Spijkerman is de redding van de spanning van ONM. Ik vond het begin zonder hem echt saai.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Spijk is goed bezig!
mja ONM moet het van een bijrolletje hebben:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
Spijkerman is de redding van de spanning van ONM. Ik vond het begin zonder hem echt saai.
Minder inderdaad, denk niet dat Fred een hoofdrol krijgt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:42 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ONM moet het van een bijrolletje hebben:(
neuh, hij moet alweer moven nu:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:45 schreef pberends het volgende:
Minder inderdaad, denk niet dat Fred een hoofdrol krijgt.
Wedden dat Ellen binnen 2 weken weer te rollebollen ligt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Auw! Shirina's verhaal was niet voor Ellen bedoeld......
Volgens mij hadden we allemaal al een voorgevoelquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Ik zei toch: Hillard
Wie wil er nou een achtstehands vrouw?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Wedden dat Ellen binnen 2 weken weer te rollebollen ligt.
Wat was er eigenlijk een cliffhanger aan deze cliff? Terwijl het vrijdag op maandag is. Het vervolg van de cliffhanger is eigenlijk al bekend: Hillard geilt op Iris. Dus geen reden om ONM te kijken maandag.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef Wup het volgende:
ow lekker subtiel die cliff:(
ha nog een La Claire fan....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
La Claire eindelijk weer in ONM... in de preview van maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |