elke dag, en kangaroe-en ook (zo vaak mogelijk). Maar Danyel krijgt steeds meer wakkere en actieve momenten, soms wel van een uur, en dan wil hij niet kangaroe-en, maar liever op schoot (met kussen) zodat hij een beetje rond kan kijken. In die tijd zingen we dan liedjes voor hem etc., het lijkt erop dat hij dat erg leuk vindt.

Met mij gaat het wel goed, ik slaap prima. Wel word ik een beetje gek van het plannen van de kolfsessies tussen alle verzorgingen door, maar op de één of andere manier lukt het toch steeds weer. Vanochtend kolfde ik 210 ml , mijn schoonvader noemt me Klara 2 Ik hou dus heel veel over, en dat vries ik allemaal in.
Vanmiddag komen mijn zussen om te koken in het RMD-huis. In die tijd ga ik in het ziekenhuis naar de kapper. Lijkt me wel even lekker !

@ Lois: mijn schoonzusje in Nieuw Zeeland wil graag meeposten maar krijgt een melding dat haar provider niet geaccepteerd wordt. Is hier iets aan te doen?

@ Allen: ik zoek de tekst van een Duitstalig (Kerst) slaapliedje. De titel is: Schlafe mein Prinschen, schlaf ein. Tinkepink misschien weet jij het via je man te achterhalen?

Dikke van Danyel
... ♥ ik mis je ♥
pi_22128286
Fluf, wat jammer dat hij last heeft van zijn buikje en ook afvalt
Wel fijn om te lezen dat het met jou goed gaat en dat je zoveel kolft
Heel veel terug voor Danyel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_22128430
Fluf, das wel jammer van zn darmpjes en maag. Hoop dat dat snel opknapt!!

Goed dat je even lekker naar de kapper gaat en voor je laat koken, en dat kolven gaat helemaal goed hè? Echt heerlijk dat jullie mannetje steeds meer wil ontdekken!

Heel veel liefs en dikke Claudia
  FOK!fossiel woensdag 22 september 2004 @ 14:03:25 #124
2628 Karin
pi_22128478
Wat fijn dat Danyel van die wakkere momenten heeft, dan kan je hem echt lekker knuffelen.
Jammer dat het met de voeding zo slecht gaat. En Klara2 is wel op zijn plaats ja, jeetje wat goed zeg 210 ml kolven
Goed van je ook om tijd te maken voor de kapper

misschien kan je schoonzusje eventjes met een van ons of met forum@fok.nl mailen, dan kunnen we wat regelen
  woensdag 22 september 2004 @ 14:03:51 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22128488
Jammer dat hij effe niet zo lekker is met darmpjes en maagje...
Maar wel fijn om te horen dat hij best nog alert is met willen rond kunnen kijken enzo.

Veel plezier bij de kapper!
pi_22128678
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:50 schreef phluphy het volgende:
Maar Danyel krijgt steeds meer wakkere en actieve momenten, soms wel van een uur, en dan wil hij niet kangaroe-en, maar liever op schoot (met kussen) zodat hij een beetje rond kan kijken. In die tijd zingen we dan liedjes voor hem etc., het lijkt erop dat hij dat erg leuk vindt.
Jammer dat de voeding nog niet lekker gaat maar wat kijk ik ervan op dat je schrijft dat hij WAKKER is Dat klinkt wel helemaal ik was in de veronderstelling dat het bij een paar keer oogjes openen gebleven was! Hoe moet ik me dat voorstellen, reageert hij dan ook op bijv. jullie zingen of aanrakingen? En huilt ie ook soms? Maar dat Danyel uberhaupt iets WIL vind ik al geweldig.

Ben ook erg blij dat het met jou naar omstandigheden goed gaat. Geniet van je kappersbezoekje!

Alle liefs weer
en ik hou het kaarsje nog even brandende hoor!
  woensdag 22 september 2004 @ 14:13:29 #127
76642 TaraS
Zeg maar Tara
pi_22128692
Schlafe, mein Prinzchen

Schlafe, mein Prinzchen, schlaf ein
Es ruh'n Schäfchen und Vögelein
Garten und Wiesen verstummt
Auch nicht ein Bienchen mehr summt
Luna mit silbernem Schein
Gucket zum Fenster herein
Schlafe beim silbernem Schein
Schlaf ein, schlaf ein

Auch in dem Schlosse schon liegt
Alles im Schlummer gewiegt
Reget kein Mäuschen sich mehr
Keller und Küche sind leer
Nur in der Zofe Gemach
Dröhnet ein schmelzendes ach
Was für ein Ach mag das sein
Schlaf ein, schlaf ein

Wer ist beglückter als du
Nichts als Vergnügen und Ruh
Spielwerk und Zucker vollauf
Und auch Karossen im Lauf
Alles besorgt und bereit
Dass nur mein Prinzchen nicht schreit
Was wird da künftig erst sein
Schlaf ein, schlaf ein

Volgens mij moet dit hem zijn Phluphy.

edit:Tekst: Friedrich Wilhelm Gotter, muziek: Bernhard Flies, Berlin 1796. Lang werd gedacht dat het liedje door Mozart was gecomponeerd.
  woensdag 22 september 2004 @ 14:15:43 #128
47095 powerpeewee
Extra krachtig!
pi_22128736
Hallo Phluphy,

ik lees dit topic elke dag een paar keer aandachtig door. En hoop elke dag weer het goede nieuws te kunnen lezen.

Ik zag dat je om de songtekst van een duitliedje zocht en heb deze even voor je opgezocht.
Hieronder staat hij :

Schlafe, mein Prinzchen, es ruhn
Schäfchen und Vögelchen nun
Garten und Wiese verstummt
Auch nicht ein Bienchen mehr summt
Kucket zum Fenster herein
Schlafe beim silbernen Schein
Schlaf ein, schlaf ein

Auch in dem Schlosse schon liegt
Alles in Schlummer gewiegt
Nur in der Zofe Gemach
Tönet ein schmelzendes "Ach"
Was für ein "Ach" mag das sein?
Schlaf ein, schlaf ein

Wer ist beglückter als du?
Nichts als Vergnügen und Ruh
Spielwerk und Zucker vollauf
Und noch Karossen im Lauf
Alles besorgt und bereit
Daß nur mein Prinzchen nicht schreit
Was wird da künftig erst sein?
Schlaf ein, schlaf ein

dit is de link als je hem nog wilt zien.
http://www.moron.nl/lyrics.php?id=30965&artist=Nena

Als het niet de goede is dan zoek ik nog wel ff verder voor jullie.

Liefs Powerpeewee.
powerpeewee rules
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 14:18:01 #129
13151 crew  Rewimo
pi_22128783
Afgezien van de voeding klinkt het echt steeds beter, Phluphy, elke dag is er weer iets nieuws, vooruitgang, te melden! Danyel lekker op schoot, rondkijken, liedjes luisteren, allemaal momenten om van te genieten tussen de zorgen door
  woensdag 22 september 2004 @ 14:22:05 #130
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_22128857
Hoi lieve Fluf!

Hm, een beetje gemengde gevoelens vandaag dus. Ben heel benieuwd wat Danyel van het wipstoeltje vindt.....ik deel je mening als je zegt dat je liever zou willen wachten/bekijken of het allemaal wel zo makkelijk gaat ivm zijn buikje/darmen.

Ondanks dat je de vraag niet direct aan mij stelde, heb ik meteen gezocht naar de tekst van het kerstliedje:

Schlafe, mein Prinzchen, schlaf ein!
Es ruh'n Schäfchen und Vögelein.
Garten und Wiese verstummt,
Auch nicht ein Bienchen mehr summt.
Gucket zum Fenster herein.
Schlafe beim silbernem Schein,
Schlafe, mein Prinzchen, schlaf ein,
Schlaf ein, schlaf ein!

Alles im Schlosse schon liegt
Alles in Schlummer gewiegt;
Nur in der Zofe Gemach
Tönet ein schmachtendes Ach
Was für ein Ach mag dies sein?
Schlaf ein, schlaf ein.

Wer ist beglückter als Du?
Nichts als Vergnügen und Ruh.
Spielwerk und Zucker vollauf,
Und noch Karossen im Lauf.
Alles besorgt und bereit,
Daß nur mein Prinzchen nicht schreit.
Was wird das künftig noch sein?
Schlafe mein Prinzchen, schlaf ein.
Schlaf ein, schlaf ein.

Text: Friedrich Wilhelm Gotter (1746 - 1797)
Melodie: Bernhard Fliess (1770 - 1851)

Hele mooie tekst!

Ik wens Danyel, jou en Jeroen weer heel veel sterkte toe, kaarsjes branden nog steeds!!!

Dikke knuffel voor jullie!

Danyel
Esther
Jeroen

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_22128947
Dat klinkt lekker eigenwijs dat ie liever om zich heen kijkt Lijkt me een goed teken
Hopelijk komt het met z'n buikje ook snel in orde want hij heeft blijkbaar nog een voorraadje eten staan Fantastische productie Pluph, daar komt hij de winter wel mee door

Lekker dat je even naar de kapper kan. Laat je maat verwennen. Hoe trekt Jeroen het? Gaat het met hem ook goed? Want wat moet dat voor hem ook zwaar zijn zeg, je zo'n zorgen om je kind en je meissie moeten maken.

Dikke knuffels van ons
  woensdag 22 september 2004 @ 14:31:17 #132
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_22129057
Ik zie dat ik niet de enige was die meteen in de bres is gesprongen om de tekst van het slaapliedje op te zoeken. Kun je nagaan hoe graag wij wat voor je willen doen, het was -voor mij- eindelijk even iets ''tastbaars'' waarmee ik je kon helpen....Die gedachte leeft ongetwijfeld bij meer dames en heren hier!

@Fluf: wat Merisse ook al schrijft, ik was ook uitgegaan van het idee dat Danyel alleen een aantal keren zijn ogen had opengedaan....maar echt wakker! Dat vind ik een hele openbaring! Super!! Hoe reageert hij op jullie stem/andere geluiden? Focust hij nu dan ook op de richting waar het geluid vandaan komt, zoals bij jou toen een aantal dagen geleden?

LW
  woensdag 22 september 2004 @ 14:31:55 #133
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22129078
Nou, de tekst hebben jullie nu wel.

Jeutje, wat zou ik graag een foto willen zien van Danyel bij jou op schoot Phluphy. Als jullie er aan toe zijn en het aan durven moet er maar eens flink gespammed worden met foto's van jullie kleine wondertje.

Noem mij maar gek en noem het maar gelul achteraf, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat het helemaal mis zou gaan met Danyel. Ik heb hier wel met tranen in mijn ogen gezeten net als menigeen hier en met trillende handen dit topic geopend, maar op één of andere manier zag ik zo duidelijk de kracht uitstralen van alles wat jij hier schreef Phluphy. Soms voel je gewoon aan dat het allemaal wel goed zal komen. En dit was één van die keren.
Dit kleintje heeft zo veel veerkracht getoond, gesteund door de liefde van zijn ouders en alle andere betrokkenen.
Danyel, ik heb het idee dat jij de wereld nog heel vaak versteld zal doen staan.
pi_22129789
wat heerlijk dat hij rondkijkt! dat klinkt zo hoopgevend en goed!
heeeel veel plezier vandaag, en heerlijk even jezelf verwennen, eerst kapper
en daarna een heerlijke maaltijd, geniet er maar van, jullie verdienen het zo ontzettend!
  woensdag 22 september 2004 @ 15:03:05 #135
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22129799
Het is niet leuk dat zijn voeding moeizaam verloopt, aan jouw productie ligt het in ieder geval niet

Verder klinkt het positief! Ik hoop voor jullie dat het spoedig mogelijk is om naar Apeldoorn te verkassen, dicht bij huis lijkt me toch veel fijner. Ik kan me zo voorstellen dat dit nu nog een kleinigheid is, maar misschien op den duur toch opbreekt.

Hoe is Jeroen er eigenlijk onder?
pi_22129937
ik weet niet of het een brutale vraag is, maar ik vroeg me ineens af hoe jullie dat nu doen ivm jullie banen e.d?
  woensdag 22 september 2004 @ 15:24:18 #137
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22130276
ik hoop dat Danyel snel weer zich beter voelt en geest last meer heeft van buik en darmpjes!
pi_22130970
Als je dit zo leest dan is het toch een krankzinnig idee dat er nog een ethisch team gaat zitten bedenken of Danyels leven wel genoeg kwaliteit heeft??
pi_22131281
dat hij echt wakker is, om zich heen kijkt, zijn papa onderzoekend aankijkt...wat een geweldige berichten toch! dan krijg je toch wel echt hele goede hoop voor een mooie toekomst voor jullie gezinnetje!

jammer dat het met zijn darmpjes nog niet zo lekker gaat. hoop dat dat snel over is, en dat hij zich dan tegoed kan doen aan de voorraad die op hem wacht

voor Danyel en zijn paps en mams
  woensdag 22 september 2004 @ 16:13:01 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_22131309
quote:
@ Allen: ik zoek de tekst van een Duitstalig (Kerst) slaapliedje. De titel is: Schlafe mein Prinschen, schlaf ein. Tinkepink misschien weet jij het via je man te achterhalen?
Anderen zijn me al voor geweest zie ik Fijn om te lezen dat Danyel steeds meer wakkere en actieve momenten krijgt en jij ook wat tijd voor jezelf neemt. Jullie zijn nog steeds in onze gedachten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_22132830
Lieve Esther,
Ik kom er helaas nog niet aan toe om elke dag bij te lezen, maar de berichten van de afgelopen dagen maken me vooral heel erg blij
Hopelijk komt er heel snel nog meer goed nieuws. Ik blijf aan jullie denken en voor julllie bidden

Dikke knuffel,
Annelies
pi_22133396
quote:
Badderen doen we elke dag, en kangaroe-en ook (zo vaak mogelijk). Maar Danyel krijgt steeds meer wakkere en actieve momenten, soms wel van een uur, en dan wil hij niet kangaroe-en, maar liever op schoot (met kussen) zodat hij een beetje rond kan kijken. In die tijd zingen we dan liedjes voor hem etc., het lijkt erop dat hij dat erg leuk vindt.
Kijk maar uit. Vandaag kijkt 'ie rond en voor je het weet loopt 'ie rond en loop jij er achteraan omdat hij dan iets heeft wat ie eigenlijk niet mag hebben . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22133706
Wauw zeg wat een goede berichten weer, alleen wel erg jammer van zijn pijnlijke buikje
Heerlijk dat hij zo om zich heen wil kijken en dat hij het leuk lijkt te vinden!
pi_22133830
Wat jammer dat hij zijn voeding nog niet goed kan verteren en dat hij nog zo'n last van zijn buik/darmen heeft, maar verder fijn om te horen dat hij zo actief is en dat het met jou ook zo goed gaat
  Jubileum moderator woensdag 22 september 2004 @ 19:29:50 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22135330
Wat zielig van zijn darmpjes maar fijn dat het voor de rest zo de goede kant opgaat. Wat een wonder, wat een vechtertje is Danyel.

Phluph, ik heb je schoonzusje een mailtje gestuurd met uitleg wat ze moet/kan doen.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 september 2004 @ 20:22:55 #146
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_22136707
Danyel, je gaat grootse dingen doen, vast ook later. Al is het maar dat je elke dag je ouders versteld doet staan door jezelf te zijn...

Fluf en Jeroen veel liefs en sterkte en veel plezier met de kleine!
..en laat gaan...
pi_22138157
Phlups, balen dat je ventje zo veel last van zijn buikje heeft, is altijd zo zielig voor die kleintjes. Verder gelukkig wel een positief verhaal, vooral dat wakkere uurtje is een goed teken toch?!

Kus Lonneke
Hyves!
pi_22139436
Dat is een goed teken dat hij om zich heen wil kijken (dat deed Djulain nog niet eens met 3 weken, die hield zijn ogen 3 weken dicht)
En jemig wat kolf jij veel zeg
voor Danyel zijn buikje
En ook een voor jou en Jeroen
  woensdag 22 september 2004 @ 22:12:48 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_22139676
jeetje, nou, op zijn darmpjes na dan vind ik het toch heel goed klinken en daar ben ik enorm blij om!
dikke voor jullie!
stormy waters...
sailin'
pi_22140702
voor jullie drietjes.
pi_22142911
Pluph, ik wil alleen maar even laten weten dat ik net alles heb gelezen van jullie lieve kleine ventje...Na van de schok te zijn bekomen heb ik de boel inmiddels weer droog hier...

Wat zijn jullie ongelooflijk sterk samen.

Een hele dikke knuffel en Danyel, ga zo door!

pi_22145263
succes vandaag, we hopen straks een mooi berichtje te lezen, en we hopen dat het al een stukje beter gaat met zijn maagje
pi_22145472
geweldig liedje is dat, phluph, ik ken 't volgens mij van Joost Prinsen die het vorig jaar telkens aan het eind van z'n programma zong.

heerlijk die positieve berichten, ik ben heel blij voor jullie! en ik hoop dat het met z'n buik/darmpjes snel beter zal gaan zodat hij die melkvoorraden van jou kan gaan verslinden.
  donderdag 23 september 2004 @ 09:03:36 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22145704
En weer een nieuwe dag voor jullie en Danyel!
Ik hoop dat zijn buikje wat tot rust komt en dat hij weer lekker kan genieten van jouw melk, Phluph!
  donderdag 23 september 2004 @ 09:08:18 #155
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_22145751
Dikke knuffel voor jullie Pluph!

Liefs, Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_22145978
Iedere dag weer een beetje beter

ik denk aan jullie...
pi_22145991
Het lijkt er op dat jullie Danyel er wel komt. Volgens mij ga ik, al lurkend, nog heel wat over hem mee krijgen in het grote kleine babietjestopic!!
* Allets zo brutaal is om nog een fotootje te vragen
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_22146681
Wat een vechtertje, die Danyel! Jullie kunnen echt trots op hem zijn!

Heel veel sterkte en kracht in de komende dagen.
  donderdag 23 september 2004 @ 12:37:49 #159
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22149184
Ook ik ben zeer benieuwd hoe het vandaag met Danyel gaat.
Hopelijk zijn zijn darmpjes inmiddels iets tot rust gekomen ...

Dikke kus voor Danyel
pi_22149227
Ik ben ook wel benieuwd naar nieuws, iedereen van kantoor en familie leeft mee.
Hopelijk gaat het beter met hem.

pi_22149299
Nu ook weer in gedachten bij die kleine spruit.
Denk aan jullie!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 23 september 2004 @ 12:50:02 #162
26444 ezzi
mama van ilse
pi_22149406
Hier wordt ook nog steeds meegeleefd. Ik post niet vaak, maar kijk hier 's morgens, ' s middags en ' s avonds. Ik denk aan jullie, familie Phluphy!!!!
  donderdag 23 september 2004 @ 12:59:34 #163
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_22149578
Wat een fijne berichten over Danyel! Ik was gisteren een dagje vrij maar dan denk ik er af en toe toch even aan, en vanochtend meteen even kijken of er nieuws was, en dat was er!

nou maar hopen dat het met zijn darmpjes ook snel wat beter gaat.

Ik heb heel veel bewondering voor jullie hoor, ik denk dat ze mij bijmekaar zouden moeten vegen.
Jullie redden het wel met z'n drietjes.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_22149701
Ik ben net terug van 3 dagen ziekenhuis en was heel erg benieuwd hoe het met Danyel gaat. Ben blij om positieve berichten te lezen.

Lieve Phlupy, hubbie en Danyel, ik denk nog steeds aan jullie en probeer een beetje licht en kracht jullie kant op te sturen... Ik zet gelijk weer een kaarsje aan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 23 september 2004 @ 15:44:15 #165
86274 hartje
still waiting...
pi_22153115
lieve phluph,
wat fijn dat het al zo goed gaat met danyel! ik hoop dat zijn buikje ook snel inorde is.
ik heb mijn oude usericon weer in gebruik, maar ik blijf lekker duimen hoor!
hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad met danyel (lekker badderen & tutten)
& hoop in je volgende update weer positieve berichten te lezen!
  donderdag 23 september 2004 @ 16:45:20 #166
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22154452
Fluf, geef Dany de kracht om te blijven knokken !!
256 goals !
pi_22155746
Oef! Ik ben een paar dagen niet op i-net geweest en het eerste waar ik naar zocht waren de nieuwtjes over Danyel! Godzijdank gaat het goed!!! Yes! Ik ben hartstikke blij!

Enne...misschien beetje brutaal maar komen er nog meer foto's van dit schitterende prachtmannetje??
#geen
  donderdag 23 september 2004 @ 18:36:25 #168
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_22156868
Go Danyel !!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 23 september 2004 @ 20:03:32 #169
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22158738
Ik weet even niet waar ik moet beginnen .... antwoord geven op sommige vragen, bedanken voor de tekst van het liedje ... of bedanken voor de post die ik vandaag ontving, of vertellen over deze gekke dag .....

Ik begin met datgene wat het meeste indruk heeft gemaakt vandaag... Danyel heeft zijn eerste post ontvangen. Wij ontvangen heel veel kaarten, allemaal via het huisadres of via het Ronald McDonald huis, maar vandaag was er de eerste brief die aan Danyel gericht was. Ik vond het zo spannend dat ik hem eerst nog uren bij me heb gehouden zonder hem te openen
Uiteindelijk even lekker voor gaan zitten, opengemaakt, en ik was met stomheid geslagen. Een ontzettend mooi kaartje van Moussy en Black_Crow, met bijgesloten een t-shirt voor Danyel met de tekst " I LOVE FOK! " Echt waar !!! ("FOK!" is weergegeven in het FOK! Logo)
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, Moussy en Black-Crow, dat jullie de moeite hebben genomen dit zo te regelen. Als je wist hoeveel dit voor ons betekent, alleen ik kan de woorden niet vinden om dit te omschrijven. Hoe kan ik jullie ooit danken? Nou ja, ik begin maar met: heel, enorm heel erg veel bedankt Vanzelfsprekend zal zo snel mogelijk een foto gemaakt worden waarop Danyel het T-shirt draagt !! Het probleem is dat ik op deze computer mijn foto's niet kan downloaden en mailen. Misschien dat mijn schoonvader binnenkort een foto kan maken en kan mailen.

Verder wil ik iedereen bedanken voor het plaatsen van de tekst van het liedje. Morgen maak ik tijd om het over te schrijven (hier is geen printer) en dan ga ik het 's avonds voorzingen. Nogmaals dank, jullie hebben me hier erg blij mee gemaakt.

Iemand vroeg hoe het ging met onze banen. Jeroen (werkzaam als politie-agent) heeft voorlopig bijzonder verlof. Ikzelf ben, als eigen baas, zo vrij als een vogeltje en het werk is het laatste waar ik voorlopig aan denk. Er zijn wel wat klanten die wachten op mijn terugkeer, maar dat lossen we "ooit" nog wel op. En wat de toekomst betreft: we zien wel, komt tijd komt raad, ook dat probleem tackelen we wel zodra het aan de orde komt.

Gisteren is Danyel onverwacht verhuisd, van Intensive Care naar High Care.
Een hele stap, weer een mijlpaal, het betekent dat hij het lichamelijk redelijk lijkt te doen. Hij krijgt steeds meer voeding via de sonde (vanaf vandaag 6 x 40 ml) en hij verteert het goed tot nu toe. We hopen dat dit doorzet zodat hij binnenkort geen infuus meer hoeft met bijvoeding.

Op de afdeling High Care gaat het heel anders dan op de IC. De tijd die aan Danyel gespendeerd kan worden is opeens veel minder. Daardoor weten de verzorgsters in verhouding ook minder van Danyel's gewoontes en situatie. Hier moet ik erg aan wennen, want ik vond het prettig altijd terug te kunnen vallen op de verzorgsters. Die konden te allen tijde mijn vragen beantwoorden en me geruststellen. Nu krijg je antwoorden als "dat weet ik niet want ik ken Danyel nog niet". Misschien verbetert dit in de komende dagen nog zodra ze hem langer op de afdeling hebben.

Vandaag heb ik een moeilijke dag gehad, omdat Danyel een moeilijke dag had.
Sinds gisteren laat hij horen dat hij kan huilen. Vorige week nog hoopte ik vurig dat ik dat geluid ooit zou horen, en nu ik het horen kan, snijdt het dwars door mijn ziel. Want ik weet niet waarom hij huilt. Huilt hij omdat hij honger heeft, net zoals een "gewone" baby? Of huilt hij omdat hij zo erg gestressed raakt bij het verschonen? Wordt het hem allemaal teveel ? Of heeft hij toch buikpijn? Allemaal vragen, waar niemand het antwoord op weet. Ik realiseerde me opeens dat dit waarschijnlijk het toekomstbeeld is: heel veel vragen en weinig antwoorden. Da's even slikken ...

Ik zou erg graag foto's spammen, ook om te laten zien hoe hij al veranderd is: zijn haar wordt met de dag blonder. Maar alle foto's staan nog op mijn camera en kan ik pas plaatsen zodra ik weer thuis ben.
Wie weet is dat ergens volgende week; zodra Danyel met de voeding helemaal "bij" is, zal hij waarschijnlijk naar het ziekenhuis in Apeldoorn kunnen, en kunnen wij weer naar huis.

nogmaals heel erg bedankt Moussy ik ga morgen lekker opscheppen in het ziekenhuis met mijn...oeps... Danyel's T-shirt
... ♥ ik mis je ♥
pi_22158813
Fijn Phluphy, goed nieuws!

Omdat Danyel het (volgens mij) veel beter doet en het helemaal gaat redden, verander ik mijn usericon weer. Ik wilde nog een postief bericht van jullie afwachten voordat ik dat wilde doen! Ik heb er alle vertrouwen in! Natuurlijk blijf ik aan jullie denken!

[ Bericht 29% gewijzigd door Zabb op 23-09-2004 20:15:15 ]
  donderdag 23 september 2004 @ 20:09:43 #171
336 Jessicaa
pi_22158834
O Pluphy wat goed dat Danyel verhuist is. Toch een goed teken. Wel jammer dat de aandacht minder is. Maar hopelijk verandert dat nog.
Het huilen kan ook een manier van contact maken zijn he! Het hoeft niet altijd een uiting van ongenoegen te zijn. Ik vind het wel een hele positieve ontwikkeling hoor. Ook al kan ik me voorstellen dat het je pijn doet en onzeker maakt.
Ik ben erg benieuwd naar de foto van Danyel in zijn fokshirtje

Lieve meid, Alle kracht van de wereld weer voor jullie. En de kaarsjes blijven branden
pi_22158926
Kan me voorstellen dat dat huilen even schrikken en wennen is, maar het is oh zo goed voor de ontwikkeling van zijn longetjes, dus laat hem maar lekker huilen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_22159023
Goed nieuws hoor, ik sta echt weer helemaal versteld van die kleine vent!!
pi_22159122
Het lijkt met de dag beter te gaan...wat geweldig om dit te lezen!
goed dat het t-shirt is aangekomen! Erg leuk idee van moussy en Black_crow

verder ben ik het eens met zabb, ik wil toch ook mijn usericon weer veranderen omdat het zo goed lijkt te gaan met Danyel en ik het kaarsjes-usericon toch associeer met moeilijkere tijden...
pi_22159130
Tis feest tralala, tis feest tralala

Wat een geweldig nieuws Plups, hier word ik helemaal vrolijk van (ondanks dat het mijn kraamjankdag is, dus ik zit eigenlijk een beetje zo ..... )
Hyves!
  donderdag 23 september 2004 @ 20:33:11 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_22159335
Toch weer goed nieuws!
Kan me voorstellen dat het nu op een andere manier heel moeilijk wordt idd. Maar toch...dat zijn (bijna) dingen die iedere ouder zich afvraagt (waarom huilt mijn kindje) In jullie geval ben je natuurlijk nog ongeruster, dat wel. Toch fijn dat ie van de ic af is en ik hoop dat ze op de hc hem snel leren kennen en dat jullie weer goed met je vragen terecht kunnen!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 23 september 2004 @ 20:38:39 #177
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22159452
wat een goed nieuws zeg

we houden de hoop en kaarsjes hoog

en wat een leuk idee van Mousse en BC
  Milf donderdag 23 september 2004 @ 20:42:50 #178
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22159554
Geweldig om te horen dat het steeds beter gaat met het hummeltje En nu op naar het andere ziekenhuis en dan (hopelijk snel ) naar huis!!!

En Moussy en Black_Crow? Tof! echt geweldig dat jullie dat hebben gedaan Dat is zooo verschrikkelijk liev !!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 23 september 2004 @ 20:47:20 #179
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22159657
ben heel erg blij dat het steeds beter gaat met de voeding... ik hoop echt dat de infuzen (hoe schrijf je eigenlijk meervoud van infuus?) zeer binnenkort ook niet meer nodig zijn!
pi_22159708
Lieverds, wat een heerlijk nieuws. Nu hij op de high-care ligt betekent het echt wel dat het een stuk beter met hem gaat. Ook ik laat om die reden mijn kaarsje verdwijnen, om te laten zien hoeveel vertrouwen ik in hem heb. Net als mallemeid vind ik het kaarsje iets voor hele kritieke tijden, en hij is duidelijk zo sterk dat het niet meer kritiek is. Go Danyel!

Misschien troost het je een beetje om te weten dat àlle jonge ouders zich hulpeloos voelen als hun kindje huilt, omdat ze niet weten wat er aan de hand is. Jullie zijn natuurlijk extra alert en bij Danyel kunnen er (nog) veel meer dingen spelen, maar die vreselijke twijfel voelt elke jonge ouder.

Moussy en BC, jullie zijn schatten.
mooi he, alles
pi_22159741
Wat een goed nieuws dat hij niet meer op de intensive care ligt, maar idd wel jammer dat jullie nou minder tijd met hem door kunnen berngen en de verzorgsters zo weinig over hem weten

Gelukkig is het t-shirt van Moussy aangekomen, ik ben echt benieuwd hoe het er uit is komen te zien, hopelijk kun je snel foto's posten
pi_22159778
Wat een geweldig nieuws, Phluphy ! Gefeliciteerd!

Danyel is nu toch 12 dagen, en rond dag 10-14 hebben veel babies toch een huildag/regeldag (kan een paar dagen duren)? Zou het niet zoiets normaals kunnen zijn ipv iets ernstigs?

Danyel, zet 'm op, je kamertje wacht op je!

Verder sluit ik me aan bij de anderen en wijzig binnenkort mijn icoon weer.
pi_22159862
Wat een goed nieuws dat hij verhuisd is, alle kleine stapjes is nu 1 grote geworden.
Het huilen van je kind gaat altijd als een steek door je hart Phluphy, als je hem niet kan troosten en niet weet wat er is voel je je zo machteloos. En ik kan me voorstellen dat het in eens slikken is als je dan aan de toekomst denkt, je bent bijna 2 weken met het heden bezig geweest en het belangrijkste was dat Danyel het zou redden. Nu begint er zachtjes aan ruimte te zijn om naar de toekomst te kijken en die zal heftig worden met ups en downs, maar ik ben er van overtuigd dat jullie het gaan redden met zijn 3tjes!!!!
Enneh we zijn heel nieuwsgierig naar Danyel en zijn shirtje

en knuf
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2004 @ 20:59:31 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_22159917
Hij is er ik was al bijna bang dat ie zoek was geraakt in de post, het shirtje is al een paar dagen onderweg Graag gedaan Je wilde het zo graag dat ik er gewoon mee aan de gang moest Knorretje heeft het logo verzorgd en op het speeltuinbankje is meegedacht voor het aanpassen van het shirtje ivm de slangetjes, maar dat was gewoon niet meer nodig en Merisse zij heeft er voor gezorgd dat dez post bij Danyel aankwam

Wat heerlijk dat Danyel sprongetjes vooruit maakt
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22159960
Pluphy, wat fijn dat Danyel van de intensive care af is. Weer een stapje verder
Moeilijk hè als je kindje huilt en je weet niet waarom. Hebben wij (alle nieuwe mama's) ook last van
Alleen kan ik me in jullie geval voorstellen dat het extra moeilijk is.
Ik ben heel benieuwd hoe het t-shirt eruit ziet.
Moussy en BC
  donderdag 23 september 2004 @ 21:01:16 #186
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22159971
Phluphy,

In het begin huilt ieder kind zonder dat een ouder weet waarom, ik denk eigenlijk dat dat bij jullie net als bij iedereen wel wegtrekt. Misschien zou hij zich anders moeten uiten in de toekomst, maar jullie zullen zijn taal leren!

Het is een enorme kanjer en gelijk heb je, wat er in de toekomst allemaal moet gaan gebeuren dat is van latere zorg, eerst wennen aan alles en genieten!

Heel veel liefs
pi_22160002
tvp om te zeggen dat ik jullie nog steeds volg, mijn icoon had ik al veranderd naar een wat vrolijker kaarsje, als Danyel in apeldoorn is verander ik hem wel weer naar mijn "eigen" icoon.
Wat fijn dat hij al weer wat beter voeding kan verteren! Veel liefs en sterkte weer!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_22160758
Fluf wat een goed nieuws toch allemaal weer.
Overgeplaatst naar high care is toch weer een stapje vooruit
Wat snijd dat huilen door je ziel he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_22161096
Wat heerlijk dat Danyel verhuisd is naar high care.
Ik heb er vertrouwen in, en mijn icoontje aangepast: een bemoedigend zonnetje.
Dikke pakkerd voor jullie
pi_22161361
Tot nu toe volgde ik dit verhaal van de zijlijn.
Maar ik ben erg blij te vernemen dat het met Danyel de goede kant opgaat.
En ik wil dan ook nu mij niet onbetuigd laten en jullie laten weten dat er vanaf deze kant
nog steeds volop geduimd word.
Prachtig nieuws dat hij nu naar de high care afdeling is!
Een stapje dichterbij huis!
ALS HET ONGELUK IN EEN KLEIN HOEKJE ZIT
ZIT GELUK DAN IN DE REST ??
  donderdag 23 september 2004 @ 22:04:56 #191
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22161572
Owh phlup wat een goed nieuws Danyel verhuisd

Net als alle nieuwe moeders vanzelf sprekende gevoelens, weet ook niet altijd wat Zoë heeft soms ook helemaal niets. Kan ook de prikkeling van de verhuizing zijn geweest, darmkrampjes van alles eigenlijk, gewoon een heerlijke baby Phluph.

Moussy geweldig dat het gelukt is
pi_22161605
Ow Fluf wat een heerlijk nieuws! En gelukkig is het shirtje aangekomen!

Ik ben gewoon trots op dat geweldig sterk en knap ventje van jullie! Echt waar! En, Fluf en Jeroen, ik ben ook zeker supertrots op jullie! Jullie zijn geweldig sterke en fantastische ouders voor Danyel!

Dikke
  donderdag 23 september 2004 @ 22:10:14 #193
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_22161698
Super Phluph, Danyel... Jullie zijn echt goed bezig.
Wat het huilen betreft, welkom in de wondere wereld van ouders.... Dat het je door merg en been gaat komt mogelijk door jullie geschiedenis, hij en jullie hebben al zoveel door moeten maken. Nog altijd doet het huilen van Sverre me 100 keer meer dan dat van andere kinderen.
Trouwens, naarmate de tijd vordert en jullie elkaar beter leren kennen weet je echt aan de intonatie en de manier van huilen wat er aan de hand is en hoe ernstig... Ouderschap groeit
Shaven..... not furred
pi_22162950
Geweldig dat Danyel van de IC naar de High Care afd. is verhuisd
Jammer,dat de verpleging hem nog niet zo goed kent,maar dat is misschien voor eventjes of misschien,omdat het niet zo nodig is,om hem heel streng in de gaten te houden,wie weet?
Groetjes,Minoes
pi_22163157
Wat een goed nieuws dat Danyel verhuisd is .
Het mannetje komt er echt wel met zijn mooie FOK shirt (foto )!
pi_22163293
Wat goed joh dat Danyel is overgeplaatst naar een andere afdeling!
En een " I Love FOK!" shirtje:wat een lief gebaar!!!
WEns jullie heel veel sterkte de komende tijd, maar ben erg blij dat het(zoveel) beter gaat met de kleine, dappere strijder!!!
En jullie zijn ookdapper toppers zijn jullie!!!
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_22163504
Moussy, je bent een grote lieverd

Fluf, wat heerlijk dat Danyel promotie heeft gemaakt. Fijn dat het met de voeding zo goed gaat. Anderen (Anitra, bastardhost) hebben al zulke mooie dingen gezegd over het huilen dat ik me daar bij aansluit.

Heel veel liefs voor jullie drie
pi_22163610
Wat een geweldig nieuws.
* miss_bleu blijft duimen voor de kleine!
  donderdag 23 september 2004 @ 23:17:38 #199
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22163629
Echt geweldig dat hij over is geplaatst.
ben echt blij dat het zo goed gaat met danyel
En wat goed dat het t'shirt is aan gekomen
moussy en Black crow echt geweldig..

nog heel veel sterkte de komende tijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 23:23:17 #200
13151 crew  Rewimo
pi_22163750
Wat een goed nieuws weer, elke dag een stapje vooruit! Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat het personeel hier minder goed op de hoogte lijkt met Danyel, maar hij is er nog maar net, en ze moeten hem inderdaad nog leren kennen.

Net zoals jullie Danyels huiltjes zullen leren kennen. Alle ouders hier zullen je kunnen vertellen dat ze na verloop van tijd precies horen aan het huilen wat het kindje dwars zit Maar dat heeft wat tijd nodig. Iedere ouder denkt in het begin weleens vertwijfeld van: waarom huilt ie nou toch? Het is alvast een heel goed teken dàt hij huilt, want dat betekent dat hij met jullie kan communiceren. En jullie zullen al snel leren wat Danyel bedoelt als hij huilt, echt waar

Dikke voor jullie allemaal! Ook voor oma, die zich op het Speeltuinbankje genesteld heeft

Mous, het is aangekomen Nu wachten op de foto hè
pi_22163940
Goed nieuws dat Danyel is overgeplaatst. Wat leuk dat jullie nu een tastbaar iets hebben van Fok!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22164547
Even een paar daagjes weg geweest, en wat een goede berichten hier ! Fantastisch !
pi_22165146
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:31 schreef krakkemieke het volgende:
Goed nieuws dat Danyel is overgeplaatst.
Inderdaad, dat zegt toch wel wat
pi_22165185
Ik ben dit topic (of inmiddels 'reeks' ) blijven volgen, en ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat er vooruitgang wordt geboekt! Woeiii!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_22166918
DIt is dus echt ontzettend geweldig om te horen :-) Danyel, petje af hoor knul... geweldig gedaan tot nu toe.

Wij blijven duimen dat het allemaal goed blijft gaan en dat alles gewoon enorm goed afloopt :-)

Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
pi_22167347
Wat een goed nieuws! Van IC af, dat is echt een grote stap! Wat doet jullie knul het geweldig goed. De overgang van IC naar HC vind ik een mooie gelegenheid om mijn oude plaatje terug te zetten. Dat wil niet zeggen dat ik stop met aan jullie denken en deze topicreeks te lezen!

Over huilen van baby's weet ik neit veel, maar ik geloof de ouders die hier al wijze woorden hebben gepost En Danyel zal de harten van de verzorgsters op deze afdeling ook vast zo veroveren!

knuffels voor jullie drietjes
pi_22167579
Wat een goed nieuws Phluphy en man
Danyel ga zo door ventje!!!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 september 2004 @ 09:02:36 #208
95752 crew  Chell
Kluns
pi_22167601
Ooh wat een heerlijk nieuws zeg!

Geweldig! Ik wist dat je het kon Danyel! Ga zo door!

Vanavond zal ik ook mijn kaarsje terugzetten naar mijn gewone icoon, maar ik zal het wel en wee van Danyel zeker blijven volgen en aan jullie blijven denken!

Veel liefs en een dikke knuffel.
pi_22168062
Ha die lieve, sterke schoonzus, broer en neefje!!!

Eindelijk kan ik dan ook mijn medeleven tonen op deze geweldige site! Wat een fijn nieuws dat Danyel is overgeplaatst naar high care. Echt een stap in de goeie richting. Wou dat ik hem net als de rest van de familie, even persoonlijk kon bewonderen en aanraken. Maar via de foto heb ik al gezien dat het een scheetje is. Hij is nu al mijn favoriete neefje hoor! Inmiddels begint bij jullie de dag net en ik hoop dat hij heel fijn mag worden. Ik ga zo lekker slapen en dan zal ik weer flink bidden voor jullie (voor diegene die dit niet helemaal snappen - ik zit aan de andere kant van de aardbol en er is 10 uur tijdsverschil ...). Ook ik ben trouwens erg benieuwd naar het t-shirtje. Zal hem stoer staan!

Heel fijne dag voor jullie allemaal en Jeroen en Esther, sterkte!!!

Ik wil het FOK-team en Esther even heel hartelijk bedanken voor de moeite om mij een account te geven zodat ik wat meer contact kan onderhouden met mijn familie.

Veel liefs van de hele familie hier.
xxx, Mireille
pi_22168104
p.s. het werkt!!!
  vrijdag 24 september 2004 @ 09:49:08 #211
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22168149
Danyel Kanjer!
Phluphy wen maar vast aan het huilen. Even zonder gekheid, het zal voor jullie altijd anders zijn dan voor ons. Vooral ook omdat je pas over een aantal jaar zeker weet of alles goed met hem is. En zelfs dan blijf je superalert lijkt mij.
Het lijkt me nu wel even moeillijk nu jullie je weer aan het 'installeren' zijn op High Care, maar zoals Phileine al zei dat betekent dat het beter met hem gaat. En dat kan je alleen maar toejuichen.
Om die reden ook pas ik mijn usericoontje weer aan. Danyel heeft bewezen op eigen kracht verder te kunnen.
pi_22168489
Danyel maakt met zijn Fok!- t-shirt vast helemaal de blits op z'n nieuwe afdeling! En hopelijk kan hij snel in Apeldoorn gaan pronken met dat mooie cadeau...
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:19:52 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22168579
Phluphy, wat heerlijk dat Danyel verplaatst is! Zal idd wel even wennen zijn aan een nieuw medisch team, maar het is toch wel een hele stap voorwaarts hoor!

Moussy en BC! Jullie zijn kanjers! Ben heel benieuwd naar de foto!
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2004 @ 10:24:22 #214
81992 Githa
pi_22168647
JIPPIE wat goed Danyel.....jemig wat ben jij een sterke vent .
Kom op hoor ! laat de wereld nog maar is versteld staan.....
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:39:21 #215
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22168933
Yess Danyel is een sterke vent en ik ben blij dat het steeds beter met hem gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 september 2004 @ 10:42:43 #216
13151 crew  Rewimo
pi_22168999
Welkom kiwi-girl! Fijn dat je mee kunt lezen hier
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:45:17 #217
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22169061
Ik krijg maar geen genoeg van alle goede berichten over Danyel. Wat een geweldig dapper en sterk jochie hebben jullie, Fluf
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:07:47 #218
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22170775
Gaaf zo'n shirt

Maar goed nieuws weer dus, ik heb gisteravond voor het slapen stiekem even gespiekt op de laptop van Tom, want mijn eigen PC was al uit. Ik moest gewoon even weten hoe het ging, om lekekr te kunnen slapen. Maar dan nu ook nog even een reactie!

Ik kan me vorostellen dat het even wennen is, zo'n andere afdeling, voor alle partijen. Dat huilen is wel zielig, maar ik denk dat het ook weer een goed teken is dat hij laat blijken dat hij iets niet wil of juist wel.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:13:03 #219
593 sjak
Juffie Bloem
pi_22170898
Dat is goed zeg, een afdeling dichter bij de stap om het ziekenhuis uit te kunnen. Spannend, en inderdaad wennen. Nu de verpleging minder tijd voor de zorg heeft om Danyel kunnen jullie lekker meer doen, dat is ook wel weer prettig.
Hoe gaat het nu met jou Phluphy? En met Jeroen?
Lekker douchen!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 september 2004 @ 13:19:23 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_22172424
Wat een goed nieuws!!! Verhuisd naar High care, Danyel je bent een kanjer!!!

Sjeen gaat haar icoontje ook aanpassen. Zo'n stoere knul moet ook iets leuks hebben om naar te kijken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:35:52 #221
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_22172808
Dag 13 in het bijzondere leven van Danyel!!!

Hoi Esther!

Gefeliciteerd met Danyel's verhuizing van IC naar High Care! Een mijlpaal!! :')
Het lijkt me tevens een geruststelling dat het tot nu toe nog steeds goed gaat met de hoeveelheden voeding, houden zo! * Danyel...zet hem op knul, je kan het!*

Dat ie huilt lijkt me een goed teken. Het is sowieso goed voor zijn longetjes, en hij is natuurlijk nog maar klein en dus is zijn communicatiemiddel: huilen. Ik ga er stiekum vanuit dat daar dan ook een regelmaat in zal komen, bijv. vlak voor een voeding of bij een volle luier.
Ik weet niet meer wie het precies schreef (ik geloof dutchie), maar ook ik heb vanaf het begin het (voor)gevoel gehad dat het met Danyel gewoon goed gaat komen. Misschien wat minder snel dan andere kinderen, maar hij gaat er komen!!!

Morgen vier ik hier een klein feestje (heb er speciaal appelgebak voor gehaald ), want Danyel is dan twee weken! Hatsjiekidee!!

Voor deze dag weer heel veel sterkte succes, liefde, kracht en positiviteit gewenst,
een extra dikke knuffel voor jou en Jeroen en een kusje op Danyel's blonde bolletje

Danyel
Phlups
Jeroen

LW
pi_22174124
Wat een heerlijk bericht!!!

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2004 14:38:48 ]
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:39:15 #223
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22174372
Wat een geweldig nieuws weer en wat een plotse verhuizing.
Jullie moeten natuurlijk erg wennen aan deze nieuwe situatie maar ook op deze afdeling zullen jullie je gauw "thuis" voelen.
Het is weer een stapje dichter bij huis

Een fijne ver-2week-dag morgen!
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2004 @ 14:47:29 #224
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22174564
Danyel

Wat een grote stap voor zo'n groot mannetje. Ik kan haast niet wachten op de fotospam want hij zal vast al wel enorm veranderd zijn sinds zijn geboorte. Elke dag weer een klein wondertje en elke dag weer een stappie (of soms een grotere stap) dichterbij huis!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22174703
Ik sluit mij bij de reacties van de anderen aan..huilen lijkt mij ook een goed teken.Je leert vanzelf wel waarom hij huilt..en soms ook niet..dan huilen ze gewoon om het huilen...niet moedeloos worden dan hoor. Ik denk dat iedere ouder wel zo'n moment heeft gehad met zijn kinderen. Maar ik begrijp dat het voor jou angstiger is.
Leuk trouwens dat Danyel een FOK t-shirt heeft gekregen. Hij is echt een FOKbaby.
Namens mij ook een fijne ver-tweeweek-dag morgen !!!
P.S. Kiwi-girl ..leuk dat je nu eindelijk mee kan lezen !!!
pi_22174868
Ik was me aan het afvragen wat de kaarsjes allemaal op FOK deden en lkwam toen hier uit. Ik heb direct ook maar even een kaarsje aangestoken me een ferme aanmoediging voor Danyel.

Ik wens jullie alledrie heel veel sterkte toe en hoop dat he allemaal goed komt.

Gefeliciteerd met de overplaatsing
Het is wat.......
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:00:25 #227
26444 ezzi
mama van ilse
pi_22174869
Wat een goede berichten allemaal. Het zal weer wennen zijn op de nieuwe afdeling omdat je nog niet zo vertrouwd bent met de verzorgers en zij met Danyel, maar dat zal snel weer beter zijn.
En wat fijn kiwi-girl dat je nu ook op FOK zit. Jij ook nog gefeliciteerd met je neefje Danyel!
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:49:52 #228
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_22175941
Welkom Kiwi-girl

Wat een goede berichten allemaal Esther en Jeroen

Ik wens jullie voor nu een mooi weekend toe!

Nogmaals veel sterkte en kracht voor jullie kleine (grote) ventje

Liefs
Dit zijn Bas & Jopie
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:48:55 #229
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22177266
Hé, een kiwi-girl.... die overigens zelf ook zwanger is Dus schoonzusje, je kan ook gaan meeposten in het zwangerschap- en geboorte topic (als je dat nog niet deed).

Vandaag een vrij uitgebreid gesprek gehad met de behandelend arts. Hij had het deels over het "nu" en deels over de toekomst. Wat betreft het nu: als Danyel het de komende 3/4 dagen zo goed blijft doen met de voeding (nu 6 x 40 ml per dag, moet naar 6 x 70 per dag), dan mag hij misschien wel begin volgende week naar Apeldoorn.
Opeens zie ik dat helemaal niet meer zitten. Het is "maar" een streekziekenhuis, en het voelt zo veilig dat hij hier in AZ ligt. De arts vertelde dat we altijd contact met hem mogen opnemen bij problemen. Overigens zal Danyel onder behandeling blijven van de neuroloog in Nijmegen, dat betekent ca. 1 x per 3 maanden een bezoekje hierheen.

Over de toekomst blijft weinig te vertellen qua verwachtingen. Wel is het positief dat Danyel duidelijk reageert op prikkels van buiten. Maar ze blijven volhouden dat e.e.a. er somber uitziet
(Moussy wil je a.u.b. een T-shirt regelen voor die arts met zijn slogan erop: "ik zie het somber in?")
Ook blijft het gevaar voor stuipjes bestaan. Hier gaan we nog speciale training voor krijgen, zodat we dit herkennen en ernaar kunnen handelen.

A.s. maandag begint de therapie van een logopediste, die de mond-motoriek zal gaan bekijken zodat we kunnen beginnen met het stimuleren van het slikken.

Aan het huilen raken we nu wel enigszins gewend. Waarschijnlijk doet hij het omdat hij honger heeft. En wanneer we hem wakker maken voor een verschoning mekkert-ie ook behoorlijk. Maar ik geloof dat wel meer baby's dat doen

Tja, wie weet, ben ik ergens volgende week weer in mijn eigen huisje . Raar hoor! Groot voordeel is wel dat ik dan alle foto's eindelijk kan gaan inladen.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:53:44 #230
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22177369
Zie het als positief dat hij naar een "gewoon" ziekenhuis mag, dat betekent imo dat hij ook goed af is met een "gewone" behandeling !!

Sterkte iig en veel plezier in je eigen huisje !
256 goals !
pi_22177442
Kan me voorstellen dat dit eng is, maar je kunt zelf alvast weer wennen, en dan duurt het niet lang voordat je graag wilt dat ook Danyel zijn kamer ziet.
Ja, eng zal het zeker zijn.
Ik wens jullie heel veel sterkte ook nu weer.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_22177523
Jaaah fotoooos.
Fijn dat Danyel misschien volgende week naar Apeldoorn mag.
De volgende halte is dan waarschijnlijk thuis. Eindelijk in z'n eigen bedje.
Het lijkt me ook eng om weer terug te gaan naar een streekziekenhuis, maar het zal er toch een keer van moeten komen.
En voor jullie is het misschien ook wel weer fijn om gewoon thuis te zijn.
Dan begint alles weer een beetje z'n gangetje te krijgen.
En natuurlijk heb je dan je privacy weer terug met onbeperkt internet.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:03:14 #233
1087 Merisse
broddeltante
pi_22177571
Lieve schat, ik kan er niks aan doen maar ik vind het weer goed nieuws hoor! Begin volgende week al naar het ziekenhuis in Apeldoorn en jullie naar huis! Kan me ook voorstellen dat het allemaal heel eng is. Dikke knuffel weer!
pi_22177596
Goede berichten zo te horen! Heel erg fijn dat hij terug mag naar Apeldoorn, hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je het best eng vindt! Hopelijk is hij tegen de tijd dat dat mag zoveel weer vooruit gegaan dat jullie er ook alle vertrouwen in hebben

En foto's zijn natuurlijk altijd welkom!
pi_22177607
Pluphy, het is hartstikke eng maar ook fijn natuurlijk want het lijkt erop dat Danyel binnenkort misschien wel lekker bij zijn eigen pappa en mamma mag wonen
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:07:48 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22177650
Jeutje, misschien volgende week naar Apeldoor! Dat zou fijn zijn! Kan me je onzekerheid voorstellen Phluph, maar ik geloof nooit dat ze dat zouden doen als het niet zou kunnen.
Spannend allemaal hoor!
En somber? Zolang Danyel het tegendeel bewijst vind ik er niets sombers aan!
pi_22177720
oooh! wat een geweldig nieuws, en zo snel al! ik kan me voorstellen dat het eng voelt, omdat je gewoon het veiligste voor je baby wilt, maar als de artsen denken dat het kan, zal het vast wel goed komen/zijn. Ik hoop zo voor jullie dat je straks een beetje tot rust kan komen!

hoe was het bij de kapper trouwens?
pi_22177825
Oh ja, en dat ie huilt omdat ie honger heeft of omdat z'n luier verschoont moet worden moet toch heerlijk zijn, dat doen alle babietjes namelijk
pi_22177859
Goed nieuws toch

Hij zal er zeker prima verzorgd worden anders lieten ze hem niet gaan, en jullie kunnen in ieder geval in je eigen huis bijkomen. Lijkt me ook niet onbelangrijk.
pi_22178115
Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om naar het streekziekenhuis te gaan. Je weet nu wat je hebt en je weet niet hoe het daar zal gaan. Wat me ook moeilijk lijkt is om weer in je eigen huisje te zitten dan, je bent immers nog niet thuis geweest toch? Je heb dan wel lekker je eigen spulletjes, maar aan de andere kant is het weer zo leeg. Het zal moeilijk zijn de eerste dagen, maar aan de andere kant kan je wel je eigen ik weer zijn/worden. Als je het moeilijk heb dan ga je gewoon lekker mee posten in: hoe is het met de (nieuwe) moeders. Daar weten ze hoe ze mensen moeten opbeuren

Dikke en knuf voor jullie 3tjes
pi_22178991
Lieve Esther,
Wat een geweldig nieuws eigenlijk (op de 'ik zie het somber in' meneer na dan )
Maar ik kan me goed voorstellen dat je het doodeng vind dat je straks naar een ander ziekenhuis moet, maar dat komt vast helemaal goed
Wij blijven het in ieder geval allemaal positief in zien
Dikke knuffel voor jullie 3-en.

PS een baby die huilt als hij honger heeft of verschoond moet worden is errug herkenbaar En ook dat je daar in het begin helemaal niet tegen kunt Het went hier al langzaam een beetje...
Al snap ik ook wel dat onze situaties niet echt te vergelijken zijn hoor
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:35:12 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22179420
Wat een geweldig nieuws, phluphy!

Kan me voorstellen dat je het eng vindt dat Danyel naar Apeldoorn moet, maar ze sturen hem natuurlijk niet zomaar weg! Danyel heeft blijkbaar bewezen (en blijft dat hopelijk bewijzen) sterk genoeg te zijn

voor alledrie!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:38:05 #243
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22179471
het zal idd even eng zijn om uit deze vertrouwde omgeving weg te gaan, maar het zal toch een keer gebeuren en bovendien betekent ook dat een geweldige vooruitgang!

Hou vol! Jullie doen het alledrie geweldig !!
pi_22179555
Phluphy.........wat een goede berichten,misschien snel naar huis!En ze sturen m vast niet zo maar weg,als ze er geen vertrouwen in hebben.
Veel sterkte en een dikke knuf,
Minoes
pi_22179685
Natuurlijk sturen ze Danyel niet naar Apeldoorn zonder goede reden: ze (de artsen) hebben er vertrouwen in dat het goed blijft gaam
Heerlijk ook voor jullie, terug in je eigen huis met je eigen spullen!
pi_22179710
Fluf! dat is goed nieuws! Kan me voorstellen dat je het eng vind, maar jullie mannetje heeft bewezen heel sterk te zijn. Jullie zijn dat ook, dus het komt vast allemaal goed.

Dikke knuf!
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:55:31 #247
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22179810
Wat gaat het snel allemaal ineens Phlups, kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel bij hebt. Het is natuurlijk heerlijk en positief weer een stapje dichter bij huis, maar jullie vertrouwen heeft natuurlijk wel een enorme deuk opgelopen. Maar meid neem 1 stap tegelijk en jullie komen er echt wel jullie doen het nu al zo bewonderenswaardig goed
Hyves!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 september 2004 @ 18:56:13 #248
13151 crew  Rewimo
pi_22179819
Phluph, ze laten hem echt niet zomaar gaan, het betekent gewoon dat hij het heel goed doet. Vertrouw maar op je mannetje! Laat het even tot je doordringen en dan zul je beseffen dat dit gewoon geweldig nieuws is
  Jubileum moderator vrijdag 24 september 2004 @ 19:30:40 #249
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22180605
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:45 schreef kiwi-girl het volgende:
p.s. het werkt!!!
Mooi zo
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator vrijdag 24 september 2004 @ 19:32:53 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22180653
Er somber uitzien? Dat jochie laat ons elke dag weer versteld staan van zijn vorderingen, hoe kan iets er dan somber uitzien? Moet je zien wat ie allemaal op eigen kracht al heeft overwonnen.

Het gaat hard ineens Phluph, kan me voorstellen dat dat je wat onzeker maakt maar het zal voor jullie allemaal toch heerlijk zijn om weer in je eigen omgeving te zitten.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:34:23 #251
336 Jessicaa
pi_22180685
Pluphy wat een goed nieuws. Ik kan me heel goed voorstellen dat het je wel allemaal onzeker maakt hoor.
Een hele dikke knuf en alle kracht van de wereld voor jullie
  FOK!fossiel vrijdag 24 september 2004 @ 21:20:02 #252
2628 Karin
pi_22183019
Wat een goed nieuws
Verplaatst naar een andere afdeling, de voeding die zo goed gaat. Heel fijn om te horen dit!

Phluph hoe gaat het met jou? Nu de ergste druk eraf is of hij het wel of niet gaat halen, stort je niet vreselijk in? Je zal natuurlijk wel door moeten gaan voor hem maar denk alsjeblieft ook heel goed om jezelf hoor
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:20:49 #253
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_22183039
Hoi Pluphy, wat gaat het hard ineens he, dan kun je het zelf bijna niet bijhouden. Natuurlijk heel lekker dat hij naar Apeldoorn maar ook wat eng. EN hoe herkenbaar voor ons om te lezen. Sverre mocht na 19 dagen ook vanuit Zwolle naar Hengelo. Wij waren helemaal blij, konden we toch wat meer als een gezinnetje (wij hebben er immers nog eentje ouder rondlopen) samenzijn. Maar o wat was het wennen aan de regels van ons streekziekenhuis. Veel beperkter dan we gewend waren (onder andere bezoek met jong kind tot half zes uur savonds, dus met Storm komen werd veel lastiger), ons bezoek moest dagelijks gepland worden voor de volgende dag. Het was gewoon héél anders en het even geduurd voor we eraan gewend waren. Ik zal overigens nog maar niets zeggen over de fouten die er gemaakt zijn met zijn verzorging in Hengelo, ik ga er maar vanuit dat dat gewoon ons weer moest overkomen :-)
Maar jullie en dat heerlijke mannetje gaan het echt wel redden samen hoor....ook in het streekziekenhuis in Apeldoorn
pi_22183164
Hoi Pluphy,

Ik ben een paar dagen druk geweest, dus heb niet gelezen of gepost.

GEFELICITEERD MEIS, ik ben zo blij voor je dat hij nu op High Care ligt, en hij doet het gewoon geweldig.
Ik hoop zo voor je dat hij volgende week naar Apeldoorn kan, want dat betekent dat het alleen maar beter met hem gaat !

Groetjes Nanny
pi_22183230
Nou Fluf, ik vind het hartstikke goed nieuws! Ik ben heel erg blij voor je dat het zo lekker gaat! Zoals ik al zei, of eigenlijk voor je hoopte, is dat Danyel als een echte kangeroo grote stappen vooruit zou maken, en zie hier ... Op naar de volgende grote stappen voorwaarts!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:35:28 #256
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_22183349
Het was een regelrechte cultuurschok, van intensive care Zwolle, naar een couv afdeling in een streekziekenhuis. Geen 1 verpleegkundige per max. 2 bedden.. 1 tot anderhalf per zaal.... Echt zoveel anders. Gelukkig weet Nijmegen dat ook en wanneer Danyel het niet op zichzelf zou kunnen, gingen ze het risico niet aan. Het ergst is het jullie hoor, Danyel zal aan niets ontbreken...

Dat terzijde... Wanneer hou je eens op met al dat goede nieuws Straks moeten de kaarsjes nog uit, net nu ik er aan gewend ben geraakt om ze dagelijks te branden.
Super hoor... Rijdt die grote ambulance voor, waar de kleine kereltje in een transportcouv wordt ingereden en dan op zijn gemak naar Apeldoorn reist. Dat is zo'n heerlijk gevoel... En dan zit je in Apeldoorn met z'n drieen. Dan is er weer tijd om normale dingen te doen tussen de bezoeken door.. Jullie gaan zoooo genieten... En aftellen... want de volgende stap is nog groter, nog enger...

!! HUIS !!
Shaven..... not furred
pi_22183631
BH, zit ik hier ff met een wee gevoel in mijn maag zeg..
wat een ontzettend mooi hart-onder-de-riem-stekend stukje. :')

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2004 21:50:10 ]
pi_22190665
Iedere keer dat ik hier lees over alles wat er gebeurt is schiet ik weer vol. Het is geweldig om te horen hoe goed het met Danyel gaat en dat hij misschien al naar Apeldoorn mag binnenkort, dat is helemaal tof. Kan me goed voorstellen dat het eng is hoor. enne daarna, zoals bastardhost zegt: Naar Huis :-)

Ik kijk al uit naar de volgende update.

Agnes
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:27:42 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22190743
Ik zie het nieuws ook als iets positiefs, maar kan me je onzekerheid voorstellen, iets wat nog wel vaker op je pad komt denk ik.

Ik kan me ook voorstellen dat het best eng wordt om straks weer 'thuis' te zijn, dan wordt het besef van alles wat je is overkomen denk ik nog groter, anderzijds weer fijn in je vertrouwde omgeving.
  zaterdag 25 september 2004 @ 09:42:59 #260
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22190805
Fluf en Jeroen, geweldig dat Danyel kennelijk al zoveel vooruitgang heeft geboekt dat hij misschien binnenkort al naar Apeldoorn mag. Logisch hoor dat jullie daar ook wat angstig voor zijn. Jullie hebben in een korte tijd zo ontzettend veel meegemaakt en te verwerken gekregen en elke nieuwe verandering is toch weer spannend is.

Danyel heeft inmiddels bewezen dat hij een vechtertje is en dat hij echt niet van plan is om zomaar op te geven. Jullie hebben een geweldig mannetje op de wereld gezet waar jullie ontzettend trots op mogen zijn!

Verder moet ik toch nog even kwijt dat ik ontzettend veel bewondering heb voor de manier waarop jullie hiermee omgaan. Dit is een situatie die je niemand toewenst maar uit de posts van Fluf straalt zoveel kracht, optimisme en liefde. Petje af hoor!

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_22190846
Happy 2-weeks-day to Danyel, happy 2-weeks-day to Danyel, happy 2-weeks-day to you! Hieper de piep, HOERAAAAAAAAAAAA.

Ik ben zo blij dat alles goed gaat in Nederland. Wat zou het fijn zijn als jullie weer terug mogen naar Apeldoorn begin volgende week. En ik weet zeker dat hij daar ook in goeie handen is, Esther. Apeldoorn is toch geen achter gebleven gebied?!? Nu nog goed leren slikken en dan mag hij vast lekker mee naar huis. Wat zal dat een mooi moment zijn!

Alvast een hele mooie dag toegewenst (eet maar een lekkere moorkop op zijn 2-weken-oud dag, ik neem ook iets lekkers) en een dikke knuffel vanuit Nieuw Zeeland.

xxxx, clean-sis
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:10:56 #262
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22190958
proficiat met je twee weekjes Danyel.
Ik neem ook wat lekkers op jou vandaag!
pi_22190969
wat een lieve clean-sis ben jij kiwi-girl. Best moeilijk om nu zo ver weg te zitten

Esther en Jeroen, jullie mannetje is alweer 2 weken oud. Wat een heerlijk gevoel zeg!
Dikke knuffel voor jullie alledrie
  zaterdag 25 september 2004 @ 10:52:11 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22191267
Phluph! Wat spannend allemaal!

En Danyel al twee weekjes uit. Mooie jongen je doet het super!

Veel liefs
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:34:11 #265
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22191783
En dan komen de onvermijdelijke stapjes terug als het een tijd lang allemaal zo positief is verlopen

Volgens mij is Danyel ziekjes, hij huilt heel vaak en steeds langer, hij slaapt ook de nachten niet meer door en is erg onrustig. Hij heeft meer moeite met ontspannen en voelt zich duidelijk niet fijn. Ik hoop dat het gewone krampjes zijn, maar we weten het natuurlijk niet. Ik ben er helemaal door van slag, ik kan 'm niet troosten, de arts weet het ook niet en we kunnen alleen afwachten.
Wat is machteloosheid een vreselijk iets

Zowel Jeroen als ik zijn een beetje grieperig dus dat helpt ook al niet echt mee.
Pffff hopelijk volgende keer weer goed nieuws.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:36:37 #266
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22191828
Ai Phluphy da's niet leuk hè.
Kan best zijn dat Danyel nu alles aan het verwerken is, nu hij van de medicijnen enzo af is. Hij moet nu alles natuurlijk op eigen kracht doen en dat is wel zwaar voor zo'n klein menneke.
Dikke voor jullie alle drie.
pi_22192060
Ik kan me voorstellen dat het vreselijk is om zo machteloos te zijn en je geen andere keus hebt dan los te moeten laten. Ik ben zo blij dat jullie gelovig zijn, loslaten betekent dan namelijk dat je het overlaat aan God en dat is weliswaar soms hartstikke moeilijk, maar zeg nou zelf, het is eigenlijk veel beter dan wanneer je het zelf allemaal maar zou moeten kunnen oplossen. Dus blijf vertrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rooierooie op 25-09-2004 12:55:48 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 september 2004 @ 12:00:46 #268
13151 crew  Rewimo
pi_22192163
Phluph, ik denk dat Danyel zich het lekkerst voelt als hij dicht bij jullie is, misschien is het mogelijk dat je extra kangaroet met hem? En misschien is weer een massagebeurtje ook een optie, om hem wat meer te laten ontspannen.

zaterdag 25 september 2004 @ 12:10:17 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22192301
Ow, Pluphy. Machteloosheid is vreselijk, vooral als het om je kind gaat. Misschien moet Danyel ook wel wennen aan de overgang naar High Care. Veel sterkte maar weer en beterschap voor jullie alle drie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22192337
Dikke knuffel voor jullie allemaal. Je hebt ook zo'n afmattende weken gehad alledrie dat inderdaad een dipje misschien wel onvermijdelijk is. Hopelijk is het snel over. Probeer het een beetje rustig aan te doen en je niet teveel van streek te maken.
pi_22192347
Fluf..wat naar. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt, maar doe gewoon wat je denkt dat goed is. Dus een extra kangaroet zoals Rewimo zegt bijvoorbeeld (als dat mogelijk is natuurlijk). Het is ook allemaal niet niks voor dat kleine mannetje. Hopelijk gaat het snel beter met jullie en knappen Jeroen en jij ook weer iets op.

We denken nog steeds aan jullie lieverds, een hele dikke knuffel

Clauwheee en Noca
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:23:24 #272
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22192512
Fluffie wat vervelend dat het nu weer wat minder gaat, en ik kan me voorstellen dat het vreselijk is als je niet zo veel voor hem kan doen (idd die machteloosheid...) Maar blijf volhouden, en wat al gezegd is, misschien dat dat kangoeroeen hem wat rustiger maakt!

Sterkte!!!
pi_22192748
Ow fluf wat naar Beterschap voor jullie drietjes!
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:58:11 #274
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22193074
Fluffie toch Dat is geen leuk nieuws. Mogen jullie nu nog wel bij jullie mannetje komen nu jullie wat grieperig aan het worden zijn?
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:17:08 #275
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22193356
He fluf, wat vervelend, maar bedenk maar dat alle babytjes even hun huilperiode krijgen.
Tuurlijk is het extra rot als je dan ook nog eens niks kan doen en niet weet wat er aan de hand is, maar het gaat nu steeds zo goed met Danyel, dit komt ook wel goed!

Jullie liefde voor dit manneke kan zoveel aan en daardoor kan Danyel ook zoveel aan.

Misschien dat jullie gewoon allemaal een beetje grieperig zijn en nu de stres, het vechten en de angst toeslaat van de laatste 2 weken. Dat moet er ook uit een keertje hé, zowel bij jou en jeroen en Danyel zelf.
Jullie komen hier ook wel boven op!
In ieder geval een hele fijne ver-2weekdag, geniet lekker van elkaar...
(misschien extra massagebeurtje voor Danyel vandaag, daar kanpt ie vast van op?)

Liefs HW
(je kent me niet, maar t is als of ik jullie al wel jaren ken, nu ik dit over Danyel zo ben gaan volgen.
Je schrijft zo persoonlijk, dat het bijna is dat ik je echt ken. Eerste wat ik doe als ik wakker wordt, of thuis kom... kijken of er nieuws is, en ik denk heeeeel veeel medefok!kers met mij.)
Hoop gauw weer goed nieuws te lezen.
pi_22193520
Wat fijn dat Danyel is overgeplaatst En het shirtje vind ik echt een schitterend idee Danyels eerste post en dan nog wel een FOK!-shirt

En verder heel veel beterschap voor het kleine mannetje: ziek zijn is nooit leuk En phluphy en Jeroen ook beterschap
pi_22193563
Agossie, dat kleine mannetje.
Heel veel beterschap en sterkte!!
pi_22194613
PHLUPHY....en dat kangaroën of badderen,krijg je m daar ook niet meer mee stil?Ik hoop,dat hij zich snel wat beter voelt en jullie ook,
Groetjes,Minoes
pi_22194624
Ik hoop van ganser harte dat Danyel en jullie je snel weer wat beter voelen.
Sterkte
pi_22195093
phluphy, wat rot nou.kan de fysio ook Danyel ook niet helpen te ontspannen?
ik hoop dat jullie je alledrie snel weer beter voelen
pi_22195464
zoals je zelf al zegt: het is onvermijdelijk dat er ook eens een terugslag is. hopelijk grijpt hij dit stapje terug aan om daarna weer een sprong voorwaarts te gaan. sterkte alle 3 iig
  zaterdag 25 september 2004 @ 16:42:55 #282
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22196670
Je weet wat ze zeggen he, phluph... 3 stappen vooruit, 1 terug... En dan natuurlijk weer 3 stappen vooruit
Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22197840
Dikke knuffel voor jullie. Heel vervelend dat het nu ff tegenzit. Maar zoals er al gezegd is 3 stappen vooruit en 1 terug. En als jullie je grieperig voelen dan kan hij dat ook zijn idd. Letten jullie aub wel goed op jezelf? Dat al de griep doorzet je het goed uitziekt, want na een bevalling kan dat er hard in hakken.
en knuf
  zaterdag 25 september 2004 @ 18:13:03 #284
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_22198533
hoi Phuphy,
een speentje heb je natuurlijk ook al geprobeerd bij Danyel denk ik he. Mogelijk heeft hij gewoon zuigbehoefte. Daar waar andere baby's 6/7 keer fles of borst krijgen krijgt hij niets in zijn mondje door de sonde. Sverre was er erg bij gebaat (ziekenhuis gaf dat ook aan, zo klein als hij was had hij er behoefte aan dus kreeg hij een prematuurspeentje). dikke knuffel voor jullie en hopelijk knappen jullie weer gauw op....
pi_22199449
Fluf en Jeroen ook namens rena veel sterkte en beterschap!
pi_22199859
Phluph en Jeroen.
Wat vervelend, na alle goeie berichten nu een die wat minder is.
Ik hoop dat het nu iig weer wat beter met "onze" Danyel gaat.
Jullie ook nog grieperig, dat helpt natuurlijk ook niet echt.
Maar hou de moed erin lieverds.
Danyel heeft al zovaak bewezen te kunnen knokken en hij zal dat vast weer doen.

Beterschap en een knuf voor jullie 3tjes plus een dikke
Games
pi_22199942
He bah, ik denk aan jullie en hoop dat het weer iets beter gaat morgen.
  zaterdag 25 september 2004 @ 19:34:40 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22199959
Lieve Fluf, ik denk nog steeds heel veel aan jullie en moet allerlei mensen irl steeds op de hoogte houden van hoe het met jullie drietjes gaat, zo veel heb ik het er met iedereen over gehad! En gelukkig kon ik steeds goed nieuws vertellen!

Maar dat je ventje nu zo huilt, dat is gewoonweg niet leuk en heel frustrerend! Ik weet dat inmiddels ook, ons meisje huilt sinds een week ook meer dan ze eerst deed. Eigenlijk net als Danyel dus: ze begon met huilen toen ze 2 weken oud was! Misschien iets om je aan vast te houden, dat elk kindje (gezond, thuis, in het ziekenhuis, jongen, meisje, kindje van Fluf of Sugar of Pietje) ineens meer kan gaan huilen dan je gewend bent? Zonder aanwijsbare reden... In elk geval doet die van mij het ook en heeft het niets te maken met ziek zijn of pijn hebben... Dat biedt je misschien wat hoop en een geruster gevoel? Hoewel ik natuurlijk begrijp dat in Danyels geval dit soort zorgen nu eenmaal meer op z'n plek is en wel een echte reden heeft. Ik snap dus heel goed dat dit moeilijk is voor jullie!

Ik hoop alleen maar heel hard dat het huilen gewoon een manier van communiceren is en dat Danyel eigenlijk zou willen uitschreeuwen:
"Mama! Papa! Ik vind dat kangaroën leuk! Gaan we dat please ook nog veel doen als we straks in Apeldoorn zijn? Dan heb ik er wel zin!!!!"

Veel liefs, blijf aan jullie denken...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22200158
Wat vreselijk dat Danyel zich niet zo fijn voelt en dat jullie ook nog eens allebei grieperig zijn...
Hopelijk komt er snel weer verbetering in de situatie. Wie weet heeft jullie mannetje inderdaad gewoon last van wat krampjes of zoiets.
In ieder geval een dikke knuffel van Lucas en mij
pi_22201483
Hè balen Pluph
Laten we maar hopen dat het huilen net zo is als alle baby's doen. Alleen in Danyels geval kan ik me goed voorstellen dat je vreselijk bang bent dat hij pijn heeft of zich niet lekker voelt. Jammer dat er geen handleiding meegeleverd wordt met babietjes. Ik hoop dat hij snel weer wat beter in zijn velletje zit
En doen jullie ook voorzichtig met jezelf? Ik weet best dat je dat waarschijnlijk helemaal niet belangrijk vind nu maar probeer iig wat vitamientjes binnen te krijgen
Heel veel liefs
  zaterdag 25 september 2004 @ 21:43:07 #291
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22203016
Dank jullie wel voor de reacties en tips (eigen ervaringen). Ik heb natuurlijk zelf geen referentiekader omdat Danyel ons eerste kindje is. Wat jullie schrijven over huilperiode's etc daar had ik gewoon niet bij stil gestaan. En het kan ook te maken hebben met het verwerken van alle stress zoals iemand opperde. Of de zuigbehoefte...of misschien hebben we hem toch aangestoken (we dragen wel een mondkapje nu, maar volgens mij steek je mensen al aan voordat je je zelf echt ziek voelt).

In elk geval: ik was vandaag 2 x bij hem geweest en beide keren heeft hij een uur lang onbedaarlijk gehuild (lees: gekrijst). De arts die hem onderzocht zei dat het onrust was wat veroorzaakt kan worden door zijn hersenschade. Ook toen ik hem in bad deed ontspande hij niet, wel had hij toen 38.2, verhoging dus. Ik vertelde het aan Jeroen en hij dacht dat Danyel zich gewoon lichamelijk niet goed voelde. En wat denk je ... vanavond is Jeroen gegaan, heeft een dik uur bij hem gezeten (gekangaroed) en het ventje heeft geen kik gegeven. Zelfs bij het verschonen heeft hij alleen een beetje gemekkerd, niet eens echt gehuild. Ik kan jullie niet zeggen hoe opgelucht ik ben. Wél ben ik een beetje gepikeerd omdat Jeroen wel succes had met geruststellen . Maar dat is een prijs die ik graag betaal.

Als Danyel erg onrustig is, krijgt hij vaak "schokjes", kleine stuipjes zeg maar. Zolang die stuipjes te onderbreken zijn (ze houden op zodra je hem even vastpakt) is het niets ernstigs. Maar het blijft natuurlijk vervelend om te zien, omdat je weet dat het voor hem onprettig is. En ook omdat je steeds vreest dat het stuipjes zijn die niet te doorbreken zijn. Want dan zullen ze hem toch een medicijn moeten gaan toedienen om het te doen stoppen. Laten we hopen dat het zover niet komt...

Sinds gisteren rust ik een uurtje overdag (zou eens tijd worden na 2 weken) en dat bevalt me heel goed. De beginnende borstonsteking heb ik onder de knie, door de harde delen te masseren tijdens het kolven. Ook ga ik beginnen met de kwark-methode (borsten insmeren met kwark en na een kwartier afspoelen; heeft iemand hier ervaring mee?). Het plassen gaat ook steeds beter en sinds eergisteren heb ik weer al het gevoel terug in mijn been (nawerking ruggeprik: 12 dagen!).
Het grieperige is bij Jeroen alweer bijna over, en ik hoop er morgen ook voor een groot deel vanaf te zijn na nog een goede nachtrust.

Het I love FOK! shirt ligt ongeduldig te wachten .... op de één of andere manier ligt het steeds bovenaan op het stapeltje

Welterusten en een dikke van Danyel
... ♥ ik mis je ♥
pi_22203294
Toch een opluchting weer dat ie bij Jeroen inene wel stil was!
Mischien is ie idd ook een beetje grieperig gezien de koort. En baby's kunnen zich nu eenmaal alleen uiten door te huilen.
Welterusten, slaap lekker
  zaterdag 25 september 2004 @ 22:26:10 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22204343
Pluphy . Ik weet niks anders meer te zeggen. De mededeling dat je sinds gisteren pas een uurtje per dag overdag rust, heeft me heel erg doen beseffen wat voor een weken jij (en natuurlijk ook Jeroen en Danyel) nu achter de rug hebt en ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22204411
Heel bekend dat mama hem niet rustig krijgt en papa wel. Hebben we hier ook wel eens last van
Blij dat je je iets beter gaat voelen van de gevolgen van de bevalling. En super blij dat jij het gevoel in je been weer terug heb. Heel goed ook dat je nu eindelijk je rust neemt. Het is heel belangrijk, maar ik snap dat je er niet aan toe bent gekomen.
Hopelijk blijven die schokjes onder breekbaar (lijkt het op koortsstuipen, want ik weet nog dat Djen daar last van had en dat het heel eng is om te zien)
Blijf ook lekker aan jezelf denken en houd je aan je rust uurtje

en knuf
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 september 2004 @ 22:47:49 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_22204881
Inderdaad bekend hoor, dat mama kan blijven lopen zonder effect en dat papa Isa zo ineens stil krijgt. Ik heb in de week nadat de kraamzorg weg was vriendjelief opgebeld op zijn werk met de mededeling dat hij meteen naar huis moest komen, omdat ik gillend gek werd. Wat denk je, hij komt thuis, neemt haar van me over en mevrouw is stil...

Ik ben blij dat het steeds lekkerder gaat met 'onze' Danyel, Esther en Jeroen, dikke knuffel van ons
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2004 @ 23:56:18 #296
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22206361
lief klein mannetje, word maar weer gauw beter
  zondag 26 september 2004 @ 00:51:40 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22207723
Phluph, wat lekker dat hij vanavond toch weer rustig was bij Jeroen.

En goed dat je idd soms even de tijd voor jezelf neemt. Je loopt je zelf zo snel met alle liefde voorbij, maar dingen als borstontstekingen enzo kan je er nu natuurlijk niet bij hebben.

pi_22208003
Zat gisteren te denken:

Hoop doet leven........
Danyels leven geeft hoop

ben nog steeds druk aan het duimen
2 weken al Wondertjes gebeuren dus echt
  † In Memoriam † zondag 26 september 2004 @ 01:04:21 #299
43556 miss_dynastie
pi_22208023
Dikke voor Danyel!
pi_22208292
Ondanks dat Danyel nu eventjes uit z`n hummetje is, gaat het toch best goed vind ik hoor!!
En die overplaatsing is daar ook een bevestiging van!
Kleintjes voelen haarfijn de gevoelens van hun ouder(s) aan.
Dus het kan best zijn, dat toen je je onrustig en bezorgd begon te voelen Danyel gewoon daarop reageerde. (Niks gek`s dus hoor!! ) En dan gebeurt het inderdaad dat als pappa, die nog niet een half uur of een uur naar gehuil heeft geluisterd , het eventjes over neemt, hij de kleine ineens wel rustig krijgt. Oneerlijk eigenlijk he?!
The waves you made will always be
  zondag 26 september 2004 @ 08:49:37 #301
103793 kozakken
Living the life
pi_22210421
Een goedemorgen!
Phluphy wat klinkt het allemaal vertrouwd. (Nou ja, niet IC en zo hoor).
Maar Danyel klinkt me als een heel normaal bijzonder jongetje in de oren. Het is alsof ze na 2 weken pas "echt wakker" lijken te worden. Met Jonne is mijn ervaring dat hij toen ook veel meer wakker en huilerig was. Het ergste vond ik, dat ik niet goed wist wat er nu aan de hand was.

Dus daar ging de checklist:
luier? ruik-ruik- schoon! (dus dat is het niet)
eten? hmmm.. uurtje terug gehad (zal het ook niet zijn)
harde buik? nee... (krampjes dus waarsch ook niet)
slapen? hij is net wakker! (ook niet dus)
pijn? hmmm.. niet gestoten, geen verkoudheid, grijpt niet naar zijn oortjes. (zal dus ook wel niet)
dan zal het wel.. eh.. dan zal het wel... eh.. emoties uithuilen? aandacht van papa of mama?

Jonne reageerde ook eerst veel beter op Roelof. Ik denk dat ik ook eerst weer wat meer gestresst begon te raken. (krijg je van bevallen enzo ) Jonne voelde dat op een of andere manier toch ook.
Na een kleine maand begon ik door te krijgen hoe zijn huiltjes ongeveer werkten.
Nu roep ik of ik het al jaren doe "oh, dit is mopperen. Laat hem maar even".

Dikke zoen voor Danyel

zondag 26 september 2004 @ 10:08:23 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')