quote:Op maandag 20 september 2004 20:54 schreef ParanoidEv het volgende:
Niets tegen vrouwen, niets tegen tattoo's (goh, heb er zelf 1) maar ik heb ook zo'n teringhekel aan die smerige 10000 in een dozijn-tribalpoep, vooral op onderruggen van minderjarige sletjes.
Bah
Een tattoo op een vrouw in het algemeen of zo'n tribal boven de reet van een vrouw?quote:Op maandag 20 september 2004 20:58 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het übergeil staan
Of een man (Fok is ook voor homos he Flow!quote:Op maandag 20 september 2004 21:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een tattoo op een vrouw in het algemeen of zo'n tribal boven de reet van een vrouw?
quote:Op maandag 20 september 2004 21:05 schreef FlowDesign het volgende:
een vrouw in het algemeen
ik vind zo'n tribalgeval ook wel okay hoor, mits lekker kontjequote:Op maandag 20 september 2004 21:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een tattoo op een vrouw in het algemeen of zo'n tribal boven de reet van een vrouw?
nu je er toch over begint, ik heb dus serieus een keer een gozer gezien met zo'n tribal boven z'n reetquote:Op maandag 20 september 2004 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of een man (Fok is ook voor homos he Flow!)
Thanx for the visualquote:Op maandag 20 september 2004 21:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nu je er toch over begint, ik heb dus serieus een keer een gozer gezien met zo'n tribal boven z'n reet
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 20 september 2004 21:10 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Die vrouwen/meisjes met zo'n reet/onderrug tattoo willen gewoon kei maar dan ook keihard gepaald worden, zijn het daarom meteen sletjes?
Limburgerquote:Op maandag 20 september 2004 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?![]()
Ik doelde erop dat dat soort vaak genomen wordt door breezahsletjes, niet dat het sletjes worden door een tattoo, goh!quote:Op maandag 20 september 2004 21:10 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Die vrouwen/meisjes met zo'n reet/onderrug tattoo willen gewoon kei maar dan ook keihard gepaald worden, zijn het daarom meteen sletjes?
Kan best mooi zijn idd, heb ik niks op tegen.quote:Op maandag 20 september 2004 21:07 schreef Adelante het volgende:
een tattoo op een vrouw in het algemeen
hans teeuwen - Kotsen in een kut is `t mooiste wat er isquote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef Sportguy het volgende:
Tja niet mijn smaak maar om meteen met kots smillies aan te komen...
Ga je met je Impreza ook altijd zo kort door de bocht?quote:Op maandag 20 september 2004 21:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Wijven met tattoo's ( ze verdienen het niet eens vrouw te worden genoemd) zijn gewoon dikke anita's, kampers, snollen etc
quote:Op maandag 20 september 2004 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga je met je Impreza ook altijd zo kort door de bocht?
Ja, enorm kort, kan heerlijk met die 4 wheel drivequote:Op maandag 20 september 2004 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga je met je Impreza ook altijd zo kort door de bocht?
Tsja, en toch hè... is dat tegenwoordig eigenlijk niet echt meer zo.quote:Op maandag 20 september 2004 21:22 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Ja, enorm kort, kan heerlijk met die 4 wheel drive![]()
Maar ik vind mensen met tattoo's niet echt klasse hebben. Meer de bouwvakkers klasse
lol, ik zal het volgende keer wat beter brengen, maar ik ben nogal recht door zeequote:Op maandag 20 september 2004 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, en toch hè... is dat tegenwoordig eigenlijk niet echt meer zo.
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt en daar ben ik het deels ook wel mee eens.
Je moet het alleen wat genuanceerder brengen
Ze heeft lekkere, volle billenquote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ze heeft wel een mooi gezicht maar ook een enorm dikke reet, wat is haar afkomst?
quote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ze heeft wel een mooi gezicht maar ook een enorm dikke reet, wat is haar afkomst?
Mee eens, overigens heb ik nog nooit een tatoeage bij een vrouw gezien die ik die vrouw mooier vond maken. Vind het eigenlijk altijd zonde.quote:Op maandag 20 september 2004 20:50 schreef StefanP het volgende:
Zit ik net even rustig te surfen op mokkels.nl, en vrijwel de helft van alle mokkels daar heeft ergens een tatoeage. Loop op een zomerdag door de stad en je ziet niet anders bij die 17 jarigen van tegenwoordig.
Mag ik even melden dat ik dat om te kotsen vind! Bah, bah, bah wat zijn tatoeages toch lelijk op vrouwen. Echt een gruwel. En dan vooral van die tribal shit. Even een 'keltisch', 'indiaans' of anderszins zogenaamd spiritueel symbool boven je reet, op je kont of schouder. Om je individualiteit te onderstrepen, want slechts 40% van de meiden heeft blijkbaar ook zo'n ding, en van die 40% heeft slechts 90% ook zo'n reet/rug tattoo.
[afbeelding]![]()
![]()
Een zeebonk met een anker op z'n arm, of een kerel met een doodshoofd of zoiets, dat is wel aardig. Maar al die tribal shit... en dan op een vrouw!![]()
Dat is nog wel het ergste, ja. Niet dat ze allemaal dezelfde 1000-in-een-dozijn uitgekauwde tribal nemen of dat ze plotseling bloter rondlopen om maar te patsen met hun tattoo's. Het absolute onbesef dat die dingen er de rest van je leven stullen staan en niet zo even als een oorringetje af te doen is.quote:Op maandag 20 september 2004 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
Het is "in de mode" maar die meiden denken er niet bij na dat ze het over een paar jaartjes misschien helemaal niet mooi meer vinden.
Zoals bij die vrouw op de foto vindt ik wel mooi!quote:Op maandag 20 september 2004 20:50 schreef StefanP het volgende:
Zit ik net even rustig te surfen op mokkels.nl, en vrijwel de helft van alle mokkels daar heeft ergens een tatoeage. Loop op een zomerdag door de stad en je ziet niet anders bij die 17 jarigen van tegenwoordig.
Mag ik even melden dat ik dat om te kotsen vind! Bah, bah, bah wat zijn tatoeages toch lelijk op vrouwen. Echt een gruwel. En dan vooral van die tribal shit. Even een 'keltisch', 'indiaans' of anderszins zogenaamd spiritueel symbool boven je reet, op je kont of schouder. Om je individualiteit te onderstrepen, want slechts 40% van de meiden heeft blijkbaar ook zo'n ding, en van die 40% heeft slechts 90% ook zo'n reet/rug tattoo.
[afbeelding]![]()
![]()
Een zeebonk met een anker op z'n arm, of een kerel met een doodshoofd of zoiets, dat is wel aardig. Maar al die tribal shit... en dan op een vrouw!![]()
* Kijkt naar avatar van TheDon1985...quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:41 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Zoals bij die vrouw op de foto vindt ik wel mooi!
Ga eens naar een opticien ofzo, mooi gezichtquote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Wat ben jij kortzichtig. Ik heb twee tattoo's waarvan idd eentje op mn onderrug en ik ben toch écht geen Anita of kampersnol.quote:Op maandag 20 september 2004 21:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Wijven met tattoo's ( ze verdienen het niet eens vrouw te worden genoemd) zijn gewoon dikke anita's, kampers, snollen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |