abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:05:48 #1
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22099779

Wa..W..Uhr..Ne... Nee.. Da..Dat...kan niet...

http://members.home.nl/egghead/PSTWO/

Ineens is het me duidelijk waarom de PSP even krachtig is als de PS2..

[ Bericht 0% gewijzigd door Eitjes op 21-09-2004 10:17:27 ]
Of toch niet?
pi_22099895
Leuk dingetje
pi_22099974
Eitjes, thnx http://games.fok.nl/news.php?newsid=521

Ik weet overigens niet of het wel officieel zo eruit ziet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:21:35 #4
71115 Rnej
I walk the line
pi_22100035
doe mij maar mijn satin silver 8)
pi_22100073
Ok, het is officieel dus

[ Bericht 25% gewijzigd door Notorious_Roy op 21-09-2004 10:29:53 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:27:13 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22100134
kan k mn oude gaan inruilen DAMNIT...deze is een stuk mooier...hopelijk zien we hem vanmiddag IRL
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_22100724
Wat leuk ... Hij is net zo groot als de PSP, maar dan zonder beelscherm
pi_22100728
De PStwo zou maar 30% kleiner worden. Dit is wel heel erg klein.
Ik hoop trouwens dat ze die naam nog gaan veranderen want het is veel te verwarrend zo.
  dinsdag 21 september 2004 @ 11:24:22 #9
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22101096
Of toch niet?
  dinsdag 21 september 2004 @ 11:25:20 #10
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22101109
Het is ECHT knap van Sony. Je kan de PS2 haten, je kan Sony fucken of wat dan ook. Maar dat ze zoiets flikken is ECHT knap. En als iemand zegt dat het niet is... Dan ben je gewoon stom.
Of toch niet?
pi_22101856
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:25 schreef Eitjes het volgende:
Het is ECHT knap van Sony. Je kan de PS2 haten, je kan Sony fucken of wat dan ook. Maar dat ze zoiets flikken is ECHT knap. En als iemand zegt dat het niet is... Dan ben je gewoon stom.
4 jaar oude hardware vervangen door compactere hardware. Dat is geen kunst. hardware wordt door de jaren heen altijd kleiner, sneller en goedkoper. Wat we nu als palmtop gebruiken, was vroeger een laptop en daarvoor een desktop. De PSTwo is daarom alleen maar een logische stap.
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:14:24 #12
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22102013
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef Young_David het volgende:

[..]

4 jaar oude hardware vervangen door compactere hardware. Dat is geen kunst. hardware wordt door de jaren heen altijd kleiner, sneller en goedkoper. Wat we nu als palmtop gebruiken, was vroeger een laptop en daarvoor een desktop. De PSTwo is daarom alleen maar een logische stap.
Kuch. Wat een foute opmerking. Sony is de enige die zich als enige een beetje op verkleining cq vooruitgang fixt op dat gebied. En als je dik 70% van je console afsnoept en hem nog steeds hetzelfde kan laten doen dan noem ik dat knap. Erg knap.

Sony is de enige in het consolewereldje die dat doet en daar mag je best respect voor hebben. Enorm veell respect omdat het ding zo klein als de ehr.. tja.. Wat is het?
Of toch niet?
pi_22102718
Ik hoorde laatst van iemand dat de PSone niet eens alle originele spellen van de oude playstation kon spelen. Hopelijk hebben ze het dit keer toch beter gedaan/
pi_22103042
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:50 schreef Chrizzly het volgende:
Ik hoorde laatst van iemand dat de PSone niet eens alle originele spellen van de oude playstation kon spelen. Hopelijk hebben ze het dit keer toch beter gedaan/
Ik heb met de psone echt nergens last van hoor? Misschien wat mis met die ene die er wel last van had...
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:34:46 #15
77430 Lexurious
Live Lexurious
pi_22103612
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:14 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Kuch. Wat een foute opmerking. Sony is de enige die zich als enige een beetje op verkleining cq vooruitgang fixt op dat gebied. En als je dik 70% van je console afsnoept en hem nog steeds hetzelfde kan laten doen dan noem ik dat knap. Erg knap.

Sony is de enige in het consolewereldje die dat doet en daar mag je best respect voor hebben. Enorm veell respect omdat het ding zo klein als de ehr.. tja.. Wat is het?
het valt niet te ontkennen dat het zeer prijzenswaardig en slim is van Sony om een kleinere PS2 uit te brengen, maar echt een grote technische prestatie is het denk ik niet hoor. kijk ook maar eens hoe klein en dun laptops tegenwoordig zijn...maar dat ze hem ook voor EUR 149,- verkopen is natuurlijk wel heeeeeel aantrekkelijk!
laten we trouwens ook niet vergeten dat ze de ruimte om een HDD in een (oude) PS2 te plaatsen naar alle waarschijnlijkheid hebben laten vervallen...

ik zelf heb nu alleen een Gamecube en ik denk dat ik deze PStwo voor kerstmis aan mezelf kado ga doen!!!! laten we hopen dat je uit leuke kleuren kan kiezen...
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:44:23 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22103786
Heel mooi apparaatje, maar ik ben inderdaad benieuwd of je dan zo'n modem extern moet gaan aansluiten. Hoe dan ook, het is knap en leuk dat ze het doen, maar overdrijven moet je het ook niet. De Xbox is kolossaal, maar Nintendo heeft van 't begin af aan al een ultra-compacte console die betere graphics geeft dan een PS2. Ik denk dat als je de PS2's van de afgelopen jaren naast elkaar openschroeft, je de ontwikkeling al wel aan zag komen. Maar ik ben onder de indruk van 't formaat.
pi_22103811
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:14 schreef Eitjes het volgende:

[..]

sony is dus echt niet de enige die dingen compacter maakt, alles wordt kleiner naarmate de techniek vordert. Nintendo heeft zijn Nintendo 64 ook in china uitgebracht in de vorm van een controller.
Maar het is heel mooi dat ze dit hebben gemaakt, maar echt bijzonder is het niet. Kijk maar wat palmtopjes en telefoons tegenwoordig kunnen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_22103847
Er zit nu standaard een netwerk adapter ingebouwd en de harde schijf voor de ps2 is eigenlijk best nutteloos, het enige waarvoor ik eventueel een harde schijf zou willen hebben is FFXI, maar die hebben ze besloten niet uit te brengen voor de ps2 in europa
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:51:48 #19
34586 kepler
No bounce, no play
pi_22103944
heh last, kheb net een ps2 gekocht...
The line is a dot to you!
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:52:20 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22103953
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:47 schreef peristilius het volgende:
Er zit nu standaard een netwerk adapter ingebouwd en de harde schijf voor de ps2 is eigenlijk best nutteloos, het enige waarvoor ik eventueel een harde schijf zou willen hebben is FFXI, maar die hebben ze besloten niet uit te brengen voor de ps2 in europa

Dat is zelfs nog belangrijker dan de formaatverkleining
pi_22104051
Wel relaxt ding, prijs blijft hetzelfde geloof ik. Klein is zeker wel handig voor in je auto. Zo dat nog steeds even makelijk gaan? zou er een transformator op die stekker zitten (net als laptop) anders is het wel knap wat ze met de voeding gedaan hebben.
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:14:25 #22
8758 P8R
Dat is goed...
pi_22104458
hmm... misschien toch een tweede console aanschaffen dus...
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:22:28 #23
77430 Lexurious
Live Lexurious
pi_22104626
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:47 schreef peristilius het volgende:
eventueel.....zou je games kunnen backuppen naar je HDD, heb je meteen kortere laadtijden. en dat is wel jammer als dat niet meer kan...

maar uit piracy overwegingen zouden ze hem misschien liever er uit houden...
pi_22104690
Ik wil binnenkort toch nog een PS2 aan gaan schaffen maar of het deze versie gaat worden weet ik niet. Ik vind het design nogsteeds erg lelijk (terwijl er zoveel verbetering mogelijk is) en het is erg jammer dat ze er niet gelijk vier controllerpoorten in maken

Voor 150 euro is het een goede koop, maar ik betaal dan liever 200 euro extra voor een PSX, daar heb ik ook nog wat aan als de PS3 er is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_22107535
Ehm, ¤ 150 + ¤ 200 = ¤ 350, volgens mij moet je voor een psx nog ¤ 300 bijleggen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')