Bewijs dat er UFO-achtige manmade vliegende machines bestaanquote:Op woensdag 29 september 2004 01:03 schreef BaajGuardian het volgende:
is bewijs nu eens teveel?
ok, stel dat ze in India inderdaad "vliegende schotels" hadden, waar zijn ze nu dan? Waarom zijn er geen wrakken in de bodem?quote:Op woensdag 29 september 2004 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker , maar dat niet alleen , zie de laatste post met overstap op de vimana''s
inclusief links naar .
het word ook nog door de hele mainstream ontkend , zeg maar liever , belachelijk gemaakt \ uitgelachen , dat de duitsers in de 2e wereld oorlog deze apparaten al hadden.
het word een fantasie of iig onzin genoemd , terwijl het toch echt zo is.
in india hadden ze al de technologie voor deze apparaten voordat jezus geboren was.
kun je nagaan.
Het wordt absoluut niet genegeerd hoor? tenminste niet door mij. Je moet natuurlijk wel begrijpen dat de meeste types die hier rondhangen "breezah" is. Maja wel vaag trouwens dat het een russisch bedrijf is, terwijl de amerikanen deze technologie zeker moet hebben. Of zou het teveel opvallen als amerikanen zoiets introduceren? van wat ik begrijp is het idd een vliegtuig met een vorm die lijkt op een UFO. Je zou kunnen denken waar dit naartoe gaat, beetje bij beetje zodat het over een tijd normaal is om zulke vormen in de lucht te zien.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg , word dit topic nu genegeerd?
teveel tekst?
iedereen klikt natuurijk alleen op de active list.
....schopje dan.
De duitsers waren idd erg ver met hun technologie, ik noem maar de Me-262, de Me-163, de Arado 234, de He-162 etc etc. Maar dat waren geen ufo's. Dat waren gewoon briljante engenieurs die de tekortkomingen van de propellor allang doorhadden.quote:Op woensdag 29 september 2004 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker , maar dat niet alleen , zie de laatste post met overstap op de vimana''s
inclusief links naar .
het word ook nog door de hele mainstream ontkend , zeg maar liever , belachelijk gemaakt \ uitgelachen , dat de duitsers in de 2e wereld oorlog deze apparaten al hadden.
het word een fantasie of iig onzin genoemd , terwijl het toch echt zo is.
in india hadden ze al de technologie voor deze apparaten voordat jezus geboren was.
kun je nagaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |