Tuurlijk zit ie in Nederland.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:16 schreef babette21 het volgende:
van de onm-site:
* Babetje denkt dat Arthur nog gewoon in Nederland zit: dat mailtje heeft ie door een makkertje vanuit Zuid-Amerika laten sturen, maar zelf wacht ie hier het juiste moment af om toe te slaan....
Want Tuur wil wraak... en krijgt wraak!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:13 schreef babette21 het volgende:
zag je die blik van Ellen ('t was slechts een fractie van een seconde) toen Ilyas zei:
"...en z'n moeder was aan de drank verslaafd!" ?!
dinsdag 28/9:quote:Op woensdag 22 september 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
ow bah....is dat zo?
goffer de goffer opzouten nou met die infantiele SEH verhaaltjesquote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef babette21 het volgende:
dinsdag 28/9:
Ilyas is kwaad en vat de beschuldiging van Chris verkeerd op. Hij vind het uitingen van rascisme. (...) Ellen heeft een idee wie er achter de morfinediefstal kan zitten. Als zij gelijk krijgt heeft Claire veel goed te maken bij Ilyas.
die oom mag wegblijven...
Ja, maar bij Arthur ging het anders. Hij was eerst hartchirurg en ging toen pas naar de jail. En er weer uit ..... blijkbaar ...quote:Op woensdag 22 september 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Tonnie kan misschien nog eens de nieuwe directeur van AZB worden, Arthur is nota bene ook een ex-Bijlmer.
Doe mij maar JP, die weet tenminste hoe die bier moet tappen. Valt dit trouwens niet onder kinderarbeid?quote:
De Klinkhamers zijn er van afgehakt?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Hielke en Sietse zijn omgebouwd!![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:24 schreef the_professor het volgende:
De Klinkhamers zijn er van afgehakt?
Tonnie heeft inderdaad de morfine gebietst... ik moet de aflevering morgen ff in de herhaling kijken. Wat is er nou met die vijf daders?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:19 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat jij vandaag niet helemaal hebt zitten opletten...
te druk in gesprek geweest met je alter waarschijnlijk?!
Ik dacht dat je een keer gezegd had dat je aleen maar paint hadquote:Op woensdag 22 september 2004 22:23 schreef babette21 het volgende:
oh oke ik zal 't onthouden
met paint? nee joh... why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |