abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2004 @ 17:33:21 #51
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22263862
so much info .. so little attention span .. must ... not ..
*poef* weg , .... some ppl .. ach er zijn iig een paar wel serieus in dit topic
de driehoek is terug van weggeweest .. las ik net ergens

Flying triangles appeared in the mid 1970s, fell back, then returned in force from 1988 onward
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 29 september 2004 @ 01:03:15 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22276349
ja het gaat niet om dat er mensen serieus zijn of niet , maar dat naar mijn idee niemand even zn aandacht vestigd op dit behoorlijk duidelijke item.

is bewijs nu eens teveel?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 29 september 2004 @ 01:20:28 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_22276583
quote:
Op woensdag 29 september 2004 01:03 schreef BaajGuardian het volgende:

is bewijs nu eens teveel?
Bewijs dat er UFO-achtige manmade vliegende machines bestaan
Dat geef je zelf toch al?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 29 september 2004 @ 05:33:44 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22277983
jazeker , maar dat niet alleen , zie de laatste post met overstap op de vimana''s
inclusief links naar .

het word ook nog door de hele mainstream ontkend , zeg maar liever , belachelijk gemaakt \ uitgelachen , dat de duitsers in de 2e wereld oorlog deze apparaten al hadden.
het word een fantasie of iig onzin genoemd , terwijl het toch echt zo is.

in india hadden ze al de technologie voor deze apparaten voordat jezus geboren was.

kun je nagaan.
pi_22278440
mja ik blijf me dan toch afvragen waarom den duits dan uiteindelijk verloren is.
BG zegt ergens dat ze naar het buitenland reisden om geheime wetenschap te zoeken.
Anderen zeggen dat er in de jaren '30 een ufo zou neergestort zijn in Duitsland, en dat ze vandaar de techniek zouden hebben.
Andere verhalen beweren dan weer dat ze pas tegen het einde van de oorlog bezig waren met de ontwikkeling van deze nieuwe wapens ... vind ik tegenstrijdig, een ufo vinden in de jaren '30 en pas in de jaren '40 aan ontwikkeling beginnen. Dan had hij toch beter eerst alles ontwikkeld en dan oorlog begonnen ?

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_22278978
quote:
Op woensdag 29 september 2004 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker , maar dat niet alleen , zie de laatste post met overstap op de vimana''s
inclusief links naar .

het word ook nog door de hele mainstream ontkend , zeg maar liever , belachelijk gemaakt \ uitgelachen , dat de duitsers in de 2e wereld oorlog deze apparaten al hadden.

in india hadden ze al de technologie voor deze apparaten voordat jezus geboren was.

kun je nagaan.
ok, stel dat ze in India inderdaad "vliegende schotels" hadden, waar zijn ze nu dan? Waarom zijn er geen wrakken in de bodem?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 29 september 2004 @ 11:44:27 #57
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22281271
De Mahabaratha en Ramajana praten over een tijd rond 16000 jaar geleden ! dit zou dus als het waar is onder een diepe laag liggen net als de dorpen die ze hebben gevonden waar de achtergrond straling zo hoog is dat ze de oudhijd van de skeletten niet kunnen meten/bepalen. ....ook lagen deze vondsten diep en onder een laag glas gruis wat natuurlijk werd verbonden met het verhaal van de kernoorlog tuussen deze 2 volken (sommige mensen zien de ruzie tussen pakistan en india dan ook eeen repetitie van een oude gebeurtenis !

wel grappig vind ik het noemen van Red mercurie als proplusie middel (mahabarhata ) aangezien dit ook als een brandstof in de TR-3B word genoemd !

http://www.rense.com/general3/8000.htm
pi_22287589
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg , word dit topic nu genegeerd?

teveel tekst?
iedereen klikt natuurijk alleen op de active list.

....schopje dan.
Het wordt absoluut niet genegeerd hoor? tenminste niet door mij. Je moet natuurlijk wel begrijpen dat de meeste types die hier rondhangen "breezah" is. Maja wel vaag trouwens dat het een russisch bedrijf is, terwijl de amerikanen deze technologie zeker moet hebben. Of zou het teveel opvallen als amerikanen zoiets introduceren? van wat ik begrijp is het idd een vliegtuig met een vorm die lijkt op een UFO. Je zou kunnen denken waar dit naartoe gaat, beetje bij beetje zodat het over een tijd normaal is om zulke vormen in de lucht te zien.
pi_22288561
quote:
Op woensdag 29 september 2004 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
inclusief links naar .

kun je nagaan.
De duitsers waren idd erg ver met hun technologie, ik noem maar de Me-262, de Me-163, de Arado 234, de He-162 etc etc. Maar dat waren geen ufo's. Dat waren gewoon briljante engenieurs die de tekortkomingen van de propellor allang doorhadden.
En of ze in india de technologie hadden......dat betwijfel ik. Ze zullen zeker een bepaalde kennis hebben gehad, maar natuurlijk niet de middelen om het toe te passen. We hebben tegenwoordig ook een beetje kennis om interstellair te reizen. Maar toepassen wordt em nog niet de eerste decennia.
  woensdag 29 september 2004 @ 19:11:28 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22290807
Haushover , lees de links over vimana's eens goed door.

er is hier ook (in een anderre reactie) een klein misverstand , het is niet perse zo dat india schotels had\heeft
maar wel de technologie op papier , en zo uitgewerkt dat het niet een simpelle fantasie is , alles klopt.

onverklaarbaar op een normaal wetenschappelijk historische manier.

of mensen moeten nogsteeds aannemen dat we in de toekomst tijdreizen
maar is dat niet onmogelijk door de implosie theorie?
dat wat daar is niet hier is , en dus ook niet daarheen gegaan kan zijn.
(als jij in het verleden zit , bestaat het toekomstige niet zoals het anders was geweest , door je invloed van aanwezigheid)
daarnaast zou het wel kunnen in een paralelle wereld , maar dat zouden we dan niet in onze wereld merken. dus kan dat het ook niet zijn.

dus houd het op te bestaan , iedereen die in contact is geweest houd op te bestaan want hun leven kan niet. etc etc etc.
alles implodeerd.

over eens dat het geen tijdreizen is?

waar komen deze luchtschepen en zelfs nucleare technologie-en (zie india'se texten) dan vandaan?
hadden ze toen al een beschaving als de onze?
of waren het bezoekers.
als ge begrijpt wat ik bedoel.

tot de volgende post.
pi_22294861
Nu op discovery, programma over UFOs (de eerste drie sigthings in 1947-48).
  donderdag 30 september 2004 @ 00:30:56 #62
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22299596
(ik zal even niet dit topic verneuken maar, ga maar in deze verder ajb )
ufo sightings eengrote glimps in het totaal plaatje
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 3 oktober 2004 @ 08:21:26 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22368322
eigenlijk een beetje lame , maar goed.

kickje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')