Dat moeten we hier gewoon vaak genoeg herhalen... dan gebeurt het vanzelf.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
en ik vind nog steeds dat Chris homo moet zijn
T! Ik beloof niks!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je nog eens iets over me schrijft, wil je het dan zonder fouten doen?
Nieuw decor in aantocht?quote:Woonomgeving
Samen met haar zoontje Gyman woont Renee in een appartementje.
nope ze sturen Tanja Jess op haar afquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:51 schreef pberends het volgende:
Renee moet weer een vriendinnetje krijgen. Of een keer op hetero-style gaan. Met Tonnie ofzo.
quote:Relatie en / of kinderen:
Niet getrouwd en geen kinderen, wel een hond (Bo) en twee katten (Ali en Baba).
haha, daar wachten we inmiddels al een half jaar op:)quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:52 schreef pberends het volgende:
Nieuw decor in aantocht?
waarom zou ze daar niet mogen staan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
Waarom staat Lisette nog wel bij de biografien?
quote:Opleidingen:
Zwemdiploma A en B
Sanne toch?quote:Relatie en / of kinderen:
Niet getrouwd en geen kinderen, wel een hond (Bo) en twee katten (Ali en Baba).
ach jee, Joosthumor:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
Job Joris (Joost)
da's Marnix Klein, het personage,quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
Sanne toch?.
En Jasper (20) en Sofie (16).quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
Sanne toch?.
ja, ze zijn de biografieen van de acteurs geloof ik ook aan het bijwerken nuquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:08 schreef BVO het volgende:
Ooooohh....
Ik dacht dat 'ie die het had van die bio's op de ONM-site, die gaan over de personages namelijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisette komt trug! Want ze was maandag bij de Aalsmeer studios in dr doktersjasje!
maar Lisette is allang terug hoor.......quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisette komt trug! Want ze was maandag bij de Aalsmeer studios in dr doktersjasje!
wat ging je daar doen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahaha ik heb al in geen weken ONM gezien..ik sprak Sander De Heer ook aan met "Hey U bent toch van T Glazen Huis?" hahahaha
Ze trok één gekke bek en die bleef zo staan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
en Ellen vind ik altijd leuk om te zien, maar vandaag dus niet; ze trok zelfs geen gekke bekken:(
Kwas dr voor Rachel(ex K-Otic) die kwam bij Lijn 4quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
[..]
wat ging je daar doen?
toch niet interviewen mag ik hopen:)
had toch minstens een of andere spectaculaire Ellen-uitbarsting verwacht maar helaas...quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
[..]
en Ellen vind ik altijd leuk om te zien, maar vandaag dus niet; ze trok zelfs geen gekke bekken:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |