niet veel leuks, wel iets héél NIET-leuks... Bram en Kyraquote:Op donderdag 23 september 2004 21:57 schreef Noa-lynn het volgende:
Is er nog wat leuks gebeurt.Ik heb het 2 afleveringen gemist!
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:57 schreef dunn0w het volgende:
Twas gewoon een matige aflevering..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef Wup het volgende:
capje voor Svenational
[afbeelding]
beetje flauw dit, want de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een huilende Iris alles meevalt;
maar ze werd dan ook heel wat minder close te grazen genomen dan bv. Ellen vorige week:)
Ik moet altijd zo om hem lachen als ie dat knikje met z'n hoofd maakt wanneer hij iemand wil intimideren/bang makenquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:26 schreef Wup het volgende:
maar het kan altijd nog erger
[afbeelding]
Waar is mijn gun!?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:29 schreef Svensational het volgende:Ik snap niet dat er mensen zijn die haar leuk vinden
Hoe doe jij dat toch? Iedereen op de meest maffe manier op de gevoelige plaat vastleggen?quote:
ik werk in opdracht van Svensational....quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe doe jij dat toch? Iedereen op de meest maffe manier op de gevoelige plaat vastleggen?
M.a.w.: hij is je vriend!quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:40 schreef Wup het volgende:
ik werk in opdracht van Svensational....
quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef Wup het volgende:
capje voor Svenational
[afbeelding]
beetje flauw dit, want de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een huilende Iris alles meevalt;
maar ze werd dan ook heel wat minder close te grazen genomen dan bv. Ellen vorige week:)
Wie heeft een foto van hemquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:05 schreef pberends het volgende:
Nog even duimpjes omhoog voor: Hillard![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:15 schreef Wup het volgende:
Christiaan Montanus als Hillard Kroon, ONM 20 september 2004
[afbeelding]
ik kijk sinds kort dus ook weer nara ONM. Maar wat een irritant kutventje vind ik dit! Gadverdamme zeg!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:51 schreef babette21 het volgende:
voor de fans:
[afbeelding]
zelfs met z'n rug tegen de muur vertelt ie niet waar Tuur is...
kan Judas eh Hugo nog wat van leren....
LOL, en jij hebt pas sinds kort last van hem....quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk sinds kort dus ook weer nara ONM. Maar wat een irritant kutventje vind ik dit! Gadverdamme zeg!
hahaha du sik ben niet de enigequote:Op vrijdag 24 september 2004 14:52 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, en jij hebt pas sinds kort last van hem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |