De reden dat ze van vleugels af willen is dat vleugels, naast het liftend vermogen, ook weerstand opleveren. Dat kan, vooral bij hoge sbelheden, problemen veroorzaken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:39 schreef UncleScorp het volgende:
mja zelfs al zijn het prototypes van het leger ... vraag ik me toch af waarom ze die dingen proberen te bouwen ... toch niet omdat er ene gefascineerd is door science-fiction-films ?
Ze bouwen al van in het begin vliegtuigen met vleugels, en dan willen ze overschakelen op vliegende schotels ? Waarom ? Het vereist een nieuwe vorm van aandrijvingskracht en al, en zoiets needs research, en dat kost dan weer veel geld ... en waarom ?
Er zijn al vliegtuigen en helikopters worden ook meer en meer geperfectioneerd, is er dan nog behoefte aan een vliegend rond ding ? Wat zou dat meer kunnen dan de huidige toestellen ?
Zouden ze soms iets gevonden wat hen gemotiveerd heeft om aan de bouw van zulke dingen te beginnen ? En als ze er al mee bezig zijn van in de jaren 60-70, dan vorderen ze toch niet echt snel hoor
ik denk dat je nog bijna 20 jaar eerder kunt rekenen..de nazie's waren ook al met deze vormen aan het experimenteren (victor schouberger en zijn repulsin motor zijn voorbeelden !)quote:Overigens is het bouwen van vliegende schotels niets nieuws.. In eind jaren 50 hebben ze dit geval gebouwd:
alleen die dingen waren zeer experimenteel, dat wil zeggen van klein formaat en voor zover bekend niet goed werkend (stabiel). AL schijnt het principe achter de motor wel kloppend te zijn..quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:09 schreef merlin693 het volgende:
[..]
ik denk dat je nog bijna 20 jaar eerder kunt rekenen..de nazie's waren ook al met deze vormen aan het experimenteren (victor schouberger en zijn repulsin motor zijn voorbeelden !)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:30 schreef DonGorgon het volgende:
"..voor het volk ufo's..."
Begrijp het niet..
quote:tot slot : dit is dus ongeveer 5% van alle manmade , voor het volk ufo's
dus niet unidentified, maar voor het volk wel.
wilde toch even kwijt dat nouja laat ik het maar zo zeggenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
het enige wat hier heel interesant is , is het fijt van Red mercurie genoemd in de Mahbaratha (Vimana-ramanjana ) die als propulsie methode word gezien ! mercurie word tegnwopordig voor grappigere dingen gebruikt ! lees TR-3Bquote:er waren mensen naar tibet en india gestuurd voor zogeheten perkamenten van Vimana's technologie.
Da's andere koek!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
nee markzman , dat is niet het driehoeksmodel waar ik het over had.
dat is namelijk dit :
http://www.baronfamily.net/documents/belgium-1990-ufo.htm
[afbeelding]
http://www.manbottle.com/special/stealth.jpgquote:Op zaterdag 25 september 2004 01:19 schreef Mischa_NL het volgende:
b2 bommenwerper niks fotosoep
MMFO = man made flying objectquote:on topic .. mmfo ofwel uav ofwel door de mens gemaakte vliegmachines
Tja, lijkt mij eigenlijk ook. Dat een hoop (geheime) militaire toestellen voor UFO's worden aangezien (en het op dat moment eigenlijk ook zijn, omdat niemand ze kan identificeren), is niet zo bijzonder.quote:Op zondag 26 september 2004 09:38 schreef Threep het volgende:
Er valt naar mijn mening ook weinig over te zeggen. Je hebt hier links en info gegeven over het "fenomeen", alsook The_stranger, coz en merlin693 - wat valt er voor de rest over te zeggen/vragen ?
Tja, als iemand zegt dat 'ie een UFO in Groningen heeft gezien en niet weet wat het is, maar geen foto's er van heeft gemaakt, wat moet ik er dan van zeggen?quote:Op zondag 26 september 2004 10:58 schreef coz het volgende:
geen enkel ufo topic loopt echt op Fok ... behalve als het gebaseerd is op foto's of wazige filmpjes, of disclosure, dan is het nogal makkelijk om te zeggen dat het niet zo is![]()
Bewijs dat er UFO-achtige manmade vliegende machines bestaanquote:Op woensdag 29 september 2004 01:03 schreef BaajGuardian het volgende:
is bewijs nu eens teveel?
ok, stel dat ze in India inderdaad "vliegende schotels" hadden, waar zijn ze nu dan? Waarom zijn er geen wrakken in de bodem?quote:Op woensdag 29 september 2004 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker , maar dat niet alleen , zie de laatste post met overstap op de vimana''s
inclusief links naar .
het word ook nog door de hele mainstream ontkend , zeg maar liever , belachelijk gemaakt \ uitgelachen , dat de duitsers in de 2e wereld oorlog deze apparaten al hadden.
het word een fantasie of iig onzin genoemd , terwijl het toch echt zo is.
in india hadden ze al de technologie voor deze apparaten voordat jezus geboren was.
kun je nagaan.
Het wordt absoluut niet genegeerd hoor? tenminste niet door mij. Je moet natuurlijk wel begrijpen dat de meeste types die hier rondhangen "breezah" is. Maja wel vaag trouwens dat het een russisch bedrijf is, terwijl de amerikanen deze technologie zeker moet hebben. Of zou het teveel opvallen als amerikanen zoiets introduceren? van wat ik begrijp is het idd een vliegtuig met een vorm die lijkt op een UFO. Je zou kunnen denken waar dit naartoe gaat, beetje bij beetje zodat het over een tijd normaal is om zulke vormen in de lucht te zien.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg , word dit topic nu genegeerd?
teveel tekst?
iedereen klikt natuurijk alleen op de active list.
....schopje dan.
De duitsers waren idd erg ver met hun technologie, ik noem maar de Me-262, de Me-163, de Arado 234, de He-162 etc etc. Maar dat waren geen ufo's. Dat waren gewoon briljante engenieurs die de tekortkomingen van de propellor allang doorhadden.quote:Op woensdag 29 september 2004 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker , maar dat niet alleen , zie de laatste post met overstap op de vimana''s
inclusief links naar .
het word ook nog door de hele mainstream ontkend , zeg maar liever , belachelijk gemaakt \ uitgelachen , dat de duitsers in de 2e wereld oorlog deze apparaten al hadden.
het word een fantasie of iig onzin genoemd , terwijl het toch echt zo is.
in india hadden ze al de technologie voor deze apparaten voordat jezus geboren was.
kun je nagaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |