quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord is integrated.
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben?
Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.html
Ja, dat kan wel hoor, moet je alleen niet vlak achter elkaar gaan pulsen, want dan kan die zeuren over dat je teveel aanslagen hebt in een bepaalde tijd...quote:Op maandag 20 september 2004 23:07 schreef Fliepke in Join FOK! Whatpulse! En help FOK! Naar de 1ste plek! Deel 5 het volgende:
Erm, ik heb twee computers (1 laptop en een gewone) en nu sta ik dus 2 keer in de ranking, is het mogelijk om met twee computers onder 1 account te werken, want dit is niet echt handig.
Ja dat klopt, andere topic was vol, dus hier verder!!!quote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef Djeez het volgende:
Is dit niet al es eerder geplaatst ?
Topics raken ook wel eens vol hierquote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef Djeez het volgende:
Is dit niet al es eerder geplaatst ?
het ligt niet aan jouquote:Op maandag 20 september 2004 23:31 schreef Emme-r-tje het volgende:
ligt t aan mij of is die pagina niet online??
dan wijquote:Op maandag 20 september 2004 23:26 schreef WebForce het volgende:
eind verder staat dan ons.
kwenie, ik heb net nog gepulsed..quote:Op maandag 20 september 2004 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
±) nee idd offline, kun je nu wel pulsen of raak je dan alles kwijt=
Moet dan even aangepast worden in het tekstbestandquote:Op maandag 20 september 2004 23:36 schreef Woffel het volgende:
[..]
dan wij
![]()
*idemt*quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:01 schreef Kale het volgende:
Site is up, je client stoppen en starten wil wel eens helpen
op dit moment kan ik pulsen én de site bekijkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:37 schreef Kale het volgende:
Vreemd, kun je niet pulsen en de site wel bekijken? Of werkt allebei niet?
Hier doet alles et gewoon?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:06 schreef egilio het volgende:
En hier nog steeds alles down![]()
ligt het niet aan je DNS?quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:50 schreef WebForce het volgende:
Nog steeds een time-out
Ja, blijkbaar. Nah ik wacht welquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:52 schreef Chirma het volgende:
[..]
ligt het niet aan je DNS?
whatpulse.org
Server: resolve1.hccnet.nl
Address: 62.251.0.6
Non-authoritative answer:
Name: whatpulse.org
Address: 66.98.188.173
krijg eens geen leven ofzo!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:35 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik sta pas 44e.
Ik kon gisteravond weer ff pulsen...in een keer iets van 13.000 keystrokesquote:Op woensdag 22 september 2004 09:36 schreef Harzz het volgende:
whehe ja zelfde hieraangezien ik zoals de sommige ook al zeker 2 dagen niet meer kan pulsen
De omroepen zijn niet echt zuinig met hun licenties hč?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:02 schreef Lucille het volgende:
Ik heb zojuist de client ook onder Win95 geinstalleerd. Er ontbrak dus wel die ene DLL die ook beschreven staat op de website, maar dat is nu opgelost. Echter, bij het opstarten kwam er ook een melding dat er een registry key ontbrak en dat daarom misschien de client niet zal opstarten na een reboot. Ben benieuwd.
Ik ben de enige hier met een oude kutlaptop met Win95 er op. En daar zijn 2 redenen voor: ik ben een contractor en geen staflid (en dus sta ik achteraan in de rij) en mijn machine draait gewoon goed, omdat ik daar de afgelopen jaren zelf voor gezorgd heb (bijhouden van zo veel mogelijk updates, temp files wissen, netjes uninstalls draaien). Hiermee heb ik mijzelf dus in de vingers gesneden. Bovendien heb ik nog een werkstation hier staan voor development werk. Maar volgens mij is er geen WhatPulse client voor Solaris.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De omroepen zijn niet echt zuinig met hun licenties hč?
Vind je het gek, tussen twee woorden zit er weer eentje. In deze post (zonder quote) zitten al 19 spaties.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:39 schreef Angelic1 het volgende:
Ik gebruik mijn spacebar wel erg vaak
Mijn record is de E, op de voet gevolgd door de Spatiequote:Op woensdag 22 september 2004 11:39 schreef Angelic1 het volgende:
Ik gebruik mijn spacebar wel erg vaak
WSAD staat bij mij ook hoog in de lijst. ik game niet meer zo vaak, alleenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:22 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik heb net pas m'n key-frequencies aangezet
En doordat Unreal Tournament ff gek doet bij mij zal het aantal toetsen wat ik komende dagen indruk weer een stukje minder zijn
haha. jij backspaced ook al zo vaakquote:Op woensdag 22 september 2004 13:00 schreef Chirma het volgende:
[afbeelding]
ja.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:25 schreef WebForce het volgende:
En ik kan nóg niet pulsen
Nee hoor want ik kan het zelf ook nog nietquote:Op woensdag 22 september 2004 15:40 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ja.
nu is het /echt/ je eigen schuld.
Wou net zeggen, wat veel 2'squote:Op woensdag 22 september 2004 10:00 schreef FFantaghiro het volgende:
btw mn top 15
6,549 | 2
5,753 | 4
4,721 | 3
1,606 | B
1,136 | Tab
965 | 5
873 | Space
606 | E
549 | C
548 | 1
419 | Backspace
398 | A
379 | N
369 | Enter
367 | Right shift
Hihi de eerste 6 toetsen gebruik ik vaak in mn spelletje hihih echt zo grappig
nepquote:Op woensdag 22 september 2004 21:28 schreef qu63 het volgende:
ik heb een een of ander virus/proggie wat er voor zorgt dat ik ineens heel veel kliks krijg, maar het irritante is dat ik al die kliks ook zie. deze tekst zit dus ook vol met cijfers die ik er steeds tussenuit moet hnmalen..
niks nepquote:Op donderdag 23 september 2004 02:08 schreef sioux_ het volgende:
[..]
nep![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 02:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks nep
het aantal aanslagen met mn backspace is ook flink verhoogd!
en na een virusscan en een ad-aware scan is h67yet minder geworden
ik dacht dat je zat te cheaten.quote:Op donderdag 23 september 2004 02:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks nep
het aantal aanslagen met mn backspace is ook flink verhoogd!
en na een virusscan en een ad-aware scan is h67yet minder geworden
lees eensquote:Op donderdag 23 september 2004 11:03 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ik dacht dat je zat te cheaten.
in dit geval: neem een virusscanner!
ja. het is minder geworden.quote:Op donderdag 23 september 2004 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
lees eens
Gebruik je al wel versie 1.4?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:57 schreef egilio het volgende:
Weet iemand wat er nou aan de hand is. Ik kan al een aantal dagen niet pulsen en ook de website doet het bij mij niet. Dacht eerst dat de site gewoon down was, maar schijnbaar hebben anderen geen problemen. Ik heb hier nu ruim 40 000 keystrokes staan maar op deze manier komen ze in de digitale prullenbak...
ja die tellen ook mee, gelukkig wel want in dos gebruik je veel meer je toetsen bord dan in windowsquote:Op woensdag 22 september 2004 23:25 schreef petre86 het volgende:
yay op de fok-teamlijst +15
maarruh als ik een programme heb dat in xp opstart maar in een dos-window draait.. telt dat ook mee?
cheaterquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:18 schreef Troel het volgende:
Ik sta 1e
wacht ff, ik heb helemaal niets gedaan! Ik wens dus ook geen cheater genoemd te worden. Dat er op de een of andere manier een bug in het programma zit waarom die keys zo hoog zitten kan IK niet helpen. Ik heb inmiddels dat WP forum bekeken, maar de dingen die hij daar noemt zijn op mij niet van toepassing. DirectX staat niet geblokkeerd enzo, en de speciale toetsen van mijn toetsenbord gebruik ik niet eensquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
cheater![]()
Ik heb de nieuwste versie. Whatpulse staat op dit moment bij mij gewoon uit. Maar ik vind het ook niet helemaal eerlijk als mijn wel door mij zelf aangeslagen aanslagen ook verdwijnen. En dat gebeurd als ik een nieuwe account aan maak. Wat mij betreft regelt die persoon van het programma dat die foute dingen uit mijn account gehaald worden, maar ik wil de andere aanslagen gewoon houden. Ik was met die stomme downperiode ook al weet ik hoeveel aanslagen kwijt, dat wil ik gewoon niet nog een keer.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:40 schreef Chirma het volgende:
Misschien niet opzettelijk Troel, maar het is toch niet echt onverdiende eerste plaats. Nu verzieken jij en Jelger de top10 voor users die wél veel typen. Ik weet niets van de werking van het programma.. heb je na de 19e nog een reinstall gedaan?
Hoewel natuurlijk niet erg belangrijk, maar ik vind dit een leuk spelletje en als mensen dat onbewust gaan verzieken door een bug, lijkt het me beter een nieuw account aan te maken em met het origineel uit het Fok-team te stappen.
Heb je het zitten uitrekenen ofzo? Bovendien zijn die grote getallen dus echt niet alleen aanslagen van die bugsquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:29 schreef Chirma het volgende:
De keystrokes uit de down-periode heeft niemand meer, dus dat is minder oneerlijk. Ik snap dat je wilt dat je 156.281 keys wel meetellen.. maar als minder dan een kwart eerlijk verdiend is vind ik dat je die maar op moet offeren. Mijn mening.. eigenlijk moeten de team leaders eens een woordje doen(of Qwea)
Ja, maar dan ben ik dus ook de gewone aanslagen van die tijd kwijt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:11 schreef Slarioux het volgende:
Troel heeft twee grote pulsen:
2004-09-24 07:50:10
9,165 clicks
340,512 keys
En:
2004-09-19 07:37:07
2,741 clicks
234,915
Als je die eruit laat halen is het weer correct.
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:20 schreef Kale het volgende:
D'r was in een van de vorige topiques iemand bezig met het laten vermelden van Fok! WhatPulse op de FP...
Iemand enig idee wat daar de status van is? Zou een hoop nieuwe leden opleveren...
FP bericht FOK! Whatpulsequote:Op vrijdag 24 september 2004 18:14 schreef Kale het volgende:
Ik herhaal mijn vraag nog maar een keer, nog steeds te weinig ledengroei.....
[..]
waarom, tis toch niet jouw fout?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:36 schreef Troel het volgende:
Ow en never mind, ben al uit het team gestapt..
da's toch weer sneuquote:This user is in team Team voor zielige mensen die last hebben van een bug and is ranked 1st in that team.
* devzero mopelt .....quote:Op zaterdag 25 september 2004 03:18 schreef Chirma het volgende:
Troel:
[..]
da's toch weer sneu
wat mompel je ? Kleine puntjes??quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:23 schreef devzero het volgende:
* devzero mopelt .....
Sommige dingen kun je maar beter denken ipv luid te verkondigenquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:37 schreef Chirma het volgende:
[..]
wat mompel je ? Kleine puntjes??
Doe ik het welquote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je maar beter denken ipv luid te verkondigen
ach.. als de modjes van whatpulse het forum lezen (cheaters) wordt hij ook wel bijgestelt hoor!quote:Op zondag 26 september 2004 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe ik het wel
het is een spel, en een spel moet eerlijker.
of er nu wel of geen schuld is vind ik minder belangrijk
Feit is dat het merendeel van de keys niet terecht zijn.
Dus is dit de enige juiste beslissing. Sommige mensen doen er echt heel erg hun best voor (misschien ook best sneu)
Dus rest het troel om Whatpulse te mailen en om een eerlijk aantal te vragen.
Of inderdaad niet lid zijn van een team
zou een beetje raar zijn als we achteruit gaanquote:Op zondag 26 september 2004 10:05 schreef Mister_Slide het volgende:
Het gaat vooruit
als iemand met veel keys weggaat, gaan we achteruit jaquote:Op zondag 26 september 2004 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zou een beetje raar zijn als we achteruit gaan![]()
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 26 september 2004 11:00 schreef Jump het volgende:
[..]
als iemand met veel keys weggaat, gaan we achteruit ja [afbeelding]
zo kan je het ook opvattenquote:Op zondag 26 september 2004 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt![]()
Ik zie het als een vooruitgang dat we een eerlijk team hebben![]()
heeft ze alquote:Op zondag 26 september 2004 16:28 schreef devzero het volgende:
Sommigen anderen hebben er ook last van; bijvoorbeeld Too many keys! en Excessive Extra Keys Showing Up. Een "bekende" bug in 1.3, dus Troel moet maar een mailtje sturen naar de whatpulse-staf en 1.4 downloaden
Hoe trek je er iets van af slimmerd?quote:Op zondag 26 september 2004 12:21 schreef Renesite het volgende:
Ach, laat troel gewoon terugkomen, de nieuwe WhatPulse downloaden en verder gaan, tel er wat van af en je hebt een eerlijke race om de eerste plaats
Euh, troel heeft 600.000, daar trek je een deel van af net zo als rekenenquote:Op zondag 26 september 2004 18:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe trek je er iets van af slimmerd?
Never mind, op het moment dat er meteen gegild wordt dat er iemand cheat terwijl die persoon er niets aan kan doen, hoeft het voor mij niet meer. Feit is dat ik nooit meer kan nagaan wat mijn eigen aantal pulseaanslagen was. Ik kan wel dom aanvragen dat de twee keer teveel gepulsde pulses eraf gehaald worden, maar dan zit mijn eigen getyp daar ook bij in.quote:Op zondag 26 september 2004 12:21 schreef Renesite het volgende:
Ach, laat troel gewoon terugkomen, de nieuwe WhatPulse downloaden en verder gaan, tel er wat van af en je hebt een eerlijke race om de eerste plaats
Neuh, maar anderen hebben er blijkbaar moeite mee dat ik met een aantal pulses waar ik niets aan kan doen in het team zit...quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:16 schreef Noca het volgende:
[..]
waarom, tis toch niet jouw fout?
Overigens word ik dus echt gewoon best pissig van het feit dat het merendeel hier doet alsof ik het allemaal maar met opzet doe.quote:Op zondag 26 september 2004 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen er echt heel erg hun best voor (misschien ook best sneu)
Dat cheatgeroep is idd een beetje jammer, zeker als er al lang bekend is dat er het een en ander fotut kan gaan. Maar ik vind dit als reactie dan ook weer een beteje kleinzerig overkomen.quote:Op zondag 26 september 2004 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
En het is jammer voor jullie, want met de komende tentamenweek voor de boeg missen jullie een gigantisch aantal toetsaanslagen. Misschien mag ik wel lid worden bij GOT
Ik heb de nieuwste versie gedownload, ik heb een mailtje gestuurd, ik heb gekeken naar de oplossing van de bugs in het forum, meer kan ik op een gegeven moment ook niet.quote:Op zondag 26 september 2004 22:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat cheatgeroep is idd een beetje jammer, zeker als er al lang bekend is dat er het een en ander fotut kan gaan. Maar ik vind dit als reactie dan ook weer een beteje kleinzerig overkomen.
Werk jezelf in de hand als je eerste post trots is dat je eerste staat!!quote:Op zondag 26 september 2004 22:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Overigens word ik dus echt gewoon best pissig van het feit dat het merendeel hier doet alsof ik het allemaal maar met opzet doe.
Ik heb de eer ook aan mijzelf gehouden. Ik ben toch zelf uit het team gestapt?quote:Op zondag 26 september 2004 22:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zeg ook niet dat je er niets aan gedaan hebt, en ik vind de gang van zaken hier ook een beetje suf. Maar dan kun je nog wel de eer aan jezelf houden in plaats van rare "tegenmaatregelen" te berde te brengen.
Dan had je rond die tijd eens eerst moeten kijken naar wat ik daar allemaal tegen Slar gepost heb.quote:Op zondag 26 september 2004 22:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Werk jezelf in de hand als je eerste post trots is dat je eerste staat!!![]()
Het plezier in het spel?quote:Op zondag 26 september 2004 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste versie gedownload, ik heb een mailtje gestuurd, ik heb gekeken naar de oplossing van de bugs in het forum, meer kan ik op een gegeven moment ook niet.
Ik heb Whatpulse geinstalleerd omdat ik wilde nagaan hoeveel ik typte en met de muis deed. De hele competitie kan me al eigenlijk helemaal niets schelen, maar ik vond het best dat Fok! als team wat meer aanslagen kreeg zodat ze van GOT konden winnen. Maar blijkbaar wordt het niet op prijs gesteld. Ik word afgeschilderd als een zwart schaap. En ja dat is een ander schaapje dan dat ik in mijn avatar had. Ik baal er alleen zo van dat er altijd weer bepaalde mensen zijn die op een trieste manier (en volkomen doordacht) anderen het plezier in iets ontnemen.
EN misschien ben ik wel kleinzerig, nou, da;s dan pech.
Ik voor de keysquote:Op zondag 26 september 2004 22:39 schreef Qwea het volgende:
jezus doe allemaal es niet zo moeilijk.Troel kan er idd niks aan doen, domme kut bug jammerrrrr. Buiten dat, miss een onverdiende 1ste plek, maar we maken zo wel een kans got te verslaan.En tuurlijk is het niet leuk voor de hard typende users, maar hallodoen we het nou voor de keys of om got te verslaan
Zoals ik al zei, lees je eens in en dan kan je precies lezen waarom ik pissed ben. Zoals ik je ook op irc zei.quote:Op zondag 26 september 2004 22:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En als je de discussie wil aan gaan loopt iemand gelijk weg (van irc) met de melding dat ik er niks van snap.
Dat zeg ik dus ook al in me post, ik snap niet waarom ze boos is.
Daarom zijn het teamowners of managersquote:Op zondag 26 september 2004 22:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lees je eens in en dan kan je precies lezen waarom ik pissed ben. Zoals ik je ook op irc zei.
En het is wel handig om te zeggen dat de teamowner of de manager moet beslissen, maar waarom zijn er dan al die anderen die al meteen zeggen dat ik maar uit het team moet omdat mijn pulses niet kloppen enzo. Die owner en manager hebben nog geen woord daarover gesproken.
En verder mag je nu wel kappen met je discussie, want daar heb ik geen zin in. Het hele whatpulse gezeik heeft voor mij nu wel afgedaan.
Sinds wanneer moet er een antwoord komen op iets dat geen vraag is?quote:Op zondag 26 september 2004 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En op irc iets zeggen zonder op antwoord te wachten is niet echt communiceren.
We dwalen beetje af van oorsponkelijke onderwerp!quote:Op zondag 26 september 2004 22:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet er een antwoord komen op iets dat geen vraag is?
Ook zij kunnen er niet voor zorgen dat mijn aanslagen juist worden, dat is nou juist het probleem.quote:Op zondag 26 september 2004 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als vind ik mijn optie om de teamowner te mailen nog steeds geen slechte als je de liefde weer wilt voelen in je aanslagen![]()
Maar ze kunnen er wel voor zorgen dat iedereen ze kop moet houden en dat je in het team kan blijven.quote:Op zondag 26 september 2004 23:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook zij kunnen er niet voor zorgen dat mijn aanslagen juist worden, dat is nou juist het probleem.
Ik heb ze nog niet gehoordquote:Op zondag 26 september 2004 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen er wel voor zorgen dat iedereen ze kop moet houden en dat je in het team kan blijven.
En wie dan nog zeikt heeft geen poot om op te staan lijkt me.
Het proberen op te lossen heb ik al wel gedaan, dat wilde ik sowieso al wel. Goh, anders had ik het waarschijnlijk niet eens aangekaart dat het niet klopte of welquote:en dan kan je proberen je "bug" op te lossen
Dor nieuwe install
or whatever nodig is.
Troel gewoon mee laten doen, en lekker laten typen vind ik..., of een nieuw account, maar dat is dus de vraag aan haarzelf,quote:Op maandag 27 september 2004 10:06 schreef Chirma het volgende:
Hmm ik word hier misschien wel afgeschilderd als azijnpisser, maar in mijn ogen het niet eerlijk als iemand door oneerlijk verkregen toetsaanslagen in de top10 staat. Het is natuurlijk allemaal voor de lol en ik heb je nooit verdrietig willen maken of beledigen, het is alleen zo dat wanneer mensen die last hebben gehad van de bug hoge posities blijven houden dat het spel verziekt voor de mensen die geen last van de bug hebben. Nu scheel je niet veel met de anderen, maar wanneer jij boven het miljoen uitkomt, terwijl de rest rond de 700.000 zit is dat echt zonde voor het spel. Ik snap niet waarom je niet gewoon een nieuw account aanmaakt, alle eerlijkverdiende keys zijn welkom en als het klopt dat je komende tijd veel gaat typen, zit je zo weer bovenaan
Sorry als ik misschien te onaardig ben overgekomen!
Mooi teken van je onkunde?quote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef Renesite het volgende:
http://www.renesite.nl/pulse.html
plop![]()
*Een op de drie keys een backspace*
waarom zou dit niet kunnen? kijk naar mijn stats: http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=106128quote:Op maandag 27 september 2004 19:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
GBCHEATER - 280,736 - 246,763 - 2004-09-26 - 13:13:24 - Italy
Mag ik dit geloven???
http://fok.internix.be/pulse.html :') :')quote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef Renesite het volgende:
plop![]()
*Een op de drie keys een backspace :') *
Waar kun je die pagina aanmaken?quote:Op maandag 27 september 2004 21:54 schreef Jump het volgende:
[..]
waarom zou dit niet kunnen? kijk naar mijn stats: http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=106128
zoveel clicks ten opzichte van keystrokes? als je grafisch designer bent, of veel spelletjes zoals rollercoaster tycoon speelt (dat is 1 en al klik gedoe)
[..]
http://fok.internix.be/pulse.html![]()
JAAAAAAAAAAAAA eindelijk.. zo hoort het, nu sta je eindelijk op je welverdiende eerste plaatsquote:Op maandag 27 september 2004 23:32 schreef Qwea het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1steen vergeten te pulsen op mn desktop
naja, morgen maar doen. Lalalalalalala Q staat eerste.Pompidom
Erik? Haal es hetzelfde aantal als ik.Samen aan de top
Ow nee, jij op 1 ik op 2.Schiet es op
haal me es in
quote:Op maandag 27 september 2004 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi teken van je onkunde?
Daarom upload ik mijn eigen stats elke keerquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:57 schreef WebForce het volgende:
Is er al een oplossing van het niet bereiken van de whatpulse site
Ik kan al dagen ALLEEN de site van Whatpulse niet bereikenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom upload ik mijn eigen stats elke keer![]()
Kan je wel DNS lookups doen? Als je naar http://66.98.188.173 surft lukt het dan wel??quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:36 schreef WebForce het volgende:
Ik kan al dagen ALLEEN de site van Whatpulse niet bereikenAlof die geblockt is oid...
nieuwste versie? Ik zeg maar wat hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kan al dagen ALLEEN de site van Whatpulse niet bereikenAlof die geblockt is oid...
eh, hij bedoelt de site hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:57 schreef Noca het volgende:
[..]
nieuwste versie? Ik zeg maar wat hoor
ahh ow ik dacht alleen het pulsenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
eh, hij bedoelt de site hoor.
Dan lukt het ook niet en vuurmuur staat uit...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:47 schreef Chirma het volgende:
[..]
Kan je wel DNS lookups doen? Als je naar http://66.98.188.173 surft lukt het dan wel??
En als je firewall uitstaat?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:46 schreef Manweth het volgende:
Ik ben ook van de partij.
Naam is WtRx
volgens mij 56equote:Op dinsdag 28 september 2004 16:02 schreef Horatio het volgende:
ik sta al 50e, gaat best hard
quote:56 (62) +6 Horatio 172,565 44,056 Netherlands
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
volgens mij 56e
[..]
Even wachtenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:42 schreef Renesite het volgende:
Pulst hij nog wel, ik krijg niet meer zo'n groen smilietje als ik puls![]()
uur blind op je toetsen lopen drukken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:50 schreef RooTeR het volgende:
zo...net weer even 25000 keystrokes gepulsed
46 Horatioquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
volgens mij 56e
[..]
Succesquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:04 schreef Angelic1 het volgende:
Eindelijk onder de 100. Nummer 1.. here I come
Down de nieuwe versie, check of je account we werkt, stel poorten in je router open? oidquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:01 schreef Mattt het volgende:
K heb altijd time-out zooi![]()
Sorry, maar ik ga zo toch echt mn 25000 keystrokes ff pulsenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:41 schreef Horatio het volgende:
[..]
46 Horatio![]()
jullie moeten wat minder pulsen, dan blijf ik langer op mijn plek staan![]()
ik straks ook nog een seen een goede 9000 strokes pulsen. een avondje actief zjn op irc telt rap opquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga zo toch echt mn 25000 keystrokes ff pulsen![]()
nooit uitgetest maar volgens mij kan je niet gelijktijdig ingeolgd zijn op meerdere pc's om zo te voorkomen dat je op alle workstations op je werk het programma zet.. en je collega's voor je laat pulsen.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:43 schreef Mister_Slide het volgende:
Kan je dezelfde Whatpulse account meerdere keren gebruiken op verschillende computers of computer-accounts?
en dan sjiet je ook natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2004 09:54 schreef Chirma het volgende:
[..]
nooit uitgetest maar volgens mij kan je niet gelijktijdig ingeolgd zijn op meerdere pc's om zo te voorkomen dat je op alle workstations op je werk het programma zet.. en je collega's voor je laat pulsen.
volgens mij is het wel mogelijk want ik heb het op mijn werk geinstalleerd en thuis, en als ik op mijn werk zit en mijn vriendin thuis achter de computer dan krijg ik geen melding dat ik twee keer ben aangemeld.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:54 schreef Chirma het volgende:
[..]
nooit uitgetest maar volgens mij kan je niet gelijktijdig ingeolgd zijn op meerdere pc's om zo te voorkomen dat je op alle workstations op je werk het programma zet.. en je collega's voor je laat pulsen.
Die bovenste twee zijn van de computer thuis omdat hij daar alleen ieder uur automatisch pulsed en die onderste is van op mijn werk.quote:Keys Clicks Time AvKPS Perc.
252 944 2004-09-20 17:17:01 0.07 0.29%
1,462 457 2004-09-20 16:16:59 1.15 1.67%
4 14 2004-09-20 15:55:51 0.16 0%
click tellen niet zo zwaar, het gaat er meer om dat je keystrokes hebt.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:31 schreef Wendigo het volgende:
Zo ook maar eens aangemeld, met al dat omerta spelen moet ik aardig wat clicks voor fok binnenkunnen halen
Hmm dan moet ik daar ook maar eens aan gaan werkenquote:Op woensdag 29 september 2004 13:35 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
click tellen niet zo zwaar, het gaat er meer om dat je keystrokes hebt.
Relatief weinigquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:10 schreef Jump het volgende:
[..]
ik straks ook nog een seen een goede 9000 strokes pulsen. een avondje actief zjn op irc telt rap op
Die heb ik helaaas heel vaak , dus fnaaf hoop chatten , hoop ikquote:Op woensdag 29 september 2004 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Relatief weinig
Ik doe er in half uur een paar duizend als ik eenmaal op dreef benmsnen met serieuse personen, niet hoi, hoest, ga je doen, doei
![]()
Ja dat kanquote:Op woensdag 29 september 2004 09:43 schreef Mister_Slide het volgende:
Kan je dezelfde Whatpulse account meerdere keren gebruiken op verschillende computers of computer-accounts?
nee er heeft ook niemand medelijden met mijn 9000 overleden keystrokesquote:Op donderdag 30 september 2004 15:49 schreef Renesite het volgende:
het loopt niet echt snel hiero,![]()
whatpulse mailen, evt. naar je provider?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef egilio het volgende:
In de aanbieding voor het team: 84 550 keystrokes and counting
Maar dan moet diegene wel even kijken waarom ik en anderen de website niet kunnen bezoeken en niet kunnen pulsen....
je hebt het progamma dus wel, misschien moet je een van ons ff een aacount laten aanmaken voor je.. eens kijken of het dan wel wil.. of probeer eens al je firewalls uit te zetten (ook de ingebouwde van windows)quote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef egilio het volgende:
In de aanbieding voor het team: 84 550 keystrokes and counting
Maar dan moet diegene wel even kijken waarom ik en anderen de website niet kunnen bezoeken en niet kunnen pulsen....
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:33 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds geen reactie van de makers
Count Keyquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:33 schreef Renesite het volgende:Nog 99 te gaan
![]()
Gisteravond weer 15000 ofzo, nu alweer 3000 gepulsed
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:01 schreef Jump het volgende:
een WP op men ouders hun pc installeren. zie juist dat men ma altijd van die megagrote mails typt
Ik kan niet op de site van Whatpulse komen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:30 schreef Qwea het volgende:Qwea nog steeds aan de leiding
Duch, heb je de nieuwe versie ge-installed?
WP heeft het een hele tijd prima gedaan. Opeens bleef hij 'hangen'.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:26 schreef ThE_ED het volgende:
Op het forum staat een voorbeeld van mensen wiens IP geband is na een foute installatie waarna hun client (verkeerd) bleef pulsen.
De enige oplossing daarvoor is de nieuwe client te installeren via iemand en daarna de admins te mailen lijkt me; met het verzoek je te unbannen.
Euj, you've got mailquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:24 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik kan niet op de site van Whatpulse komen.
Welke is de nieuwste versie?
Zou jij hem evt. naar mij toe willen sturen?
duchessx [@] dse punt nl
Senk joe!
Heb je daar toevallig een mail adres van? Ik bedoel dan van die makersquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus NOG STEEDS NIETS van de makers van whatpulse gehoord. Er zijn ook nog geen pulses weggehaald. Fijne zooi daar zeg
Senks...maarre, het programmaatje blijft weer 'hangen' en kan niks versturen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Euj, you've got mail![]()
Unbannen??quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:01 schreef WebForce het volgende:
Ik wil dan ook wel de nieuwe versie installeren, gaan mijn pulses dan weg die ik nu heb staan? En wat is het mail adres om mij te unbannen dan?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Unbannen??
Meer info please!!
Maarja, dan wil ik wel én de nieuwe versie van het programma én een e-mail adres waarmee ik unbanned kan worden...quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:26 schreef ThE_ED het volgende:
Op het forum staat een voorbeeld van mensen wiens IP geband is na een foute installatie waarna hun client (verkeerd) bleef pulsen.
De enige oplossing daarvoor is de nieuwe client te installeren via iemand en daarna de admins te mailen lijkt me; met het verzoek je te unbannen.
En ik kan em nog niet bezoekenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:48 schreef egilio het volgende:
Ik kan de website ook weer bezoeken!
Es ff kijken op welke plaats ik sta.
Hmmm: 136, met 58 222 keystrokes.
FF pulsen...
En nu: 67ste, met 193 241 keystrokes!
I'm back in the game! En weer helemaal gemotiveerd om vandaag veel aan mijn thesis te doen![]()
Dankjewel! Mijne begint met 62. dus... Ik heb al gereageerd op het forum en ge pm-t, dus!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:42 schreef egilio het volgende:
Schijnbaar doen ze niet zo moeilijk.
Wasted heeft mijn verzoek tot unbannen doorgestuurd aan de admin. Ik had aangegeven een IP te hebben van 145.??? omdat ik dat ff niet wist (zat op een andere comp he) en wasted heeft dus verzocht om alle IP's beginnend met 145 te unbannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |