Gewoon wat scherper blijven Golfie !!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:41 schreef golfer het volgende:
Deed ik nog zo mijn best, was ik te laat:
[Hools] Hét VBL-Café # 443: Tong moet op de VBL-meet komen!
Ik wijzig niets en die lullo zal toch wel niet komen, maar mij gaan bellen op een moment dat het zo luidruchtig is op de meet dat ik weer eens zijn oproep ga missen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:45 schreef Bjoro het volgende:
wat mij betreft mag je het wijzigen (aangezien niet veel mensen deze titel zullen snappen !!)
al denk ik dat het verspilde moeite is om tong over te halen !!
trilfunctie is helemaal hip op je mobiel !!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
Ik wijzig niets en die lullo zal toch wel niet komen, maar mij gaan bellen op een moment dat het zo luidruchtig is op de meet dat ik weer eens zijn oproep ga missen.
Trusteh!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:49 schreef Bjoro het volgende:
Ik ga trouwens een tukkie doen !!!tot snel !
BIERquote:Op dinsdag 21 september 2004 07:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik snap d'r geen drol meer van.
Ajaxno1, dit gaat even mijn pet te boven, kan jij even kijken waarom ik 376 en 377 niet onder het kopje 376 t/m 400 kan krijgen?
rechtermuisknop...klikken in het kadertje...alles selecteren...daarna weer rechtermuisknop....kopieren....en het werkt !!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, ik ben op dit moment aan het uitvogelen, proberen te, that is, waarom de OP maker niet meer selecteerbaar is.
Fucking hell, ben jij me al ff wakker zeg!quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rechtermuisknop...klikken in het kadertje...alles selecteren...daarna weer rechtermuisknop....kopieren....en het werkt !!!!
jij weet niet hoelang ik daar gisteravond over gedaan hebtquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:49 schreef DIGGER het volgende:
Fucking hell, ben jij me al ff wakker zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |