quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Nee, wij zijn meer de gezelligheidsknallers. Niet zulke strebertjes.quote:Op maandag 20 september 2004 22:50 schreef Docker het volgende:
Zo .. spelen jullie nou al wars tegen andere clans of nog steeds niet?
'Een wat mindere OP' !? Opknorren, deze OP is democratisch gekozen. En het tekstbestand staat nu wel online + updated.quote:Op maandag 20 september 2004 22:52 schreef Merson het volgende:
HOER!
Was ik een keer de laatste. Ben ik bezig met een wat mindere OP omdat je text niet online staat. Ben je eerder.
Officieel niet, maar het schijnt te helpen om niet meer rond te kijken (spectator-mode) als je dood bent. Maar het is eigenlijk gewoon wachten op de volgende patch/update.quote:Op maandag 20 september 2004 23:03 schreef Frankeinstein het volgende:
is er niet een manier om dat te stoppen?![]()
Netjes.quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:17 schreef Marty26 het volgende:
Zijn jullie nog op zoek Naar een 72Honor FR 1.06 iets meer dan 6200 kills ?
Sommige mensen kennen me hier welquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:35 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Netjes.
Had ik dat maar
iig, iedereen kan joinen zolang ie maar een beetje gezellig meelult in de velen topics, gezellig meeknalt EN zich gedraagt in het spel zelf. Wij spelen geen wars, wij zijn niet al te serieus. We zijn een clan die gewoon voor het plezier speelt en meer niet. Lijkt je dat wat dan ben je wat mij betreft welkom.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen me hier welIk zal er over nadenken. Opzich heb ik er wel zin in denk ik
Laat het wel ff horen
He hallo you're such a nasty bitch, lalala.quote:Op dinsdag 21 september 2004 04:47 schreef Sambal_HOT het volgende:
He hallo are you the greatest lover???
Democratisch? Opknorren? Knor lekker zelf opquote:Op maandag 20 september 2004 23:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
'Een wat mindere OP' !? Opknorren, deze OP is democratisch gekozen. En het tekstbestand staat nu wel online + updated.
Gebanned wegens zogenaamde warez-praat. Mja.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:00 schreef Beluga het volgende:
[..]
Democratisch? Opknorren? Knor lekker zelf op
Waarom was je gebanned trouwens?
En hoezo heb ik echt al 3 maanden geen AA meer gespeeld!
Ik bedoel dat míjn OP van wat mindere kwaliteit was, omdat het tekstbestand niet online stond.quote:Op maandag 20 september 2004 23:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
'Een wat mindere OP' !? Opknorren, deze OP is democratisch gekozen. En het tekstbestand staat nu wel online + updated.
Via de fok-emailquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:11 schreef Merson het volgende:
[..]
En wanneer is deze OP democratisch gekozen dan?![]()
quote:En opknorren doe ik niet, want dat is een kutwoord. Net als hert en pieken.![]()
Kon ik maarquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef rattaplan het volgende:
ey wie gaat er mee fraggen!!! denk dat ik ff ga spelen op SF (LAG) Pipeline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |