Dan moet je er nog een zesde bijzetten: hijzelf.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:26 schreef babette21 het volgende:
zijn alle 5 verantwoordelijk voor de ondergang van Arthur...![]()
die bedenk je er zelf maar bijquote:Op woensdag 22 september 2004 22:29 schreef the_professor het volgende:
Dan moet je er nog een zesde bijzetten: hijzelf.
Als je carrière zo down the drain gaat ...quote:Op woensdag 22 september 2004 22:40 schreef Wup het volgende:
Wat heeft Chris Kyra voor vreselijks misdaan?
ik kan me alleen dat onderzoekje van Hugo herinneren waar hij haar heeft weggepest maar dat was toch vooral haar eigen schuld?
Chris heeft Kyra een poot uitgedraaid tijdens het lopen van de co-schappen.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:40 schreef Wup het volgende:
Wat heeft Chris Kyra voor vreselijks misdaan?
ik kan me alleen dat onderzoekje van Hugo herinneren waar hij haar heeft weggepest maar dat was toch vooral haar eigen schuld?
maar, het ging toch om een patient die een epilepsie aanval kreeg dankzij Kyra?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
Nee Wup dat was niet haar eigen schuldChris ging allemaal memootjes verstoppen enzo dus Kyra kon er niks aan doen.
OMG, ik neem het voor Kyra op
Ja, dat was erna volgens mij. Toen deed Chris net alsof hij het niet zou vertellen aan Hugo maar die kwam er toch achter...quote:Op woensdag 22 september 2004 23:00 schreef Wup het volgende:
[..]
maar, het ging toch om een patient die een epilepsie aanval kreeg dankzij Kyra?
Kyra had wat dossiers verwisseld ofzo
en ze ging er vervolgens om liegen
daarom werd ze van dat onderzoek gehaald
mja, maar daarmee blijft het dus Kyra's eigen schuldquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat was erna volgens mij. Toen deed Chris net alsof hij het niet zou vertellen aan Hugo maar die kwam er toch achter...
Kyra maakte een fout doordat ze rammenassegek werd van Chris, door zijn constante achterbakse pesterijen, insinuaties en opmerkingen.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
mja, maar daarmee blijft het dus Kyra's eigen schuld
rancuneus typje hoor
Daar is Bettina's kantoor: Tang.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
weet iemand of die T nog een betekenis heeft?
[afbeelding]
Zullen wel herkenningspunten in het 'grote' ziekenhuis zijn.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Trauma?quote:Op donderdag 23 september 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
hmm ja dat klinkt best logisch eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trauma?
Eerder een verwijzing naar 'Tuur'!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trauma?
En dat was ook gelijk het einde tussen Hugo en Kyra, toch????quote:Op donderdag 23 september 2004 14:45 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij had Chris Kyra aangeraden om tegen Hugo te liegen over dat epilepsie-foutje.
Vervolgens liet Chris het expres doorlekken, Hugo was toen boos op Kyra vanwege dat liegen.
Kyra legde uit dat ze dat op advies van Chris had gedaan, wat Hugo een slap excuus vond en onprofessioneel.
Kyra kon vertrekken....
Chris is niet achterbaks, Chris is geinig
yep.... thank god!!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:52 schreef soapie het volgende:
En dat was ook gelijk het einde tussen Hugo en Kyra, toch????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |