4 jaar oude hardware vervangen door compactere hardware. Dat is geen kunst. hardware wordt door de jaren heen altijd kleiner, sneller en goedkoper. Wat we nu als palmtop gebruiken, was vroeger een laptop en daarvoor een desktop. De PSTwo is daarom alleen maar een logische stap.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:25 schreef Eitjes het volgende:
Het is ECHT knap van Sony. Je kan de PS2 haten, je kan Sony fucken of wat dan ook. Maar dat ze zoiets flikken is ECHT knap. En als iemand zegt dat het niet is... Dan ben je gewoon stom.
Kuch. Wat een foute opmerking. Sony is de enige die zich als enige een beetje op verkleining cq vooruitgang fixt op dat gebied. En als je dik 70% van je console afsnoept en hem nog steeds hetzelfde kan laten doen dan noem ik dat knap. Erg knap.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
4 jaar oude hardware vervangen door compactere hardware. Dat is geen kunst. hardware wordt door de jaren heen altijd kleiner, sneller en goedkoper. Wat we nu als palmtop gebruiken, was vroeger een laptop en daarvoor een desktop. De PSTwo is daarom alleen maar een logische stap.
Ik heb met de psone echt nergens last van hoor? Misschien wat mis met die ene die er wel last van had...quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:50 schreef Chrizzly het volgende:
Ik hoorde laatst van iemand dat de PSone niet eens alle originele spellen van de oude playstation kon spelen. Hopelijk hebben ze het dit keer toch beter gedaan/
het valt niet te ontkennen dat het zeer prijzenswaardig en slim is van Sony om een kleinere PS2 uit te brengen, maar echt een grote technische prestatie is het denk ik niet hoor. kijk ook maar eens hoe klein en dun laptops tegenwoordig zijn...maar dat ze hem ook voor EUR 149,- verkopen is natuurlijk wel heeeeeel aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:14 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Kuch. Wat een foute opmerking. Sony is de enige die zich als enige een beetje op verkleining cq vooruitgang fixt op dat gebied. En als je dik 70% van je console afsnoept en hem nog steeds hetzelfde kan laten doen dan noem ik dat knap. Erg knap.
Sony is de enige in het consolewereldje die dat doet en daar mag je best respect voor hebben. Enorm veell respect omdat het ding zo klein als de ehr.. tja.. Wat is het?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:14 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Kuch. Wat een foute opmerking. Sony is de enige die zich als enige een beetje op verkleining cq vooruitgang fixt op dat gebied. En als je dik 70% van je console afsnoept en hem nog steeds hetzelfde kan laten doen dan noem ik dat knap. Erg knap.
Sony is de enige in het consolewereldje die dat doet en daar mag je best respect voor hebben. Enorm veell respect omdat het ding zo klein als de ehr.. tja.. Wat is het?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:47 schreef peristilius het volgende:
Er zit nu standaard een netwerk adapter ingebouwd en de harde schijf voor de ps2 is eigenlijk best nutteloos, het enige waarvoor ik eventueel een harde schijf zou willen hebben is FFXI, maar die hebben ze besloten niet uit te brengen voor de ps2 in europa
eventueel.....zou je games kunnen backuppen naar je HDD, heb je meteen kortere laadtijden. en dat is wel jammer als dat niet meer kan...quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:47 schreef peristilius het volgende:
Er zit nu standaard een netwerk adapter ingebouwd en de harde schijf voor de ps2 is eigenlijk best nutteloos, het enige waarvoor ik eventueel een harde schijf zou willen hebben is FFXI, maar die hebben ze besloten niet uit te brengen voor de ps2 in europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |