Ik heb medelijden met Borin. Hij zal dit nooit te weten komenquote:Op woensdag 22 september 2004 06:15 schreef Svensational het volgende:
Wat een megacliff gister!!!! Sanne en Chris hebben op een feestje een keertje vluchtig gezoend. Gister in Dok was het bijna weer zover, maar Iliyas verstoorde hun pril geluk. Zou het ze nu wel lukken of is het nu Dr. Klein die de romance komt verstoren??
Je ziet het allemaal vanavond in het nieuwe ONM!
zeg, was jij niet degene die zo blij was met het nieuwe ONM?quote:Op woensdag 22 september 2004 06:15 schreef Svensational het volgende:
Wat een megacliff gister!!!! Sanne en Chris hebben op een feestje een keertje vluchtig gezoend. Gister in Dok was het bijna weer zover, maar Iliyas verstoorde hun pril geluk. Zou het ze nu wel lukken of is het nu Dr. Klein die de romance komt verstoren??
Je ziet het allemaal vanavond in het nieuwe ONM!
Daarnaast staat:quote:Dok: ONM-Recept
ONM-recept van deze week Verse Spaghetti à la Minute
Het geheim van de Chef(fin)!
Krijgt Tonnie nu Verse Spaghetti à la Minute op zijn bord?quote:Sneakpreview
Woensdag in ONM: Tonnie krijgt het op zijn bord
schuldgevoel lijkt me meer dan genoeg...quote:Op woensdag 22 september 2004 03:40 schreef Wup het volgende:
opgeteld moet het idd. haast wel Claire zijn die die gruwelijke dood gaat vinden
[ hebben ze dan toch nog enig FOK-gevoel daar bij ONM?]
is dat mogelijk?!??!?!?!?quote:Ellen gaat 'allemaal spannende dingen' meemaken met Doris en Bram volgens een filmpje op de ONM site...
ja da's klote...quote:* Wups hartje is gebroken
* Babetje denkt dat Arthur nog gewoon in Nederland zit: dat mailtje heeft ie door een makkertje vanuit Zuid-Amerika laten sturen, maar zelf wacht ie hier het juiste moment af om toe te slaan....quote:Waar denk jij dat Arthur van Walsum naartoe is gevlucht?
Mexico : 41%
Venezuela : 32%
Colombia : 27%
ja ut was weer niks vandaag:(quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef babette21 het volgende:
de rest van die scene vond ik overigens waar k*t, wat eigenlijk voor de hele aflevering geldt...
ik word niet blij van de acteerprestaties van Eric....
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef babette21 het volgende:
ik heb zowaar moeten lachen om Bram's "werk-ze"...
... om tot dezelfde conclusie te komen: zij zal dat echt noooooooooit doen!!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
Shirina had dat hele verhaal van Kyra-Tara-Tonnie toch al eens aangehoord?
ja nu krijgen we "de Turk wordt vals beschuldigd..."quote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
nou ja 1 voordeel, het exbajesklant wordt vals beschuldigd verhaaltje wordt ons bespaard......
ow bah....is dat zo?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef babette21 het volgende:
ja nu krijgen we "de Turk wordt vals beschuldigd..."
same shit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |