Volgens mij dachten de schrijvers dat wij niet wisten dat het Hillard was achter die foto en ons zo te laten schrikken als hij de foto weghaalt maar dat hebben ze mis.(lange zinquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk een cliffhanger aan deze cliff? Terwijl het vrijdag op maandag is. Het vervolg van de cliffhanger is eigenlijk al bekend: Hillard geilt op Iris. Dus geen reden om ONM te kijken maandag.
Het lijkt GTST wel (Robin, Dorothea).quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:42 schreef Wup het volgende:
mja ONM moet het van een bijrolletje hebben:(
wat een achterlijke scene was dat tussen Ellen & Bramquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Wedden dat Ellen binnen 2 weken weer te rollebollen ligt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Hillard geilt op Iris.
mee eens.. had liever gezien dat ellen gewoon boos was op bram ofzo..quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
[..]
wat een achterlijke scene was dat tussen Ellen & Bram
nou nou, topaflevering??quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering: Fred & Hillard
Ellen gaat Kyra naar de strot vliegen. Ze verdenkt haar er van een stiekeme relatie met Bram te hebben gehad, toen zij nog 't bed met 'm deelde.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
wat een achterlijke scene was dat tussen Ellen & Bram
laat Ellen Kyra de nek dan maar flink omdraaien, zijn we daar ook mooi vanafquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ellen gaat Kyra naar de strot vliegen. Ze verdenkt haar er van een stiekeme relatie met Bram te hebben gehad, toen zij nog 't bed met 'm deelde.
Dat gebeurt op een vrijdag. De politie komt pas op maandag, dus heeft ze nog tijd om Bram uit het raam te koppen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
laat Ellen Kyra de nek dan maar flink omdraaien, zijn we daar ook mooi vanaf
ow, oke dan ligt het aan mijquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef --Globe-- het volgende:
k vond t wel een gave aflevering hoor
Hoepel op! Zo iets hoeven we niet in ONM.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
en ik vind nog steeds dat Chris homo moet zijn
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoepel op! Zo iets hoeven we niet in ONM.
Haal de zus van Iris er maar bij. Dubbel leuk!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
laat Ellen Kyra de nek dan maar flink omdraaien, zijn we daar ook mooi vanaf
wat heeft Marnix met de moeder van Chris te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris liegt over zijn moeder. Hij zegt dat ze zich opknoopte, terwijl Marnix zei dat hij van haar was gescheiden.
Wat denk je zelf? Hij heeft 'r liggen te stampen en zo is Frommel geboren en .... ehhhh .... nou weet ik ook niet meer hoe ik me er moet uitlullen, want Marnix is de vader van Sanne ... ehhh.... ik weet 't al:: Marnix is ook de vader van Frommel, want de mentaliteit van die twee is zwaar kut.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
wat heeft Marnix met de moeder van Chris te maken?
Als je nog eens iets over me schrijft, wil je het dan zonder fouten doen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:22 schreef MirSus het volgende:
Volgens mij verward W_i_v zich met de vader van Chris, die geloof ik ook eens te zien is geweest?!![]()
van de oude garde waren het Bettina en Joycequote:Op vrijdag 24 september 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
Weer zo'n aflevering waar je de helft van de mensen niet tegenkomt. (JP, Tara, Joost, Lizzy, Hugo, Claire, Niels)
Wel toch, bij dat Bram vrijlaten verhaal.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
[..]
en Ellen vind ik altijd leuk om te zien, maar vandaag dus niet; ze trok zelfs geen gekke bekken:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |